View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
|
Back to top |
|
|
Alexandros Junior Member
Joined: 22 Dec 2005 Posts: 168 Location: ATHENS
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:23 pm Post subject: |
|
|
Πολυ καλα τα νεα!!!Οταν υλοποιηθουν και αυτοι οι αξονες οι περισσοτερες επαρχιακες πολεις θα εχουν συνδεθει μεταξυ τους με αυτοκινητοδρομους!Εχετε ομως παρατηρησει οτι ολοι οι αξονες στην Ελλαδα ειναι καθετοι?Ουσιαστικα μονο η Εγνατια εχει φορα(Ανατολη-Δυση) και Αθηνα -Πατρα! |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Tue May 16, 2006 2:55 pm Post subject: |
|
|
Στα αλλα μερη παρεμβαλλεται η Πινδος με τα Αγραφα.... |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue May 16, 2006 5:40 pm Post subject: |
|
|
Και όχι μόνο:και ο κλάδος Λεύκτρο-Σπάρτη που διασχίζει ΣΧΕΔΟΝ κάθετα τον Ταύγετο!! σε συνδυασμό πάντα με το τμήμα Καλαμάτα-Τσακώνα.Ας ευχηθούμε ότι ο Σουφλιάς θα κινηθεί στο μέλλον(το άμεσο)να κατασκευάσει το τμήμα Αντίρριο-Λαμία ως κλειστό αυτοκ/μο,πρόκειται για πολύ σημαντικό τμήμα καθώς θα τις πλέον μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας δηλ την Πάτρα αλλά και τις πόλεις στην ευρύτερη περιοχή(Αγρίνιο)με την Θεσ/νίκη,την Λάρισσα και το Βόλο και φυσικά με όλη την υπόλοιπη ανατολική και βόρεια Ελλάδα.Και να πω ότι η υπάρχουσα ΕΟ είναι σε καλή κατάσταση ΕΙΔΙΚΑ μετά την ¶μφισσα,ένας δρόμος της κακιάς ώρας είναι .Και να πω ότι είναι μεγάλος σε μήκος,η σημερινή οδός είναι 150 χλμ και αν κόψουν στροφές κλπ θα βγει κανα 120 χλμ,που δεν θα είναι και πολύ απαιτητικά αφού στο μεγαλύτερο μήκος του περνάει παραλιακά.Κι εξάλλου αν στα πλαίσια του Γ ΚΠΣ τελειώσουν όλα τα μεγάλα έργα(περί το 2013) μετά τι θα κάνουμε,τελειώσαμε?? |
|
Back to top |
|
|
karmakoma New Member
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 46 Location: Ioannina
|
Posted: Tue May 16, 2006 6:13 pm Post subject: |
|
|
Ορόσημο το 2007 για την Ήπειρο
Ολοκληρώνεται η Εγνατία σε Γιάννινα και Θεσπρωτία
Ο πρόεδρος της Εταιρίας Απόστολος Γούλας,παρουσιάζει βήμα - βήμα την εξέλιξη των έργων
Δεκαεπτά ακόμη χιλιόμετρα της Εγνατίας Οδού, στους Νομούς Ιωαννίνων και Θεσπρωτίας, θα δοθούν στην κυκλοφορία εντός του έτους.
Τα καλύτερα όμως για τους Ηπειρώτες θα έρθουν τους πρώτους μήνες του 2007, αφού θα έχει παραδοθεί, ολόκληρο το τμήμα από τα Γιάννινα μέχρι την Ηγουμενίτσα και το μεγαλύτερο μέρος από την Ηπειρωτική πρωτεύουσα μέχρι το Μέτσοβο.
Τα εργοτάξια στην περιοχή, δουλεύουν πλέον σε όλο το μήκος του οδικού άξονα, με ρυθμούς πρωτοφανείς και τίποτα δεν δείχνει ότι είναι ικανό να ανατρέψει τον σχεδιασμό της "Εγνατίας ΑΕ" και του ΥΠΕΧΩΔΕ για ολοκλήρωση του οδικού άξονα μέχρι το 2008.
Ο Πρόεδρος της εταιρίας Απόστολος Γούλας, κατά την διάρκεια της ενημέρωσης που έκανε για την εξέλιξη του έργου, υπογράμμισε ότι "τα εργοτάξια αναπτύσσονται, τα χρήματα υπάρχουν, και μόνο αν βρέχει δώδεκα μήνες το χρόνο θα βγούμε εκτός προγραμματισμού".
Ο Πρόεδρος της Εγνατίας ΑΕ χαρακτήρισε ως την πιο σημαντική εξέλιξη για την Ήπειρο την δημοπράτηση και την ανάδειξη εργολάβου για το τμήμα στο Περιστέρι, όπως επίσης την μελέτη και την δημοπράτηση του δεύτερου κλάδου της σήραγγας Μετσόβου. Το τμήμα στο Περιστέρι, είναι από τα πιο δύσκολα σε όλο το μήκος του οδικού άξονα και θα απαιτήσει ειδικά τεχνικά έργα. Για να καταφανούν οι δυσκολίες στην κατασκευή αρκεί μόνο να αναφερθεί ότι για τα πέντε χιλιόμετρα, που είναι το συνολικό του μήκος, θα δαπανηθούν 115 εκατομμύρια ευρώ.
"Με την ανάδειξη αναδόχων σε αυτά τα δύο τμήματα, έκλεισαν όλα τα χιλιόμετρα της Εγνατίας στην Ήπειρο και πλέον επιταχύνουμε τους ρυθμούς για την εκτέλεση των εργασιών", τόνισε ο Πρόεδρος της εταιρίας.
"Φέτος ο καιρός μας δυσκόλεψε πάρα πολύ. Οι συνεχόμενες βροχές από τον Νοέμβριο μέχρι τώρα, έχουν επηρεάσει το χρονοδιάγραμμα και έχουν φέρει τον προγραμματισμό πίσω κατά ένα δίμηνο", επεσήμανε ο κ. Γούλας. Ο ίδιος ανακοίνωσε ότι μέσα στο καλοκαίρι θα παραδοθούν στην κυκλοφορία δύο ακόμη τμήματα του οδικού άξονα. Το πρώτο θα είναι στην περιοχή της Δωδώνης και το δεύτερο από τα Γιάννινα μέχρι το Δροσοχώρι. Τα καλύτερα όμως θα ακολουθήσουν στους πρώτους μήνες του 2007, αφού εντός του επόμενου έτους θα έχει παραδοθεί το σύνολο του δρόμου από τα Γιάννινα μέχρι την Ηγουμενίτσα και το μεγαλύτερο μέρος του δρόμου από τα Γιάννινα μέχρι το Μέτσοβο.
"Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την εξέλιξη των εργασιών. Μόνο εάν βρέχει δώδεκα μήνες τον χρόνο θα ανατραπεί ο σχεδιασμός για ολοκλήρωση της Εγνατίας από την Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους", τόνισε ο Πρόεδρος της εταιρία, ο οποίος ευχαρίστησε το προσωπικό των κοινοπραξιών, τον Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας Ηπείρου, το Νομάρχη Ιωαννίνων και όλους τους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που συνδράμουν από την πλευρά τους την προσπάθεια για την κατασκευή του οδικού άξονα.
Το τμήμα της Εγνατίας Οδού που διασχίζει την Ήπειρο, ανέρχεται σε 123 χιλιόμετρα. Σήμερα το σύνολο του, κατασκευάζεται ως κλειστός αυτοκινητόδρομος με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και μία βοηθητική ανά κατεύθυνση. Πρόκειται για το δυσκολότερο τεχνικά τμήμα του οδικού άξονα, λόγω της ιδιαίτερης γεωμορφολογίας της ζώνης διέλευσης και των σοβαρών γεωλογικών προβλημάτων που καθόρισαν σε μεγάλο βαθμό τις επιλογές χάραξης του δρόμου. Περίπου το 30% του μήκους της Εγνατίας στην Ήπειρο, αποτελείται από μεγάλα τεχνικά έργα. Συγκεκριμένα κατασκευάζονται 32 δίδυμες σήραγγες, που καλύπτουν 30 χιλιόμετρα δρόμου. Κατασκευάζονται επίσης 7,5 χιλιόμετρα διπλές γέφυρες, εκ των οποίων οι πέντε έχουν μήκος μεγαλύτερο των 500 μέτρων.
Μεταξύ των μεγάλων τεχνικών του τμήματος αναφέρονται η δίδυμη σήραγγα Δωδώνης, μήκους 3,2 χιλιομέτρων, η σήραγγα του Δρίσκου μήκους 4,5 χιλιομέτρων, η σήραγγα Μετσόβου μήκους 3,5 χιλιομέτρων, οι γέφυρες Αράχθου και Μετσοβίτικου. Η γέφυρα Αράχθου έχει μήκος ένα χιλιόμετρο, ενώ η γέφυρα του Μετσοβίτικου έχει μήκος 530 μέτρα.
Το τμήμα του άξονα από την Ηγουμενίτσα μέχρι τα Γιάννινα έχει συνολικό μήκος 68 χιλιόμετρα. Τα 49 είναι σε κυκλοφορία και τα 19 υπό κατασκευή. Το τμήμα από τα Γιάννινα μέχρι το Μέτσοβο έχει μήκος 40 χιλιόμετρα. Τα εννέα έχουν δοθεί στην κυκλοφορία και τα 31 είναι υπό κατασκευή. Το τμήμα από το Μέτσοβο μέχρι την Παναγιά έχει μήκος 15 χιλιόμετρα και είναι υπό κατασκευή.
Εντός του καλοκαιριού θα δοθούν στην κυκλοφορία το τμήμα από την Αγία Αναστασία μέχρι τον Κόμβο Δωδώνης, μήκους επτά χιλιομέτρων και το τμήμα από τον κόμβο Ιωαννίνων μέχρι το Δροσοχώρι μήκους δέκα χιλιομέτρων.
Στο τέλος της άνοιξης του 2007, θα παραδοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα από την Κρυσταλοπηγή μέχρι το Ελευθεροχώρι (Σκάλα Παραμυθιάς) και σχεδόν ταυτόχρονα όλο το τμήμα από την Τύρια μέχρι την Δωδώνη. Έτσι σε λιγότερο από δώδεκα μήνες, οι εργασίες θα έχουν ολοκληρωθεί σε όλο το τμήμα της Εγνατίας από την Ηγουμενίτσα μέχρι τα Γιάννινα.
Την άνοιξη του 2007 θα παραδοθεί επίσης το τμήμα από το Δροσοχώρι μέχρι τον 'Aραχθο, το οποίο καθυστέρησε λόγω των συνεχών βροχοπτώσεων των τελευταίων μηνών.
Σε ένα χρόνο περίπου θα έχει ολοκληρωθεί και το τμήμα από τον κόμβο Αράχθου μέχρι το Περιστέρι.
Χθες άνοιξε η πρώτη από τις δεκαέξι σήραγγες που κατασκευάζονται στο τμήμα Παναγιάς- Γρεβενών, συνολικού μήκους 40 χιλιομέτρων. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά δύσκολο τμήμα, στην ραχοκοκαλιά της Πίνδου, που διασχίζει περιοχές χλωρίδας και πανίδας ιδιαίτερης περιβαλλοντικής ευαισθησίας με σημαντικότερη τον οικότοπο της καφέ αρκούδας.
Η κατασκευή του έργου αυτού είναι εξαιρετικά κρίσιμη για την ολοκλήρωση και την λειτουργία του αυτοκινητόδρομου. Η σύνδεση Δυτικής Μακεδονίας και Ηπείρου και η αξιοποίηση των ήδη κατασκευασμένων τμημάτων θα γίνει εφικτή μόνο εάν κατασκευασθεί και το τμήμα αυτό. Η Εγνατία Οδός ΑΕ, όπως σημείωσε ο Πρόεδρος της εταιρίας Απόστολος Γούλας, με την κινητοποίηση και την προσπάθεια που κατέβαλλε, στοχεύει στην ολοκλήρωση της κατασκευής του έργου μέσα στο χρονοδιάγραμμα του Γ΄ ΚΠΣ, δηλαδή ως το 2008.
Η Εγνατία Οδός γίνεται πλέον πραγματικότητα και μπαίνει στην καθημερινότητα των Ηπειρωτών. Ο μεγάλος οδικός άξονας ανοίγει νέους δρόμους για την περιοχή και δημιουργεί νέους ορίζοντες.
Βέβαια σταδιακά, όσοι τον χρησιμοποιούν θα κληθούν και να πληρώσουν. Η Εγνατία ΑΕ δεν έχει ολοκληρώσει ακόμη το σχέδιο των διοδίων, αλλά θα αναγκαστεί να το κάνει πολύ σύντομα.
Ήδη στο ΥΠΕΧΩΔΕ έχει φτάσει προειδοποιητική επιστολή της Κοινότητας, στην οποία επισημαίνεται ότι η επιβολή διοδίων στην Εγνατία Οδό έχει καθυστερήσει. Όπως σημείωσε ο Πρόεδρος της εταιρίας, πολύ σύντομα, η Διοίκηση της Εγνατίας ΑΕ και το Υπουργείο θα οριστικοποιήσουν τον σχεδιασμό αυτό.
Βέβαια για τους Ηπειρώτες, που έχουν ταλαιπωρηθεί πολλές δεκαετίες και έχουν βιώσει με ιδιαίτερη ένταση την απομόνωση, ελάχιστη σημασία θα έχει η επιβολή διοδίων, σε ένα ή δύο σταθμούς, αφού για πρώτη φορά θα μπορούν να χρησιμοποιούν ένα οδικό δίκτυο ευρωπαϊκών προδιαγραφών. |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Tue May 16, 2006 6:23 pm Post subject: |
|
|
karmakoma wrote: | Περίπου το 30% του μήκους της Εγνατίας στην Ήπειρο, αποτελείται από μεγάλα τεχνικά έργα. Συγκεκριμένα κατασκευάζονται 32 δίδυμες σήραγγες, που καλύπτουν 30 χιλιόμετρα δρόμου. Κατασκευάζονται επίσης 7,5 χιλιόμετρα διπλές γέφυρες, εκ των οποίων οι πέντε έχουν μήκος μεγαλύτερο των 500 μέτρων.
Μεταξύ των μεγάλων τεχνικών του τμήματος αναφέρονται η δίδυμη σήραγγα Δωδώνης, μήκους 3,2 χιλιομέτρων, η σήραγγα του Δρίσκου μήκους 4,5 χιλιομέτρων, η σήραγγα Μετσόβου μήκους 3,5 χιλιομέτρων, οι γέφυρες Αράχθου και Μετσοβίτικου. Η γέφυρα Αράχθου έχει μήκος ένα χιλιόμετρο, ενώ η γέφυρα του Μετσοβίτικου έχει μήκος 530 μέτρα.
|
Για ξαναδιαβάστε με προσοχή...
Βρε παιδιά, μιλάμε για Ευρωπαϊκές πρωτιές εδώ ή μου φαίνεται; 32 δίδυμες σήραγγες συνολικά 30 χλμ και η μεγαλύτερη 4,5 χλμ... Γέφυρα 1 χλμ... Τι γίνεται εδώ πέρα;
Last edited by gm2263 on Thu May 18, 2006 2:12 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Lamp Kiddy Junior Member
Joined: 21 May 2004 Posts: 73 Location: Winnipeg, Canada
|
Posted: Tue May 16, 2006 7:37 pm Post subject: |
|
|
GM said:
Βρε παιδιά, μιλάμε για Ευρωπαϊκές πρωτιές εδώ ή μου φαίνεται; 32 δισυμες σήρραγες συνολικά 30 χλμ και η μεγαλύτερη 4,5 χλμ... Γέφυρα 1 χλμ... Τι γίνεται εδώ πέρα;
..and yet the powers that be don't feel its worthwhile to invest a few hundred euros on a digital camera so they can post post a few images on their pathetic egnatia website
Pou einai o Daniilidis???
* |
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Tue May 16, 2006 7:46 pm Post subject: |
|
|
Δεν ξέρω αν πάμε για ευρωπαϊκές πρωτιές (κάτι ελβετίες ιταλίες γαλλίες έχουνε κάτι απίστευτα τούνελ στις άλπεις..) αλλά σίγουρα η εγνατία θα είναι πολύ αξιόλογος δρόμος όταν τελειώσει.. Και μακάρι να ανοίξουν αυτά τα τμήματα γιατί με την μείωση των αποστάσεων θα δωθεί μεγάλη ώθηση στην περιοχή γενικά και στην ήπειρο συγκεκριμένα.. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue May 16, 2006 10:22 pm Post subject: |
|
|
Αν κατάλαβα καλά τι είπες Lamp Kiddy αλλά και να μην κατάλαβα ντροπή τους σε όλους και στο Δανιηλίδη την είδαμε και τη δική του τη σελίδα(μα ΜΙΑ φωτογραφία για την εγνατία κι αυτή απ'τη Μέστη-Κομοτηνή που κυκλοφορεί ακόμη και στα περίπτερα??δεν υποφέρεστε!!! Μα θέτεις οικονομικό πρόβλημα για ψηφιακή μηχανή που έχουν όλοι από δυο τρεις??Δηλ αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να γίνουμε συνδρομητές και να σας πληρώσουμε για να δούμε τα αυτονόητα??Σκεφτείτε μόνο πόσοι θα θελήσουν να γίνουν συνδρομητές!Θα χεστ....τε στο τάληρο!!! Ένα μεγάλο μπράβο στους φίλους Μozart,Supera και τους υπόλοιπους που έχουν ποστάρει κατά καιρούς σε αυτό το φόρουμ απ'τις καλύτερες φωτογραφίες που κυκλοφορούν στο ιντερνετ για την εγνατία. |
|
Back to top |
|
|
Lucretius Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Wed May 17, 2006 2:59 am Post subject: |
|
|
Μια ερώτηση, για όποιον γνωρίζει. Είχα την εντύπωση οτι η γέφυρ αμετσοβίτικου θα ήταν κρεμαστή αλλά στις παραπάνω φώτο βλέπω οτι κατασκευάζεται (άν είναι αυτή) με την κλασική μέθοδο. Ξέρει κανείς τι μεσολάβησε;
link
http://en.structurae.de/structures/data/index.cfm?ID=s0002430 |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed May 17, 2006 2:20 pm Post subject: |
|
|
Πολύ ωραία τα νέα από την Εγνατία!! Έχω αρκετές φωτό από ταξίδι μου στο ανατολικό τμήμα της Εγνατίας πριν από κανά μήνα. Θα τις ποστάρω σύντομα! |
|
Back to top |
|
|
Alexandros Junior Member
Joined: 22 Dec 2005 Posts: 168 Location: ATHENS
|
Posted: Thu May 18, 2006 2:10 pm Post subject: |
|
|
Δεν θελω να φανω αχαριστος ή πιεστικος αλλα οι φωτο ΑΚΟΜΑ?????
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri May 19, 2006 1:36 am Post subject: |
|
|
Μην τον πιέζετε ρε παιδιά θα τις ποστάρει με την ησυχία του Μην αγχώνεσαι supera με την ηρεμία σου αλλά σε παρακαλώ μη μας αφήνεις να περιμένουμε μπροστά στο κομπιούτερ,συντόμευε και κόλλα τες ΤΩΡΑ!!!!!! |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sat May 20, 2006 10:15 am Post subject: |
|
|
ΑΣΧΗΜΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ. τα νεα γραφουν πως κατατεθηκαν ενστασεις στο διαγωνισμο της ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ κατα του προσωρινου αναδοχου, και η καθημερινη γραφει πως στο ΜΑΛΙΑΚΟΣ-ΚΛΕΙΔΙ υπάλληλοι του υπουργειου εχουν λαβει εντολη να ετοιμασουν καινουργια τευχη δημοπρατησης και ολα αυτα οπως λεει ερημην του γ.σουφλια ο οποιος επιμενει πως στις αρχες ιουνιου το ευρ.δικαστηριο θα απορριψει τις προσφυγες.. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed May 24, 2006 4:06 pm Post subject: |
|
|
Παραδίδεται η Ε.Ο. Πρέβεζας - Ηγουμενίτσας στην Γέφυρα της Δέσπως
http://www.ert.gr/localnews/local_details.asp?id=231622
Δεν θυμάμαι πού ακριβώς πέφτει αυτή η Δέσπω αλλά προς τη μέση της διαδρομής τελευταία που πέρασα το προηγούμενο καλοκαίρι κάπου γινόταν μια παράκαμψη για μια γέφυρα.Πριν την Ηγουμενίτσα γύρω στα 30 χλμ υπάρχει έτοιμο τμήμα ως νέα ΕΟ γύρω στα 20-25 χλμ πολύ ωραίος και άνετος δρόμος με 1,5 λωρίδα ανά κατεύθυνση και γύρω στα 5 χλμ πριν ακριβώς την Ηγουμενίτσα είναι η διαπλάτυνση του δρόμου ακόμα υπό κατασκευή.Κατά τ'άλλα ο δρόμος μέχρι την Πρέβεζα διαθέτει ακόμα μερικά χλμ νέου δρόμου με 1 λωρίδα συνήθως αλλά ο υπόλοιπος είναι παλιός,κακιά άσφαλτο και κακή ποιότητα.Φαντάζομαι οι μελέτες που προκυρήχθηκαν για το Δ ΚΠΣ που αφορούν τη βελτίωση του δρόμου αυτού κατά τμήματα να αφορά ΟΛΑ τα υπόλοιπα τμήματα.
ΝΕΑ ΤΕΥΧΗ ΔΗΜΟΠΡ¶ΤΗΣΗΣ??? Μα καλά είναι δυνατόν εδώ και ένα χρόνο?? Μακάρι να έχει δίκιο ο Σουφλιάς.Σιγά που δεν θα είχαμε ενστάσεις και στην Ιονία Μα δεν μπορούν επιτέλους να δίνονται κατευθείαν τα έργα έτσι χωρίς ενστάσεις να μην σπάνε και τα νεύρα μας???
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18540&m=N16&aa=2
ευτυχώς για τον Κόρινθο-Καλαμάτα τα νέα είναι πολύ ευχάριστα σύμφωνα μ'αυτό το άρθρο που πρέπει να είναι άλλο γιατί δε λέει για αλλάγή τευχών δημοπρ. για το Μαλλιακό-Κλειδί.Αλλά λέει για τις ενστάσεις στην ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ!!!!! |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri May 26, 2006 12:44 pm Post subject: |
|
|
Η Εγνατία Οδός είναι κλειστή στο ρεύμα Πολύμυλος - Βέροια (πέρασμα Καστανιάς) λόγω έργων ασφαλτόστρωσης. Τα αυτοκίνητα πηγαίνουν από το παλιό δρόμο. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri May 26, 2006 1:48 pm Post subject: |
|
|
Νομίζω ότι για τη Γέφυρα της Δέσπως το ζήτημα έχει να κάνει με εργασίες αποκατάστασης του οδοστρώματος που σχετίζονται με προβλήματα διάβρωσης. Σίγουρα δεν σχετίζεται με την παράδοσή καινούριου τμήματος, αφού βρίσκεται σε λειτουργία εδώ και τουλάχιστον 5 χρόνια. Η παράκαμψη (παραλιακά μέσω Λυγιάς) εξυπηρετούσε (τρόπος του λέγειν) όταν ακόμα κατασκευαζόταν η γέφυρα. Την θυμάμαι πριν από 10 χρόνια.
Το καλοκαίρι που πέρασα δεν πρόσεξα καμία παράκαμψη πάντως. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri May 26, 2006 11:45 pm Post subject: |
|
|
Εγώ πάντως κάπου θυμάμαι μια παράκαμψη όχι όμως ύψος της Λυγιάς αλλά κοντά στην Πάργα αλλά δεν είμαι και σίγουρος αν αφορούσε καν γέφυρα κάπου εκεί υπήρχε και μια γέφυρα.Αλλά με τόσα έργα που γίνονταν τώρα έχω μπερδευτεί. Και σιγά τα έργα δηλαδή,όλα άφορουσαν όντως ασφαλτοστρώσεις ή το πολύ διαπλάτυνση του δρόμου. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon May 29, 2006 9:48 am Post subject: |
|
|
Για τα έργα στο κομμάτι Πολύμυλος - Βέροια, θα είναι κλειστό το ρεύμα μέχρι 10 Ιουνίου. Στην συνέχεια θα κλείσει το κομμάτι Βέροια Πολύμυλος μέχρι 19 Ιουλίου. Τοποθετείται αντιολισθητική άσφαλτος.
Επίσης θέλω να ξαναεπισημάνω το χάλι με τις διαγραμμίσεις στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκη - Αθήνα, στο ύψος του κόμβου της Εγνατίας στον Γαλλικό Ποταμό. Πηγαίνεις κανονικά στην ευθεία σου στην μεσαία λωρίδα. Ξαφνικά βρίσκεσαι στην δεξιά, και μετά, πάλι ξαφνικά βρίσκεσαι στην αριστερή. Τιμόνι όμως δεν έχεις στρίψει καθόλου! |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed May 31, 2006 10:14 am Post subject: |
|
|
Ως οριστικός ανάδοχος του αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα-Λεύκτρο-Σπάρτη αναδείχτηκε ο όμιλος "Μωρέας", που απαρτίζεται από τις τεχνικές εταιρείες Ελληνική Τεχνοδομική, Παντεχνική και Ιmpregilo. Φθινόπωρο αρχίζουν τα έργα.
Μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου θα αναδειχτεί και ο προσωρινός ανάδοχος για τον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας (Ε65), αφού οκολκηρώθηκε η κατάθεση των προσφορών. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed May 31, 2006 12:38 pm Post subject: |
|
|
ειδες τη κατανταια για εμας τους αχαιους που δεν μας υπολογιζουν καθολου στο κρατος της αθηνας? ο αξονας κεντρικης ελλαδας ριχθηκε σαν ιδεα πριν κανα τριαρι χρονια και ηδη μπαινει σε φαση υλοποιησης. ο πατρων κορινθου ποτε επιτελους θα ξεκινησει |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed May 31, 2006 12:51 pm Post subject: |
|
|
Μα 11 χρόνια υπήρχε Αχαιός πρωθυπουργός και 10 χρόνια Αχαιός Πρόεδρος. Τι παραπάνω θέλατε για να γίνουν τα έργα; |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed May 31, 2006 1:26 pm Post subject: |
|
|
να γινουν τα εργα ειναι απαραδεκτο αυτο που συμβαινει αυτη τη στιγμη. πρεπει επιτελους κατι να γινει |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed May 31, 2006 4:47 pm Post subject: |
|
|
Siakabeti έχεις απόλυτο δίκιο,πού τον ξέραμε αυτόν τον Ε65 και ξεφύτρωσε απ'το πουθενά και το Κόρινθος-Πάτρα είναι ακόμα στα χαρτιά?? Πάντως μακάρι να προχωρήσουν όλα τα έργα το ίδιο γρήγορα όπου κι αν βρίσκονται αυτά.
http://www.knowhow.gr/ecportal.asp?id=31892&nt=105
Πάρα πολύ ευχάριστα τα νέα,ένα χάρτη ρε παιδιά του Ε65 δεν έχουμε,πού κολλάει τώρα αυτό το Καρπενήσι?? |
|
Back to top |
|
|
|