stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
GEO
New Member
New Member


Joined: 22 Jan 2006
Posts: 50
Location: Athens

PostPosted: Wed Feb 15, 2006 6:54 pm    Post subject: Reply with quote

Προσωπικά με καλύπτει απίστευτα το προηγούμενο post εκτός αυής της γραμμής.

Giannis wrote:
Οι οδικές συγκοινωνίες δεν έχουν μέλλον....κάποια μέρα (και πιστεύω σχετικά σύντομα) δε θα υπάρχουν οδικές μετακινήσεις όπως τις ξέρουμε. Wink

Ενω ευχομαι τόσο πολύ να εχεις δικιο ,στην Ελλάδα νομίζω οτι μόνο αυτές εχουν μέλλον.Κοίτα στην Αθήνα. Η Μπακογιάννη τωρα που εφυγε ψέλισε κατι για περιορισμό των αυτοκινήτων στο κέντρο. Οσο ηταν δημαρχος σιωπή μεγάλη.

Παρένθεση Ποια χώρα στην ευρώπη δεν εκανε τίποτε για την μέρα χωρίς αυτοκίνητο.Και ποιά πρωτεύουσα επίσης ? (ΔΥΣΚΟΛΗ απάντηση)

Μετα ρε παιδιά νέα χαραξη για την Πάτρα.Δηλ να εχουμε 3 δρόμους Νεα,παλιά και αρχαία εθνική ?
Πολύ δεν πάει ?
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Wed Feb 15, 2006 8:59 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Ένα ανάλογο παράδειγμα είναι το κομμάτι του ΠΑΘΕ στην Λάρισα που εξυπηρετεί 2 μεγάλες πόλεις(Λάρισα-Βόλος) προς τις 2 κατευθύνσης(Θεσ/νίκη-Αθήνα)

Σε αυτό το τμήμα, η κίνηση μεταξύ λάρισας και βόλου εξυπηρετείται από την παλιά εθνική οδό (ή πεο Laughing Laughing ) γιατί απλά δεν έχει διόδια και είναι αρκετός για την κίνηση, άλωστε είναι άνετος δρόμος, ίσιωμα.. από τον αυτοκινητόδρομο ουσιαστικά πάνε όσοι κάνουνε το ταξίδι θεσ/νίκη-αθήνα. Αλλά γνώμη μου είναι ότι σαν η βασική αρτηρία της ελλάδας, όλο το τμήμα αθήνα - θεσσαλονίκη έπρεπε να είναι 2Χ3+ΛΕΑ. Πιστεύω ότι μετά την λάρισα στενέυει για να κάνουνε οικονομία για τα τούνελ( οοοοοοοταν τα φτιάξουν) στα τέμπη και στον πλαταμώνα,γιατί αμέσως μετά ξαναγίνονται 3 οι λωρίδες.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Feb 15, 2006 9:03 pm    Post subject: Reply with quote

Δείτε τι έγραφα το Νοέμβρη:

Σχετικά θετικά είναι τα νέα από την Εγνατία και συγκεκριμένα από το τμήμα Νυμφόπετρα-Ασπροβάλτα που περνάει πάνω από τη Λίμνη Βόλβη. Όπως διαπίστωσα μετά τη Νυμφόπετρα τα έργα έχουν προχωρήσει αρκετά, υπάρχει πια σε μεγάλο βαθμό διαμορφωμένος δρόμος. Ανάμεσα στα χωριά Μικρή και Μεγάλη Βόλβη όπου υπάρχει έντονο ανάγλυφο ακριβώς στην όχθη της λίμνης οι εργασίες είναι κάπως πιο πίσω και φαίνεται ότι θα κατασκευαστούν σήραγγες. Μετά τη Μεγάλη Βόλβη πάλι φαίνεται να πηγαίνουν καλά οι εργασίες μέχρι την Ασπροβάλτα (πίσω από το βουνό της Ρεντίνας) Αν συνεχίσουν εντατικά πιστεύω ότι μέχρι το καλοκαίρι μπορεί να δοθεί ο αυτοκινητόδρομος στην κυκλοφορία (εκτός από το τμήμα Μικρή-Μεγάλη Βόλβη-καμιά 7-8 χιλιόμετρα) Έστω κι έτσι θα είναι πολύ σημαντική εξέλιξη.

Λοιπόν σύμφωνα με σημερινές δηλώσεις στην εφημερίδα Μακεδονία του προέδρου της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. το καλοκαίρι δίνονται στην κυκλοφορία 22 απο τα 32 χλμ του τμήματος Νυμφόπετρα-Ασπροβάλτα. Συγκεκριμένα 10 χλμ από τη μεριά της Νυμφόπετρας και 12 χλμ από τη μεριά της Ασπροβάλτας. Ένα κομμάτι 10 χλμ μεταξύ Μικρής και Μεγάλης Βόλβης θα παραδοθεί στις αρχές του 2007 καθ' ότι εκεί είναι αρκετά πιο δύσκολη η κατασκευή λόγω της απόκρημνης πλαγιάς που καταλήγει κατ' ευθείαν στη λίμνη Βόλβη.

Πάντως αν τα καταφέρουν, ειδικά η παράκαμψη της Ρεντίνας και του φαναριού του Σταυρού αναμένεται να αποσυμφορήσει πάρα πολύ την κυκλοφορία μέσα στο καλακαίρι.

Όχι να το παινευτώ δηλαδή Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil αλλά έπεσα διάνα στην πρόβλεψή μουSmile

Επίσης ο κ. Γούλας είπε ότι ανατίθενται τα δύο τμήματα της Μεσόγειας Χάραξης Στρυμόνας ¶γιος Ανδρέας ενώ σύντομα θα δημοπρατηθεί και το τελευταίο τμήμα μετά το τούνελ (μήκους 5 χλμ) και όπως δήλωσε υπολογίζει ότι το φθινόπωρο του 2008 θα παραδοθεί!!!! ΜΑΚΑΡΙ λέω εγώ!!!

Arrow tanash: Όλη η Εθνική Οδός εκτός των τμημάτων Θεσσαλονίκη-Σκοτίνα και Αθήνα-Σχηματάρι είναι 2+ΛΕΑ.

Δηλαδή Σκοτίνα-Ευαγγελισμός (όταν γίνει θα είναι 2+ΛΕΑ), Ευαγγελισμός-Λάρισα-Βόλος-Πελασγία Φθιώτιδας, Μαλιακός (μόλις τελειώσει κι αυτός 2+ΛΕΑ θα είναι), ¶γιος Κωνσταντίνος-Υλίκη-Σχηματάρι.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Feb 15, 2006 9:11 pm    Post subject: Reply with quote

Να σημειώσω ότι στη Θράκη μετά την παράδωση της εγνατίας η κίνηση όχι μόνο αυξήθηκε αλλά ξεπέρασε κατά ένα μεγάλο ποσοστό που δυστυχώς δεν θυμάμαι(πάντως μου έκανε εντύπωση) το προβλεπόμενο ποσοστό αύξησης με το νέο αυτοκ/μο.Και δε μιλάμε ούτε για Ξάνθη και Κομοτηνή ούτε και για τη Λάρισσα και το Βόλο οι οποίες δεν διαθέτουν και λιμάνια(εκτός του Βόλου που δεν είναι όμως αντίστοιχο της Πάτρας)και βρίσκονται στη μέση της διαδρομής για Θεσσαλονίκη.Η Πάτρα είναι σταυροδρόμι όχι μόνο οδικών αλλά και θαλάσσιων μεταφορών.(και ελπίζουμε κάποτε και σιδηροδρομικών! Laughing ).Επίσης μας ενδιαφέρει και Η ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ! Evil or Very Mad Μην ξεχνάμε ότι απ'το Αίγιο μέχρι την Πάτρα η προβλεπόμενη μέγιστη ταχύτητα του τρένου θα είναι 100 χλμ μέσο όρο και μέχρι την Κόρινθο κάτι παραπάνω αλλά αυτές οι ταχύτητες αντιστοιχούν στο τμήμα Καρπενήσι-Λαμία!! Laughing Twisted Evil Rolling Eyes Και είναι αυτονόητο ότι όντας πιο άνετος ο δρόμος θα χρησιμοποιείται πιο συχνά και δεν θα διστάσει ο άλλος απ'την Πάτρα να πάει δουλέψει στην Κόρινθο π.χ. επειδή θα το κάνει σε λιγότερο από 1 ώρα.Στην Ελβετία πάλι διαθέτουν όχι μόνο ένα πολύ πυκνότερο οδικό δίκτυο απ'τη χώρα μας σκαμένο πάνω στις ¶λπεις αλλά και ένα πολύ πυκνό σιδηροδρομικό με ηλεκτρικές διπλές γραμμές.( Cool Cool )Στην Πορτογαλία άκουσα ότι ο άξονας που τη διατρέχει κατά μήκος παραλιακά έχει 3+ΛΕΑ.Και τι ενώνει δηλ. τη Λισσαβώνα με την Πόρτο που είναι πολύ μικρότερες απ'τις Πάτρα και Αθήνα αντίστοιχα.Απλά θα σκέφτηκαν ότι πρόκειται για το βασικό οδικό άξονα της χώρας.Πάντως με την κατασκευή των αξόνων Πάτρα-Πύργος και ιονία πιστεύω θα 'χουμε πολύ αυξημένη κίνηση.ΓΙΑΤΙ ΔΗΛ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΜΕ ΑΛΛΙΩΣ ΟΤΙ Η ΠΑΤΡΩΝ-ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΣΠΑΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΣΤΟΥΣ 2 ΚΛΑΔΟΥΣ ΠΑΤΡΑ-ΤΣΑΚΩΝΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΡΡΙΟ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ?? Shocked Wink Wink Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Wed Feb 15, 2006 11:05 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow
Quote:
Στην Πορτογαλία άκουσα ότι ο άξονας που τη διατρέχει κατά μήκος παραλιακά έχει 3+ΛΕΑ.Και τι ενώνει δηλ. τη Λισσαβώνα με την Πόρτο που είναι πολύ μικρότερες απ'τις Πάτρα και Αθήνα αντίστοιχα



Ενώνει μεν τη Λισσαβώνα και το Πόρτο, αλλά ουσιαστικά εξυπηρετεί όλη την Πορτογαλία, η οποία με μικρότερη έκταση από την ελλάδα, ίδιο πληθυσμό, με όλες τις μεγάλες πορτογαλικές πόλεις να βρίσκονται πάνω στον άξονα αυτό (ενώ στην ελλάδα πχ μόνο στην κρήτη ζούνε 700.000...οι οποίοι δεν εξυπηρετούνται από την ΠΑΘΕ) επίσης δεν έχει και καθόλου βουνά! Για να μην αναφερθώ στις χιλιάδες ισπανών που επισκέπτονται την πορτογαλία τα Σαβ/κα!

Arrow
Quote:
Στην Ελβετία πάλι διαθέτουν όχι μόνο ένα πολύ πυκνότερο οδικό δίκτυο απ'τη χώρα μας σκαμένο πάνω στις ¶λπεις αλλά και ένα πολύ πυκνό σιδηροδρομικό με ηλεκτρικές διπλές γραμμές


Το ανέφερα και πριν ότι η Ελβετία είναι από τα πιό κομβικά (από άποψη μετακινήσεων κλπ)σημεία της ευρώπης! Μιλάμε γι΄αυτοκινητόδρομους που συνδέουν τη Γαλλία με την Αυστρία, τη Γερμανία με την Ιταλία κλπ....για να μην αναφερθώ στο γεγονός πως ότι πάει προς ιταλία περνάει απο δω. Η Ελβετία είναι το κέντρο μιας περιοχής που μετράει 220 εκατ. κατοίκους! Ε άντε να εξυπηρετεί ποσοστιαία 20 εκατ. επιπέλον συν τα 8 δικά της με μια έκταση όσο η πελοπόνησσος και η στερεά ελλάδα μαζί! Ενας ΠΑΘΕ με 6 λωρίδες:
1. θα είναι ΠΑΘΕ φάντασμα όταν δεν θα ξεχύνονται τα μιλιούνια αθηναίων στην επαρχία
2. θα συμβάλει στην περεταίρω απαξίωση των σιδηροδρόμων
3. θα έχει δυσανάλογο κόστος
4. θα έχει πολλές αρνητικές συνέπεις για το περιβάλλον (ηχορρύπανση, σωματίδια, βουνά κλπ κλπ...)
5. θα αυξήσει την καύλα του έλληνα για το αυτοκ/το γιατί θα έχει... την άπλα 3 άδειων λωρίδων για να γκαζώνει!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Wed Feb 15, 2006 11:58 pm    Post subject: Reply with quote

Η αποψη μου για τη κυκλοφορια στην εθν. Πατρων-Κορινθου :μετα την αποτομη αυξηση που σημειωθηκε στις αρχες της δεκαετιας του 90 λογω της μετατοπισης σημαντικου μερους των διεθνων μεταφορων προς το λιμανι της Πατρας ,τη τελευταια δεκαετια η κατασταση ειναι μαλλον στασιμη.Δε ξερω ποια αλλαγη στην οικονομκη και κοινωνικη κατασταση των περιοχων που εξυπηρετει ο συγκεκριμμενος αυτοκινητοδρομος θα εχει ως αποτελεσμα αυξηση της κινησης.

Tωρα, επειδη παντου υπαρχει ενας μυθος Smile ...Διαφωνω με την αποψη οτι απο εναν καινουργιο αυτοκινητοδρομο το βασικο οφελος ειναι η ταχυτητα.Εχω οδηγησει αρκετες φορες στην autostrada Ρωμη - Ναπολη που εχει παρομοια χαρακτηριστικα με τον Αθηνα-Πατρα(212 χλμ ,στο μεγαλυτερο κομματι 3 λωριδες + ΛΕΑ,σε μερικα 2+ΛΕΑ)Συνηθως διανυω τη διαδρομη σε 1 ωρα και 40 λεπτα (κινουμενος με ταχυτητες απο 120 εως 150 χλμ) δηλαδη περιπου 10 λεπτα λιγοτερα απο την διαδρομη Αθηνα -Πατρα.Η διαφορα βρισκεται κυριως στη ανεση που προσφερει η ποιοτητα της ασφαλτου και φυσικα την ασφαλεια...

Συμφωνω με τον Γιαννη και τον Dimiskour.Σε ολη τη Δυτ.Ευρωπη -κυριως για περιβαλλοντικους λογους-προγραμματιζεται η ενισχυση των σιδηροδρομικων δικτυων με στοχο τη μετατοπιση ενος σημαντικου ποσοστου των μεταφορων προς τα μεσα σταθερης τροχιας.Κατι τετοιο ειναι εφικτο στον αξονα Αθηνα -Πατρα ,αντιθετα με αλλες περιοχες π.χ. Δυτ.Ελλαδα, οπου ξεκιναμε απο σχεδια επι χαρτου...


Last edited by assotos yios on Thu Feb 16, 2006 12:32 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Thu Feb 16, 2006 12:27 am    Post subject: Reply with quote

οντως μετα τη πατρα τα μονα αστικα κεντρα ειναι ο πυργος και η καλαματα που εχει συνδεση με τη τριπολη και την αθηνα οποτε ο φορτος της καλαματας-πυργου-πατρας καλυπτεται με 2
+ΛΕΑ επισης λογικα προς το 2016 θα ειναι και τα σιδηροδρομικα δικτυα ετοιμα οποτε μαλλον τα οδικα εργα δεν θα χρειαζεται να ειναι τοσο γιγαντια
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
NiMos
Full Member
Full Member


Joined: 14 Feb 2004
Posts: 211
Location: Paros GR / Newcastle UK

PostPosted: Thu Feb 16, 2006 2:00 am    Post subject: Reply with quote

Symfwnw me tous prolalhsantes sto oti den xreiazontai panw apo 2+LEA gia tous perissoterous dromous..
Mhn 3exnate oti me tis synexeis au3hseis twn diodiwn kai ths benzinhs, se ligo kairo 8a to skeftetai sobara kapoios pou 8elei na odhghsei p.x. apo A8hna-8essalonikh, na plhrwsei ta misa lefta kai na paei 3ekourasta kai grhgorotera me to treno...

Kai Beethoven, mporei h Portogalia na einai idaniko paradeigma gia aporoffhsh eurwpaikwn kondyliwn kai kataskeuh dhmosiwn ergwn pou 8a tou doume se 20 xronia sthn Ellada, alla o dromos Lisbon-Porto, einai 2 lwrides ana kateu8unsh kai me LEA to polu 1.5 metrou (ton exw odhghsei..)
Bebaia exei aristh shmansh, kombous, diagrammish,klp alla apo xara3h k texnika erga mhden...Se ena kommati mono exei bouna, kai o dromos exei strofes xeiroteres kai apo tou Almurou...
Kai plhrwsame kai sxedon 20 euro se diodia gia 300km (exei xrewsh ana km)
Auto ws paradeigma kostous odhghshs se sxesh me enallaktika mesa (treno, aeroplano)...

ps. h Lisabona exei 2.5 myria katoikous kai to Porto 1.2 myria (metropolitan areas)
Back to top
View user's profile Send private message
NEO GEO
New Member
New Member


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 39

PostPosted: Thu Feb 16, 2006 8:16 am    Post subject: Reply with quote

Και η δική μου άποψη είναι οτι 2 λωρίδες ανα κατέυθυνση αρκούν. Μπορεί κάποιες μέρες η Πατρών-Κορίνθου να έχει φοβερή κίνηση και να είναι πολύ επικίνδυνη ειδικά για όσους δεν ξέρουν το δρόμο καλά, ωστοσό υπάρχουν και μέρες που η κίνηση είναι ελάχιστη και πραγματικά κάνεις "παρέλαση''. Τότε μοιάζει με κοινό επαρχιακό δρόμο, χωρίς κινδύνους για τον οδηγό αν αυτός τηρεί στοιχειώδεις κανόνες οδηγικής συμπεριφοράς.
Η νέα χάραξη πέραν του αυξημένου κόστους και της οικολογικής παραμέτρου θα ήταν έτοιμη σε ~10 χρόνια. Αυτός ο δρόμος έπρεπε να είχε δρομολογηθεί τουλάχιστον στα μέσα της δεκαετίας του 90', τώρα είναι αργά. Επιπλέον σε λίγα χρόνια η Πάτρα θα έχει νέα σιδηροδρομική σύνδεση, η Ηγουμενίτσα θα απορροφήσει μέρος της κίνησης του λιμανιού της Πάτρας και η Πάτρα δεν έχει πια την ραγδαία ανάπτυξη περασμένων δεκαετιών (βέβαια έχει μεγάλες δυνατότητες σαν πόλη ειδικά αν ξυπνήσουν οι ντόπιοι).
Τέλος μια ερώτηση: Ξέρει κανείς ποιός θα είναι περίπου ο χρόνος της διαδρομής Αθήνα-Γιάννενα (με ολοκληρωμένο το σύστημα αυτοκινητοδρόμων) μέσω Ε-65 και μέσω Ρίου-Αντίρριου;
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Feb 16, 2006 1:10 pm    Post subject: Reply with quote

Eγώ πάλι δε συνηγορώ απαραίτητα υπέρ της πλατειάς χάραξης(αν σας πέρασε η ιδέα Laughing ),έχετε δίκιο σ'όλα αυτά και με το σιδηρόδρομο(αρκεί βέβαια να επαληθευτούν όπως επίσης και η αύξηση της κυκλοφορίας στο δρόμο Laughing Cool )αν πρόκειται να διαθέτει ο δρόμος 3 λωρίδες κυκλοφορίας ίδιου πλάτους και η τρίτη να χρησιμεύει ως ΛΕΑ κατ'ανάγκη(δηλ.26μ πλάτος) τότε ο δρόμος είναι ωραίος.Εξάλλου ποιος οδηγεί κανονικά στη ΛΕΑ(νομίζω ότι αυτό απαγορεύεται?)και με τις παρακάμψεις εντός του δρόμου για ώρα ανάγκης πιστεύω η 3η λωρίδα θα μπορεί να χρησιμοποιείται(με χαμηλότερη ταχύτητα βέβαια) ως κανονική λωρίδα.Απλά με ανησυχεί λίγο ότι όπως ο δρόμος μετά την Πάτρα θα έχει πλάτος 20μ(έχω ακούσει και 19,70)που σημαίνει 3,75μ η λωρίδα 15μ οι 4 λωρίδες 2,5μ η νησίδα το ελάχιστο και 2,5μ αμφίπλευρο έρισμα ή μισή ΛΕΑ ανά κατεύθυνση(??) είναι κάπως κουφό,με την ίδια προχειρότητα φοβάμαι ότι θα κατασκευαστεί και ο πιο σημαντικός δρόμος Πάτρα-Κόρινθος.Βλέπω και στη Ζαχάρω που ζητούν επίμονα ανατολική χάραξη η οποία θα κοστίσει κάτι παραπάνω γιατί με τη δυτική ο δρόμος θα περάσει σχεδόν δίπλα απ'την πόλη και είτε επεκταθεί η πόλη στο μέλλον είτε όχι πρέπει ΤΩΡΑ να προβλεφθούν και να ληφθούν μέτρα γιατί ο δρόμος θα είναι εκεί 10 αιώνες!Και μεις στην Αμαλιάδα είχαμε το ίδιο πρόβλημα το πιέσαμε όσο δεν πήγαινε,μας έκαναν βέβαια το χατήρι για ανατολική χάραξη της πόλης( Laughing Cool )οπότε ο καθένας θέλει το καλύτερο για τον τόπο του.Και συνήθως είναι τακτική (εμείς εκεί στη Δυτική Ελλάδα Laughing Laughing Cool ) να ζητάμε το μέγιστο για να διεκδικούμε κάτι παραπάνω απ'το ελάχιστο. Rolling Eyes Rolling Eyes

ΥΓ.Σορρυ για την Πορτογαλία Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Καλά ντε σιγά το λάθος Laughing Έπεσα έξω κατά ΜΙΑ ΛΩΡΙΔΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑς(ανά κατεύθυνση) Laughing και μερικές εκατοντάδες χιλιάδες κατοίκων πληθυσμό!! Laughing Laughing Laughing Rolling Eyes Rolling Eyes Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Feb 17, 2006 1:46 pm    Post subject: Reply with quote

superas wrote:
το καλοκαίρι δίνονται στην κυκλοφορία 22 απο τα 32 χλμ του τμήματος Νυμφόπετρα-Ασπροβάλτα. Συγκεκριμένα 10 χλμ από τη μεριά της Νυμφόπετρας και 12 χλμ από τη μεριά της Ασπροβάλτας. .


Εκπληκτικά νέα. Ειδικά αν τα τμήματα αυτά παρακάμπτουν ΚΑΙ τα χωριά (όπως δείχνουν οι εργασίες που γίνονται) τότε τα 10 χλμ που απομένουν δε θα περιλαμβάνουν κατοικημένες περιοχές (χαράς ευαγγέλια για τον Χρυσανθίδη στη Κάριανη που θα έχει πλέον το μοναδικό σημείο στο Θεσ/νίκη-Καβάλα όπου θα μπορείς να σταθείς)!!

Νέα από τη διαδρομή προς Γιάννενα. Ήμουν συνοδηγός χθες και είδα μερικά πράγματα κάπως καλύτερα. Οι χωματουργικές εργασίες στην ανατολική έξοδο της σήραγγας του Δρίσκου συνεχίζονται για την προσωρινή (?) σύνδεση με τον υπάρχων δρόμο, αλλά διέκρινα πρώτη φορά τη δυτική έξοδό της. Από εκεί δε φαίνεται ούτε ίχνος σύνδεσης με το δρόμο προς Δροσοχώρι και Γιάννενα, οπότε το σενάριο για παράδοση της σήραγγας σύντομα μάλλον δεν αληθεύει. Το ότι το έχει μαυρισμένο στο χάρτη να εννοεί ίσως ότι απλά η σήραγγα έχει απλά τελειώσει. Δε ξέρω.

Πιο εδώ μετά το τέλος του τμήματος που δόθηκε στο Μέτσοβο, είδα από ψηλά χαρακτηριστικά τις κολώνες (σχεδόν μέχρι πάνω) που γίνονται για τη μετσοβίτικη γέφυρα (αυτή που πάει απέναντι το δρόμο προς τις σήραγγες του Ανηλίου. ¶ρα? Κρεμαστή "Metsovitikos bridge" οριστικά γιοκ (σόρυ Λουκρήτιε).

Στο Παναγιά-Γρεβενά μόνη διαφορά είναι ότι στο δρόμο Κρανιάς-Μηλιάς, πέφτεις πλέον συνεχώς σε μηχανήματα που εισέρχονται-εισέρχονται από τα εργοτάξια. Συνεχής δουλειά, αλλά είπαμε για ένα απίστευτα τεράστιο έργο. Είναι και χιονισμένη η περιοχή, φαντάζομαι ότι θα έχουν δυσκολίες.

Αυτά.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Fri Feb 17, 2006 2:16 pm    Post subject: Reply with quote

διαβαστε αυτο για νεα εργα στην εγνατια που ξεκινανε
http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/02/17/1155378.htm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Feb 17, 2006 2:41 pm    Post subject: Reply with quote

Ανάδοχος και στα δύο τμήματα του Στρυμόνας-Αγ.Ανδρέας? Πότε κιόλας? Ούτε ένα μήνα δεν έχει που δημοπρατήθηκε!!! Shocked Shocked Rolling Eyes Το ότι δόθηκαν και τα δύο στον ίδο (ΑΒΑΞ) είναι καλό ή κακό? Rolling Eyes

Γρήγορα κάποιος που ξέρει να μας πει ποια η διαδικασία μέχρι την εγκατάσταση του εργολάβου από δω και πέρα. Αν γίνει μέχρι το καλοκαίρι, προλαβαίνει και το τέλος του 2008 η κατασκευή (λέμε τώρα) μιας και είναι 30μηνες οι συμβάσεις, ενός έργου που όλοι το είχαμε μέχρι και πριν λίγους μήνες ενταγμένο στο Δ ΚΠΣ!!!!!!

Από το ίδιο άρθρο:

... στις 22 Φεβρουαρίου δημοπρατείται η Γέφυρα του Νέστου και το υπολειπόμενο τμήμα Ελευθερούπολη-¶γιος Ανδρέας (με τη σήραγγα στο όρος Σύμβολο) δημοπρατείται μέσα στο Μάρτιο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Feb 17, 2006 2:45 pm    Post subject: Reply with quote

Πληροφορίες για τα έργα στο Παναγιά-Γρεβενά απ'την egnatia.gr(δεν τα θυμάμαι δυστυχώς καλά απ'έξω και δεν τα 'χω εδώ να τα κολλήσω)στο 2ο τμήμα μήκους 10χλμ.(για το 1ο μήκους 6,3 δεν έχω)θα κατασκευαστούν σήραγγες μήκους 6 χλμ σε μονό κλάδο και γέφυρες γύρω στα 1,5-2 χλμ σε μονό κλάδο.Στο 3ο τμήμα μήκους 10 χλμ σήραγγες 5,9 χλμ(ή στο προηγούμενο είναι 5,9 και δω 6)και γέφυρες γύρω στο 1 χλμ.Στο 4ο τμήμα μήκους 11 χλμ περιλαμβάνεται η σήραγγα Βενέτικου μήκους 1400 μ σε μονό κλάδο και γέφυρες δεν ενθυμούμαι Laughing .Στο 1ο τμήμα περιλαμβάνονται οι μεγάλες σήραγγες Παναγιάς μήκους 2700μ και Συρτού 1440μ ο κάθε κλάδος καθώς και ο κόμβος προς Καλαμπάκα αν δεν κάνω λάθος.
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Fri Feb 17, 2006 3:28 pm    Post subject: Reply with quote

εαν το 2008 η εγνατια ειναι σχεδον ετοιμη και εχει ξεκινησει να κατασκευαζεται ιονια , η υπολοιπη ΠΑΘΕ και τα εργα στη κεντρικη ελλαδα και στη πελοπονησσο τοτε ο σουφλιας θα θεωρειται απο τους πιο επιτυχημενους ΥΠΕΧΩΔΕ. ενα οδικο εργο που επισης εχει μεινει πισω αν δεν κανω λαθος ειναι ο βορειος οδικος αξονας κρητης. ξερει κανενας απο τα κοπελια να μας πει πεντε πραγματα για εκει κατω?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Feb 17, 2006 4:40 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως Mozart και ο ίδιος ο Γούλας λέει ότι ο στόχος είναι το φθινόπωρο του 2008 να τελειώσει η μεσόγεια χάραξη.

Μπράβο τους πάντως, θυμάμαι λίγους μήνες πριν που γκρινιάζαμε για το συγκεκριμένο τμήμα, όπου το ακούγαμε χρόνια υπό μελέτη και τώρα έχει και ανάδοχο!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Last edited by superas on Fri Feb 17, 2006 4:54 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Feb 17, 2006 4:50 pm    Post subject: Reply with quote

yes yes yes!!! Very Happy Very Happy Laughing Laughing Very Happy Very Happy Shocked Και σε 2 το πολύ 3 μήνες χωρίς όμως ενστάσεις θα υπογραφεί η σύμβαση απ'τη Βουλή και θα εγκατασταθεί ο εργολάβος και θα ξεκινήσουν οι εργασίες! Very Happy Very Happy Επιτέλους κι αυτή η γέφυρα Νέστου.Με το Τ8-Περιστέρι πάλι τι θα γίνει το ξεχάσανε? Rolling Eyes Rolling Eyes Πολύ σύντομο μου φαίνεται η μεσόγεια μέχρι το φθινόπωρο του 2008 αλλά μακάρι.
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Feb 17, 2006 4:59 pm    Post subject: Reply with quote

Η μεσόγεια, αν εξαιρέσεις τη σήραγγα του συμβόλου και το πέρασμα πίσω από τη Κάρυανη μέχρι τη Γαληψό (το οποίο μη νομίζετε ότι είναι κάτι σπουδαίο), είναι μια ωραιότατη ευθειούλα σε κάμπο.
Αν φανταστείς ότι το καλοκαίρι αν δοθούν τα τμήματα του Νυμφόπετρα-Ασπροβάλτα όπως είπε θα έχουν συμπληρωθεί μόλις 25-26 μήνες από την έναρξη κατασκευής τους (!!!!!!!), δεν είναι καθόλου ακατόρθωτο. Και εκεί υπ'όψιν πρόκειται για μια εργολαβία. Και εφόσον το λεγόμενο δύσκολο κομμάτι του δρόμου (που δεν έχει καν αρχίσει) θα δοθεί σε ένα χρόνο από τώρα, εύκολα βγαίνει το συμπέρασμα ότι αν ρέει το χρήμα (όπως δείχνουν ότι είναι σκοπός τους) οι 30 μήνες είναι άκρως ρεαλιστικός χρόνος.

Εντωμεταξύ ακόμα δυσκολεύομαι να το πιστέψω. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Feb 17, 2006 6:18 pm    Post subject: Reply with quote

Έχεις δίκιο.Και μάλιστα μέσα στην κοιλάδα θα είναι μάλλον ακόμη πιο εύκολο γιατί δεν θα χρειαστεί παρά να τον χαράξουν δίπλα σε ένα ωραιότατο λοφώδες τοπίο χωρίς ατελείωτα επιχώματα και άλλα μεγάλα τεχνικά.

BOAK.
foto http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/iraklio4.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/iraklio1.jpg ¶ρθρο.Παραδίδεται στην κυκλοφορία αύριο, Τετάρτη 10 Αυγούστου, ο δεύτερος κλάδος της Παράκαμψης Ηρακλείου του Βόρειου Οδικού ¶ξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ). Με το νέο αυτοκινητόδρομο αποφεύγονται οι μετωπικές συγκρούσεις οχημάτων και επέρχεται σημαντική αποσυμφόρηση στο...
Ειδικότερα, το τμήμα αυτής της νέας τετράιχνης οδού είναι συνολικού μήκους 6,8 χλμ, μελετήθηκε, δημοπρατήθηκε και κατασκευάστηκε από τις τοπικές και κεντρικές υπηρεσίες του ΥΠΕΧΩΔΕ (ΕΥΔΕ/ ΒΟΑΚ και Δ1), χρηματοδοτήθηκε δε από το ΠΕΠ Κρήτης, με προϋπολογισμό 11.735.000 ευρώ. Διαθέτει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, διαχωριστική νησίδα από σκυρόδεμα (New Jersey), είναι συνολικού πλάτους 22μ. και διαθέτει πλήρη γεωμετρικά χαρακτηριστικά Αυτοκινητοδρόμου. Το υπολειπόμενο τμήμα, μήκους 1 χλμ, πρόκειται να παραδοθεί με τη λήξη της συμβατικής προθεσμίας (28 Νοεμβρίου 2005), καθώς υπολείπονται η κατασκευή του φορέα μιας γέφυρας ανοίγματος 27 μ. και του μικρού οδικού τμήματος που παρεμβάλλεται.Υπενθυμίζεται ότι μέχρι σήμερα η οδική σύνδεση του Ηρακλείου με την Ανατολική Κρήτη (Χερσόνησος- Μάλια- Νομός Λασιθίου) εξασφαλιζόταν και στα δύο ρεύματα μέσω του Νοτίου κλάδου της εθνικής οδού, πλάτους μόλις 10,7 μέτρων. Ο κλάδος αυτός κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1970.
Ο Βόρειος Οδικός ¶ξονας Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) εξυπηρετεί όλη τη βόρεια παραλιακή ζώνη του νησιού στην οποία συγκεντρώνεται το 74% του συνολικού πληθυσμού της Περιφέρειας. Με την υλοποίηση των παρεμβάσεων του ΕΠΟΑΛΑΑ, καθώς και άλλων παρεμβάσεων του ΠΕΠ Κρήτης, ο άξονας στα υπεραστικά τμήματα θα αποτελείται από μονό κλάδο διπλής κατεύθυνσης, ενώ στα αστικά τμήματα (που αφορούν στις παρακάμψεις των μεγάλων πόλεων Ηρακλείου, Χανίων και Ρεθύμνου στις οποίες ο ένας κλάδος έχει ήδη κατασκευαστεί από το ΚΠΣ ΙΙ) θα έχει διατομή αυτοκινητοδρόμου διαχωρισμένου οδοστρώματος με την κατασκευή του Β' κλάδου. Συνοπτικά τα στοιχεία του έργου είανι ως εξής:
Συνολικό μήκος: 310 χλμ.
Συνολικό μήκος μεγάλων γεφυρών: 5 χλμ.
Ανισόπεδοι κόμβοι: 40
Εκτίμηση κόστους: 300 δις δρχ
Έχω και ένα χάρτη που ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΝ ΚΟΛΛΗΣΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Γενικά τα τμήματα που δημοπρατούνε μία τόσο είναι πολύ μικρά και μέχρι στιγμής δεν έχω ακούσει ότι πρόκειται όλος ο άξονας να μετατραπεί σε κλειστό αυτοκινητόδρομο.
Back to top
View user's profile Send private message
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri Feb 17, 2006 9:35 pm    Post subject: Reply with quote

Να κανω δυο γενικες ερωτησουλες περι οδοποιιας...

α) Πώς γινεται η ασφαλτοστρωση; Καπου διαβασα οτι υπαρχουν 2-3 στρωματα σε καθε δρομο που φτιαχνεται

β) Οι δικοι μας δρομοι γιατι ειναι χαμηλης ποιοτητας; Ενταξει, λεμε συχνα οτι τους φτιαχνουμε τσαπατσουλικα, ομως τι ακριβως σημαινει αυτο; Τι διαφορα εχει ενας ελληνικος δρομος με ενα γερμανικο ή βρετανικο;
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Fri Feb 17, 2006 10:03 pm    Post subject: Reply with quote

η ασφαλτοστρωση στα περισσοτερα κομματια του ΠΑΘΕ και της εγνατιας συμβαδιζει με τα ευρωπαικα προτυπα. ομως στους αλλους δρομους και ειδικα μεσα στις πολεις χρησιμοποιουνται μεθοδοι της δεκαετιας του 1960 Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil επισης σε αρκετα σημεια του ΠΑΘΕ ειδικοτερα τα αθηνα-κορινθος αθηνα-θηβα θεσσαλονικη-κατερινη που εχουν κατασκευαστει πρωτα στον ΠΑΘΕ εχουν πολλες κακοτεχνιες λογω του κερδους για τον εργολαβο Evil or Very Mad ηδη απο το 2002 οι ταπητες των δυο πρωτων τμηματων τουλαχιστον ανακατασκευαζονται με συγχρονες προδιαγραφες{κοινοπραξια ΑΚΤΩΡ-ΜΗΧΑΝΙΚΗ 150.000.000 Ευρω Exclamation }

ρε παιδια ξερει κανεις αν ο δρομος ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ-ΧΑΛΚΙΔΑ αρχισε να κατασκευαζεται Question Question Question εγω το μονο που ξερω ειναι πως η συμβαση υπεγραφη τον περασμενο σεπτεμβριο.μηπως προεκυψαν τιποτα προβληματα?? Question Question Question Question

η κατασταση διαγωνισμων δημ.εργων..

http://www.kalimera.gr/_NEA/cat_news/PREVIEW_newS_KALIMERA.asp?news_data_id=112961&news_category_id=&category_id=64
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Feb 17, 2006 10:12 pm    Post subject: Reply with quote

Χαμηλής ποιότητας??? Shocked Rolling Eyes .....ναι ε?? Rolling Eyes
Laughing Cool
Εγώ το μόνο που ξέρω είναι ότι εφόσον πέσουν κανά 2-3 στρώματα ασφάλτου πάνω από 2-3-4 διαφορετικά στρώματα αμμοχάλικου μετά από καιρό στρώνουν τον αντιολησθηρό τάπητα(συνήθως μετά την παράδοση του δρόμου(?)) όπως γίνεται με τμήματα της εγνατίας τώρα(Κουλούρα-Κλειδί,Κορομηλιά-Κωσταράζι κλπ).Το πάχος οδοστρωσίας στην εγνατία φτάνει τα 10 ή τα 20 εκατοστά πάχος?Στην Αυστρία νομίζω ότι σύνθεση της ασφάλτου πρέπει να είναι διαφορετική για τις χαμηλές θερμοκρασίες το χειμώνα και εντωμεταξύ ανά πόσα μέτρα η άσφαλτος είναι τεμαχισμένη με αποτέλεσμα να νιώθεις συνέχεια ένα γκρ γκρ......γκρ γκρ.......γκρ γκρ........κι ας είναι καλυμμένες οι σχισμές με πίσσα.Αλλά δεν ξέρω λεπτομέρειες,δεν τους έχω πάει πολύ τους δρόμους.Γνωστό δείγμα κακοτεχνίας σε ελληνικό δρόμο είναι το Κόρινθος-Αθήνα-Υλίκη.Μετά την Κόρινθο(που το έχω δει) πριν το 2002 περίπου σε πολλά σημεία ο δρόμος ήταν γεμάτος ατέλειωτα μπαλώματα! Shocked Shocked Ήταν απαράδεκτος δεν καταλάβαινες ότι ήσουν σε αυτοκινητόδρομο και μάλιστα όταν έπιανες τα 170 και( Embarassed ) ο δρόμος κοντά στη νησίδα ήταν ένα γρανάζι και είχε με ΣΤΑΘΕΡΗ συχνότητα( Shocked Shocked Laughing ) σαμαράκια!! Rolling Eyes Rolling Eyes Απ'το 2002 και μετά ο δρόμος μέχρι την Υλίκη σκάφτηκε με ειδικό μηχάνημα σε βάθος 20-25 εκ. και ξαναστρώθηκε και έγινε ωραίος.

Νομίζω ότι το έργο προχωράει κανονικά. Όπως ανακοινώθηκε από τον Υφυπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. Αναστάσιο Λιάσκο, υπεγράφη στις 26/10/05 η σύμβαση ανάθεσης εκτέλεσης εργασιών του έργου «ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ-ΧΑΛΚΙΔΑ», μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου (Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε.) και της Εταιρείας «ΕΝΤΕΧΝΟΣ Α.Ε.», η οποία καθίσταται πλέον «ΑΝΑΔΟΧΟΣ» εκτέλεσης του έργου, ο προϋπολογισμός του οποίου ανέρχεται στο ποσό των 23.312.650,23 ΕΥΡΩ.Εντός των προσεχών ημερών θα πραγματοποιηθεί αυτοψία από τον «ΑΝΑΔΟΧΟ» και τις αρμόδιες υπηρεσίες, προκειμένου να προσδιοριστούν τα τμήματα του έργου των οποίων δύναται να ξεκινήσει άμεσα η κατασκευή.
----------------------
Μίνι Περιμετρική: Δημοπρατείται το τέταρτο κομμάτι
http://www.peloponnisos.com.gr/perifer/index.asp
Back to top
View user's profile Send private message
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Sat Feb 18, 2006 3:10 am    Post subject: Reply with quote

Παιδια, ευχαριστω για τις απαντησεις σας.

Εκανα μια μικρη ερευνα και βρηκα καποιες ενδιαφερουσες πληροφοριες σχετικα με την κατασταση του οδοστρωματος στην Αθηνα.

Σε αρθρο των Νεων του 2002 («Γυαλί» οι δρόμοι της Αθήνας ) αναφερονται τα εξης ενδιαφεροντα (τα bold δικα μου):

"Η κακή ποιότητα της ασφάλτου οφείλεται τις περισσότερες φορές στον τρόπο κατασκευής των δρόμων. «Είθισται ο τάπητας κυκλοφορίας, που προηγείται του αντιολισθηρού τάπητα, να αφήνεται για ένα εύλογο χρονικό διάστημα να πατηθεί καλύτερα και στη συνέχεια να μπει η τελική στρώση. Στους δρόμους της Αθήνας η τελική στρώση συνήθως δεν γίνεται ποτέ», λέιε ο συγκοινωνιολόγος δρ Μπεκιάρης.

Όπως εξηγούν οι ειδικοί, «κατώτερης ποιότητας» υλικά, ως προς την αντιολισθηρή ικανότητά τους, είναι φτιαγμένοι οι περισσότεροι δρόμοι της Ελλάδας. Τα αδρανή υλικά, τα οποία χρησιμοποιούνται στη χώρα μας για την κατασκευή της ασφάλτου, είναι ασβεστολιθικά, τα οποία ήδη σε πολλές χώρες της Ευρώπης έχουν απαγορευθεί ως ακατάλληλα.

....Τα τελευταία χρόνια ο ασβεστόλιθος κρίθηκε ακατάλληλος, γιατί λειαίνεται πολύ εύκολα με αποτέλεσμα οι επιφάνειες να γίνονται ολισθηρές.
"

Εν συνεχεια, επεσα πανω σε ενα φορουμ για οδηγους που λεγεται bloka.com. Ενα μελος ανοιξε ενα τοπικ βασισμενο σε ενα αλλο αρθρο των Νεων του Απριλιου 2004 ("Επικινδυνο οδοστρωμα σε 5 Λεωφορους") οπου μεταξυ αλλων λεει οτι "Η Λεωφόρος Κατεχάκη... ξεφλουδίζει" Shocked

Τελοσπαντων, το ενδιαφερον της υποθεσης ειναι οτι ενα μελος αποφασισε να στειλει το παραπανω αρθρο στο ΥΠΕΧΩΔΕ και παραδοξως τον περασμενο Οκτωβριο ελαβε την παρακατω απαντηση την οποια και σκαναραν για να την βαλουν στο φορουμ (αν δεν μπορειτε να διαβασετε τι λεει, αφηστε ακινητο το βελακι του mouse σας πανω απο τη φωτογραφια μεχρι να εμφανιστει ενα τετραγωνακι κατω δεξια το οποιο και κλικαρετε).

http://bloka.com/blokers/ypexwde.jpg

Οπως βλεπετε, λοιπον, η Κατεχακη δε συντηρειται, διοτι το ΥΠΕΧΩΔΕ λεει οτι ειναι ευθυνη των ομορων Δημων ενω οι Δημοι διατεινονται οτι η λεωφορος εχει υπερτοπικο χαρακτηρα αρα δεν ειναι δικη τους δουλεια! Shocked Shocked Shocked
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
kikoman
Junior Member
Junior Member


Joined: 08 Nov 2005
Posts: 117
Location: Athens

PostPosted: Sat Feb 18, 2006 4:24 pm    Post subject: Reply with quote

Το παράδειγμα του Dimiskour ισχύει και για άλλες λεωφόρους της Αθήνας. Το ίδιο είχα ακούσει σαν δικαιόλογια για την ενδεχόμενη ασφαλτόστρωση της λεωφόρου Αλίμου που βρίσκεται σε άθλια κατάσταση σε πολλά σημεία. Υπάρχει δε σε κάποιο σημείο της και ένα δέντρο σχεδόν στη μέση του δρόμου που απαιτεί ακόμα και ελιγμό αν κάποιος δε ξέρει το δρόμο. Μάλιστα αυτο το δέντρο το θυμάμε χρόνια από τότε που ήταν σαν θαμνάκι και τώρα είναι ίσα και με ένα μέτρο!!!.

Αλήθεια γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με την "νέα" ασφαλτόστρωση της λεοφώρου Βάρης - Κορωπίου ? Τελευταία φορά που πέρασα τα Χριστούγεννα είχε ξεκινήσει σε κάποια κομάτια του δρόμου.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sun Feb 19, 2006 2:31 pm    Post subject: Reply with quote

Κάποιες πληροφορίες για τις γέφυρες,σήραγγες και τους κόμβους της εγνατίας.
http://209.245.59.15/Gimme/36268135/707165713/87612352/3C0F55AE-B887-4660-A7DC-EC46D71F2602/0.186798/2/EGNATIA_snragges.pdf
http://209.245.59.15/Gimme/36268135/275872227/87613007/3C0F55AE-B887-4660-A7DC-EC46D71F2602/0.235622/2/Egnatia_odos_gefyres
http://209.245.59.15/Gimme/36268135/275866363/87613035/3C0F55AE-B887-4660-A7DC-EC46D71F2602/0.736923/2/Egnatia_odos-KOMBOI.pdf

και ένας χάρτης από ΒΟΑΚ Very Happy
(ανοίχτε τον με excel,αν τα καταφέρετε...εγώ δεν μπόρεσα! Crying or Very sad Rolling Eyes )
http://209.245.59.15/Gimme/36268135/68365213/87619636/3C0F55AE-B887-4660-A7DC-EC46D71F2602/0.145507/2/BOAK

-----------------------
Δημοπρασία την Πέμπτη στο ΥΠΕΧΩΔΕ, το έργο της αποκατάστασης των ζημιών που προξένησαν οι κατολισθήσεις το τμήμα Παραδεισίων - Τσακώνας του αυτοκινητοδρόμου Τρίπολης - Καλαμάτας, πριν τρία χρόνια. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 110 εκατομμύρια ευρώ.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 152, 153, 154  Next
Page 54 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr