stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Tue May 16, 2006 10:56 am    Post subject: Reply with quote

Τον Ιούνιο το τελικό σχέδιο για τους νέους οδικούς άξονες της Αττικής ΗΜΕΡΗΣΙΑ 15/5/2006

Του Κασσιανού Τζέλη


Σημαντικές εξελίξεις γύρω από τα επτά πακέτα οδικών έργων που θα υλοποιηθούν και με ιδιωτικά κεφάλαια αναμένει το YΠEXΩΔE μέσα στον επόμενο μήνα. Στόχος πλέον του υπουργείου είναι να έχουν ολοκληρωθεί όλοι οι διαγωνισμοί μέσα στη χρονιά, κλείνοντας έτσι ένα σίριαλ διάρκειας έξι χρόνων.

Ο Χαρτης Cool http://www.e-go.gr/filesystem/images/20060515/low/imerisia_LARGE_t_942_115763_.jpg

Το Αρθρο

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=4666&subid=2&pubid=236215
Back to top
View user's profile Send private message
Alexandros
Junior Member
Junior Member


Joined: 22 Dec 2005
Posts: 168
Location: ATHENS

PostPosted: Tue May 16, 2006 1:23 pm    Post subject: Reply with quote

Πολυ καλα τα νεα!!!Οταν υλοποιηθουν και αυτοι οι αξονες οι περισσοτερες επαρχιακες πολεις θα εχουν συνδεθει μεταξυ τους με αυτοκινητοδρομους!Εχετε ομως παρατηρησει οτι ολοι οι αξονες στην Ελλαδα ειναι καθετοι?Ουσιαστικα μονο η Εγνατια εχει φορα(Ανατολη-Δυση) και Αθηνα -Πατρα!
Back to top
View user's profile Send private message
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Tue May 16, 2006 2:55 pm    Post subject: Reply with quote

Στα αλλα μερη παρεμβαλλεται η Πινδος με τα Αγραφα.... Confused
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue May 16, 2006 5:40 pm    Post subject: Reply with quote

Και όχι μόνο:και ο κλάδος Λεύκτρο-Σπάρτη που διασχίζει ΣΧΕΔΟΝ κάθετα τον Ταύγετο!! Laughing Wink σε συνδυασμό πάντα με το τμήμα Καλαμάτα-Τσακώνα.Ας ευχηθούμε ότι ο Σουφλιάς θα κινηθεί στο μέλλον(το άμεσο)να κατασκευάσει το τμήμα Αντίρριο-Λαμία ως κλειστό αυτοκ/μο,πρόκειται για πολύ σημαντικό τμήμα καθώς θα τις πλέον μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας δηλ την Πάτρα αλλά και τις πόλεις στην ευρύτερη περιοχή(Αγρίνιο)με την Θεσ/νίκη,την Λάρισσα και το Βόλο και φυσικά με όλη την υπόλοιπη ανατολική και βόρεια Ελλάδα.Και να πω ότι η υπάρχουσα ΕΟ είναι σε καλή κατάσταση ΕΙΔΙΚΑ μετά την ¶μφισσα,ένας δρόμος της κακιάς ώρας είναι Rolling Eyes .Και να πω ότι είναι μεγάλος σε μήκος,η σημερινή οδός είναι 150 χλμ και αν κόψουν στροφές κλπ θα βγει κανα 120 χλμ,που δεν θα είναι και πολύ απαιτητικά αφού στο μεγαλύτερο μήκος του περνάει παραλιακά.Κι εξάλλου αν στα πλαίσια του Γ ΚΠΣ τελειώσουν όλα τα μεγάλα έργα(περί το 2013) μετά τι θα κάνουμε,τελειώσαμε??
Back to top
View user's profile Send private message
karmakoma
New Member
New Member


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 46
Location: Ioannina

PostPosted: Tue May 16, 2006 6:13 pm    Post subject: Reply with quote

Ορόσημο το 2007 για την Ήπειρο
Ολοκληρώνεται η Εγνατία σε Γιάννινα και Θεσπρωτία
Ο πρόεδρος της Εταιρίας Απόστολος Γούλας,παρουσιάζει βήμα - βήμα την εξέλιξη των έργων

Δεκαεπτά ακόμη χιλιόμετρα της Εγνατίας Οδού, στους Νομούς Ιωαννίνων και Θεσπρωτίας, θα δοθούν στην κυκλοφορία εντός του έτους.
Τα καλύτερα όμως για τους Ηπειρώτες θα έρθουν τους πρώτους μήνες του 2007, αφού θα έχει παραδοθεί, ολόκληρο το τμήμα από τα Γιάννινα μέχρι την Ηγουμενίτσα και το μεγαλύτερο μέρος από την Ηπειρωτική πρωτεύουσα μέχρι το Μέτσοβο.
Τα εργοτάξια στην περιοχή, δουλεύουν πλέον σε όλο το μήκος του οδικού άξονα, με ρυθμούς πρωτοφανείς και τίποτα δεν δείχνει ότι είναι ικανό να ανατρέψει τον σχεδιασμό της "Εγνατίας ΑΕ" και του ΥΠΕΧΩΔΕ για ολοκλήρωση του οδικού άξονα μέχρι το 2008.
Ο Πρόεδρος της εταιρίας Απόστολος Γούλας, κατά την διάρκεια της ενημέρωσης που έκανε για την εξέλιξη του έργου, υπογράμμισε ότι "τα εργοτάξια αναπτύσσονται, τα χρήματα υπάρχουν, και μόνο αν βρέχει δώδεκα μήνες το χρόνο θα βγούμε εκτός προγραμματισμού".

Ο Πρόεδρος της Εγνατίας ΑΕ χαρακτήρισε ως την πιο σημαντική εξέλιξη για την Ήπειρο την δημοπράτηση και την ανάδειξη εργολάβου για το τμήμα στο Περιστέρι, όπως επίσης την μελέτη και την δημοπράτηση του δεύτερου κλάδου της σήραγγας Μετσόβου. Το τμήμα στο Περιστέρι, είναι από τα πιο δύσκολα σε όλο το μήκος του οδικού άξονα και θα απαιτήσει ειδικά τεχνικά έργα. Για να καταφανούν οι δυσκολίες στην κατασκευή αρκεί μόνο να αναφερθεί ότι για τα πέντε χιλιόμετρα, που είναι το συνολικό του μήκος, θα δαπανηθούν 115 εκατομμύρια ευρώ.
"Με την ανάδειξη αναδόχων σε αυτά τα δύο τμήματα, έκλεισαν όλα τα χιλιόμετρα της Εγνατίας στην Ήπειρο και πλέον επιταχύνουμε τους ρυθμούς για την εκτέλεση των εργασιών", τόνισε ο Πρόεδρος της εταιρίας.

"Φέτος ο καιρός μας δυσκόλεψε πάρα πολύ. Οι συνεχόμενες βροχές από τον Νοέμβριο μέχρι τώρα, έχουν επηρεάσει το χρονοδιάγραμμα και έχουν φέρει τον προγραμματισμό πίσω κατά ένα δίμηνο", επεσήμανε ο κ. Γούλας. Ο ίδιος ανακοίνωσε ότι μέσα στο καλοκαίρι θα παραδοθούν στην κυκλοφορία δύο ακόμη τμήματα του οδικού άξονα. Το πρώτο θα είναι στην περιοχή της Δωδώνης και το δεύτερο από τα Γιάννινα μέχρι το Δροσοχώρι. Τα καλύτερα όμως θα ακολουθήσουν στους πρώτους μήνες του 2007, αφού εντός του επόμενου έτους θα έχει παραδοθεί το σύνολο του δρόμου από τα Γιάννινα μέχρι την Ηγουμενίτσα και το μεγαλύτερο μέρος του δρόμου από τα Γιάννινα μέχρι το Μέτσοβο.
"Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την εξέλιξη των εργασιών. Μόνο εάν βρέχει δώδεκα μήνες τον χρόνο θα ανατραπεί ο σχεδιασμός για ολοκλήρωση της Εγνατίας από την Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους", τόνισε ο Πρόεδρος της εταιρία, ο οποίος ευχαρίστησε το προσωπικό των κοινοπραξιών, τον Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας Ηπείρου, το Νομάρχη Ιωαννίνων και όλους τους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που συνδράμουν από την πλευρά τους την προσπάθεια για την κατασκευή του οδικού άξονα.

Το τμήμα της Εγνατίας Οδού που διασχίζει την Ήπειρο, ανέρχεται σε 123 χιλιόμετρα. Σήμερα το σύνολο του, κατασκευάζεται ως κλειστός αυτοκινητόδρομος με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και μία βοηθητική ανά κατεύθυνση. Πρόκειται για το δυσκολότερο τεχνικά τμήμα του οδικού άξονα, λόγω της ιδιαίτερης γεωμορφολογίας της ζώνης διέλευσης και των σοβαρών γεωλογικών προβλημάτων που καθόρισαν σε μεγάλο βαθμό τις επιλογές χάραξης του δρόμου. Περίπου το 30% του μήκους της Εγνατίας στην Ήπειρο, αποτελείται από μεγάλα τεχνικά έργα. Συγκεκριμένα κατασκευάζονται 32 δίδυμες σήραγγες, που καλύπτουν 30 χιλιόμετρα δρόμου. Κατασκευάζονται επίσης 7,5 χιλιόμετρα διπλές γέφυρες, εκ των οποίων οι πέντε έχουν μήκος μεγαλύτερο των 500 μέτρων.
Μεταξύ των μεγάλων τεχνικών του τμήματος αναφέρονται η δίδυμη σήραγγα Δωδώνης, μήκους 3,2 χιλιομέτρων, η σήραγγα του Δρίσκου μήκους 4,5 χιλιομέτρων, η σήραγγα Μετσόβου μήκους 3,5 χιλιομέτρων, οι γέφυρες Αράχθου και Μετσοβίτικου. Η γέφυρα Αράχθου έχει μήκος ένα χιλιόμετρο, ενώ η γέφυρα του Μετσοβίτικου έχει μήκος 530 μέτρα.

Το τμήμα του άξονα από την Ηγουμενίτσα μέχρι τα Γιάννινα έχει συνολικό μήκος 68 χιλιόμετρα. Τα 49 είναι σε κυκλοφορία και τα 19 υπό κατασκευή. Το τμήμα από τα Γιάννινα μέχρι το Μέτσοβο έχει μήκος 40 χιλιόμετρα. Τα εννέα έχουν δοθεί στην κυκλοφορία και τα 31 είναι υπό κατασκευή. Το τμήμα από το Μέτσοβο μέχρι την Παναγιά έχει μήκος 15 χιλιόμετρα και είναι υπό κατασκευή.
Εντός του καλοκαιριού θα δοθούν στην κυκλοφορία το τμήμα από την Αγία Αναστασία μέχρι τον Κόμβο Δωδώνης, μήκους επτά χιλιομέτρων και το τμήμα από τον κόμβο Ιωαννίνων μέχρι το Δροσοχώρι μήκους δέκα χιλιομέτρων.
Στο τέλος της άνοιξης του 2007, θα παραδοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα από την Κρυσταλοπηγή μέχρι το Ελευθεροχώρι (Σκάλα Παραμυθιάς) και σχεδόν ταυτόχρονα όλο το τμήμα από την Τύρια μέχρι την Δωδώνη. Έτσι σε λιγότερο από δώδεκα μήνες, οι εργασίες θα έχουν ολοκληρωθεί σε όλο το τμήμα της Εγνατίας από την Ηγουμενίτσα μέχρι τα Γιάννινα.
Την άνοιξη του 2007 θα παραδοθεί επίσης το τμήμα από το Δροσοχώρι μέχρι τον 'Aραχθο, το οποίο καθυστέρησε λόγω των συνεχών βροχοπτώσεων των τελευταίων μηνών.
Σε ένα χρόνο περίπου θα έχει ολοκληρωθεί και το τμήμα από τον κόμβο Αράχθου μέχρι το Περιστέρι.

Χθες άνοιξε η πρώτη από τις δεκαέξι σήραγγες που κατασκευάζονται στο τμήμα Παναγιάς- Γρεβενών, συνολικού μήκους 40 χιλιομέτρων. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά δύσκολο τμήμα, στην ραχοκοκαλιά της Πίνδου, που διασχίζει περιοχές χλωρίδας και πανίδας ιδιαίτερης περιβαλλοντικής ευαισθησίας με σημαντικότερη τον οικότοπο της καφέ αρκούδας.
Η κατασκευή του έργου αυτού είναι εξαιρετικά κρίσιμη για την ολοκλήρωση και την λειτουργία του αυτοκινητόδρομου. Η σύνδεση Δυτικής Μακεδονίας και Ηπείρου και η αξιοποίηση των ήδη κατασκευασμένων τμημάτων θα γίνει εφικτή μόνο εάν κατασκευασθεί και το τμήμα αυτό. Η Εγνατία Οδός ΑΕ, όπως σημείωσε ο Πρόεδρος της εταιρίας Απόστολος Γούλας, με την κινητοποίηση και την προσπάθεια που κατέβαλλε, στοχεύει στην ολοκλήρωση της κατασκευής του έργου μέσα στο χρονοδιάγραμμα του Γ΄ ΚΠΣ, δηλαδή ως το 2008.

Η Εγνατία Οδός γίνεται πλέον πραγματικότητα και μπαίνει στην καθημερινότητα των Ηπειρωτών. Ο μεγάλος οδικός άξονας ανοίγει νέους δρόμους για την περιοχή και δημιουργεί νέους ορίζοντες.
Βέβαια σταδιακά, όσοι τον χρησιμοποιούν θα κληθούν και να πληρώσουν. Η Εγνατία ΑΕ δεν έχει ολοκληρώσει ακόμη το σχέδιο των διοδίων, αλλά θα αναγκαστεί να το κάνει πολύ σύντομα.
Ήδη στο ΥΠΕΧΩΔΕ έχει φτάσει προειδοποιητική επιστολή της Κοινότητας, στην οποία επισημαίνεται ότι η επιβολή διοδίων στην Εγνατία Οδό έχει καθυστερήσει. Όπως σημείωσε ο Πρόεδρος της εταιρίας, πολύ σύντομα, η Διοίκηση της Εγνατίας ΑΕ και το Υπουργείο θα οριστικοποιήσουν τον σχεδιασμό αυτό.
Βέβαια για τους Ηπειρώτες, που έχουν ταλαιπωρηθεί πολλές δεκαετίες και έχουν βιώσει με ιδιαίτερη ένταση την απομόνωση, ελάχιστη σημασία θα έχει η επιβολή διοδίων, σε ένα ή δύο σταθμούς, αφού για πρώτη φορά θα μπορούν να χρησιμοποιούν ένα οδικό δίκτυο ευρωπαϊκών προδιαγραφών.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Tue May 16, 2006 6:23 pm    Post subject: Reply with quote

karmakoma wrote:
Περίπου το 30% του μήκους της Εγνατίας στην Ήπειρο, αποτελείται από μεγάλα τεχνικά έργα. Συγκεκριμένα κατασκευάζονται 32 δίδυμες σήραγγες, που καλύπτουν 30 χιλιόμετρα δρόμου. Κατασκευάζονται επίσης 7,5 χιλιόμετρα διπλές γέφυρες, εκ των οποίων οι πέντε έχουν μήκος μεγαλύτερο των 500 μέτρων.
Μεταξύ των μεγάλων τεχνικών του τμήματος αναφέρονται η δίδυμη σήραγγα Δωδώνης, μήκους 3,2 χιλιομέτρων, η σήραγγα του Δρίσκου μήκους 4,5 χιλιομέτρων, η σήραγγα Μετσόβου μήκους 3,5 χιλιομέτρων, οι γέφυρες Αράχθου και Μετσοβίτικου. Η γέφυρα Αράχθου έχει μήκος ένα χιλιόμετρο, ενώ η γέφυρα του Μετσοβίτικου έχει μήκος 530 μέτρα.


Για ξαναδιαβάστε με προσοχή... Shocked Shocked

Βρε παιδιά, μιλάμε για Ευρωπαϊκές πρωτιές εδώ ή μου φαίνεται; 32 δίδυμες σήραγγες συνολικά 30 χλμ και η μεγαλύτερη 4,5 χλμ... Γέφυρα 1 χλμ... Τι γίνεται εδώ πέρα;


Last edited by gm2263 on Thu May 18, 2006 2:12 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Lamp Kiddy
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 May 2004
Posts: 73
Location: Winnipeg, Canada

PostPosted: Tue May 16, 2006 7:37 pm    Post subject: Reply with quote

GM said:
Βρε παιδιά, μιλάμε για Ευρωπαϊκές πρωτιές εδώ ή μου φαίνεται; 32 δισυμες σήρραγες συνολικά 30 χλμ και η μεγαλύτερη 4,5 χλμ... Γέφυρα 1 χλμ... Τι γίνεται εδώ πέρα;


..and yet the powers that be don't feel its worthwhile to invest a few hundred euros on a digital camera so they can post post a few images on their pathetic egnatia website Sad


Pou einai o Daniilidis???

*
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Tue May 16, 2006 7:46 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν ξέρω αν πάμε για ευρωπαϊκές πρωτιές (κάτι ελβετίες ιταλίες γαλλίες έχουνε κάτι απίστευτα τούνελ στις άλπεις..) αλλά σίγουρα η εγνατία θα είναι πολύ αξιόλογος δρόμος όταν τελειώσει.. Και μακάρι να ανοίξουν αυτά τα τμήματα γιατί με την μείωση των αποστάσεων θα δωθεί μεγάλη ώθηση στην περιοχή γενικά και στην ήπειρο συγκεκριμένα..
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue May 16, 2006 10:22 pm    Post subject: Reply with quote

Αν κατάλαβα καλά τι είπες Lamp Kiddy αλλά και να μην κατάλαβα ντροπή τους σε όλους και στο Δανιηλίδη την είδαμε και τη δική του τη σελίδα(μα ΜΙΑ φωτογραφία για την εγνατία κι αυτή απ'τη Μέστη-Κομοτηνή που κυκλοφορεί ακόμη και στα περίπτερα??δεν υποφέρεστε!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Μα θέτεις οικονομικό πρόβλημα για ψηφιακή μηχανή που έχουν όλοι από δυο τρεις??Δηλ αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να γίνουμε συνδρομητές και να σας πληρώσουμε για να δούμε τα αυτονόητα??Σκεφτείτε μόνο πόσοι θα θελήσουν να γίνουν συνδρομητές!Θα χεστ....τε στο τάληρο!!! Wink Wink Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Ένα μεγάλο μπράβο στους φίλους Μozart,Supera και τους υπόλοιπους που έχουν ποστάρει κατά καιρούς σε αυτό το φόρουμ απ'τις καλύτερες φωτογραφίες που κυκλοφορούν στο ιντερνετ για την εγνατία.
Back to top
View user's profile Send private message
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Wed May 17, 2006 2:59 am    Post subject: Reply with quote

Μια ερώτηση, για όποιον γνωρίζει. Είχα την εντύπωση οτι η γέφυρ αμετσοβίτικου θα ήταν κρεμαστή αλλά στις παραπάνω φώτο βλέπω οτι κατασκευάζεται (άν είναι αυτή) με την κλασική μέθοδο. Ξέρει κανείς τι μεσολάβησε;

link

http://en.structurae.de/structures/data/index.cfm?ID=s0002430
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed May 17, 2006 2:20 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ ωραία τα νέα από την Εγνατία!! Smile Έχω αρκετές φωτό από ταξίδι μου στο ανατολικό τμήμα της Εγνατίας πριν από κανά μήνα. Θα τις ποστάρω σύντομα!
Back to top
View user's profile Send private message
Alexandros
Junior Member
Junior Member


Joined: 22 Dec 2005
Posts: 168
Location: ATHENS

PostPosted: Thu May 18, 2006 2:10 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν θελω να φανω αχαριστος ή πιεστικος αλλα οι φωτο ΑΚΟΜΑ?????


Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri May 19, 2006 1:36 am    Post subject: Reply with quote

Μην τον πιέζετε ρε παιδιά θα τις ποστάρει με την ησυχία του Cool Μην αγχώνεσαι supera με την ηρεμία σου αλλά σε παρακαλώ μη μας αφήνεις να περιμένουμε μπροστά στο κομπιούτερ,συντόμευε και κόλλα τες ΤΩΡΑ!!!!!! Shocked Shocked Shocked Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Sat May 20, 2006 10:15 am    Post subject: Reply with quote

ΑΣΧΗΜΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ. τα νεα γραφουν πως κατατεθηκαν ενστασεις στο διαγωνισμο της ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ κατα του προσωρινου αναδοχου, και η καθημερινη γραφει πως στο ΜΑΛΙΑΚΟΣ-ΚΛΕΙΔΙ υπάλληλοι του υπουργειου εχουν λαβει εντολη να ετοιμασουν καινουργια τευχη δημοπρατησης Shocked Shocked Confused Confused Confused Evil or Very Mad και ολα αυτα οπως λεει ερημην του γ.σουφλια ο οποιος επιμενει πως στις αρχες ιουνιου το ευρ.δικαστηριο θα απορριψει τις προσφυγες.. Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed May 24, 2006 4:06 pm    Post subject: Reply with quote

Παραδίδεται η Ε.Ο. Πρέβεζας - Ηγουμενίτσας στην Γέφυρα της Δέσπως
http://www.ert.gr/localnews/local_details.asp?id=231622
Δεν θυμάμαι πού ακριβώς πέφτει αυτή η Δέσπω αλλά προς τη μέση της διαδρομής τελευταία που πέρασα το προηγούμενο καλοκαίρι κάπου γινόταν μια παράκαμψη για μια γέφυρα.Πριν την Ηγουμενίτσα γύρω στα 30 χλμ υπάρχει έτοιμο τμήμα ως νέα ΕΟ γύρω στα 20-25 χλμ πολύ ωραίος και άνετος δρόμος με 1,5 λωρίδα ανά κατεύθυνση και γύρω στα 5 χλμ πριν ακριβώς την Ηγουμενίτσα είναι η διαπλάτυνση του δρόμου ακόμα υπό κατασκευή.Κατά τ'άλλα ο δρόμος μέχρι την Πρέβεζα διαθέτει ακόμα μερικά χλμ νέου δρόμου με 1 λωρίδα συνήθως αλλά ο υπόλοιπος είναι παλιός,κακιά άσφαλτο και κακή ποιότητα.Φαντάζομαι οι μελέτες που προκυρήχθηκαν για το Δ ΚΠΣ που αφορούν τη βελτίωση του δρόμου αυτού κατά τμήματα να αφορά ΟΛΑ τα υπόλοιπα τμήματα.

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
ΝΕΑ ΤΕΥΧΗ ΔΗΜΟΠΡ¶ΤΗΣΗΣ??? Shocked Shocked Shocked Μα καλά είναι δυνατόν εδώ και ένα χρόνο?? Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Μακάρι να έχει δίκιο ο Σουφλιάς.Σιγά που δεν θα είχαμε ενστάσεις και στην Ιονία Evil or Very Mad Twisted Evil Twisted Evil Evil or Very Mad Evil or Very Mad Μα δεν μπορούν επιτέλους να δίνονται κατευθείαν τα έργα έτσι χωρίς ενστάσεις να μην σπάνε και τα νεύρα μας??? Confused Confused Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18540&m=N16&aa=2
ευτυχώς για τον Κόρινθο-Καλαμάτα τα νέα είναι πολύ ευχάριστα σύμφωνα μ'αυτό το άρθρο που πρέπει να είναι άλλο γιατί δε λέει για αλλάγή τευχών δημοπρ. για το Μαλλιακό-Κλειδί.Αλλά λέει για τις ενστάσεις στην ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ!!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri May 26, 2006 12:44 pm    Post subject: Reply with quote

Η Εγνατία Οδός είναι κλειστή στο ρεύμα Πολύμυλος - Βέροια (πέρασμα Καστανιάς) λόγω έργων ασφαλτόστρωσης. Τα αυτοκίνητα πηγαίνουν από το παλιό δρόμο.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri May 26, 2006 1:07 pm    Post subject: Reply with quote

Kαι στο τμήμα από τον ανισόπεδο κόμβο Περιστερίου ως τον ανισόπεδο κόμβο Μετσόβου, από την Δευτέρα 29 Μαΐου και ώρα 08:00 π.μ., έως την Κυριακή 4 Ιουνίου και ώρα 17:00, λόγω των εργασιών κατασκευής αντιολισθηρού τάπητα.

Η Μηχανική Α.Ε. υπέγραψε σήμερα, 25 Μαΐου, τη σύμβαση για το έργο: "Κάθετος ¶ξονας Εγνατίας Οδού Δερβένι - Σέρρες - Προμαχώνας: Τμήμα Κάτω Αμπέλα- Α/Κ Πετριτσίου"
http://www.knowhow.gr/ecportal.asp?id=31739&nt=105
http://www.egnatia.gr/flash/project_vertaxismore260_gr.html
Πάντως να τελειώσει και αυτός ο άξονας μέχρι το 2008 είναι κατόρθωμα και το χρονοδιάγραμμα που είναι 26 μήνες δεν είναι και χαλαρό,αλλά μου κάνει εντύπωση που στο Δερβένι-Δορκάδα που ξεκίνησε πέρυσι και που είναι και νέα χάραξη θα παραδώσουν το Σεπτέμβρη 10 χλμ! Confused Confused
Razz Razz Razz

Μέσα στο καλοκαίρι η υπογραφή για Κόρινθο-Καλαμάτα
http://www.ert.gr/localnews/local_details.asp?id=232212
Δηλαδή πότε?? Confused Confused Confused Sad

Σοβαρή εμπλοκή στο μεγάλο έργο Μαλιακός - Κλειδί
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_67885_26/05/2006_185414
ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!ΓΙΑΤΙ!!!!!!!! Confused Confused Confused
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Fri May 26, 2006 1:48 pm    Post subject: Reply with quote

Νομίζω ότι για τη Γέφυρα της Δέσπως το ζήτημα έχει να κάνει με εργασίες αποκατάστασης του οδοστρώματος που σχετίζονται με προβλήματα διάβρωσης. Σίγουρα δεν σχετίζεται με την παράδοσή καινούριου τμήματος, αφού βρίσκεται σε λειτουργία εδώ και τουλάχιστον 5 χρόνια. Η παράκαμψη (παραλιακά μέσω Λυγιάς) εξυπηρετούσε (τρόπος του λέγειν) όταν ακόμα κατασκευαζόταν η γέφυρα. Την θυμάμαι πριν από 10 χρόνια.

Το καλοκαίρι που πέρασα δεν πρόσεξα καμία παράκαμψη πάντως.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri May 26, 2006 11:45 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ πάντως κάπου θυμάμαι μια παράκαμψη όχι όμως ύψος της Λυγιάς αλλά κοντά στην Πάργα αλλά δεν είμαι και σίγουρος αν αφορούσε καν γέφυρα κάπου εκεί υπήρχε και μια γέφυρα.Αλλά με τόσα έργα που γίνονταν τώρα έχω μπερδευτεί. Rolling Eyes Rolling EyesΚαι σιγά τα έργα δηλαδή,όλα άφορουσαν όντως ασφαλτοστρώσεις ή το πολύ διαπλάτυνση του δρόμου.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon May 29, 2006 9:48 am    Post subject: Reply with quote

Για τα έργα στο κομμάτι Πολύμυλος - Βέροια, θα είναι κλειστό το ρεύμα μέχρι 10 Ιουνίου. Στην συνέχεια θα κλείσει το κομμάτι Βέροια Πολύμυλος μέχρι 19 Ιουλίου. Τοποθετείται αντιολισθητική άσφαλτος.

Επίσης θέλω να ξαναεπισημάνω το χάλι με τις διαγραμμίσεις στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκη - Αθήνα, στο ύψος του κόμβου της Εγνατίας στον Γαλλικό Ποταμό. Πηγαίνεις κανονικά στην ευθεία σου στην μεσαία λωρίδα. Ξαφνικά βρίσκεσαι στην δεξιά, και μετά, πάλι ξαφνικά βρίσκεσαι στην αριστερή. Τιμόνι όμως δεν έχεις στρίψει καθόλου!
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Wed May 31, 2006 10:14 am    Post subject: Reply with quote

Ως οριστικός ανάδοχος του αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα-Λεύκτρο-Σπάρτη αναδείχτηκε ο όμιλος "Μωρέας", που απαρτίζεται από τις τεχνικές εταιρείες Ελληνική Τεχνοδομική, Παντεχνική και Ιmpregilo. Φθινόπωρο αρχίζουν τα έργα.

Μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου θα αναδειχτεί και ο προσωρινός ανάδοχος για τον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας (Ε65), αφού οκολκηρώθηκε η κατάθεση των προσφορών.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Wed May 31, 2006 12:38 pm    Post subject: Reply with quote

ειδες τη κατανταια για εμας τους αχαιους που δεν μας υπολογιζουν καθολου στο κρατος της αθηνας? ο αξονας κεντρικης ελλαδας ριχθηκε σαν ιδεα πριν κανα τριαρι χρονια και ηδη μπαινει σε φαση υλοποιησης. ο πατρων κορινθου ποτε επιτελους θα ξεκινησει Question
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed May 31, 2006 12:51 pm    Post subject: Reply with quote

Μα 11 χρόνια υπήρχε Αχαιός πρωθυπουργός και 10 χρόνια Αχαιός Πρόεδρος. Τι παραπάνω θέλατε για να γίνουν τα έργα; Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Wed May 31, 2006 1:26 pm    Post subject: Reply with quote

να γινουν τα εργα Wink ειναι απαραδεκτο αυτο που συμβαινει αυτη τη στιγμη. πρεπει επιτελους κατι να γινει
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed May 31, 2006 4:47 pm    Post subject: Reply with quote

Siakabeti έχεις απόλυτο δίκιο,πού τον ξέραμε αυτόν τον Ε65 και ξεφύτρωσε απ'το πουθενά και το Κόρινθος-Πάτρα είναι ακόμα στα χαρτιά?? Confused Confused Πάντως μακάρι να προχωρήσουν όλα τα έργα το ίδιο γρήγορα όπου κι αν βρίσκονται αυτά.
http://www.knowhow.gr/ecportal.asp?id=31892&nt=105
Πάρα πολύ ευχάριστα τα νέα,ένα χάρτη ρε παιδιά του Ε65 δεν έχουμε,πού κολλάει τώρα αυτό το Καρπενήσι?? Smile Sad
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 152, 153, 154  Next
Page 63 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr