View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nikolis_Efentis New Member
Joined: 27 Oct 2005 Posts: 61 Location: athens - toronto - paris
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 4:59 am Post subject: |
|
|
villsugar
Πολύ ωραίος χάρτης ...δεν χορταίνω να τον κοιτάω ... ... και χάρηκα που φαίνεται ότι μεγάλο μέρος της γραμμής θα είναι κατά μήκος της Κηφισίας ... το ξέρω θα με πείτε γκρινιάρη και παράξενο αλλά το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι ερχόμενος από πειραιά /μοσχάτο/καλλιθέα για να πας μαρούσι ή ζωγράφου , πρέπει να χρησιμοποιήσεις 3 γραμμές...ιδανικά για μένα, ερχόμενο από εξάρχεια το τρένο της γραμμής 4 θα μπορούσε να μοιράζεται το ίδιο τούνελ για την απόσταση ομόνοια-σύνταγμα με την κόκκινη γραμμή ..πιστεύω ότι έτσι θα ήταν πιο λειτουργικό το δίκτυο...(ίσως έτσι καταργούνταν οι σταθμοί εξάρχεια και κολωνάκι, αλλά είναι τόσο απαραίτητοι; ....κι οι δύο περιοχές είναι πολύ κοντά με τα πόδια στην ομόνοια και το σύνταγμα αντίστοιχα ...λίγο περπάτημα καλό θα κάνει στους αθηναίους ) ....βέβαια, δεν ξέρω αν οι συγκεκριμένοι σταθμοί (σύνταγμα και ομόνοια ) μπορούν να αντέξουν την επιπλέον κίνηση ...ίσως να υπάρχει λόγος που τη σχεδίασαν έτσι κι άσε εμένα τον άσχετο να λέει ότι θέλει ... ο σουφλιάς ανέφερε ότι μόνο δύο σταθμοί θα είναι σταθμοί μετεπίβιβασης σε άλλες γραμμές ..αυτο σημαίνει ότι δεν θα περνάει από τη στάση πανεπιστήμιο; αλλά μόνο από ευαγγελισμό και κατεχάκη;
τώρα που εγώ "φτιάχτηκα", πρέπει να περιμένω 15-20 χρόνια για να πάρω το μετρό και να πάω στο γαλάτσι ή στον παράδεισο αμαρουσίου; |
|
Back to top |
|
|
NEO GEO New Member
Joined: 20 Jun 2004 Posts: 39
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 12:13 pm Post subject: |
|
|
Απο τις δηλώσεις Σουφλιά για το μετρό:
Mε την ολοκλήρωση των επεκτάσεων θα καλύπτεται το μεγαλύτερο μέρος του Λεκανοπεδίου», ανέφερε ο κ. Σουφλιάς. «Tις περιοχές Nέας Σμύρνης, Kαλλιθέας κ.λπ. τις καλύπτει το Tραμ, για όσο καιρό ακόμα λειτουργεί», προσέθεσε με νόημα...
!!! |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 12:14 pm Post subject: |
|
|
NEO GEO wrote: | για όσο καιρό ακόμα λειτουργεί», προσέθεσε με νόημα...!!! |
Αφήστε τον. Κι αυτός θα μπορεί να λέει τέτοιες μ******ς για όσο καιρό είναι ακόμα υπουργός. |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 1:47 pm Post subject: |
|
|
Τι ειπε ρε ο ανθρωπας Καλα, κανενας δημοσιογραφος δεν το "επιασε" το υπονοουμενο??? |
|
Back to top |
|
|
Giannis Stadium Expert
Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 2:55 pm Post subject: |
|
|
Το ξεμπλοκάρισμα δύο διαγωνισμών για τις επεκτάσεις του μετρό προς Ελληνικό και Χαϊδάρι ανακοίνωσε χθες ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ. Προανήγγειλε επίσης τη συνέχιση της γραμμής Δ. Πλακεντίας - Μοναστηράκι προς Πειραιά και Ζέα, αφήνοντας αιχμές για... ξήλωμα του τραμ.
http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=35993416
μωρέ το έπιασαν το υπονοούμενο....
Αχ Σουφλιά.... |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 2:59 pm Post subject: |
|
|
Πολύ καλό νέο η δημοσιοποίηση των σχεδίων για την 4η γραμμή. 'Εχω όμως σχολιάκι: γιατί κάποιος που θέλει να πάει από το Άλσος Βεϊκου στο Μαρούσι πρέπει είτε να ταξιδέψει από το ένα άκρο της Γραμμής ως το άλλο (μιλάμε για 40 λεπτά ταξίδι) είτε να πάρει τη Γραμμή 1, περνώντας και στις δύο περιπτώσεις μέσω του ήδη επιβαρυμένου κέντρου; Δεν θα ήταν σωστό να υπάρχει μια επέκταση από Άλσος Βεΐκου προς π.χ. Νέα Ιωνία ή Πατήσια και ένωση με τη Γραμμή 1, για να ελαχιστοποιείται η περαιτέρω επιβάρυνση του κέντρου από κάποιον που θέλει να μετακινηθεί μεταξύ 2 περιοχών εκτός κέντρου; |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 3:11 pm Post subject: |
|
|
Ωραία δε λέω η νέα γραμμή. Ουσιαστικά όπως ειπώθηκε παραπάνω πρόκειται για ενοποίηση των 2 επεκτάσεων, με πρόσθεση του τμήματος Πανεπιστήμιο-Ευαγγελισμός και της κούρμπας προς Ζωγράφου, αλλά!!
Αυτή ακριβώς η "αντικατάσταση" των 2 επεκτάσεων με μία νέα γραμμή, είναι και λίγο ύποπτη. Καθυστερεί δηλαδή επιπλέον την κατασκευή, καταργώντας τις όποιες μελέτες και ενέργειες έχουν γίνει έως τώρα ( τίποτα δεν έχει γίνει, λέμε τώρα ), και μελετάται από την αρχή. Γιατί να γίνει αυτό εφόσον το 70% τουλάχιστον της νέας γραμμής είναι τμήματα των επεκτάσεων που εδώ και χρόνια ξέρουμε? |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 6:32 pm Post subject: |
|
|
Απόσπαμα απο το άρθρο του Σουφλιά.
Quote: | Με βάση τη σύμβαση η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα εισπράττει τα διόδια ώς το 2020, διάστημα που μπορεί να μειωθεί όταν εξασφαλιστούν αποδόσεις 11,2% στα ίδια κεφάλαια της κοινοπραξίας. Ηδη τα έσοδα έχουν ξεπεράσει τις προβλέψεις και υπολογίζεται ότι οι χρόνοι εκμετάλλευσης έχουν μειωθεί κατά 3 έως 5 χρόνια. Υπενθυμίζεται ότι η κοινοπραξία της Αττικής Οδού είχε προτείνει να αναλάβει τις επεκτάσεις των έργων προς Ραφήνα. Λαύριο και τη σήραγγα Υμηττού, με αντάλλαγμα την παράταση της εκμετάλλευσης των διοδίων. |
Μηπως γι'αυτό δεν προχώρησε η πρόταση της εταιρίας για επέκταση της Αττικής Οδού,για να τιτλοποιηθούν τα εσοδα,και να πάνε στο μετρό? |
|
Back to top |
|
|
Nikolis_Efentis New Member
Joined: 27 Oct 2005 Posts: 61 Location: athens - toronto - paris
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 6:49 pm Post subject: |
|
|
Η σελίδα του μετρό www.ametro.gr είναι ήδη ενημερωμένη και έχει έναν "επίσημο" χάρτη με τους προβλεπόμενους σταθμούς ..τελικά 3 θα είναι οι κοινοί σταθμοί με τις υπάρχουσες γραμμές κι όχι 2 ...
http://www.ametro.gr/main/project/description/zoom/map_big_downgr.jpg
υπάρχει κι ένα μικρό κειμενάκι στο τμήμα Επεκτάσεις υπό μελέτη σχετικά με τη νέα γραμμή (κόστος, προβλεπόμενη κίνηση κλπ.) Συγκράτησα ότι το κόστος προβλέπεται να είναι περίπου 2,1 δις ευρώ και ότι θα εξυπηρετούνται 400,000 επιβάτες στις μετακινήσεις τους (σε πόσα λιγότερα αυτοκίνητα να μεταφράζεται;; ) |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 6:53 pm Post subject: |
|
|
http://www.proastiakos.gr/routemaps.asp?m=3
Πού είναι ο σταθμός "Πεντέλης" ρεεεεεε;
ΥΓ Για το Μετρό: το βράδυ που θα πάω σπίτι θα σας postάρω ένα χάρτη με τη δική μου version για την γραμμή 4, που είχα φτιάξει εδώ και 2 χρόνια. Να τους βάλουμε μετά στη ζυγαριά, να μου πείτε τι νομίζετε. |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 7:21 pm Post subject: |
|
|
admin
Όντως που είναι; μένει ημιτελής τόσο καιρό δε θάπρεπε κάποια στιγμή να τον τελειώσουν; |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 7:26 pm Post subject: |
|
|
Μα εδώ μιλάμε δεν τον έχουν καν στους μελλοντικούς σταθμούς! Τα "Θυμαράκια" τα αναφέρει ως μελλοντικό σταθμό, αλλά η "Πεντέλης" μάλλον οδεύει προς... τα θυμαράκια!
Ασε δε που ο χάρτης είναι τραγικός. Λες και όταν κάποιος έρχεται από τον Σταθμό Λαρίσης δεν περνάει από τη Μεταμόρφωση πριν φτάσει στο Ηράκλειο. Τι να πει κανείς; |
|
Back to top |
|
|
Alkis Senior Member
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 7:48 pm Post subject: |
|
|
Τι έγινε με την ιδέα να πάει ο προαστιακός στον Πειραιά; Υπάρχει ακόμα στον (πανέμορφο!) χάρτη της ametro αλλά δεν ακούγονται πολλά για αυτό... Στην ιστιοσελίδα του προαστιακού, η σελίδα "όραμα" είναι "συντομα κοντά μας" εδώ και 1 χρόνο...
Παρεπιπτόντος, είναι αλήθεια ότι έχει μόνο ένα λεωφορίο ανά ώρα από τον σταθμό Κορίνθου; Ενώ ξόδεψαν δισεκατομύρια για τον προαστιακό, πόσο δύσκολο είναι να δρομολογήσουν μερικά λεωφορία ακόμα;
Επίσης, ξέρει κανείς εάν ο σταθμός του Προαστικού "Βοτανικός" -εάν και όταν γίνει- θα επικοινωνεί με τον αντίστοιχο σταθμό του Μετρό; Στον χάρτη του ametro, εμφανίζονται κοντά αλλά να μην είναι σταθμοί μετεπιβίβασης. Αν και αυτό - ελπίζω - να είναι απλή παράληψη καθότι και οι νεοι σταθμοί Πανεπιστήμιο, Ευαγγελισμός και Παράδεισος στην γραμμή 4 δεν εμφανίζονται να είναι μετεπιβίβασης ενώ φαντάζομαι ότι θα είναι. |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 9:10 pm Post subject: |
|
|
1)Για μένα πάντως ο Προαστιακός απο Πειραιά μέχρι Σταθμό Λαρίσης είναι εντελώς άχρηστος,αφού απο τον Ρέντη μέχρι και τον Βοτανικό δεν υπάρχουν κατοικίες.
2)Στο site του metro www.ametro.gr στην κεντρική ανανέωσαν τον χάρτη στην on-line έκδοση αλλά όταν πάτάς για να κάνεις download ολόκληρο τον χάρτη,κατεβαίνει ο παλιός. |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Sat Dec 03, 2005 12:42 am Post subject: |
|
|
Στον Πειραια πρεπει να φτασει οπωσδηποτε ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ! Δεν νοειται το λιμανι της Αθηνας με τοσο κοσμο (500Κ και βαλε) και τοσους τουριστες (περαστικους για τα πλοια διστυχως...) να εχει μονο μια συνδεση ΗΣΑΠ και τιποτα αλλο. Πρεπει στο γενικοτερο πλανο του Προαστιακου να προβλεπεται -και ισως προβλεπεται- συνδεση Πειραια με Λαυριο, Ραφηνα, ΑΙΑ, και την υπολοιπη Αττικη. Αν και με τοοοοσο κοσμο, ειναι απο αποψη μεταφορων σε οικτρη θεση...Ο Πειραιας με τοσο κοσμο πρεπει να εχει απο ΟΛΑ. Και το καλυτερο θα ηταν οπως εχω γραψει και παλαιοτερα να τα εχει σε εναν συνδιασμενο σταθμο απο οπου θα διερχονται και ο ΗΣΑΠ και το ΜΕΤΡΟ και ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ. Το θεωρω κουταμαρα να χωροθετησουν τον ΠΡΠΑΣΤΙΑΚΟ στον Σταθμο Πελλοπονησου στον Αγιο Διονυσιο. Πρεπει κανεις να βγει και να παρει λεωφοριο ή ταξι για να παει....Οσο για ποδαρατο...Αν ειναι φορτωμενος, φοργκετ ιτ!!
Πρεπει να παρει την θεση που του αξιζει σαν συγκοινωνιακος κομβος, ο Πειραιας ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΅ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΑΔΙΚΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΥΓ Και εκτος των αλλων, ολες οι περιοχες που υπαρχουν υποτιθεμενες στασεις ειναι κατοικημενες!!!!!! Και η Λευκα και το Ρουφ κα!!!!! |
|
Back to top |
|
|
Nikolis_Efentis New Member
Joined: 27 Oct 2005 Posts: 61 Location: athens - toronto - paris
|
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sat Dec 03, 2005 3:17 pm Post subject: |
|
|
ναι αλλα στο βοτανικο μετα το γηπεδο του παο και την αναπλαση της περιοχης ειναι λογικο να υπαρχει και οικιστικη ανπτυξη οποτε ειναι λογικη η σταση προαστιακου και μετρο εκει |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Sat Dec 03, 2005 3:30 pm Post subject: |
|
|
1)Ο κλάδος του ΟΣΕ απο τους Αγ.Αναργύρους(εκεί που χωρίζει η γραμμή στα 2) μέχρι τα άνω Λιόσια χρησημοποιείται?
2)Ο Σταθμός του προαστιακού "Πεντέλη" είναι αυτός που φαίνεται στο χάρτη του metro ανάμεσα σε "Παράδεισο" και "Δουκ.Πλακεντίας"? |
|
Back to top |
|
|
kostya Full Member
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Sun Dec 04, 2005 5:19 pm Post subject: |
|
|
Eάν κάποιος ξέρει πως μπόρεσαν να μπούν εκεί κάτω και με άνεση χρόνου να κάνουν τον συρμό ζωγραφιά ας μας αποκαλύψει το μυστικό. Tο ίδιο και για τα "Desiro" στη θεσσαλονίκη, δεν με αφήνουν να τα πλησιάσω ούτε να μπω μέσα να τα δω , αυτοί οι τύποι πως το κάνουν? |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Sun Dec 04, 2005 6:16 pm Post subject: |
|
|
hmmm...καλός τους , και πάντα αναρωτιόμουν πως γίνονται αυτά στα metro του kosmo.).εμάς φαίνεται ήταν απλός καινούριο,καμια σχέση με αλλαγή συμπεριφορών(θα μου πείτε μειονότητες υπάρχουν), κρίμα...αλλα που θα πάει. |
|
Back to top |
|
|
kostya Full Member
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Dec 04, 2005 7:01 pm Post subject: |
|
|
Στο hiphop.gr/forum.cfm το είδα...κρίμα ρε παιδιά το μετρό |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 2:56 am Post subject: |
|
|
Admin wrote: | ΥΓ Για το Μετρό: το βράδυ που θα πάω σπίτι θα σας postάρω ένα χάρτη με τη δική μου version για την γραμμή 4, που είχα φτιάξει εδώ και 2 χρόνια. Να τους βάλουμε μετά στη ζυγαριά, να μου πείτε τι νομίζετε. |
Λοιπόν, αυτό το είχα σχεδιάσει κάποια στιγμή οξείας εργασιομανίας στη δουλειά, πριν από περίπου δύο χρόνια. Η δική μου version της γραμμής 4...
http://briefcase.pathfinder.gr/download/500848/line4.JPG
Διαδρομή:
- Ελαιώνας (Σταθμός ΚΤΕΛ, κοινό αμαξοστάσιο μετρό με την γραμμή 3)
- Κολωνός (Ακαδημία Πλάτωνος, για την ακρίβεια)
- Σταθμός Λαρίσης (κοινός με τη γραμμή 2)
- Βικτώρια (κοινός με τη γραμμή 1)
- Αλεξάνδρας (κοινός με την επέκταση της γραμμής 2 προς Γαλάτσι)
- Αμπελόκηποι (κοινός με την γραμμή 3)
- Γουδί (στα νοσοκομεία παίδων)
- Ζωγράφου (στον Αγιο Θεράποντα)
- Πανεπιστημιούπολη (στην Φιλοσοφική, νεκροταφείο Ζωγράφου κλπ)
- Καισαριανή (επί της Εθνικής Αντιστάσεως)
- Παγκράτι (επί της Υμηττού)
- Υμηττός (στην πλατεία)
- Δάφνη (κοινός με τη γραμμή 2)
- Ανω Νέα Σμύρνη
- Νέα Σμύρνη (επί της Ελ.Βενιζέλου, σύνδεση με τραμ)
- Αμφιθέας (στον κόμβο με Συγγρού)
- Τζιτζιφιές (στον πρώην ιππόδρομο, στο Φάληρο)
Μάλιστα είχα σκεφτεί και πλάνο κατασκευής! Πρώτη προτεραιότητα η "οριζόντια" γραμμή από Ελαιώνα μέχρι Πανεπιστημιούπολη. Στη συνέχεια κατασκευή του "ερωτηματικού" μέχρι τη Δάφνη. Τέλος, το κομμάτι μέχρι τον ιππόδρομο.
Πιστεύω ότι ο σχεδιασμός συνδυάζει πολλά πλεονεκτήματα.
- Προσφέρει την επιλογή παράκαμψης των κορεσμένων σταθμών του κέντρου (Σύνταγμα, Ομόνοια, Μοναστηράκι).
- Συνδέει ΟΛΕΣ τις υπάρχουσες γραμμές μετρό, μία από τις προτεινόμενες επεκτάσεις, το τραμ, τον ΟΣΕ (Προαστιακός), αλλά και τον νέο σταθμό των ΚΤΕΛ.
- Δίνει πρόσβαση στο μετρό σε περιοχές που την χρειάζονται ΑΜΕΣΑ (Παγκράτι, Ζωγράφου, Καισαριανή, αλλά και Κολωνό, Υμηττό, Νέα Σμύρνη)
- Συνδέει την Πανεπιστημιούπολη με το μετρό.
- Έχει έτοιμο το αμαξοστάσιο στον Ελαιώνα, ενώ σίγουρα στην Πανεπιστημιούπολη μπορεί να δημιουργηθεί χώρος εναπόθεσης συρμών.
Τι λέτε; |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 10:50 am Post subject: |
|
|
Πολύ καλό σχέδιο, Admin. Το πρώτο στοιχείο που αναφέρεις (κορεσμένοι σταθμοί του κέντρου) πολύ φοβάμαι ότι θα το βρούμε μπροστά μας με τα υπάρχοντα σχέδια κατασκευής της Γραμμής 4, εκτός κι αν γίνει κανένα μαγικό και σχεδιαστεί/κατασκευαστεί ταυτόχρονα μια περικεντρική Γραμμή 5, η οποία θα περνάει από:
- Χαϊδάρι (αφετηρία) - σύνδεση με Γραμμή 3
- Περιστέρι - σύνδεση με Γραμμή 2
- Αγ. Ελευθέριο - σύνδεση με Γραμμή 1
- Βεΐκου - σύνδεση με επέκταση Γραμμής 2
- Ψυχικό
- Φιλοθέη - σύνδεση με Γραμμή 3
- Κέντρο Χαλανδρίου
- Βριλήσσια (σύνδεση με Προαστιακό) / Μελίσσια (τερματισμός) |
|
Back to top |
|
|
|