View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
 |
eurkon Visitor

Joined: 28 Jan 2006 Posts: 1
|
Posted: Wed Mar 15, 2006 3:30 pm Post subject: |
|
|
Κρίμα πραγματικά που δεν δρομολογήθηκε η κατασκευή της ΠΑΘΕ στο τμήμα Λαμία - Λάρισα μέσω Δομοκού - Φαρσάλων , μολονότι υπήρχε μελέτη εδώ και χρόνια, της εταιρίας Ingeroute. Εάν συνέβαινε κάτι τέτοιο δεν θα χρειαζόταν καν η Ε65 στο τμήμα από Σκάρφεια μέχρι την Καρδίτσα, καθώς θα μπορούσε με πολύ μικρότερο κόστος να κατασκευαστεί το τμήμα Νέο Μοναστήρι - Καρδίτσα με διατομή αυτοκινητόδρομου (εντελώς πεδινή έκταση, με μικρό κόστος απαλλοτριώσεων λόγω αγροτικής γης). Με τον τρόπο αυτό θα συντομευόταν η διαδρομή Λαμία - Λάρισα κατά 50 χιλιόμετρα (όσο, περίπου, είναι και σήμερα η απόσταση μέσω της Π.Ε.Ο., η απόσταση Λαμία - Καρδίτσα θα ήταν όσο περίπου είναι και στην υπό ελέτη Ε65 στο τμήμα Λαμία - Καρδίτσα αλλά και θα ήταν εφικτή η δημιουργία ενός απόλυτα οριζόντιου άξονα σ' όλη τη Θεσσαλία, με την κατασκευή αυτοκινητοδρόμου από το Νέο Μοναστήρι και ανατολικά προς Φάρσαλα, Μικροθήβες και Βόλο, μήκους μόλις 60 πεδινών και διερχόμενων από αγροτικές εκτάσεις χιλιομέτρων. Θα ήταν δηλαδή ένας αυτοκινητόδρομος περίπου παράλληλος με την σιδηροδρομική γραμμή Βόλου - Παλαιοφαρσάλου - Καλαμπάκας. Με δεδομένο ότι η απόσταση Λαμία - Βόλος (μέσω της υφιστάμενης Ν.ΕΟ. και των τμημάτων της ΠΑΘΕ) είναι 115 χιλιόμετρα και η απόσταση Λαμία - Νέο Μοναστήρι - Φάρσαλα - Μικροθήβες - Βόλος (με την υφιστάμενη οδό) είναι 125 χιλιόμετρα, αντιλαμβάνεται κανείς πόσο μεγάλο όφελος θα υπήρχε καθώς η απόσταση Λαμία - Λάρισα θα μειωνόταν κατά 50 χιλιόμετρα, η απόσταση Λαμία - Βόλος θα ήταν η ίδια εάν όχι μικρότερη αλλά θα επιτυγχανόταν η ταχύτερη και με μικρότερο κόστος κατασκευή της Ε65. Δυστυχώς όμως φαίνεται πως δεν επικρατεί ούτε η λογική, ούτε λαμβάνονται υπόψη οι μελέτες αλλά μάλλον επικρατεί η μυρωδιά από τα "μαγαζιά" της Εθνικής στο πέταλο και ακούγονται οι φωνές του Βόλου Επίσης μιας και το ανέφερα και προκειμένου να διαπιστωθεί εκ νέου ότι συντομότερη διαδρομή δεν είναι η ευθεία , ενδεικτικό είναι πώς εδώ και μερικά χρόνια ο Ο.Σ.Ε. κατήργησε την μετρική γραμμή Παλαιοφαρσάλου - Βελεστίνου - Βόλου με το πρόσχημα της ανακαίνισης και της κατασκευής κανονικού ύρους γραμμής (πράγμα που ωστόσο έγινε στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα), με αποτέλεσμα έκτοτε οι Βολιώτες να πηγαίνουν στην Αθήνα μέσω Λάρισας Άντε, το επόμενο έργο να είναι πλωτή γέφυρα στο Μαλιακό  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Fri Mar 17, 2006 1:30 pm Post subject: |
|
|
Ενα – ένα κλείνει τα μέτωπα το ΥΠΕΧΩΔΕ για « το μεγαλύτερο κατασκευαστικό πρόγραμμα που έχει γίνει στο νομό Αχαΐας ». Η υπογραφή της σύμβασης για τις παραγλαύκειες οδούς ήρθε να προστεθεί στα δύο άλλα μεγάλα έργα που κατασκευάζονται ήδη , με το συνολικό προϋπολογισμό των υποδομών να ανεβαίνει στα 270 εκ . ευρώ .
Της ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΤΣΙΚΡΙΤΖΗ
Με προϋπολογισμό 80 εκ . ευρώ οι παραγλαύκειες περιοχές της Πάτρας ανατέθηκαν στην « Μηχανική Α . Ε ». Πρόκειται για το έργο « Σύνδεση της Ευρείας Παράκαμψης Πάτρας ( ΕΠΠ ) με το νέο λιμάνι των Πατρών και την Εθνική Οδό Πατρών - Πύργου με την κατασκευή Παραγλαύκειων Αρτηριών », η σύμβαση του οποίου υπογράφτηκε χθες με το ΥΠΕΧΩΔΕ .
Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται :
* Η πλήρης κατασκευή δύο οδικών αρτηριών , μήκους 3 , 78 χλμ . η κάθε μία , στον ποταμό Γλαύκο .
* Η εκτέλεση ασφαλτικών , τεχνικών , αποχετευτικών , αποστραγγιστικών και αρδευτικών παρεμβάσεων
* Οι εργασίες διευθέτησης του ποταμού Γλαύκου σε μήκος 4 , 04 χλμ . Και η κατασκευή των υπολειπόμενων εργασιών στην Ευρεία Παράκαμψη Πάτρας ( Ε . Π . Π .) και στους κόμβους Κ1 και Κ5 αυτής .
Πρόκειται για το τρίτο κατά σειρά έργο που βάζει μπροστά το ΥΠΕΧΩΔΕ στην Αχαΐα , μετά από το Διακονιάρη και το Φράγμα Πείρου που ήδη κατασκευάζονται , επίσης από τη « Μηχανική Α . Ε ».
Ετσι , το ΥΠΕΧΩΔΕ πανηγυρίζει για το μεγαλύτερο κατασκευαστικό πρόγραμμα που εκτελείται στο νομό και ο κ . Σουφλιάς δηλώνει :
« Το έργο της κατασκευής των Παραγλαύκειων Αρτηριών είναι το τρίτο , πολύ σημαντικό , μεγάλο έργο που ξεκινάμε στο Νομό Αχαΐας . Οι πολίτες της Αχαΐας περίμεναν επί 10ετίες τις Παραγλαύκειες Αρτηρίες , την κάλυψη του Χειμάρρου Διακονιάρη , το υδρευτικό έργο του Πείρου - Παραπείρου με το οποίο θα δοθεί οριστικά λύση στο οξύτατο πρόβλημα ύδρευσης της Πάτρας και της ευρύτερης περιοχής » για να τονίσει : « Τώρα , επιτέλους , αυτά τα μεγάλα έργα γίνονται πραγματικότητα . Υπογραμμίζω ότι ο συνολικός προϋπολογισμός αυτών των τριών μεγάλων έργων ανέρχεται στα 270 εκατ . ευρώ . Πρόκειται , δηλαδή , για το μεγαλύτερο πρόγραμμα κατασκευής δημόσιων έργων που έχει κατασκευάσει ποτέ το ΥΠΕΧΩΔΕ στο Νομό Αχαΐας » αναφέρει , διαχωρίζοντας το έργο της Ζεύξης Ρίου - Αντιρρίου που κατασκευάστηκε με τη μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης και στηρίχτηκε κυρίως σε ιδιωτικά κεφάλαια .
« Συνεπώς , για άλλη μία φορά αποδεικνύεται ότι στο ΥΠΕΧΩΔΕ τηρούμε τις δεσμεύσεις μας και κάνουμε καθημερινά πράξη την προτεραιότητά μας για την ανάπτυξη της Περιφέρειας » επισημαίνει ο κ . Σουφλιάς που συνοδεύει τις δηλώσεις του με το χάρτη των παρεμβάσεων του ΥΠΕΧΩΔΕ στο νομό Αχαΐας τεκμηριώνοντας το μεγάλο κατασκευαστικό πρόγραμμα που βρίσκεται σε εξέλιξη .
ΛΕΖΑΝΤΑ
« Για άλλη μία φορά αποδεικνύεται ότι στο ΥΠΕΧΩΔΕ τηρούμε τις δεσμεύσεις μας και κάνουμε καθημερινά πράξη την προτεραιότητά μας για την ανάπτυξη της Περιφέρειας » ανέφερε σε δηλώσεις του χθες ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ , Γιώργος Σουφλιάς
ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΟΥΦΛΙΑΣ
Τα πολλαπλά οφέλη του έργου
« Με τις Παραγλαύκειες αρτηρίες - προϋπολογισμού 80 εκ . ευρώ - το νέο Λιμάνι των Πατρών θα συνδέεται με την Ευρεία Παράκαμψη Πάτρας ( ΕΠΠ ) και μέσω αυτής με την ενδοχώρα » εξηγεί σε δηλώσεις του ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς και αναφέρεται στα παράλληλα οφέλη που η πόλη θα αποκομίσει από το έργο : « Επιπλέον , με την κατασκευή τους επιτυγχάνονται η σύνδεση της παραλιακής Λεωφόρου Δυμαίων με το Λιμάνι και την ΕΠΠ και η απρόσκοπτη και ασφαλής μετακίνηση προσώπων και αγαθών από και προς το λιμάνι . Το έργο αναμένεται , επίσης , να συμβάλει καθοριστικά τόσο στην μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και του θορύβου , όσο και στην αντιπλημμυρική προστασία της ευρύτερης περιοχής » τονίζει ο Υπουργός .
το πλεγμα οδικων εργων για την αχαια.οπως εχω ξαναγραψει για την εφημεριδα πελοπονησσο βαζω το αρορο με κοπυ πειστ λογω της μη τηρησης db απο την εφημεριδα και για αυτο ζητω τη κατανοηση απο μοντς και αντμιν |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Mar 17, 2006 3:15 pm Post subject: |
|
|
Αν το λέω σωστά και όπως έχω δει το συγκεκριμένο δρόμο μέχρι στιγμής υπάρχει ΕΝΑΣ δρόμος που ξεκινάει απ'τον κόμβο Κ4 της περιμετρικής(ή κάποιος άλλος δεν θυμάμαι νούμερο)και καταλήγει στο καινούριο λιμάνι παραλιακά και ο ένας κλάδος βρίσκεται στη μια πλευρά του ποταμού και ο άλλος στην άλλη.Δηλ διαχωρισμένοι κλάδοι όπως ήταν παλιά η λεωφ.Κηφισού.Οι δύο αρτηρίες στο νέο έργο προφανώς θα είναι οι δύο μονής κατεύθυνσης κλάδοι του δρόμου κι αν ναι γιατί τους διαχωρίζουν και δεν λένε η παραγλαύκεια οδός??Θα είναι αυτοκ/μος? |
|
Back to top |
|
 |
Dimitris New Member

Joined: 07 Jun 2004 Posts: 20 Location: NY
|
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sat Mar 18, 2006 4:36 pm Post subject: |
|
|
επιτελους για να δουμε. το θεμα ειναι βεβαια αμα βγουν οι προσωρινοι αναδοχοι να μην μπλεξουμε σε προσφυγες στο ΣΤΕ |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Mar 18, 2006 9:21 pm Post subject: |
|
|
ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ εβδομάδα αναμένεται ότι θα αναδειχθεί ο προσωρινός ανάδοχος στο διαγωνισμό για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας (Ε65) που προωθεί το ΥΠΕΧΩΔΕ με σύμβαση παραχώρησης, προκειμένου στη συνέχεια να υπογραφεί η σχετική σύμβαση και να εγκατασταθεί ο εργολάβος που θα ολοκληρώσει το έργο σε πεντέμισι χρόνια.
Μήπως έγινε κάποιο λάθος?Για την ανάδειξη του αναδόχου περιμένουν αυτή τη στιγμή η ιονία και ο Κόρινθος-Καλαμάτα.Και για τον Ε65 δεν έχουν κατατεθεί ακόμα οι προσφορές κάτι που αναμένεται μέσα Μαρτίου.
http://www.egnatia.gr/flash/progress_gr.html
Ενημέρωση απ'την Εγνατία.Θα παραδωθούν 70 χλμ το 2006????ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ???
Δεν υπάρχουν πολλές επιλογές.Τα τμήματα θα πρέπει να είναι τα παρακάτω.
Αγ.Αναστασία-Δωδώνη 11 χλμ
ΑΚ.Ιωαννίνων-Παμβωτίδα 5 χλμ
Παράκαμψη Γρεβενών 6 χλμ
Νυμφόπτρα-Ρεντίνα-Ασπροβάλτα 32 χλμ
Μέστη-Μάκρη 16 χλμ |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Mar 18, 2006 10:59 pm Post subject: |
|
|
Το Μέστη-Μάκρη το κόβω πολύ δύσκολο να παραδοθεί μέσα στο 2006. Πριν από 2 εβδομάδες πέρασα και προς το παρόν έχω δει μόνο χωματουργικά και αυτό ούτε καν στο μισό της διαδρομής κυρίως προς την Αλεξανδρούπολη. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Mar 18, 2006 11:06 pm Post subject: |
|
|
Το χρονοδιάγραμμα του έργου νομίζω ότι είναι 24 μήνες.Το ότι τα έργα βρίσκονται όντως τόσο πίσω εδώ κι ένα χρόνο δεν είναι καλό,αλλά σαν εργασίες δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο 2,5 μ διαπλάτυνση.Πιθανόν να προέκυψαν οικονομικά προβλήματα τα οποία να προβλέπεται να λυθούν άμεσα.Πάντως 16 χλμ είναι αυτά και δεν το δένουμε και κόμπο ότι θα παραδώσουν και τα 70 χλμ. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Mar 19, 2006 4:48 pm Post subject: |
|
|
Επειδή έχουμε αρχίσει να χάνουμε το λογαριασμό με τα έργα που δημοπρατούνται και ανατίθενται προσπάθησα να τα συγκεντρώσω σ'ένα χάρτη για να έχουμε ένα γενικό πλάνο της δουλειάς που έκανε μέχρι στιγμής ο Σουφλιάς.Τα νούμερα είναι εντυπωσιακά και πρόκειται επιπλέον για έργα πολύ δύσκολα και έργα που έμεναν ξεκρέμαστα για χρόνια σε όλο το μήκος και πλάτος της Ελλάδας.
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/anatheseis2005-06jpg.jpg
το 2005 ανατέθηκαν 197 χλμ! το 2006 ανατέθηκαν ή θα ανατεθούν μέχρι τους επόμενους 2 μήνες 169 χλμ και υπό δημοπράτηση βρίσκονται ακόμα 52 χλμ δηλ 221 χλμ αυτοκ/μου!!!Σε αυτά έρχονται άμεσα να προστεθούν και οι συμβάσεις παραχώρησης για έργα μήκους 733 χλμ.Δηλ αν όλα πάνε καλά μέσα στο 2006 θα έχουν ανατεθεί 954 χλμ αυτοκ/μου!!!! νούμερο που μου θυμίζει Χαρίλαο Τρικούπη.Δεν συμπεριέλαβα έργα τα οποία ξεμπλόκαραν μέσα στο 2004 και άλλα έργα αστικά δηλ.
Εγνατία Νεοχώρι-Ελευθεροχώρι 9 χλμ
Εγνατία Ιωάννινα-Άραχθος-Δρίσκος 14
Εγνατία Μέτσοβο-Παναγιά 11 περ.
Εγνατία Γρεβενά-Βέροια(Πολύμυλος) 4 (αυτό το ξέχασα!)
Υποθαλάσσια 6,5
Παραγλαύκειες αρτηρίες 4
Ολκλήρωση Κακιάς Σκάλας
κλπ
Όπως προχωράει μέχρι στιγμής πιστεύω ότι μέχρι το τέλος του 2006 θα έχουν δημοπρατηθεί όλα τα έργα αν όχι να έχουν κιόλας ανατεθεί. |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sun Mar 19, 2006 7:38 pm Post subject: |
|
|
πολυ καλη δουλεια ο χαρτης beet. απο το χατη που ποσταρες ειναι εμβανες το κενο σε ενα δρομο που ενωνει το αντιριο με τη λαμια, το αντιριο με αθηνα μεσω λειβαδιας καθως και μια συνδεση ηπειρου με θεσσαλια. επισης μεγαλη ελειψη ειναι που δεν υπαρχει ακομα ο βορειος αξνας κρητης αλλα απο οσο εχουμε στο φορουμ καποια κομματια φτιαχνονται και καποια αναβαθμιζονται |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Sun Mar 19, 2006 8:55 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά το παρακολουθώ αυτο το topic εδώ και καιρό και οφείλω να σας πω ένα μεγάλο μπράβο για τον πλούτο και την πληθώρα των πληροφοριων.
Ελπίζω όντως ο Σουφλιάς να κάνει έργο. Του "την έλεγα" πολλές φορές σε προηγούμενα ποστς αλλά αν όντως προχωρεί τότε μπράβο του και είμαι έτοιμος να ανακαλέσω.
Ναι μεν θέλουμε να δούμε ένα σεβαστό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων αλλά όχι και να το πληρώσουμε χρυσό, ούτε να τελειώσει όταν θα πάνε τα παιδιά μας (που δεν έχω) φαντάροι. Από την άλλη βέβαια μη λησμονούμε ότι η κατασκευή δρομων είναι κάποια διαδικασία είτε σε αστικό περιβάλλον, είτε σε ανώμαλο γεωγραφικά και τοπογραφικά όπως είναι το δικό μας... |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sun Mar 19, 2006 9:18 pm Post subject: |
|
|
Εκείνη η σύραγγα του Αρτεμησίου στην άνοδο γιατί δεν λένε να την λειτουργήσουν ; Έχει στοιχειώσει.
Πέρασα προχθές απο εκεί και έχουν σφραγίσει την είσοδο της με μία τεράστια λαμαρίνα που πλέον έχει σκουριάσει. Επίσης διαπίστωσα ότι το χιόνι πριν και μετά τη σύραγγα καθώς και η βροχή έχει ανοίξει κρατήρες στο οδόστρωμα . Χάλια είναι και το οδόστρωμα εντός της μοναδικής σύραγγας που λειτουργεί. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Mar 20, 2006 1:03 am Post subject: |
|
|
Το μόνο καλό που έχει ο δρόμος Κόρινθος-Τρίπολη είναι οι διαχωρισμένοι κλάδοι,πέρα απ'αυτό το οδόστρωμα είναι όντως σε κακή κατάσταση όπως το θυμάμαι και πριν 2 χρόνια και σε κάποια σημεία νομίζω ότι έχει υπερβολικές στροφές για αυτοκ/μο.Γενικώς δίνει την εντύπωση ενός παλιού (αυτοκινητο)δρόμου.
Για το δρόμο Αντίρριο-Λαμία(επειδή πρόκειται και λίγο για το Σουφλιά που συνέχεια μας εκπλήσει ευχάριστα!)το πιστεύω ότι θα γίνει αυτοκ/μος κι ας βρίσκεται τώρα υπό μελέτη για βελτίωση.Χαμένη δεν θα πάει η μελέτη και αυτό να θυμίσω ότι συνέβη και με την ιονία και τον Ε65 που μέχρι το 2003 προβλεπόταν να κατασκευαστούν στο μεγαλύτερο μήκος τους κλειστός δρόμος με 1,5 λωρίδα ανά κατεύθυνση.Το πρόβλημα είναι ότι ο δρόμος αυτός θα είναι γύρω στα 150 χλμ και θα ενώνει ουσιαστικά το Αντίρριο με τη Λαμία και στο ενδιάμεσο δεν υπάρχουν ιδιαίτερα μεγάλες πόλεις αλλά φυσικά σταθμοί όπως Δελφοί,Παρνασσός κα.Αλλά αν όντως θέλει να πάει κανείς από Πάτρα Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει περίπτωση να πάει μέσω Αθήνας οπότε η λύση μέσω Αμφισσας είναι η μοναδική. |
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Mon Mar 20, 2006 5:00 pm Post subject: |
|
|
Geia sas!
Eixa kairo na mpw sto site, tespa,
Gia ton Korintho-Tripoli ti na sas pw re paidia...egw ton kanw arketa suxna (gia na katebw Gytheio) kai i katastasi paramenei i idia...An den kanw lathos to kommati auto prepei na einai apo tous prwtous kleistous autokinitodromous pou eide i Ellada. Epomenws lathoi xaraksis "epitrepontai" logo eleipsis empeirias, thumaste mia kathizisi pou eixe dimiourgithei prin apo ligo kairo??? Ta idia legame kai tote...Se auton ton dromo exoun ginei arketa lathoi...dustuxws den prokeitai na doume diorthwseis suntoma dioti exoun proteraiotita alloi dromoi opws mas edeikse o Bet pio panw! Gia to Artemisio, exw akousei xilia duo, teliko sumperasma, deuteri siragga den anoixtike pote...alloi lene oti "tote" pou ftiaxnane ton dromo tous teleiwsan ta fragka kai den epaizan alla gia na oloklirothei to tounel, alloi lene oti eixe ginei mia lathos metrisi (?) kai egine kathizisi opote kai to paratisan... Ti na sas pw... to mono standart pou kserw einai na pigainete siga mesa sto tounel giati "grafoun" . Me ton kairo euxomai na min mas 3exasoun ekei katw kai na diorthwsoun ta lathoi twn proigoumenwn! Pantws to thema einai na ginoun ta upoloipa erga swsta, wste na apofeugoume olo auto to mperdema pou ginetai me ton dromo auto tis Korinthou-Tripoleos... Estw kai an prokeitai na 3exrewthoun stin genia twn paidiwn mas...etsi ki alliws den prokeitai na stamatisoume pote na plirwnoume tous forous!Opote as min gkriniazoume toso...sfikte ta dontia kai kante upomoni...pou pisteuw pws o Ellinas diathetei upomoni otan xreiazetai!
Ta lemez magkez! |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Mar 20, 2006 5:54 pm Post subject: |
|
|
Ο δρόμος αυτός είναι όντως απ'τους παλαιότερους στην Ελλάδα και ξεπερνάει σχεδόν και την ΠΑΘΕ!!!Μόνο ότι κάποια τμήματα χρειάστηκαν και 9 χρόνια για να τελειώσουν φαντάζομαι τι προβλήματα θα υπήρχαν.Από ΑΤΤΙΚΑΤ.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΝΕΜΕΑΣ - ΤΡΙΠΟΛΗΣ. Τμήμα: Βελανιδιά - Αρτεμίσιο
# Κατηγορία Έργου ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣΑυτοκινητόδρομοι-Οδοποιία
Κύριος του Έργου ΥΠΕΧΩΔΕ
Τόπος Εκτέλεσης Έργου Ελλάς - Βελανιδιά - Αρτεμίσιο
Περίοδος Κατασκευής 1985 - 1994
(%) Συμμετοχή της Εταιρίας 98,5 %
Κατασκευή τμήματος του αυτοκινητόδρομου Νεμέας - Τρίπολης, τμήμα Βελανιδιά - Αρτεμίσιο.
--------------------------
ΑΥΤΟΚ/ΜΟΣ ΝΕΜΕΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ. ΤΜΗΜΑ: ΕΞΟΔΟΣ ΣΗΡΑΓΓΑΣ ΑΡΤΕΜΙΣΙΟΥ (Χ.Θ 0+000) ΕΩΣ ΤΡΙΠΟΛΗ (Χ.Θ 18+340)
# Κατηγορία Έργου ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣΑυτοκινητόδρομοι-Οδοποιία
Κύριος του Έργου Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε
Τόπος Εκτέλεσης Έργου Ελλάς - Αρτεμίσιο - Τρίπολη
Περίοδος Κατασκευής 1986 - 1992
(%) Συμμετοχή της Εταιρίας 14,25 %
Κατασκευή τμήματος αυτοκ/μου από έξοδο σήραγγας Αρτεμισίου μέχρι Τρίπολη. Περιλαμβάνονται ανισόπεδες διαβάσεις, διαμορφώσεις κόμβων, δίκτυα άρδευσης, ηλεκτροφωτισμού και τηλεφωνοδότησης.
-----------------------------
http://www.efklidis.gr/erga/tsakona.html
http://www.efklidis.gr/erga/tripoli.html |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Mar 26, 2006 4:25 pm Post subject: |
|
|
Σε μια βδομάδα η ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου για τον... Ε65??? http://www.kalimera.gr/_NEA/cat_news/preview_news_KALIMERA.asp?CATEGORY_id=64&NEWS_DATA_ID=117005
...όσον αφορά τα υπόλοιπα έργα, όπως είναι η Ιόνια Οδός, πριν από περίπου ενάμιση χρόνο δύο όμιλοι κατέθεσαν τις τελικές οικονομικές και τεχνικές προσφορές... Σε ποια εποχή έχει γραφτεί το άρθρο??Πότε κατατέθηκαν οι οικονομικές προσφορές για τον Ε65 και δεν το πήραμε χαμπάρι και προηγήθηκε των άλλων έργων??Τι γίνεται με την Ιονία και τον Κόρινθο-Καλαμάτα???Μήπως θα δούμε και τον Πάτρα-Τσακώνα να κατασκευάζεται πριν την ιονία???Μήπως τσάμπα ανησυχώ και είναι το άρθρο λάθος???  |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sun Mar 26, 2006 4:29 pm Post subject: |
|
|
και εγω εχω μπερδευτει. στην κυριακατικη ελευθεροτυπια γραφει πως οι προσφορες για το ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΠΑΤΡΑ-ΤΑΣΚΩΝΑ μετατιθενται για το φθινοπωρο καλα δεν ξερουν τι γραφουν  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Mar 26, 2006 4:44 pm Post subject: |
|
|
ΕΕΕΕΕΕΕ????? Δε νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο.Ώρες ώρες οι εφημερίδες γράφουν πολλά και διάφορα άσχετα και ακόμα πιο ΑΣΧΕΤΕΣ είναι συνήθως οι τοπικές.Ο Σουφλιάς άλλα είπε και δε νομίζω ότι θα πέσει τόσο έξω ώστε να πάει το Σεπτέμβρη .Θα θελα πάντως να ξέρω πόσο αξιόπιστες είναι οι πηγές των εφημερίδων . |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Mar 26, 2006 5:16 pm Post subject: |
|
|
*Αποκαλύφθηκε ότι το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ προωθεί ένα έργο που δεν θα διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά αυτοκινητόδρομου, αφού προβλέπονται μόνον δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση...
Δηλ το εννοούν και για το Κόρινθος-Πάτρα???????? Δηλ ο δρόμος αυτός πιο στενός κι απ'την εγνατία???? Και όλα αυτά μετά από διαπλάτυνση και χωρίς σήραγγες και τεχνικά??? Δηλ τώρα ένας δρόμος απ'την Κόρινθο μέχρι την Πάτρα με πλάτος γύρω στα 20μ το έτος 2013 θα θεωρείται ένας επαρκής αυτοκινητόδρομος ευρωπαικών αν όχι διεθνών προδιαγραφών??
Έτσι όπως το βλέπω μπορεί και να πάει χαλαρά το φθινόπωρο γιατί είναι το μεγαλύτερο δυσκολότερο και προβληματικότερο έργο και είναι ακόμα στις διαπραγματεύσεις και τις συμφωνίες.Αυτά δε συνέβησαν με τα άλλα έργα σε τέτοιο βαθμό και καθυστέρησαν πάνω από μισό χρόνο απ'την αρχική εξαγγελία.
Με τα υπόλοιπα έργα αλήθεια τι παίζει??Η ιονία φαντάζομαι ότι θα έχει και στο υπόλοιπο μήκος της 24,5μ πλάτος όπως και οι παρακάμψεις.Ο Ε65?Όλο το δίκτυο της Πελοποννήσου πλέον θα είναι όπως λένε??Δηλ 700 χλμ νέοι αυτοκινητόδρομοι και καλά?? |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Sun Mar 26, 2006 5:32 pm Post subject: |
|
|
gouperman wrote: | http://enet.gr/online/online_text/c=112,id=10937112
παντως και η εφημεριδα και η δημοσιογραφος ειναι αρκετα εγκυρη. |
Δεν υπάρχει "έγκυρη" εφημερίδα στις μέρες μας. Όλες έχουν γράψει κατα καιρούς ανακρίβειες και λάθη για διάφορα έργα.
Όσο για την κ.Τζαναβαρα είναι γνωστή η αρνητική στάση της προς ΥΠΕΧΩΔΕ / Σουφλιά. Δεν παίρνω θέση για το αν τα λέει καλά ή όχι - απλά η στάση της είναι μονίμως αρνητική. Αυτό δεν είναι λίγο ύποπτο? |
|
Back to top |
|
 |
|