View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Fri Jul 20, 2007 5:44 pm Post subject: |
|
|
JIMMARAS wrote: | Ελπίζω να έδωσα λίγη χαρά στους οδικοεργο..holics ] |
Mόνο χαρά... εδώ εμείς πετάμε τη σκούφια μας για κάτι τέτοια νέα.
Μπράβο βρε Jimmara, εύχωμαι να είσαι εσύ αυτός που θα μας ανακοινώσει την ημερομηνία προς παράδοση αυτού του τμήματος.
Αν και θα ήθελα και μια φώτο εκεί στον Παράδεισο που συνδέεται η εγνατία με την ΕΟ, για να δούμε πως θα κάνουν την σύνδεση. Δηλαδή θα βάλουν φανάρι ή STOP. Αν θυμάμαι καλά εκεί δεν είχαν ακόμη ξεκινήσει τεχνικό κάτω διάβασης.
Μπράβο και στον φίλο τον Σταύρο, περιμένουμε και τις φώτο από Μεγαλούπολη
Από τα Γρεβενά - Βενέτικο δεν έχουμε κανένα νέο. Πρέπει κι αυτό μες τον Αύγουστο να τελειώνει και να παραδίδεται. |
|
Back to top |
|
 |
balantis7 Junior Member

Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Fri Jul 20, 2007 5:59 pm Post subject: |
|
|
exitmusician wrote: | Σταύρο πού βγάζει η παράκαμψη του Γυθείου; Κοντά στη διασταύρση με Αγέρανο ή από την άλλη μεριά, προς το Καράβι; |
Λίγο πριν την Διασταύρωση του Αγερανού βγάζει. Στην κεντρική οδό που κατευθύνεται απο Γύθειο προς Αρεόπολη. Να πω πως από ότι έμαθα σήμερα το κομμάτι έχει δωθεί απο χτες στην κυκλοφορία! |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Fri Jul 20, 2007 6:27 pm Post subject: |
|
|
Ξέρει κάποιος πόση ώρα είναι με το αυτοκινητο Αθήνα-Πόρτο Χέλι?
Απο Αιγάλεω,και Παρασκευή πρωί. |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Sat Jul 21, 2007 8:16 am Post subject: |
|
|
Η σύνδεση με παλαιά ΕΟ (1 χιλ πριν το χωριό Παράδεισος) γίνεται πάνω σε καμπή και μου φαίνεται εγκληματικό να μην υπάρχουν φανάρια .Τώρα πρέπει να στρώνουν τα τελευταία κομμάτια χαλικιού.Την Δευτέρα θα περάσω και θα έχω νεότερα. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Jul 21, 2007 9:10 am Post subject: |
|
|
H ηλιθιότητα σε όλο της το μεγαλείο.
Αύριο το πρωί κάτοικοι της Χαλκιδικής θα κλείσουν το δρόμο προς Ποτίδεια για 10 λεπτά με αίτημα να κατασκευαστεί αυτοκινητόδρομος με 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση, διαχωριστικό στηθαίο, αλλά χωρίς μπάρες στις άκρες του δρόμου ώστε να εξυπηρετούνται τα τοπικά καταστήματα και οι κάτοικοι της περιοχής.. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sat Jul 21, 2007 10:23 am Post subject: |
|
|
Ναι το άκουσα μόλις τώρα στο ράδιο Θεσσαλονίκη και έφριξα .
Μάλιστα ένας από τους εκεί ιθύνοντες είπε πως το θεωρεί φυσιολογικό δύο λωρίδες για την ταχεία κυκλοφορία και η τρίτη για επιβράδυνση, επιτάχυνση και στάθμευση για την εξυπηρέτηση των τοπικών μαγαζιών .
Ρώτησαν λέει και συγκοινωνιολόγους .
Να τους χαίρεστε  |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sat Jul 21, 2007 10:38 am Post subject: |
|
|
Ειναι οι ιδιοι που ζητησαν να μπουν και διοδια σε εκεινο το δρομο? Γιατι κατι τετοιο σαν να πηρε το αυτι μου. Γενικοτερα παντως οι Χαλκιδικιοτες την εχουν δει καπως με τους Θεσσαλονικεις, αλλα νομιζω δεν ειναι εδω το καταλληλο τοπικ να το συζητησουμε |
|
Back to top |
|
 |
iceman_13 New Member


Joined: 17 Apr 2007 Posts: 32 Location: Ιταλία
|
Posted: Sun Jul 22, 2007 8:39 pm Post subject: |
|
|
Τι άλλο θα ακούσουμε...
Όχι άλλο κάρβουνο...
Εγώ θα προτείνω να γίνει και τέταρτη λωρίδα για πικ νικ.
Ζητώ την συμπαράσταση σας στο δίκαιο αιτημά μου.  |
|
Back to top |
|
 |
KPHTH Rulez Guest
|
Posted: Sun Jul 22, 2007 10:47 pm Post subject: |
|
|
Ο κλασσικός ο μ@λ@κ@ς ο έλληνας... |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Mon Jul 23, 2007 8:38 am Post subject: |
|
|
Τώρα που το λέτε δεν μου φαίνεται και τόσο παράλογο!
Εμείς εδώ στα Γιάννενα είχαμε αναπτύξει αυτό το σύστημα πριν από 35 χρόνια!
Στην έξοδο της πόλης προς Τρίκαλα-Κοζάνη,στην περιοχή της Λιμνοπούλας,σε δρόμο με 2+2 λωρίδες κυκλοφορίας και νησίδα,υπήρχε ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΝΗΣΙΔΑ ένα περίπτερο!
Οποιος λοιπόν ήθελε να αγοράσει τσιγάρα σταματούσε το αυτοκίνητο ΑΡΙΣΤΕΡΑ ακριβώς μπροστά στο περίπτερο,ΔΕΝ κατέβαινε από το αυτοκίνητο αλλά έλεγε στον περιπτερά τη μάρκα των τσιγάρων,ο περιπτεράς τα έβαζε σε ένα ξύλινο φτυάρι σαν του φούρναρη, του έδινε και τα ρέστα και όλα ΟΚ!
Αυτό το θαυμάσιο σύστημα σταμάτησε πριν από 30 χρόνια χωρίς να καταλάβω ποτέ το γιατί!
Μπορούν λοιπόν στη Χαλκιδική εκτός από την δεξιά πλευρά του δρόμου να εκμεταλευτούν και τη νησίδα αν την κάνουν λίγο πιο φαρδιά!
ΥΓ.Ερχονται οι νέες φωτό από την γέφυρα Αράχθου! |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Jul 23, 2007 9:45 am Post subject: |
|
|
O ξάδερφος από την Δράμα, συμπάσχων κι αυτός, έκανε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο ένα ταξίδι αστραπή στα Ιωάννινα και τράβηξε μερικές φώτο για μας τους τρελαμένους. Να 'σαι καλά βρε Νίκο που με θυμήθηκες .
Αυτή δεν είναι και πολύ καλή αλλά η αναφορά του λέει πως συνδέθηκε ολοκληρωτικά ο ένας κλάδος στη γέφυρα Βενέτικου και εργάζονται στον άλλον.
Εδώ κινήται στο νέο παραδωμένο κομάτι 4 χλμ. στον Πολύμυλο.
Οι επόμενες είναι από την περιοχή της Καβάλας και συγκεκριμένα μετά τον κόμβο Αγ. Ανδρέα με κατεύθυνση προς Θεσ/νικη. Πρέπει να'ναι το σημείο που γίνεται ο καινούργειος κόμβος του Αγ. Ανδρέα.
Και πάλι Νίκο σε ευχαριστούμε  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Jul 23, 2007 1:58 pm Post subject: |
|
|
Υπογραφή σύμβασης για τον Κάθετο ¶ξονα «Κομοτηνή-Νυμφαία-Ελληνοβουλγαρικά σύνορα»
της Εγνατίας Οδού
http://www.egnatia.gr/flash/news_press93_gr.html
Κρίμα που δεν θα προλάβουν να το εγκαινιάσουν μαζί με όλη την εγνατία. Corfu, Niko, Jimmara κλπ συγχαρητήρια για τις φωτογραφίες σας η αδρεναλίνη είναι στο κόκκινο, Τάσο εσύ μη μας αφήσεις πολλές ώρες σε αγωνία δώσε λίγο ¶ραχθο να πέσει ο πυρετός. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Jul 23, 2007 3:33 pm Post subject: |
|
|
Οι τελευταίες φωτογραφίες δεν είναι απο το υπο κατασκευή νέο κόμβο του Αγιου Ανδρέα. Είναι στο κομμάτι της παραλιακής εθνικης οδού. Σε ποιο ύψος δεν μπορω να καταλάβω. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Jul 23, 2007 3:45 pm Post subject: |
|
|
Corsakia οι τελευταίες είναι προσεγγίζοντας τη διασταύρωση με το φανάρι (νομίζω πως τώρα το κατάργησαν), στη διασταυρωση για Ελαιοχώρι (δεξιά), Ν. Πέραμο (αριστερά). |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Jul 23, 2007 7:03 pm Post subject: |
|
|
Αρα καμία σχέση με Εγνατία οδό και κόμβο Αγίου Ανδρέα. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 782
|
Posted: Tue Jul 24, 2007 9:25 am Post subject: Petalo Maliakou Paraskeyi 20-7-2007 |
|
|
Καλημέρα σε όλους
Παρακολουθω το site εδω και λίγο καιρό και ειμαι εντυπωσιασμένος από το πάθος όλων για την πρόοδο στα τεχνικά έργα που εκτελούνται σε διάφορες περιοχές της πατρίδας.
Σας καταθέτω σήμερα την δική μου συνδρομή από το ταξίδι που έκανα την Παρασκευή από την Αθήνα στην Θεσσαλονίκη. Διστυχώς δεν έχω φωτό αφού στο πέταλο δεν είναι εύκολο να σταματήσεις Παρασκευή απόγευμα με την κίνηση που έχει.
Έχουμε και λέμε:
Παράκαμψη Αγιου Κωσταντίνου
Ερχόμενοι από Αθήνα φαίνεται ο ασφαλτοτάπητας που έχει πέσει και στα δύο ρεύματα που ανηφορίζουν το βουνό και πάνε για τις σύραγγες.
Ομως στη συνέχεια όταν φτάνουμε στην τμήμα της εθνικής οδού που παρακαμπτει τα Καμένα Βούρλα περίπου 400 μετρα μετά το φανάρι εισόδου στα Καμένα Βούρλα διαπιστώνουμε ότι το κομάτι του αυτοκινητοδρόμου που θα συνορεύει με την υπάρχουσα εθνική οδό είναι ακόμα στο στάδιο των εκβραχισμών και τις κατασκευής του μεγάλου τεχνικού cut & cover. Επίσης θέλει προσοχή γιατί μετά την ανηφορίτσα ο παλιός δρόμος έχει αντκατασταθεί από μια απότομη κατωφέρεια/ανωφέρεια και εάν πας λίγο πιο γρήγορα είναι ενδεχόμενο να την πατήσεις. Μετά το δεύτερο φαναρι η ευθεία μέχρι την γέφυρα του ΟΣΕ γίνεται εξ ολοκλήρου στο δρόμο ο οποίος θα χρησιμεύει μετά την ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου ως παράπλευρο οδικό δύκτιο και από τι κατάλαβα ρίχνουν τον ασφαλτοτάπητα στον αυτοκινητόδρομο. Συμπερασματικά, ολόκληρη η παράκαμψη δεν θα είναι έτοιμη στο τέλος Ιουλίου όπως είδα κάπου. Ίσως το πρώτο και το τρίτο κομάτι να δοθούν στην κυκλοφορία αν και δεν είδα να ετοιμάζουν πρωσωρινές συνδέσεις.
Στην επόμενη εργολαβία από την γέφυρα του ΟΣΕ μέχρι τις Θερμοπύλες τα πράγματα προχωράνε γρήγορα σχετικά αν σκεφτεί κανείς ότι ξεκινήσαν να δουλεύουν τον Μαιο του 2006. Το δέυτερο ρεύμα του αυτοκινητοδρόμου - υπόβαση είναι διαμορφωμένο στο πιο μεγάλο μέρος της εργολαβίας και τώρα φτιάχνουν το στηθαίο τύπου New Jersey. Από ότι καταλαβαίνω γύρω στον Σεπτέμβρη με Οκτώβρη η κυκλοφορία θα εκτραπεί στο καινούργιο ρεύμα του αυτοκινητοδρόμου ωστε να ξηλώσουν και να αναδιαμορφώσουν το υπάρχον και να προχωρήσει ο διπλασιασμός της οδού.
Από τις Θερμοπύλες μέχρι τη Λαμία μου φάνηκε ότι δεν έχουν προχωρήσει σημαντικά. Αυτή τη στιγμή κατασκευάζονται τα βάθρα της γέφυρας του αυτοκινητοδρόμου ποου θα περάσει πάνω από την νέα γραμμή του ΟΣΕ. Κοντά στη Λαμία συνεχίζονται τα έργα εξυγείανσης του υπεδάφους με την κατασκευή πασάλων.
Στη συνέχεια υπάρχει το μικρό τμήμα το οποίο στην ουσία παρεμβάλεται στην εργλοαβία που εξετάζουμε τώρα και το οποίο φτιάχνει στην ουσία τον νότιο δακτύλιο της Λαμίας και από αυτό θα ξεκινά ο Ε-65 του οποίου η σύμβαση παραχώρησης εγκρίθηκε πρόσφατα από το κοινοβούλιο. Μου έκανε φοβερή εντύπωση το γεγονός ότι δεν μπόρεσα να διακρίνω την παραμικρή κατασκευαστική δραστιριότητα σε αυτό το μικρό κομάτι. Ισως όμως και να κοίταγα σε λάθος σημείο και τις δύο φορές που πέρασα από το σημείο. Παρακαλώ εάν κάποιος φίλος έχει υπόψη του κάτι ας ενημερώσει...
Στη συνέχεια ξαναρχίζει η προηγούμενη εργολαβία που καταλήγει στην ανηφόρα πριν το 222 ΚΜ όπου είναι το μεγάλο cafe. Εδώ τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα αφού η κίνηση γίνεται εξ ολοκλήρου στο νέο κομάτι δίπλα στο παλίο, σε μονό στοίχο βεβαίως. Στο παλιό τμήμα έχει ξενίνήσει το ξήλωμα του παλιού τάπητα κλπ. Ενα μελανό σημείο είναι κατά την άποψη μου ότι στο νεο κατασκευασμένο τμήμα γίνονται αισθητές μικρές ανωμαλίες του οδοστρώματος. Αν και ο τάπητας είναι προσωρινός και θα πέσει και άλλο στρώμα αργότερα πρωτού παραδωθεί η οδός τέτοιες ανωμαλίες δεν είναι ευοίονα σημάδια αφού συνήθως οφέιλονται σε κακή ποιότητας εργασία κατά την κατασκευή της βάσης ή ακόμα χειρότερα της υπόβασης του οδοστρώματος. Ο καιρός θα δείξει.
Τέλος για το τελευταίο κομάτι το οποίο δημοπρατήθηκε και συμβολαιοποιήθηκε πολύ πρόσφατα υπάρχει μόνο η ταμπέλα του ΥΠΕΧΩΔΕ την οποία μάλιστα την είδα την Κυριακή το απόγευμα κατά την επιστροφή μου δεξιά του ρεύματος προς Αθήνα 100 μετρα από το τέλος του αυτοκινητοδρόμου στις Ράχες. Έργα σε αυτό το σημείο θα ξεκινήσουν σιγά σιγά αλλά θα πρέπει να κάνουμε αρκετή υπομονή....
Σαν μηχανικός επιτρέψτε μου να κάνω ένα γενικό σχόλιο όσο αφορά το πέταλο του Μαλιακού. Είναι απαραίτητο ο υπάρχον δρόμος να αναβαθμιστεί και να γίνει αυτοκινητόδρομος έτσι ώστε ο κόσμος που κατευθεύνεται στην Λαμία, στο Καρπενίση, στην Καρδίτσα, στα Τρίκαλα κλπ, να κινείται με ασφάλεια, άνετα και γρήγορα. Είναι ομως τεράστια μαλακία εκείνοι οι οποίοι κινούνται προς το Βόλο, την Λάρισα, την Θεσσαλονίκη κλπ να υποχρεόνται στον κύκλο του Μαλιακού. Στο εξωτερικό εκεί που ο κόσμος έχει προκόψει αρκετά περισσότερο από εμάς, άσχετα με το γεγονός ότι την εποχή που Έλληνες έχτιζαν τον Παρθενώνα αυτοί κοιμόντουσαν πάνω στα δέντρα, τέτοια ζητήματα έχουν προφανείς λύσεις. Στο Ρίο Αντίρριο κατασκευάστηκε μια πανέμορφή γέφυρα σε περιοχή με έντονη σεισμικότητα. Η γέφυρα αυτή υπολογίστικε να αντέχει σε σεισμό έντασης 10 βαθμών της κλίμακας Ριχτερ. Συνεπώς σε μια περιόχή με μικρότερη σαφώς σεισμικότητα θα έπρεπε να κατασκευαστεί κάτι ανάλογο είτε εναέριο είτε υπόγειο. Πιστέυω ότι κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον το θέμα θα ξαναξεκινήσει. Μέχρι τότε όμως θα χαίρομαι ιδιαίτερα κάθε φορά που θα βλέπω τις ατσαλανένιες μπάρες από ανοξείδωτο χάλυβα με τις οποίες κατασκευάζονται τα πλαινά στιθαία των αυτοξινητοδρόμων να κόβουν την πρόσβαση στην παράγκα του κάθε βρωμιάρη που αποφάσισε κάποια στιγμή να το παίξει εστιάτορας εκμεταλεύομενος την ανοχή ενός ανήμπορου κράτους και την ατελείωτη υπομονή ενός λαού που αργεί να ξυπνήσει.
Την Καλημέρα μου σε όλους τους φίλους. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Jul 24, 2007 9:33 am Post subject: |
|
|
O φίλος TasosGR και οι ανταποκριτές του εντουράδες, μας στέλνουν εικώνες απ' τον ¶ραχθο.
Οι επόμενες τρεις φώτο είναι πάνω από το cut & cover που περνάει η ΕΟ Ιωαννίνων - Μετσόβου. Το σημείο δηλαδή που θα δωθεί το κομάτι Πεδινή - Μπαλντούμα, και ενώνει την εγνατία με την ΕΟ στην Μπαλντούμα. Στο βάθος γέφυρα Αράχθου. Τώρα το πότε θα δωθεί... μόνο ο κ. Γούλας δεν ξέρει.
Οι επόμενες τρεις είναι από την γέφυρα Αράχθου.
Έχουν προχωρήσει αρκετά οι πυλώνες από την πλευρά του Μετσόβου, μάλιστα όπως φαίνεται κατασκευάζεται και το κατάστρωμα για να ενωθούν οι δύο πυλώνες του ενός κλάδου.
Οι πυλώνες από την πλευρά των Ιωαννίνων είναι ακόμη χαμηλά.
Την Κυριακή θα σας έχω φώτο από το Νεοχώρι - Ελευθεροχώρι. Την Γ4 για όσους ξεχάσατε.
Τάσο μην ξεχάσεις να πεις ευχαριστώ από μένα στον φίλο ''Εντουρά''.  |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jul 24, 2007 9:39 am Post subject: |
|
|
Οι τρεις τελευταίες είναι όντως από το κόμβο Ν.Περάμου (τμήμα της παραλιακής Εγνατίας). Θα γίνει μια γέφυρα για να καταργηθεί το φανάρι, όπως ήδη κατασκευάστηκε και παρακάτω στη Κάρυανη (είχε ισόπεδη διασταύρωση) και θα γίνει και ακόμα πιο κάτω στη Τούζλα.
Οι αμέσως δύο προηγούμενες είναι από τον επαρχιακό δρόμο Ακροβούνι-Αγ.Ανδρέας, όπου διασταυρώνεται με τη μεσόγεια. Είναι ακριβώς στο μέσο του τμήματος "Ανατολική έξοδος σήραγγας Συμβόλου-Αγ.Ανδρέας". Εκεί που σας έλεγα που δουλεύουν σα τρελοί. Η πρώτη από τις δύο δείχνει μια μίνι παράκαμψη που έγινε για να κατασκευαστεί η άνω διάβαση.
Εντωμεταξύ, στο τμήμα πάνω από τις λίμνες οι εργασίες συνεχίζονται με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Πλέον πιστεύω ότι άνετα θα παραδοθεί με τα εγκαίνια της έκθεσης.
Edit: Αναφερόμουν στις παραπάνω φωτογραφίες από το λεωφορείο. Στο μεταξύ είδα τις φωτογραφίες του Τάσου από τον ¶ραχθο.  |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Tue Jul 24, 2007 10:23 am Post subject: |
|
|
Σημερα υπογράφεται το ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΠΑΤΡΑ ΤΣΑΚΩΝΑ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ
Υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης για τη Βορειοδυτική Οδό Πελοποννήσου
(Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα)
Αύριο Τρίτη 24 Ιουλίου και ώρα 12.30, ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς και οι εκπρόσωποι της παραχωρησιούχου κοινοπραξίας θα υπογράψουν τη σύμβαση παραχώρησης για τη Βορειοδυτική Οδό Πελοποννήσου (οδικός άξονας Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα).
Το απόγευμα θα ανεβάσω φωτό απο ΓΡΕΒΕΝΑ ΑΡΑΧΘΟ απο συνάδελφο που αγγάρεψα που είχε πάει Λευκάδα. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Tue Jul 24, 2007 11:08 am Post subject: |
|
|
Mozart wrote: | ...
Οι αμέσως δύο προηγούμενες είναι από τον επαρχιακό δρόμο Ακροβούνι-Αγ.Ανδρέας, όπου διασταυρώνεται με τη μεσόγεια. Είναι ακριβώς στο μέσο του τμήματος "Ανατολική έξοδος σήραγγας Συμβόλου-Αγ.Ανδρέας". Εκεί που σας έλεγα που δουλεύουν σα τρελοί. Η πρώτη από τις δύο δείχνει μια μίνι παράκαμψη που έγινε για να κατασκευαστεί η άνω διάβαση.... |
και έλεγα απο μέσα μου ότι κάτι μου θυμίζει η περιοχή...
Αλήθεια θα επάνέλθει στο σημείο στη παλιά της χάραξη η οδος? Επειδη τώρα είναι ποιο ομαλή η διαδρομή στις συγκεκριμενες στροφές.  |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 332 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Tue Jul 24, 2007 3:33 pm Post subject: |
|
|
JIMMARAS wrote: | Υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης για τη Βορειοδυτική Οδό Πελοποννήσου
(Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα). |
Επιτέλους, καιρός ήταν! Ας ελπίσουμε να πάει σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα: "Το καλοκαίρι του 2011, σε 3,5 χρόνια από την έναρξη των εργασιών τον ερχόμενο Δεκέμβριο, προβλέπεται να παραδοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα μέχρι τον Πύργο της Βορειοδυτικής Οδού Πελοποννήσου. Το σύνολο του δρόμου μέχρι την Τσακώνα, μήκους 365,4 χιλιομέτρων και τελικού κόστους 2,8 δισ. ευρώ θα ολοκληρωθεί σε 70 μήνες. Η σύμβαση παραχώρησης είναι διάρκειας 30 ετών. Τα διόδια θα είναι κλιμακωτά, δηλαδή θα ισχύσει το σύστημα χρέωσης ανάλογα με τη διανυόμενη απόσταση με κόστος ανά χιλιόμετρο 0,04 ευρώ".
Πιο αναλυτικά: http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=819454&lngDtrID=244
Τεχνικά Χαρακτηριστικά: http://www.gowest.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=3228&Itemid=358 |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Jul 24, 2007 6:27 pm Post subject: |
|
|
Φίλε Jimmara δεν πειράζει για την ανάλυση, έτσι κι αλλιώς άλλος τις τράβηξε, οπότε να 'ναι καλά ο άνθρωπος.
Λοιπόν η δεύτερη και τρίτη είναι ανεβαίνοντας μετά την Μπαλντούμα και αφού κάνεις τις δύο φουρκέτες φτάνεις σ' αυτήν την γέφυρα, όπου θα είναι ο μελοντικός Α/Κ Ζαγορίου. Από εδώ είναι το τμήμα που πρόκειται να παραδωθεί το Νοέμβριο και για έξι χλμ. θα βγαίνεις στην ανατ. έξοδο της σήραγγας Τ8.
Στην επόμενη δεν είναι η Τ8 αλλά η Τ6. Η προηγούμενη γέφυρα καταλήγει σε αυτό το τούνελ.
Στο Μετσοβίτικο ρέμα που περιγράφεις, είναι το σημείο που βγαίνει η Τ8. Είναι ακριβώς από πίσω όπως τράβηξε ο φίλος σου τη φώτο.
Τέλος στην πρώτη φώτο κομάτι Παναγιά Γρεβενά στο βάθος είναι η σήραγγα Καρατζά.
Το μόνο που δεν μπόρεσα να βγάλω συμπέρασμα είναι από την τελευταία στον κόμβο Βενέτικου. Δηλαδή το πόσο μπροστά είναι κι αν είναι για παράδοση σύντομα.
Μπράβο στον φίλο σου, να δούμε τώρα τι άλλο έχει σειρά...  |
|
Back to top |
|
 |
starlet New Member

Joined: 29 Mar 2007 Posts: 23 Location: Athens / Corfu
|
Posted: Tue Jul 24, 2007 10:07 pm Post subject: Πεταλο Μαλιακου |
|
|
Καλησπερα σε ολα τα μελη και του συντελεστες αυτου του ξεχωριστου για τα ελληνικα δεδομενα Forum.
Την αρχικη εκπληξη που ενοιωσα οταν ανακαλυψα εντελως τυχαια την υπαρξη της κοινοτητας πριν τρεις μηνες, τη διαδεχθηκε μεγαλυτερη χαρα γιατι επιτελους διαπιστωσα οτι υπαρχουν αρκετοι συνοδοιποροι σε αυτη τη "βουρλισια" οπως την αποκαλει η Κερκυραια γυναικα μου.
Απο τοτε εχω γινει τακτικος αναγνωστης ολων των αρθρων σας και ανυπομονος θεατης των εξαιρετικων φωτογραφιων που τραβουν οι "ομοιοπαθείς" σε ολα τα σημεια της Ελλαδας.
Αν και δεν εχω επαγγελματικη σχεση με το αντικειμενο των κατασκευων, παρακολουθω απο χρόνια την πορεια μεγαλων εργων, κυριως αυτα της Εθνικης Οδοποιίας. Το οδοιπορικο σε βουνα και ραχουλες εχει αποθανατιστεί σε ενα μεγαλο αρχειο φωτογραφιων που συνεχως εμπλουτιζεται με τις τρεχουσες εξελιξεις σε διαφορα μετωπα.
Σημερα επιχειρω τη πρωτη προσπαθεια ενεργους συμμετοχης στα δρωμενα του forum και μερικης ανταποδοσης στο πλουτο εικονων που εχω παρει μεχρι τωρα.
Σε συνεχεια του αρθρου του Εngineer για την πορεια των εργων στο Πεταλο του Μαλιακου, παραθετω φωτογραφιες απο προσφατη επισκεψη στη περιοχη (Ιουνιος 2007). Οι φωτογραφιες εχουν ληφθεί στη περιοχή του εργοταξιου της ΑΕΓΕΚ, δηλαδη απο τη μεση περιπου της παρακαμψης της ΕΟ Αθηνων-Λαμιας στα Καμμενα Βουρλα μεχρι την γεφυρα της νεας ΣΓΥΤ του ΟΣΕ. H κινηση ειναι απο Αθηνα προς Λαμια.
Η εκτιμηση μου ειναι οτι απεχουμε αρκετα από την αποπερατωση του εργου, ειδικοτερα αν δειτε τη κατασταση στο C&C πριν στα φαναρια της εξοδου απο Καμμενα Βουρλα. Τα γενικοτερα προβληματα που αντιμετωπιζει η ΑΕΓΕΚ εχουν σαφως επηρεασει τους ρυθμους εργασιων και οι ανακοινωσεις περι ολοκληρωσης του εργου στο τελος Ιουλιου 2007 (συμβατικη ημερομηνια) ακογουνται ως πολυυυυυυυύ αισιοδοξες.
Φωτ. 1 C&C πανω απο τα Καμμενα Βουρλα
Φωτ 2, 3,4 νεο τμημα αυτοκινητοδρομου πριν το φαναρι της εξοδου των Καμμενων Βουρλων. Δεξια φαινεται η Εθνικη Οδος.
Φωτ 5,6 C&C στο τελος της παρακαμψης των Καμμενων Βουρλων.
Νομιζω οτι τωρα κατασκευαζουν τον αριστερο κλαδο και αφου αυτος τελειωσει, θα σκαψουν για το δεξιο κλαδο στο χωρο που περναει σημερα η Εθνικη Οδος
Φωτ 7 Περας τμηματος εργολαβιας ΑΕΓΕΚ, διαπλατυνση αυτοκινητοδρομου
Φωτ 8 Συνεχεια αυτοκινητοδρομου απο τη Γεφυρα του ΟΣΕ προς Θερμοπυλες. Φαινεται η κατασκευη του β΄κλαδου
Φωτ 9 Μια πανοραμικη της χαραξης του αυτοκινητοδρομου με την εξοδο της Σηραγγας της Κνημιδας στο βαθος
Ζητω τη καταννόησή σας αν εκανα υπερβολικη χρηση του χωρου και ειμαι ανοικτος σε σχολια ωστε η επομενη επικοινωνια να ειναι καλυτερη.
Υποσχομαι να επανελθω συντομα με photos απο Εγνατια Οδο (ειδικοτητα το τμημα Ηγουμενιτσα - Μετσοβο) και Ιονια Οδο (φρεσκα πραγματα απο παρακαμψη Αγρινιου). |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Jul 24, 2007 10:48 pm Post subject: |
|
|
Mε τη φούρια και τη χαρά των φωτογραφιών ξεχάσαμε να καλοσωρίσουμε τους νέους συμφορουμίτες Engineer και Starlet.
Aπ' ότι βλέπω μπήκαν ενεργά στο φόρουμ.
Πραγματικά παιδιά λυπάμαι που η εξαγγελία του Σουφλιά πέφτει στο κενό. Δεν το περίμενα απ' τον υπουργό αυτό. Και για να γυρίσω λίγα ποστ πιο πίσω, είμουν εγώ αυτός που κατηγορούσε την Βασούλα αν θυμάστε που είχε πει για παράδοση της εγνατίας το 2004. Και επειδή όπως επίσης είχα πει πως δεν είμαι κανένα κοματόσκυλο, μη νομίζετε πως δε θα του τα σύρω του σαρακατσάνου.
Τελικά καλά είχε πει και ο Ypsilon oι πολιτικοί είναι πολιτικοί και το ψέμα το έχουν στο αίμα τους. Βέβαια δε θα εκμηδενίσω το έργο του υπουργού με τίποτα και μάλιστα μετά από μια ακόμη υπογραφή σύμβασης.
Αλλά βρε παιδιά δε μπορώ να καταλάβω τι τους κοστίζει να βγουν και να πουν, πως το έργο θα είναι έτοιμο τον Σεπτέμβριο ή τον Δεκέμβριο ή του χρόνου τέλος πάντων.
Βλέπω και τον Γούλα στην εγνατία. ''Πεδινή - Μπαλντούμα τον Αυγουστο.''
Κάτσε ρε φίλε, εδω η ΑΕΓΕΚ πετάει χαρταετό στα Καμμένα Βούρλα δε θα πετάξει και στα Γιάννενα?
Συγχήζωμαι  |
|
Back to top |
|
 |
|