stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Έργα στη Θεσ/νίκη (Μετρό, Τραμ, Υποθαλάσσια αρτηρία κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 60, 61, 62 ... 89, 90, 91  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Fri May 11, 2007 1:00 pm    Post subject: Reply with quote

Ελπιζω τουλαχιστον απο την πλευρα που ειναι οι τουαλετες να διατηρηθουν και γενικα το "πιο συγχρονο μετρο της Ευρωπης" να εχει τουαλετες Confused
Back to top
View user's profile Send private message
aristidis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 04 Feb 2004
Posts: 1448
Location: Πουθενιστάν

PostPosted: Fri May 11, 2007 2:47 pm    Post subject: Reply with quote

Παιδια, επειδη τυγχανει να φοιτω στο Πολυτεχνειο του ΑΠΘ και γενικως βλεπω τι παιζει εκει μεσα, να σας πω τι λενε για το Μετρο.



Το πρωτο ειναι το θεμα του Ασυλου, στο οποιο διαφωνω με τα Σχηματα που υποστηριζουν τη θεση αυτη, καθως ενταξει, αν ειναι ετσι, και οι αεροδιαδρομοι που υπαρχουν πανω απο το Πανεπιστημιο να καταργηθουν..


Το δευτερο και σοβαροτερο ειναι το θεμα της στατικοτητας των κτιριων... Λεγεται οτι τα κτιρια δεν ειναι ικανα να αντεξουν τους συρμους απο κατω, και η μελετη θα γινει ΑΦΟΥ περασει ο Μετροποντικας! Shocked Surprised Shocked
Αλλα το σοβαρο ειναι, οτι αποτι ακουσα, εχει τεθει θεμα απο την κυβερνηση και απο τη Δαπ για μεταφορα καποιων Σχολων σε αλλες περιοχες, πχ στα Βασιλικα, και η μη στατικοτητα των κτιριων μπορει να αποτελεσει μια βαρυσημαντη αφορμη... Και ενταξει, μονο καλο δεν θα κανει να μεταφερθουν καποιες Σχολες..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Fri May 11, 2007 3:04 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν διαφωνω με το θεμα της στατικοτητας. Απο οσο ξερω ομως το Μετρο θα περασει 15 μετρα κατω απο τα βαθυτερα θεμελια των κτηριων. Και ατην τελικη το μνημονιο γιατι το υπεγραψε ο Πρυτανης? Δεν ηξερε αυτο το προβλημα? Η παιζει και τιποτα αλλο στη μεση? Λεω εγω...
Back to top
View user's profile Send private message
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri May 11, 2007 3:38 pm    Post subject: Reply with quote

chr.04 wrote:
Καλά στο ΑΠΘ με τους κουβάδες καταπίνουν τα ληγμένα;

http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=5/5/2007&page=14

..,Oταν πήρε το λόγο ο πρόεδρος του Παιδαγωγικού Τμήματος, Γιώργος Τσιάκαλος, αντέκρουσε τα επιχειρήματα περί «ηθικής ευθύνης» χρησιμοποιώντας την έννοια του «ηθικού εκβιασμού». «Ηθική ευθύνη φέρουν εκείνοι που επέλεξαν το μετρό ως συγκοινωνιακή λύση της Θεσσαλονίκης», επισήμανε ο κ. Τσιάκαλος, ο οποίος έκανε λόγο για «εφιάλτη».


Θα μπορούσε όμως ο κ. Τσιάκαλος να μας προτείνει και μια ενναλακτική λύση για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού.

Πάντως όσον αφορά την στατικότητα των κτιρίων, επειδή δεν κατέχω απόλυτα το θέμα, θα μπορούσε να μου εξηγήσει κάποιος για ποιόν λόγο να επηρεαστούν απο τις σήραγγες μόνο τα κτίρια του ΑΠΘ και όχι όλες οι εκατοντάδες πολυκατοικίες κατά μήκος των συρμών του μετρό?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
sdakos
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 155
Location: thessaloniki - athens

PostPosted: Fri May 11, 2007 6:53 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι μπορώ να σου εξηγήσω εγώ. Γιατί το μετρό θα περνά μέχρι πρίν το πανεπιστήμιο κάτω από τις οδούς Μοναστηρίου και Εγνατία. Όταν φτάσει κάτω στο πανεπιστήμιο θα περάσει κάτω από την Πολυτεχνική σχολή γιατί στην Εγνατία περνά ο κεντρικός αποχετευτικός αγωγός της πόλης και δεν είναι εύκολο να μετατοπιστεί. Χαρακτιριστικά σε ένα μάθημα που κάναμε ο καθηγητής είπε, κάτω από δω που κάνουμε μάθημα θα περνά η σήραγγα, αν όχι ακριβώς απο δω σίγουρα κάτω από την πτέρυγα των τοπογράφων! Επίσης τα κτίρια έχουν πολύ χαμηλά υπόγεια και βαθιά θεμέλια, που σημαίνει ότι το μηχάνημα θα περάσει λίγα μέτρα κάτω από τα υπόγεια και νομίζω ότι αυτό είναι επικίνδυνο.
Μην ξεχνάτε άλλωστε και τις 2 καθιζήσεις στην Αθήνα. Ένα με το περίπτερο και ένα στην Δουκ. Πλακ που γίνανε σε λογικά ανύποπτα σημεία. Για αυτό μάλλον καλύτερα θα είναι οι σήραγγες να περάσουν κάτω απο τη ΔΕΘ και οι σταθμοί να γίνουν πανω στην Εγνατία αλλά απο την πλευρά τις ΔΕΘ. Όσον αφορά το άσυλο και εγώ νομίζω ότι δεν είναι τόσο σημαντικό αυτό το θέμα
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri May 11, 2007 8:09 pm    Post subject: Reply with quote

Η μια είσοδος στην Αγία Σοφία είναι ακριβώς εκεί που βρίσκονται οι τουαλέτες (!).

Οι αντιδράσεις του ΑΠΘ είναι τουλάχιστον υπερβολικές Ας συμμαζέψουν λίγο τα κτηρία τους που σαπίζουν χωρίς καμία συντήρηση εδώ και χρόνια - ούτε καν βάψιμο, και μετά ας ασχοληθούν και με τα του μετρό. Και να πέσουν τα κτηρία τους, έτσι κι αλλιώς είναι ασφαλισμένα.

Θα μου έκανε θετική εντύπωση αν μιλούσαν για όλα τα κτήρια εκατέρωθεν του τουνελ του μετρό παρά μόνο για τον πισινούλη τους. Έτσι κι αλλιώς τα κτήρια στην Εγνατία είναι πολύ παλαιότερα από αυτά του Πανεπιστημίου.
Back to top
View user's profile Send private message
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun May 13, 2007 11:33 am    Post subject: Reply with quote

Νέος δρόμος Θέρμης - Γαλάτιστας

http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=5/12/2007&page=19
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Sun May 13, 2007 11:49 am    Post subject: Reply with quote

chr.04 wrote:
Η μια είσοδος στην Αγία Σοφία είναι ακριβώς εκεί που βρίσκονται οι τουαλέτες (!).

Οι αντιδράσεις του ΑΠΘ είναι τουλάχιστον υπερβολικές ...

...Θα μου έκανε θετική εντύπωση αν μιλούσαν για όλα τα κτήρια εκατέρωθεν του τουνελ του μετρό παρά μόνο για τον πισινούλη τους. Έτσι κι αλλιώς τα κτήρια στην Εγνατία είναι πολύ παλαιότερα από αυτά του Πανεπιστημίου.


Ποιός από εδώ πέρα διαβάζει τις μελλοντολογικές αναλύσεις του Γ. Στάμκου στο περιοδικό Strange (που το αγοράζω ΚΑΘΕ μήνα, μου δίνει πολλά πράγματα η ανάγνωσή του);

Λέμε τώρα, μάλλον η "πανεπιστημιακή κοινότητα" φοβούνται ότι όταν το 2020 η τελευταία ελπίδα του αγώνα απέναντι στον κακό ιμπεριαλισμό θα είναι η αντίσταση του πολυτεχνείου της Θεσσαλονίκης, η προδοσία θα επέλθει από τις δυνάμεις καταστολής που θα χρησιμοποίήσουν τη σήραγγα του Μετρό για να πλαγιοκοπήσουν τους ηρωϊκούς μαχητές που μόνοι αυτοί ξέρουν την υπέρτατη κοσμική αλήθεια για τα μεγάλα παιχνίδια που παίζονται γυρω τους (οι υπόλοιποι κοιμόμαστε και αυτούς περιμέναμε να μας φυλάξουν από τη παγκοσμιοποίηση) και οι οποίοι όπως έγραψα αποτελούν την τελευταία ελπίδα ανάμεσα στην ελευθερία και ένα κόσμο μαύρο σαν το πετρέλαιο των πολυεθνικών πατρώνων του JW Bush.

Εξάλλου υπάρχει και η ιδεολογική αντίθεση των προοδευτικών απέναντι στη "Δεξιά" και την κακή κοινοπραξία που θέλει να κάνει το έργο και να βγάλει λεφτά.

βέβαια, σε δεύτερη ανάγνωση ούτε η "πανεπιστημιακή κοινότητα" είναι και τόσο... προοδευτική, ούτε και η... Δεξιά είναι τόσο δεξιά όσο θα θέλαμε να είναι για να την πετροβολάμε.

Απλά, νάχουμε κάτι να λέμε να περνάει η ώρα...

...παντως για να μιλήσουμε σοβαρά, εγώ τείνω να συμφωνήσω με το φιλο sdako για το θέμα της διαδρομής του Μετρό στη Θεσσαλονίκη.
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Sun May 13, 2007 1:20 pm    Post subject: Reply with quote

Τελικά δηλαδή υπάρχει περίπτωση να παρουσιάζουν το τεχνικό πρόβλημα (δεν γνωρίζω αν είναι πραγματικό ή όχι) για να καλύψουν το ιδεολογικό τους πρόβλημα?

Τι κουφό είναι αυτό με το άσυλο? Έχω την εντύπωση ότι ο χώρος κάτω από το οικόπεδο / κτήμα μας δεν μας ανήκει, αλλά ανήκει στο κράτος (από νομικής πλευράς). Απλώς έχουμε δικαιώματα εκμετάλλευσης αν κάνουμε γεωτρήσεις, ορυχεία κτλ. Όπως και ο εναέριος. Δηλαδή να μην πετάνε και ελικόπτερα ή αεροπλάνα πάνω από το πανεπιστήμιο γιατί μπορεί να ρίξουν μεταμφιεσμένους πράκτορες?

Αν υπάρχει όμως όντως τεχνικό πρόβλημα, το θέμα είναι αρκετά σοβαρό.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Sun May 13, 2007 2:11 pm    Post subject: δημαρχείο θεσσαλονίκης Reply with quote

Arrow worldofjustice

Tί να πω, μου φαίνεται πολύ περίεργο να μην έχουν πρόβλημα τα δεκάδες προπολεμικά κτίρια επι της Εγνατίας και να έχουν τα κτίρια του πανεπιστημίου τα οποία, μπορεί να μην είναι πρόσφατα, αλλά σε καμία περίπτωση...ετοιμόρροπα!

Και μερικές πρόσφατες φωτογραφίες από τα έργα για το δημαρχείο, όπως φαίνεται από το μουσείο βυζαντινού πολιτισμού. Απ' ότι φαίνεται κατέστρεψαν και τμήμα του περιβόλου του μουσείου (αν και διατηρητέο).







Bonus: Από το εσωτερικό του Μουσείου Βυζαντινού Πολιτισμού
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Sun May 13, 2007 2:24 pm    Post subject: Reply with quote

Ωραίος ρε Luke, είσαι λεβεντιά Smile

Εντύπωση μου κάνει βέβαια αυτή η εισβολή και καταπάτηση χώρων του μουσείου... Evil or Very Mad Εντάξει, είπαμε είναι κυβερνητικός ο δήμαρχος, μη μας διακορεύσει όμως κιόλας... Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun May 13, 2007 4:06 pm    Post subject: Reply with quote

Ακούστηκε οτι για κανένα μήνα δεν έγιναν εργασίες στο δημαρχείο λόγω οικονομικών προβλημάτων του εργολάβου.
Back to top
View user's profile Send private message
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue May 15, 2007 2:48 pm    Post subject: Reply with quote

Το ξαναγράφω: γνωρίζω ότι μέχρι τώρα δεν ίσχυε κάτι τέτοιο, γνωρίζω ότι πολλοί από εσάς όταν διαβάζετε κάτι στο net σκέφτεστε αμέσως "να κάτι που θα ενδιέφερε τα παιδιά στο forum", γνωρίζω ότι καμιά φορά μπορεί κοντά στα ξερά να καψαλιστούν και τα χλωρά, αλλά...

Σας παρακαλώ να συνηθίσετε και να τηρείτε τον νέο Κανονισμό Λειτουργίας του forum, από τον οποίο αντιγράφω: "Αντί της αντιγραφής και επικόλλησης (copy-paste) ολόκληρου άρθρου, θα πρέπει να παρατίθεται το σχετικό link, το οποίο όμως πρέπει υποχρεωτικά να συνοδεύεται από κάποια ερώτηση ή κάποια γνώμη (το forum δεν είναι πίνακας ανακοινώσεων!)."

Admin
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
petalo
Senior Member
Senior Member


Joined: 09 Feb 2004
Posts: 597
Location: θεσσαλονίκη

PostPosted: Wed May 16, 2007 5:53 am    Post subject: Reply with quote

Χωρίς να είμαι σίγουρος,μήπως οι εργασίες στο χώρο εντός το Μ.Β.Π είναι για την ανέγερση του κτιρίου των διοικητικών υπηρεσιών του μουσείου στο χώρο που χρησιμοποιείται σαν πάρκινγκ?
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed May 16, 2007 8:19 am    Post subject: Reply with quote

Χθες διάβαζα ένα άρθρο σε τοπική εφημερίδα σχετικά με την ανάπλαση της Στοάς Χιρς (είναι η στοά που ήταν το παλιό Χόντος). Θα κατασκευαστεί 8όροφο κτήριο το οποίο θα ανήκει στην Ισραηλιτική κοινότητα Θεσσαλονίκης και το ετήσιο ενοίκιο θα είναι 3.000.000 ευρώ.
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Wed May 16, 2007 11:16 am    Post subject: Reply with quote

Ελεγε μηπως αν θα εχει και παρκιν? Γιατι με οσους μιλαω οι αποψεις διηστανται.. Αλλοι λενε οτι θα γινει αλλοι λενε για αρχαια υπογεια νερα κλπ.. Να συμπληρωσω επισης οτι στο νεο κτηριο κατα 99% θα στεγαστει το Notos Galleries(Το παλιο ειναι σε 8οροφο κτηριο 30 μετρα πιο κατω..)
Back to top
View user's profile Send private message
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu May 17, 2007 2:32 pm    Post subject: Reply with quote

Χθές έγινε σύσκεψη μεταξύ του δημάρχου Σταυρούπολης και στελεχών της «Μετρό Θεσσαλονίκης - Αττικό Μετρό ΑΕ» όσον αφορά την επέκταση του μετρό πρός την Σταυρούπολη (5 σταθμοί, 6 χιλιόμετρα). Βέβαια για τη συγκεκριμένη επέκταση δεν έχει ακόμα εξασφαλιστεί χρηματοδότηση, όπως έγινε με την επέκταση προς Καλαμαριά, αλλά όπως διάβασα και σε άλλο άρθρο η επέκταση της Σταυρούπολης είναι πιθανό να ολοκληρωθεί έως το 2013.

http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=5/17/2007&page=16
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu May 17, 2007 8:27 pm    Post subject: Reply with quote

Έχω μια ένστανση στο κατά πόσο ο σταθμός του Παύλου Μελά θα εξυπηρετεί τους κατοίκους των Αμπελοκήπων. Περνάει ξυστά από τον δήμο.

Επίσης από την Λαγκαδά δίερχεται ο αγωγός του Αλιάκμονα και χαλύβδινος αγωγός μέσης πίεσης του αερίου. Υποθέτω ότι θα είναι αρκετά δύσκολο να γίνει μετακινησή τους...
Back to top
View user's profile Send private message
xristos_skg
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Sep 2005
Posts: 70
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu May 17, 2007 8:58 pm    Post subject: Reply with quote

Ο σταθμός "Παύλου Μελά" βρίσκεται στο σύνορο 3 δήμων, Σταυρούπολη, Νεάπολη και Αμπελόκηποι (και η Πολίχνη λίγο πιο πάνω). Θετικό είναι ότι βρίσκεται πολύ κοντά στη Μονή Λαζαριστών και θα την εξυπηρετεί.

Σχετικά με τους αγωγούς αυτοί μετακινήθηκαν ήδη μια φορά βαθύτερα στα σημεία όπου υπάρχουν οι υπόγειες διαβάσεις της Λαγκαδά. Ο αγωγός ύδρευσης τοποθετήθηκε αρχικά γύρω στο 2000. Μετά από 1-2 χρόνια ανακάλυψαν ότι δεν είχαν λάβει υπόψη στο σχεδιασμό τις υπόγειες διαβάσεις της Λαγκαδά, και ξαναέσκαψαν εκ νέου για τοποθετήσουν στα συγκεκριμένα σημεία τον αγωγό βαθύτερα... Τώρα λογικά θα πρέπει να γίνουν νέες μετακινήσεις του αγωγού στα σημεία των σταθμών... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun May 20, 2007 2:35 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=5/20/2007&page=34

Ανάβει «κόκκινο» για τους οδηγούς από το τέλος της ερχόμενης εβδομάδας στην περιοχή του Βαρδαρίου, καθώς αναμένεται να αρχίσουν οι εργασίες για την κατασκευή του Σταθμού της Δημοκρατίας, αλλά και της διακλάδωσης απ’ όπου το μετρό θα φεύγει μελλοντικά με κατεύθυνση τη Σταυρούπολη. Oι οδηγοί δύσκολα θα αποφύγουν το μποτιλιάρισμα στην περιοχή, παρά το ότι οι ιθύνοντες της «Μετρό Θεσσαλονίκης – Αττικό Μετρό ΑΕ», του φορέα που έχει την ευθύνη επίβλεψης του έργου, υπόσχονται ότι κανένας δρόμος δεν πρόκειται να κλείσει εντελώς.
-----------------------

Σήμερα πέρασα από την Μοναστηρίου και λυπήθηκα που τα τεράστια πλατάνια που υπήρχαν στην νησίδα έχουν εξαφανιστεί (μαζί με την νησίδα). Θέλω να πιστεύω ότι θα υπάρχει η δυνατότητα να τα φυτέψουν κάπου αλλού.
Back to top
View user's profile Send private message
aggelos
New Member
New Member


Joined: 12 Jan 2007
Posts: 15

PostPosted: Mon May 21, 2007 11:57 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλοι του forum γεια σας! Είμαι από Θεσαλονίκη και τους τελυεταίους 3 μήνες βρίσκομαι για σπουδές στην Κεντρική Ευρώπη (Τσεχία και συγκεκριμένα στο Brno). Αυτό μου έχει δώσει την ευκαιρία να ταξιδέψω σε πολλές πόλεις της Ευρώπης και συγκεκριμάνα πρώην κουμουνιστικών χωρών και να γνωρίσω κόσμο από πολλές διφορετικές εθνικότητες.
Με λύπη διαπιστώνω συνεχώς ότι η Θεσσαλονίκη είναι πλέον η πιο άσχημη, «δύσκολη», και ασήμαντη πόλη της Ευρώπης. Και το ακόμη πιο λυπηρό είναι ότι κάποιοι θέλουν να την κρατήσουν έτσι.

Μερικά δεδομένα:

1. Η Θεσσαλονίκη είναι από τις ελάχιστες πόλεις στον κόσμο που παρά την κλίμακά της δεν έχει μετρό. Το μετρό είναι μονόδρομος. Όποιος (κύριος του Α.Π.Θ.) πιστεύει ότι το μετρό είναι εφιάλτης είναι εχθρός της πόλης. Το μετρό είναι από τα πολύ λίγα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για να σώσουμε την κατάσταση. Όσον αφορά τις θεωρίες περί στατικότητας των κτιρίων στο Α.Π.Θ. είναι τελείως αστείες και τελος πάντον δεν είναι θέση του πρύτανη να μιλήσει για κάτι για το οποίο δεν έχει ιδέα. Καλό θα ήταν κάποιοι άνθρωποι στη μανία τους να χρησιμοποιήσουν τα αξιώματά τους για να εξυπηρετήσουν συμφέροντα(πολιτικά κ.α.) να μην το κάνουν τόσο απροκάλυπτα.
2. Η Θεσσαλονίκη είναι βάση επίσημων στατιστικών η πόλη με τη λιγότερη έκταση πρασίνου σε όλη την Ευρώπη. Για κάθε κάτοικο της Θεσσαλονίκης αντιστιχεί κατα μέσο όρο 1.5μμ πρασίνου με την Αθήνα περίπου στα 4μμ που είναι και η δεύτερη χειρότερη. Στις υπόλοιπες πόλεις της Ευρώπης τέτοια στατιστική δεν έχει νόημα καθώς οι εκτάσεις πρασίνου μετρούνται σε ποσοστό της συνολικής έκτασης της πόλης όπου για παράδειγμα στο Λονδίνο το πράσινο καταλαμβάνει το ¼ της έκτασης της πόλης.
3. Η Θεσσαλονίκη δεν έχει χαρακτήρα και προσωπικότητα μητρόπλης. Είναι μια πόλη 1.5 εκ κατοίκων που οι μητροπολιτικές της υποδομές( αεροδρόμιο, λιμάνι, σιδηρόδρομοι κλπ.) ανήκουν σε πόλη 300 χιλιάδων το πολύ κατοίκων. Το ακόμη πιο λυπηρό είναι οτι αυτές οι υποδομές υποχρησιμοποιούνται
4. Η Θεσσαλονίκη ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΡΟΥΣ!!!! Η πόλη πεθαίνει οικονομικά πολύ γρήγορα. Αυτοκαταναλόνωντας κεφάλαια μιας κάποιας περασμένης οικονομικής άνθισης φθίνει συνεχώς. Η πόλη δεν έχει τουρισμό (γιατί τουριστικά δεν έχει να προσφέρει τίποτα καθώς τα λίγα αρχαιολογικά και ιστορικά σημεία που έχουν παραμείνει είναι αποκρουστικά κακομεταχειρισμένα και αναξιοποίητα, δεν έχει εμπορική δραστηριότητα καθώς πλέον η κίνηση του λιμανιού φεύγει σε άλλα λιμάνια της Ελλάδας(Πειραιάς,Πάτρα κλπ.), και η διεθνής έκθεση απλά υπάρχει για να κάνει προγραμματικές δηλώσεις ο εκάστοτε πρωθυπουργός. Όσο για πολιτιστική κίνηση, οι προσπάθειες που γίνονται μοιάζουν περισσότερο με απελπισμένες προσπάθειες καθεστωτικής προπαγάνδας, παρά με εκδηλώσεις με δυναμική και προοπτική εξέλιξης.

Φυσικά αυτή είναι η απαισιόδοξη πλευρά της όλης κατάστασης η οποία μένει να ανατραπεί από τους ίδιους τους κατοίκους της πόλης. Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται μια μικρή επανάσταση για να αλλάξει πορεία.
Back to top
View user's profile Send private message
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Tue May 22, 2007 1:15 am    Post subject: Reply with quote

Καλά τα πήγαινες αλλά αυτό το "τα λίγα αρχαιολογικά και ιστορικά σημεία που έχουν παραμείνει είναι αποκρουστικά κακομεταχειρισμένα και αναξιοποίητα" τί το ήθελες; Έχεις δει την ανάπλαση του Γαλεριανού ανακτόρου, το ανακαινισμένο αρχαιολογικό και το βραβευμένο από το Ευρωπαϊκό συμβούλιο μουσείο βυζαντινού πολιτισμού; Αν ναι, επιμένεις σε αυτή την κρίση σου;
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Tue May 22, 2007 1:56 am    Post subject: Reply with quote

aggelos wrote:
η οποία μένει να ανατραπεί από τους ίδιους τους κατοίκους της πόλης. Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται μια μικρή επανάσταση για να αλλάξει πορεία.


Σε τρία χρόνια έχουμε νομαρχιακές εκλογές. Ο Πανίκας φεύγει απ' τη Νομαρχία. Ταυτόχρονα όμως, έχουμε και δημαρχιακές. Ο Πανίκας επιστρέφει ως Δήμαρχος, όπως ο ίδιος έχει ήδη εκφράσει την επιθυμία του. Δεν θα βγει δυο συνεχόμενες τετραετίες στο νερό? Σίγουρα!
¶ρα έχουμε οχτώ χρόνια, συν τρία για τις εκλογές, σύνολο έντεκα.
2007 + 11 = 2018! Shocked
Ξέρετε τι θα μπορούσε να φτιάξει η Θεσσαλονίκη μέχρι τότε, αν αξιωνόταν έναν Δήμαρχο τύπου Τρίτση (Αθήνα), ή Κουράκη (Ηράκλειο)?

Π Α Π Α Δ Ε Σ ! ! !

Πού είναι ο Μπουτάρης? ΟΕΟ?

Το θέμα δεν είναι κομματικό, τα ίδια θα έλεγα κι αν ο Πανίκας προερχόταν από τον δικό μου πολιτικό χώρο. Είναι όμως πολιτικό. Και τέλος πάντων, δεν είναι τυχαίο που κι ο Καρατζαφέρης επέλεξε τη Θεσσαλονίκη για να θέσει την υποψηφιότητά του. Το έκανε γιατί ήξερε ότι από εκεί θα μπορούσε να πάρει ένα αξιοπρεπές ποσοστό για να στείλει παντού μηνύματα ενόψει βουλευτικών.
Όλο αυτό το πλέγμα λοιπόν, κάτι λέει και κάποιους πρέπει να αφυπνίσει εκεί πάνω. Η Θεσσαλονίκη είναι πολύ σπουδαία πόλη για να μην τολμάει μια τέτοια ανατροπή, που κι αν ακόμα δεν τη σώσει με την πρώτη (μακριά από εμάς οι θαυματοποιοί), τουλάχιστον θα της δώσει μια γερή σπρωξιά προς τα μπρος.

Τώρα θα μου πεις "γιατί να μην είναι καλός Δήμαρχος ο Πανίκας?"
Γιατί ο άνθρωπος, όπως και ο λύκος, δεν αλλάζει. Γι' αυτό.
Και ο καλός Δήμαρχος δεν είναι αυτός που θα φροντίσει την καθαριότητα, το παρκάρισμα και το πράσινο. Αυτά είναι τα προφανή και θα τα έκανε ο καθένας από εμάς, είτε ο Υ, είτε ο Λουκρήτιος, είτε ο ael (κυρίως ο ael) αν ήμασταν Δήμαρχοι. Cool

Υπάρχει κάποια οραματική διάσταση στην ανησυχία για το μέλλον αυτής της πόλης? Υπάρχει κάτι πρακτικώς ανέφικτο που αν όμως γινόταν θα γύριζε την πυξίδα 180 μοίρες? Αυτό πρέπει να κυνηγηθεί και να γίνει μπας και συμπαρασυρθούν κι ένα σωρό άλλα ζητήματα, κι όλα τα υπόλοιπα είναι προφάσεις εν αμαρτίαις.
Αν δεν εκπαιδεύσεις τον κόσμο να είναι απαιτητικός από αυτούς που ο ίδιος ψηφίζει για να τον εκπροσωπούν, δεν γίνεται τίποτα.
Διαφορετικά όλοι θα βολεύονται με κραυγές περί "Αθηναιοκεντρικού κράτους" και θα περιτριγυρίζουμε μια ζωή τα ίδια και τα ίδια.
(Σσ: Ως γνωστόν, η Αθήνα χώνει τρελλά φράγκα στον Κουράκη που βγαίνει Δήμαρχος με 70% τέσσερις-πέντε τετραετίες στη σειρά, και θα εξακολουθεί να βγαίνει μέχρι το 2150).

Αφήστε ρε παιδιά....
Γι' αυτό λέμε: Όποιος μπορεί, κάνει. Όποιος δεν μπορεί, γκρινιάζει.
Κι αυτό ισχύει για όλους τους Δημάρχους, όλων των πόλεων, ανεξαρτήτως παρατάξεων. Το θέμα είναι πώς αξιολογούνται όλες αυτές οι πρακτικές από τον ίδιο το λαό, και πώς αυτός ο λαός θα δείξει κάποια στιγμή έμπρακτα το τέλος της ανοχής του.

edit: Μόλις τώρα πρόσεξα πως όλη αυτή η κουβέντα δεν γίνεται στη "Θεσσαλονίκη των ονείρων μας" όπως αρχικά νόμιζα. Rolling Eyes
ΟΚ, λόγω προχωρημένης ώρας ίσως τα μεταφέρω αύριο, αν δεν με προλάβει κάποια από τα παιδιά.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue May 22, 2007 8:28 am    Post subject: Reply with quote

To θέμα με την Θεσσαλονίκη είναι ότι μπορεί να αλλάζουν τα πρόσωπα του δημάρχου και του νομάρχη αλλά όσοι είναι πίσω τους έχουν παραμείνει οι ίδιοι εδώ και δεκαετίες.

Έχουν τις ίδιες απαρχαιομένες ιδέες που είχαν και την δεκαετία του 80 και κρατάνε την πόλη πίσω.
Back to top
View user's profile Send private message
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed May 23, 2007 11:37 am    Post subject: Reply with quote

aggelos wrote:

4. Η Θεσσαλονίκη ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΡΟΥΣ!!!! Η πόλη πεθαίνει οικονομικά πολύ γρήγορα. Αυτοκαταναλόνωντας κεφάλαια μιας κάποιας περασμένης οικονομικής άνθισης φθίνει συνεχώς.

Σε αυτό θα διαφωνίσω, διότι δεν έχω δεί πουθενά τέτοια σημάδια. Θα μπορούσαμε να πούμε πώς τα πράγματα είναι στάσιμα, αλλά σε καμία περίπτωση δεν βαδίζουμε πρός το χειρότερο. Υπάρχουν επενδύσεις, άν το έχεις προσέξει, δεν είναι όλα μαύρα κι'άραχλα όπως νομίζουμε.

http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=1857

aggelos wrote:
Η πόλη δεν έχει τουρισμό (γιατί τουριστικά δεν έχει να προσφέρει τίποτα

Αυτό πάλι...

Λίγα λόγια για τον τουρισμό: ¶ν προσέξει κάποιος τις αφίξεις εξωτερικό στο αεροδρόμιο Μακεδονία, θα προσέξει πώς παρατηρείται μια ανοδική τάση. Θα μου πείτε η συντριπτική πλειοψηφία των τουριστών κατευθύνεται πρός την Χαλκιδική, αλλά η παρουσία τους είναι εμφανέστατη μέσα στην Θεσσαλονίκη. Επίσης υπάρχει ανοδική τάση όσον αφορά τους επισκέπτες που προέρχονται απο την ανατολική Ευρώπη, μαζί με την Ρωσία και την Τουρκία (Ειδικά φέτος που η Ρουμανία και η Βουλγαρία μπήκαν στην Ευρωπαϊκή ένωση). Νομίζω πώς η παρουσία αυτών των τουριστών είναι αρκετά εμφανής τα τελευταία 5 χρόνια. Καθόλου τυχαία δεν ήταν (και είναι) η κατασκευή πολλών ξενοδοχειακών μονάδων στα δυτικά κυρίως της πόλης. Όλα μπορούν να επιτευχθούν, με λίγη θέληση.

aggelos wrote:
δεν έχει εμπορική δραστηριότητα καθώς πλέον η κίνηση του λιμανιού φεύγει σε άλλα λιμάνια της Ελλάδας(Πειραιάς,Πάτρα κλπ.)

Εδώ διαφωνώ κάθετα! Προφανώς δεν θα ξέρεις πώς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι το μεγαλύτερο εξαγωγικό λιμάνι της χώρας. Η Πάτρα είναι το τρίτο λιμάνι της Ελλάδας, μετά τον Πειραιά και την Θεσσαλονίκη. Το ''πλέον'' τί το ήθελες? Σκέψου λίγο αυτά που λές.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 60, 61, 62 ... 89, 90, 91  Next
Page 61 of 91

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr