stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 124, 125, 126 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Wed Oct 24, 2007 6:28 pm    Post subject: Reply with quote

Και ο δρόμος Σερρών-Δραμας (σε ένα μεγάλο κομμάτι του) έχει τα χαλια του...στενός και γεμάτος στροφές...από την δεκαετία του 50 είναι χαραγμένος..άντε να φτιάξουμε και γι αυτόν κάτι....τώρα που βρήκαμε παππά!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Oct 25, 2007 12:35 am    Post subject: Reply with quote

Πολύ φοβάμαι ότι ο αυτοκ/μος δεν έχει κυρωθεί ακόμα μη χαιρόμαστε άδικα.
1. ΤΡΙΤΗ
Ώρα 14.00΄ - Αίθουσα Γερουσίας
Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ θα συνεδριάσει με θέμα ημερήσιας διάταξης:
Συζήτηση και ψήφιση, σύμφωνα με το άρθρο 70 παρ. 2 του Συντάγματος, επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων «Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης του Έργου της Μελέτης, Κατασκευής, Χρηματοδότησης, Λειτουργίας, Συντήρησης και Εκμετάλλευσης του Αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα και ρύθμιση συναφών θεμάτων».
Εισηγητές: Γεώργιος Τρυφωνίδης και Σπυρίδων Κουβέλης

ΤΕΤΑΡΤΗ
Ώρα 10.00΄ - Αίθουσα Γερουσίας
Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ θα συνεδριάσει με θέμα ημερήσιας διάταξης:
Συνέχιση της συζήτησης, σύμφωνα με το άρθρο 70 παρ. 2 του Συντάγματος, επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων «Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης του Έργου της Μελέτης, Κατασκευής, Χρηματοδότησης, Λειτουργίας, Συντήρησης και Εκμετάλλευσης του Αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα και ρύθμιση συναφών θεμάτων» (2η συνεδρίαση).
Εισηγητές: Γεώργιος Τρυφωνίδης και Σπυρίδων Κουβέλης

2. (απ'τα πρακτικά) Αθήνα, σήμερα στις 24 Οκτωβρίου 2007, ημέρα Τετάρτη και ώρα 10.33’, συνήλθε στην Αίθουσα συνεδριάσεων του Βουλευτηρίου η Βουλή σε ολομέλεια για να συνεδριάσει υπό την προεδρία του Α’ Αντιπροέδρου αυτής κ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΟΥΡΛΑ.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Γεώργιος Σούρλας): Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, αρχίζει η συνεδρίαση.
(ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ: Σύμφωνα με την από 23.102007 εξουσιοδότηση του Σώματος επικυρώθηκαν με ευθύνη του Προεδρείου τα Πρακτικά της ΙΣΤ’ συνεδριάσεώς του, της 23ης Οκτωβρίου 2007 σε ό,τι αφορά την ψήφιση στο σύνολο των σχεδίων νόμων:
1) «Κύρωση της Συμφωνίας που ιδρύει Διεθνή Επιτροπή για τη Διεθνή Υπηρεσία Αναζητήσεων, της Συμφωνίας για τις σχέσεις μεταξύ της Επιτροπής αυτής και της Διεθνούς Επιτροπής Ερυθρού Σταυρού...
2) «Κύρωση των Συμφωνιών Παράτασης των Προγραμμάτων Αναπτυξιακής Συνεργασίας 2002-2006 για μία περαιτέρω πενταετή περίοδο 2007-2011 δι’ ανταλλαγής ρηματικών διακοινώσεων μεταξύ της Κυβέρνησης της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Κυβέρνησης της Δημοκρατίας της Αλβανίας...
απ'τη Βουλή

3.(24/10/2007)
Την ερχόμενη εβδομάδα θα κυρωθεί από την Ολομέλεια της Βουλής η σύμβαση παραχώρησης του νέου αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνας - Κορίνθου - Πάτρας - Πύργου - Τσάκωνας, στον ανάδοχο επενδυτικό όμιλο. Η συζήτηση της σύμβασης άρχισε χθες στην αρμόδια Κοινοβουλευτική Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων...
ερτ

Η ιστοσελίδα δε του υπουργείου δεν αναφέρει απολύτως τίποτα για τη σύμβαση. Προφανώς το ακυρώνουν διαρκώς αφού προηγούνται συνέχεια άλλα νομοσχέδια.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Thu Oct 25, 2007 10:53 am    Post subject: Reply with quote

Γεια σου ρε Τζίμα υπουργάρα. Πραγματικά περιμέναμε να βγει Δραμινός υπουργός για να δούμε φως σ΄αυτόν τον άξωνα.

Τελικά με το Σουφλιά τί έγινε? Δεν ανέβηκε Καβάλα (σήραγγα Συμβόλου) για να δει τα έργα της εγνατίας?
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Oct 25, 2007 1:21 pm    Post subject: Reply with quote

Από Μάρτιο, αρχίζει η ΠΑΘΕ
(25/10/2007)
Υπερψηφίστηκε η σύμβαση για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Ελευσίνας – Κορίνθου – Πατρών – Πύργου – Τσακώνας, από την αρμόδια Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, ενώ απομένει τώρα, η κύρωση της σύμβασης και από την ολομέλεια του σώματος.
Επί δύο ημέρες (Δευτέρα και Τρίτη) συζητήθηκε στην αρμόδια Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, η σύμβαση παραχώρησης του έργου και την Τρίτη ψηφίστηκε στο σύνολό της, ενώ αργά χθες το μεσημέρι, επικυρώθηκε η σύμβαση και κατά άρθρο. Υπέρ της κύρωσης της σύμβασης τάχθηκαν οι βουλευτές της Ν.Δ του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑΟΣ, ενώ τις αντιρρήσεις τους διατύπωσαν οι βουλευτές του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ.
Μετά την επικύρωση της σύμβασης και από την Ευρωπαϊκή Ένωση, θα αρχίσει η εγκατάσταση των πρώτων εργοταξίων, πιθανότατα το πρώτο τρίμηνο του 2008.
Το τμήμα του δρόμου μέχρι τον Πύργο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το καλοκαίρι του 2011.

Είναι απίστευτο πόσο μπορούν τελικά να καθυστερήσουν τα έργα. Αφού πέσουν οι εκατομμύριες υπογραφές ακόμα κι απ'τον Τζωρτζ Μπους υπάρχει Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ μετά από έξι μήνες να εγκατασταθεί κανα εργοτάξιο. Ε δε νομίζω ότι αυτό το έργο μ'αυτό το ρυθμό θα είναι έτοιμο το καλοκαίρι του 2011. Μη ρωτήσω, στην ιόνια οδό που έχει επικυρωθεί εδώ και εξάμηνο δεν έχει μπει ούτε μπουλντόζα. Μη βιάζεστε παιδιά θα πάθετε τίποτα. Για τ'άλλα ούτε να το σκεφτώ, τώρα πριν 5 μήνες έπεσαν οι υπογραφές δεν θα ήρθαν και τα εργοτάξια ακόμα.

από εγνατία
Ρύθμιση κυκλοφορίας
25/10/2007
Δελτία Τύπου
Σας ενημερώνουμε ότι από 29 Οκτωβρίου 2007 έως 29 Ιανουαρίου 2008, δηλαδή για χρονικό διάστημα 3 (τριών) μηνών θα γίνει εκτροπή της κυκλοφορίας επί της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης – Σερρών στο ύψος του Δ.Δ. Προβατά του Δήμου Καπετάν Μητρούση του Νομού Σερρών, μόνο για το ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση από Θεσσαλονίκη προς Σέρρες.
Η κίνηση θα εκτελείται από την παλιά εθνική οδό μέσα από το Δ.Δ Προβατά.

Φαίνεται ότι το κλείνουν λόγω εργασιών για τον κάθετο της εγνατίας. Πού ακριβώς είναι όλες αυτές οι τοποθεσίες που αναφέρει? Δεν μπορούσαν δηλ να αναφέρουν χωριά? Corfu για πες μας τις εντυπώσεις σου απ'το τμήμα που δόθηκε στο Λαχανά Razz .
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Fri Oct 26, 2007 2:23 pm    Post subject: Reply with quote

Beethoven wrote:
Φαίνεται ότι το κλείνουν λόγω εργασιών για τον κάθετο της εγνατίας. Πού ακριβώς είναι όλες αυτές οι τοποθεσίες που αναφέρει? Δεν μπορούσαν δηλ να αναφέρουν χωριά? Razz .

Το χωριο Προβατάς φαίνεται στον χάρτη μαρκαρισμένο με κίτρινο....
Φαίνεται τα έργα να προχωράνε και ίσος το τέλος του 2008 να είναι έτοιμα.
Τα χριστούγεννα θα είμαι εκεί και θα κάνω και εγώ την ``ανταπόκριση´´ στο φόρουμ...εκτος και αν άλλος εν το μεταξύ μας διαφωτίσει περισσότερο...

http://i191.photobucket.com/albums/z312/alter100/Egnatia.png
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Fri Oct 26, 2007 4:51 pm    Post subject: Reply with quote

Για όσους ενδιαφέρονται υπάρχει ρεπορτάζ στη ηλεκτρονική έκδοση του ελευθερου τυπου (e-tipos.com) σελ2,3 για τον μαλλιακό ....τίποτε το συνταρακτικό Crying or Very sad
Beethoven... keep walking... περιμένουμε τον χάρτη μέτσοβο-παναγία.
Back to top
View user's profile Send private message
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 126

PostPosted: Wed Oct 31, 2007 1:56 am    Post subject: Reply with quote

Αν και λίγο off-topic αυτό που θα σας ζητήσω ,αλλά το ρωτάω αυτό γιατί μέσα στο forum υπάρχουν πολλά άτομα που γνωρίζουν τις οδικές οδούς της χώρας μας.

Θα ήθελα να μου πείτε ποιους δρόμους να ακολουθήσω για να πάω απο την Αθήνα στην Καστοριά;

Στο gps μου δείχνει να ακολουθήσω την διαδρομή Αθήνα-Λαμιά-Δομοκός-Καρδίτσα-Τρίκαλα-Γρεβενά-Καστοριά με συνολική απόσταση 458χλμ.

Με το ΚΤΕΛ που επισκέφθηκα την Καστοριά πριν δύο μήνες είχαμε ακολουθήσει την διαδρομή Αθήνα-Λάρισα-Ελλασόνα-Ελευθεροχώρι-Σέρβια-Κοζάνη (απ' έξω)-Εγνατία οδός-έξοδος για Καστορία-Καστοριά.
Σαν απόσταση δεν ξέρω πόσο είναι ,αλλά χρονικά κάναμε 8 ώρες.


Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 782

PostPosted: Wed Oct 31, 2007 9:35 am    Post subject: Reply with quote

Καλημέρα plati

Νομίζω ότι είναι καλύτερα να προτιμήσεις την διαδρομή μέσω Ελλασσόνας - Κοζάνης γιατί θα οδηγήσεις περισσότερα χιλιόμετρα σε καλό αυτοκινητόδρομο οπότε θα κουραστείς λιγότερο. Από την άλλη πλεύρά βέβαια από την Ελλασόννα μέχρι την Κοζάνη είναι πολύ όμορφη διαδρομή αλλά ο δρόμος έχει 6 μέτρα φαρδος. Εάν πας από εκεί υπολογίσε μια στάση (με δικά σου εφόδια) στο μουσείο της μάχης του Σαραντάπορου περίπου 20 -25 Km μετά την Ελλασόνα όπου έχει την κατά την άποψη μου κορυφαία θέα της πίσω πλευράς του Όλυμπου σε όλη την μεγαλοπρέπεια του.
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Wed Oct 31, 2007 11:50 am    Post subject: Reply with quote

Για να δούμε μήπως πάρουν μπρός και τελειώσουν κανα έργο
http://www.euro2day.gr/articles/142550/
Back to top
View user's profile Send private message
pilotos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Feb 2007
Posts: 184
Location: Λάρισα

PostPosted: Thu Nov 01, 2007 9:25 am    Post subject: Reply with quote

Σε τοπικό κανάλι της θεσσαλίας, χθές αναφέρθηκε ότι σε συνάντηση του νομάρχη καρδίτσας με τον σουφλία, ανακοινώθηκε ότι απο φεβρουάριο θα εγκατασταθούν εργοτάξια για την κατασκευή του αυτ/μου κεντρικής Ελλάδας, αφόυ η ευρωπαική επιτροπή ενέκρινε ώς νόμιμη την ανάθεση του έργου στον όμιλο "Hellenic autopistas" με επικεφαλη την ισπανικη cintra.

Επίσης ο σουφλιάς υποσχέθηκε την αναβάθμιση της εθνικής οδόυ λάρισας καρδίτσας σε αυτοκινητόδρομο, μίας και θα εξυπηρετήσει ώς συνδετήρια με τον αυτ/μο 1(Ε-75), και φυσικά θα λύσει και τα προβλήματα κίνησης που παρατηρούνται λόγω διέλευσης της και χρησης της απο τη πόλη της λάρισας.
Back to top
View user's profile Send private message
iceman_13
New Member
New Member


Joined: 17 Apr 2007
Posts: 32
Location: Ιταλία

PostPosted: Thu Nov 01, 2007 10:47 am    Post subject: Reply with quote

Bλέποντας τον χάρτη με τους καινούργιους αυτοκινητόδρομους νομίζω οτι λείπει το κομμάτι που θα συνδέει δυτική με ανατολική Ελλάδα απο Άρτα εώς Βόλο.Τι νομίζετε;
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Thu Nov 01, 2007 1:01 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν εχεις και αδικο Rolling Eyes Και τωρα που το λες κακως που δεν το σκεφτηκαν να βαλουν το τμημα Αρτα - Ε-65 σαν κομματι της Ιονιας και το τμημα Ε-65 - Π.Α.Θ.Ε. σαν κομματι του Ε-65
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Thu Nov 01, 2007 9:05 pm    Post subject: Reply with quote

Προχθές έκανα το Μέστη - Μάκρη ξανά κι έβγαλα μερικές φώτο και είπα να τις ποστάρω.
Όπως θυμάστε το Μάκρη - Δίκελλα είναι έτοιμο χωρίς τη διαχωριστική μπάρα γι αυτό οι φώτο είναι μετά τον κόμβο Δικέλλων.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00547.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00548.jpg

Εδώ φαίνεται απάνω και ο παράλληλος επαρχιακός που σε αυτό το σημείο δεν είναι δωσμένος στην κυκλοφορία.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00549.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00550.jpg

Από αυτό το σημείο οι δύο λωρίδες γίνονται μία και σε στέλνει στον αριστερό κλάδο αυτόν που έρχεται από Κομοτηνή.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00551.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00552.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00553.jpg

Εδώ φαίνεται και ο δρόμος που έρχεται και συνδέει την κυκλοφορία από τον παρακαμπτήριο που έρχεται από Μέστη.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00554.jpg

Εδώ κινούμαστε ήδη στον αριστερό έτοιμο πλέον κλάδο ενώ ο δεξιός φτιάχνεται τώρα.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00555.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00556.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00557.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00558.jpg

Εδώ αρχίζει ο διαχωρισμός των δύο κλάδων. (Κινούνται σε διαφορετικά ύψη).
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00559.jpg

Στο σημείο αυτό έχει φτιαχτεί νέος συνδετήριος δρόμος που θα σε πηγαίνει στον από πάνω παρ/λο παρακαμπτήριο.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00560.jpg

Και συνεχίζουμε μέχρι τον κόμβο Συκοράχης.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00561.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00562.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00563.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00564.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00565.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00566.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00567.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00568.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00569.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00570.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00571.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00572.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00573.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00574.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00575.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00576.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00577.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00578.jpg

Εδώ φαίνεται στο βάθος το υποτμήμα Συκοράχη - Μέστη που έχει τελειώσει από πέρυσι.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00579.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00580.jpg

Εδώ έχω βγει στον κόμβο Συκοράχης και αριστερά κινούμε προς Κόμαρο για να βγω στον παρ/λο επαρχιακό με κατεύθυνση ξανά προς Αλεξ/πολη.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00581.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00582.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00583.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00585.jpg

Εδώ η υπό κατασκευή πλέον εγνατία φωτογραφημένη από τον παρακαμπτήριο.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00584.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00586.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00587.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00588.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00589.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00590.jpg

Εδώ είναι το σημείο αριστερά κατεβαίνουμε ξανά από τον παρ/λο στην εγνατία. Ευθεία συνεχίζει ο παρ/λος επαρχιακός για Δίκελλα.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00592.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00593.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00594.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00595.jpg

Κι εδώ ξανά κάτω προς τον κόμβο Δικέλλων.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00596.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00597.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00598.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00599.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00600.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00601.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00602.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00603.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00604.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00605.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00606.jpg


Και τώρα η εκπληξη. Το πρωί πήγα να βρω τον φίλο Jimmara για ένα καφέ στη Χρυσούπολη και στην επιστρωφή κατέβηκα στο Νέστο στο εργοτάξιο της Ιόνιος όπου ξεκίνησαν να φτιάχνουν τις προκατασκευασμένες δοκούς για τη γέφυρα Νέστου.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00607.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00608.jpg

και όχι μόνο αλλά ξεκίνησε και η κατασκευή γέφυρας λίγα μέτρα πριν τον Νέστο από την πλευρά της Κρήνης. Νομίζω πως η Ιόνιος προχωράει πολύ καλά.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00609.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00610.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00611.jpg

Και τέλος μερικές φώτο από τον Α/Κ Δυτ. Ξάνθης (Βανειάνο)
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00612.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00613.jpg
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC00614.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Thu Nov 01, 2007 9:46 pm    Post subject: Reply with quote

καταρχήν μπραβο για το κουράγιο και το χρόνο που διέθεσες δια να "πάρεις" τα φωτογραφικά τούτα στιγμιότυπα.
Αναρωτιέμαι παρόλο την χρησιμοποίηση της υπάρχουσας χάραξης της οδού, η ποιότητα της κατασκευής του οδοστρώματος και δη του ασφαλτοτάπητα είναι ικανή για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των προδιαγραφών μιας εθνικής οδου/Εγνατία οδός?
Κατα δεύτερον παρατηρώ ότι το μηχάνημα αασφαλτοστρωσης καλύπτει όλο το εύρος του ρεύματος κυκλοφορίας, κάτι που πρώτη φορά βλέπω και ευελπιστώ ότι κάνει καλή δουλειά!!
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sat Nov 03, 2007 1:00 am    Post subject: Reply with quote

http://s39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/?action=view&current=Metsovo-Panagia1.jpg
ο χάρτης με τα τεχνικά στο τμήμα από έξοδο σήραγγας Μετσόβου έως ΑΚ Παναγιάς. Για τη σήραγγα Παναγιάς, ΑΚ Παναγιάς και γέφυρα Γ1 όλα αυτά μαζί δεν τα βρήκα στη δορυφορική εικόνα και τα έβαλα λίγο στην τύχη. Είναι ένα απ'τα προβληματικά τμήματα της εγνατίας. Τόσα τεχνικά και η χάραξη είναι όχι ότι καλύτερο, πολύ έντονες καμπύλες. Άλλα τέτοια τμήματα είναι κλασικά η παράκαμψη Καβάλας, και το πιο απαράδεκτο τμήμα απ'όλα απ'όσο αποκαλύπτουν οι φωτό του Corfu το Μέστη-Μάκρη. Πεταμένα λεφτά, κάνουν μια απλή διαπλάτυνση στον ήδη υπάρχοντα απαράδεκτο δρόμο. Το ανάγλυφο είναι όντως έντονο αλλά μάλλον θα έπρεπε να αναχαράξουν σε κάποια σημεία το τμήμα, φαίνεται να κάνουν πολύ πρόχειρη δουλειά.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sat Nov 03, 2007 10:42 pm    Post subject: Reply with quote

Πραγματικά ρε παιδιά δεν πίστευα στα μάτια μου καθώς έβλεπα τις φωτογραφίες… Τι χάλια είναι αυτά;;; Shocked
Είναι αυτές καμπύλες για αυτοκινητόδρομο, δηλαδή έλεος. Mad Mad

Ποσά είναι τα χιλιόμετρα αυτού του άκρως απαράδεκτου τμήματος;
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sun Nov 04, 2007 11:29 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.flickr.com/photos/nikos974/
το βρήκα στο φόρουμ
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=327086&page=12
έχει αρκετό ενδιαφέρον, έχει κάποιες επιπλέον φωτογραφίες, το πρώτο λίνκ είναι φάκελος φωτογραφιών που πόσταρε το μέλος Nik the Greek που ελπίζω να μην έχει πρόβλημα να δούμε τις φωτογραφίες του κι εμείς. Έχει φωτογραφήσει το ανατολικό τμήμα της εγνατίας, αλλά το πιο σημαντικό (προς τις τελευταίες σελίδες) έχει φωτογραφίες απ'τον κάθετο Δερβένι-Σέρρες, και για πρώτη φορά βλέπουμε τη σήραγγα Δορκάδας μήκους 400 και κάτι μέτρων. Οι φωτογραφίες είναι πολύ επίκαιρες δηλ τραβήχτηκαν την 1 Οκτωβρίου.
Να μην παραλείψω να σημειώσω ότι το stadia.gr είναι υπόδειγμα στο συγκεκριμένο φόρουμ και η δουλειά του stadia και αρκετών μελών που έχουν ποστάρει φωτογραφίες τυγχάνουν μεγάλων επαίνων Smile Embarassed .
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Nov 05, 2007 8:52 am    Post subject: Reply with quote

Ήθελα πάλι να ρωτήσω τι θα γίνει επιτέλους με το δρόμο Κόρινθος-Πάτρα-Τσακώνα θα τελειώνουμε καμιά ζωή μ'αυτό το βραχνά? τι πρόβλημα υπάρχει πάλι δε δεν κυρώνεται απ'την ολομέλεια της βουλής? Ούτε στα πρακτικά της φαίνεται τίποτα ούτε στις συνεδριάσεις της, πουθενά. Και μέχρι την Πέμπτη πάλι δεν θα κυρωθεί. Τελευταία διάβασα πάλι, οι κάτοικοι των Βραχνείκων ζήτησαν τη βελτίωση της χάραξης και των περιβαλλοντικών μελετών Rolling Eyes . Καλά δεν τρώγεστε με τίποτα.
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Mon Nov 05, 2007 8:59 am    Post subject: Reply with quote

Ο Beethoven κι αν αργεί ποτέ δεν λησμονεί...
Εύγε πάλι μας έφτιαξες ...ήθελα να ξερα που τα βρίσκεις.
Εκπληκτική δουλειά οι χάρτες σου, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς ότι σχεδιάζονται βλέποντας το ανάγλυφο και τα τεχνικά χαρακτηριστικά συγκεκριμένων τεχνικών έργων.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Nov 05, 2007 11:19 am    Post subject: Reply with quote

Φίλε Beethoven πραγματικά πολύ καλή η δουλειά σου αλλά θα μου επιτρέψης μια μικρή διορθωση.
Η Γ1 μετά τη σήραγγα Μετσόβου δεν είναι πριν την σηραγγα Μαλακασίου Α', αλλά είναι γέφυρα στο δεξιό κλάδο της σήραγγας. Δηλαδή αν προσέξεις και από τα μήκη, ο αριστερός κλάδος της σήραγγας Μαλακασίου Α' είναι346μ. και το αντίστοιχο μήκος του δεξιού κλάδου είναι Γ1 (170μ.) +σηρ.δεξιού κλάδου(139μ.). Από το μέτωπο του Μετσόβου στο σημείο που ξεκινά ο αριστερός κλάδος της σήραγγας, στο δεξιό κλάδο ξεκινά η Γ1.

Stavros86 Το τμήμα Μέστη - Μάκρη είναι 15χλμ.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Nov 05, 2007 5:31 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.nd.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=46280&Itemid=289
Ομιλία του Σουφλιά στις 1 Ιουλίου του 2007 στα Ιωάννινα.
Αυτό που έψαχνα βασικά ήταν ο δρόμος Άκτιο-Αμβρακία. Ωραία τα είπε...

Η Ήπειρος έχει το μερίδιο της και στη νέα αυτή γενιά έργων. Εκτός των τριών μεγάλων αξόνων Ιόνια Οδός, Ε65, Εγνατία περιλαμβάνεται και μελετάμε ήδη την αναβάθμιση των Οδικών αξόνων, Ηγουμενίτσας – Πρέβεζας και Πρέβεζας – Φιλιπιάδας μήκους 38 χλμ. για την σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό.
Επίσης θα κατασκευάσουμε και ήδη μελετάμε τον Οδικό Άξονα Άκτιου – Αμβρακίας, μήκους 51 χλμ. με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και νησίδα ασφαλείας στη μέση. Θα συνδέσουμε δε και την πόλη της Λευκάδας με τον Οδικό Άξονα Ακτίου – Αμβρακίας με δρόμο μήκους 25 χλμ.
Επίσης μελετάμε και την επέκταση της Ιόνιας Οδού, από τον Α/Κ Εγνατίας μέχρι την Κακαβιά, μήκους 47 χλμ. Τέλος ολοκληρώνεται εντός του 2008 και η Εθνική Οδός Άρτας – Τρικάλων, στο Τμήμα σήραγγα Παχτουρίου - Αγία Κυριακή.


Είναι οι πιο επίκαιρες πληροφορίες που έχω βρει για τα έργα αυτά και πραγματικά είμαι χαρούμενος Very Happy Razz Θα κατασκευαστεί ως αυτο/μος (ας πούμε) όπως άλλωστε και ο δρόμος Πρέβεζας-Φιλιπιάδας απλά ανησύχησα ότι θα έχει χαμηλότερες προδιαγραφές απ'τον τελευταίο. Η νησίδα ασφαλείας συνεπάγεται και ανισόπεδους κόμβους, έτσι δεν είναι? Από τοπική εφημερίδα (27 Φεβρουάριος 2007) ότι ο άξονας αυτός προωθείται να χρηματοδοτηθεί απ'το ειδικό ταμείο διευρωπαϊκών δικτύων και ο Πρέβεζας-Φιλιπιάδας απ'το Δ' ΚΠΣ. Οι μελέτες για τον Άκτιο-Αμβρακία ολοκληρώνονται το 2007 και του άλλου μέσα στο 2008. Επίσης σε ποστ στο blog του ο Γεώργιος Τρυφωνίδης (υποψήφιος βουλευτής νομού Πρεβέζης) χαρακτηρίζει τον άξονα Πρέβεζας-Φιλιπιάδας σύγχρονο αυτοκ/μο 2+2 λωρίδων με νησίδα.
Back to top
View user's profile Send private message
iceman_13
New Member
New Member


Joined: 17 Apr 2007
Posts: 32
Location: Ιταλία

PostPosted: Mon Nov 05, 2007 6:16 pm    Post subject: Reply with quote

Τι εννοεί λέγοντας Άκτιο-Aμβρακία;
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Nov 05, 2007 7:02 pm    Post subject: Reply with quote

Μιλάμε πάντα για το νέο οδικό άξονα που θα ενώσει την Ιόνια οδό στο ύψος της Αμβρακίας με το Άκτιο.
Back to top
View user's profile Send private message
starlet
New Member
New Member


Joined: 29 Mar 2007
Posts: 23
Location: Athens / Corfu

PostPosted: Mon Nov 05, 2007 9:52 pm    Post subject: Ιονια οδος Reply with quote

Παντως οι πινακιδες ανέβηκαν !!!!! Λέτε να δουμε και τα εργοταξια συντομα ?
Ταξιδευοντας στην ΕΟ Αθηνών - Λαμίας το προηγούμενο Σαββατο είδα ότι, λίγο πριν τη Μαλακάσα στη κατευθυνση τη Λαμια, έχει τοποθετηθεί η γνωστή πινακίδα των εργων της ΕΕ για την αναβαθμιση του τμηματος Α/Κ Βαρυμπόμπης - Σκαρφεια του ΠΑΘΕ από την παραχωρησιούχο κοινοπραξια της Ιονίας Οδού.
Οι εργασίες που περιλαμβάνει αυτό το τμημα της παραχωρησης περιγραφονται στο κειμενο που εχω αντιγραψει παλαιοτερες ανακοινωσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ

QUOTE
Εργασίες στα υφιστάμενα Τμήματα της ΠΑΘΕ μήκους 163,8 χλμ., που θα συμπληρωθούν και βελτιωθούν από Παραχωρησιούχο:
Διαχωριστική δενδροφυτευμένη νησίδα με στηθαία ασφαλείας New Jersey σε όλη την διαδρομή
Αντιολισθηρά οδοστρώματα – Ανακατασκευή οδοστρωμάτων, ασφαλτικών στρώσεων, δομικών χαρακτηριστικών και απορροής επιφανειακών υδάτων.
Βελτίωση Οδικής Ασφάλειας με επεμβάσεις στα γεωμετρικά χαρακτηριστικά για ταχύτητα 120 χλμ/ώρα.
Ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης της κυκλοφορίας και κέντρα Λειτουργίας – Συντήρησης.
Εργασίες Οδικής Ασφάλειας με ηλεκτροφωτισμό.
Βελτίωση όλων των Ανισόπεδων Κόμβων.
Επισκευή και Συντήρηση όλων των τεχνικών του Έργου και έργα αντιπλημμυρικής προστασίας.
Ανακατασκευή του τμήματος Ριτσώνα – Θήβα, μήκους 15 χλμ. ώστε να αποκτήσει πλήρη διατομή αυτοκινητοδρόμου πλάτους 24,5 μ. με διαχωριστική δεδροφυτευμένη νησίδα με στηθαία ασφαλείας New Jersey.
Ανακατασκευή στην περιοχή Υλίκης. Αλλαγή της χάραξης στο μεγαλύτερο τμήμα στην περιοχή Υλίκης για να επιτευχθεί γεωμετρικά χαρακτηριστικά που επιτρέπουν ασφαλή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα.
Ανακατασκευή Aνισόπεδων Kόμβων στην Κηφισιά (Καλυφτάκη) και Βαρυμπόμπης.

Αποκλειστικές προθεσμίες για την ολοκλήρωση τμημάτων του έργου
Πρώτη προθεσμία είκοσι (20) μηνών, από την έναρξη της παραχώρησης, για την ολοκλήρωση των εργασιών στο τμήμα Μεταμόρφωση – Αγ. Κωνσταντίνος της ΠΑΘΕ.
Δεύτερη προθεσμία τριάντα δύο (32) μηνών, από την έναρξη της παραχώρησης, για την ολοκλήρωση των κατασκευών στα τμήματα της ΠΑΘΕ: τμήμα Υλίκης, τμήμα Ριτσώνα – Θήβα και στον ανισόπεδο κόμβο Βαρυμπόμπης.

UNQUOTE

Οποιος κινηθεί προς τα εκει ας δωσει εικονα αν γινεται κατι.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Nov 05, 2007 10:29 pm    Post subject: Reply with quote

Τώρα θα γίνω κακός αλλά οι πινακίδες είναι και διαφήμιση γιατί ακόμα δεν έχει ξεκινήσει τίποτα απ'όσο έχω καταλάβει εδώ και μήνες (η ιονία έχει κλείσει πλέον εξάμηνο απ'την υπογραφή της), πασχίσαμε μέχρι να υπογραφούν οι συμβάσεις τώρα πρέπει να περιμένουμε κι άλλο μέχρι να ξεμπλοκαριστούν πάλι τα έργα και να εγκατασταθούν τα εργοτάξια και να αρχίσουν καμιά δουλειά. Αν δε δω όχι απλά μπουλντόζες, αλλά να σκάβουν κιόλας, όπως στην εγνατία οδό, δεν θα πιστέψω ότι έχουν ξεκινήσει τα έργα. Ας βάλουν τουλάχιστον τις πινακίδες για να πληροφορηθεί ο κόσμος ότι τα έργα έχουν έστω υπογραφεί, εδώ και καιρό. Ερώτηση, αν έχει περάσει κανείς τελευταία, στην ιόνια οδό από Αντίρριο και πέρα φαίνεται τίποτα? Στον Κόρινθο-Τρίπολη εκεί στο Νεοχώρι εδώ και καιρό κάποιος πόσταρε φωτογραφίες (starlet?) ότι ήρθαν μπουλντόζες και εγκαταστάθηκε εργοτάξιο για την κατασκευή της σήραγγας Νεοχωρίου και τη δεύτερη Αρτεμησίου. Ισχύουν όλα αυτά?
Ο άξονας Κόρινθος-Πάτρα-Τσακώνα αργεί και φαντάζομαι ότι επεξεργάζονται τις μελέτες και για τις πυρόπληκτες περιοχές. Μέχρι την ύστατη στιγμή αυτός ο δρόμος πρέπει να καθυστερεί και να ακυρώνεται Evil or Very Mad Και τελευταίο να έρθει στη σειρά, και μετά τις εκλογές να κυρωθεί (που δεν έχει κυρωθεί), όλα τα έχει τραβήξει και ακόμα δεν τελείωσε τίποτα. Είστε όλοι ελεεινοί.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 124, 125, 126 ... 152, 153, 154  Next
Page 125 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr