stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Mar 14, 2006 3:50 pm    Post subject: Reply with quote

Wink δεν έτυχε να περάσω από κει αλλά υπάρχουν κάτι φωτό Wink Very Happy
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/maliakos.gif
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/1el14aMaliakos.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/Skarfeia-Lamia-Raxes.jpg
και ένας παλιότερος χάρτης με τις εργολαβίες
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/1el15bMaliakos.gif


Δημοπράτηση τμήματος στο ΒΟΑΚ
http://www.kalimera.gr/_NEA/cat_news/preview_news_KALIMERA.asp?CATEGORY_id=64&NEWS_DATA_ID=115632

ερτ.Μέσα στο 2006 θα ξεκινήσουν τα έργα για την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας, του κλάδου από Λεύκτρο Μεγαλόπολης μέχρι Σπάρτη και του περιμετρικού οδικού δακτυλίου της Καλαμάτας, αν δεν υπάρξουν ενστάσεις κατά της διαδικασίας παραχώρησης και υπογραφής της σύμβασης με μια από τις δυο επενδυτικές κοινοπραξίες, που έχουν καταθέσει προσφορές. Σύμφωνα με πληροφορίες το ΥΠΕΧΩΔΕ βρίσκεται στη διαδικασία ελέγχου των προσφορών που έχουν κατατεθεί προκειμένου να γίνει η τελική επιλογή του αναδόχου.
Λογικά αφού οι προσφορές κατατέθηκαν στις 10 Φεβρουαρίου μέσα στον Απρίλιο θα πρέπει να αναδειχθεί ο προσωρινός ανάδοχος οπότε να υπογραφεί η σύμβαση γύρω στον Ιούλιο άρα αρχίζουν και τα έργα.Εύχομαι να μην καταλήξει όπως τα Τέμπη Crying or Very sad Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Mar 15, 2006 3:21 pm    Post subject: Reply with quote

υπογραφή για την παραγλαύκεια αρτηρία
http://www.knowhow.gr/ecportal.asp?id=29882&nt=105
Back to top
View user's profile Send private message
eurkon
Visitor
Visitor


Joined: 28 Jan 2006
Posts: 1

PostPosted: Wed Mar 15, 2006 3:30 pm    Post subject: Reply with quote

Κρίμα πραγματικά που δεν δρομολογήθηκε η κατασκευή της ΠΑΘΕ στο τμήμα Λαμία - Λάρισα μέσω Δομοκού - Φαρσάλων Sad , μολονότι υπήρχε μελέτη εδώ και χρόνια, της εταιρίας Ingeroute. Εάν συνέβαινε κάτι τέτοιο δεν θα χρειαζόταν καν η Ε65 στο τμήμα από Σκάρφεια μέχρι την Καρδίτσα, καθώς θα μπορούσε με πολύ μικρότερο κόστος να κατασκευαστεί το τμήμα Νέο Μοναστήρι - Καρδίτσα με διατομή αυτοκινητόδρομου (εντελώς πεδινή έκταση, με μικρό κόστος απαλλοτριώσεων λόγω αγροτικής γης). Με τον τρόπο αυτό θα συντομευόταν η διαδρομή Λαμία - Λάρισα κατά 50 χιλιόμετρα (όσο, περίπου, είναι και σήμερα η απόσταση μέσω της Π.Ε.Ο., η απόσταση Λαμία - Καρδίτσα θα ήταν όσο περίπου είναι και στην υπό ελέτη Ε65 στο τμήμα Λαμία - Καρδίτσα αλλά και θα ήταν εφικτή η δημιουργία ενός απόλυτα οριζόντιου άξονα σ' όλη τη Θεσσαλία, με την κατασκευή αυτοκινητοδρόμου από το Νέο Μοναστήρι και ανατολικά προς Φάρσαλα, Μικροθήβες και Βόλο, μήκους μόλις 60 πεδινών και διερχόμενων από αγροτικές εκτάσεις χιλιομέτρων. Θα ήταν δηλαδή ένας αυτοκινητόδρομος περίπου παράλληλος με την σιδηροδρομική γραμμή Βόλου - Παλαιοφαρσάλου - Καλαμπάκας. Με δεδομένο ότι η απόσταση Λαμία - Βόλος (μέσω της υφιστάμενης Ν.ΕΟ. και των τμημάτων της ΠΑΘΕ) είναι 115 χιλιόμετρα και η απόσταση Λαμία - Νέο Μοναστήρι - Φάρσαλα - Μικροθήβες - Βόλος (με την υφιστάμενη οδό) είναι 125 χιλιόμετρα, αντιλαμβάνεται κανείς πόσο μεγάλο όφελος θα υπήρχε καθώς η απόσταση Λαμία - Λάρισα θα μειωνόταν κατά 50 χιλιόμετρα, η απόσταση Λαμία - Βόλος θα ήταν η ίδια εάν όχι μικρότερη αλλά θα επιτυγχανόταν η ταχύτερη και με μικρότερο κόστος κατασκευή της Ε65. Δυστυχώς όμως φαίνεται πως δεν επικρατεί ούτε η λογική, ούτε λαμβάνονται υπόψη οι μελέτες Sad αλλά μάλλον επικρατεί η μυρωδιά από τα "μαγαζιά" της Εθνικής στο πέταλο και ακούγονται οι φωνές του Βόλου Exclamation Επίσης μιας και το ανέφερα και προκειμένου να διαπιστωθεί εκ νέου ότι συντομότερη διαδρομή δεν είναι η ευθεία Exclamation , ενδεικτικό είναι πώς εδώ και μερικά χρόνια ο Ο.Σ.Ε. κατήργησε την μετρική γραμμή Παλαιοφαρσάλου - Βελεστίνου - Βόλου με το πρόσχημα της ανακαίνισης και της κατασκευής κανονικού ύρους γραμμής (πράγμα που ωστόσο έγινε στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα), με αποτέλεσμα έκτοτε οι Βολιώτες να πηγαίνουν στην Αθήνα μέσω Λάρισας Exclamation Άντε, το επόμενο έργο να είναι πλωτή γέφυρα στο Μαλιακό Exclamation
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Mar 15, 2006 9:41 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.kalimera.gr/_NEA/cat_news/preview_news_KALIMERA.asp?CATEGORY_id=64&NEWS_DATA_ID=115819
Μέσα στις επόμενες ημέρες ο προσ.ανάδοχος για τον Κόρινθο-Καλαμάτα και μέχρι το τέλος της εβδομάδας ξεκαθαρίζει το Μαλιακός-Κλειδί. Exclamation
Πολύ ευχάριστα τα νέα! Very Happy Very Happy Δηλ.σ'ένα μήνα απ'τις προσφορές έχουμε και προσωρινό ανάδοχο για ένα νέο έργο μήκους 100 χλμ.Σε καμιά βδομάδα να περιμένουμε και την Ιονία?Συμβαίνουν όντως στα αλήθεια αυτά?? Shocked Shocked Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Fri Mar 17, 2006 1:30 pm    Post subject: Reply with quote

Ενα – ένα κλείνει τα μέτωπα το ΥΠΕΧΩΔΕ για « το μεγαλύτερο κατασκευαστικό πρόγραμμα που έχει γίνει στο νομό Αχαΐας ». Η υπογραφή της σύμβασης για τις παραγλαύκειες οδούς ήρθε να προστεθεί στα δύο άλλα μεγάλα έργα που κατασκευάζονται ήδη , με το συνολικό προϋπολογισμό των υποδομών να ανεβαίνει στα 270 εκ . ευρώ .

Της ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΤΣΙΚΡΙΤΖΗ


Με προϋπολογισμό 80 εκ . ευρώ οι παραγλαύκειες περιοχές της Πάτρας ανατέθηκαν στην « Μηχανική Α . Ε ». Πρόκειται για το έργο « Σύνδεση της Ευρείας Παράκαμψης Πάτρας ( ΕΠΠ ) με το νέο λιμάνι των Πατρών και την Εθνική Οδό Πατρών - Πύργου με την κατασκευή Παραγλαύκειων Αρτηριών », η σύμβαση του οποίου υπογράφτηκε χθες με το ΥΠΕΧΩΔΕ .

Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται :

* Η πλήρης κατασκευή δύο οδικών αρτηριών , μήκους 3 , 78 χλμ . η κάθε μία , στον ποταμό Γλαύκο .

* Η εκτέλεση ασφαλτικών , τεχνικών , αποχετευτικών , αποστραγγιστικών και αρδευτικών παρεμβάσεων

* Οι εργασίες διευθέτησης του ποταμού Γλαύκου σε μήκος 4 , 04 χλμ . Και η κατασκευή των υπολειπόμενων εργασιών στην Ευρεία Παράκαμψη Πάτρας ( Ε . Π . Π .) και στους κόμβους Κ1 και Κ5 αυτής .

Πρόκειται για το τρίτο κατά σειρά έργο που βάζει μπροστά το ΥΠΕΧΩΔΕ στην Αχαΐα , μετά από το Διακονιάρη και το Φράγμα Πείρου που ήδη κατασκευάζονται , επίσης από τη « Μηχανική Α . Ε ».

Ετσι , το ΥΠΕΧΩΔΕ πανηγυρίζει για το μεγαλύτερο κατασκευαστικό πρόγραμμα που εκτελείται στο νομό και ο κ . Σουφλιάς δηλώνει :

« Το έργο της κατασκευής των Παραγλαύκειων Αρτηριών είναι το τρίτο , πολύ σημαντικό , μεγάλο έργο που ξεκινάμε στο Νομό Αχαΐας . Οι πολίτες της Αχαΐας περίμεναν επί 10ετίες τις Παραγλαύκειες Αρτηρίες , την κάλυψη του Χειμάρρου Διακονιάρη , το υδρευτικό έργο του Πείρου - Παραπείρου με το οποίο θα δοθεί οριστικά λύση στο οξύτατο πρόβλημα ύδρευσης της Πάτρας και της ευρύτερης περιοχής » για να τονίσει : « Τώρα , επιτέλους , αυτά τα μεγάλα έργα γίνονται πραγματικότητα . Υπογραμμίζω ότι ο συνολικός προϋπολογισμός αυτών των τριών μεγάλων έργων ανέρχεται στα 270 εκατ . ευρώ . Πρόκειται , δηλαδή , για το μεγαλύτερο πρόγραμμα κατασκευής δημόσιων έργων που έχει κατασκευάσει ποτέ το ΥΠΕΧΩΔΕ στο Νομό Αχαΐας » αναφέρει , διαχωρίζοντας το έργο της Ζεύξης Ρίου - Αντιρρίου που κατασκευάστηκε με τη μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης και στηρίχτηκε κυρίως σε ιδιωτικά κεφάλαια .

« Συνεπώς , για άλλη μία φορά αποδεικνύεται ότι στο ΥΠΕΧΩΔΕ τηρούμε τις δεσμεύσεις μας και κάνουμε καθημερινά πράξη την προτεραιότητά μας για την ανάπτυξη της Περιφέρειας » επισημαίνει ο κ . Σουφλιάς που συνοδεύει τις δηλώσεις του με το χάρτη των παρεμβάσεων του ΥΠΕΧΩΔΕ στο νομό Αχαΐας τεκμηριώνοντας το μεγάλο κατασκευαστικό πρόγραμμα που βρίσκεται σε εξέλιξη .


ΛΕΖΑΝΤΑ

« Για άλλη μία φορά αποδεικνύεται ότι στο ΥΠΕΧΩΔΕ τηρούμε τις δεσμεύσεις μας και κάνουμε καθημερινά πράξη την προτεραιότητά μας για την ανάπτυξη της Περιφέρειας » ανέφερε σε δηλώσεις του χθες ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ , Γιώργος Σουφλιάς


ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΟΥΦΛΙΑΣ

Τα πολλαπλά οφέλη του έργου


« Με τις Παραγλαύκειες αρτηρίες - προϋπολογισμού 80 εκ . ευρώ - το νέο Λιμάνι των Πατρών θα συνδέεται με την Ευρεία Παράκαμψη Πάτρας ( ΕΠΠ ) και μέσω αυτής με την ενδοχώρα » εξηγεί σε δηλώσεις του ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς και αναφέρεται στα παράλληλα οφέλη που η πόλη θα αποκομίσει από το έργο : « Επιπλέον , με την κατασκευή τους επιτυγχάνονται η σύνδεση της παραλιακής Λεωφόρου Δυμαίων με το Λιμάνι και την ΕΠΠ και η απρόσκοπτη και ασφαλής μετακίνηση προσώπων και αγαθών από και προς το λιμάνι . Το έργο αναμένεται , επίσης , να συμβάλει καθοριστικά τόσο στην μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και του θορύβου , όσο και στην αντιπλημμυρική προστασία της ευρύτερης περιοχής » τονίζει ο Υπουργός .

το πλεγμα οδικων εργων για την αχαια.οπως εχω ξαναγραψει για την εφημεριδα πελοπονησσο βαζω το αρορο με κοπυ πειστ λογω της μη τηρησης db απο την εφημεριδα και για αυτο ζητω τη κατανοηση απο μοντς και αντμιν
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Mar 17, 2006 3:15 pm    Post subject: Reply with quote

Αν το λέω σωστά και όπως έχω δει το συγκεκριμένο δρόμο μέχρι στιγμής υπάρχει ΕΝΑΣ δρόμος που ξεκινάει απ'τον κόμβο Κ4 της περιμετρικής(ή κάποιος άλλος δεν θυμάμαι νούμερο)και καταλήγει στο καινούριο λιμάνι παραλιακά και ο ένας κλάδος βρίσκεται στη μια πλευρά του ποταμού και ο άλλος στην άλλη.Δηλ διαχωρισμένοι κλάδοι όπως ήταν παλιά η λεωφ.Κηφισού.Οι δύο αρτηρίες στο νέο έργο προφανώς θα είναι οι δύο μονής κατεύθυνσης κλάδοι του δρόμου κι αν ναι γιατί τους διαχωρίζουν και δεν λένε η παραγλαύκεια οδός??Θα είναι αυτοκ/μος?
Back to top
View user's profile Send private message
Dimitris
New Member
New Member


Joined: 07 Jun 2004
Posts: 20
Location: NY

PostPosted: Sat Mar 18, 2006 11:14 am    Post subject: Reply with quote

Εξι μεγάλα έργα προωθούνται με συμβάσεις παραχώρησης

Αντικατάσταση του άρθρου με την πηγή του Arrow άρθρο 7ε του Κανονισμού
Πόσες φορές θα το πούμε βρε παιδιά;
Admin
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Sat Mar 18, 2006 4:36 pm    Post subject: Reply with quote

επιτελους για να δουμε. το θεμα ειναι βεβαια αμα βγουν οι προσωρινοι αναδοχοι να μην μπλεξουμε σε προσφυγες στο ΣΤΕ
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sat Mar 18, 2006 9:21 pm    Post subject: Reply with quote

ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ εβδομάδα αναμένεται ότι θα αναδειχθεί ο προσωρινός ανάδοχος στο διαγωνισμό για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας (Ε65) που προωθεί το ΥΠΕΧΩΔΕ με σύμβαση παραχώρησης, προκειμένου στη συνέχεια να υπογραφεί η σχετική σύμβαση και να εγκατασταθεί ο εργολάβος που θα ολοκληρώσει το έργο σε πεντέμισι χρόνια.
Μήπως έγινε κάποιο λάθος?Για την ανάδειξη του αναδόχου περιμένουν αυτή τη στιγμή η ιονία και ο Κόρινθος-Καλαμάτα.Και για τον Ε65 δεν έχουν κατατεθεί ακόμα οι προσφορές κάτι που αναμένεται μέσα Μαρτίου.
http://www.egnatia.gr/flash/progress_gr.html
Ενημέρωση απ'την Εγνατία.Θα παραδωθούν 70 χλμ το 2006????ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ??? Shocked Shocked
Δεν υπάρχουν πολλές επιλογές.Τα τμήματα θα πρέπει να είναι τα παρακάτω.
Αγ.Αναστασία-Δωδώνη 11 χλμ
ΑΚ.Ιωαννίνων-Παμβωτίδα 5 χλμ
Παράκαμψη Γρεβενών 6 χλμ
Νυμφόπτρα-Ρεντίνα-Ασπροβάλτα 32 χλμ
Μέστη-Μάκρη 16 χλμ
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sat Mar 18, 2006 10:59 pm    Post subject: Reply with quote

Το Μέστη-Μάκρη το κόβω πολύ δύσκολο να παραδοθεί μέσα στο 2006. Πριν από 2 εβδομάδες πέρασα και προς το παρόν έχω δει μόνο χωματουργικά και αυτό ούτε καν στο μισό της διαδρομής κυρίως προς την Αλεξανδρούπολη.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sat Mar 18, 2006 11:06 pm    Post subject: Reply with quote

Το χρονοδιάγραμμα του έργου νομίζω ότι είναι 24 μήνες.Το ότι τα έργα βρίσκονται όντως τόσο πίσω εδώ κι ένα χρόνο δεν είναι καλό,αλλά σαν εργασίες δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο 2,5 μ διαπλάτυνση.Πιθανόν να προέκυψαν οικονομικά προβλήματα τα οποία να προβλέπεται να λυθούν άμεσα.Πάντως 16 χλμ είναι αυτά και δεν το δένουμε και κόμπο ότι θα παραδώσουν και τα 70 χλμ.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sun Mar 19, 2006 4:48 pm    Post subject: Reply with quote

Επειδή έχουμε αρχίσει να χάνουμε το λογαριασμό με τα έργα που δημοπρατούνται και ανατίθενται προσπάθησα να τα συγκεντρώσω σ'ένα χάρτη για να έχουμε ένα γενικό πλάνο της δουλειάς που έκανε μέχρι στιγμής ο Σουφλιάς.Τα νούμερα είναι εντυπωσιακά και πρόκειται επιπλέον για έργα πολύ δύσκολα και έργα που έμεναν ξεκρέμαστα για χρόνια σε όλο το μήκος και πλάτος της Ελλάδας.
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/anatheseis2005-06jpg.jpg
το 2005 ανατέθηκαν 197 χλμ! το 2006 ανατέθηκαν ή θα ανατεθούν μέχρι τους επόμενους 2 μήνες 169 χλμ και υπό δημοπράτηση βρίσκονται ακόμα 52 χλμ δηλ 221 χλμ αυτοκ/μου!!!Σε αυτά έρχονται άμεσα να προστεθούν και οι συμβάσεις παραχώρησης για έργα μήκους 733 χλμ.Δηλ αν όλα πάνε καλά μέσα στο 2006 θα έχουν ανατεθεί 954 χλμ αυτοκ/μου!!!! Shocked Shocked Shocked νούμερο που μου θυμίζει Χαρίλαο Τρικούπη.Δεν συμπεριέλαβα έργα τα οποία ξεμπλόκαραν μέσα στο 2004 και άλλα έργα αστικά δηλ.
Εγνατία Νεοχώρι-Ελευθεροχώρι 9 χλμ
Εγνατία Ιωάννινα-Άραχθος-Δρίσκος 14
Εγνατία Μέτσοβο-Παναγιά 11 περ.
Εγνατία Γρεβενά-Βέροια(Πολύμυλος) 4 (αυτό το ξέχασα!)
Υποθαλάσσια 6,5
Παραγλαύκειες αρτηρίες 4
Ολκλήρωση Κακιάς Σκάλας
κλπ
Όπως προχωράει μέχρι στιγμής πιστεύω ότι μέχρι το τέλος του 2006 θα έχουν δημοπρατηθεί όλα τα έργα αν όχι να έχουν κιόλας ανατεθεί.
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Sun Mar 19, 2006 7:38 pm    Post subject: Reply with quote

πολυ καλη δουλεια ο χαρτης beet. απο το χατη που ποσταρες ειναι εμβανες το κενο σε ενα δρομο που ενωνει το αντιριο με τη λαμια, το αντιριο με αθηνα μεσω λειβαδιας καθως και μια συνδεση ηπειρου με θεσσαλια. επισης μεγαλη ελειψη ειναι που δεν υπαρχει ακομα ο βορειος αξνας κρητης αλλα απο οσο εχουμε στο φορουμ καποια κομματια φτιαχνονται και καποια αναβαθμιζονται
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Sun Mar 19, 2006 8:55 pm    Post subject: Reply with quote

Παιδιά το παρακολουθώ αυτο το topic εδώ και καιρό και οφείλω να σας πω ένα μεγάλο μπράβο για τον πλούτο και την πληθώρα των πληροφοριων.

Ελπίζω όντως ο Σουφλιάς να κάνει έργο. Του "την έλεγα" πολλές φορές σε προηγούμενα ποστς αλλά αν όντως προχωρεί τότε μπράβο του και είμαι έτοιμος να ανακαλέσω.

Ναι μεν θέλουμε να δούμε ένα σεβαστό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων αλλά όχι και να το πληρώσουμε χρυσό, ούτε να τελειώσει όταν θα πάνε τα παιδιά μας (που δεν έχω) φαντάροι. Από την άλλη βέβαια μη λησμονούμε ότι η κατασκευή δρομων είναι κάποια διαδικασία είτε σε αστικό περιβάλλον, είτε σε ανώμαλο γεωγραφικά και τοπογραφικά όπως είναι το δικό μας...
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Sun Mar 19, 2006 9:18 pm    Post subject: Reply with quote

Εκείνη η σύραγγα του Αρτεμησίου στην άνοδο γιατί δεν λένε να την λειτουργήσουν ; Έχει στοιχειώσει. Sad

Πέρασα προχθές απο εκεί και έχουν σφραγίσει την είσοδο της με μία τεράστια λαμαρίνα που πλέον έχει σκουριάσει. Επίσης διαπίστωσα ότι το χιόνι πριν και μετά τη σύραγγα καθώς και η βροχή έχει ανοίξει κρατήρες στο οδόστρωμα Shocked . Χάλια είναι και το οδόστρωμα εντός της μοναδικής σύραγγας που λειτουργεί.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Mar 20, 2006 1:03 am    Post subject: Reply with quote

Το μόνο καλό που έχει ο δρόμος Κόρινθος-Τρίπολη είναι οι διαχωρισμένοι κλάδοι,πέρα απ'αυτό το οδόστρωμα είναι όντως σε κακή κατάσταση όπως το θυμάμαι και πριν 2 χρόνια και σε κάποια σημεία νομίζω ότι έχει υπερβολικές στροφές για αυτοκ/μο.Γενικώς δίνει την εντύπωση ενός παλιού (αυτοκινητο)δρόμου.
Για το δρόμο Αντίρριο-Λαμία(επειδή πρόκειται και λίγο για το Σουφλιά που συνέχεια μας εκπλήσει ευχάριστα!)το πιστεύω ότι θα γίνει αυτοκ/μος κι ας βρίσκεται τώρα υπό μελέτη για βελτίωση.Χαμένη δεν θα πάει η μελέτη και αυτό να θυμίσω ότι συνέβη και με την ιονία και τον Ε65 που μέχρι το 2003 προβλεπόταν να κατασκευαστούν στο μεγαλύτερο μήκος τους κλειστός δρόμος με 1,5 λωρίδα ανά κατεύθυνση.Το πρόβλημα είναι ότι ο δρόμος αυτός θα είναι γύρω στα 150 χλμ και θα ενώνει ουσιαστικά το Αντίρριο με τη Λαμία και στο ενδιάμεσο δεν υπάρχουν ιδιαίτερα μεγάλες πόλεις αλλά φυσικά σταθμοί όπως Δελφοί,Παρνασσός κα.Αλλά αν όντως θέλει να πάει κανείς από Πάτρα Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει περίπτωση να πάει μέσω Αθήνας οπότε η λύση μέσω Αμφισσας είναι η μοναδική.
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Mon Mar 20, 2006 5:00 pm    Post subject: Reply with quote

Geia sas!
Eixa kairo na mpw sto site, tespa,
Gia ton Korintho-Tripoli ti na sas pw re paidia...egw ton kanw arketa suxna (gia na katebw Gytheio) kai i katastasi paramenei i idia...An den kanw lathos to kommati auto prepei na einai apo tous prwtous kleistous autokinitodromous pou eide i Ellada. Epomenws lathoi xaraksis "epitrepontai" logo eleipsis empeirias, thumaste mia kathizisi pou eixe dimiourgithei prin apo ligo kairo??? Ta idia legame kai tote...Se auton ton dromo exoun ginei arketa lathoi...dustuxws den prokeitai na doume diorthwseis suntoma dioti exoun proteraiotita alloi dromoi opws mas edeikse o Bet pio panw! Gia to Artemisio, exw akousei xilia duo, teliko sumperasma, deuteri siragga den anoixtike pote...alloi lene oti "tote" pou ftiaxnane ton dromo tous teleiwsan ta fragka kai den epaizan alla gia na oloklirothei to tounel, alloi lene oti eixe ginei mia lathos metrisi (?) kai egine kathizisi opote kai to paratisan... Ti na sas pw... to mono standart pou kserw einai na pigainete siga mesa sto tounel giati "grafoun" Razz. Me ton kairo euxomai na min mas 3exasoun ekei katw kai na diorthwsoun ta lathoi twn proigoumenwn! Pantws to thema einai na ginoun ta upoloipa erga swsta, wste na apofeugoume olo auto to mperdema pou ginetai me ton dromo auto tis Korinthou-Tripoleos... Estw kai an prokeitai na 3exrewthoun stin genia twn paidiwn mas...etsi ki alliws den prokeitai na stamatisoume pote na plirwnoume tous forous!Opote as min gkriniazoume toso...sfikte ta dontia kai kante upomoni...pou pisteuw pws o Ellinas diathetei upomoni otan xreiazetai!
Ta lemez magkez!
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Mar 20, 2006 5:54 pm    Post subject: Reply with quote

Ο δρόμος αυτός είναι όντως απ'τους παλαιότερους στην Ελλάδα και ξεπερνάει σχεδόν και την ΠΑΘΕ!!!Μόνο ότι κάποια τμήματα χρειάστηκαν και 9 χρόνια για να τελειώσουν φαντάζομαι τι προβλήματα θα υπήρχαν.Από ΑΤΤΙΚΑΤ.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΝΕΜΕΑΣ - ΤΡΙΠΟΛΗΣ. Τμήμα: Βελανιδιά - Αρτεμίσιο
# Κατηγορία Έργου ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣΑυτοκινητόδρομοι-Οδοποιία
Κύριος του Έργου ΥΠΕΧΩΔΕ
Τόπος Εκτέλεσης Έργου Ελλάς - Βελανιδιά - Αρτεμίσιο
Περίοδος Κατασκευής 1985 - 1994
(%) Συμμετοχή της Εταιρίας 98,5 %
Κατασκευή τμήματος του αυτοκινητόδρομου Νεμέας - Τρίπολης, τμήμα Βελανιδιά - Αρτεμίσιο.

--------------------------
ΑΥΤΟΚ/ΜΟΣ ΝΕΜΕΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ. ΤΜΗΜΑ: ΕΞΟΔΟΣ ΣΗΡΑΓΓΑΣ ΑΡΤΕΜΙΣΙΟΥ (Χ.Θ 0+000) ΕΩΣ ΤΡΙΠΟΛΗ (Χ.Θ 18+340)
# Κατηγορία Έργου ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣΑυτοκινητόδρομοι-Οδοποιία
Κύριος του Έργου Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε
Τόπος Εκτέλεσης Έργου Ελλάς - Αρτεμίσιο - Τρίπολη
Περίοδος Κατασκευής 1986 - 1992
(%) Συμμετοχή της Εταιρίας 14,25 %
Κατασκευή τμήματος αυτοκ/μου από έξοδο σήραγγας Αρτεμισίου μέχρι Τρίπολη. Περιλαμβάνονται ανισόπεδες διαβάσεις, διαμορφώσεις κόμβων, δίκτυα άρδευσης, ηλεκτροφωτισμού και τηλεφωνοδότησης.

-----------------------------
http://www.efklidis.gr/erga/tsakona.html

http://www.efklidis.gr/erga/tripoli.html
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Mar 23, 2006 7:44 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.egnatia.gr/flash/pdf/%D0%F1%EF%EA%E1%F4%E1%F1%EA%F4%E9%EA%DE%20%C5%ED%E7%EC%DD%F1%F9%F3%E7%202006.pdf
Η εγνατία προκυρήσει μέσα στο 2006 τις μελέτες για τα νέα έργα Αρδάνιο-Σουφλί,Κρυσταλλοπηγή-Ιεροπηγή και Κ5-Χορτιάτη-Αεροδρόμιο και σύνδεση Κ Προφήτη-Κ Χορτιάτη!
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sun Mar 26, 2006 4:25 pm    Post subject: Reply with quote

Σε μια βδομάδα η ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου για τον... Ε65??? Shocked Shocked http://www.kalimera.gr/_NEA/cat_news/preview_news_KALIMERA.asp?CATEGORY_id=64&NEWS_DATA_ID=117005
...όσον αφορά τα υπόλοιπα έργα, όπως είναι η Ιόνια Οδός, πριν από περίπου ενάμιση χρόνο δύο όμιλοι κατέθεσαν τις τελικές οικονομικές και τεχνικές προσφορές... Surprised Rolling Eyes Rolling Eyes Σε ποια εποχή έχει γραφτεί το άρθρο??Πότε κατατέθηκαν οι οικονομικές προσφορές για τον Ε65 και δεν το πήραμε χαμπάρι και προηγήθηκε των άλλων έργων??Τι γίνεται με την Ιονία και τον Κόρινθο-Καλαμάτα???Μήπως θα δούμε και τον Πάτρα-Τσακώνα να κατασκευάζεται πριν την ιονία???Μήπως τσάμπα ανησυχώ και είναι το άρθρο λάθος??? Rolling Eyes Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Sun Mar 26, 2006 4:29 pm    Post subject: Reply with quote

και εγω εχω μπερδευτει. στην κυριακατικη ελευθεροτυπια γραφει πως οι προσφορες για το ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΠΑΤΡΑ-ΤΑΣΚΩΝΑ μετατιθενται για το φθινοπωρο Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad καλα δεν ξερουν τι γραφουν Evil or Very Mad Evil or Very Mad Mad Mad
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sun Mar 26, 2006 4:44 pm    Post subject: Reply with quote

ΕΕΕΕΕΕΕ????? Shocked Shocked Shocked Δε νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο.Ώρες ώρες οι εφημερίδες γράφουν πολλά και διάφορα άσχετα και ακόμα πιο ΑΣΧΕΤΕΣ είναι συνήθως οι τοπικές.Ο Σουφλιάς άλλα είπε και δε νομίζω ότι θα πέσει τόσο έξω ώστε να πάει το Σεπτέμβρη Shocked Shocked Mad Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad .Θα θελα πάντως να ξέρω πόσο αξιόπιστες είναι οι πηγές των εφημερίδων Rolling Eyes .
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Sun Mar 26, 2006 4:49 pm    Post subject: Reply with quote

http://enet.gr/online/online_text/c=112,id=10937112

παντως και η εφημεριδα και η δημοσιογραφος ειναι αρκετα εγκυρη.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sun Mar 26, 2006 5:16 pm    Post subject: Reply with quote

*Αποκαλύφθηκε ότι το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ προωθεί ένα έργο που δεν θα διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά αυτοκινητόδρομου, αφού προβλέπονται μόνον δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση...
Δηλ το εννοούν και για το Κόρινθος-Πάτρα???????? Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Δηλ ο δρόμος αυτός πιο στενός κι απ'την εγνατία???? Shocked Shocked Και όλα αυτά μετά από διαπλάτυνση και χωρίς σήραγγες και τεχνικά??? Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Δηλ τώρα ένας δρόμος απ'την Κόρινθο μέχρι την Πάτρα με πλάτος γύρω στα 20μ το έτος 2013 θα θεωρείται ένας επαρκής αυτοκινητόδρομος ευρωπαικών αν όχι διεθνών προδιαγραφών??

Έτσι όπως το βλέπω μπορεί και να πάει χαλαρά το φθινόπωρο γιατί είναι το μεγαλύτερο δυσκολότερο και προβληματικότερο έργο και είναι ακόμα στις διαπραγματεύσεις και τις συμφωνίες.Αυτά δε συνέβησαν με τα άλλα έργα σε τέτοιο βαθμό και καθυστέρησαν πάνω από μισό χρόνο απ'την αρχική εξαγγελία.
Με τα υπόλοιπα έργα αλήθεια τι παίζει??Η ιονία φαντάζομαι ότι θα έχει και στο υπόλοιπο μήκος της 24,5μ πλάτος όπως και οι παρακάμψεις.Ο Ε65?Όλο το δίκτυο της Πελοποννήσου πλέον θα είναι όπως λένε??Δηλ 700 χλμ νέοι αυτοκινητόδρομοι και καλά??
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Sun Mar 26, 2006 5:32 pm    Post subject: Reply with quote

gouperman wrote:
http://enet.gr/online/online_text/c=112,id=10937112

παντως και η εφημεριδα και η δημοσιογραφος ειναι αρκετα εγκυρη.


Δεν υπάρχει "έγκυρη" εφημερίδα στις μέρες μας. Όλες έχουν γράψει κατα καιρούς ανακρίβειες και λάθη για διάφορα έργα.
Όσο για την κ.Τζαναβαρα είναι γνωστή η αρνητική στάση της προς ΥΠΕΧΩΔΕ / Σουφλιά. Δεν παίρνω θέση για το αν τα λέει καλά ή όχι - απλά η στάση της είναι μονίμως αρνητική. Αυτό δεν είναι λίγο ύποπτο?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 152, 153, 154  Next
Page 57 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr