View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Thu Dec 15, 2005 10:57 pm Post subject: |
|
|
siakabetis wrote: | ειδικα με τα σαπιοκαραβα της νησιωτικης χωρας. ειναι κατι που μπορει να φερει μειωσεις τιμων στις μεταφορικες υπηρεσιες |
Δύσκολο το βλέπω καθότι από ότι ξέρω τα περισσότερα πλοία χάνουν λεφτά, δεν έχουν υπερκέρδη τα οποία θα μπορούσαν να μοιράσουν με τους πελάτες/επιβάτες...
Τουλάχιστον πάντως θα έχουμε μια εναλλακτική λύση που θα είναι και πολύ πιο γρήγορη. |
|
Back to top |
|
 |
onassis78 New Member


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 44
|
Posted: Fri Dec 16, 2005 3:52 am Post subject: aerodromia thessalonikis |
|
|
geia sas pedia,
fetos piga 6 fores thessaloniki apo manchester. kai tis 6 fores to aerodromia itane fiska. o kosmos den iksere pu na pai. kai den itane mono ti kalokerini saison. irtha to pasxa kai ton ximona. den katalaveno giati argi i epektasi tou aerodromiou. gia n ginis mia simantiki poli xriazese ena sinxrono aerodromio, ala oxi mono auto kai tin sindesi me tin poli. den mporis na eksepiretis to kosmo me taxi kai ena pulman. prepi na gini poli doulia stin thessaloniki oso afora to aerodromio, kata tin apopsi mou. |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
|
Back to top |
|
 |
Psilalonitis-1982 Senior Member


Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Tue Jan 10, 2006 3:06 pm Post subject: |
|
|
Με "νεο προσωπο" ο Αραξος
Συμφωνα με τη σημερινη "Πελοποννησο", συντομα παραδιδεται σε χρηση το κτιριο αναχωρησεων,
που θα ενισχυσει τον πολιτικο χαρακτηρα του αεροδρομιου του Αραξου.
Το κτιριο εχει εμβαδον 1400 τ.μ., και θα βελτιωσει σημαντικα τις συνθηκες εξυπηρετησης των αφιξοαναχωρησεων.
Παραλληλα ολοκληρωθηκαν οι εργασιες στις πιστες του αεροδρομιου
και επεκταθηκαν οι χωροι σταθμευσης των αεροσκαφων.
Κατα την εφημεριδα, "εκτιμαται οτι ο Αραξος συνιστα ενα ολοκληρωμενο αεροδρομιο ικανο να εξυπηρετει ακομα και νυκτερινες πτησεις" κι ακομα οτι
"με το νεο του προσωπο κερδισε την προτιμηση δωδεκα επι πλεον εταιριων κατα την διετια 2004-2005". |
|
Back to top |
|
 |
g3orge Full Member


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 333 Location: Middlesbrough
|
Posted: Tue Jan 10, 2006 3:16 pm Post subject: |
|
|
Μήπως γνωρίζει κανείς τι γίνεται με τα έργα στο 'Μακεδονία';
Τα έργα στο νέο terminal θα ξεκινήσουν ποτέ; Οι μακέτες πάντως την τελευταία φορά που πέταξα απο SKG ήταν εκεί.
 |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Tue Jan 10, 2006 3:41 pm Post subject: |
|
|
Φιλε Psilaloniti , εχεις να μας postαρεις καποιες φωτογραφιες του νεου κτιριου αναχωρησεων του αεροδρομιου Αραξου ? |
|
Back to top |
|
 |
Psilalonitis-1982 Senior Member


Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Wed Jan 11, 2006 2:18 am Post subject: |
|
|
Δυστυχως οχι φιλε Ρ.Α.Ο.
Ισως στο μελλον. |
|
Back to top |
|
 |
HUMAX Junior Member


Joined: 21 Jan 2006 Posts: 119 Location: Καλαμαριά-Νέα Υόρκη
|
Posted: Sat Jan 28, 2006 9:56 pm Post subject: |
|
|
Paidia sto el venizelos pou exoun afisei xoro gia epektasi?An den kano lathos ena megalo meros tis giro perioxis egine emporiko parko |
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 2:08 pm Post subject: |
|
|
Από ότι ξέρω υπάρχει ήδη μελέτη για δεύτερο terminal - το οποίο μάλλον ήδη χρειάζεται καθότι τουλάχιστον το καλοκαίρι το αεροδρόμιο είναι ήδη ολίγον τίγκα. Δεν ξέρω πότε σκοπεύουν να το κτίσουν όμως.
Βέβαια δεν υπάρχει μελέτη (ή χώρος), από ότι γνωρίζω τουλάχιστον, για άλλο διάδρομο προσγείωσης / απογείωσης.
Επίσης φαντάζομαι ότι δεν έχουν σχεδιάσει την επέκταση του προαστιακού στο νέο terminal... |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
|
Back to top |
|
 |
sonugr Junior Member


Joined: 19 Nov 2004 Posts: 76 Location: Docklands-London,Heraklion-Crete
|
Posted: Wed Feb 01, 2006 1:34 pm Post subject: |
|
|
Επιτέλους, άντε να δούμε τι θα γίνει...
Τελικά "ο κύβος ερρίφθη". Μεθαύριο Παρασκευή η κυβέρνηση προχωρεί στην επίσημη εξαγγελία για την κατασκευή του νέου διεθνούς αεροδρομίου της Κρήτης, στο Καστέλι Πεδιάδας. Για το σκοπό αυτό, όπως έγινε χθες γνωστό, έρχονται μεθαύριο στο Ηράκλειο τρεις υπουργοί, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Μιχάλης Λιάπης και ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Μανόλης Κεφαλογιάννης, οι οποίοι θα κάνουν τις επίσημες ανακοινώσεις.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώθηκαν, οι κύριοι Σουφλιάς, Λιάπης και Κεφαλογιάννης θα βρίσκονται μεθαύριο Παρασκευή και ώρα 10:30 το πρωί στο αεροδρόμιο "Ν. Καζαντζάκης" του Ηρακλείου, όπου θα πάρουν μέρος σε ευρεία σύσκεψη για το θέμα. Μαζί με τους τρεις υπουργούς θα ταξιδέψουν στο Ηράκλειο και πολλοί συναρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες, κυρίως της ΥΠΑ, της οποίας κλιμάκιο, με επικεφαλής το διοικητή και τον υποδιοικητή της υπηρεσίας, θα βρίσκεται εδώ από αύριο Πέμπτη για να προετοιμάσει τη σύσκεψη.
Σαφέστατες οι εξαγγελίες
Στη διάρκεια της σύσκεψης που θα πραγματοποιηθεί στο αεροδρόμιο Ηρακλείου, οι τρεις υπουργοί θα ανακοινώσουν επίσημα την απόφαση του πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή και της κυβέρνησης να προχωρήσουν οι διαδικασίες για τη δημιουργία του νέου αεροδρομίου.
Για τις διαδικασίες αυτές δεν έχουν γίνει πολλά πράγματα γνωστά. Πληροφορίες όμως αναφέρουν ότι οι εξαγγελίες θα είναι τέτοιες που θα καταστήσουν σαφές ότι η δημιουργία του νέου αεροδρομίου θα έχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και συγκεκριμένες προοπτικές. Για την ανάδειξη της εταιρείας που θα αναλάβει την κατασκευή του θα προκηρυχθεί μεγάλος, διεθνής διαγωνισμός, όπως περίπου έγινε για την κατασκευή του αεροδρομίου "Ελευθέριος Βενιζέλος" των Σπάτων.
Επίσκεψη στο Καστέλι
Μετά τις επίσημες ανακοινώσεις που θα γίνουν στο κτίριο του αεροδρομίου "Ν. Καζαντζάκης", οι κύριοι Σουφλιάς, Λιάπης και Κεφαλογιάννης θα πραγματοποιήσουν επιτόπια επίσκεψη στο Καστέλι, και θα δουν το χώρο όπου θα κατασκευαστεί το νέο διεθνές αεροδρόμιο. Αμέσως μετά οι τρεις υπουργοί θα επισκεφτούν και το Δήμο Καστελίου, όπου θα έχουν συνάντηση με τις τοπικές Αρχές και κατοίκους της περιοχής, στους οποίους θα εξηγήσουν τι πρόκειται να ακολουθήσει και τι θα σημάνει για την περιοχή τους και την ανάπτυξή της η δημιουργία του νέου αεροδρομίου που θα έχει διεθνείς προδιαγραφές και θα εξασφαλίζει για αρκετές δεκαετίες τις αερομεταφορικές ανάγκες της Κρήτης.
Μετά την επιστροφή τους στο Ηράκλειο, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς θα αναχωρήσει επιστρέφοντας στην Αθήνα, ενώ οι άλλοι δυο υπουργοί Μιχάλης Λιάπης και Μανόλης Κεφαλογιάννης θα διανυκτερεύσουν στο Ηράκλειο, προκειμένου την επόμενη μέρα να ασχοληθούν και με άλλα θέματα που έχουν σχέση με τις αρμοδιότητές τους.
Στη διάρκεια της σύσκεψης, που θα πραγματοποιηθεί στο αεροδρόμιο Ηρακλείου, οι τρεις υπουργοί θα ανακοινώσουν επίσημα την απόφαση του πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή και της κυβέρνησης να προχωρήσουν οι διαδικασίες για τη δημιουργία του νέου αεροδρομίου. |
|
Back to top |
|
 |
eurkon Visitor

Joined: 28 Jan 2006 Posts: 1
|
Posted: Wed Feb 01, 2006 3:04 pm Post subject: |
|
|
Πριν από λίγες ημέρες ανακάλυψα το site και χάρηκα πραγματικά . Με αφορμή την "κόντρα" Λάρισας - Βόλου σχετικά με τα αεροδρόμιά τους μήπως θα ήταν σκόπιμο να γίνει συζήτηση για την, υπό όρους και προϋποθέσεις, κατασκευή και λειτουργία ενός νέου κεντροβαρούς αεροδρομίου στη Θεσσαλία; Με δεδομένα ότι: 1. Τα αεροδρόμια Λάρισας και Νέας Αγχιάλου εξυπηρετούν μονάδες της Πολεμικής Αεροπορίας (110 και 111 Π.Μ.), 2. το αεροδρόμιο της Λάρισας είναι σχεδόν μέσα στην πόλη, το δε της Ν.Αγχιάλου απέχει από το Βόλο σχεδόν 30 χλμ., 3. κανένα αεροδρόμιο δεν μπορεί να λειτουργήσει απευθυνόμενο μόνο στις παραπάνω πόλεις, οι οποίες έχουν από μόνες τους μικρή κίνηση, τουριστική δε μόνο ο Βόλος και αυτή εποχιακή, 4. Ήδη η Θεσσαλία έχει το πλεονέκτημα της ύπαρξης σήμερα επαρκούς σιδηροδρομικού δικτύου και οδικών προσβάσεων, πιστεύω ότι εάν μπορεί να υπάρξει λογικό κατασκευαστικό κόστος, επαρκής κίνηση (κατόπιν έρευνας αγοράς) και απόσβεση της επένδυσης η ιδανική θέση για την κατασκευή νέου αεροδρομίου είναι αυτή της περιοχής Σταυρού Φαρσάλων - Γεφυρίων Καρδίτσας. Με τον τρόπο αυτό και θα λειτουργούν απρόσκοπτα οι μονάδες της αεροπορίας αλλά κυρίως θα κατασκευασθεί ένα έργο εκτός μεγάλων πόλεων, χωρίς πολλές οχλήσεις, πολύ κοντά όμως σ' αυτές. Σημειωτέον ότι μία τέτοια θέση απέχει χρονικά (με τα σημερινά τραίνα) από την Λάρισα 20΄, από την Καλαμπάκα (Μετέωρα) 45΄, από τα Τρίκαλα 30΄, από την Καρδίτσα 15΄, από τη Λαμία 65΄και από την Κατερίνη ακόμη 58'. Ο Βόλος απέχει 65΄ αλλά με μια πιθανή μετατροπή της κλειστής μετρικής γραμμής Παλαιοφαρσάλου - Βελεστίνου ο χρόνος θα μειωθεί σε 35 - 40΄. Θεωρητικά η κατασκευή ενός και μόνο αεροδρομίου στην θέση αυτή θα εξυπηρετεί πληθυσμό περίπου 1.000.000 κατοίκων καθώς θα απευθύνεται τόσο στην Θεσσαλία αλλά και στην Φθιώτιδα και την Πιερία ακόμη, που συνδέονται σιδηροδρομικά. Πτήσεις εσωτερικού προς Αθήνα - Θεσσαλονίκη λογικά δεν θα υπάρχουν λόγω της μικρής απόστασης όμως πτήσεις προς Χανιά, Ηράκλειο, Ρόδο, Μυτιλήνη, ίσως Αλεξανδρούπολη και εξωτερικό ιδίως Λονδίνο, Ρώμη, Μιλάνο, Μόναχο, Φρανκφούρτη, Ντύσσλεντορφ και Λάρνακα φρονώ πως μπορεί να έχουν καλές πληρότητες και να είναι τακτικές. Επίσης, ένα τέτοιο αεροδρόμιο μπορεί να εξυπηρετήσει όχι μόνο πτήσεις τσάρτερ αλλά και loco εταιρίες, οι οποίες δεν ενδιαφέρονται λόγω μεγάλου κόστους για την Αθήνα. Τέτοιου τύπου αεροδρόμια υπάρχουν και άλλου π.χ. Dallas/Ft. Worth (εν τάξει, το ξέρω τα μεγέθη είναι πολλαπλάσια) αλλά υπάρχει και το Europort (Basel/Mulhouse), το Cologne/Bonn κλπ. Περιμένω απαντήσεις ιδίως με το εάν υπάρχουν αριθμητίκά στοιχεία που να δικαιολογούν μία τέτοια σκέψη.  |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed Feb 01, 2006 4:49 pm Post subject: |
|
|
φιλε αυτο συζηταγαμε πριν μερικους μηνες και μαλιστα στη κοντρα αυτη εγω θυμαμαι οτι υποστηριζα αυτο που ελεγες δλδ ενα μεγαλο στη μεση των αποστασεων. ανετρεξε σε προηγουμενες σελιδες και θα το βρεις |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Thu Feb 02, 2006 8:28 pm Post subject: |
|
|
Πόσο συνέβαλε σε αυτήν την αυξηση η ύπαρξη των εταιριών χαμηλού κόστους?
Αθήνα-Μιλάνο 30 ευρώ? |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Thu Feb 02, 2006 10:13 pm Post subject: |
|
|
ναι αλλα αμα βαλεις τα κοστοι αεροδρομιων και που σε προσγειωνει και ποια ωρα δλδ μεσανυχτα οποτε θα παρεις ταξι για να πας καπου στο κεντρο καθως και τις υπηρεσιες μεσα στο αεροπλανο κλπ τελικα ειναι πιο ακριβο  |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Thu Feb 02, 2006 10:29 pm Post subject: |
|
|
Δεν νομίζω.
Απο Αθήνα(Ελ.Βενιζέλος) για Μιλάνο(Malpensa) αναχώρηση στις 4 το απογευμα και άφιξη στις 6,μόλις 28 ευρώ.
Ενώ υπάρχουν και πτήσεις με 26 ευρώ. |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu Feb 02, 2006 11:06 pm Post subject: |
|
|
ναι αλλα σε σχέσεις με της άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες ακόμα η αθηνα δεν είναι τόσο καλά δικτυωμένη. ryanair δεν υπάρχει, η wizzair πάει σε λίγες πόλεις, ρώμη δεν έιχει lowcost...κλπ.κλπ.
όλα πάνε πακέτο με τον τουρισμό, την κίνηση και τα MMM της πόλεις. μη νομίζετε και από ρώμη πχ. σε κάποια μέρη δε πας, πιο πολλά είναι από μιλάνο. αλλα στην αθηνα είναι ακόμη λιγότερα...
με τι ryanair τι γίνετε; |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Feb 03, 2006 10:36 am Post subject: |
|
|
Το δρομολόγιο Αθήνα-Μιλάνο δεν έχει ξεκινήσει ακόμα, επομένως δεν έχει συμβάλλει στην αύξηση της επιβατικής κίνησης του Ελ. Βενιζέλος. |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Fri Feb 03, 2006 11:16 am Post subject: |
|
|
Billy, πόσο πιά να δικτυωθεί και αυτή η Αθήνα;;; Μην ξεχνάς ότι έχει να εξυπηρετήσει και 30 δρομολόγια εσωτερικού, αριθμός διόλου μικρός για τα ευρωπαικά δεδομένα. Επίσης η Ryanair ποτέ δε θα χρησιμοποιήσει το Ελ.βενιζέλος για τον ίδιο λόγο που δε χρησιμοποιεί και τα μεγάλα αεροδρόμια των πόλεων στις οποίες ήδη πετά. Οσο για την πτήση Αθήνα-Μιλάνο της easyjet , αυτή θα ξεκινήσει το Μάρτιο...έχω ήδη κλείσει θέση για το Πάσχα.
Aς μείνουμε προς το παρόν στο γεγονός ότι το Ελ.Βεν λειτουργεί άψογα και όλα τ΄άλλα θα έρθουν...και επεκτάσεις του αεροδρομίου και περισσότεροι προορισμοί. Οταν ήρθα Ελλάδα τα Χριστούγεννα, ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που κατέβηκα απ΄το αεροπλάνο σε άεροδρόμιο και βρήκα τη βαλίτσα μου στον ιμάντα να φέρνει βόλτες! Πολιτισμικό σοκ...μίλαγα γι΄αυτό καμιά βδομάδα! 10 λεπτά από την έξοδό μου από το αεροπλάνο ώς την έξοδο του αεροδρομίου!!!!  |
|
Back to top |
|
 |
woofy Senior Member


Joined: 23 Jun 2004 Posts: 524 Location: Athens, Greece
|
|
Back to top |
|
 |
savas Full Member


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 287
|
Posted: Fri Feb 03, 2006 1:54 pm Post subject: |
|
|
8-10 xronia!!!!??????????????
 |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Fri Feb 03, 2006 2:00 pm Post subject: |
|
|
Giannis wrote: | Billy, πόσο πιά να δικτυωθεί και αυτή η Αθήνα;;;
: |
εννοούσα να δικτυωθεί όσον αφορά της low cost εταιρίες.
και όσον αφορά το el.Ven. και τι ryanair, τι να κάνουμε τότε έναν αερολιμένα μεγάλο φτιάξαμε υποτίθεται δε θα έχουμε ποτε άλλες low cost επειδή είναι ακριβώς; |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Fri Feb 03, 2006 3:26 pm Post subject: |
|
|
Giannis wrote: | Ξεπέρασε τις προσδοκίες
Αύξηση 4,5% στην επιβατική κίνηση του αεροδρομίου «Ελ.Βενιζέλος» το 2005 |
Και να φανταστεί κανείς ότι σύμφωνα με τους πίνακες που κοιτάω, το τρίμηνο Σεπτέμβρη, Οκτώβρη, Νοέμβρη είχαμε μείωση 2%, 6,2% και 3,2% αντίστοιχα στιςς πτήσεις εσωτερικού. Μικρότερη μείωση είχαμε και σε εκείνες του εξωτερικού. Κι όλα αυτά λόγω της βόμβας που έσκασε με την Ολυμπιακή το Σεπτέμβρη, που έκανε τον κόσμο να σκέφτεται να πετάξει με την εταιρεία. Χωρίς το συγκεκριμένο πρόβλημα τα μεγέθη θα ήταν ακόμα καλύτερα για την επιβατική κίνηση.
Όσο για την ερώτηση πού θα γίνει το νεο τέρμιναλ, την έχουμε απαντήσει ήδη. Το εμπορευματικό πάρκο δεν έχει καμμία σχέση. Ο χώρος που έχει προβλεφθεί βρίσκεται μπροστά από το πάρκινγκ μεγάλης διαρκείας και χωράει να γίνει σχεδόν άλλος ένας Βενιζέλος.
Επίσης έχει προβλεφθεί και τρίτος διάδρομος αλλά προς το παρόν δεν επείγει. Προέχει η επέκταση η οποία (επαναλαμβάνω) έχει καθυστερήσει, διότι όταν τελειώσει, το αεροδρόμιο θα έχει ξεπεράσει ήδη το όριο των 16 εκατ. επιβατών που έχει τώρα, και φοβάμαι μήπως αυτό έχει επιπτώσεις στην ποιότητα των υπηρεσιών. |
|
Back to top |
|
 |
|