View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Droulas13 Junior Member


Joined: 24 Jul 2004 Posts: 79 Location: Keira Knightley RULEZ
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 12:31 am Post subject: |
|
|
Simera xrisimopoiisa gia prwti fora ton proastiako.
Ta vagonia sto eswteriko einai KATAPLIKTIKA. Kathara, aaaaneta, wraia kathismata ktl.
Kamia sxesi me ola ta alla mesa. Einai kai grigoro kai aneto. Mporei na min exei suxna dromologia alla toulaxiston einai sugkekrimena kai ksereis pote prepei na eisai ekei otan tha perasei gia na min xaseis tin wra sou. |
|
Back to top |
|
 |
xrtc Junior Member

Joined: 07 May 2004 Posts: 123
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 9:31 am Post subject: |
|
|
επιτέλους,!!!
Και τα Μεσόγεια θα εξυπηρετεί από το 2005 το Μετρό, υποσχέθηκε ο Μ.Λιάπης
Από την άνοιξη του 2005 οι συρμοί του μετρό που κατευθύνονται προς αεροδρόμιο θα κάνουν στάσεις και στους σταθμούς του Προαστιακού στην Παλλήνη, την Κάντζα και το Κορωπί, υποσχέθηκε την Τετάρτη στην τοπική αυτοδιοίκηση ο υπουργός Μεταφορών.
Ο Μιχάλης Λιάπης δεσμεύτηκε επίσης ότι οι κάτοικοι των Σπάτων, της Παλλήνης, του Κορωπίου και άλλων περιοχών θα μπορούν να εκδίδουν κάρτα μακράς διαρκείας για τον Προαστιακό με πρόσθετες εκπτώσεις.
Σήμερα, οι συρμοί του Μετρό που κατευθύνονται προς το «Ελ.Βενιζέλος» περνούν στο δίκτυο του Προαστιακού μετά το σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας, ωστόσο δεν κάνουν ενδιάμεσες στάσεις για να μην ανταγωνίζονται τον Προαστιακό. Όμως από το 2005 ο Προαστιακός θα επεκταθεί προς Πελοπόννησο και Δυτική Αττική και το επιβατικό κοινό του αναμένεται να αυξηθεί, οπότε θα επιτραπεί και στο Μετρό να εξυπηρετεί τα Μεσόγεια.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=579443&lngDtrID=244 |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 11:00 am Post subject: |
|
|
xrtc wrote: | Σήμερα, οι συρμοί του Μετρό που κατευθύνονται προς το «Ελ.Βενιζέλος» περνούν στο δίκτυο του Προαστιακού μετά το σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας, ωστόσο δεν κάνουν ενδιάμεσες στάσεις για να μην ανταγωνίζονται τον Προαστιακό. |
Μα αυτός είναι ο λόγος που δε κάνουν στάσεις, ή η ίδια η κατασκευή των σταθμών είναι τέτοια που δε μπορεί να σταματήσει εκεί το μετρό? Τι θέλω να πω. Έλεγαν ότι επειδή το πλάτος των τρένων είναι μεγαλύτερο από αυτό των συρμών του μετρό, αν σταματούσε το μετρό εκεί, θα είχε η αποβάθρα μια απόσταση μισό μέτρο από το βαγόνι. Το ξέρει αυτό ο Λιάπης? |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 11:59 am Post subject: |
|
|
αυτό μπορεί να διορθωθεί εύκολα με κάποιες επιπλέον κατασκευές στους συρμούς. Στην Ελβετία τα τρένα έχουν μπάρες που βγαίνουν αυτόματα όταν ανοίγει η πόρτα και καλύπτουν το κενό. |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 4:44 pm Post subject: |
|
|
Είχε που είχε τα μύρια προβλήματα ο Προαστιακός με τη χαμηλή κίνηση (5.000 επιβάτες τη μέρα!), θα του δώσουν και τη χαριστική βολή αν και το Μετρό κάνει στάσεις στους σταθμούς μετά την Δ. Πλακεντίας. Φοβάμαι ότι πάμε για κλείσιμο αν δεν παραδοθούν άμεσα οι επεκτάσεις προς Θήβα, Χαλκίδα, Κόρινθο, Κιάτο κλπ., οι οποίες όμως απέχουν πολύ από το να χαρακτηριστούν έστω "προς ολοκλήρωση". |
|
Back to top |
|
 |
Manchester_7 Stadium Expert


Joined: 03 Apr 2004 Posts: 800 Location: 53.3° N 2.3° W (Manchester, United Kingdom)
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 4:52 pm Post subject: |
|
|
Καλα παμε... Πρωτα το τραμ, μετα ο προαστιακος... Γιατι τετοια αντιμετωπιση σε αυτα τα μεσα συγκεκριμενα? Ειναι λογω τιμης και του χρονου διαδρομης? Και μιας που αναφερθηκα σε τιμη, η τιμη του εισιτηριου του τραινου απο το κεντρο του Manchester για το αεροδρομιο με επιστροφη (αποσταση περιπου 16 χιλιομετρα) τις απογευματινες ωρες ειναι 2 euro περιπου (£1,30)!!!!! Μια απλη συγκριση με τον προαστιακο, σε τιμολογιακο επιπεδο, σοκαρει με την πρωτη ματια!!!! |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 4:56 pm Post subject: |
|
|
Δεν ξέρω, αλλά επειδή τη διαδρομή Πελοπόννησος - Αθήνα την κάνω πολύ συχνά, βλέπω ότι η γραμμή είναι σχεδόν έτοιμη. Βλέπω επίσης συνέχεια τους δυο τύπους τρένων που πηγαίνουν στο αεροδρόμιο, να κινούνται κανονικά και στη γραμμή της Πελοποννήσου, δεν ξέρω όμως αν πηγαίνουν Λουτράκι ή αλλού. Όσο για τους σταθμούς στην Κινέττα και τους Αγ. Θεοδώρους είναι κι αυτοί σχεδόν έτοιμοι (πανομοιότυποι και οι δυο) και δείχνουν πολύ ωραίοι. Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους, μιλάω γι' αυτούς τους δυο επειδή φαίνονται καθαρά από την Εθνική.
Θέλω να πω ότι η δική μου εντύπωση δεν είναι ότι απέχουμε πολύ από την ολοκλήρωση του έργου, και μάλιστα όταν διάβασα την είδηση ότι η γραμμή θα δοθεί σε λειτουργία την άνοιξη του 2005 παραξενεύτηκα, γιατί από αυτό που βλέπω τώρα θα ορκιζόμουν ότι μπορεί να λειτουργήσει πολύ νωρίτερα...  |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 2:55 pm Post subject: |
|
|
Μπορεί προαστιακός και τραμ να μην αγκαλιάστηκαν από το επιβατικό κοινό, το μετρό όμως συνεχίζει την ανοδική του πορεία. Το ένστικτο του κοινού, επιλέγει πιο μέσο καλύπτει τις ανάγκες του, όποια μέτρα και αν δοκιμάσουν οι άλλοι φορείς. Το γεγονός αυτό κάνει ακόμα επιτακτικότερη την ανάγκη επέκτασης του δικτύου συνεχώς, και γιατί όχι την κατασκευή μιας γραμμής στη Θεσσαλονίκη (λέμε τώρα).
http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=51969932 |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 3:20 pm Post subject: |
|
|
Erotiseis pros tous xristes metro stin Athina:
Pos einai en genei i empeiria sas me to metro eidika tis ores aixmis? Exoun fainomena sardelopoiisis? Ta trena erxontai stin ora tous?
Pantos edo sto Londino i empeiria den einai kai i kaliteri. Arketes fores ipaxoun "signalling problems", mistiriodeis kathisteriseis tou tipou "lipoumaste gia ti kathisterisi alla iparxoun polla trena mprosta mas!" , panikos tis ores aixmis ktl. Bebaia na po kai tou strabou to dikio den simbainoun auta kathe mera alla se mia xora opos oi Agglia tha perimenes top service (gi'auto kai i dikaiologia tou tipou "nai, alla to londreziko metro metaferei pano apo 3ek. epibates tin imera" den eustathei.) |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 3:38 pm Post subject: |
|
|
Σαρδελοποίηση όπως αυτή που υπέστην πρόσφατα σε ταξιδάκι μου στο Λονδίνο, ούτε κατά διάνοια. Τα τρένα έρχονται πολύ συχνά - η έλλειψη συστήματος αναγγελίας της άφιξης του επόμενου τρένου δεν επιτρέπει τη σύγκριση με τους προκαθορισμένους χρόνους. Βέβαια το μετρό του Λονδίνου έχει καμιά 15αριά γραμμές και καμιά 400αριά σταθμούς, ενώ της Αθήνας 3 γραμμές και 40 σταθμούς, οπότε το να περιμέναμε φαινόμενα σαρδελοποίησης και καθυστερήσεων θα ήταν λίγο άκαιρο. |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 4:22 pm Post subject: |
|
|
Den eimai apolita sigouros an exeis dikio se auto pou les, exit. I analogia stathmon-epibatikou koinou einai eis baros mas theoritika. Iparxoun 287 stathmoi sto Londino (molis to chekara sto www) oi opoioi eksipiretoun giro sta 3ek kathe mera. Auto girnaei se 1 stathmo ana 10.500 epibates se kathimerini basi. Stin Athina einai, opos eipes, 40 stathmoi gia 530.000 diladi 13.250 ana stathmo. (elpizo ta stoixeia na einai sosta kathos kai oi ipologismoi )
Tora bebaia ola auta mporei na einai kai aploika. Isos kapoies grammes na min antimetopizoun problimata sxedon pote logo xamiloteris kinisis, pio sigxronis ipodomis ktl eno alles opos i Northern Line pou xrisimopoio kai i opoia einai mia poli barifortomeni grammi na antimetopizei perissotera problimata. I ousia einai pantos gia mena oti den dikaiologeitai na iparxoun toses kathisteriseis apo ti stigmi pou sinithos ofeilontai se pepalaiomenes ipodomes kai oxi toso se ipsili epibatiki kinisi.
Kai kati asxeto: ena pragma pou de mou aresei sto Athinaiko metro einai oti kanei iperboliko thoribo. Genika mou dinetai i entiposi oti paei pio sfaira apo to londreziko alla i sinepeia toutou einai o ekneuristikos thoribos pou de sou epitrepei merikes fores na sinomiliseis me to diplano sou. |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 4:40 pm Post subject: |
|
|
Νομίζω ότι η σωστότερη (αν και απλοϊκή) προσέγγιση θα ήταν να εξετάσουμε το capacity του συστήματος σε ό,τι αφορά τον αριθμό των τρένων που κυκλοφορούν με το υπάρχον signalling system και την χωρητικότητα των τρένων καθαυτών. Το φαινόμενο της "σαρδελοποίησης" είναι απόρροια της ελλιπούς απόδοσης του συστήματος σε ό,τι αφορά αυτές τις δύο μεταβλητές.
Διευκρίνιση: οι 530.000 επιβάτες αφορούν μόνο στις Γραμμές 2 και 3 του Μετρό, που έχουν νομίζω 20 σταθμούς συνολικά. Η Γραμμή 1 προσθέτει περίπου 400.000 επιβάτες ακόμα. |
|
Back to top |
|
 |
Tzinos Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 9:08 pm Post subject: |
|
|
Diladi exit gia na katalavw......
530000
+
400000
=
peripou 1 ekat. epivates tin imera me 40 stathmous
An einai etsi kai to noumero 530000 den antistoixei kai stis 3 grames tote i exypiretisi sto diko mas einai poly megaluteri twn 3 ekat. se 280 stathmous tou London.....
mipws kati mas ksefevgei???  |
|
Back to top |
|
 |
marin Stadium Expert

Joined: 29 Apr 2004 Posts: 1414 Location: London
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 9:32 pm Post subject: |
|
|
Nai to gegonos oti sto Londino ta signaling problems einai pleon ametrita (bl xtesini 20 lepti argoporia epeidi arouraios eixe faei kalodio kai den ypirxe signal) kai ta trena anagkazontai na einai pio poly stasima apo oti kinoumena. |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 9:46 pm Post subject: |
|
|
Dimiskour wrote: | Kai kati asxeto: ena pragma pou de mou aresei sto Athinaiko metro einai oti kanei iperboliko thoribo. Genika mou dinetai i entiposi oti paei pio sfaira apo to londreziko alla i sinepeia toutou einai o ekneuristikos thoribos pou de sou epitrepei merikes fores na sinomiliseis me to diplano sou. |
Έχεις δίκιο για τους παλιούς συρμούς, τους αρχικούς του μετρό. Οι καινούριοι συρμοί που ήρθαν από την Κορέα λόγω των νέων επεκτάσεων το 2004 δεν έχουν καμία σχέση. Αλλη εμπειρία βρε παιδί μου! |
|
Back to top |
|
 |
marin Stadium Expert

Joined: 29 Apr 2004 Posts: 1414 Location: London
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 9:49 pm Post subject: |
|
|
Me auta ta kritiria egw psifizw Metro Parisiou pou exei lastixa stis rodes kai etsi den akougetai tipota! |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 11:23 pm Post subject: |
|
|
H σαρδελοποίηση δεν συμβαίνει επειδή υπάρχουν λίγοι σταθμοί, αλλά επειδή
όλες οι γραμμές περνούν από το κέντρο, όπου εκεί εστιάζεται και το πρόβλημα.
Δηλαδή ο Σταθμός Ειρήνης δεν νομίζω να αντιμετωπίζει ποτέ τέτοιο πρόβλημα
παρά μόνο σε πολύ μεγάλους αγώνες. Αντίστοιχα υπάρχουν πάρα πολλοί
σταθμοί που είναι σχεδόν άδειοι για πολλές ώρες της ημέρας.
Άρα αυτή είναι μια από τις περιπτώσεις που οι μέσοι όροι λένε τραγικά ψέμματα.
Αφού υπάρχει τεράστια απόκλιση στους επιβάτες που εξυπηρετεί
ο κάθε σταθμός .
Παραθέτω για αξιολόγηση. Κοιτάξτε πόσες εναλλάκτικές έχεις στην μια
περίπτωση για να πας από τον ένα σταθμό στον άλλο και πόσες στη δεύτερη
(καμία εναλλακτική δηλαδή - υπάρχει μόνο μια διαδρομή!)
http://de.geocities.com/u_london/london.htm
http://www.urbanrail.net/eu/ath/athens-map.gif
Υ.Γ. Ααα και ψηφίζω Μετρό Μόσχας, μόνο και μόνο για τη μεγαλοπρέπεια
που αποπνέει, νιώθεις ότι πρέπει να είσαι ντυμένος επίσημα για να μπεις
στους σταθμούς του.
http://www.beeflowers.com/Metro/Elektrozavodskaya/VR/Electrosmall.jpg
Περισσότερα εδώ. Φανταστικές πανοραμικές φωτογραφίες
http://www.beeflowers.com/Metro/-Startfiles-/index.htm
(δεν ήξερα ποιά να διαλέξω!) |
|
Back to top |
|
 |
wizard Senior Member

Joined: 29 Apr 2004 Posts: 468 Location: Athens & UK
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 1:13 am Post subject: |
|
|
Εγώ πάντως έχω παρατηρήσει πως όσο πάει όλο κ αυξάνεται η κινηση στο μετρό. Από Εθνική άμυνα, δεν είναι λίγα τα πρωινά που χάνω το μετρό γιατί περνάει ΓΕΜΑΤΟ!!!
Και όντως οι καινούριοι συρμοί είναι τέλειοι.  |
|
Back to top |
|
 |
andbrok Junior Member


Joined: 31 May 2004 Posts: 199
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 2:32 am Post subject: |
|
|
Eγώ παρατηρώ ότι μερικές φορές οι συρμοί του Μετρό πηγαίνουν σφαίρα, ενώ άλλες φορές πάνε πιό αργά. Η απλοϊκή εξήγηση είναι ότι η κίνηση στις γραμμές επιβάλλει περιορισμούς, αλλά αυτό θεωρητικά μπορεί να αντιμετωπισθεί με σωστό χρονοπρογραμματισμό. Αν όλα τα τρένα κινούνται με τη μέγιστη ταχύτητα και δεν καθυστερούν άσκοπα στους σταθμούς (μιλάω για τους οδηγούς που αλλάζοντας βάρδια πιάνουν την κουβέντα), τότε ποια άλλη αιτία καθυστέρησης μπορεί να υπάρξει; |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:46 am Post subject: |
|
|
Φοβερο το Μετρο της Μοσχας
Δεν το περιμενα οτι θα ηταν τοσο καλο  |
|
Back to top |
|
 |
assotos yios Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
|
Back to top |
|
 |
mfotinakis Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
|
Back to top |
|
 |
savroulis Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 7:31 pm Post subject: |
|
|
όταν η Αθήνα γίνει πόλη των 15 εκατομμυρίων, και όταν ανοιχτεί εδαφικά και άλλο πολύ!
Η Αθήνα είναι κακάσχημη διότι ο χώρος του λεκανοπεδίου ήταν για 2-3 εκατομμύρια κάτοικους και τώρα στεγάζει κοντά στ 5εκ |
|
Back to top |
|
 |
woofy Senior Member


Joined: 23 Jun 2004 Posts: 524 Location: Athens, Greece
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 1:06 pm Post subject: |
|
|
Μεταφέρεται στο topic "Σιδηρόδρομοι".
Υ |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
|