stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Apr 17, 2006 3:20 am    Post subject: Reply with quote

gm2263 πολύ καλό το λινκ να σαι καλά,πολύ καλή δουλειά οι Κροάτες φρέσκα έργα και σύγχρονα φαίνονται,πολύ ωραίες οι φωτό έτσι για να πάρουμε κι εμείς λίγο μάτι από αυτοκινητόδρομους κι ας μην είναι Ελλάδα γιατί έχουμε πέσει σε στέρηση,οι κροατικοί αυτοκ/μοι δεν έχουν να ζηλέψουν προφανώς και τίποτα απ'την εγνατία η οποία απ'ότι φαίνεται κατούρησε στο πηγάδι Evil or Very Mad Embarassed και γενικώς έχουμε συμφιλιωθεί με το γεγονός ότι στην Ελλάδα δεν έχουμε ακόμα έργα ΤΕΤΟΙΑΣ κλάσης που να τυγχάνουν τέτοιας διαφήμισης και προβολής Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Μια μεγάλη ντροπή στην egnatia.gr για το απαράδεκτο φωτογραφικό υλικό που έχει το ίδιο εδώ και χρόνια και στην minenv.gr επίσης για το ανενημέρωτο και ελιππέστατο εδώ και χρόνια φωτογραφικό και πληροφοριακό υλικό για έργα που αφορούν όλη την Ελλάδα.Μακάρι η ιστοσελίδα της ΠΑΘΕ που είναι ακόμα υπό κατασκευή να είναι καλύτερη.
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Mon Apr 17, 2006 8:35 am    Post subject: Reply with quote

Ωστε είχαμε αλλάγή αναδόχου για την Κακιά Σκάλα; Καλό αυτό, σημαίνει ότι η κατάσταση είναι υπό έλεγχο.

Πάντως διάβαζα ότι αναμένεται γενικά νέο ράλλυ κατασκευών. Αν είναι έτσι, τελώ εν αναμονή.

Τώρα, όσον αφορά τους Κροάτες, εκείνο που θα έπρεπε να μας προβληματίζει δεν είναι μόνο η όποια ποιότητα κατασκευών που καταδεικνύουν οι φωτό, είναι η αγάπη των γηγενών εκεί προς τη νεοσύστατη χώρα τους. Δηλαδή, ο άλλος όταν θα αναλάβει έστω και 10 χλμ δρόμου, θα κοιτάξει να τον τελειώσει γρήγορα και καλά για το καλό της Κροατίας. Εδώ, αν δεν είναι αυτοχρηματοδοτούμενο το έργο (και δεν μπορούν να είναι όλα) τη μια σταματάει γιατι έκανε ένσσταση η "Μηχανική", την άλλη είναι η καλύβα της γιαγιάς στο δρόμο, την άλλη κύριος οιδε τι άλλο εμπόδιο υπάρχει.

Τραγικό φυσικά επακολουθο είναι τα γιοφύρια της Αρτας που ακούν στο όνομα "Πέταλο του Μαλιακού" και "Τέμπη". Βρε κυβερνήσεις έρχονται, κυβερνήσεις φεύγουν και αυτά με μαγικό σχεδόν τρόπο επιμένουν στη μιάμιση λωρίδα ανα κατεύθυνση, όπως και το τμήμα Κορίνθου-Πατρών αλλά αυτό μάλλον για άλλους λόγους.

Τουλάχιστον αν τα διορθώσουμε όλα αυτά μέχρι το 2010-12, κάτι κάνουμε... Αλλοιώς...
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Apr 17, 2006 1:58 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow gm2263
Εγώ πιστεύω ότι αν μπορούσαμε εμείς να πάρουμε τις μπουλντόζες και τα φτυάρια να αρχίζαμε να σκάβουμε τους δρόμους θα τους είχαμε τελειώσει πιο γρήγορα γιατί είναι υπόθεση που επείγει εμάς και μόνο εμάς.Όχι τον Τσοχατζόπουλο το Λαλιώτη και τον κάθε Λαλιώτη που για τις μετακινήσεις τους χρησιμοποιούνε ΆΛΛΑ μέσα.Εγώ ενδιαφέρον,αγάπη και πόρωση για τα έργα βλέπω τα 2 τελευταία χρόνια για όλη την Ελλάδα απ'τη Φλώρινα μέχρι το Ηράκλειο και απ'την Πελοπόννησο μέχρι τον Έβρο.Μόνο έτσι θα κάνουμε κάτι.

Υπάρχουν φωτογραφίες απ'την Κακιά Σκάλα??Εκεί τελευταία φορά που πέρασα συνεχίζουν και φτιάχνουν κι άλλες γέφυρες κολλητές στο βράχο,μιλάμε γίνεται της γέφυρας είναι πολύ θεαματικό έργο.Εντυπωσιακό είναι πώς μεταμορφώθηκε ο παλιός δρόμος στον καινούριο με τις σήραγγες και τις γέφυρες.Ουσιαστικά ο δεξιός κλάδος είναι σχεδόν αποκλειστικά χτισμένος πάνω σε γέφυρες και τεχνικά.
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/pegasus_o_kakia_skala.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/kakia20skala4.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Mon Apr 17, 2006 3:27 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως, ο τρόπος κατασκευής της Εγνατίας με τις εναλλαγες κοιλαδογεφυρών και τούνελ μου θυμίζει τον αυτοκινητόδρομο της νοτιου Γαλλίας από τη Μασσαλία μέχρι τα Ιταλικά σύνορα και από εκεί μέχρι την Γένοβα. Εντυπωσιακότατο τεχνικό έργο και μακάρι να τελειώσει σύντομα. Παιδιά όλα χρειάζονται, αλλά αν δεν έχεις τεχνικές υποδομές δεν πας μπροστά.

Αντε παίδες θα σας παρακολουθώ και θα τα λέμε που και που.

Και επί τη ευκαιρία: Πριν τους Ολυμπιακους αν θυμάμαι καλά είχαν γίνει κάτι καταστροφές στο δρόμο Κορίνθου-Τριπόλεως. Τις επισκευασαν ή ακόμα; Καλά δεν ρωτάω αν ζητήθηκαν ευθύνες από κανένα, βλεπεις δεν είναι το thread με τα ανέκδοτα και τις αστείες καταστάσεις εδώ πέρα... Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Mon Apr 17, 2006 7:51 pm    Post subject: Reply with quote

οι ζημιες στην κορινθου-τριπολεως εχουν απακατασταθει εδω και τουλαχιστον εναμιση χρονο Very Happy ομως στην τριπολεως-καλαματας, το τμημα παραδεισια-τσακωνα που γκρεμιστηκε κυριολεκτικα ειναι ετσι απο το 2003. τις επομενες εβδομαδες απο οτι ξερω υπογραφεται και η συμβαση αποκαταστασης του αυτοκινητοδρομου προυπολογισμου 119.000.000 ευρω!!! δηλαδη ανακατασκευαζεται με κοιλαδογεφυρες και τεχνικα στη θεση του μπαζωματος. μου αρεσει που το τμημα αυτο απαφασιστηκε να ανακατασκευαστει ως δημοσιο εργο για να γινει γρηγοροτερα, ενω τις επομενες μερες αναμενεται να αναδειχθει προσωρινος αναδοχος στον αυτο/δρομο ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΤΡΙΠΟΛΗ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ-ΣΠΑΡΤΗ{ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ} ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΤΟΥ 2ΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΟΥ ΤΟΥΝΕΛ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΙΣΙΟΥ Cool ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΜΕ ΕΡΓΑ ΣΕ ΜΗΚΟΣ 100Km καθως και βελτιωσεις στο ηδη κατασκευασμενο τμημα ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΤΡΙΠΟΛΗ{νεοι ανισοπεδοι κομβοι κτλ.} και φυσικα τη λειτουργια του αυτο/δρομου ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΤΡΙΠΟΛΗ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ/ΣΠΑΡΤΗ Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Mon Apr 17, 2006 8:01 pm    Post subject: Reply with quote

Surprised

Kαλόοοοοο... Τέτοια να ακούω... Smile

Βέβαια, υπάρχουν και άλλα σημεία που χρήζουν προσοχής. Βλε΄πω τα ρεπορτάζ για την Κορίνθου-Πατρών και με πιάνει η ψυχή μου αλλά τελικά το παλέβουν μάλλον το θέμα κατα πως φαίνεται.

Παιδιά, ένας λόγος που είναι τα πάντα στην Αθήνα είναι πως στην περιφέρεια αισθάνεσαι απομονωμένος. Το έχω πεί: Αλλο εξοχή, άλλο επαρχία. Η εξοχή είναι χαρά θεού, ενώ η λέξη "επαρχία" μου θυμίζει τη μιζέρια της απομόνωσης. Ο μόνος τρόπος να την αποφύγουμε είναι με έργα, έργα, έργα.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Apr 18, 2006 12:02 am    Post subject: Reply with quote

Arrow Gouperman Πώς είχα την εντύπωση ότι η σύμβαση είχε ήδη υπογραφεί αν και δεν βρήκα αντίστοιχο άρθρο στην παρακάτω σελίδα???
περιγραφή http://www.knowhow.gr//ecportal.asp?id=29467&nt=105


Η κατασκευαστική εταιρεία Θόλος Α.Ε. υπέγραψε σύμβαση για το έργο "Κατασκευή Τμήματος Πατρίδα-Νάουσα, νομού Ημαθίας"
http://www.knowhow.gr//ecportal.asp?id=30819&nt=105
Επειδή δεν το διευκρινίζει πρόκειται προφανώς για αυτοκ/μο αν κρίνω απ'τη διατομή και τα τεχνικά.
Σημ.ΔΕΝ καταλαβαίνω γιατί έως και αυτό το τμήμα θα διαθέτει διατομή 21,5μπου φαντάζομαι θα περιλαμβάνει οπωσδήποτε και ΛΕΑ και το τμήμα Πάτρα-Τσακώνα ακόμα και το Κόρινθος-Πάτρα που είδα τελευταία θα είναι ένας στενότερος δρόμος??? Question Question Question Confused Confused Confused ConfusedΔηλ δεν μπορώ να κατανοήσω τις πιο αυξημένες κυκλοφοριακές ανάγκες του δρόμου Βέροια-Έδεσσα σε σύγκριση με την Κορίνθου-Πατρών-Τσακώνας. Sad Sad Sad
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Tue Apr 18, 2006 9:00 am    Post subject: Reply with quote

η κατασκευη αυτου του δρομου ως τη ναουσα ειναι ουσιαστικα συνδετηριος της με την εγνατια οδο στο υψος της βεροιας.αν δεις και στο χαρτη, ο δρομος αυτος ειναι σχετικα μικρος σε μηκος.με πλατος 21,5 μετρα πιστευω πως δεν θα εχει βοηθητικες λωριδες.η εγνατια ειναι 24,5 μετρα και μετα βιας εχει ΛΕΑ. απο οτι βλεπω στο χαρτη μενει η κατασκευη του τμηματος πατριδα-εγνατια οδος{ που ειναι ουσιαστικα η παρακαμψη της βεροιας}.στον αυτοκινητοδρομο ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΠΑΤΡΑ το πλατος θα ειναι 26,5 μετρα ως πυργο 24,5 μετρα και απο εκει μεχρι την τσακωνα 19,5 μετρα. τωρα πως θα χωρεσει αυτο/δρομος σε 19,5 μετρα Twisted Evil Question Question Question Question παντως θα ειναι πολυ καλυτερος δρομος απο τον σημερινο. αλλωστε απο το κομματι ΠΥΡΓΟΣ-ΤΣΑΚΩΝΑ περνανε πολυ λιγα αυτοκινητα. εχω περασει μερικες φορες απο εκει σχετικα προσφατα και θυμαμαι. επειδη εχω παει ναουσα, πιστευω πως.ναι, απο εκεινο τον δρομο περνανε πολυ περισοτερα αμαξια απο οτι στον πυργος-τσακωνα{ ειδικα για το υποτμημα ΚΑΛΟ ΝΕΡΟ{ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ}-ΤΣΑΚΩΝΑ}
Back to top
View user's profile Send private message
jnathan7
New Member
New Member


Joined: 22 Feb 2006
Posts: 12
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Apr 18, 2006 11:11 am    Post subject: Reply with quote

Αναφορικά με το επικείμενο πλάτος των αυτοκινητοδρόμων έχω να επισημάνω τα εξής:

Πλάτος αυτοκινητοδρόμου 19,5 μέτρα επιτυγχάνεται αν αντί για διαχωριστική "νησίδα" τύπου (Α)new Jersey (πλάτους περίπου 2-2,5 μέτρων) υπάρχει (Β) μόνο "στηθαίο" (είτε τύπου new Jersey, απο πλάκες μπετον πάχους περίπου 0,5 μέτρων, είτε (Γ) απο μεταλικες μπάρες, ιδιου πλάτους. Φυσικά στα 19,5 μέτρα δεν συμπεριλαμβάνεται Λ.Ε.Α. παρα μόνο 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανα κλάδο (σε αντίθεση με τον τύπο (Α) που περιλαμβάνει 2 ΛΕΑ) . Με την τεχνική (Β) είναι κατασκευασμένος π.χ. ο αυτοκινητόδρομος Πτολεμαίδας - Κοζάνης (περίπου 28km) και με τη τεχνική (Γ) θα είναι ο (υπο κατασκευή) αυτοκινητόδρομος Σωζόπολης-Ποτίδαιας περίπου 20km).Πάντως αναφορικά με τη διαπίστωση οτι ο αυτοκίνητόδρομος Πύργος- Τσακώνα θα έπρεπε να είναι μεγαλύτερης διατομής λόγω κυκλοφοριακού φόρτου, φαίνεται πως πιο "αδικημένος" είναι ο δρόμος της Χαλκιδικής αφού καλείται να εξυπηρετήσει -ιδιαίτερα τους ανοιξιάτικους και θερινούς μήνες- ορδές εκδρομέων στα παραθαλάσσια μέρη απο τη Θεσσαλονίκη κυρίως και την υπόλοιπη Μακεδονία. Είναι τρελό ο συγκεκριμένος αυτοκινητόδρομος να είναι κατασκευασμένος απο Θεσσαλονίκη έως Σωζόπολη (περίπου 45km) με προδιαγραφές τύπου (Α), (δηλαδή Εγνατίας/ΠΑΘΕ) και απο εκεί και ύστερα να στενεύει. Ωστόσο, έστω και για τους 3 τύπους, δε παύουμε να αναφερόμαστε σε ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥΣ δεδομένου οτι:

1) Όλες οι οδικές διασταυρώσεις έιναι ανισόπεδες.
2) Προβλέπονται λωρίδες επιβράδυνσης για αλλαγή πορείας(εξόδους) σε όλους τους κόμβους.
3) Η οδική σήμανση είναι ευρωπαικών προδιαγραφών με μεγάλες πράσινες ή μπλέ πινακίδες.
4) Προβλέπονται σε όλες τις περιπτώσεις τεχνικά βοηθητικά έργα
υποδομής (όπως κοιλαδογέφυρες υπόγειες διαβάσεις ποταμών - ομβρίων υδάτων - ζωων κλπ)
5) Κατα μήκος των οδών τα προσκέιμενα αυτών αγροτεμάχια είναι περιφραγμένα (για αποφυγή διατάραξης της κυκλοφορίας απο κοπάδια ζώων)
6) Τα τόξα των στροφών (ανοιχτές καμπές) και η κλίση του οδοστρώματος είναι αρτιότερων προδιαγραφών.
7) Όλοι οι κόμβοι αλλά και οι γέφυρες είναι ηλεκτοφωτιζόμενοι.
8) Στα δεξιά άκρα κάθε κλάδου υπάρχουν υποχρεωτικά μεταλικές μπάρες.
9) Ο ασφαλτοτάπητας είναι ανώτερων προδιαγραφών με χαμηλές προσμίξεις σε ασβεστολιθικά πετρώματα (αυτά που κάνουν τον δρόμο να "γλυστράει")

Τα ανωτέρω τα αναφέρω για να κάνω σαφές οτι πέρα απο το πλάτος ενός δρόμου σημαντικό ρόλο παίζουν και άλλα στοιχεία που συνήθως τα ξεχνάμε και παραπονιόμαστε ίσως λίγο παραπάνω απο ότι πρέπει...
Για να μη παρεξηγηθω, θέλω να πώ, οτι σε σχέση με το "εθνικό δίκτυο" της
δεκαετίας του '90 η Ελλάδα ακόμα και σε επαρχιακό επίπεδο έχει αποκτήσει και προγραμματίζεται να αποκτήσει ένα σαφώς ανώτερο ποιοτικά και ασφαλέστερο, οδικό δίκτυο.
Βέβαια μπορούν να γίνουν ακόμη περισσότερα. Αν λάβει κανείς όμως υπόψη τη δεινή οικονομική κατάσταση του κρατικού προυπολογισμού όπως εκφράζεται απο τη συρρίκνωση του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων των τελευταίων ετών, αλλά και την "απροθυμία" της Ευρωπαικής Τράπεζας ΕΠενδύσεων" για συγχρηματοδοτήσεις έργων (δες π.χ. Μετρό Θεσ/νίκης) τα πράγματα είναι γενικά λίγο σφιχτά...

Πάντως είμαι αισιόδοξος για τα επόμενα χρόνια... Ιδωμεν..
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Tue Apr 18, 2006 12:32 pm    Post subject: Reply with quote

θα ηθελα να ρωτησω κατι για τον ηλεκτροφωτισμο των αυτοκινητοδρομων. στις υπολοιπες χωρες τις ευρωπης οι αυτοκ/δρομοι φωτιζονται μονο στους ανισοπεδους κομβους οπως εδω ή σε ολο το μηκος τους???? ξερετε αν προβλεπεται απο τις συμβασεις παραχωρησης που θα υπογραφουν ηλεκτροφωτισμος σε ολο το μηκος τους???{ μιλαω για τα 6 αυτοχρηματοδοτουμενα εργα και ΟΧΙ για την εγνατια που θα παραμεινει στο δημοσιο} δηλαδη να γινουν σαν την ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ??ΜΠΑ ΕΕ? Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
jnathan7
New Member
New Member


Joined: 22 Feb 2006
Posts: 12
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Apr 18, 2006 12:52 pm    Post subject: Reply with quote

Απ'οσο ξέρω φίλε gouperman στο μεγαλύτερο τους ποσοστό (δηλ περίπου 80-90%) οι αυτοκινητόδρομοι των κάτω χωρών (BE-NE-LUX) είναι ηλεκτροφωτισμένοι καθ' όλο το μήκος τους. Τώρα, στην Ελλάδα εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων οι συμβάσεις των έργων προβλέπουν ηλεκτροφωτισμό μόνο για κόμβους, γέφυρες και σήραγγες. Ωστόσο υπάρχουν 3 ακόμη κατηγορίες οδικών έργων οπου επιβάλλεται αυτό:
1) Στους περιαστικούς αυτοκινητόδρομους (π.χ. περιφερειακοί Αθηνών, Θεσ/νίκης, Βόλου, Πάτρας, Λάρισας, Ηρακλείου, κλπ.) λόγω αυξημένου κυκλοφοριακού φόρτου.
2) Σε ειδικά ορεινα περάσματα όπου επικρατουν ιδιαίτερες καιρικές συνθήκες (π.χ. ομίχλη) όπως στη διάβαση της Καστανιάς (Εγνατία-26 km) ή στην Εθνική Τριπόλεως κοντά στη σήραγγα Αρτεμισίου. Ειδικότερα δε για τη Καστανιά τα φωτιστικά σώματα είναι διπλάσια σε πλήθος για κάθε στύλο, παρέχοντας αυξημένη ασφάλεια στην ομίχλη που είναι πολύ συνηθισμένη στη περιοχή του Βερμίου.
3) Σε οδούς οπου διέρχονται απο Βιομηχανικές περιοχές ή κοντά απο αεροδρόμια (δες Αυτ/δρομο Θεσ/νίκης-Μηχανιώνας) ή λιμάνια.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Apr 18, 2006 12:53 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως υπάρχουν κάποια τμήματα των αυτοκινητοδρόμων που είναι ηλεκτροφωτισμένα. Πχ σχεδόν όλο το τμήμα της ΠΑΘΕ από Αερινό Μαγνησίας μέχρι τις Ράχες Φθιώτιδας (εκεί που τελειώνει ο αυτοκινητόδρομος και αρχίζει το γνωστό "πέταλο" έχει φώτα (μόνο κάποια λίγα χιλιόμετρα μεταξύ Αλμυρού και Σούρπης νομίζω δεν έχουν, αλλά την τελευταία φορά που πέρασα είδα ότι φτιάχνουν τις βάσεις για να βάλουν)

Επίσης πλήρως φωτισμένες είναι η Παράκαμψη Καστανιάς, η Παράκαμψη Καβάλας και η εξωτερική περιφερειακή Θεσσαλονίκης όσον αφορά την Εγνατία Οδό.

Φωτισμένη φυσικά είναι και η Περιμετρική Πάτρας.

Απαράδεκτος είναι ο φωτισμός, η σήμανση αλλά και η κατάσταση γενικά του δρόμου στο τμήμα Κλειδί-Θεσσαλονίκη της ΠΑΘΕ (μήκους 40 χλμ). Το συγκεκριμένο τμήμα είναι 3+ΛΕΑ ανά κατέυθυνση (με υποτυπώδη όμως ΛΕΑ), έχει το καταπληκτικό πλεονέκτημα ότι τα δύο ρεύματα είναι τελείως ξεχωριστά με μεγάλη απόσταση ανάμεσά τους και είναι το πρώτο εκτεταμένο τμήμα αυτοκινητοδρόμου που παραδόθηκε στη χώρα μας πριν από μία 20ετία. Δυστυχώς όμως έχει αρχίσει και δείχνει την ηλικία του, κυρίως όσον αφορά τη σήμανση και την πολύ μικρή ΛΕΑ. Ειδικά το βράδυ είναι αρκετά επικίνδυνος αφού έχει όπως είπα κακή σήμανση και οι οδηγοί αναπτύσσουν πολύ μεγάλες ταχύτητες αφού μιλάμε για μια ατέλειωτη ευθεία.

Οι απαραίτητες εργασίες κατα τη γνώμη μου:
-Μικρή διαπλάτυνση ώστε να γίνει κανονική ΛΕΑ
-Νέα σήμανση (φωσφοριζέ μπάρες, πινακίδες κλπ)
-Πλήρης ηλεκτροφωτισμός
-Νέος σχεδιασμός στον ανισόπεδο κόμβο Ευζώνων ο οποίος είναι ο πιο παράδοξος στην Ελλάδα αφού έχει είσοδο και έξοδο από τα αριστερά!!!

Υπενθυμίζω ότι ο συγκεκριμένος δρόμος είναι κοινό τμήμα και της ΠΑΘΕ αλλά και της Εγνατίας Οδού.
Back to top
View user's profile Send private message
jnathan7
New Member
New Member


Joined: 22 Feb 2006
Posts: 12
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Apr 18, 2006 1:06 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνω απόλυτα superas κι επαυξάνω! Τον συγκεκριμένο δρόμο τον διασχίζω αρκετές φορές το μήνα. Θα έλεγα επίσης να διανοιχτεί και ο δεξιός κλάδος απο το υψος Κλειδί έως λίγο πρίν τους Ευζώνους μιάς και οι εμπλεκόμενες εκτάσεις είναι απαλλοτριωμένες εδώ και 20 χρόνια.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Apr 18, 2006 2:15 pm    Post subject: Reply with quote

Θέλει σίγουρα κάποιες βελτιώσεις, τα χρόνια περνούν σιγά σιγά αλλά δεν έχει και τα μαύρα του τα χάλια.

Δεν κατάλαβα αυτό που λέει ο jnathan7 για την διάνοιξη από Κλειδί ως κόμβο προς Ευζώνους. Θα κατασκευαστεί καινούργιος δρόμος πάνω από την Εθνική οδό;

Εμένα δεν με ενοχλεί ο κόμβος προς Εύζωνους ότι η είσοδος είναι στην αριστερή πλευρά. Το χαζό είναι ότι από Εύζωνους προς Θεσσαλονική, βγαίνεις στην αριστερή πλευρά και αυτό είναι σίγουρα επικίνδυνο (αν τηρήσεις τα όρια ταχύτητας, από τους Εϋζωνους πηγαίνεις με 60 και εισέρχεσαι στην κυκλοφορία των 120 στην αριστερή λωρίδα.

Στον κόμβο της Εγνατίας λίγο μετά τον Γαλλικό ποταμό γίνεται ο χαμός με τις διαγραμμίσεις. Έχουν μείνει οι παλιές, έχει βάλει η Εγνατία τις δικές της, και αν ξεκινήσεις από την μεσαία λωρίδα, βρίσκεσαι ξαφνικά στην αριστερή χωρίς να το πάρεις χαμπάρι.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Apr 18, 2006 2:23 pm    Post subject: Reply with quote

jnathan7 wrote:
Θα έλεγα επίσης να διανοιχτεί και ο δεξιός κλάδος απο το υψος Κλειδί έως λίγο πρίν τους Ευζώνους μιάς και οι εμπλεκόμενες εκτάσεις είναι απαλλοτριωμένες εδώ και 20 χρόνια.


Από Κλειδί μέχρι κόμβο Ευζώνων υπάρχουν κανονικά 2 κλάδοι. Εννοείς μήπως από τον κόμβο (στην περιοχή της Χαλάστρας) μέχρι του Ευζώνους στα σύνορα; Αν εννοείς αυτό, όντως οι εκτάσεις είναι ελεύθερες και απαλλοτριωμένες για να γίνει ο δεύτερος κλάδος μέχρι το Πολύκαστρο (αφού προς το παρόν ο δρόμος έχει διατομή εθνικής οδού). Από κει και πάνω (Πολύκαστρο-σύνορα Ευζώνων) υπάρχει από παλιά αυτοκινητόδρομος 2+ΛΕΑ.

Για το τμήμα Χαλάστρα-Πολύκαστρο ξέρω ότι θα γίνει με παραχώρηση-αυτοχρηματοδότηση, οπότε πάει μακριά η βαλίτσα προς το παρόν. Λέγεται ότι είναι πακέτο με το Κόρινθος-Πάτρα.
Back to top
View user's profile Send private message
jnathan7
New Member
New Member


Joined: 22 Feb 2006
Posts: 12
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Apr 18, 2006 2:35 pm    Post subject: Reply with quote

chr.04 wrote:
Δεν κατάλαβα αυτό που λέει ο jnathan7 για την διάνοιξη από Κλειδί ως κόμβο προς Ευζώνους. Θα κατασκευαστεί καινούργιος δρόμος πάνω από την Εθνική οδό;


Αυτό που θέλω να πώ φίλε chr.04 είναι οτι απο τη διασταύρωση της ΠΑΘΕ για Ευζώνους μέχρι περίπου 6 Κm πρίν τα σύνορα ο δρόμος είχε προβλεφθεί τη 10ετία του '80 να είναι σύγχρονος αυτοκινητόδρομος διατομής 2 κλάδων με 3 λωρίδες + ΛΕΑ ανα κατεύθυνση (όπως είναι η εθνική Θεσ/νικης-Κατερίνης). Ωστόσο λόγω των γεοπολιτικών καταστάσεων που επικράτησαν εκέινη τη δεκαετία με τα βόρεια σύνορά μας και απο το γεγονός οτι δε θεωρούσε η κυβέρνηση ως υψηλής στρατηγικής σημασίας αυτή τη διασύνδεση με τα σύνορα (συν το οτι δεν υπήρχαν τοτε λεφτά- θυμηθείτε τα περιφημα πολιτικα σκάνδαλα... Wink ), ο δρόμος έμεινε κατα το ήμισυ περατωμένος ήτοι: Τελέιωσε μόνο ο ένας κλάδος (ο αριστερός) και έτσι επιλέχθηκε να έχει αμφίδρομη κατέυθυνση δηλ. 1 λωρίδα ανα κατεύθυνση + ΛΕΑ, χωρις νησίδα. Τα 70 αυτά και κάτι χιλιόμετρα αν τα διανύσεις και κοιτάζεις- πηγαίνοντας προς Γιουγκοσλαβία- στα δεξια σου, θα δείς εκτάσεις απαλλοτριωμένες ελέυθερες απο κάθε είδους δόμηση ή άλλες επιχειρήσεις, οι οποιες (εκτάσεις) είναι χωρισμένες απο τα παρακείμενα αγροτεμάχια με περίφραξη, τουτέστιν είναι οι εκτάσεις που είχαν προβλεφθεί για το δεξιο κλάδο του αρχικού αυτοκινητόδρομου. Δεδομένου οτι το κόστος για την τελική αποπεράτωση του έργου είναι μικρό αφού σε όλες τις ανισόπεδες διασταυρώσεις του δρόμου έχουν ήδη γίνει οι γέφυρες και τα λοιπά έργα υποδομής και εφόσον μιλάμε για μια ΑΠΕΡΑΝΤΗ ευθεία σε ΚΑΜΠΟ δικαιολογεί την αδιαφορία των μετέπειτα κυβερήσεων επι χρονια... Sad
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Apr 18, 2006 5:33 pm    Post subject: Reply with quote

gouperman wrote:
αν δεις και στο χαρτη, ο δρομος αυτος ειναι σχετικα μικρος σε μηκος.με πλατος 21,5 μετρα πιστευω πως δεν θα εχει βοηθητικες λωριδες.η εγνατια ειναι 24,5 μετρα και μετα βιας εχει ΛΕΑ. απο οτι βλεπω στο χαρτη μενει η κατασκευη του τμηματος πατριδα-εγνατια οδος{ που ειναι ουσιαστικα η παρακαμψη της βεροιας}.στον αυτοκινητοδρομο ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΠΑΤΡΑ το πλατος θα ειναι 26,5 μετρα ως πυργο 24,5 μετρα και απο εκει μεχρι την τσακωνα 19,5 μετρα. τωρα πως θα χωρεσει αυτο/δρομος σε 19,5 μετρα?

Πολύ ευχάριστο αυτό που λες εύχομαι να ισχύει αλλά είναι αρκετά έγκυρη η πληροφορία;Δηλ όντως μετά τον Πύργο η κίνηση δεν είναι και τόσο μεγάλη αλλά αν είναι έτσι τότε μιλάμε ήδη για πραγματικό αυτοκ/μο!!! Very Happy Very Happy Με 21,5μ είναι δυνατόν να συμπεριληφθεί ΛΕΑ πλάτους γύρω στα 2μ δηλ 4 επί 3,75 οι 4 κανονικές λωρίδες 2,5μ νησίδα και 2 επί 2μ οι ΛΕΑ.Αλλά με 19,5μ όντως δεν χωράει ΛΕΑ και στην εγνατία προβλέπεται διατομή 22μ ή 21,5μ για τα δυσχερή ορεινά τμήματα και απ'ότι έχω δει σε φωτό περιλαμβάνεται ΛΕΑ αλλά νησίδα πλάτους γύρω στο 1,5-2μ. με μονό στηθαίο από μπετόν που σημαίνει ότι κόβουν πλάτος απ'τη νησίδα.Στα 24,5μ η νησίδα είναι πιο πλατιά και πιθανόν και οι ΛΕΑ.Εύχομαι ειλικρινά οι διατομές να ισχύσουν όπως λες. Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Στη Βέροια είχε ήδη δωθεί μια παράκαμψη πριν κανα 2 χρόνια αλλά απ'ότι θυμάμαι δεν ήταν αυτοκ/μος.Τι παίζει γενικά με αυτό το τμήμα?
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ επιτέλους με εκείνη την παράκαμψη Ναυπάκτου που κατασκευάζεται εδώ και 200.000 χρόνια???? Question Question Question Shocked Shocked Shocked Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Κάπου άκουσα ότι θα παραδωθεί ή 2006 ή 2007.Είναι πραγματικά από τα έργα μαύρες σελίδες της προηγούμενης περιόδου.Το 2000 είχα διαβάσει ένα άρθρο που μιλούσε για τις πρώτες σήραγγες στην Ελλάδα μεταξύ αυτών η Αρτεμισίου! η Μετσόβου και η Σ2 στην παράκαμψη Ναυπάκτου!!!Της εγνατίας ακόμα ήταν άγνωστες.
http://www.efklidis.gr/erga/nafpak.html
χάρτης
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/parakampsi_Nafpaktou.jpg
μοιάζει λίγο με την παράκαμψη Καβάλας!!! Shocked Shocked
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/parakampsi_Kavalas.jpg


Last edited by Beethoven on Tue Apr 18, 2006 5:46 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Apr 18, 2006 5:45 pm    Post subject: Reply with quote

Beethoven πέρασα πριν από 3 εβδομάδες από Ναύπακτο. Στην είσοδο και την έξοδο της πόλης ήδη έχουν ευθυγραμμίσει τον δρόμο που έρχεται από Αντίρριο και Ιτέα με την παράκαμψη και μπροστά είχε μπάρες. Έτσι όπως φαίνεται είναι θέμα χρόνου να δοθεί η παράκαμψη όμως το κακό είναι ότι γενικά δεν ακούγεται τίποτα κι ελπίζω να μην έχει κολλήσει κάπου.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Apr 18, 2006 6:37 pm    Post subject: Reply with quote

Προσωρινός μειοδότης για τη γέφυρα Νέστου
(18/04/2006)
Ανακηρύχθηκε χθες προσωρινός μειοδότης για το έργο της γέφυρας του Nέστου στην Εγνατία οδό, προϋπολογισμού 49 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για την εταιρεία Ιόνιος Κατασκευαστική. Οι εργασίες κατασκευής αναμένεται να έχουν ξεκινήσει έως τα τέλη Iουνίου, με συμβατικό χρόνο ολοκλήρωσης τους 26 μήνες. Στη γέφυρα του Νέστου θα κατασκευαστεί και σταθμός διοδίων.ερτ.ΠΟΤΕ ΚΙΟΛΑΣ!!! Shocked Shocked Shocked
Very Happy Very Happy Very Happy Surprised Surprised Surprised Very Happy Very Happy Very Happy Surprised Surprised Surprised Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
jnathan7
New Member
New Member


Joined: 22 Feb 2006
Posts: 12
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Apr 19, 2006 6:40 am    Post subject: Ολοκληρώνονται οι διαγωνισμοί για την Εγνατία Οδό Reply with quote

Αντιγράφω απο το φύλλο της 17/4/2006 εφημερίδα:"Ημερησία"

Ολοκληρώνεται αμέσως μετά το Πάσχα το πρόγραμμα των διαγωνισμών του βασικού άξονα της Eγνατίας Oδού, η οποία αναμένεται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία στα τέλη του 2008. Mέχρι τότε αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί πλήρως και ο κάθετος άξονας Θεσσαλονίκη-Σέρρες-Προμαχώνας.
Eως το τέλος Aπριλίου θα έχουν αναδειχθεί οι ανάδοχοι των τελευταίων εργολαβιών του έργου, συνολικού προϋπολογισμού 400 εκατ. ευρώ περίπου. Σήμερα, βάσει του προγραμματισμού της «Eγνατίας Oδού AE» ανοίγουν οι προσφορές για το έργο της γέφυρας του Nέστου, προϋπολογισμού 50 εκατ. ευρώ.
Στις 27 Aπριλίου, θα αποσφραγιστούν οι προσφορές για άλλα δυο έργα: την κατασκευή του 2ου κλάδου της σήραγγας Mετσόβου, προϋπολογισμού 140 εκατ. ευρώ, καθώς και του τμήματος Αραχθος-Περιστέρι, μήκους 5 χλμ. και προϋπολογισμού 110 εκατ. ευρώ.
Mε τις εργολαβίες αυτές ολοκληρώνεται ο βασικός κορμός του άξονα από την Hγουμενίτσα έως τους Kήπους του Εβρου. Eκτός απροόπτου οι εργασίες κατασκευής θα έχουν ξεκινήσει έως τα τέλη Iουνίου.
Mέσα στον Mάιο αναμένεται να ανοίξουν και οι προσφορές για το τμήμα Aλιάκμων-Kωσταράζι του κάθετου άξονα Σιάτιστα-Kρυσταλλοπηγή, προϋπολογισμού 43 εκατ. ευρώ.
ΔΙΟΔΙΑ
Στα μέσα του καλοκαιριού αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία και τα πρώτα διόδια στην Eγνατία Oδό.
Back to top
View user's profile Send private message
jnathan7
New Member
New Member


Joined: 22 Feb 2006
Posts: 12
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Apr 19, 2006 9:03 am    Post subject: Reply with quote

Πάντως, αναφορικά με τα έργα που έχουν δημοπρατηθεί το τελευταίο καιρό, και επειδή, διάβασα σε αρκετα απο τα προηγούμενα posts για τη μεγάλη κινητικότητα του Υ.Π.Ε.ΧΩ.Δ.Ε. απο ένα πρόσφατο δελτίο τύπου μπορούμε να δούμε ορισμένα ενδιαφέροντα στοιχεία:

Δελτίο Τύπου 23/02/2006:
"...
...Μέχρι τώρα, επί της σημερινής πολιτικής ηγεσίας, δημοπρατήθηκαν έργα συνολικού προϋπολογισμού 5,1 δισ. ευρώ. (Χωρίς να υπολογίζονται τα έργα που δημοπρατούνται με τη μέθοδο της Σύμβασης Παραχώρησης.) Δηλαδή δημοπρατήσαμε ήδη τα μισά από τα έργα που δημοπρατήθηκαν σε ολόκληρη την δεκαετία 1994-2003!
Στα έργα αυτά, από τα 5,1 δις ευρώ, μέχρι σήμερα έχουν ανακηρυχθεί οριστικοί ανάδοχοι σε έργα συνολικού ύψους 4,4 δις ευρώ.
Σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία, σε όλους τους διαγωνισμούς, οι προσφορές ανοίχθηκαν ενώπιον όλων των διαγωνιζομένων και ανάδοχος ανακηρύχθηκε η εταιρεία που κατέθεσε την καλύτερη προσφορά.
Σε όσες περιπτώσεις διαγωνιζόμενοι έκαναν προσφυγές, τα ελληνικά Δικαστήρια και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, απεφάνθησαν ότι όλες οι διαδικασίες που ακολουθήσαμε ήταν αδιάβλητες και υπηρετούσαν το δημόσιο συμφέρον.

Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα των διαγωνισμών, η αξία και το ποσοστό επί του συνόλου των έργων που έχει αναλάβει η κάθε εταιρεία, είναι τα εξής:

Εταιρεία Προϋπολ. έργων (εκατ. €) (%) επί του συνόλου
ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ 7ης ΤΑΞΕΩΣ
ΑΕΓΕΚ 296,8 6,69%
ΑΘΗΝΑ ΑΤΕ 265,0 5,97%
ΑΚΤΩΡ 344,0 7,75%
ΑΤΤΙΚΑΤ ΑΤΕ 560,2 12,62%
ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ ΑΤΕ 78,5 1,77%
J & P ΑΒΑΞ 210,5 4,74%
ΜΗΧΑΝΙΚΗ Α.Ε. 380,0 8,56%
ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ 221,0 4,98%
ΤΕΡΝΑ 63,0 1,42%
Προϋπολογισμός έργων που ανατέθηκαν σε εταιρείες 6ης και μικρότερων τάξεων: 888,24
Μερίδιο μεγάλων, επώνυμων ευρωπαϊκών εταιρειών που συμμετείχαν σε ομίλους που αναδείχθηκαν οριστικοί ανάδοχοι σε έργα ΜΕΤΡΟ : 1.132,20
Γενικό Σύνολο 4.439,43 ........."

Απο τα παραπάνω θέλω να καταστήσω σαφές οτι δεν είμαι κομματικοποιημένος, ούτε οτι το post αποσκοπεί σε πολιτική διένεξη στο forum. Απλα κάποια πράγματα πρέπει να λέγονται εφόσον είναι επίσημα και αληθινά στοιχεία. Λέω ΜΠΡΑΒΟ σε ανθρώπους (οπουδήποτε κι αν ανήκουν ιδεολογικά-πολιτικά) που είναι ευέλικτοι και παραγωγικοί με στρατηγική για το αναπτυξιακό μέλλον μιας χώρας και διεκπεραιώνουν τα καθήκοντα τους οσο το δυνατόν πιο αδογματιστα παρα τα πλήθη ενάντιων ενέργειών (π.χ. αδικαιολόγητες προσφυγές -δες Μετρό Θεσσαλονίκης)
Μακάρι τα έργα να προχωράνε ακόμη πιο γρήγορα στο μέλλον....
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2300
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Thu Apr 20, 2006 12:34 am    Post subject: Reply with quote

Links links links!!! Σας εκλιπαρώ δηλαδή, τι άλλο να κάνω;

ΟΧΙ COPY-PASTE!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ioannis31
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 18 Feb 2004
Posts: 762
Location: Suburbia

PostPosted: Thu Apr 20, 2006 12:00 pm    Post subject: Reply with quote

http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/ioannis2005/44424/524335

Αφορά το Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσάκωνα (EKPPT). Σε επόμενο post ίσως δώσω και τα στοιχεία των διοδίων.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Apr 20, 2006 1:10 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ καλό ioanni μπράβο.Απ 'ότι βλέπω στο ύψος του Καιάφα ο δρόμος θα περάσει από κάτω παραλιακά.Αυτό είναι ανεκτό το έχει αποδεχτεί ο δήμος Ζαχάρως γιατί θυμάμαι ότι απ'την αρχή είχε αντιδράσει έντονα για την προστασία της περιοχής και κατάφερε απ'την αρχή να πετύχει χάραξη από πάνω στο βουνό με μεγάλη σήραγγα στο Λάπιθα.Εύχομαι να μην υπάρχουν άλλες μεγάλες καθυστερήσεις,αλλά όπως έχει η περιοχή εκεί θα μου φαινόνταν πιο φρόνιμο ο δρόμος να πέρναγε από πάνω με τη σήραγγα γιατί σε κάποιο σημείο ο υπάρχον δρόμος έρχεται απ'τη μια πλευρά κολλητά στη λίμνη του Καιάφα και απ'την άλλη είσαι 5 βήματα απ'τη θάλασσα. Confused Confused Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Apr 20, 2006 1:35 pm    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστούμε ioannis! Πάρα πολύ ενδιαφέρον!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 152, 153, 154  Next
Page 60 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr