View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 12:21 pm Post subject: |
|
|
Καθόλου. Γνωστά είναι τα προβλήματα - και να ήταν μόνο αυτά... Επίσης, κάθε φορά που βλέπω παρέμβαση της Ε.Ε. προσωπικά αναθαρρώ, μήπως κι μπει κανένα μαχαίρι στο λαιμό (βλέπε επιστροφή χρημάτων) και ξυπνήσει ο μηχανισμός.
Γιατί όμως οι χαιρέκακες φατσούλες; |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 12:28 pm Post subject: |
|
|
Οι χαιρέκακες φατσούλες είναι προς όλους αυτούς που είναι υπεύθυνοι για την κατάσταση του σιδ. δικτύου και για τις καθυστερήσεις που τόσο επιβραδύνουν την ανάπτυζη της χώρας. Εμείς χρειαζόμαστε αστυνόμο-μπαμπούλα (βλέπε ΕΕ) για να μας βάζει στη θέση μας, αλλιώς δε βλέπω προκοπή!
 |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 12:33 pm Post subject: |
|
|
Άλλο νόημα έχουν οι χαιρέκακες φατσούλες . Τέλος πάντων, δεν είναι εδώ ο χώρος να το συζητήσουμε. Αν πρέπει να συνεχιστεί αυτή η συζήτηση υπάρχει το "Γενικά σχόλια για το φόρουμ". |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 1:55 pm Post subject: |
|
|
Σε μονοβάρδια λειτουργία και ο σιδηροδρομικός σταθμός Διδυμοτείχου
Aγανακτισμένοι είναι οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες της περιοχής του Διδυμοτείχου, καθώς εδώ και περίπου ένα μήνα, στο σιδηροδρομικό σταθμό της πόλης, έχει καθιερωθεί μονοβάρδια λειτουργία, με αποτέλεσμα, από τις 5 το απόγευμα και μετά, να μην εξυπηρετείται κανείς.
«Eδώ κι ένα μήνα περίπου η υπηρεσία πήρε την απόφαση να κάνει τον σταθμό μας μονοβάρδια γιατί γίνονται κάποια έργα από Σουφλί μέχρι Φέρες και το αποτέλεσμα είναι ότι έχει δημιουργηθεί μεγάλο πρόβλημα στην περιοχή μας γιατί έχουμε τρεις Δήμους και το στρατό να εξυπηρετούμε, με αποτέλεσμα να υπάρχει έντονη αντίδραση από τον κόσμο, αλλά και αδυναμία στην εξυπηρέτηση.
http://www.evros.gr/index.php?ID=10268&obcatid=8&MODULE=bce/application/news&NewsType=hg
Μπρος πίσω |
|
Back to top |
|
 |
petalo Senior Member

Joined: 09 Feb 2004 Posts: 597 Location: θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 5:50 pm Post subject: |
|
|
πριν 3 ημερες εδειξε η tv ενα ρεπορταζ για τον κανουργιο Σ.Σ Λιτοχωρου που χτιστηκε λιγα μετρα πιο μακρια απο τον παλαιο και παραμενει σε αχρησια και καταστρεφεται απο την μη συντηρηση καθως κανενα τρενο δεν σταματα εκει-ουτε καν το λεγομενο τοπικο θεσ/νικης-λαρισα.ο λογος οτι ο ΟΣΕ θελει να μειωσει τον χρονο ταξιδιου προς την Αθηνα.κριμα γιατι δαπανηθηκαν τοσα χρηματα και ρημαζει στο περασμα του χρονου...
επισης ενας σταθμος που ουσιαστικα δεν εξυπηρετει ειναι αυτος του Πολυκαστρου στη γραμμη προς Ειδομενη καθως προς/απο την πρωην γιουγκοσλαβια εκτελουνται μονο 2 δρομολογια ημερησιως. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 6:59 am Post subject: |
|
|
Για να μην πούμε ότι τον έχτισαν στην μέση του πουθενά. Για να πας στο Λιτόχωρο θέλει κανένα 10λεπτο με το αυτοκίνητο. Και το λιμάνι είναι μακριά και η περιοχή προς την Λεπτοκαρυά που έχει σπίτια είναι πάλι μακριά. |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 10:18 pm Post subject: |
|
|
μια ερωτηση, αν εγω παρω το τρενο για αυηνα το τρενιο θα περασει απο τις νεες γραμμες του προαστιακου για κορινθο αν ναι αυτο εχει καποια θετικη επιπτωση στη μειωση του ταξιδιου πατρα-αθηνα  |
|
Back to top |
|
 |
Pelops Junior Member

Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 12:35 pm Post subject: |
|
|
Siakabeti δεν έχει καμία σχέση η νέα γραμμή με την υπάρχουσα μετρική γραμμή της Πελοποννήσου.
Επίσης καμία επίπτωση στη διάρκεια του ταξιδιού για Πάτρα.
Μέχρι την ολοκλήρωση της γραμμής Κόρινθος-Πάτρα (το 2011) , θα χρησιμοποιείς τα σαράβαλα και τη μονή μετρική γραμμή (διάρκεια ταξιδιού με intercity 3,30 ώρες )
. |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 12:50 pm Post subject: |
|
|
Όταν ολοκληρωθεί η νέα γραμμή το 2001,θα χρησημοπούν την γραμμή του Προαστιακού,απο Κόρινθο μέχρι Αθήνα?Ή θα γίνει και σε αυτό το τμήμα νέα γραμμή?
Last edited by vag3721 on Thu Sep 29, 2005 12:51 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 12:51 pm Post subject: |
|
|
Για διαβάστε κι αυτό:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=653220&lngDtrID=251
Πακέτο μέτρων για τους σιδηροδρόμους ενέκρινε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Μεταξύ άλλων προβλέπεται η απελευθέρωση της αγοράς μέχρι το 2008 και θεσμοθετούνται οι αποζημιώσεις για καθυστερήσεις δρομολογίων. Είναι πλέον φανερό ότι σύντομα (και ενόψει 2008) ο ΟΣΕ θα μετατραπεί σε δεύτερη Ολυμπιακή, ίσως και χειρότερης μορφής. |
|
Back to top |
|
 |
Pelops Junior Member

Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 1:08 pm Post subject: |
|
|
vag3721 wrote: | Όταν ολοκληρωθεί η νέα γραμμή το 2011,θα χρησιμοποιούν την γραμμή του Προαστιακού,απο Κόρινθο μέχρι Αθήνα?Ή θα γίνει και σε αυτό το τμήμα νέα γραμμή? |
Ο προαστιακός είναι απλά χρήστης της νέας γραμμής ,πολύς κόσμος το μπερδεύει αυτό.
Η γραμμή που εγκαινιάστηκε μέχρι την Κόρινθο είναι τμήμα της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνα-->Κόρινθος-->Πάτρα.
Ο προαστιακός σιδηρόδρομος κάνει απλά χρήση της γραμμής για τους συρμούς του , (Desiro ,Railbus ) οι οποίοι είναι κατάλληλοι για προαστιακού τύπου μετακινήσεις και όχι μεγάλα ταξίδια . |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Tue Oct 04, 2005 2:32 pm Post subject: |
|
|
etsi mias kai to efere i sizitisi......
iaponia:
maglev:
fasttech 306:(opios sholiazei tin opsi as skeftei tin tahitita....)
 |
|
Back to top |
|
 |
Aldebaran Visitor

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 6 Location: Barcelona
|
Posted: Tue Oct 04, 2005 6:13 pm Post subject: |
|
|
File Gianni,
tha mou epitrepseis na amfisvitiso oti oi Ispanoi einai protoporoi stin anaptyxi sidirodromon stin evropi. Mallon protoporoi stis gafes einai! Anaforika tha po oti shetika prosfata katerefse ena tunnel stin periohi Carmel tis Barcelona pou tha hrisimeve gia tin syndesi tis Barcelona me tin Madriti. Mazi me to tunnel katerefsan kai ekatontades diamerismata kai oi anthropoi meinane astegoi! Den tha sou analyso poso kanei ena athleio diamerisma stin Barcelona giati beno se allo thema.
To project syndesis tis Madritis me tin Barcelona ehei kathysterisei ypervolika kai kathe ligo akougontai skandala tou styl "i haraxi tis grammis allaxe gia na pernaei apo to bakaliko tou tade pou eihe barba ton tade politiko"
Ta komatia pou ehoun idi kataskevastei einai gemata kataskevastikes ateleies me apotelesma se grammi pou itan shediasmeni na epitrepei tahytites 350km na pigenoun ta trena me 150-200km tin ora maximum.
vevaia sygriseis me tous ellinikous sidirodromous den boroun na ginoun alla prepei na katalavoume oti fenomena pou polloi nomizoun oti einai mono ellinika den einai! kai kalo tha einai na min eimaste komplexikoi kai xenomaneis oti oi xenoi ta kanoun ola kalytera. |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Tue Oct 04, 2005 7:25 pm Post subject: |
|
|
Τη σύγκριση με την Ελλάδα φίλε μου την έκανες μόνος σου. Εγώ, όντας πορωμένος με τους σιδηρόδρομους, απλά έβαλα κάποιες φωτογραφίες από τα πιό καινούρια τρένα που κυκλοφορούν στην Ευρώπη, όπως ακριβώς θα έβαζες κι εσύ φωτογραφίες ενός καινούριου μοντέλου αυτοκινήτου στο αντίστοιχο τόπικ...
...τέλοσπάντων...(κουβέντα δε τολμάμε να πούμε πια, ειδικά αν ζούμε και στο εξωτερικο...)
Αλλά μιας και έθιξες το θέμα της σύγκρισης και ανέφερες και κάποια παραδείγματα, θα σου πω το εξής:
1. Καταρχάς δε θα μπω στη διαδικασία να συγκρίνω καν τις 2 χώρες στο θέμα αυτό, γιατί θα συγχυστώ και δε θα μπορέσω να κοιμηθώ το βράδυ αλλά θ΄αναφέρω μόνο ότι..
2. η Ισπανία έχει κάνει τις πιό ριζικές αλλαγές στους σιδηρόδρομους τα τελευταία χρόνια...σε σχέση με αυτό που ήταν!
3. Επειδή έφερες ως παράδειγμα το τούνελ στη Βαρκελώνη...να σου θυμήσω τις πολύκατοικίες στο Ν. Κόσμο, το περίπτερο στην Ομόνοια, και την τρύπα στο Μαρούσι (αυτή που κατάπιε το αυτοκίνητο...) κατά την περίοδο της κατασκευής του μετρό.
Αχ...το ΄βγαλα ο το ξενομανές κόμπλεξ μου ο Βλαχο-ελβετός από την καλαμπάκα και ησύχασα...
Last edited by Giannis on Wed Oct 05, 2005 10:56 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Tue Oct 04, 2005 7:49 pm Post subject: |
|
|
Επί της ευκαιρίας, καλωσήρθες Aldebaran στη παρέα μας και σου εύχομαι καλά posts. Α και κάτι άλλο, εμείς εδώ σε αυτό το φόρουμ είμαστε πεινασμένοι για φωτογραφίες από όπου και αν είναι αυτές Αν έχεις τίποτα ενδιαφέρον στείλε πράγμα στο λαό  |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Oct 07, 2005 11:03 am Post subject: |
|
|
Στέλνετε, στέλνετε φωτογραφίες για να το καταλάβουμε καλά ότι έχουμε τριτοκοσμικό σιδηρόδρομο. Το θέμα βέβαια είναι να δουν αυτές τις φωτογραφίες και ο Λιάπης με τους ΟΣΕδες μπας και βάλουν μυαλό και σταματήσουν να λένε τις αρλούμπες για σύγχρονο σιδηρόδρομο κλπ κλπ.
Αλήθεια το τμήμα Δομοκός-Λιανοκάδι τι γίνεται;;;;; Θα αρχίσει ποτέ;;; Πάντως όποιος περνάει από κει βλέπει για τα καλά την εκσυχγρονισμένη γραμμή Θεσσαλονίκης-Αθήνας. |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Fri Oct 07, 2005 12:58 pm Post subject: |
|
|
Μόλις συνειδητοποίησα ότι τα links που παρέθεσα παρακάτω δεν ανοίγουν ξεχωριστά... για την προστασία της ιστοσελίδας....βγαίνει μόνο το κεντρικό μενού...
Καινούριο αυτό;
Συγνώμη...  |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Oct 07, 2005 10:43 pm Post subject: |
|
|
Από μεταφορά - exitmusician
gouperman wrote: |
ρε παιδια αν κοιταξετε στη σελιδα της εργοσε θα δειτε πως ο σιδηροδρομικος π.α.θ.ε θα ολοκληρωθει το 2012[περασμα δομοκου,κορινθος-πατρα] καλα κρασια!! |
|
|
Back to top |
|
 |
petalo Senior Member

Joined: 09 Feb 2004 Posts: 597 Location: θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 4:58 pm Post subject: |
|
|
μερικα σχετικα με τον Σ.Σ Θεσ/νικης...
στα μεσα της δεκαετιας του '30 ενας απο τους ικανοτερους μοντερνιστες αρχιτεκτονες,ο Νικος Μητσακης,κερδιζει το α' βραβειο στον αρχιτεκτονικο σχεδιασμο για τον επιβατικο σταθμο Θεσσαλονικης...ο Νικος Μητσακης εθελοντης στο πολεμο του '40 σκοτωνεται.ο πολεμος βρισκει τον σταθμο στο σταδιο της εσκαφης και θεμελιωσης.οι εργασιες συνεχιζονται σταδιακα μετα τον πολεμο βασει της αρχιτεκτονικης μελετης του Μητσακη.οσταθμος παραδιδεται ολοκληρωμενος πλεον το 1964 μετα τις επεκτασεις που μελετηθηκαν το 1959 απο τους αρχιτεκτονες Σ.Μολφεση και Θ.Παπαγιαννη.
αποσπασματα απο το περιοδικο "διαδρομες με τρενο" του ΟΣΕ. |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 11:00 pm Post subject: |
|
|
από τηνν εφημερίδα ¨ελευθερία¨ της Λάρισας
ΗΔΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΗΚΑΝ ΔΥΟ ΑΠΟ ΛΑΡΙΣΑ - Τρένα του προαστιακού στη Θεσσαλία
Προαστιακός σιδηρόδρομος και στη Θεσσαλία! Εδώ και μερικές εβδομάδες δύο δίδυμοι συρμοί του προαστιακού μεταφέρθηκαν στη Λάρισα και εκτελούν δρομολόγια προς Βόλο και Καλαμπάκα τις καθημερινές και προς Θεσσαλονίκη τα Σαββατοκύριακα. «Προσωρινά» είναι η εξήγηση, που δίδεται από ανθρώπους του οργανισμού στη Λάρισα, αλλά στην περίπτωση αυτή οι επιβάτες, που ήδη τα χρησιμοποίησαν, εύχονται αυτά τα τρένα να μείνουν μόνιμα και να αυξηθούν με άλλα καινούρια. Τα σχόλια που ακούγονται είναι ιδιαίτερα θετικά και πολλοί λένε ότι ο ΟΣΕ άργησε κιόλας να τα δρομολογήσει σε γραμμές της Θεσσαλίας. Τα κυκλοφορούντα τρένα στη γραμμή Λάρισας-Βόλου τύπου ΜΑΝ, αν και φαίνονται παλιά, έχουν ακόμα αρκετά χρόνια υπηρεσίας μπροστά τους. Με μεγάλη πληρότητα τα τρένα του ΟΣΕ, όσον αφορά στη Λάρισα τουλάχιστον, δεν είναι δυνατό να φανταστεί κανείς ότι αντί να ενισχυθούν με νέα οχήματα, θα επανέλθουν στα προηγούμενων γενεών.
Ε.Ρ.
Καταρχάς: Προσωρινός είναι ο εγκέφαλός σας και ...βλέπω και τον ΟΣΕ να γίνεται σύντομα προσωρινός με τα ταλέντα που τον στελεχώνουν. Οι συρμοί να κάτσουν στ΄αβγά τους! Μη μας βάζετε τη σοκολάτα στο στόμα και αμέσως την αρπάζετε...
Τον άυγουστο πήγα με τρένο Desiro του προαστιακού (είχε και το αντίστοιχο logo...) από την Καλαμπάκα μέχρι τα Παλαιοφάρσαλα....και απ΄ότι ξέρω οι συρμοί αυτοί κυκλοφορούν εδω και πάνω από 1 χρόνο στη συγκεκριμένη γραμμή.
 |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 11:24 am Post subject: |
|
|
«Σιδηρόδρομος» οι υπερβάσεις σε OΣE και EPΓOΣE
H φαμπρικα των ακριβοπληρωμένων μελετών, παρά τις επισημάνσεις της Eυρωπαϊκής Eνωσης, επαναλαμβάνεται και στο Γ΄ KΠΣ
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_100009_16/10/2005_160292
Eνδεικτικό παράδειγμα αποτελεί η μελέτη χάραξης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Kορίνθου - Πάτρας, η οποία ξεκίνησε με προεκτιμώμενη αμοιβή περί τα 578.000 ευρώ και εκτοξεύθηκε στα 4,6 εκατ. ευρώ, με υπέρβαση 807%. |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 2:09 pm Post subject: |
|
|
αφου αυτο που εγινε στη λαρισα με τα τρενα του προαστιακου ηταν πετυχημνεο γιατι δε παραγγελνει ο ΟΣΕ καποια επιπλεον τρενα και να τα δρομολογησει σε γραμμες εμπορικες οπου συνδεουν κοντινα αστικα κεντρα οπως πχ. λαρισα-βολος, πατρα-αιγιο κλπ
δε πρεπει μνα ειναι καποιος και σοπουδαιος μαντζερ για να καταλαβαινει οτι αυτο θα εχει γρηγορη αποσβεση και κερδη |
|
Back to top |
|
 |
Pelops Junior Member

Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 3:22 pm Post subject: |
|
|
Σιακαμπέτη τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά και ωραία όπως παρουσιάζονται κάποιες φορές.
Θα προσπαθήσω να σου δώσω μια απάντηση μόνο σε ότι αφορά το δίκτυο της Πελοποννήσου (και πιο συγκεκριμένα για την περιοχή της Αχαΐας , μιας και είσαι από εκεί )
Το σιδηροδρομικό δίκτυο της πελοποννήσου είναι εντελώς απαρχαιωμένο και ξεχασμένο/αφημένο στη μοίρα του.
Είναι μετρικού πλάτους (αδιανόητο για το 2005) ενώ η γραμμή είναι ΜΟΝΗ και με απαράδεκτη χάραξη (η οποία έγινε προ πολλών δεκαετιών --πολλές ισόπεδες διαβάσεις κτλπ )
Η κακή και παμπάλαια χάραξη καθώς και το γεγονός ότι η γραμμή είναι μονή και χωρίς ηλεκτροκίνηση , δεν επιτρέπει την ανάπτυξη υψηλών ταχυτήτων ούτε κατά διάνοια...
Επιπλέον οι σιδηροδρομικοί σταθμοί είναι παμπάλαιοι και στην πλειοψηφία τους ανεπαρκέστατοι για τη σημερινή εποχή και τις απαιτήσεις του ταξιδιώτη.
Τέλος υπενθυμίζω ότι σύγχρονοι συρμοί μετρικού πλάτους (τύπου railbus ) έχουν αποκτηθεί μόνο 12 (οι περισσότεροι χρησιμοποιούνται στη γραμμή του νομού μεσσηνίας , ηλείας και αργολίδας (αθήνα -ναύπλιο).
Ακόμα να υπενθυμίσω ότι στο παρελθόν είχε δοκιμαστεί (με παλαιότερου τύπου συρμούς βέβαια) η προαστιακού τύπου σύνδεση Διακοπτού--Αιγίου--Πάτρας--Κάτω Αχαΐας αλλά με τραγικά αποτελέσματα , μιας και οι υπηρεσίες που προσφέρονταν ήταν τραγικές (ανύπαρκτες στάσεις ακόμα και χωρίς φωτισμό , λίγα δρομολόγια , παλαιά τρένα κτλπ ).
Ελπίζω να σε διαφώτισα λίγο για το πως έχει η κατάσταση και για το πως ακόμα παραμένει όνειρο ένας προαστιακός για την Πελοπόννησο και πιο συγκεκριμένα για την τρίτη πόλη της χώρας , την Πάτρα. |
|
Back to top |
|
 |
|