stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας (Μετρό, Προαστιακός κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 88, 89, 90  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Mon May 28, 2007 12:17 am    Post subject: Reply with quote

Να και η δική μου κατάθεση στο skyscrapercity:

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=13400647#post13400647

...και μια ερώτηση κρίσεως: όσοι έχετε πάει, δε σας φαίνεται λιγάκι μικρός ο σταθμός του Ελαιώνα για το "βάρος" που πρόκειται να σηκωσει, δηλαδή γραφεία (και ενδεχόμενα και ουρανοξύστες... λέμε τώρα), το εμπορικό του Βωβού (πιό μεγάλο από το "Μωλλ"), και φυσικά το γήπεδο του ΠΑΟ; αν και βέβαια, δεν τη γνωρίζω καλά την περιοχη...
Back to top
View user's profile Send private message
aristidis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 04 Feb 2004
Posts: 1448
Location: Πουθενιστάν

PostPosted: Mon May 28, 2007 1:26 am    Post subject: Reply with quote

Εμενα μου ηρθε αλλη απορια, οχι τοσο απορια του στυλ να λυσω ενα μυστηριο, αλλα απορια, ελλειψη πληροφοριων...


Σε ποσο βαθος γινεται ενας σταθμος του Μετρο;


Παρατηρησα οτι ελεγε οτι ο σταθμος του Ελαιωνα (κανονικα ο σταθμος "Βοτανικος" δεν ονομαζοταν; ) εχει 26 μετρα βαθος και ειναι ο... βαθυτερος! (!) Ομως με προχειρους υπολογισμους πχ στον σταθμο του Συνταγματος, που η μια γραμμη ειναι τερμα κατω και απο την αλλη, θυμαμαι οτι κατεβαινα πολλες κυλιομενες και πολλα μετρα κατω απο τη γη για να φτασω στην πλατφορμα...
Λιγοτερα απο 26 μετρα ειναι αυτα;;



Και το "βαθος" των σταθμων της Θεσσαλονικης ποσο θα ειναι;
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
sdakos
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 155
Location: thessaloniki - athens

PostPosted: Mon May 28, 2007 1:34 am    Post subject: Reply with quote

Ο Βοτανικός είναι ο βαθύτερος απο τους 3 που παραδόθηκαν απο ότι έχω διαβάσει. Όχι δηλαδή ο βαθύτερος του συστήματος. Λογικά ο πιο βαθύς είναι αυτός του Συντάγματος.
Τα τούνελ της Θεσσαλονίκης απο όσο ξέρω θα έχουν βάθος απο 10 έως κάπου 25 μέτρα. Μάλλον κάπου εκεί θα κυμαίνονται και οι σταθμοί!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Vas
New Member
New Member


Joined: 17 Mar 2006
Posts: 14

PostPosted: Mon May 28, 2007 3:49 am    Post subject: Reply with quote

Να κάνω μια ερώτηση.

Βλέπω στα μελλοντικά σχέδια του Μετρό να μιλάνε για την γραμμή 4 (σχήμα U). Η απορία μου είναι γιατί δεν το κάνουν κυκλικό? Αν θέλει να πάει κάποιος από το Μαρούσι στο Γαλάτσι (και ανάποδα) θα πρέπει να περνάει και από τις 22 στάσεις! Η απόσταση Γαλάτσι – Μαρούσι σε ευθεία δεν πρέπει να ξεπερνά τα 4-5 χιλιόμετρα!
Έχω την εντύπωση ότι αν ήταν κυκλικό θα εξυπηρετούσε πολλοί περισσότερο κόσμο!
Back to top
View user's profile Send private message
Sinodiporos
New Member
New Member


Joined: 14 Apr 2007
Posts: 20

PostPosted: Mon May 28, 2007 8:38 am    Post subject: Reply with quote

gm2263 wrote:

...και μια ερώτηση κρίσεως: όσοι έχετε πάει, δε σας φαίνεται λιγάκι μικρός ο σταθμός του Ελαιώνα για το "βάρος" που πρόκειται να σηκωσει, δηλαδή γραφεία (και ενδεχόμενα και ουρανοξύστες... λέμε τώρα), το εμπορικό του Βωβού (πιό μεγάλο από το "Μωλλ"), και φυσικά το γήπεδο του ΠΑΟ; αν και βέβαια, δεν τη γνωρίζω καλά την περιοχη...


Μελλοντικά θα εξυπηρετεί το νέο σταθμό του ΚΤΕΛ με τον οποίο μάλιστα θα συνδέεται με υπόγεια σήραγγα που είναι έτοιμη, το χρηματιστήριο και το Τζαμί!!!
Back to top
View user's profile Send private message
profitis
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Aug 2004
Posts: 109

PostPosted: Mon May 28, 2007 11:13 am    Post subject: Reply with quote

Kοιτώντας τον παρακάτω χάρτη μου γεννήθηκε η εξής απορία...Απο το Αιγάλεω ως τον Πειραιά είναι υπο κατασκευή όπως εμφανίζει ο χάρτης;Γιατί εγώ τόσο καιρό νόμιζα οτι δεν έχει καν εξασφαλισμένη χρηματοδότηση...Σε πόσα χρόνια δηλαδή θα ειναι ready αυτη η επέκταση;

http://www.ametro.gr/main/project/description/zoom/map_big_downgr.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Mon May 28, 2007 11:27 am    Post subject: Reply with quote

Aν προσεξεις καλυτερα ειναι "υπο δημοπρατηση" Wink

Ομορφοι οι νεοι σταθμοι,βλεπω οτι δημιουργησαν εντυπωση σε οσους τους επισκεφτηκαν.Θα κανω ενα off topic σχολιο.Στιςπολυ καλες φωτογραφιες ολα καλα οσο ημαστε στο θεμα "σταθμος",επιπεδο ευρωπαικης μεγαλουπολης.Οταν βγουμε εξω απο το σταθμο...καλωδια της ΔΕΗ και γενικα επιπεδο Αγρινιου... Razz Το ειπα... Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message
fisherboy
Visitor
Visitor


Joined: 15 Mar 2007
Posts: 6

PostPosted: Mon May 28, 2007 11:38 am    Post subject: Reply with quote

Vas wrote:
Να κάνω μια ερώτηση.

Βλέπω στα μελλοντικά σχέδια του Μετρό να μιλάνε για την γραμμή 4 (σχήμα U). Η απορία μου είναι γιατί δεν το κάνουν κυκλικό? Αν θέλει να πάει κάποιος από το Μαρούσι στο Γαλάτσι (και ανάποδα) θα πρέπει να περνάει και από τις 22 στάσεις! Η απόσταση Γαλάτσι – Μαρούσι σε ευθεία δεν πρέπει να ξεπερνά τα 4-5 χιλιόμετρα!
Έχω την εντύπωση ότι αν ήταν κυκλικό θα εξυπηρετούσε πολλοί περισσότερο κόσμο!


Δεν έχεις άδικο! Πιστεύω, όμως, ότι θα ήταν καλύτερο να περνάει από τον σταθμό του ΗΣΑΠ στον Περισσό, και μετά να συνεχίζει τουλάχιστον προς Νέα Φιλαδέλφεια και Άγιους Ανάργυρους, όπου και θα συνδέεται με τον προαστιακό.
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Mon May 28, 2007 11:49 am    Post subject: Reply with quote

Μένω στο Αιγάλεο 3,5 χρόνια(κοντά στον σταθμό),και έχω ζήσει τα έργα του μετρό απο την πρώτη τους μέρα.Γνωρίζω καλά την περιοχή,και βλέπω ένα μεγάλο πρόβλημα που δημιουργείται.Παρκάρισμα.
Μέχρι τώρα τα πράγματα ήταν καλά απο παρκάρισμα,πολύ δύσκολα να μην υπήρχε θέση γύρω απο το σπίτι σε απόσταση 30-40 μέτρων,ακόμα και τις πιο δύσκολες ώρες.

Ο σταθμός λόγω της θέσης του εξυπηρετεί όλα τα δυτικά προάστια κάτω απο το Περιστέρι και πάνω απο το Πειραιά.Δηλαδή:Χαιδάρι,Κορυδαλλός,Αγία Βαρβάρα,Νίκαια και Ρέντης.Φανταστείτε πόσο κόσμο εξυπηρετεί και πόσα αυτοκίνητα θα ψάχνουν καθημερινά θέση parking.

Όσο για τα λεωφορία,υπάρχουν αρκετές γραμμές που εξυπηρετούν αυτούς τους δήμους,αλλά νομίζω ότι απο Σεπτέμβρη πρέπει να μπούν περισσότερες γραμμές.Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τουλάχιστον 10 γραμμές που πηγαίνουν παράλληλα με τους νέους σταθμούς,και καταλήγουν είτε Ομόνοια είτε Πλατεία Κουμουνδούρου.Νομίζω ότι πρέπει να μείνουν 2 χρήσιμες γραμμές,η 856-ΑΙΓΑΛΕΩ-ΥΜΗΤΤΟΣ-ΔΑΦΝΗ,και η 813-ΑΒΕΡΩΦ-ΠΡΟΥΣΣΗΣ,και μια γραμμή Αιγάλεο-Ομόνοια,μέσω Ιεράς Οδού.
Και με τα διαθέσιμα λεωφορία και οδηγούς που θα περισέψουν μπορούν να πυκνώσουν τις γραμμές προς τους άλλους δήμους.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Mon May 28, 2007 12:20 pm    Post subject: Reply with quote

assotos yios wrote:
Aν προσεξεις καλυτερα ειναι "υπο δημοπρατηση" Wink

Ομορφοι οι νεοι σταθμοι,βλεπω οτι δημιουργησαν εντυπωση σε οσους τους επισκεφτηκαν.Θα κανω ενα off topic σχολιο.Στιςπολυ καλες φωτογραφιες ολα καλα οσο ημαστε στο θεμα "σταθμος",επιπεδο ευρωπαικης μεγαλουπολης.Οταν βγουμε εξω απο το σταθμο...καλωδια της ΔΕΗ και γενικα επιπεδο Αγρινιου... Razz Το ειπα... Embarassed


Αστο φίλε Άσσοτε μην ξύνεις πληγές... Απλά ελπίζουμε ότι η δυναμική των σταθμών του Μετρό θα αποτελέσει τη βάση μιας νεας αστικότητας, πράγμα το οποίο θα αρχίσει να διαφαίνεται...

Χώρια το γεγονός ότι η μάχη της ανάπλασης δεν έχει χαθεί... Ελαιώνας πχ. Αυτο που μου αρέσει στο Μετρό είναι ότι δίνει το μέτρο σε πολλά πράγματα. ΠΧ στον Κεραμεικό, η κατάσταση μετά από την έναρξη λειτουργίας του νέου σταθμού δεν θα είναι ποτέ η ίδια.

Συμφωνώ επίσης με τον φίλο vag3721. Είναι αδιανόητο οι λεωφορειακές γραμμές να ακολουθούν την ακτινωτή διάταξη των σταθμών του μετρό. Αν συνέδεαν σταθμούς μεταξύ τους με κυκλική διάταξη, τα πράγματα θα ήταν πιό λογικά. Να λέιτουργούν συμπληρωματικά δηλαδή και όχι ανταγωνιστικά (όσο μπορούν να το κάνουν αυτό...) στο δίκτυο του Μετρό
Back to top
View user's profile Send private message
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Mon May 28, 2007 9:06 pm    Post subject: Reply with quote

Αρκετές φωτογραφίες από τους τρεις νέους σταθμούς στο flickr Εδώ

Εντυπωσίακοί οι σταθμοί, έχουν ένα ενδιαφέρον στυλ, ιδιαίτερα αυτός του Κεραμεικού και το Αιγάλαιω.
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Mon May 28, 2007 9:54 pm    Post subject: Reply with quote

Πάρα πολύ καλές οι φωτογραφίες, εύχομαι σύντομα να αποκτήσουμε και τρένα της προκοπής (πλήρως κλιματιζόμενα δηλαδή) για να δικαιολογηθεί κάπως καλύτερα και η γενικότερη χλίδα του δικτύου.
Και επίσης, σταθμούς για τα αυτοκίνητα που να ανοίγουν ταυτόχρονα με τους σταθμούς τού μετρό (αν δεν σας είναι πολύ δύσκολο).

Arrow Απορία: Ποιού καλλιτέχνη είναι το πολύ ωραίο έργο του σταθμού στον Κεραμεικό?
Arrow Ερώτηση: Γιατί πρέπει να περιμένουμε έναν ολόκληρο χρόνο για να γεμίσουν οι προθήκες με τα αντίγραφα των αρχαιολογικών ευρημάτων?
Arrow Σχόλιον: Οι βαμμένοι κόκκινοι, εμφανείς σωλήνες εξαερισμού στις αποβάθρες του Κεραμεικού είναι μια εξαίρετη λύση, πολύ ενδιαφέρουσα εικαστικά, και προφανώς φθηνότερη από το να καλύπτονταν η σήραγγα από ψευδοροφές. (Μπωμπούρ γίναμε εδώ μέσα! Razz )
Arrow Μπηχτή (καλοπροαίρετη): Τελικά οι Έλληνες αρχιτέκτονες είναι καλύτεροι κάτω από την επιφάνεια της γης, απ' ό,τι πάνω απ' αυτήν! Laughing

Σε αναμονή πέντε ακόμα σταθμών, λοιπόν, σε 18 μήνες από σήμερα (Χαϊδάρι, Χολαργός, Αγ. Παρασκευή, Περιστέρι, Ανθούπολη) και ενός ακόμα (Νομισματοκοπείο) ως το τέλος αυτής της χρονιάς! Μια χαρά δηλαδή, και ακολουθεί κατά πόδας η επέκταση προς Ελληνκό που είδα πως προχωράει κανονικά!

Διερωτώμαι πότε θα σκεφθούν οι υπεύθυνοι και τη λύση ενός μικρού εναέριου μετρό, που φτιάχνεται απείρως πιο γρήγορα και είναι και πιο φθηνό.
Προφανώς υπάρχουν εγγενείς χωροταξικές δυσκολίες για κάτι τέτοιο σε μια πόλη σαν την Αθήνα, αλλά για συγκεκριμένα σημεία ειδικού ενδιαφέροντος είναι ιδανική λύση.
Πχ Πειραιώς που έχει γεμίσει Μουσεία και Ιδρύματα παντός είδους, όλη η πνευματική-καλλιτεχνική δραστηριότητα της πόλης μετατοπίζεται εκεί κάτω, και κακά τα ψέμματα, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να πας εκεί εκτός απ' τα λεωφορεία. Καθόλου πρακτική λύση για ένα σωρό λόγους (κατακερματισμός αφετηριών, μποτιλιάρισμα, κάποιες στάσεις που συνήθως δεν πλησιάζονται τη νύχτα για λόγους ασφαλείας, κλπ κλπ).

Στη φωτό, τμήμα του εναέριου μετρό της Κοπεγχάγης που διατρέχει σημαντικό τμήμα της πόλης (χωρίς να ενοχλεί το υπόγειο δίκτυο) και φτάνει ως το αεροδρόμιο.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Mon May 28, 2007 10:15 pm    Post subject: Reply with quote

To εργο τέχνης στον σταθμο του Κεραμεικού είναι του Γιάννη Μπουτέα. Και έχεις δίκιο για τους κατακόκκινους σωλήνες στις αποβάθρες.
Back to top
View user's profile Send private message
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Tue May 29, 2007 10:25 am    Post subject: Reply with quote

Μου αρεσουν οι νεοι 3 σταθμοι , ιδιαιτερα του Κεραμεικου Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Tue May 29, 2007 11:03 am    Post subject: Reply with quote

Arrow Ypsilon: Το εναεριο τρενο ειναι αυτο ακριβως που θα προτιμουσα στη Θεσσαλονικη. Με το σχημα της πολης και τις 3 κεντρικες οδους που την διασχιζουν απο ακρη σε ακρη ειναι οτι πιο ιδανικο
Back to top
View user's profile Send private message
aristidis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 04 Feb 2004
Posts: 1448
Location: Πουθενιστάν

PostPosted: Wed May 30, 2007 1:54 am    Post subject: Reply with quote

To καλυτερο για το εναεριο Μετρο στη Θεσνικη θα ηταν να ξεκινουσε απο Νεα Ελβετια, εκει που θα τελειωνει δηλαδη το υπογειο και να πηγαινε μεχρι Αεροδρομιο.. Οπως της Αθηνας πχ που εξυπηρετειται απο το σιδηροδρομο του Προαστιακου...

Να ρωτησω κατι, στο Αιγαλεω, η μεγαλη κλιση που εχουν οι συρραγγες οπου περναει ο κοσμος (μεγαλη κλιση εννοω οτι ειναι σαν ελλειψη, με χαμηλο "ταβανι", αν καταλαβατε) ειναι εσκεμμενη; Διευκολυνει μηπως για το βαθος που ειναι φτιαγμενος ο σταθμος;
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Wed May 30, 2007 2:33 pm    Post subject: Reply with quote

Μαθαίνω πως ο "Σωτήρης Νίνης" έσκασε μύτη σήμερα στο Ελληνικό αρκετά νωρίτερα από το αναμενόμενο (κάτι για 16 μέρες νομίζω πως πήρε τ' αυτί μου), έχοντας κατασκευάσει 400 μέτρα σήραγγας.
Ευτυχώς το συγκεκριμένο τμήμα δεν φαίνεται να έχει προβλήματα υπεδάφους ή αρχαιολογικών ευρημάτων.
Τις επόμενες μέρες ξεκινάει για Αργυρούπολη και αν συνεχιστούν οι ρυθμοί-ρεκόρ, όλη η σήραγγα θα είναι έτοιμη σε 15 μήνες από σήμερα, και η επέκταση της συγκεκριμένης γραμμής θα είναι η πρώτη που θα δοθεί στην κυκλοφορία εντός χρονοδιαγράμματος (το 2009). Very Happy
Συνολικά ανεβαίνουμε στους 10 νέους σταθμούς μέσα στην επόμενη διετία. Pas mal! Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Wed May 30, 2007 4:36 pm    Post subject: Reply with quote

Χαρμοσυνα νεα μας φερνεις , Υ Razz
Η μητερα του "Σωτηρη Νινη" θα ειναι πολυ περηφανη Mr. Green
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Eosforum
New Member
New Member


Joined: 03 Aug 2004
Posts: 13
Location: London

PostPosted: Wed May 30, 2007 7:14 pm    Post subject: Reply with quote

gm2263 wrote:
Τώρα βέβαια δεν έχω δεί τους σταθμούς του RER στη La Defence (Παρίσι) ή του Underground στο Canary Wharf (Λονδίνο). Παρόλα αυτά, επειδή γνωρίζω ότι ο Ypsilos Laughing όταν λέει κάτι, κάτι ξέρει και συνήθως δεν υπερβάλλει ακόμα και όταν χρησιμοποιεί υπερθετικό λόγο, λέω για κάτσε να πάω να δώ τι παίζει.

Οπότε τα ξαναλέμε.


Έχω πάει για ένα meeting σέ ένα από τα κτίρια του La Defence... Το περιβάλλον έξω αρκετά καλό αλλά ο σταθμός δεν πρέπει να μου έκανε καμμιά ιδιαίτερη εντύπωση γιατί δεν τον θυμάμαι... Rolling Eyes Γενικά το μετρό του Παρισιού μου προκαλεί απέχθεια... βρώμικες και κλειστοφοβικές στοές, βρώμικες πλατφόρμες και τραίνα, επιβάτες σαν όρθιες σαρδέλλες στα βαγόνια χωρίς χειρολαβές (!), επιβάτες που πηδούν πάνω από τα τουρνικέ κ.λ.π.

Στη βρώμα όμως το ξεπερνά το μετρό των Βρυξελλών (ήμουν εκεί στις αρχές του μήνα)...

Στο σταθμό του Canary Wharf, που είναι σχετικά καινούριος, έχω πάει. Στις πλατφόρμες του Docklands Light Railway (DLR) μπορώ να πω ότι είναι ωραία, με τη γύρω θέα και βρισκόμενος κάτω από το σύμπλεγμα ουρανοξυστών. Επίσης, το εμπορικό κέντρο (που βρίσκεται ανάμεσα στο σταθμό του London Underground (tube) και το σταθμό του DLR και μέσα στο κτίριο του Canary Wharf) είναι πολύ ωραίο και εκεί βρίσκονται οι είσοδοι για το σταθμό του London Underground. Αυτόν το σταθμό δεν τον πολυθυμάμαι οπότε πρέπει να είναι σαν τυπικός σταθμός στην επέκταση της γκρι γραμμής Jubilee, δηλαδή γκρι τσιμέντο και γκρι σιδερένιοι σωλήνες και ψηλές κυλιόμενες σκάλες...

Όσο για το θόρυβο... όποιος έχει ακούσει τα τραίνα της Central Line να στριγγλίζουν καθώς έρχονται και φεύγουν από το σταθμό Bank (sto City) λόγω των τοξοειδών γραμμών και πλατφόρμας θα μπορέσει να κάνει μια δικαιότερη σύγκριση με το Αθηναϊκό μετρό μιας και δεν θυμάμαι να έχω ακούσει κάτι ανάλογο στην Αθήνα... Παρόμοια "στριγγλίσματα" ακούγονται και σε άλλους σταθμούς με μη ευθείες πλατφόρμες αλλά και σε συγκεκριμένες διαδρομές ανάμεσα στους σταθμούς (π.χ. ανάμεσα σε Baker Street και Regent's Park, ανάμεσα στα terminals 4 & 1,2,3 του αεροδρομίου Heathrow, κ.λ.π.)

Γενικά, το μετρό της Αθήνας δεν συγκρίνεται με τα παραπάνω. 'Οταν πρόκειται να το χρησιμοποιήσω δεν νοιώθω ούτε την αηδία που ένοιωθα στις Βρυξέλλες, ούτε την απέχθεια που ένοιωθα στο Παρίσι, ούτε σκέφτομαι - όπως κάνω στο Λονδίνο - μήπως είναι καλύτερα να πάρω λεωφορείο (ειδικά σε μικρές διαδρομές 3-4 σταθμών) λόγω του μεγάλου περπατήματος και ανεβο-κατεβάσματος μέχρι τις πλατφόρμες και της αφόρητης ζέστης μέσα στα βαγόνια και τους σταθμούς (no air conditioning) ακόμα και όταν έξω έχει δροσιά.

Το μόνο που νομίζω ότι θα μπορούσε να είναι καλύτερο στην Αθήνα είναι ομορφότερα τραίνα (και ίσως ηλεκτρονικό έλεγχο εισητηρίων στις θύρες).
Back to top
View user's profile Send private message
gmmour
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Jul 2004
Posts: 103

PostPosted: Thu May 31, 2007 1:10 am    Post subject: Reply with quote

@Eosforum: Καλώς ή κακώς ήταν απόφαση των μελετητών στο μετρό της Αθήνας να εφαρμοστεί το ανοιχτό σύστημα ελέγχου εισιτηρίων, οπότε δεν προβλέπεται ηλεκτρονικός έλεγχος εισιτηρίων στην είσοδο, παρά μόνο δειγματοληπτικοί έλεγχοι από ελεγκτές. Την απόφαση την είχαν δικαιολογήσει ότι ταιριάζει καλύτερα αυτός ο τρόπος στον ελεύθερο χαρακτήρα του Έλληνα... Το μετρό Θεσσαλονίκης έχει προβλεφθεί να έχει ηλεκτρονικό έλεγχο εισιτηρίων κατά την είσοδο (όπως στο Λονδίνο).

Για τους νέους σταθμούς τώρα. Είναι πράγματι πολύ όμορφοι. Ιδιαίτερα ο Ελαιώνας που έχει μία spooky διάθεση! Επίσης παρατηρήστε ότι αν στέκεσαι κάτω από τους θόλους και εντός του κύκλου που σχηματίζεται στο δάπεδο από τα πλακάκια τότε δημιουργείται ένα πολύ ενδιαφέρον φαινόμενο αντίλαλλου το οποίο το ακούει κανείς μόνο όταν είναι μέσα στον κύκλο του δαπέδου, ενώ κάποιος που είναι απ'έξω δεν καταλαβαίνει καθόλου τον αντίλαλο!

Να σημειώσω ότι σε αυτή την επέκταση όπως και στην επέκταση Σεπόλια-Αγ.Αντώνιος, για κάποιο λόγο που μάλλον έχει να κάνει με την γεωμετρία των συράγγων ή με τα υλικά που χρησιμοποιούνται στα πέδιλα των σιδηροτροχιών, προκαλείται αισθητά πολύ περισσότερος θόρυβος από ό,τι στα παλιά κομμάτια του μετρό. Παραδόξως η επέκταση Εθν. Άμυνα-Πλακεντία δεν κάνει τόσο θόρυβο όσο στο Σεπόλια-Αγ.Αντώνιος και στο Μοναστηράκι-Αιγάλεω όπου ο θόρυβος είναι πραγματικά εκκωφαντικός!

Πολύ ωραία διαδρομή πάντως και ήδη το Γκάζι αρχίζει να αποκτά νέα δυναμική ως περιοχή με την έλευση του σταθμού!
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Thu May 31, 2007 12:23 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ σημαντικό να επεκταθεί το Mετρο στο λεκανοπέδιο αφού είναι τόσο πυκνοκατοικημένο που μονο.... υπογειος μπορούμε κάτι να κάνουμε!!!
Και μια μικρή σύγκριση και λόγο πληθυσμού (Aθηνα-Βερολίνο) που θα μας ψιλό στεναχωρήσει...το ξέρω!!!
Εδώ παραθέτω έναν χάρτη με το Mετρο του Βερολίνου που με πληθυσμό 3,5 εκατομμύρια έχει 335 σταθμούς!!!!και 475 χιλιόμετρα μήκος!!!
http://www.vbbonline.de/download/pdf/liniennetze/su_berlin.pdf
Και για του λόγου το αληθές...επειδή τα νούμερα μοιάζουν ..απίστευτα!!!!Μονο στα Γερμανικά δυστυχώς. (όπου U-Bahn το υπόγειο Μετρο και S-Bahn το επίγειο)
http://de.wikipedia.org/wiki/U-Bahn_Berlin
http://de.wikipedia.org/wiki/S-Bahn_Berlin

Εντάξει είμαστε στον σωστό δρόμο.
Σουφλιά γερά πάρτους τα...μυαλά!!!


Last edited by alter100 on Thu May 31, 2007 1:16 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Thu May 31, 2007 1:13 pm    Post subject: Reply with quote

Μην Ξεχνάς ότι το S-Bahn είναι προαστιακός σιδηρόδρομος και το U-Bahn είναι μετρό Wink
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Thu May 31, 2007 1:22 pm    Post subject: Reply with quote

gmmour wrote:
@Eosforum: Καλώς ή κακώς ήταν απόφαση των μελετητών στο μετρό της Αθήνας να εφαρμοστεί το ανοιχτό σύστημα ελέγχου εισιτηρίων, οπότε δεν προβλέπεται ηλεκτρονικός έλεγχος εισιτηρίων στην είσοδο, παρά μόνο δειγματοληπτικοί έλεγχοι από ελεγκτές. Την απόφαση την είχαν δικαιολογήσει ότι ταιριάζει καλύτερα αυτός ο τρόπος στον ελεύθερο χαρακτήρα του Έλληνα... Το μετρό Θεσσαλονίκης έχει προβλεφθεί να έχει ηλεκτρονικό έλεγχο εισιτηρίων κατά την είσοδο (όπως στο Λονδίνο).


giati sti thessaloniki den ehoun elefthero haraktira? i mipos epidi o plithismos einai mikroteros? Confused

asheto elenkti ehei dei pote kaneis?


Last edited by billy8181 on Thu May 31, 2007 1:25 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Thu May 31, 2007 1:23 pm    Post subject: Reply with quote

Προαστιακόςς σιδηρόδρομος που περνάει από όλες τις γειτονιές της πόλης και από το κέντρο θα πόλης!!!
Που φτάνει και μέχρι τις λίμνες έξω από την πόλη (π.χ.Wannsee) Μια στάση στην λίμνη....παρακαλώ!!!!

Τέλος πάντων πολλά είπαμε για το Βερολίνο το θέμα μας είναι η Ελλάδα!!!
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Thu May 31, 2007 1:41 pm    Post subject: Reply with quote

billy8181 wrote:
asheto elenkti ehei dei pote kaneis?


Πολύ συχνά.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 88, 89, 90  Next
Page 84 of 90

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr