View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Jul 18, 2005 2:43 pm Post subject: |
|
|
afta ta egrapsa gia na episimano merika pramata, ke enoite pos den ta enoume kiriolektika.
otan leme 30 hronia piso den to enoume stin kiriolexia ala to noima ine olofanero nomizo, ke otan leme hamili tehnologia den enoume prodiagrafes botswana aplos ego perimeno ena pisto andigrafo ton italon (px.) ke pali vlepo(px.) oti kopsane edo kai ekei ke mas lene ala....
ke ti dialogo perimenes otan mu lene pos i italoi oneirevonde mia poli san tin athina?....
ke telos den apokalo kanenan afeli prsopika, aplos thelo na toniso pos epidi htizete kati kenurio ke grigora den to kanei ke telefteas tehnologias ke klasis anotero.
afta. |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Mon Jul 18, 2005 2:48 pm Post subject: |
|
|
Δεν είπα εγώ πάντως, ότι οι Ιταλοί ονειρεύονται την Αθήνα, πρόσεχε τι διαβάζεις. Με μένα μιλάς τώρα.
Δεν συνεχίζω γιατί θα βρεθούμε εκτός topic.
Last edited by Ypsilon on Mon Jul 18, 2005 2:53 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Mon Jul 18, 2005 2:50 pm Post subject: |
|
|
εγω παντως ονειρευομαι την επομενη πενταετια με ολα τα εργα υποδομης ετοιμα και την οικονομια να αρχισει να ξανοιγεται απο το καβουκι της |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Jul 18, 2005 2:59 pm Post subject: |
|
|
Y den ipa oti esi to ipes afto, ke otan egrafa ta proigumena posts apandousa genika sto topic se sena ke stin eleftheria, alios vazo velos an ine kati poli singekrimeno.
ps. ke esi pos xereis poso hronon ime? den ipa pote tin ilikia mou.....
 |
|
Back to top |
|
 |
Conqui Junior Member


Joined: 05 Feb 2004 Posts: 144 Location: Βορράς
|
Posted: Mon Jul 18, 2005 3:18 pm Post subject: |
|
|
siakabetis
για το πόσο ευρωπαϊκός δρόμος είναι η ΠΑΘΕ έχω τις αμφιβολλίες μου.....ίσως κοντά στην Αθήνα... |
|
Back to top |
|
 |
eleftheria Junior Member

Joined: 23 Jun 2005 Posts: 149
|
Posted: Mon Jul 18, 2005 5:14 pm Post subject: |
|
|
Μεταφέρθηκε στο Πολιτικό Κλουβί, στο topic «Η ζωή στην Ελλάδα και το εξωτερικό: Θετικά και αρνητικά».
Y |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Jul 18, 2005 5:30 pm Post subject: |
|
|
Μεταφέρθηκε στο Πολιτικό Κλουβί, στο topic «Η ζωή στην Ελλάδα και το εξωτερικό: Θετικά και αρνητικά».
Y
Last edited by billy8181 on Mon Jul 18, 2005 5:36 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Mon Jul 18, 2005 5:34 pm Post subject: |
|
|
ΟΚ, γίνατε και οι δύο σαφείς. Παρακαλώ να μην ξεφύγουμε άλλο από το θέμα του topic, και εν πάση περιπτώσει, έχετε πάντα τη δυνατότητα να μεταφέρετε οι ίδιοι την κουβέντα στο κατάλληλο σημείο με ένα απλό quote του μηνύματος που θέλετε να σχολιάσετε. |
|
Back to top |
|
 |
eleftheria Junior Member

Joined: 23 Jun 2005 Posts: 149
|
Posted: Mon Jul 18, 2005 5:41 pm Post subject: |
|
|
Μεταφέρθηκε στο Πολιτικό Κλουβί, στο topic «Η ζωή στην Ελλάδα και το εξωτερικό: Θετικά και αρνητικά».
Y |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 7:25 am Post subject: |
|
|
Conqui wrote: | siakabetis
για το πόσο ευρωπαϊκός δρόμος είναι η ΠΑΘΕ έχω τις αμφιβολλίες μου.....ίσως κοντά στην Αθήνα... |
απο τη στηλιδα και πανω σιγουρα ειναι και μεχρι το 2007 θα εχει ολοκληρωθει και το φονικο πεταλο οπως και μεχρι το 2008 και η κορινθος πατρα ενας απο τους πιο φονικους δρομους |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 8:01 am Post subject: |
|
|
Επειδή έγινε συζήτηση για τους ιταλικούς αυτοκινητοδρόμους: έχουν αρχίσει να δείχνουν την ηλικία τους, η άσφαλτος δεν νομίζω ότι είναι κάτι το ιδιαίτερο, στα περισσότερα σημεία είναι 2+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και αρκετά στενοί, ειδικά στα νότια.
Οι δικοί μας αυτοκινητόδρομοι είναι ασφαλώς πιο σύγχρονοι στη σχεδίαση και πιο ασφαλείς (έχουν και χαμηλότερο φόρτο κυκλοφορίας φυσικά) Οι ελληνικοί δρόμοι να θυμίσω ότι είναι 2+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση εκτός από τα εξής τμήματα:
Αττική Οδός
Αθήνα-Κόρινθος(ΠΑΘΕ)
Αθήνα-Σχηματάρι(ΠΑΘΕ)
Θεσσαλονίκη-Σκοτίνα Πιερίας(ΠΑΘΕ)
Δερβένι-Καλοχώρι (εξωτ. περιφερειακή Θεσσαλονίκης-ΕΓΝΑΤΙΑ)
Αυτά τα τμήματα είναι 3+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση. Η αναφορά γίνεται μόνο σε τμήματα που είναι χαρακτηρισμένα επισήμως ως αυτοκινητόδρομοι με την ειδική πράσινη σήμανση.
Εκεί που δεν υπάρχει περίπτωση σύγκρισης ελληνικών και ιταλικών αυτοκινητοδρόμων είναι:
-η πυκνότητα του δικτύου και τα ολοκληρωμένα τμήματα
-τα πάρκιγκ και οι σταθμοί εξυπηρέτησης (ειδικά στην ΕΓΝΑΤΙΑ η κατάσταση είναι ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΗ-ούτε ένα πάρκιγκ, ούτε ένα Service area) Στον ΠΑΘΕ τουλάχιστον υπάρχουν αρκετά πάρκιγκ και μερικά Service Areas΄ ειδικά κοντά στην Αθήνα είναι καλά τα πράγματα. Στην Ιταλία πάντως έχει πολύ πυκνό δίκτυο εξυπηρέτησης
-Η εξυπηρέτηση μέσω αναμετάδοσης real time πληροφοριών κλπ κλπ. Εδώ είμαστε παρασάγγας πίσω. Αρκεί να ρίξετε μια ματιά εδώ:
http://www.autostrade.it/
Last edited by superas on Tue Jul 19, 2005 8:43 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Conqui Junior Member


Joined: 05 Feb 2004 Posts: 144 Location: Βορράς
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 8:41 am Post subject: |
|
|
το κομμάτι Θεσ/νίκης-Κατερίνης δε λέει και πολλά
υ.γ.και στην Γερμανία υπάρχουν αυτοκινητόδρομοι που δείχνουν την ηλικία τους, μερικοί μάλιστα χωρίς πλευρική λωρίδα.....αλλά εκσυγχρονίζονται σιγά σιγά |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 8:49 am Post subject: |
|
|
Διόρθωσα το Θεσσαλονίκη-Κλειδί σε Θεσσαλονίκη-Σκοτίνα (είχα κάνει λαθάκι )
Νομίζω ότι το τμήμα Θεσσαλονίκη-Κατερίνη έχει δύο όψεις. Το τμήμα Θεσσαλονίκη-Κλειδί που μετατράπηκε σε αυτοκινητόδρομο 3+ΛΕΑ ανά κατέυθυνση το 1988 και δείχνει σαφώς την ηλικία του. Είναι μία ατέλειωτη ευθεία και τα δύο ρέυματα απέχουν μεταξύ τους μέχρι και 30-50 μέτρα! Το τμήμα Κλειδί-Κατερίνη μετατράπηκε σε αυτοκινητόδρομο 3+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση στα μέσα της δεκαετίας του 90 και κατά τη γνώμη μου είναι αρκετά σύγχρονος, με καλή σήμανση, διαχωριστικό jersey κλπ.
Συμπερασματικά, όντως το Θεσσαλονίκη-Κλειδί πάλιωσε πολύ και θέλει lifting, το Κλειδί-Κατερίνη όμως είναι μια χαρά. |
|
Back to top |
|
 |
Conqui Junior Member


Joined: 05 Feb 2004 Posts: 144 Location: Βορράς
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 9:02 am Post subject: |
|
|
συμφωνώ
μόνο το τούνελ της Κατερίνης είχε πρόβλημα λόγω υψηλών υδάτων |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 9:31 am Post subject: |
|
|
για τους βορειοελλαδιτες
απο θεσ/νικη για ευχωνους στα συνορα ειναι καλος ο δρομος
και τα ακριτικα χωρια των συνορων ποση ωρα απεχουν απο τη πολη
αυτο το ρωταω για το ανα με την ολοκληρωση της εγνατιας θα ειναι δυνατον καποιος να μενει στο χωριο στα συνορα και να πηγαινει για δουλεια θεσ/νικη |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 9:48 am Post subject: |
|
|
O δρόμος που πηγαίνει προς Ευζώνους, ξεκινά λίγο μετά τα Μάλγαρα. Έχει ένα κόμβο στον Αγίο Αθανάσιο με έξοδο προς Έδεσσα και Θεσσαλονίκη, ένας ακόμα προς Πολύκαστρο και Κιλκίς, και ένας τελευταίος ισόπεδος προς Ευζώνους.
Έχει μια λωρίδα ανα κατεύθυνση και μια εκτάκτου ανάγκης, δεν έχει διάζωμα στη μέση. Η ποιότητα οδοστρώματος είναι σχετικά κακή, αν και σε ορισμένα σημεία βάζουν μπαλώματα με καινούρια άσφαλτο. Ταχύτητα 110.
Μετά τον κόμβο Πολυκάστρου, ο δρόμος γίνεται 2 λωρίδες ανα κατεύθυνση με ΛΕΑ, και στη μέση υπάρχει νησίδα με δέντρα.
Έχει ένα σταθμό εξυπηρέτησης αυτοκινήτων λίγο πριν το Πολύκαστρο της ΕΚΟ.
Το καλοκαίρι με τους τουρκογερμανούς, είναι λίγο επικίνδυνη η οδήγηση.
Γενικά Θεσσαλονίκη - Πολύκαστρο είναι περίπου 40 λεπτά. |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 10:11 am Post subject: |
|
|
siakabetis
Ο δρόμος για τους Ευζώνους είναι ψιλοχάλια. Ξεκινάει από τον κόμβο της Χαλάστρα επάνω στην Εθνική Θεσσαλονίκης-Κατερίνης με πλάτος 1+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση χωρίς νησίδα-δηλαδή όπως ακριβώς είναι ο Μαλιακός τώρα. Η άσφαλτος είναι πολύ κακής ποιότητας με λακούβες κλπ. Από το Πολύκαστρο μέχρι τα σύνορα (18 km νομίζω) γίνεται αυτοκινητόδρομος με 2+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και νησίδα στη μέση. Η ποιότητα όμως του δρόμου εν γένει είναι απαράδεκτη και μοιάζει εγκαταλελειμένος. Ως ένα βαθμό βέβαια υπάρχει δικαιολογία αφού ο δρόμος (που όταν κατασκευάστηκε τη δεκαετία του '70 θεωρούνταν από τους καλύτερους στη χώρα) ουσιαστικά τέθηκε σε αχρηστία από την εποχή του πολέμου στη Γιουγκοσλαβία οπότε και έκλεισε η βασική οδική δίοδος προς την Ευρώπη και προτιμήθηκε η λύση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με την Ιταλία.
Όσον αφορά τα χωριά των συνόρων, αυτά δεν έχουν να κάνουν κάτι με την Εγνατία. ως γνωστόν η Εγνατία διατρέχει τη Βόρεια Ελλάδα παράλληλα με τα βόρεια σύνορα και όχι κάθετα. Σίγουρα βέβαια φέρνει πιο κοντά τις περιοχές των συνόρων με την Τουρκία στη Θεσσαλονίκη. |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 10:51 am Post subject: |
|
|
Ξεχάσατε παιδιά να πείτε το καλύτερο. Ερχόμενος από Κατερίνη προς Θεσσαλονίκη, στην έξοδο προς Ευζώνους, συναντάς κάτι που αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία. Η έξοδος είναι στα αριστερά σου!!!!! Φυσικά το ίδιο και η είσοδος λίγα μέτρα πιο κάτω, και εκεί που τρέχεις τουλάχιστον με 150 χλμ (συνηθισμένο σε αυτό το δρόμο) ξαφνικά βλέπεις να μπαίνει κάποιος από τα αριστερά σου!!!!!!! Χλωμό να το γλιτώσουν το καρδιακό όσοι οδηγούν εκεί για πρώτη φορά.
Αυτό έγινε όχι από οικονομία, γιατί από γέφυρες άλλο τίποτα αυτός ο δρόμος, αλλά γιατί και καλά ο κυρίως δρόμος είναι προς Ευζώνους και όχι προς Θεσ/νίκη (εξ'ου και ΠΑΘΕ). Άσχετα με το ότι η κίνηση είναι 19/20 αυτοκίνητα προς Θεσσαλονίκη (θεωρητικά προς την έξοδο του δρόμου δηλαδή). |
|
Back to top |
|
 |
Conqui Junior Member


Joined: 05 Feb 2004 Posts: 144 Location: Βορράς
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 11:07 am Post subject: |
|
|
E Mozart να μην τρέχεις με 150.........
κάτι ανάλογο υπάρχει στην Αμερική στους αστικούς αυτοκινητόδρομους που είναι βέβαια κάτι άλλο.... |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Tue Jul 19, 2005 1:59 pm Post subject: |
|
|
απο το www.knowhow.gr στις υποδομες η ΕΛΤΕΡ μειωδοτησε σε τμημα της παρακαμψης αρτας φιλιπιαδας το οποιο αποτελει κομματι της ιονιας οδου.
γνωριζει τι γινεται κανεις με τη παρακαμψη Αγρινιου |
|
Back to top |
|
 |
eleftheria Junior Member

Joined: 23 Jun 2005 Posts: 149
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 2:12 pm Post subject: |
|
|
ok
Last edited by eleftheria on Thu Jul 21, 2005 6:08 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 2:18 pm Post subject: |
|
|
ο περιφερειακος αγρινιου ειναι πολυ καιρο που κατασκευαζεται. ελπιζω να τελειωσουν γρηγορα γιατι ειναι χρησιμο εργο |
|
Back to top |
|
 |
dimetro Full Member

Joined: 26 Jul 2004 Posts: 214 Location: Aeghio-Xanthi
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 6:30 pm Post subject: |
|
|
Ο περιφεριακος του Αγρινιου καθυστερει επειδη την κατασκευη του την εχει αναλαβει το δημοσιο  |
|
Back to top |
|
 |
eleftheria Junior Member

Joined: 23 Jun 2005 Posts: 149
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 2:49 pm Post subject: |
|
|
ok |
|
Back to top |
|
 |
limito Full Member


Joined: 14 Apr 2005 Posts: 373 Location: Larisa
|
Posted: Thu Jul 21, 2005 7:48 pm Post subject: |
|
|
Μόλις άκουσα στην τηλεόραση ότι ανατέθηκε το κομμάτι της ΠΑΘΕ Τέμπη-Σκοτίνα και θα είναι έτοιμο μέχρι το 2010.Θα περλαμβάνει τούνελ 11,5 χμ και 5 ανισόπεδους κόμβους.Το όνομα της εταιρίας που ανέλαβε το έργο δεν το συγκράτισα... Επίσης sorry που δεν έχω κάποιο link... |
|
Back to top |
|
 |
|