stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
NiMos
Full Member
Full Member


Joined: 14 Feb 2004
Posts: 211
Location: Paros GR / Newcastle UK

PostPosted: Wed May 31, 2006 9:39 pm    Post subject: Reply with quote

Ma de leei pou8ena gia Karpenhsi, E8nikh Odo Lamias-Karpenhsiou anaferei...
Mallon ennoei oti mesa se 24 mhnes 8a prepei na exoun oloklhrw8ei oi anisopedoi komboi E65-PA8E kai to tmhma mexri ton kombo me thn E8nikh Odo Lamias-Karpenhsiou...
Ousiastika dhladh ena kommati san parakampsh ths Lamias...
Auto pou den 3erw einai an o E65 8a perna Anatolika ths Lamias (opws o shmerinos dromos gia Domoko) 'h Dytika(opou 8a diastaurwnei thn E.O. Karpenhsiou..)
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Jun 01, 2006 12:22 am    Post subject: Reply with quote

Σωστά δίκιο έχεις Confused πάνω στον πανικό μου διάβασα ΑΚ Καρπενησίου Rolling Eyes Rolling Eyes .Πάντως από κάτι χάρτες μικρούς κακής ποιότητας που είχα δει σε κάτι τεχνικά περιοδικά είδα ότι ο δρόμος θα περάσει δυτικά της Λαμίας και μετά μέχρι την Καρδίτσα ο δρόμος σε κάποια σημεία θα περάσει αρκετά δυτικά της σημερινής οδού.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Jun 02, 2006 8:52 am    Post subject: Reply with quote

Διόδια στην Εγνατία στο τέλος Αυγούστου στην διαδρομή Βέροια - Πολύμυλος (Καστανιά). Κόστος 4 Ευρώ.
Back to top
View user's profile Send private message
Alexandros
Junior Member
Junior Member


Joined: 22 Dec 2005
Posts: 168
Location: ATHENS

PostPosted: Mon Jun 05, 2006 1:24 pm    Post subject: Reply with quote

Η Ελλάδα σε λίγα χρόνια θα είναι πρώτη στον κόσμο σε χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμων που θα έχουν κατασκευαστεί με τη σύμπραξη ιδιωτικού και δημόσιου τομέα ,θα κατασκευαστούν 1.000 χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμων σημείωσε η υπουργός Εξωτερικών!


και καπου παρακατω γραφει το θεικο.... << Μάλιστα δε, αποκάλυψε και ένα διάλογο που είχε με την Κοντολίζα Ράις όταν η Αμερικανίδα υπουργός Εξωτερικών είχε έρθει στην Αθήνα, η οποία του είπε πως σχημάτισε καλή εντύπωση από την ποιότητα των αυτοκινητοδρόμων στην Ελλάδα.>>
Και μολις βγηκε απο την Αττικη οδο τι γνωμη σχηματισε για τα κτιρια και τους δρομους....??? Laughing


http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1036086_05/06/2006_155556
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Mon Jun 05, 2006 1:34 pm    Post subject: Reply with quote

Μα δεν βγήκε... Confused
Back to top
View user's profile Send private message
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Mon Jun 05, 2006 1:34 pm    Post subject: Reply with quote

Να αφιερώσω και το καινούριο τραγουδάκι της καλομοίρας "κι όλο περιμένω περιμένω " σε όλους του υπουργούς ΠΕΧΩΔΕ από το 1981 και μετά (ΕΕ) γιατί κατάφεραν να διατηρήσουν αυτό τον δρόμο κόσμημα , Κόρινθος-Πάτρα .
Οι λακούβες πλέον έχουν ξεφύγει από έλεγχο, όλοι οι οδηγοί κάνουν ελιγμούς και ενώ τρέχουν με μεγάλες ταχύτητες.
Η αστυνομία κλασικά εδώ και 10 χρόνια τη στήνει στα ίδια σημεία με τα ίδια αρχαία πιστολάκια , και όλοι ζήσαν καλά και εμείς καλύτερα.
Χαζεύοντας τις εφημερίδες το σαββατοκύριακό είδα κάπου ένα αρθρο για το πως πάνε τα αυτοχρηματοδοτούμενα και στο Πάτρα-Κόρινθος είχε μόνο παύλες.
Και εις ανώτερα.
Back to top
View user's profile Send private message
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Wed Jun 07, 2006 1:17 pm    Post subject: Reply with quote

Μακαρι να υλοποιηθουν τα παρακατω γιατι σε συνδιασμο με την επεκταση και τον εκσυγχρονισμο των ΜΜΜ θα βελτιωσουν την κατασταση και τις υποδομες στην Αττικη και οχι σε βαρος των φορολογουμενων

Πρόταση για νέους άξονες στην Αττική
ΗΜΕΡΗΣΙΑ 6/6/2006


Του Kασσιανόυ Tζέλη

Aπό το βήμα του 1ου Διεθνούς Συμποσίου για τους αυτοκινητοδρόμους, υπογράμμισε ο κ. Α. Κουλουμπής ότι η Aττική Oδός ξεπερνάει, τις ώρες αιχμής, τον προβλεπόμενο κυκλοφοριακό φόρτο, γεγονός που κάνει άμεση την ανάγκη επέκτασής της προς Pαφήνα, Λαύριο, παραλία μέσω της σήραγγας Yμηττού, καθώς και της περιφερειακής Yμηττού προς το Eλληνικό και της Kύμης προς την Eθνική Oδό. Πρόσθεσε ότι είναι αναγκαία η σύνδεση της Aττικής Oδού με το κέντρο μέσω του υπόγειου άξονα που θα συνδέει την Kαισαριανή με την λεωφ. Kύμης, άλλα κι άλλα υπόγεια οδικά έργα στο κέντρο, την υποθαλάσσια σύνδεση με τη Σαλαμίνα και την κατασκευή του άξονα Eλευσίνα-Θήβα.


http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=4666&subid=2&pubid=239949
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Wed Jun 07, 2006 2:20 pm    Post subject: Reply with quote

Ωπα γιατι σαν πολλά μας τα λένε...

Πρώτα πρώτα, είναι γνωστό ότι παρατηρείται κορεσμός στο κομμάτι Νερατζιώτισσα-Εθν. Οδός, δηλαδή ακριβώς εκείνο το οποίο διέρχεται από πυκνό αστικό ιστό. Εδώ, λίγα πράγματα μπορούν να γίνουν εφόσον το τμήμα αυτο, δεν γίνεται ουτε να διαπλατυνθεί ούτε τίποτα. Απλά, αν μπορούμε πλέον να ΄συνεχίσουμε κάποιες παρεμβάσεις στους παραδρόμους, και ίσως τη Λ. Μεσογείων η οποία δεν έχει καμμία ανισόπεδη διασταυρωση από το Σταυρό μέχρι την Κατεχάκη αν και προεβλέπετο (αλλά ήταν από τα έργα που είχαμε για τους Ολυμπιακους και πάλι "δεν προκάμαμε"). ¨Οπως και η υπογεια επέκταση της οδού Κύμης προς Εθνική οδό, η οποία θα ανακούφιζε την πίεση που δέχεται ο κόμβος της Μεταμόρφωσης ο οποίος ίσως λόγω ελλείψεως χώρου, έχει στενές εισόδους και εξόδους. Επίσης, θα πρότεινα την κατασκευή απείρων θέσεων πάρκινγκ κοντά σε σταθμούς μετρό και προαστειακού για να ελαφρύνει η κίνηση, με package deals λογικών ορίων με το μήνα σε όσους θα χρησιμοποιούν το συνδιασμό πάρκινγκ, Μετρό, Αττική οδός, προαστιακός και πάει λέγοντας.

Βέβαια έχουν ακουστεί και άλλα πράγματα κατα καιρούς, αλλά τότε που ακουγόντουσαν (δεκαετία του 80) δεν προστέθηκε ούτε ένα μέτρο νέου δρόμου στην ευρύτερη Αθήνα, και τα άκουγε ο κόσμος και γελούσε. Σημερα με την τόση εμπειρία που έχουμε, καμιά δυο σηραγγούλες κάτω από τον Υμηττό και το Λυκαβηττό φαίνονται εφικτές. Το θέμα είναι, έχουν τεθεί "επί τάπητος" που λέει και η τωρινή κα Υπουργός Τουρισμού, ή αερολογούμε;


Last edited by gm2263 on Wed Jun 07, 2006 5:32 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Wed Jun 07, 2006 3:05 pm    Post subject: Reply with quote

gm2263 wrote:
Βέβαια έχουν ακουστεί και άλλα πράγματα κατα καιρούς, αλλά τότε που ακουγόντουσαν (δεκαετία του 80) δεν προστέθηκε ούτε ένα μέτρο νέου δρόμου στην ευρύτερη Αθήνα, και τα άκουγε ο κόσμος και γελούσε. Σημερα με την τόση εμπειρία που έχουμε, καμιά δυο σηραγγούλες κάτω από τον Υμηττό και το Λυκαβηττό φαίνονται εφικτές. Το θέμα είναι, έχουν τεθεί "επί τάπητος" που λέει και η τωρινή κα Υπουργός Τουρισμού, ή αερολογούμε;


αθάνατη ελλάδα τον 80s... Laughing Evil or Very Mad

δεν υπήρχαν λεφτά τότε τι να κανεις....

πάντως πέρα από τι πλακα σήμερα πιστεύω πως άλλαξαν η εποχές, το γιατί είναι σχετικό και ευαίσθητο θέμα, αλλα έργα γίνονται αν και καθυστερούν ως συνήθως.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Jun 07, 2006 5:26 pm    Post subject: Reply with quote

Με τη μέθοδο της παραχώρησης πιστεύω στα επόμενα χρόνια θα γίνουν θαύματα βέβαια για την Αθήνα τώρα τι να πρωτοκάνει κανείς έτσι όπως έχει γίνει.Κατασκευάζονται έργα τέρατα και πάλι δεν αρκούν.Πιστεύω θα πρέπει να δωθεί άμεση προτεραιότητα στα ΜΜΜ γιατί μετά γίνεται φαύλος κύκλος που και πάλι δεν μπορούν να μη γίνονται και οδικά έργα.Όταν λέει για υπόγεια έργα σύνδεσης με το κέντρο εννοεί το αυτονόητο σήραγγες χιλιομέτρων κάτω απ'την Αθήνα?Δηλ. μετρό και χειρότερα?Φαντάζομαι ότι όλα αυτά θα γίνουν με παραχώρηση γιατί μόνο οι 6-7 (υπέργειες!) επεκτάσεις της Αττικής οδού θα κοστίσουν παραπάνω απ'ότι όλοι οι αυτοκ/μοι που θα ξεκινήσουν να κατασκευάζονται τώρα σε όλη την Ελλάδα!!!Δηλ. 10 δισ.!!!! Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Wed Jun 07, 2006 5:30 pm    Post subject: Reply with quote

Μπετόβεν, για ξαναρίχτα πρόεδρε; Είναι δυνατόν; 10 δισ κόστισαν σχεδόν οι Ολυμπιακοί αγώνες. Και για τις σήρραγες αυτοκινήτων, κι' εγώ συμφωνω, πολύ κακό για το τιποτα και τα ωφέλη παροδικά.

Ακου 10 δισ...
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Jun 07, 2006 7:12 pm    Post subject: Reply with quote

Το διάβασα από έγκυρη πηγή(δε θυμάμαι) αλλά μπορεί να μην είναι κι αδύνατον,οι επεκτάσεις θα είναι 72 χλμ και θα τις κάνουν κι αυτές εξάιχνο αυτοκ/μο,η αττική οδός που είναι 63 χλμ κόστισε γύρω στα 4 δισ. ,κι οι επεκτάσεις περιλαμβάνουν εξίσου δύσκολα τμήματα,σήραγγα Υμηττού,υπογειοποίηση στη Βουλιγμένη κλπ.Βέβαια πέρα απ'αυτά οι επεκτάσεις προς Ραφήνα και Λαύριο δεν περνάνε μέσα από κατοικημένες περιοχές οπότε δεν νομίζω ότι θα υπάρχει δυσκολία.Και να πούμε κιόλας ότι στην αττική οδό έγινε και ο προαστιακός στη μέση.Δεν ξέρω τώρα τι ακριβώς θα φτιάξουν με 10 δισ...
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Wed Jun 07, 2006 7:28 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά εννοείται δεν αμφισβητούνται τα λεγόμενα σου (εξάλλου διαβάζω με μεγάλη προσοχή τις καταχωρήσεις σας στο σχετικό μετα οδικά έργα thread), απλά αν είναι έτσι και το μάθουν οι υπόλοιποι Ελλαδίτες θα μας πάρουν με τις πέτρες, και η αλήθεια είναι ότι ενώ το πρώτο batch των έργων δεν το αμφισβητησε φυσικά κανένας, τώρα ενέχεται ο κίνδυνος να μας πουνε μοναχοφαγάδες. Ωρύονται και δίκαια, οι φίλοι Πελλοποννήσιοι οι οποίοι σου λέει για να πάμε απο την Κόρινθο στην Πάτρα πρέπει να πάμε μέσω μιας καρμανιόλας χάραξης δεκαετίας 60 (αλήθεια, ποια είναι η αποσταση Κόρινθου-Πατρών; )

Σου λέει ο άλλος, εσείς θέλετε να κάνετε το Λαύριο Μαϊάμι με αττικές οδούς και σιδηροδρόμους και εμείς σκοτωνόμαστε σαν τα σκυλιά...


Ω,ρε θα φάμε ξύλο... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Jun 07, 2006 7:45 pm    Post subject: Reply with quote

gm2263 wrote:
αλήθεια, ποια είναι η αποσταση Κόρινθου-Πατρών;

120 χλμ. Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Wed Jun 07, 2006 11:25 pm    Post subject: Reply with quote

μονο που αμα γινουν τα οδικα εργα στην υπολοιπη ελλαδα καθως και τα λοιπα εργα υποδομης πιστευω οτι θα μειωθει ο πλυθησμος της αθηνας για τα κοντινα περιαστικα κεντρα οποτε ισως τοσο μεγαλα οδικα εργα για την αθηνα να μην ειναι τελικα τοσο χρησιμα για το λεκανοπεδιο.
α!!! θα σας παρουμε με τις πετρες αν δεν γινει η ΠΑΤΡΩΝ-ΚΟΡΙΝΘΟΥ
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nikolis_Efentis
New Member
New Member


Joined: 27 Oct 2005
Posts: 61
Location: athens - toronto - paris

PostPosted: Thu Jun 08, 2006 9:03 am    Post subject: Reply with quote

πολύ ευχάριστα τα νέα για την αττική όδο .... ειδικά οι επεκτάσεις για λαύριο και ραφήνα ...να αποσυμφορηθεί και το λιμάνι του πειραιά ... άντε και με προαστιακό μαζί ... Razz

εφόσον η αττική οδός αποδεικνύεται χρυσοτόκος όρνιθα , ας παραχωρηθεί για κάμποσα χρόνια σε ιδιωτική εταιρεία κι ας κατασκευαστεί με ιδιωτικά κεφάλαια έτσι ώστε άλλοι δρόμοι (πχ πατρών -κορίνθου)που είναι επίσης άμεσης προτεραιότητας να κατασκευαστούν με δημόσια κεφάλαια (βλ. ΕΕ)

τώρα όσον αφορά το επιχείρημα να φτιάξουμε δρόμους στην περιφέρεια για να μειωθεί ο πληθυσμός της αθήνας , χλωμό το βλέπω ...για μένα για να μειωθεί ο πληθυσμός της αθήνας χρειάζονται δύο συνθηκες:

α) αρκετές δουλειές στην περιφέρεια/ δορυφόρους πόλεις της Αθήνας (πχ Ελευσίνα, Λάυριο, Ραφήνα, Μέγαρα, Κόρινθο κλπ)

β) η απόκτηση στέγης στην Αθήνα να είναι τόσο ακριβή υπόθεση ώστε να συμφερει να μένει κάνεις σε κάποια δορυφόρο πόλη και να κανει commute κάθε μέρα max 1 ώρα ανά κατεύθυνση ..σ'αυτήν την περίπτωση οι δρόμοι και ο προαστιακός συμβάλλουν θετικά ...

διαφορετικά για μένα η αθήνα θα γιγαντωθει ακόμα ή στην καλύτερη περίπτωση θα μείνει ως έχει και όποτε οι επεκτάσεις είναι απαραίτητες

Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Thu Jun 08, 2006 11:16 am    Post subject: Reply with quote

αυτο ακριβως εννοουσα και εγω. αλλα για να γινει κατι τετοιο πρεπει πρωτα να εχεις καλες οδικες κλπ υποδομες Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Tue Jun 13, 2006 12:34 pm    Post subject: Reply with quote

ΝΑ ΜΑΙ ΚΑΙ ΓΩ Cool χθες παρασα απο το πεταλο μαλιακου και θα ηθελα να πω για την πορεια των εργων. δυστυχως δεν ειχα camera μαζι μου. λοιπον. στην παρακαμψη αγ. κων/νου τα εργα προχωρουν με γρηγορους ρυθμους. παντου μηχανηματα και τεραστια βουνα με χωμα. Very Happy ηδη σε μεγαλο βαθμο φαινεται η καιμουργια χαραξη. τα τεχνικα εργα ειναι σχεδον ετοιμα{ διαβασεις κτλ} ομως οι ανισοπεδοι κομβοι καθυστερουν. στην παρακαμψη των καμ. βουρλων τα εργα εξελισονται χαλαρααα Confused τους δικαιολογω γιατι υπαρχουν προβληματα με τις απαλλοτριωσεις, αλλα πρεπει να βιαστουν Mad μονο ενα τμημα στο τελος της εργολαβιας προς την νεα γεφυρα του ΟΣΕ εχει σχεδον τελειωσει, 4km και τα αυτοκινητα κινουνται σε εναν παραδρομο. συνεχιζουμε με το τμημα ΣΚΑΡΦΕΙΑ-ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ.εδω τωρα στηνονται τα εργοταξια και ξεριζωνονται οι ελιες για να αρχισουν οι εργασιες.βεβαια η συμβαση υπεγραφη μολις πιν 2 μηνες οποτε εχουμε καιρο.. τελειωνω με το τμημα Α/Κ ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ-ΝΕΑ ΚΟΙΤΗ ΣΠΕΡΧΕΙΟΥ, 8,8km που εχει αρχισει η διαπλατυνση, αλλα σε μερικα σημεια ακομα υπαρχουν γεωτρυπανα. και εδω υπαρχουν προβληματα με τις απαλλοτριωσεις, αλλα εκτιμω οτι τα εργα θα τελειωσουν σχετικα γρηγορα, αφου ειναι πεδιαδα χωρις τεχνικα εργα. απομενει ο κομβος λαμιας ο οποιος ειναι υπο μελετη μηκους 4km και θα δημοπρατηθει συντομα. απο τη λαμια κια περα δεν ξερω τι γινεται, αφου εστριψα απο την εθνικη.. τελειωνοντας κατα τη δικη μου εκτιμηση πιστευω πως η παρακαμψεις αγ. κων/νου, καμ.βουρλων θα τελειωσουν τελος 2007,μεσα 2008 αντιστοιχα, το σκαρφεια-θερμοπυλες στο τελος του 2008 και το θερμοπυλες-λαμια στα μεσα του 2008.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Jun 13, 2006 2:22 pm    Post subject: Reply with quote

Μπράβο gouperman πολύ ευχάριστα νέα, καλά αυτή η νέα κοίτη Σπερχειού πολύ αργεί τι γίνεται?? Confused
ΥΓ. την επόμενη φορά να πάρεις και κάμερα μαζί σου! Cool Laughing Laughing Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Jun 21, 2006 1:32 am    Post subject: Reply with quote

Προσωρινός ανάδοχος για την Ιονία. http://www.knowhow.gr/ecportal.asp?id=32388&nt=105
Αν και είχε ήδη αναδειχθεί, να σημειωθεί ότι προέκυψαν ενστάσεις και παρατηρώ μια διαφορά με την προηγούμενη ανάδοχο η οποία και στις δύο περιπτώσεις ήταν η Ellenic Autopistas. Η διαφορά απ'ότι βλέπω είναι ότι η κοινοπραξία τώρα έχει άλλη δομή! Rolling Eyes ...
από knowhow.gr
Ημ: 9/5/2006
Αναδείχθηκαν χθες οι προσωρινοί ανάδοχοι σε δύο μεγάλα οδικά έργα που πρόκειται να υλοποιηθούν με τη μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης. Πρόκειται για την Ιόνια Οδό και τον οδικό άξονα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα και Λεύκτρο - Σπάρτη.
Το πρώτο έργο αναλαμβάνει η κοινοπραξία Hellenic Autopistas στην οποία συμμετέχουν οι εταιρείες Cintra, ΓΕΚ, Dragados, TEΡNA κ.α.

http://www.knowhow.gr//ecportal.asp?id=31223&nt=105
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Wed Jun 21, 2006 7:14 am    Post subject: Reply with quote

για να δουμε λοιπον τι θα γινει. να θυμισω οτι περυσι το καλοκαιρι που περασα απο εκει υπηρχε μισοτελειωμενη η παρακμψη αγρινιου και λειτουργουσε ενα κομματι της παρακαμψης αρτας
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 8:31 am    Post subject: Reply with quote

Οι φίλοι μας οι Τούρκοι ξαναέρχονται.

Πηγαίνοντας το Σάββατο στο Πολύκαστρο είδε τα γνωστά καραβάνια που σχηματίζουν οι μετανάστες από την Ευρώπη. Άθλια η οδική συμπεριφορά τους και ακόμα πιο άθλια η συμπεριφορά της Τροχαίας που δεν του γράφει...
Back to top
View user's profile Send private message
karmakoma
New Member
New Member


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 46
Location: Ioannina

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 11:05 am    Post subject: Reply with quote



Δευτέρα 26 Ιουνίου 2006, 10:04:30

Τμήμα «κλειδί» της Εγνατίας προς Ηγουμενίτσα

Εφτά ακόμη χιλιόμετρα του αυτοκινητόδρομου θα παραδοθούν στα τέλη Αυγούστου.


Τα πέμπτα εγκαίνια της Εγνατίας στην Ήπειρο αναμένουμε να παρακολουθήσουμε τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Τα 7 χιλιόμετρα που θα συνδέουν δύο ήδη παραδομένα τμήματα του αυτοκινητόδρομου βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο τελευταίο στάδιο κατασκευής τους. Είναι το κομμάτι που ξεκινά από τον κόμβο της Δωδώνης (σήμερα είναι κλειστός) και καταλήγουν σε ένα σημείο 3,5 χιλιόμετρα πριν από τον κόμβο της Τύριας.

Την ίδια περίοδο αναμένεται να είναι έτοιμα (αλλά δεν είναι γνωστό αν θα παραδοθούν αφού δεν καταλήγουν σε κόμβο, έξοδο, ή συνέχεια της Εγνατίας) και 10 χιλιόμετρα από τον κόμβο Ιωαννίνων (από τη γέφυρα δηλαδή πάνω από την Εθνική Οδό Ιωαννίνων-Αθηνών) μέχρι το Δροσοχώρι.

Με τα 7 χιλιόμετρα που παραδίδονται στα τέλη του Αυγούστου, θα έχουμε ρεκόρ… συνεχόμενης Εγνατίας στην Ήπειρο. Από το Δροσοχώρι μέχρι το Ελευθεροχώρι Θεσπρωτίας, ο δρόμος γίνεται πλέον μία ευθεία μήκους 45 χιλιομέτρων. Με μια μικρή, πλην όμως σημαντική «λεπτομέρεια»:

Στην Αγία Αναστασία, 3,5 χιλιόμετρα πριν τον κόμβο Τύριας, ένα ατελείωτο τούνελ (η… περίφημη πλέον σήραγγα «Σ2») διακόπτει την Εγνατία και αναγκάζει τους οδηγούς να βγουν έξω από τον αυτοκινητόδρομο. Εκεί, θα κατηφορίζουν από έναν δαιδαλώδη δρόμο για περίπου πέντε λεπτά μέχρι τον κόμβο της Τύριας. Ο δαιδαλώδης δρόμος πάντως είχε προσφάτως διαπλατυνθεί και βελτιωθεί. Η βελτίωση του επαρχιακού δικτύου από κόμβο Δωδώνης μέχρι Κόμβο Σελλών κόστισε € 2.700.000 (χωρίς ΦΠΑ).

Το χρονοδιάγραμμα για την αποπεράτωση του τούνελ είναι για του χρόνου το καλοκαίρι, το πιο πιθανό όμως να υπάρξει μία παράταση στην αποπεράτωση του έργου.

Όπως και να έχει είναι προφανές ότι η Εγνατία σιγά σιγά παραδίδεται και αλλάζει τον χάρτη στην Ήπειρο. Μέχρι στιγμής έχουν παραδοθεί στην Ήπειρο 58 χιλιόμετρα και τον επόμενο Σεπτέμβρη θα παραδοθούν άλλα 17 χιλιόμετρα. Σήμερα η Ηγουμενίτσα απέχει από τα Γιάννενα 60 λεπτά αλλά με το νέο δρόμο θα γλιτώσουμε γύρω πέντε-δέκα λεπτά. Κυρίως όμως η διαδρομή γίνεται πιο άνετη και εύκολη.



Έτοιμα στο τέλος του καλοκαιριού

Με τους ανθρώπους της εταιρίας είχαμε την ευκαιρία να ξεναγηθούμε στα 10,5 χιλιόμετρα που θα συνδέουν τον κόμβο της Δωδώνης με τον κόμβο της Τύριας. Χιλιόμετρα αυτά χωρίζονται ουσιαστικά σε τρία μέρη: α. Τα εφτά χιλιόμετρα που θα συναντάμε μετά τον κόμβο της Δωδώνης μέχρι τη Σήραγγα Σ2, τα 850 μέτρα του ανέτοιμου τούνελ και τα 2,7 χιλιόμετρα μετά το τούνελ (σε αυτά περιλαμβάνεται και μια ακόμη σήραγγα (Σ3) μήκους μίσου χιλιομέτρου) που είναι μεν σχεδόν έτοιμα, αλλά δεν μπορούν να παραδοθούν, αφού δεν υπάρχει πρόσβαση σε αυτά, χωρίς τη σήραγγα Σ2.

Αν μπει κανείς στον δρόμο θα δει ότι αυτές τις μέρες ολοκληρώνεται η οδοστρωσία, αν και σε μερικά σημεία οι εργασίες είναι λίγο πιο πίσω και χρειάζεται να γίνουν αποχετευτικά έργα, έργα αποκατάστασης του τοπίου κλπ. Αρκετή δουλειά, αλλά ο χρόνος πιέζει, τα τμήματα πρέπει να συνδεθούν και το πιο πιθανό είναι να πάμε σε παράδοση στις αρχές του Σεπτέμβρη.

Ένα κομμάτι φαινομενικά εύκολο (η Εγνατία διατρέχει μία πεδιάδα στην πλαγιά του βουνού) το οποίο όμως αποδείχθηκε ιδιαίτερα δύσκολο, χρονοβόρο και με υψηλό κόστος λόγω του απρόβλεπτου εδάφους τους. Ανάμεσα στα χωριά Αγία Αναστασία και Δραμεσιοί το βουνό άρχισε να πέφτει με αποτέλεσμα ο σχεδόν έτοιμος αυτοκινητόδρομος να μετατεθεί μερικά μέτρα -προς τον σημερινό επαρχιακό δρόμο.

Για την αντιμετώπιση της κατολίσθησης έγιναν πολλά έργα, κατασκευές με ειδικό υλικό, πλέγματα, μεγάλους πασσάλους. Για δύο περίπου χιλιόμετρα κατασκευάστηκαν «δύο Εγνατίες» η μία παλιά και η μία καινούργια για να λυθεί το πρόβλημα της κατολίσθησης. Μάλιστα σε ένα σημείο ο επισκέπτης μπορεί να δει τον αρχικό και τον καινούργιο αυτοκινητόδρομο να διακλαδίζονται. Η παραλλαγή της χάραξης κόστισε, ούτε λίγο-ούτε πολύ, 10 εκατομμύρια €.

Όχι ότι ο παλιός άξονας θα μείνει αναξιοποίητος. Ο δρόμος αυτό θα κινείται παράλληλα της σημερινής Εγνατίας και θα συνδέει τους Δραμεσιούς με την Αγία Αναστασία. Ο δρόμος αυτός προέκυψε λόγω κατολίσθησης, θα εξυπηρετεί όμως τους κατοίκους των δύο χωριών.



Το τούνελ της… Άρτας

Το άλλο μεγάλο και ξαφνικό πρόβλημα ήταν η σήραγγα Σ2 στο χωριό Αγία Αναστασία. Εδώ και χρόνια θυμόμαστε να τη φωτογραφίζουμε και να μας ξεναγούν στο πρόβλημα. Μόλις 3,5 χιλιόμετρα πριν από τον κόμβο της Τύριας ένα τούνελ 850 μέτρων έχει εξελιχθεί στο γεφύρι της Άρτας για την Εγνατία. Εδώ και χρόνια το διανοίγουν και εδώ και χρόνια το βουνό πέφτει. Τελικά με απόφαση της Εγνατίας το τούνελ βγήκε εκτός εργολαβίας. Δημοπρατήθηκε εκ νέου και μέχρι το τέλος του Ιουνίου θα υπογραφεί η σύμβαση με τον νέο ανάδοχο (την εταιρία Άκτορας) και 10 μήνες μετά την υπογραφή της σύμβασης αναμένεται η αποπεράτωσή του, αν όλα ασφαλώς πάνε καλά και δεν υπάρχουν εκ νέου καταπτώσεις. Μέχρι σήμερα έχουν εκτελεστεί εργασίες διάνοιξης και των δύο κλάδων στη σήραγγας Σ2, εργασίες τεχνικών εισόδου και εξόδου, καθώς και εργασίες στεγάνωσης και τελικής επένδυσης σε μεγάλο μήκος. Το κόστος για το υπόγειο έργο της σήραγγας Σ2 αναμένεται να φθάσει τα 30 εκατομμύρια € (χωρίς το ΦΠΑ). Η σήραγγα είναι δύσκολη αλλά το κόστος της είναι το συνηθισμένο κόστος για την κατασκευή μίας σήραγγας.



Το τέλος του οικονομικού αντικειμένου

Η φράση που ακούς πολύ συχνά στην Εγνατία Οδό είναι «εξάντληση του οικονομικού αντικειμένου που είχε υπογραφεί». Πιο απλά κάποια στιγμή το έργο σταματούσε ή η εταιρία που το κατασκεύαζε ζητούσε επιπλέον χρήματα για να το ολοκληρώσει. Εκτός από συνηθισμένη τακτική στην Ελλάδα να «χτυπιέται» δηλαδή το έργο φθηνά και μετά να εξαντλείται το οικονομικό αντικείμενο, η Εγνατία πλήρωσε ακριβά και τη λαθεμένη χάραξή της. Η κοινοπραξία "Άκτωρ - Θεμελιοδομή - Παντεχνική" είχε αναλάβει το έργο κατασκευής από την Αγία Αναστασία μέχρι το Δροσοχώρι (χωρίς τη σήραγγα της Δωδώνης στις 30 Μαρτίου του ’98. Τότε όμως κατασκευαζόταν μία Εγνατία τελείως διαφορετική απ’ ό, τι βλέπουμε σήμερα. Είχε προβλεφθεί μόνο ένας κλάδος κυκλοφορίας και έτσι τα χρήματα τελείωσαν. Το υπόλοιπο ανολοκλήρωτο έργο, δημοπρατήθηκε εκ νέου. Το ίδιο και με τη σήραγγα της Δωδώνης. Την είχε ξεκινήσει ο Άκτορας αλλά και πάλι είχε προβλεφθεί μόνο ένας κλάδος και ένας μικρότερος για διαφυγή. Εκ των υστέρων αποφασίστηκε να γίνει, όπως φυσικά έπρεπε, διπλός κλάδος. Σήμερα το έργο πάντως κατασκευάζει η κοινοπραξία "Μοχλός Α.Ε.. – Imprese SpA- Αλέξανδρος ΑΤΕΒΕ. - Έντεχνος Α.Ε. – Αθηνά ΑΤΕ – Locatelli Geom Gabriere SpA. Οι εταιρίες αυτές ανέλαβαν στις 17 Ιουλίου του 2002 το έργο κατασκευής "Εργασίες ολοκλήρωσης από Ανισόπεδο Κόμβο Σελλών (Τύριας) έως Ανισόπεδο Κόμβο Ιωαννίνων".



Η κατολίσθηση της γιαγιάς

Λίγο πριν το τούνελ στους Μπαουσιούς συναντάμε την κατολίσθηση της γιαγιάς. Πριν από χρόνια ένας λόφος είχε καταρρεύσει και μαζί και το σπίτι μίας ηλικιωμένης γυναίκας που έμενε στην κορυφή του. Η Εγνατία κατασκεύασε εκ νέου το σπίτι, αλλά η γιαγιά είχε στείλει ήδη το μήνυμα: η περιοχή παρουσίαζε πολλές και σημαντικές δυσκολίες. Είναι από αυτές τις απρόβλεπτες στιγμές που δυσκολεύουν τους ανθρώπους της Εγνατίας, αλλά ταυτόχρονα τους «δένουν» περισσότερο με το έργο: «Το έργο δεν είναι μονοδιάστατο. Η οδοποιΐα περιλαμβάνει τα πάντα: τεχνικά, περιβαλλοντικά, ακόμη και αρχαιολογικά ζητήματα. Όλα αυτά τα ‘κουβαλάς’ μαζί σου, τα συζητάς σπίτι, τα εξηγείς σε φίλους. Είναι αδύνατον να μην ταυτιστείς με το έργο», μας λέει ο Αριστοτέλης Σάλιας, επιβλέπων μηχανικός στο έργο.



Τα ελληνικά φαινόμενα

Είναι αμιγώς ελληνικό το φαινόμενο: Πρώτα να παραδίδουν το έργο και μετά να το ολοκληρώνουν: Η σήραγγα της Δωδώνης υπολειτουργεί συνεχώς. Πρώτα έκλειναν τους κλάδους για να τους βάψουν. Τώρα περνάνε ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό προκειμένου να την παρακολουθούν… και πάλι λοιπόν η κυκλοφορία γίνεται με έναν κλάδο ανά κατεύθυνση, έτσι ώστε να δουλεύουν στον άλλον. Είναι παράδοξο αλλά, ενώ λειτουργούν τα κέντρα παρακολούθησης (υποχρεωτικά για όλες τις σήραγγες) στον Άγιο Νικόλαο, δεν λειτουργούν στη μεγαλύτερη σήραγγα της Ελλάδας! Η πίεση για άμεση παράδοση πέρσι (το ΠΑΣΟΚ είχε εμπνευστεί και το εκπληκτικό να παραδώσει μόνο τον έναν κλάδο) οδήγησε στο να δοθεί η σήραγγα στην κυκλοφορία με μεγάλες ελλείψεις. Τίθεται θέμα ασφάλειας; Να μην είμαστε υπερβολικοί, ομαλή και ασφαλής είναι η διέλευση των οχημάτων, αλλά να μην ξεχνάμε και το αυτονόητο. Την ασφάλεια εξυπηρετούν τα κτίρια παρακολούθησης και γι’ αυτό παραδίδονται μαζί με τις σήραγγες. Αλλά, είπαμε, εδώ είναι Ελλάδα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 2:37 pm    Post subject: Reply with quote

μαλλον ηταν αγχωμενοι για τις εκλογες απο οτι καταλαβαινω εγω. θα ηθελαν να δειξουν κατι
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Tue Jun 27, 2006 10:58 am    Post subject: Reply with quote

Επιτέλους και κάποια νέα για το δρόμο της Πελοποννήσου... Smile

Συνέντευξη του Γ. Σουφλιά για τον οδικό άξονα κόρινθος--πάτρα--πυργος--τσακώνα
http://www.minenv.gr/download/2006-06-26.sinentefsi.typoy.gia.odiko.aksona.korinthos-patra.pyrgos-tsakona.doc

Αναφέρονται πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία στο παραπάνω άρθρο...

Arrow
Quote:
...το μεγαλύτερο από τα μεγάλα έργα που προωθεί το ΥΠΕΧΩΔΕ με την μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης : ο οδικός άξονας Ελευσίνα- Κόρινθος-Πάτρα & Πάτρα – Πύργος- Τσακώνα με προϋπολογισμό τριπλάσιο από αυτόν του έργου της ζεύξης Ρίου- Αντίρριου....


Arrow
Quote:
Το έργο αυτό είναι αναμφίβολα το μεγαλύτερο και δυσκολότερο από τα 7 έργα του προγράμματος «ΔΡΟΜΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ» που προωθούμε. Είναι ένα έργο μαμούθ. Το μεγαλύτερο σε οικονομικό και κατασκευαστικό αντικείμενο που προωθήθηκε ποτέ στην Ελλάδα και που θα κατασκευασθεί με την μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης. Είναι από τα δυσκολότερα έργα που προωθούμε και έπρεπε να εξασφαλίσουμε την οικονομική βιωσιμότητα του έργου επιλέγοντας την βέλτιστη τεχνοκρατική λύση για ένα έργο 365,4 χιλιομέτρων εκ των οποίων θα κατασκευαστούν τα 283,7 χιλιόμετρα και θα βελτιωθούν τα υπόλοιπα 81,7 χλμ.


Arrow
Quote:
Ο συγκεκριμένος δρόμος ανήκει στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο των σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων και οι προδιαγραφές του είναι καλύτερες από αυτές που ορίζει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Από την αρχική προκήρυξη προβλεπόταν το πλάτος του να είναι 24,5 μέτρα, όποια κι ήταν η χάραξη.
Τελικά, ο δρόμος θα έχει πλάτος 26,5 μέτρα, με 3 λωρίδες κυκλοφορίας σε κάθε ρεύμα και με διαχωριστικό διάζωμα ανάμεσα στα δύο ρεύματα. Σύμφωνα με τους ειδικούς, ο δρόμος αυτός θα εξυπηρετεί άνετα, με πλήρη ασφάλεια, υπερτριπλάσια κίνηση από τη σημερινή και θα επιτρέπει σε όλα τα σημεία του την ανάπτυξη ταχύτητας 120 χλμ. την ώρα.
Σημειώνω επίσης ότι το πλάτος του τμήματος Κόρινθος – Πάτρα είναι μεγαλύτερο από το πλάτος της Εγνατίας Οδού και του μεγαλύτερου μέρους της ΠΑΘΕ που έχουν πλάτος 24,5 μέτρα. Από όλο το εθνικό μας δίκτυο μόνο το τμήμα Κόρινθος-Αθήνα-Σχηματάρι και το τμήμα Κατερίνη-Θεσσαλονίκη έχουν μεγαλύτερο πλάτος γιατί και σήμερα αλλά και μελλοντικά εξυπηρετούν πολλαπλάσιους κυκλοφοριακούς φόρτους. Είναι για παράδειγμα αδιανόητο το τμήμα Κόρινθος-Πάτρα να έχει το ίδιο πλάτος με το τμήμα Κόρινθος-Αθήνα, αφού το δεύτερο επιβαρύνεται και από την κίνηση του οδικού άξονα Τρίπολη-Καλαμάτα.


Arrow
Quote:
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Τμήμα ΚΟΡΙΝΘΟΣ--ΠΑΤΡΑ (120 Km)

Τα 120 χλμ. του τμήματος Κόρινθος – Πάτρα, με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και μεσαίο διαχωριστικό διάζωμα. Ο αυτοκινητόδρομος αυτός θα έχει πλάτος 26,5 μέτρα με εξαίρεση το τμήμα Έξοδος Πάτρας – Διόδια Ρίου μήκους 6 χλμ που θα διαθέτει 4 Λωρίδες κυκλοφορίας (αστικού τύπου) ανά κατεύθυνση με συνολικό πλάτος 33,15μ.
Η χάραξη του δρόμου σε άλλα σημεία δεν ακολουθεί την υφιστάμενη εθνική οδό και σε άλλα την ακολουθεί όπου το σημερινό πλάτος των 12,5 μέτρων γίνεται 26,5 μέτρα και αλλάζουν με νέα βελτιωμένη χάραξη οι καμπύλες του δρόμου ώστε να επιτρέπεται σε αυτές η ασφαλής διέλευση με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα.
Η χάραξη του δρόμου δεν ακολουθεί την χάραξη της υφιστάμενης εθνικής οδού και παραλλάσσεται στις θέσεις Κιάτο, Γεληνιάτικα, Ξυλόκαστρο, Λυκοποριά, Μαύρα Λιθάρια, Αιγείρα, Πλάτανος, Ελίκη, Αίγιο, Σελιανίτικα, Άβυθος, Παναγοπούλα και Αραχωβίτικα.

Επίσης στα πλαίσια του τμήματος Κόρινθος – Πάτρα πρόκειται να κατασκευαστούν:

- Σήραγγες συνολικού μήκους 10.375μ. και λοιπά υπόγεια τμήματα (cut and cover), συνολικού μήκους 3.374μ.
- 61 γέφυρες άνω των 20μ. μήκους 4.500μ.
- 13 νέοι ανισόπεδοι κόμβοι με σύγχρονα γεωμετρικά χαρακτηριστικά
- 135 Ανισόπεδες διαβάσεις τοπικού δικτύου (δεν περιλαμβάνονται τα τεχνικά των Ανισόπεδων κόμβων).


κτλπ κτλπ

Προσωρινός ανάδοχος αναμένεται το τέλος του 2006 και η διάρκεια κατασκευής όπως αναφέρεται θα είναι 50 μήνες.
Ας ελπίσουμε ότι επιτέλους θα μπει το νερό στο αυλάκι και σύντομα θα δούμε εργοτάξια για αυτό το τεράστιο έργο...
Πάντως οι τεχνικές προδιαγραφές είναι ικανοποιητικές.(στο πλήρες άρθρο αναφέρονται και άλλες λεπτομέρειες που δεν τις αναδημοσίευσα παραπάνω).
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 152, 153, 154  Next
Page 64 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr