stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Mon Jul 18, 2005 2:43 pm    Post subject: Reply with quote

afta ta egrapsa gia na episimano merika pramata, ke enoite pos den ta enoume kiriolektika.

otan leme 30 hronia piso den to enoume stin kiriolexia ala to noima ine olofanero nomizo, ke otan leme hamili tehnologia den enoume prodiagrafes botswana aplos ego perimeno ena pisto andigrafo ton italon (px.) ke pali vlepo(px.) oti kopsane edo kai ekei ke mas lene ala....

ke ti dialogo perimenes otan mu lene pos i italoi oneirevonde mia poli san tin athina?....


ke telos den apokalo kanenan afeli prsopika, aplos thelo na toniso pos epidi htizete kati kenurio ke grigora den to kanei ke telefteas tehnologias ke klasis anotero.

afta.
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Mon Jul 18, 2005 2:48 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν είπα εγώ πάντως, ότι οι Ιταλοί ονειρεύονται την Αθήνα, πρόσεχε τι διαβάζεις. Με μένα μιλάς τώρα.
Δεν συνεχίζω γιατί θα βρεθούμε εκτός topic.


Last edited by Ypsilon on Mon Jul 18, 2005 2:53 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Mon Jul 18, 2005 2:50 pm    Post subject: Reply with quote

εγω παντως ονειρευομαι την επομενη πενταετια με ολα τα εργα υποδομης ετοιμα και την οικονομια να αρχισει να ξανοιγεται απο το καβουκι της
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Mon Jul 18, 2005 2:59 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow Y den ipa oti esi to ipes afto, ke otan egrafa ta proigumena posts apandousa genika sto topic se sena ke stin eleftheria, alios vazo velos an ine kati poli singekrimeno.

ps. ke esi pos xereis poso hronon ime? den ipa pote tin ilikia mou.....
Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Conqui
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Feb 2004
Posts: 144
Location: Βορράς

PostPosted: Mon Jul 18, 2005 3:18 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow siakabetis


για το πόσο ευρωπαϊκός δρόμος είναι η ΠΑΘΕ έχω τις αμφιβολλίες μου.....ίσως κοντά στην Αθήνα...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
eleftheria
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 149

PostPosted: Mon Jul 18, 2005 5:14 pm    Post subject: Reply with quote

Μεταφέρθηκε στο Πολιτικό Κλουβί, στο topic «Η ζωή στην Ελλάδα και το εξωτερικό: Θετικά και αρνητικά».

Y
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Mon Jul 18, 2005 5:30 pm    Post subject: Reply with quote

Μεταφέρθηκε στο Πολιτικό Κλουβί, στο topic «Η ζωή στην Ελλάδα και το εξωτερικό: Θετικά και αρνητικά».

Y


Last edited by billy8181 on Mon Jul 18, 2005 5:36 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Mon Jul 18, 2005 5:34 pm    Post subject: Reply with quote

ΟΚ, γίνατε και οι δύο σαφείς. Παρακαλώ να μην ξεφύγουμε άλλο από το θέμα του topic, και εν πάση περιπτώσει, έχετε πάντα τη δυνατότητα να μεταφέρετε οι ίδιοι την κουβέντα στο κατάλληλο σημείο με ένα απλό quote του μηνύματος που θέλετε να σχολιάσετε.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
eleftheria
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 149

PostPosted: Mon Jul 18, 2005 5:41 pm    Post subject: Reply with quote

Μεταφέρθηκε στο Πολιτικό Κλουβί, στο topic «Η ζωή στην Ελλάδα και το εξωτερικό: Θετικά και αρνητικά».

Y
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Tue Jul 19, 2005 7:25 am    Post subject: Reply with quote

Conqui wrote:
Arrow siakabetis


για το πόσο ευρωπαϊκός δρόμος είναι η ΠΑΘΕ έχω τις αμφιβολλίες μου.....ίσως κοντά στην Αθήνα...

απο τη στηλιδα και πανω σιγουρα ειναι και μεχρι το 2007 θα εχει ολοκληρωθει και το φονικο πεταλο οπως και μεχρι το 2008 και η κορινθος πατρα ενας απο τους πιο φονικους δρομους
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Jul 19, 2005 8:01 am    Post subject: Reply with quote

Επειδή έγινε συζήτηση για τους ιταλικούς αυτοκινητοδρόμους: έχουν αρχίσει να δείχνουν την ηλικία τους, η άσφαλτος δεν νομίζω ότι είναι κάτι το ιδιαίτερο, στα περισσότερα σημεία είναι 2+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και αρκετά στενοί, ειδικά στα νότια.
Οι δικοί μας αυτοκινητόδρομοι είναι ασφαλώς πιο σύγχρονοι στη σχεδίαση και πιο ασφαλείς (έχουν και χαμηλότερο φόρτο κυκλοφορίας φυσικά) Οι ελληνικοί δρόμοι να θυμίσω ότι είναι 2+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση εκτός από τα εξής τμήματα:

Αττική Οδός
Αθήνα-Κόρινθος(ΠΑΘΕ)
Αθήνα-Σχηματάρι(ΠΑΘΕ)
Θεσσαλονίκη-Σκοτίνα Πιερίας(ΠΑΘΕ)
Δερβένι-Καλοχώρι (εξωτ. περιφερειακή Θεσσαλονίκης-ΕΓΝΑΤΙΑ)

Αυτά τα τμήματα είναι 3+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση. Η αναφορά γίνεται μόνο σε τμήματα που είναι χαρακτηρισμένα επισήμως ως αυτοκινητόδρομοι με την ειδική πράσινη σήμανση.

Εκεί που δεν υπάρχει περίπτωση σύγκρισης ελληνικών και ιταλικών αυτοκινητοδρόμων είναι:
-η πυκνότητα του δικτύου και τα ολοκληρωμένα τμήματα
-τα πάρκιγκ και οι σταθμοί εξυπηρέτησης (ειδικά στην ΕΓΝΑΤΙΑ η κατάσταση είναι ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΗ-ούτε ένα πάρκιγκ, ούτε ένα Service area) Στον ΠΑΘΕ τουλάχιστον υπάρχουν αρκετά πάρκιγκ και μερικά Service Areas΄ ειδικά κοντά στην Αθήνα είναι καλά τα πράγματα. Στην Ιταλία πάντως έχει πολύ πυκνό δίκτυο εξυπηρέτησης
-Η εξυπηρέτηση μέσω αναμετάδοσης real time πληροφοριών κλπ κλπ. Εδώ είμαστε παρασάγγας πίσω. Αρκεί να ρίξετε μια ματιά εδώ:

http://www.autostrade.it/


Last edited by superas on Tue Jul 19, 2005 8:43 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Conqui
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Feb 2004
Posts: 144
Location: Βορράς

PostPosted: Tue Jul 19, 2005 8:41 am    Post subject: Reply with quote

το κομμάτι Θεσ/νίκης-Κατερίνης δε λέει και πολλά



υ.γ.και στην Γερμανία υπάρχουν αυτοκινητόδρομοι που δείχνουν την ηλικία τους, μερικοί μάλιστα χωρίς πλευρική λωρίδα.....αλλά εκσυγχρονίζονται σιγά σιγά
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Jul 19, 2005 8:49 am    Post subject: Reply with quote

Διόρθωσα το Θεσσαλονίκη-Κλειδί σε Θεσσαλονίκη-Σκοτίνα (είχα κάνει λαθάκι Embarassed )

Νομίζω ότι το τμήμα Θεσσαλονίκη-Κατερίνη έχει δύο όψεις. Το τμήμα Θεσσαλονίκη-Κλειδί που μετατράπηκε σε αυτοκινητόδρομο 3+ΛΕΑ ανά κατέυθυνση το 1988 και δείχνει σαφώς την ηλικία του. Είναι μία ατέλειωτη ευθεία και τα δύο ρέυματα απέχουν μεταξύ τους μέχρι και 30-50 μέτρα! Το τμήμα Κλειδί-Κατερίνη μετατράπηκε σε αυτοκινητόδρομο 3+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση στα μέσα της δεκαετίας του 90 και κατά τη γνώμη μου είναι αρκετά σύγχρονος, με καλή σήμανση, διαχωριστικό jersey κλπ.

Συμπερασματικά, όντως το Θεσσαλονίκη-Κλειδί πάλιωσε πολύ και θέλει lifting, το Κλειδί-Κατερίνη όμως είναι μια χαρά.
Back to top
View user's profile Send private message
Conqui
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Feb 2004
Posts: 144
Location: Βορράς

PostPosted: Tue Jul 19, 2005 9:02 am    Post subject: Reply with quote

συμφωνώ

μόνο το τούνελ της Κατερίνης είχε πρόβλημα λόγω υψηλών υδάτων
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Tue Jul 19, 2005 9:31 am    Post subject: Reply with quote

για τους βορειοελλαδιτες Arrow
απο θεσ/νικη για ευχωνους στα συνορα ειναι καλος ο δρομος Question
και τα ακριτικα χωρια των συνορων ποση ωρα απεχουν απο τη πολη Question
αυτο το ρωταω για το ανα με την ολοκληρωση της εγνατιας θα ειναι δυνατον καποιος να μενει στο χωριο στα συνορα και να πηγαινει για δουλεια θεσ/νικη
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Jul 19, 2005 9:48 am    Post subject: Reply with quote

O δρόμος που πηγαίνει προς Ευζώνους, ξεκινά λίγο μετά τα Μάλγαρα. Έχει ένα κόμβο στον Αγίο Αθανάσιο με έξοδο προς Έδεσσα και Θεσσαλονίκη, ένας ακόμα προς Πολύκαστρο και Κιλκίς, και ένας τελευταίος ισόπεδος προς Ευζώνους.

Έχει μια λωρίδα ανα κατεύθυνση και μια εκτάκτου ανάγκης, δεν έχει διάζωμα στη μέση. Η ποιότητα οδοστρώματος είναι σχετικά κακή, αν και σε ορισμένα σημεία βάζουν μπαλώματα με καινούρια άσφαλτο. Ταχύτητα 110.

Μετά τον κόμβο Πολυκάστρου, ο δρόμος γίνεται 2 λωρίδες ανα κατεύθυνση με ΛΕΑ, και στη μέση υπάρχει νησίδα με δέντρα.

Έχει ένα σταθμό εξυπηρέτησης αυτοκινήτων λίγο πριν το Πολύκαστρο της ΕΚΟ.

Το καλοκαίρι με τους τουρκογερμανούς, είναι λίγο επικίνδυνη η οδήγηση.

Γενικά Θεσσαλονίκη - Πολύκαστρο είναι περίπου 40 λεπτά.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Jul 19, 2005 10:11 am    Post subject: Reply with quote

Arrow siakabetis

Ο δρόμος για τους Ευζώνους είναι ψιλοχάλια. Ξεκινάει από τον κόμβο της Χαλάστρα επάνω στην Εθνική Θεσσαλονίκης-Κατερίνης με πλάτος 1+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση χωρίς νησίδα-δηλαδή όπως ακριβώς είναι ο Μαλιακός τώρα. Η άσφαλτος είναι πολύ κακής ποιότητας με λακούβες κλπ. Από το Πολύκαστρο μέχρι τα σύνορα (18 km νομίζω) γίνεται αυτοκινητόδρομος με 2+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και νησίδα στη μέση. Η ποιότητα όμως του δρόμου εν γένει είναι απαράδεκτη και μοιάζει εγκαταλελειμένος. Ως ένα βαθμό βέβαια υπάρχει δικαιολογία αφού ο δρόμος (που όταν κατασκευάστηκε τη δεκαετία του '70 θεωρούνταν από τους καλύτερους στη χώρα) ουσιαστικά τέθηκε σε αχρηστία από την εποχή του πολέμου στη Γιουγκοσλαβία οπότε και έκλεισε η βασική οδική δίοδος προς την Ευρώπη και προτιμήθηκε η λύση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με την Ιταλία.

Όσον αφορά τα χωριά των συνόρων, αυτά δεν έχουν να κάνουν κάτι με την Εγνατία. ως γνωστόν η Εγνατία διατρέχει τη Βόρεια Ελλάδα παράλληλα με τα βόρεια σύνορα και όχι κάθετα. Σίγουρα βέβαια φέρνει πιο κοντά τις περιοχές των συνόρων με την Τουρκία στη Θεσσαλονίκη.
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Jul 19, 2005 10:51 am    Post subject: Reply with quote

Ξεχάσατε παιδιά να πείτε το καλύτερο. Ερχόμενος από Κατερίνη προς Θεσσαλονίκη, στην έξοδο προς Ευζώνους, συναντάς κάτι που αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία. Η έξοδος είναι στα αριστερά σου!!!!! Φυσικά το ίδιο και η είσοδος λίγα μέτρα πιο κάτω, και εκεί που τρέχεις τουλάχιστον με 150 χλμ (συνηθισμένο σε αυτό το δρόμο) ξαφνικά βλέπεις να μπαίνει κάποιος από τα αριστερά σου!!!!!!! Χλωμό να το γλιτώσουν το καρδιακό όσοι οδηγούν εκεί για πρώτη φορά.
Αυτό έγινε όχι από οικονομία, γιατί από γέφυρες άλλο τίποτα αυτός ο δρόμος, αλλά γιατί και καλά ο κυρίως δρόμος είναι προς Ευζώνους και όχι προς Θεσ/νίκη (εξ'ου και ΠΑΘΕ). Άσχετα με το ότι η κίνηση είναι 19/20 αυτοκίνητα προς Θεσσαλονίκη (θεωρητικά προς την έξοδο του δρόμου δηλαδή).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Conqui
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Feb 2004
Posts: 144
Location: Βορράς

PostPosted: Tue Jul 19, 2005 11:07 am    Post subject: Reply with quote

E Mozart να μην τρέχεις με 150.........

κάτι ανάλογο υπάρχει στην Αμερική στους αστικούς αυτοκινητόδρομους που είναι βέβαια κάτι άλλο....
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Tue Jul 19, 2005 1:59 pm    Post subject: Reply with quote

απο το www.knowhow.gr στις υποδομες η ΕΛΤΕΡ μειωδοτησε σε τμημα της παρακαμψης αρτας φιλιπιαδας το οποιο αποτελει κομματι της ιονιας οδου.
γνωριζει τι γινεται κανεις με τη παρακαμψη Αγρινιου
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
eleftheria
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 149

PostPosted: Wed Jul 20, 2005 2:12 pm    Post subject: Reply with quote

ok

Last edited by eleftheria on Thu Jul 21, 2005 6:08 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Wed Jul 20, 2005 2:18 pm    Post subject: Reply with quote

ο περιφερειακος αγρινιου ειναι πολυ καιρο που κατασκευαζεται. ελπιζω να τελειωσουν γρηγορα γιατι ειναι χρησιμο εργο
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
dimetro
Full Member
Full Member


Joined: 26 Jul 2004
Posts: 214
Location: Aeghio-Xanthi

PostPosted: Wed Jul 20, 2005 6:30 pm    Post subject: Reply with quote

Ο περιφεριακος του Αγρινιου καθυστερει επειδη την κατασκευη του την εχει αναλαβει το δημοσιο Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
eleftheria
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 149

PostPosted: Thu Jul 21, 2005 2:49 pm    Post subject: Reply with quote

ok
Back to top
View user's profile Send private message
limito
Full Member
Full Member


Joined: 14 Apr 2005
Posts: 373
Location: Larisa

PostPosted: Thu Jul 21, 2005 7:48 pm    Post subject: Reply with quote

Μόλις άκουσα στην τηλεόραση ότι ανατέθηκε το κομμάτι της ΠΑΘΕ Τέμπη-Σκοτίνα και θα είναι έτοιμο μέχρι το 2010.Θα περλαμβάνει τούνελ 11,5 χμ και 5 ανισόπεδους κόμβους.Το όνομα της εταιρίας που ανέλαβε το έργο δεν το συγκράτισα... Sad Επίσης sorry που δεν έχω κάποιο link...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 152, 153, 154  Next
Page 34 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr