View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
teris3 New Member

Joined: 07 Mar 2006 Posts: 64
|
Posted: Thu Jun 01, 2006 8:38 am Post subject: |
|
|
re file den einai akrivws etsi...oloi leme oti metro pou na min exei staseis se Ktel, Ose kai Aerodromio einai asteio alla den mporoume na exoume tin apaitisi amesa me tin kataskevi tou metro na exoume prosvasi sto aerodromio, diladi se ena simeio 20xiliometra apo to kentro tis Thesalonikis.
Allwste thimasai pws eixe ksekinisei to metro tis Athinas? Arxika itan mia grammoula pou pernouse apo to kentro kai des ti exei ginei twra...
Ase na ftiaxtei o vasikos kormos, na ginoun epektaseis pros Stavroupoli kai Kalamaria kai pistepse me , meta tin Kalamaria erxetai to aerodromio...  |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jun 01, 2006 2:56 pm Post subject: |
|
|
Έμαθα κάτι καλό σήμερα σχετικά με τις εργασίες του ΜΕΤΡΟ.
Στους σταθμούς που θα χρειαστεί να σκάψουν από την επιφάνεια της γής, θα αρχίσει η εκσκαφή κανονικά, (οπότε θα κλείσουν οι δρόμοι). Θα τοποθετηθεί όμως στην συνέχεια η πλάκα (το ταβάνι) του σταθμού, θα κλειστεί η τρύπα από πάνω και θα ξαναγίνει ο δρόμος κανονικά, ενώ ο σταθμός θα συνεχίσει να κατασκευάζεται κάτω από την πλάκα. |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jun 01, 2006 3:36 pm Post subject: |
|
|
Λογικό είναι για να μην υπάρξει χάος το κάνουνε. Εδώ και χωρίς τα έργα έχουμε μποτιλιάρισμα, φανταστείτε με τα έργα τι θα γίνεται. Μάλιστα ο δήμαρχος είπε οτι κατά την διάρκεια των έργων θα βάλει minibus να κυκλοφορούν απο την μια άκρη του κέντρου στην άλλη καθώς οι οδηγοί θα αφήνουν τα αυτοκίνητά τους πρίν μπούν στο κέντρο και μετά θα παίρνουν τα minibus. |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Thu Jun 01, 2006 3:40 pm Post subject: |
|
|
Έλληνες οδηγοί θα αφήνουν τα αυτοκίνητα τους; Άντε και το δεχόμαστε αυτό... Το θέμα είναι σε ποιό πάρκινγκ να το πρωταφήσεις! (Δουλευόμαστε και μεταξύ μας ή μου φαίνεται;) |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Jun 01, 2006 4:47 pm Post subject: |
|
|
Σχετικά με το αεροδρόμιο δεν θυμάμαι πού το διάβασα παραπάνω πρόκειται όντως να φτιάξουν νέο αεροδρόμιο στα δυτικά της πόλης?Κι αν ναι για πότε περ.?Είναι λογικό εντωμεταξύ δώσουν 235 εκατ. ευρώ για την επέκταση του παλιού και μετά να πέσει σε αχρηστία?Μήπως θα 'πρεπε να επισπεύσουν το καινούριο??  |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jun 01, 2006 5:33 pm Post subject: |
|
|
Beethoven το αεροδρόμιο στα δυτικά παραμένει στη σφαίρα της φαντασίας, άντε των προτάσεων από κάποιους φορείς της πόλης. Προσωπικά όπως έχω πει πολλές φορές είμαι υπέρ ενός νέου αεροδρομίου στα δυτικά και θεωρώ έγκλημα να προχωρήσουν τα έργα που σχεδιάζονται για το υπάρχον αεροδρόμιο Μακεδονία.
Δυστυχώς όμως η πρόταση αυτή αν και έχει υιοθετηθεί και από βουλευτές των δύο μεγάλων κομμάτων δεν προχωράει πιο πάνω ώστε να γίνει σοβαρή συζήτηση για την υλοποίησή της. Βεβαίως προς το παρόν τα έργα επέκτασης του διαδρόμου του Μακεδονία στη θάλασσα είναι μπλοκαρισμένα και είναι η μοναδική μου ελπίδα (το μπλοκάρισμα) μήπως και η κυβέρνηση αλλάξει τα σχέδιά της και σκεφτεί ένα νέο αεροδρόμιο στα δυτικά. |
|
Back to top |
|
 |
werto New Member

Joined: 04 Jun 2005 Posts: 66
|
Posted: Thu Jun 01, 2006 6:57 pm Post subject: |
|
|
Εγώ τουλάχισον δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος για το αεροδρόμιο. Συγκρίνοντας το Μακεδονία με οποιοδήποτε άλλο ευρωπαϊκό αεροδρόμιο (μιλάω φυσικά για πόλεις στο μέγεθος της Θεσσαλονίκης) θα διαπιστώσει κανείς ότι το δικό μας είναι πραγματικά ΕΡΗΜΟ. Ζήτημα 2-3 αεροπλάνα να διανυκτερεύουν, και οι πτήσεις για εξωτερικό είναι ελάχιστες, κυρίως σε πόλεις που υπάρχουν έλληνες μετανάστες. Αν κάνω λάθος παιδιά διορθώστε με αλλά πώς να επιβιώσει ένα super αεροδρόμιο χωρίς αεροπλάνα; Πόσο μάλιστα όταν όλο το βάρος έχει πέσει στο Βενιζέλος και για να πας οπουδήποτε αλλού εκτός από Αθήνα πρέπει να κάνεις ανταπόκριση στα Σπάτα. Πιστεύω ότι όλα αυτά τα ξέρουν οι υπεύθυνοι και δεν πρόκειται με τίποτα να χώσουν βαθιά το χέρι στην τσέπη. |
|
Back to top |
|
 |
teris3 New Member

Joined: 07 Mar 2006 Posts: 64
|
Posted: Thu Jun 01, 2006 9:58 pm Post subject: |
|
|
H katastasi me tis ptiseis einai tragiki kai exei sizitithei polles fores sto parelthon...anyway avtin tin stigmi i katastasi einai kapws veltiwmeni kai paratireite avksisi ptisewn se sxesi me tis televtees xronies |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jun 01, 2006 10:13 pm Post subject: |
|
|
Δεν υπάρχει μεγάλο πρόβλημα πτήσεων, τα τελευταία χρόνια αυξάνονται οι πτήσεις απο εξωτερικό ειδικά στην Θεσσαλονίκη. Εδώ και καποιες μέρες κάνουν δρομολόγια και πρός την Μέση Ανατολή.
Εδώ έχει και κάτι στατιστικά στοιχεία που δείχνουν την αύξηση των αφίξεων/αναχωρήσεων για εσωτερικο/εξωτερικό απο το 1990 μέχρι το 2004.:http://www.hcaa.gr/up/files/ST_KAC.xls
Last edited by skylinearth on Thu Jun 01, 2006 10:37 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
tonibest24 Junior Member


Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Thu Jun 01, 2006 10:22 pm Post subject: |
|
|
τερι καταρχην αν μπορεις να γραφεις στα ελληνικα η συζητηση θα γινει πιο ευχαριστη.
Κατα δευτερον τι εννοεις οταν λες οτι η κατασταση ειναι τραγικη με τις πτησεις?
Αμα ρε παιδια δεν βγαινουν επιβατες τι να κανουν οι εταιρειες να βαζουν τα αεροπλανα να πηγαινοερχονται τζαμπα?
Η αληθεια του αδειου αεροδρομιου μιλαει απο μονη της. Η Θεσσαλονικη δεν χρειαζεται νεο αεροδρομιο. Πολυ δε περισσοτερο δεν χρειαζεται μια greenfield αναπτυξη νεου αεροδρομιου στα δυτικα που θα κοστισει πανακριβα και θα εχει ως αποτελεσμα να μειωθει η κινηση λογω του οτι θα ακριβυνουν τα τελη.
Εγω αμφιβαλω αν χρειαζεται και νεος αεροσταθμος |
|
Back to top |
|
 |
Tanash Full Member


Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Fri Jun 02, 2006 1:57 am Post subject: |
|
|
Ρε παιδιά, το θέμα είναι ότι δεν υπάρχουν πτήσεις.. Η αγορά υπάρχει.. Από μόνη της η θεσσαλονίκη είναι αρκετά μεγάλη αγορά, αλλά μην ξεχνάμε ότι θα εξυπηρετούσε και όλη την βόρεια ελλάδα.. Για Γαλλία που έχω ταξιδέψει αρκετές φορές, το αεροπλάνο για αθήνα (που είναι ανταπόκριση για παρίσι) είναι γεμάτο και οι μισοί επιβάτες της πτήσης από αθήνα προς το παρίσι ήταν από θεσσαλονίκη! Και ρε σεις, έχει 3 πτήσεις από αθήνα για παρίσι και από θεσσαλονίκη καμία! Δηλαδή τόσο μυαλό θέλει να βάλουν την μία απευθείας Και επίσης οι πτήσεις με ξένες εταιρίες που έρχονται από εξωτερικό απευθείας, συνήθως είναι πήχτρα... Τουλάχιστον τις φορές που ταξίδεψα εγώ.. Πιστεύω ότι είναι αποκλεστικά θεμα προγραμματισμού και προτεραιοτήτων που έχουν από το κράτος να ανέβει η κίνηση του αεροδρομίου! Αλλά εδώ μέχρι τις αρχές του μήνα το αστικό για το λεωφορείο σταματούσε από τις 10 το βράδυ να δουλεύει και μόλις έβαλαν μια γραμμή δοκιμαστικά για όλη την νύχτα...ΕΛΕΟΣ!! |
|
Back to top |
|
 |
Nikolis_Efentis New Member


Joined: 27 Oct 2005 Posts: 61 Location: athens - toronto - paris
|
Posted: Fri Jun 02, 2006 2:46 am Post subject: |
|
|
εγώ θα θελα να δω το αεροδρόμιο της θεσσαλονίκης να χρησιμοποιείται από low-cost αεροπορικές εταιρείες...άσχημα θα 'ταν να πηγαίνανε στο αεροδρόμιο της θεσσαλονίκης όλες αυτές οι εταιρείες που βρίσκουν τα σπάτα απαγορευτικά ακριβά;; ειδικά αν ενώναμε αεροπορικώς τη θεσσαλονίκη με τις πρωτεύουσες των βαλκανίων και της κεντρικής/ανατολικής ευρώπης θα γινόταν χαμός ..στην ανατολική ευρώπη υπάρχουν ένα σωρό low-cost εταρείες wizzair, air berlin, sky europe, central wings κλπ....θα φέρνανε ένα σωρό τουρίστες και στη θεσσαλονίκη και στην ευρύτερη περιοχή (χαλκιδική , πιερία) που προσφέρεται για παραθερισμό ... οι ανατολικοευρωπαίοι ψοφάνε για φτηνά αεροπορικά εισιτήρια ... το να κανουμε ένα πανάκριβο νέο αεροδρόμιο πχ στα δυτικά της πόλης που θα ναι πανάκριβο και θα το χουμε σα μπιμπελό και θα το κοιτάμε αλλά θα είναι ψιλοάδειο δε μου λέει κάτι ... μια επέκταση θέλει το "μακεδονία", ένα σουλούπωμα και όραμα ... εν ανάγκη ας ιδρύσουμε μια ελληνική low cost εταιρεία ή ας χρησιμοποιήσουμε ως τέτοια τις μακεδονικές αερογραμμές ... ποτέ δεν κατάλαβα το λόγο ύπαρξής τους ... περισσότερο μου φαίνεται αποσκοπούσε να κατοχυρωθεί ως brand name το macedonian airways από μας κι όχι από τους σκοπιανούς ..  |
|
Back to top |
|
 |
jnathan7 New Member


Joined: 22 Feb 2006 Posts: 12 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jun 02, 2006 7:10 am Post subject: |
|
|
Συγκρίνοντας τις στατιστικές απο τα στοιχεία της Υ.Π.Α για το 2004 αναφορικά με το σύνολο των διακινηθέντων επιβατών αντιλαμβανόμαστε οτι υπάρχει περίπου ίδια αναλογία για Αθήνα και Θεσσαλονίκη (Αθήνα:13,7 εκ. επιβάτες, Θεσσαλονίκη 3,6 εκ. επιβάτες, ήτοι αναλογία 3,81:1, ενώ η αναλογία πληθυσμού είναι: Αθήνα (περίπου) 4,7 εκ. κάτοικοι, Θεσσαλονίκη (περίπου) 1,2 εκ κάτοικοι, ήτοι αναλογία 3,92:1. Ωστόσο λαμβάνοντας υπόψη ότι:
Α) το 2004 ήταν χρονιά Ολυμπιακών αγώνων με περισσότερες διακινήσεις επιβατών για Αθήνα απ'οτι άλλες χρονιές.
Β) Πολλές πτήσεις απο Θεσσαλονίκη έχουν ανταπόκριση στην Αθήνα (για εξωτερικό αλλά ακόμη και για εσωτερικό π.χ. για Κρήτη)
τότε αντιλαμβανόμαστε οτι η ελαφρά υπεροχή της Θεσσαλονίκης απο τους ανωτέρω υπολογισμούς, εντείνται περισσότερο.
*** Σημείωση*** Ακόμη κι αν λάβουμε υπόψη διαφορετικούς "πραγματικούς" πληθυσμούς των 2 πόλεων, όπως μπορεί να διατείνουν αρκετοί συμφορουμίτες (π.χ. έστω Αθήνα 5 εκ και Θεσ/νίκη 1,4εκ, δηλ αναλογία 3,57:1) φαίνεται ότι υπάρχει ένας -περίπου-
ισοκαταμερισμός, με καλύτερη δυναμική όμως (αν λάβουμε υπόψη την μεγαλύτερη αυξητική διακίνηση επιβατών για τα παρελθόντα χρόνια) για τη Θεσσαλονίκη.
Αναφορικά με τη χωροθέτηση του αεροδρομίου Μακεδονία πάντως έχω να επισημάνω οτί αν βρισκόταν δυτικά θα πρέπει να είχε ακόμη μεγαλύτερη κίνηση λόγω εγγύτητας του με άλλους νομούς (Κ. & Δ. Μακεδονία, ακόμη δε και Θεσσαλία).
Με αυτή τη λύση είμαι 10000% υπέρ και για πολλούς άλλους περιβαλλοντικούς- πολεοδομικούς λόγους που έχουν αναλυθεί πολλάκις στο φόρουμ αλλά και σε διάφορα blogs (π.χ. "τα μυστικά του κόλπου" κ.λ.π.) Πάντως θα προσθέσω και ακόμη έναν πιο προσωπικό:
Δεν μπορώ ρε παιδιά ΚΑΘΕ βράδυ -ειδικά τους θερινούς μήνες- να ακούω ανα τακτά χρονικά διαστήματα να περνάνε αεροπλάνα πάνω απο το κεφάλι μου!!! Μένω κέντρο Καλαμαριάς και η κατάσταση είναι πολύ ενοχλητική(λές το σπίτι μου να χτίστηκε πάνω στη γραμμή που περνάνε όλα τα αεροπλάνα?) Πάντως για ένα δήμο περίπου 100.000 κατοίκων είναι απαράδεκτη αυτή η μεταχείριση.
Ας κάνουνε στροφές τα αεροπλάνα πάνω απο το Θερμαικό και τα ψάρια του να πάρει....  |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jun 02, 2006 7:50 am Post subject: |
|
|
Για να χτιστεί ένα αεροδρόμιο, πρέπει επι μια πενταετία να μετράνε στην περιοχή που θέλουν να το χτίσουν τους ανέμους για να αποφασίσουν μετά την διάταξη των διαδρόμων προσαπογειώσεων. |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 7:44 am Post subject: |
|
|
H γνωστή 'τρύπα του Κούβελα', δηλαδή ένα τούνελ που κατασκευάστηκε από την πύλη εμπορευμάτων της έκθεσης ως περίπου το 424 για το Μετρό, και αφού δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί, τι χρησή θα μπορούσε να έχει; |
|
Back to top |
|
 |
Tanash Full Member


Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 12:23 pm Post subject: |
|
|
Είναι σίγουρο ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί; Σε τι βάθος είναι ξέρει κανένας; Ούτως ή άλλως, αφού είναι κατασκευασμένη, οπότε δεν μπορεί να δημιουργήσει (επιπλέον;; ) καταστροφές στα αρχαία, γιατλι να μην χρησιμοποιηθεί; |
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 4:59 pm Post subject: |
|
|
Για μετρό δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ότι έχω ακούσει γιατί είναι προβληματική η διασύνδεση του με τα υπόλοιπα τούνελ τα οποία θα είναι ποιο βαθιά λόγω αρχαίων και σαθρών εδαφών κτλ.
Επίσης φαντάζομαι ότι είναι πολύ στενό για να γίνει υπόγειο πάρκινγκ ( ; ).
Άραγε θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως δρόμος (μάλλον μιας κατευθύνσεως) ;
Ή και πιο περίεργη ιδέα να γίνει ένα υπόγειο μουσείο το οποίο και μόνο λόγω πρωτοτυπίας θα μπορούσε να γίνει πολύ διάσημο Άλλωστε πολλά μουσεία έχουν κλειστά όλα τα παράθυρα τους για να ελέγχουν καλύτερα τον φωτισμό των έργων τέχνης.
Βέβαια αυτά είναι όλα λίγω ουτοπικά και βέβαια ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα όλων των ελληνικών πόλεων είναι η έλλειψη φαντασίας... |
|
Back to top |
|
 |
petalo Senior Member

Joined: 09 Feb 2004 Posts: 597 Location: θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 6:02 pm Post subject: |
|
|
O Λευκός Πύργος έκλεισε για τους επισκέπτες ως τα μέσα του 2007 για να γίνουν εργασίες για την τοποθέτηση μόνιμης έκθεσης. |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
teris3 New Member

Joined: 07 Mar 2006 Posts: 64
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 9:19 pm Post subject: |
|
|
avtos o troulos einai ta ktel i kanw lathos?? |
|
Back to top |
|
 |
dANIEL2004 Junior Member


Joined: 28 Mar 2004 Posts: 151 Location: Athens
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 12:05 am Post subject: |
|
|
Nai ta ktel einai. I alliws to pleon kakogusto ktirio stin elliniki epikrateia!!!!!!! |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 9:01 am Post subject: |
|
|
petalo wrote: | O Λευκός Πύργος έκλεισε για τους επισκέπτες ως τα μέσα του 2007 για να γίνουν εργασίες για την τοποθέτηση μόνιμης έκθεσης. |
θα τον καθαρίσουν; (δεν το λέω ειρωνικά....αλλα πως γίνετε και δε το καθαρίζουν...η μήπως το πέρασαν και δε πάει άλλο )
τόσα και τόσα αρχαία και μνημεία παγκόσμιος τα περνάνε, και αυτό που δεν είναι και τόσο μεγάλο πια και στέκεται μονο του σε κεντρικό σημείο... |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 10:33 am Post subject: |
|
|
Alkis wrote: | Για μετρό δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ότι έχω ακούσει γιατί είναι προβληματική η διασύνδεση του με τα υπόλοιπα τούνελ τα οποία θα είναι ποιο βαθιά λόγω αρχαίων και σαθρών εδαφών κτλ.
Επίσης φαντάζομαι ότι είναι πολύ στενό για να γίνει υπόγειο πάρκινγκ ( ; ).
Άραγε θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως δρόμος (μάλλον μιας κατευθύνσεως) ;
Ή και πιο περίεργη ιδέα να γίνει ένα υπόγειο μουσείο το οποίο και μόνο λόγω πρωτοτυπίας θα μπορούσε να γίνει πολύ διάσημο Άλλωστε πολλά μουσεία έχουν κλειστά όλα τα παράθυρα τους για να ελέγχουν καλύτερα τον φωτισμό των έργων τέχνης.
Βέβαια αυτά είναι όλα λίγω ουτοπικά και βέβαια ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα όλων των ελληνικών πόλεων είναι η έλλειψη φαντασίας... |
Κινηματογράφος ίσως; ή περίπτερο της έκθεσης;
Άσχετο αλλά όσοι αποφάσισαν να γίνει η τρύπα δεν θα έπρεπε να περάσουν μια βόλτα και από τα δικαστήρια ίσως για σπατάλη δημοσίου χρήματος; |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 2:20 pm Post subject: |
|
|
Μεταφέρεται στο "Η Θεσσαλονίκη των ονείρων μας"
exitmusician |
|
Back to top |
|
 |
|