View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Wed Oct 24, 2007 6:28 pm Post subject: |
|
|
Και ο δρόμος Σερρών-Δραμας (σε ένα μεγάλο κομμάτι του) έχει τα χαλια του...στενός και γεμάτος στροφές...από την δεκαετία του 50 είναι χαραγμένος..άντε να φτιάξουμε και γι αυτόν κάτι....τώρα που βρήκαμε παππά!!!!! |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Oct 25, 2007 12:35 am Post subject: |
|
|
Πολύ φοβάμαι ότι ο αυτοκ/μος δεν έχει κυρωθεί ακόμα μη χαιρόμαστε άδικα.
1. ΤΡΙΤΗ
Ώρα 14.00΄ - Αίθουσα Γερουσίας
Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ θα συνεδριάσει με θέμα ημερήσιας διάταξης:
Συζήτηση και ψήφιση, σύμφωνα με το άρθρο 70 παρ. 2 του Συντάγματος, επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων «Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης του Έργου της Μελέτης, Κατασκευής, Χρηματοδότησης, Λειτουργίας, Συντήρησης και Εκμετάλλευσης του Αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα και ρύθμιση συναφών θεμάτων».
Εισηγητές: Γεώργιος Τρυφωνίδης και Σπυρίδων Κουβέλης
ΤΕΤΑΡΤΗ
Ώρα 10.00΄ - Αίθουσα Γερουσίας
Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ θα συνεδριάσει με θέμα ημερήσιας διάταξης:
Συνέχιση της συζήτησης, σύμφωνα με το άρθρο 70 παρ. 2 του Συντάγματος, επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων «Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης του Έργου της Μελέτης, Κατασκευής, Χρηματοδότησης, Λειτουργίας, Συντήρησης και Εκμετάλλευσης του Αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα και ρύθμιση συναφών θεμάτων» (2η συνεδρίαση).
Εισηγητές: Γεώργιος Τρυφωνίδης και Σπυρίδων Κουβέλης
2. (απ'τα πρακτικά) Αθήνα, σήμερα στις 24 Οκτωβρίου 2007, ημέρα Τετάρτη και ώρα 10.33’, συνήλθε στην Αίθουσα συνεδριάσεων του Βουλευτηρίου η Βουλή σε ολομέλεια για να συνεδριάσει υπό την προεδρία του Α’ Αντιπροέδρου αυτής κ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΟΥΡΛΑ.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Σούρλας): Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, αρχίζει η συνεδρίαση.
(ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ: Σύμφωνα με την από 23.102007 εξουσιοδότηση του Σώματος επικυρώθηκαν με ευθύνη του Προεδρείου τα Πρακτικά της ΙΣΤ’ συνεδριάσεώς του, της 23ης Οκτωβρίου 2007 σε ό,τι αφορά την ψήφιση στο σύνολο των σχεδίων νόμων:
1) «Κύρωση της Συμφωνίας που ιδρύει Διεθνή Επιτροπή για τη Διεθνή Υπηρεσία Αναζητήσεων, της Συμφωνίας για τις σχέσεις μεταξύ της Επιτροπής αυτής και της Διεθνούς Επιτροπής Ερυθρού Σταυρού...
2) «Κύρωση των Συμφωνιών Παράτασης των Προγραμμάτων Αναπτυξιακής Συνεργασίας 2002-2006 για μία περαιτέρω πενταετή περίοδο 2007-2011 δι’ ανταλλαγής ρηματικών διακοινώσεων μεταξύ της Κυβέρνησης της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Κυβέρνησης της Δημοκρατίας της Αλβανίας...
απ'τη Βουλή
3.(24/10/2007)
Την ερχόμενη εβδομάδα θα κυρωθεί από την Ολομέλεια της Βουλής η σύμβαση παραχώρησης του νέου αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνας - Κορίνθου - Πάτρας - Πύργου - Τσάκωνας, στον ανάδοχο επενδυτικό όμιλο. Η συζήτηση της σύμβασης άρχισε χθες στην αρμόδια Κοινοβουλευτική Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων...
ερτ
Η ιστοσελίδα δε του υπουργείου δεν αναφέρει απολύτως τίποτα για τη σύμβαση. Προφανώς το ακυρώνουν διαρκώς αφού προηγούνται συνέχεια άλλα νομοσχέδια. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu Oct 25, 2007 10:53 am Post subject: |
|
|
Γεια σου ρε Τζίμα υπουργάρα. Πραγματικά περιμέναμε να βγει Δραμινός υπουργός για να δούμε φως σ΄αυτόν τον άξωνα.
Τελικά με το Σουφλιά τί έγινε? Δεν ανέβηκε Καβάλα (σήραγγα Συμβόλου) για να δει τα έργα της εγνατίας? |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Oct 25, 2007 1:21 pm Post subject: |
|
|
Από Μάρτιο, αρχίζει η ΠΑΘΕ
(25/10/2007)
Υπερψηφίστηκε η σύμβαση για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Ελευσίνας – Κορίνθου – Πατρών – Πύργου – Τσακώνας, από την αρμόδια Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, ενώ απομένει τώρα, η κύρωση της σύμβασης και από την ολομέλεια του σώματος.
Επί δύο ημέρες (Δευτέρα και Τρίτη) συζητήθηκε στην αρμόδια Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, η σύμβαση παραχώρησης του έργου και την Τρίτη ψηφίστηκε στο σύνολό της, ενώ αργά χθες το μεσημέρι, επικυρώθηκε η σύμβαση και κατά άρθρο. Υπέρ της κύρωσης της σύμβασης τάχθηκαν οι βουλευτές της Ν.Δ του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑΟΣ, ενώ τις αντιρρήσεις τους διατύπωσαν οι βουλευτές του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ.
Μετά την επικύρωση της σύμβασης και από την Ευρωπαϊκή Ένωση, θα αρχίσει η εγκατάσταση των πρώτων εργοταξίων, πιθανότατα το πρώτο τρίμηνο του 2008.
Το τμήμα του δρόμου μέχρι τον Πύργο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το καλοκαίρι του 2011.
Είναι απίστευτο πόσο μπορούν τελικά να καθυστερήσουν τα έργα. Αφού πέσουν οι εκατομμύριες υπογραφές ακόμα κι απ'τον Τζωρτζ Μπους υπάρχει Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ μετά από έξι μήνες να εγκατασταθεί κανα εργοτάξιο. Ε δε νομίζω ότι αυτό το έργο μ'αυτό το ρυθμό θα είναι έτοιμο το καλοκαίρι του 2011. Μη ρωτήσω, στην ιόνια οδό που έχει επικυρωθεί εδώ και εξάμηνο δεν έχει μπει ούτε μπουλντόζα. Μη βιάζεστε παιδιά θα πάθετε τίποτα. Για τ'άλλα ούτε να το σκεφτώ, τώρα πριν 5 μήνες έπεσαν οι υπογραφές δεν θα ήρθαν και τα εργοτάξια ακόμα.
από εγνατία
Ρύθμιση κυκλοφορίας
25/10/2007
Δελτία Τύπου
Σας ενημερώνουμε ότι από 29 Οκτωβρίου 2007 έως 29 Ιανουαρίου 2008, δηλαδή για χρονικό διάστημα 3 (τριών) μηνών θα γίνει εκτροπή της κυκλοφορίας επί της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης – Σερρών στο ύψος του Δ.Δ. Προβατά του Δήμου Καπετάν Μητρούση του Νομού Σερρών, μόνο για το ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση από Θεσσαλονίκη προς Σέρρες.
Η κίνηση θα εκτελείται από την παλιά εθνική οδό μέσα από το Δ.Δ Προβατά.
Φαίνεται ότι το κλείνουν λόγω εργασιών για τον κάθετο της εγνατίας. Πού ακριβώς είναι όλες αυτές οι τοποθεσίες που αναφέρει? Δεν μπορούσαν δηλ να αναφέρουν χωριά? Corfu για πες μας τις εντυπώσεις σου απ'το τμήμα που δόθηκε στο Λαχανά . |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Fri Oct 26, 2007 2:23 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | Φαίνεται ότι το κλείνουν λόγω εργασιών για τον κάθετο της εγνατίας. Πού ακριβώς είναι όλες αυτές οι τοποθεσίες που αναφέρει? Δεν μπορούσαν δηλ να αναφέρουν χωριά? . |
Το χωριο Προβατάς φαίνεται στον χάρτη μαρκαρισμένο με κίτρινο....
Φαίνεται τα έργα να προχωράνε και ίσος το τέλος του 2008 να είναι έτοιμα.
Τα χριστούγεννα θα είμαι εκεί και θα κάνω και εγώ την ``ανταπόκριση´´ στο φόρουμ...εκτος και αν άλλος εν το μεταξύ μας διαφωτίσει περισσότερο...
http://i191.photobucket.com/albums/z312/alter100/Egnatia.png |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Fri Oct 26, 2007 4:51 pm Post subject: |
|
|
Για όσους ενδιαφέρονται υπάρχει ρεπορτάζ στη ηλεκτρονική έκδοση του ελευθερου τυπου (e-tipos.com) σελ2,3 για τον μαλλιακό ....τίποτε το συνταρακτικό
Beethoven... keep walking... περιμένουμε τον χάρτη μέτσοβο-παναγία. |
|
Back to top |
|
 |
plati Junior Member

Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 1:56 am Post subject: |
|
|
Αν και λίγο off-topic αυτό που θα σας ζητήσω ,αλλά το ρωτάω αυτό γιατί μέσα στο forum υπάρχουν πολλά άτομα που γνωρίζουν τις οδικές οδούς της χώρας μας.
Θα ήθελα να μου πείτε ποιους δρόμους να ακολουθήσω για να πάω απο την Αθήνα στην Καστοριά;
Στο gps μου δείχνει να ακολουθήσω την διαδρομή Αθήνα-Λαμιά-Δομοκός-Καρδίτσα-Τρίκαλα-Γρεβενά-Καστοριά με συνολική απόσταση 458χλμ.
Με το ΚΤΕΛ που επισκέφθηκα την Καστοριά πριν δύο μήνες είχαμε ακολουθήσει την διαδρομή Αθήνα-Λάρισα-Ελλασόνα-Ελευθεροχώρι-Σέρβια-Κοζάνη (απ' έξω)-Εγνατία οδός-έξοδος για Καστορία-Καστοριά.
Σαν απόσταση δεν ξέρω πόσο είναι ,αλλά χρονικά κάναμε 8 ώρες.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 782
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 9:35 am Post subject: |
|
|
Καλημέρα plati
Νομίζω ότι είναι καλύτερα να προτιμήσεις την διαδρομή μέσω Ελλασσόνας - Κοζάνης γιατί θα οδηγήσεις περισσότερα χιλιόμετρα σε καλό αυτοκινητόδρομο οπότε θα κουραστείς λιγότερο. Από την άλλη πλεύρά βέβαια από την Ελλασόννα μέχρι την Κοζάνη είναι πολύ όμορφη διαδρομή αλλά ο δρόμος έχει 6 μέτρα φαρδος. Εάν πας από εκεί υπολογίσε μια στάση (με δικά σου εφόδια) στο μουσείο της μάχης του Σαραντάπορου περίπου 20 -25 Km μετά την Ελλασόνα όπου έχει την κατά την άποψη μου κορυφαία θέα της πίσω πλευράς του Όλυμπου σε όλη την μεγαλοπρέπεια του. |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
|
Back to top |
|
 |
pilotos Junior Member


Joined: 17 Feb 2007 Posts: 184 Location: Λάρισα
|
Posted: Thu Nov 01, 2007 9:25 am Post subject: |
|
|
Σε τοπικό κανάλι της θεσσαλίας, χθές αναφέρθηκε ότι σε συνάντηση του νομάρχη καρδίτσας με τον σουφλία, ανακοινώθηκε ότι απο φεβρουάριο θα εγκατασταθούν εργοτάξια για την κατασκευή του αυτ/μου κεντρικής Ελλάδας, αφόυ η ευρωπαική επιτροπή ενέκρινε ώς νόμιμη την ανάθεση του έργου στον όμιλο "Hellenic autopistas" με επικεφαλη την ισπανικη cintra.
Επίσης ο σουφλιάς υποσχέθηκε την αναβάθμιση της εθνικής οδόυ λάρισας καρδίτσας σε αυτοκινητόδρομο, μίας και θα εξυπηρετήσει ώς συνδετήρια με τον αυτ/μο 1(Ε-75), και φυσικά θα λύσει και τα προβλήματα κίνησης που παρατηρούνται λόγω διέλευσης της και χρησης της απο τη πόλη της λάρισας. |
|
Back to top |
|
 |
iceman_13 New Member


Joined: 17 Apr 2007 Posts: 32 Location: Ιταλία
|
Posted: Thu Nov 01, 2007 10:47 am Post subject: |
|
|
Bλέποντας τον χάρτη με τους καινούργιους αυτοκινητόδρομους νομίζω οτι λείπει το κομμάτι που θα συνδέει δυτική με ανατολική Ελλάδα απο Άρτα εώς Βόλο.Τι νομίζετε; |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Thu Nov 01, 2007 1:01 pm Post subject: |
|
|
Δεν εχεις και αδικο Και τωρα που το λες κακως που δεν το σκεφτηκαν να βαλουν το τμημα Αρτα - Ε-65 σαν κομματι της Ιονιας και το τμημα Ε-65 - Π.Α.Θ.Ε. σαν κομματι του Ε-65 |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu Nov 01, 2007 9:46 pm Post subject: |
|
|
καταρχήν μπραβο για το κουράγιο και το χρόνο που διέθεσες δια να "πάρεις" τα φωτογραφικά τούτα στιγμιότυπα.
Αναρωτιέμαι παρόλο την χρησιμοποίηση της υπάρχουσας χάραξης της οδού, η ποιότητα της κατασκευής του οδοστρώματος και δη του ασφαλτοτάπητα είναι ικανή για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των προδιαγραφών μιας εθνικής οδου/Εγνατία οδός?
Κατα δεύτερον παρατηρώ ότι το μηχάνημα αασφαλτοστρωσης καλύπτει όλο το εύρος του ρεύματος κυκλοφορίας, κάτι που πρώτη φορά βλέπω και ευελπιστώ ότι κάνει καλή δουλειά!! |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Nov 03, 2007 1:00 am Post subject: |
|
|
http://s39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/?action=view¤t=Metsovo-Panagia1.jpg
ο χάρτης με τα τεχνικά στο τμήμα από έξοδο σήραγγας Μετσόβου έως ΑΚ Παναγιάς. Για τη σήραγγα Παναγιάς, ΑΚ Παναγιάς και γέφυρα Γ1 όλα αυτά μαζί δεν τα βρήκα στη δορυφορική εικόνα και τα έβαλα λίγο στην τύχη. Είναι ένα απ'τα προβληματικά τμήματα της εγνατίας. Τόσα τεχνικά και η χάραξη είναι όχι ότι καλύτερο, πολύ έντονες καμπύλες. Άλλα τέτοια τμήματα είναι κλασικά η παράκαμψη Καβάλας, και το πιο απαράδεκτο τμήμα απ'όλα απ'όσο αποκαλύπτουν οι φωτό του Corfu το Μέστη-Μάκρη. Πεταμένα λεφτά, κάνουν μια απλή διαπλάτυνση στον ήδη υπάρχοντα απαράδεκτο δρόμο. Το ανάγλυφο είναι όντως έντονο αλλά μάλλον θα έπρεπε να αναχαράξουν σε κάποια σημεία το τμήμα, φαίνεται να κάνουν πολύ πρόχειρη δουλειά. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sat Nov 03, 2007 10:42 pm Post subject: |
|
|
Πραγματικά ρε παιδιά δεν πίστευα στα μάτια μου καθώς έβλεπα τις φωτογραφίες… Τι χάλια είναι αυτά;;;
Είναι αυτές καμπύλες για αυτοκινητόδρομο, δηλαδή έλεος.
Ποσά είναι τα χιλιόμετρα αυτού του άκρως απαράδεκτου τμήματος; |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 11:29 pm Post subject: |
|
|
http://www.flickr.com/photos/nikos974/
το βρήκα στο φόρουμ
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=327086&page=12
έχει αρκετό ενδιαφέρον, έχει κάποιες επιπλέον φωτογραφίες, το πρώτο λίνκ είναι φάκελος φωτογραφιών που πόσταρε το μέλος Nik the Greek που ελπίζω να μην έχει πρόβλημα να δούμε τις φωτογραφίες του κι εμείς. Έχει φωτογραφήσει το ανατολικό τμήμα της εγνατίας, αλλά το πιο σημαντικό (προς τις τελευταίες σελίδες) έχει φωτογραφίες απ'τον κάθετο Δερβένι-Σέρρες, και για πρώτη φορά βλέπουμε τη σήραγγα Δορκάδας μήκους 400 και κάτι μέτρων. Οι φωτογραφίες είναι πολύ επίκαιρες δηλ τραβήχτηκαν την 1 Οκτωβρίου.
Να μην παραλείψω να σημειώσω ότι το stadia.gr είναι υπόδειγμα στο συγκεκριμένο φόρουμ και η δουλειά του stadia και αρκετών μελών που έχουν ποστάρει φωτογραφίες τυγχάνουν μεγάλων επαίνων . |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 8:52 am Post subject: |
|
|
Ήθελα πάλι να ρωτήσω τι θα γίνει επιτέλους με το δρόμο Κόρινθος-Πάτρα-Τσακώνα θα τελειώνουμε καμιά ζωή μ'αυτό το βραχνά? τι πρόβλημα υπάρχει πάλι δε δεν κυρώνεται απ'την ολομέλεια της βουλής? Ούτε στα πρακτικά της φαίνεται τίποτα ούτε στις συνεδριάσεις της, πουθενά. Και μέχρι την Πέμπτη πάλι δεν θα κυρωθεί. Τελευταία διάβασα πάλι, οι κάτοικοι των Βραχνείκων ζήτησαν τη βελτίωση της χάραξης και των περιβαλλοντικών μελετών . Καλά δεν τρώγεστε με τίποτα. |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 8:59 am Post subject: |
|
|
Ο Beethoven κι αν αργεί ποτέ δεν λησμονεί...
Εύγε πάλι μας έφτιαξες ...ήθελα να ξερα που τα βρίσκεις.
Εκπληκτική δουλειά οι χάρτες σου, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς ότι σχεδιάζονται βλέποντας το ανάγλυφο και τα τεχνικά χαρακτηριστικά συγκεκριμένων τεχνικών έργων. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 11:19 am Post subject: |
|
|
Φίλε Beethoven πραγματικά πολύ καλή η δουλειά σου αλλά θα μου επιτρέψης μια μικρή διορθωση.
Η Γ1 μετά τη σήραγγα Μετσόβου δεν είναι πριν την σηραγγα Μαλακασίου Α', αλλά είναι γέφυρα στο δεξιό κλάδο της σήραγγας. Δηλαδή αν προσέξεις και από τα μήκη, ο αριστερός κλάδος της σήραγγας Μαλακασίου Α' είναι346μ. και το αντίστοιχο μήκος του δεξιού κλάδου είναι Γ1 (170μ.) +σηρ.δεξιού κλάδου(139μ.). Από το μέτωπο του Μετσόβου στο σημείο που ξεκινά ο αριστερός κλάδος της σήραγγας, στο δεξιό κλάδο ξεκινά η Γ1.
Stavros86 Το τμήμα Μέστη - Μάκρη είναι 15χλμ. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 5:31 pm Post subject: |
|
|
http://www.nd.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=46280&Itemid=289
Ομιλία του Σουφλιά στις 1 Ιουλίου του 2007 στα Ιωάννινα.
Αυτό που έψαχνα βασικά ήταν ο δρόμος Άκτιο-Αμβρακία. Ωραία τα είπε...
Η Ήπειρος έχει το μερίδιο της και στη νέα αυτή γενιά έργων. Εκτός των τριών μεγάλων αξόνων Ιόνια Οδός, Ε65, Εγνατία περιλαμβάνεται και μελετάμε ήδη την αναβάθμιση των Οδικών αξόνων, Ηγουμενίτσας – Πρέβεζας και Πρέβεζας – Φιλιπιάδας μήκους 38 χλμ. για την σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό.
Επίσης θα κατασκευάσουμε και ήδη μελετάμε τον Οδικό Άξονα Άκτιου – Αμβρακίας, μήκους 51 χλμ. με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και νησίδα ασφαλείας στη μέση. Θα συνδέσουμε δε και την πόλη της Λευκάδας με τον Οδικό Άξονα Ακτίου – Αμβρακίας με δρόμο μήκους 25 χλμ.
Επίσης μελετάμε και την επέκταση της Ιόνιας Οδού, από τον Α/Κ Εγνατίας μέχρι την Κακαβιά, μήκους 47 χλμ. Τέλος ολοκληρώνεται εντός του 2008 και η Εθνική Οδός Άρτας – Τρικάλων, στο Τμήμα σήραγγα Παχτουρίου - Αγία Κυριακή.
Είναι οι πιο επίκαιρες πληροφορίες που έχω βρει για τα έργα αυτά και πραγματικά είμαι χαρούμενος Θα κατασκευαστεί ως αυτο/μος (ας πούμε) όπως άλλωστε και ο δρόμος Πρέβεζας-Φιλιπιάδας απλά ανησύχησα ότι θα έχει χαμηλότερες προδιαγραφές απ'τον τελευταίο. Η νησίδα ασφαλείας συνεπάγεται και ανισόπεδους κόμβους, έτσι δεν είναι? Από τοπική εφημερίδα (27 Φεβρουάριος 2007) ότι ο άξονας αυτός προωθείται να χρηματοδοτηθεί απ'το ειδικό ταμείο διευρωπαϊκών δικτύων και ο Πρέβεζας-Φιλιπιάδας απ'το Δ' ΚΠΣ. Οι μελέτες για τον Άκτιο-Αμβρακία ολοκληρώνονται το 2007 και του άλλου μέσα στο 2008. Επίσης σε ποστ στο blog του ο Γεώργιος Τρυφωνίδης (υποψήφιος βουλευτής νομού Πρεβέζης) χαρακτηρίζει τον άξονα Πρέβεζας-Φιλιπιάδας σύγχρονο αυτοκ/μο 2+2 λωρίδων με νησίδα. |
|
Back to top |
|
 |
iceman_13 New Member


Joined: 17 Apr 2007 Posts: 32 Location: Ιταλία
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 6:16 pm Post subject: |
|
|
Τι εννοεί λέγοντας Άκτιο-Aμβρακία; |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 7:02 pm Post subject: |
|
|
Μιλάμε πάντα για το νέο οδικό άξονα που θα ενώσει την Ιόνια οδό στο ύψος της Αμβρακίας με το Άκτιο. |
|
Back to top |
|
 |
starlet New Member

Joined: 29 Mar 2007 Posts: 23 Location: Athens / Corfu
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 9:52 pm Post subject: Ιονια οδος |
|
|
Παντως οι πινακιδες ανέβηκαν !!!!! Λέτε να δουμε και τα εργοταξια συντομα ?
Ταξιδευοντας στην ΕΟ Αθηνών - Λαμίας το προηγούμενο Σαββατο είδα ότι, λίγο πριν τη Μαλακάσα στη κατευθυνση τη Λαμια, έχει τοποθετηθεί η γνωστή πινακίδα των εργων της ΕΕ για την αναβαθμιση του τμηματος Α/Κ Βαρυμπόμπης - Σκαρφεια του ΠΑΘΕ από την παραχωρησιούχο κοινοπραξια της Ιονίας Οδού.
Οι εργασίες που περιλαμβάνει αυτό το τμημα της παραχωρησης περιγραφονται στο κειμενο που εχω αντιγραψει παλαιοτερες ανακοινωσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ
QUOTE
Εργασίες στα υφιστάμενα Τμήματα της ΠΑΘΕ μήκους 163,8 χλμ., που θα συμπληρωθούν και βελτιωθούν από Παραχωρησιούχο:
Διαχωριστική δενδροφυτευμένη νησίδα με στηθαία ασφαλείας New Jersey σε όλη την διαδρομή
Αντιολισθηρά οδοστρώματα – Ανακατασκευή οδοστρωμάτων, ασφαλτικών στρώσεων, δομικών χαρακτηριστικών και απορροής επιφανειακών υδάτων.
Βελτίωση Οδικής Ασφάλειας με επεμβάσεις στα γεωμετρικά χαρακτηριστικά για ταχύτητα 120 χλμ/ώρα.
Ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης της κυκλοφορίας και κέντρα Λειτουργίας – Συντήρησης.
Εργασίες Οδικής Ασφάλειας με ηλεκτροφωτισμό.
Βελτίωση όλων των Ανισόπεδων Κόμβων.
Επισκευή και Συντήρηση όλων των τεχνικών του Έργου και έργα αντιπλημμυρικής προστασίας.
Ανακατασκευή του τμήματος Ριτσώνα – Θήβα, μήκους 15 χλμ. ώστε να αποκτήσει πλήρη διατομή αυτοκινητοδρόμου πλάτους 24,5 μ. με διαχωριστική δεδροφυτευμένη νησίδα με στηθαία ασφαλείας New Jersey.
Ανακατασκευή στην περιοχή Υλίκης. Αλλαγή της χάραξης στο μεγαλύτερο τμήμα στην περιοχή Υλίκης για να επιτευχθεί γεωμετρικά χαρακτηριστικά που επιτρέπουν ασφαλή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα.
Ανακατασκευή Aνισόπεδων Kόμβων στην Κηφισιά (Καλυφτάκη) και Βαρυμπόμπης.
Αποκλειστικές προθεσμίες για την ολοκλήρωση τμημάτων του έργου
Πρώτη προθεσμία είκοσι (20) μηνών, από την έναρξη της παραχώρησης, για την ολοκλήρωση των εργασιών στο τμήμα Μεταμόρφωση – Αγ. Κωνσταντίνος της ΠΑΘΕ.
Δεύτερη προθεσμία τριάντα δύο (32) μηνών, από την έναρξη της παραχώρησης, για την ολοκλήρωση των κατασκευών στα τμήματα της ΠΑΘΕ: τμήμα Υλίκης, τμήμα Ριτσώνα – Θήβα και στον ανισόπεδο κόμβο Βαρυμπόμπης.
UNQUOTE
Οποιος κινηθεί προς τα εκει ας δωσει εικονα αν γινεται κατι. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 10:29 pm Post subject: |
|
|
Τώρα θα γίνω κακός αλλά οι πινακίδες είναι και διαφήμιση γιατί ακόμα δεν έχει ξεκινήσει τίποτα απ'όσο έχω καταλάβει εδώ και μήνες (η ιονία έχει κλείσει πλέον εξάμηνο απ'την υπογραφή της), πασχίσαμε μέχρι να υπογραφούν οι συμβάσεις τώρα πρέπει να περιμένουμε κι άλλο μέχρι να ξεμπλοκαριστούν πάλι τα έργα και να εγκατασταθούν τα εργοτάξια και να αρχίσουν καμιά δουλειά. Αν δε δω όχι απλά μπουλντόζες, αλλά να σκάβουν κιόλας, όπως στην εγνατία οδό, δεν θα πιστέψω ότι έχουν ξεκινήσει τα έργα. Ας βάλουν τουλάχιστον τις πινακίδες για να πληροφορηθεί ο κόσμος ότι τα έργα έχουν έστω υπογραφεί, εδώ και καιρό. Ερώτηση, αν έχει περάσει κανείς τελευταία, στην ιόνια οδό από Αντίρριο και πέρα φαίνεται τίποτα? Στον Κόρινθο-Τρίπολη εκεί στο Νεοχώρι εδώ και καιρό κάποιος πόσταρε φωτογραφίες (starlet?) ότι ήρθαν μπουλντόζες και εγκαταστάθηκε εργοτάξιο για την κατασκευή της σήραγγας Νεοχωρίου και τη δεύτερη Αρτεμησίου. Ισχύουν όλα αυτά?
Ο άξονας Κόρινθος-Πάτρα-Τσακώνα αργεί και φαντάζομαι ότι επεξεργάζονται τις μελέτες και για τις πυρόπληκτες περιοχές. Μέχρι την ύστατη στιγμή αυτός ο δρόμος πρέπει να καθυστερεί και να ακυρώνεται Και τελευταίο να έρθει στη σειρά, και μετά τις εκλογές να κυρωθεί (που δεν έχει κυρωθεί), όλα τα έχει τραβήξει και ακόμα δεν τελείωσε τίποτα. Είστε όλοι ελεεινοί. |
|
Back to top |
|
 |
|