stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Αεροδρόμια & Αερομεταφορές
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sun Feb 05, 2006 1:48 pm    Post subject: Reply with quote

Ε όχι και 10 χρόνια,είπαμε!!Ήδη μειώθηκε...
http://www.ert.gr/localnews/local_details.asp?id=204751
Η Κρήτη έχει κι άλλο Καστέλι εκτός απ'αυτό κοντά στα Χανιά??? Shocked Shocked Πάντως είναι ένα τεράστιο έργο,στην περιφέρεια και μπορεί να συναγωνιστεί επάξια αντίστοιχα έργα τόσο στην Αθήνα όσο και στην Ευρώπη.Και είμαι χαρούμενος που θα διατεθεί 1,1 δισ.ευρώ για ένα τέτοιο έργο στην περιφέρεια και δη στη νησιωτική χώρα.Πιστεύω θα είναι ένα απ'τα μεγαλύτερα έργα στην Ελλάδα αν συνυπολογίσουμε τα μετρό,τα οδικά,τη γέφυρα,το Ελ.Βενιζέλος.
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Mon Feb 06, 2006 2:11 am    Post subject: Reply with quote

Πολύ ευχάριστα τα νέα για την κρήτη! Άντε, καιρός είναι να ξεκινήσουν και τα έργα για το αερδρόμιο της Θεσσαλονίκης.. Και όχι μόνο του διαδρόμου,αλλά και του καινούριου τέρμιναλ. Κοιτάξτε τι χτίζουν στην Άγκυρα: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=205192
Σας θυμίζει κάτι;;; Wink Και εκεί κοντέυουν να το τελειώσουν..Άντε, και στα δικά μας..
Back to top
View user's profile Send private message
sonugr
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Nov 2004
Posts: 76
Location: Docklands-London,Heraklion-Crete

PostPosted: Mon Feb 06, 2006 6:49 pm    Post subject: Reply with quote

Beethoven wrote:

Η Κρήτη έχει κι άλλο Καστέλι εκτός απ'αυτό κοντά στα Χανιά??? Shocked Shocked


Oh yes, υπάρχει το Καστέλι Κισάμμου που είναι στα Χανιά και το Καστέλι Πεδιάδος που είναι στο Ηράκλειο (και περί αυτού ο λόγος) Τώρα αν έχουν και τα ρεθυμνιωτάκια ή τα λασιθιωτάκια κανά άλλο καστελλάκι , αυτό δεν μπορώ να το είπω μετά βεβαιώτητος..
Back to top
View user's profile Send private message
HUMAX
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Jan 2006
Posts: 119
Location: Καλαμαριά-Νέα Υόρκη

PostPosted: Mon Feb 06, 2006 10:22 pm    Post subject: Reply with quote

Tanash wrote:
Πολύ ευχάριστα τα νέα για την κρήτη! Άντε, καιρός είναι να ξεκινήσουν και τα έργα για το αερδρόμιο της Θεσσαλονίκης.. Και όχι μόνο του διαδρόμου,αλλά και του καινούριου τέρμιναλ. Κοιτάξτε τι χτίζουν στην Άγκυρα: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=205192
Σας θυμίζει κάτι;;; Wink Και εκεί κοντέυουν να το τελειώσουν..Άντε, και στα δικά μας..


Tis agkiras moiazei me ta sxedia gia afto tis thessalonikis i kano lathos?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
limito
Full Member
Full Member


Joined: 14 Apr 2005
Posts: 373
Location: Larisa

PostPosted: Mon Feb 06, 2006 10:49 pm    Post subject: Reply with quote

Όντως μοιάζει πολύ με αυτό της Θεσσαλονίκης.... Wink
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Tue Feb 07, 2006 9:08 am    Post subject: Reply with quote

Ε, στο περίπου μην τρελλαινόμαστε...

Η ουσία είναι πάντως ότι στην Τουρκία αναπτύσσονται και άλλες πόλεις πέραν της Κων/πολης η οποία έχει δύο αεροδρόμια παρακαλώ.

Πιστευω ότι στην Ελλάδα πλέον θέλουμε άλλο ένα στη Θεσσαλία και άλλο ένα στην περιοχή Πατρων. Ο λόγος δεν θα είναι φυσικά για να συνδέονται τόσο με την Αθήνα, όσο για να συνδέονται με άλλες πόλεις της Ελλάδας ή/ και απευθείας με το εξωτερικό. Εμ, τι νομίζατε, έτσι γίνονται οι business;

Μάλιστα, εάν του Ηρακλείου δύναται να εξυπηρετήσει και B-747 και τα καινούρια Airbus 380, ιδού πεδίο δόξης λαμπρό... τέτοια αεροδρόμια μαζί με αυτο του Ελ. Βεν και της Θεσσαλονίκης μας φτάνουν.

Α, και κάτι πρέπει να γίνει και με τον αεραθλητισμό και τη γενική αεροπορία. Μεγάλο πράγμα είναι η διαμόρφωση καινούριας πίστας στο αεροδρόμιο των Μεγάρων και ελπίζουμε σε συνέχεια...

Η ατυχία της Τουρκίας είναι ότι είναι μεγάλη χώρα και τα χρειάζεται τα αεροδρόμια. Της Ελλάδας από την άλλη είναι ότι έχει πολλά νησιά οπότε πρέπει να υπάρχει κατι έστω και υποτυπώδες για τα περισσότερα από αυτά για περίπτωση ανάγκης. Το θέμα είναι ότι μόνο μέσω σωστού Management μπορεί κάποιος να αντισταθμήσει το κόστος ή τις αναγκες επάνδρωσης σε προσωπικό κλπ κλπ. Πολλές διαμαρτυρίες ακούγονται για τα ωράρια και τις υποδομές τα οποία -λένε- αν ήταν διαφορετικά, θα υπήρχε δυνατότητα αξιοποίησης τους. Επίσης υπάρχουν καταγγελίες για τα απαράδεκτα επίπεδα service στα Ελληνικά αεροδρόμια όσον οφορά τη γενική αεροπορία σε σχέση με αυτά της Τουρκίας.

Και κάποτε πρέπει να μιλήσουμε για την αμαρτωλή Υ.Π.Α. (Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας) αλλά I guess αυτό είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία...
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Tue Feb 07, 2006 1:04 pm    Post subject: Reply with quote

Διατηρητέο μνημείο νεώτερης αρχιτεκτονικής χαρακτηρίστηκε το Ανατολικό Αεροδρόμιο

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=682416&lngDtrID=253
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Tue Feb 07, 2006 3:00 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως, μου έκανε εντύπωση το τι αεροδρόμια κατασκευάζει αυτή την περίοδο η τουρκία. Και μπράβο της! τον έχουνε πάρει στα σοβαρά τον τουρισμό και κάνουν καλή προσπάθεια. Τουλάχιστον μπορεί να βγεί και σε καλό μας, γιατί όταν πρόκειται για ξεπιδήματα προς τα μπροστά της τουρκίας, όλοι ξυπνάνε εδώ πέρα και λένε γιατί να πάει μπροστά αυτή και όχι εμείς.. οπότε... Πολύ θα ήθελα να δω την ανάπτυξη (σε υποδομές) των πόλεων της τορκίας και εδώ πέρα καθώς ελλάδα δεν είναι μόνο η αθήνα και τα προάστια όπως δυστυχώς το αντιλαμβάνονται από την κάθε κυβέρνηση(από άποψη επενδύσεων).. Πάντως είναι κρίμα, με τόσα λεφτά που έχουνε φαγωθεί εδώ πέρα, πολλά πράγματα θα μπορούσανε να είχανε γίνει. Και πλέον συγκρινόμαστε με τους βαλκάνιους γείτονές μας, οι οποίοι αναπτύσονται μεν ραγδαία, αλλά όπως και να το κάνουμε, ξεκίνησαν από πιο χαμηλά..και πάντα μιλάω από άποψη συνολικής οικονομίας
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Tue Feb 07, 2006 3:16 pm    Post subject: Reply with quote

φιλε κλαυτa....και δυστυχώς άμα δεν μας χτυπήσει κατάμουτρα το παράδειγμα κανενός γείτονα η καμια ολυμπιακή επιτροπή δε καταλαβαίνουμε τίποτα....ώσπου να κινηθεί το ένα πόδι βρώμισε το άλλο. Το τι θα μπορούσε να είχε γίνει είναι για κλάματα....το τι γίνετε με κάνει και σκέφτομαι κάπως πιο θετικά
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Tue Feb 07, 2006 3:19 pm    Post subject: Reply with quote

Για να καταλαβαίνουμε το χωροταξικό του πράγματος

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Psilalonitis-1982
Senior Member
Senior Member


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 616
Location: Πατρα

PostPosted: Tue Feb 07, 2006 4:05 pm    Post subject: Reply with quote

Αντιδρασεις στη πολιτικη του Υπουργειου Τουρισμου
σχετικα με το αεροδρομιο του Αραξου:

www.simerini.gr/?category=1&newsid35=429&section=32
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Tue Feb 07, 2006 4:37 pm    Post subject: Reply with quote

Admin wrote:
Για να καταλαβαίνουμε το χωροταξικό του πράγματος


Thanks Admin!

Πάντως φαίνεται αρκετά μακριά από το Ηράκλειο αλλά και από τον βασικό Βόρειο Οδικό Άξονα που είναι η ραχοκοκαλιά της Κρήτης. Ξέρει κανείς πως είναι το οδικό δίκτυο μέχρι το προτεινόμενο αεροδρόμιο και εάν σχεδιάζουν να κάνουν οδικά έργα παράλληλα με το αεροδρόμιο?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Tue Feb 07, 2006 5:23 pm    Post subject: Reply with quote

Ρε παιδιά, στην θέση του υπάρχοντος στρατιωτικού αεροδρομίου θα χτιστεί το καινούριο δηλαδή; Νόμιζα ότι θα κάνανε την κατασκευή από το μηδέν. Όχι ότι υπάρχει μεγάλη υποδομή. Ένας απλός αεροδιάδρομος είναι που απλά σταθμέυουν τα F-16,δεν είναι καν βάση(δεν ξέρω αν κάτι έχει αλλάξει,εγώ είχα βρεθεί εκεί πέρα για πολύ σύντομο χρονικό διάστημα το 2001). Ελπίζω να μην παραμείνουν οι όποιες στρατιωτικές εγκαταστάσεις εκεί πέρα πάντως...να γίνει ένα καθαρά πολιτικό αεροδρόμιο..Σαν τα χάλια της θεσσαλονίκης, που όταν προσγειώνεσαι σου λένε απαγορεύεται να βγάζετε φωτογραφίες γιατι υπάρχουν στρατιωτικές εγκαταστάσεις..Κωμικοτραγικό! Πάντως η απόσταση είναι καλή από το Ηράκλειο,να μην ενοχλούνε και την γύρω περιοχή. Άλωστε τα σύγχρονα αεροδρόμια γίνονται μακριά από την πόλη για να έχουν και την δυνατότητα επέκτασης. Λογικά θα κάνουν και κανέναν δρόμο της προκοπής,τόσα λευτά είναι να ρίξουν..Μακάρι να είχαν και το μυαλό να βάλουν και κανένα τραίνο,αλλά που μυαλά για τέτοια.. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Tue Feb 07, 2006 7:32 pm    Post subject: Reply with quote

Από τον χάρτη, η απόσταση του αεροδρομίου είναι 22 km σε ευθεία γραμμή, δηλαδή κάτι κοντά στα 30-35 km με τις στροφές κτλ. Είναι μια λογική απόσταση, και με δεδομένο ότι θα κατασκευαστεί ένας σύγχρονος δρόμος, ο χρόνος για να φτάσεις στο αεροδρόμιο δεν θα ξεπερνά τα 20 λεπτά.

Έχω την εντύπωση ότι θα το κατασκευάσουν πλήρως, 1.1 δις είναι αυτό!
Από την άλλη η θέση του νησιού ευνοεί και για hub, αν έχει σκετικά φθηνούς φόρους, αλλά καλύτερα μην λέμε και μεγάλες κουβέντες.

Όσο για το τρένο, νομίζω κάτι τέτοιο είναι σε πολύ χαμηλή προτεραιτητα για την Κρήτη καθώς προηγούνται άλλες περιοχές, για τις οποίες βέβαια υπάρχουν ήδη καθυστερήσεις.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Tue Feb 07, 2006 10:15 pm    Post subject: Reply with quote

ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΝΕΑ!!

Δρομολόγια σκωτσέζικης αεροπορικής εταιρείας στην Ελλάδα


Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου 2006 17:07 Εκτυπώστε το Στείλτε το με email Φυλάξτε το

Η σκωτσέζικη αεροπορική εταιρεία Flyglobespan εγκαινιάζει την καθημερινή σύνδεση του αεροδρομίου της Αθήνας με το αεροδρόμιο Stansted του Λονδίνου στις 27 Μαΐου με εισιτήριο απλής μετάβασης από 71 ευρώ (με τους φόρους).
Στις πτήσεις της Flyglobespan θα προστεθεί και μια εβδομαδιαία σύνδεση της Αθήνας με την Γλασκώβη, από τις 24 Μαΐου, καθώς και μία εβδομαδιαίας σύνδεσης από Ηράκλειο για Γλασκώβη από τις 28 Μαΐου.

Η Globespan Group, στην οποία ανήκει η Flyglobespan, λειτουργεί από το 1974 και είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες χαμηλού κόστους της Βρετανίας.
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Wed Feb 22, 2006 9:40 am    Post subject: Reply with quote

ισως και εντος μαρτιου θα ξεκινησουν τα δρομολογια υδροπλανων στα επτανησα απο οτι διαβασα στα πεταχτα απο τον πρωινο τυπο της πατρας
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Wed Mar 08, 2006 12:18 am    Post subject: Reply with quote

τελικα 1ο μαρτιου ξεκινουν οι πτησεις των υδροπλανων. λεπτομεριες προσεχως μολις βρω καποιο λινκ να ποσταρω
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Wed Mar 08, 2006 10:48 am    Post subject: Reply with quote

Φιλε siakabeti , τα δρομολογια των υδροπλανων ειναι μονο για τα Επτανησα ;
Δεν θα γινουν τετοια δρομολογια για τις Κυκλαδες η τα Δωδεκανησα ;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Wed Mar 08, 2006 4:31 pm    Post subject: Reply with quote

οπως εγραψα απο 10 μαρτιου θα υπαρχουν δυο δρομολογια για κερκυρα παξους την ημερα και μεσα στο επομενα διμηνο θα ξεκινησουν και για ζακυνθο-κεφαλονια-ιθακη. για τα τρια νησια αυτα θα ειναι ενα υδροπλανο που θα κανει το δρομολογιο πατρα-ζακυνθο-ιθακη-κεφφαλονια-κερκυρα-πατρα και αντιστροφως. την παρασκευη απο οτι διαβασα τιθεται σε λειτουργεια το πληροφοριακο συστημα της εταιρειας και το κοστος πατρα κερκυρα θα ειναι λιγοτερο απο 80 ευρω. επισης τα υδροπλανα ειναι χωρητικοτητιτας 19 θεσεων. αυτα ξερω για την ωρα. για κυκλαδες και δωδεκανησσα δεν ξερω κατι
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Wed Mar 08, 2006 4:40 pm    Post subject: Reply with quote

βρηκα και το αρθρο Very Happy moderators kai admin το βαζω ολοκληρο γιατι η πελοπονησσος δεν κραταει αρχειο στη db

Πάτρα – Κέρκυρα σε σαράντα λεπτά υπόσχεται η « Ερ Σι Λάινς » που δρομολογεί τα υδροπλάνα από την Παρασκευή συνδέοντας την αχαϊκή πρωτεύουσα με το Ιόνιο . Το παρθενικό ταξίδι έχει προγραμματιστεί για τις 10 Μαρτίου , ενώ τα σχέδια για το μέλλον προβλέπουν και « επαφή » με τον Πειραιά με ανταπόκριση για τις Κυκλάδες .

Της ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΤΣΙΚΡΙΤΖΗ


Τις αποστάσεις με τα νησιά του Ιονίου μειώνουν από την ερχόμενη Παρασκευή τα πολυσυζητημένα υδροπλάνα , που πέρασαν από … τα σαράντα κύματα της γραφειοκρατίας μέχρι να επιχειρήσουν προσθαλάσσωση στην Πάτρα . Πλέον όμως ξεκινούν τα καθημερινά δρομολόγιά τους προς την Κέρκυρα .

« Προσωρινά η βάση των υδροπλάνων θα είναι η πρώτη λεκάνη της Μαρίνας της Πάτρας , εκεί δηλαδή που έγινε και η δοκιμαστική πτήση . Επίσης , το τσεκ ιν των εισιτηρίων θα γίνεται στην παλιά αίθουσα Καραγιώργη , στο ύψος της Πατρέως , απ’ όπου θα παραλαμβάνουμε τους επιβάτες με μίνι μπας και θα τους μεταφέρουμε στο σημείο αναχωρήσεων » ανέφερε στην « Π » ο Κωνσταντίνος Βρης εκπρόσωπος της « Ερ Σι Λάινς » στην Πάτρα .

Αυτό θα ισχύσει μέχρι ο ΟΛΠΑ να δημιουργήσει τις μόνιμες εγκαταστάσεις υποδοχής υδροπλάνων βορειότερα , στην περιοχή του ΟΠΑΘΑ .

Τα υδροπλάνα αρχικά θα ταξιδεύουν προς Κέρκυρα , δύο φορές την ημέρα , καθώς για το νησί των Φαιάκων προβλέπονται δρομολόγια σε καθημερινή βάση πρωί και μεσημέρι , ενώ μία φορά την εβδομάδα θα υπάρχει σύνδεση με τους Παξούς και μία ακόμη πτήση εβδομαδιαίως προς Κέρκυρα θα γίνεται μέσω Ιωαννίνων .

Η απόσταση που ακτοπλοϊκώς σήμερα καλύπτεται σε έξι ώρες , με τα υδροπλάνα μειώνεται σε σαράντα λεπτά και το κόστος του εισιτηρίου ανέρχεται σε 80 ευρώ τουλάχιστον για ενάμιση μήνα , καθώς το πιθανότερο είναι να ανέβει στα 100 ευρώ το άτομο για το σαραντάλεπτο ταξίδι προς Κέρκυρα .

« Κάθε υδροπλάνο είναι μόλις 19 θέσεων » εξηγεί ο κ . Βρης , τονίζοντας ότι τα δρομολόγια εξυπηρετούν κυρίως τις ανάγκες των μονίμων κατοίκων , αλλά και όσων έχουν επαγγελματικούς λόγους να βρίσκονται μέσα σε λίγα λεπτά στα νησιά του Ιονίου .

ΛΕΖΑΝΤΑ

Τα υδροπλάνα αρχικά θα ταξιδεύουν προς Κέρκυρα , δύο φορές την ημέρα , καθώς για το νησί των Φαιάκων προβλέπονται δρομολόγια σε καθημερινή βάση πρωί και μεσημέρι , ενώ μία φορά την εβδομάδα θα υπάρχει σύνδεση με τους Παξούς


ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΕΙΡΑ Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Επεται σύνδεση με

Κεφαλλονιά και Ιθάκη

Μετά την Κέρκυρα πάντως , τα υδροπλάνα θα συνδέσουν την Πάτρα με Κεφαλλονιά και Ιθάκη , μειώνοντας και πάλι την απόσταση στα είκοσι λεπτά .

« Ο σχεδιασμός των δρομολογίων θα ολοκληρωθεί σταδιακά » προσθέτει ο κ . Βρης εξηγώντας ότι μέσα στους επόμενους μήνες προγραμματίζονται δρομολόγια που θα συνδέουν την Πάτρα με τον Πειραιά , απ’ όπου θα υπάρχει ανταπόκριση και για τα νησιά των Κυκλάδων .

Γεγονός είναι πάντως ότι από τον Οκτώβριο του 2004 που ξεκίνησαν οι συζητήσεις για τη δρομολόγηση υδροπλάνων στην Πάτρα , δρομολογούνται εν τέλει το Μάρτιο του 2006 , μετά από μια σειρά εμπλοκών που προέκυψαν και καθυστέρησαν την υλοποίηση του σχεδιασμού .
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
NEO GEO
New Member
New Member


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 39

PostPosted: Fri Mar 10, 2006 3:13 am    Post subject: Reply with quote

Αεροδρόμιο για σπαράγγια;;;
http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/03/09/1164117.htm
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Tue Mar 21, 2006 7:34 pm    Post subject: Reply with quote

αυτό παιδιά τι έγινε;....πολύ καλή ιδέα μου φαίνεται και γενικά γύρο από το αεροδρόμιο(μιας και δεν αρέσει το ίδιο το αεροδρόμιο εξωτερικά σαν σχήμα )δεν είναι κακό να βλέπουμε κανένα έργο να καλωσορίζει εμάς και τους τουρίστες..



Τίτλος 'Εργου:
ΓΛΥΠΤΟ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ

Χρονολογία 'Εργου:
2003

Μελετητής:
Δ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

Εργοδότης:
Δ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ


www.anaparastasis.gr
Back to top
View user's profile Send private message
NiMos
Full Member
Full Member


Joined: 14 Feb 2004
Posts: 211
Location: Paros GR / Newcastle UK

PostPosted: Thu Mar 23, 2006 4:14 am    Post subject: Reply with quote

Allh mia lowcost etairia, 3ekina to Maio dromologia apo A8hna gia Glaskwbh...Legetai Air-Scotland...
www.air-scotland.com

Pantws oi geitones mas sthn Kwnstantinoupolh, anoi3an to 2o die8nes aerodromio ths Polhs (Sabiha Gokcen), se lowcost etairies, me fthno enoikio xrhshs...Hdh h Easyjet 3ekinaei pthseis ton Iounio apo Kwn/polh se Londino k Basileia Elbetias, enw syntoma 8a 3ekinhsei pthseis k h Ryanair. To S.Gokcen einai sthn Asiatikh pleura ths Polhs kai to xrhsimopoioun hdh Germanikes k Tourkikes lowcost, ka8ws k gia pthseis charter...
Nomizw oti meta apo thn apwleia tou perifereiakou kombou anat.mesogeiou pou xa8hke gia to El.Benizelos, me ta myala pou koubalane oi armodioi, 8a xasoume kai ton lowcost kombo ths eyryterhs perioxhs...
Dystyxws den exoun katalabei thn a3ia na exeis lowcost etairies sth xwra sou (parolo pou o Xatzhiowannou ths Easyjet eixe 8esei to 8ema sxedon prin 10 xronia...).
Pou htan o Abramopoulos pou 8a anoige ta Megara gia lowcost k charter?
H A8hna me ton plh8usmo kai thn touristikh dynamikh 8a eprepe na htan hdh kombos gia lowcost, alla anti gi'auto exoume mono 3 pthseis ths easyjet pou logw ths zhthshs k to kostos xrhshs aerodromiou,mono lowcost den einai kai pleon apo Agglia den petaei oute ena charter sthn A8hna logw tou akribou aerodromiou...
Krima...
Back to top
View user's profile Send private message
Lamp Kiddy
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 May 2004
Posts: 73
Location: Winnipeg, Canada

PostPosted: Thu Mar 23, 2006 9:53 am    Post subject: Reply with quote

....τα αεροπορικα ταξιδια προς Ελλαδα ειναι πανακριβα! Αυτο αποτι φαινεται οφειλεται στην ελλειψη ανταγωνισμου, εν μερει λογω υπαρξης της επιδοτουμενης και σαπιας Ολυμπιακης αεροποριας και εν μερει επειδη η Ελλαδα δεν συμμετεχει στο παρτυ των φτηνων αερογραμμων που κατακλυζουν την Ευρωπη.

Olokliro to arthro:
http://e-roosters.blogspot.com/2006/03/blog-post_22.html
.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Mar 23, 2006 5:50 pm    Post subject: Reply with quote

Το κύριο άρθρο της εφημερίδας "Μακεδονία" με αφορμή το κλείσιμο του αεροδρομίου "Μακεδονία" χθες για κάποιες ώρες λόγω ομίχλης επαναφέρει και πάλι την πρόταση για κατασκευή νέου αεροδρομίου στη δυτική πλευρά της Θεσσαλονίκης.

Έχω αναφερθεί πολλές φορές στα πολλά θετικά που έχει αυτή η πρόταση, το συζητούν πολλοί φορείς και πολιτικοί στην πόλη, όμως κανείς δεν αποφασίζει να γίνει μια ΣΟΒΑΡΗ κίνηση ώστε να αποφασιστεί η μεταφορά του αεροδρομίου.

Και αυτό πρέπει να γίνει άμεσα πριν ξεκινήσουν τα αμφίβολης αποτελεσματικότητας και με μεγάλο οικολογικό κόστος έργα επέκτασης του ενός από τους δύο διαδρόμους του "Μακεδονία".

Άντε κινηθείτε ρε γμτ σ' αυτή την πόλη να δούμε κάτι καινούριο... δεν μπορώ τη μιζέρια της "επέκτασης" του υπάρχοντος αεροδρομίου.. Και να επεκταθεί ο διάδρομος και να γίνει νέος αεροσταθμός η θέση και μόνο του αεροδρομίου θα του δημιουργήσει πολλά προβλήματα σε λίγα μόλις χρόνια.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 47, 48, 49  Next
Page 24 of 49

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr