stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας (Μετρό, Προαστιακός κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 88, 89, 90  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Droulas13
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jul 2004
Posts: 79
Location: Keira Knightley RULEZ

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 12:31 am    Post subject: Reply with quote

Simera xrisimopoiisa gia prwti fora ton proastiako.

Ta vagonia sto eswteriko einai KATAPLIKTIKA. Kathara, aaaaneta, wraia kathismata ktl.

Kamia sxesi me ola ta alla mesa. Einai kai grigoro kai aneto. Mporei na min exei suxna dromologia alla toulaxiston einai sugkekrimena kai ksereis pote prepei na eisai ekei otan tha perasei gia na min xaseis tin wra sou.
Back to top
View user's profile Send private message
xrtc
Junior Member
Junior Member


Joined: 07 May 2004
Posts: 123

PostPosted: Thu Nov 11, 2004 9:31 am    Post subject: Reply with quote

επιτέλους,!!!


Και τα Μεσόγεια θα εξυπηρετεί από το 2005 το Μετρό, υποσχέθηκε ο Μ.Λιάπης

Από την άνοιξη του 2005 οι συρμοί του μετρό που κατευθύνονται προς αεροδρόμιο θα κάνουν στάσεις και στους σταθμούς του Προαστιακού στην Παλλήνη, την Κάντζα και το Κορωπί, υποσχέθηκε την Τετάρτη στην τοπική αυτοδιοίκηση ο υπουργός Μεταφορών.

Ο Μιχάλης Λιάπης δεσμεύτηκε επίσης ότι οι κάτοικοι των Σπάτων, της Παλλήνης, του Κορωπίου και άλλων περιοχών θα μπορούν να εκδίδουν κάρτα μακράς διαρκείας για τον Προαστιακό με πρόσθετες εκπτώσεις.

Σήμερα, οι συρμοί του Μετρό που κατευθύνονται προς το «Ελ.Βενιζέλος» περνούν στο δίκτυο του Προαστιακού μετά το σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας, ωστόσο δεν κάνουν ενδιάμεσες στάσεις για να μην ανταγωνίζονται τον Προαστιακό. Όμως από το 2005 ο Προαστιακός θα επεκταθεί προς Πελοπόννησο και Δυτική Αττική και το επιβατικό κοινό του αναμένεται να αυξηθεί, οπότε θα επιτραπεί και στο Μετρό να εξυπηρετεί τα Μεσόγεια.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=579443&lngDtrID=244
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Nov 11, 2004 11:00 am    Post subject: Reply with quote

xrtc wrote:
Σήμερα, οι συρμοί του Μετρό που κατευθύνονται προς το «Ελ.Βενιζέλος» περνούν στο δίκτυο του Προαστιακού μετά το σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας, ωστόσο δεν κάνουν ενδιάμεσες στάσεις για να μην ανταγωνίζονται τον Προαστιακό.


Μα αυτός είναι ο λόγος που δε κάνουν στάσεις, ή η ίδια η κατασκευή των σταθμών είναι τέτοια που δε μπορεί να σταματήσει εκεί το μετρό? Τι θέλω να πω. Έλεγαν ότι επειδή το πλάτος των τρένων είναι μεγαλύτερο από αυτό των συρμών του μετρό, αν σταματούσε το μετρό εκεί, θα είχε η αποβάθρα μια απόσταση μισό μέτρο από το βαγόνι. Το ξέρει αυτό ο Λιάπης?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Thu Nov 11, 2004 11:59 am    Post subject: Reply with quote

αυτό μπορεί να διορθωθεί εύκολα με κάποιες επιπλέον κατασκευές στους συρμούς. Στην Ελβετία τα τρένα έχουν μπάρες που βγαίνουν αυτόματα όταν ανοίγει η πόρτα και καλύπτουν το κενό.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Thu Nov 11, 2004 4:44 pm    Post subject: Reply with quote

Είχε που είχε τα μύρια προβλήματα ο Προαστιακός με τη χαμηλή κίνηση (5.000 επιβάτες τη μέρα!), θα του δώσουν και τη χαριστική βολή αν και το Μετρό κάνει στάσεις στους σταθμούς μετά την Δ. Πλακεντίας. Φοβάμαι ότι πάμε για κλείσιμο αν δεν παραδοθούν άμεσα οι επεκτάσεις προς Θήβα, Χαλκίδα, Κόρινθο, Κιάτο κλπ., οι οποίες όμως απέχουν πολύ από το να χαρακτηριστούν έστω "προς ολοκλήρωση".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Manchester_7
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Apr 2004
Posts: 800
Location: 53.3° N 2.3° W (Manchester, United Kingdom)

PostPosted: Thu Nov 11, 2004 4:52 pm    Post subject: Reply with quote

Καλα παμε... Πρωτα το τραμ, μετα ο προαστιακος... Γιατι τετοια αντιμετωπιση σε αυτα τα μεσα συγκεκριμενα? Ειναι λογω τιμης και του χρονου διαδρομης? Και μιας που αναφερθηκα σε τιμη, η τιμη του εισιτηριου του τραινου απο το κεντρο του Manchester για το αεροδρομιο με επιστροφη (αποσταση περιπου 16 χιλιομετρα) τις απογευματινες ωρες ειναι 2 euro περιπου (£1,30)!!!!! Μια απλη συγκριση με τον προαστιακο, σε τιμολογιακο επιπεδο, σοκαρει με την πρωτη ματια!!!!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Thu Nov 11, 2004 4:56 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν ξέρω, αλλά επειδή τη διαδρομή Πελοπόννησος - Αθήνα την κάνω πολύ συχνά, βλέπω ότι η γραμμή είναι σχεδόν έτοιμη. Βλέπω επίσης συνέχεια τους δυο τύπους τρένων που πηγαίνουν στο αεροδρόμιο, να κινούνται κανονικά και στη γραμμή της Πελοποννήσου, δεν ξέρω όμως αν πηγαίνουν Λουτράκι ή αλλού. Όσο για τους σταθμούς στην Κινέττα και τους Αγ. Θεοδώρους είναι κι αυτοί σχεδόν έτοιμοι (πανομοιότυποι και οι δυο) και δείχνουν πολύ ωραίοι. Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους, μιλάω γι' αυτούς τους δυο επειδή φαίνονται καθαρά από την Εθνική.
Θέλω να πω ότι η δική μου εντύπωση δεν είναι ότι απέχουμε πολύ από την ολοκλήρωση του έργου, και μάλιστα όταν διάβασα την είδηση ότι η γραμμή θα δοθεί σε λειτουργία την άνοιξη του 2005 παραξενεύτηκα, γιατί από αυτό που βλέπω τώρα θα ορκιζόμουν ότι μπορεί να λειτουργήσει πολύ νωρίτερα... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 2:55 pm    Post subject: Reply with quote

Μπορεί προαστιακός και τραμ να μην αγκαλιάστηκαν από το επιβατικό κοινό, το μετρό όμως συνεχίζει την ανοδική του πορεία. Το ένστικτο του κοινού, επιλέγει πιο μέσο καλύπτει τις ανάγκες του, όποια μέτρα και αν δοκιμάσουν οι άλλοι φορείς. Το γεγονός αυτό κάνει ακόμα επιτακτικότερη την ανάγκη επέκτασης του δικτύου συνεχώς, και γιατί όχι την κατασκευή μιας γραμμής στη Θεσσαλονίκη (λέμε τώρα).

http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=51969932
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 3:20 pm    Post subject: Reply with quote

Erotiseis pros tous xristes metro stin Athina:

Pos einai en genei i empeiria sas me to metro eidika tis ores aixmis? Exoun fainomena sardelopoiisis? Ta trena erxontai stin ora tous?

Pantos edo sto Londino i empeiria den einai kai i kaliteri. Arketes fores ipaxoun "signalling problems", mistiriodeis kathisteriseis tou tipou "lipoumaste gia ti kathisterisi alla iparxoun polla trena mprosta mas!" Shocked, panikos tis ores aixmis ktl. Bebaia na po kai tou strabou to dikio den simbainoun auta kathe mera alla se mia xora opos oi Agglia tha perimenes top service (gi'auto kai i dikaiologia tou tipou "nai, alla to londreziko metro metaferei pano apo 3ek. epibates tin imera" den eustathei.)
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 3:38 pm    Post subject: Reply with quote

Σαρδελοποίηση όπως αυτή που υπέστην πρόσφατα σε ταξιδάκι μου στο Λονδίνο, ούτε κατά διάνοια. Τα τρένα έρχονται πολύ συχνά - η έλλειψη συστήματος αναγγελίας της άφιξης του επόμενου τρένου δεν επιτρέπει τη σύγκριση με τους προκαθορισμένους χρόνους. Βέβαια το μετρό του Λονδίνου έχει καμιά 15αριά γραμμές και καμιά 400αριά σταθμούς, ενώ της Αθήνας 3 γραμμές και 40 σταθμούς, οπότε το να περιμέναμε φαινόμενα σαρδελοποίησης και καθυστερήσεων θα ήταν λίγο άκαιρο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Dimiskour
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004
Posts: 1189
Location: Αθήνα

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 4:22 pm    Post subject: Reply with quote

Den eimai apolita sigouros an exeis dikio se auto pou les, exit. I analogia stathmon-epibatikou koinou einai eis baros mas theoritika. Iparxoun 287 stathmoi sto Londino (molis to chekara sto www) oi opoioi eksipiretoun giro sta 3ek kathe mera. Auto girnaei se 1 stathmo ana 10.500 epibates se kathimerini basi. Stin Athina einai, opos eipes, 40 stathmoi gia 530.000 diladi 13.250 ana stathmo. (elpizo ta stoixeia na einai sosta kathos kai oi ipologismoi Smile )

Tora bebaia ola auta mporei na einai kai aploika. Isos kapoies grammes na min antimetopizoun problimata sxedon pote logo xamiloteris kinisis, pio sigxronis ipodomis ktl eno alles opos i Northern Line pou xrisimopoio kai i opoia einai mia poli barifortomeni grammi na antimetopizei perissotera problimata. I ousia einai pantos gia mena oti den dikaiologeitai na iparxoun toses kathisteriseis apo ti stigmi pou sinithos ofeilontai se pepalaiomenes ipodomes kai oxi toso se ipsili epibatiki kinisi.

Kai kati asxeto: ena pragma pou de mou aresei sto Athinaiko metro einai oti kanei iperboliko thoribo. Genika mou dinetai i entiposi oti paei pio sfaira apo to londreziko alla i sinepeia toutou einai o ekneuristikos thoribos pou de sou epitrepei merikes fores na sinomiliseis me to diplano sou.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 4:40 pm    Post subject: Reply with quote

Νομίζω ότι η σωστότερη (αν και απλοϊκή) προσέγγιση θα ήταν να εξετάσουμε το capacity του συστήματος σε ό,τι αφορά τον αριθμό των τρένων που κυκλοφορούν με το υπάρχον signalling system και την χωρητικότητα των τρένων καθαυτών. Το φαινόμενο της "σαρδελοποίησης" είναι απόρροια της ελλιπούς απόδοσης του συστήματος σε ό,τι αφορά αυτές τις δύο μεταβλητές.

Διευκρίνιση: οι 530.000 επιβάτες αφορούν μόνο στις Γραμμές 2 και 3 του Μετρό, που έχουν νομίζω 20 σταθμούς συνολικά. Η Γραμμή 1 προσθέτει περίπου 400.000 επιβάτες ακόμα.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 9:08 pm    Post subject: Reply with quote

Diladi exit gia na katalavw......

530000
+
400000
=
peripou 1 ekat. epivates tin imera me 40 stathmous

An einai etsi kai to noumero 530000 den antistoixei kai stis 3 grames tote i exypiretisi sto diko mas einai poly megaluteri twn 3 ekat. se 280 stathmous tou London..... Shocked

mipws kati mas ksefevgei??? Cool
Back to top
View user's profile Send private message
marin
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Apr 2004
Posts: 1414
Location: London

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 9:32 pm    Post subject: Reply with quote

Nai to gegonos oti sto Londino ta signaling problems einai pleon ametrita (bl xtesini 20 lepti argoporia epeidi arouraios eixe faei kalodio kai den ypirxe signal) kai ta trena anagkazontai na einai pio poly stasima apo oti kinoumena.
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2300
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 9:46 pm    Post subject: Reply with quote

Dimiskour wrote:
Kai kati asxeto: ena pragma pou de mou aresei sto Athinaiko metro einai oti kanei iperboliko thoribo. Genika mou dinetai i entiposi oti paei pio sfaira apo to londreziko alla i sinepeia toutou einai o ekneuristikos thoribos pou de sou epitrepei merikes fores na sinomiliseis me to diplano sou.

Έχεις δίκιο για τους παλιούς συρμούς, τους αρχικούς του μετρό. Οι καινούριοι συρμοί που ήρθαν από την Κορέα λόγω των νέων επεκτάσεων το 2004 δεν έχουν καμία σχέση. Αλλη εμπειρία βρε παιδί μου!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
marin
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Apr 2004
Posts: 1414
Location: London

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 9:49 pm    Post subject: Reply with quote

Me auta ta kritiria egw psifizw Metro Parisiou pou exei lastixa stis rodes kai etsi den akougetai tipota!
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 11:23 pm    Post subject: Reply with quote

H σαρδελοποίηση δεν συμβαίνει επειδή υπάρχουν λίγοι σταθμοί, αλλά επειδή
όλες οι γραμμές περνούν από το κέντρο, όπου εκεί εστιάζεται και το πρόβλημα.

Δηλαδή ο Σταθμός Ειρήνης δεν νομίζω να αντιμετωπίζει ποτέ τέτοιο πρόβλημα
παρά μόνο σε πολύ μεγάλους αγώνες. Αντίστοιχα υπάρχουν πάρα πολλοί
σταθμοί που είναι σχεδόν άδειοι για πολλές ώρες της ημέρας.


Άρα αυτή είναι μια από τις περιπτώσεις που οι μέσοι όροι λένε τραγικά ψέμματα.
Αφού υπάρχει τεράστια απόκλιση στους επιβάτες που εξυπηρετεί
ο κάθε σταθμός .


Παραθέτω για αξιολόγηση. Κοιτάξτε πόσες εναλλάκτικές έχεις στην μια
περίπτωση για να πας από τον ένα σταθμό στον άλλο και πόσες στη δεύτερη
(καμία εναλλακτική δηλαδή - υπάρχει μόνο μια διαδρομή!)

http://de.geocities.com/u_london/london.htm

http://www.urbanrail.net/eu/ath/athens-map.gif


Υ.Γ. Ααα και ψηφίζω Μετρό Μόσχας, μόνο και μόνο για τη μεγαλοπρέπεια
που αποπνέει, νιώθεις ότι πρέπει να είσαι ντυμένος επίσημα για να μπεις
στους σταθμούς του.



http://www.beeflowers.com/Metro/Elektrozavodskaya/VR/Electrosmall.jpg

Περισσότερα εδώ. Φανταστικές πανοραμικές φωτογραφίες
http://www.beeflowers.com/Metro/-Startfiles-/index.htm
(δεν ήξερα ποιά να διαλέξω!)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
wizard
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Apr 2004
Posts: 468
Location: Athens & UK

PostPosted: Sat Nov 13, 2004 1:13 am    Post subject: Reply with quote

Εγώ πάντως έχω παρατηρήσει πως όσο πάει όλο κ αυξάνεται η κινηση στο μετρό. Από Εθνική άμυνα, δεν είναι λίγα τα πρωινά που χάνω το μετρό γιατί περνάει ΓΕΜΑΤΟ!!! Shocked

Και όντως οι καινούριοι συρμοί είναι τέλειοι. Cool
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
andbrok
Junior Member
Junior Member


Joined: 31 May 2004
Posts: 199

PostPosted: Sun Nov 14, 2004 2:32 am    Post subject: Reply with quote

Eγώ παρατηρώ ότι μερικές φορές οι συρμοί του Μετρό πηγαίνουν σφαίρα, ενώ άλλες φορές πάνε πιό αργά. Η απλοϊκή εξήγηση είναι ότι η κίνηση στις γραμμές επιβάλλει περιορισμούς, αλλά αυτό θεωρητικά μπορεί να αντιμετωπισθεί με σωστό χρονοπρογραμματισμό. Αν όλα τα τρένα κινούνται με τη μέγιστη ταχύτητα και δεν καθυστερούν άσκοπα στους σταθμούς (μιλάω για τους οδηγούς που αλλάζοντας βάρδια πιάνουν την κουβέντα), τότε ποια άλλη αιτία καθυστέρησης μπορεί να υπάρξει;
Back to top
View user's profile Send private message
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Sun Nov 14, 2004 11:46 am    Post subject: Reply with quote

Φοβερο το Μετρο της Μοσχας Shocked Exclamation
Δεν το περιμενα οτι θα ηταν τοσο καλο Exclamation
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Sun Nov 14, 2004 1:25 pm    Post subject: Reply with quote

"Προαστιακός: λάθος οι μελέτες ανάπτυξης "
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_50186_14/11/2004_123395
Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Sun Nov 14, 2004 3:47 pm    Post subject: Reply with quote

to diko mas pote tha ginei san ki auto...???

http://briefcase.pathfinder.gr/download/mfotinakis/28744/339846/0/nysubway.gif

...

mallon pote...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Sun Nov 14, 2004 7:31 pm    Post subject: Reply with quote

όταν η Αθήνα γίνει πόλη των 15 εκατομμυρίων, και όταν ανοιχτεί εδαφικά και άλλο πολύ!

Η Αθήνα είναι κακάσχημη διότι ο χώρος του λεκανοπεδίου ήταν για 2-3 εκατομμύρια κάτοικους και τώρα στεγάζει κοντά στ 5εκ
Back to top
View user's profile Send private message
woofy
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jun 2004
Posts: 524
Location: Athens, Greece

PostPosted: Mon Nov 15, 2004 1:06 pm    Post subject: Reply with quote

Μεταφέρεται στο topic "Σιδηρόδρομοι".

Υ
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Nov 15, 2004 3:35 pm    Post subject: Reply with quote

Πιθανές νέες χαράξεις γραμμών του μετρό προς δυτικά. Επίσης αναζητείται τρόπος χρησιμοποίησης των γραμμών του ΟΣΕ και από το μετρό στα πρότυπα της Αττικής οδού (ταφόπλακα στον προαστιακό όμως).

http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=23415356

Στο μεταξύ σε ισχύ από σήμερα οι νέες τιμές στον προαστιακό. 10 ευρώ πήγαινε έλα!! Τίποτα αν αναλογιστείς ότι με λεωφορείο θες 3+3 = 6 ευρώ.

http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=31314876
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 88, 89, 90  Next
Page 35 of 90

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr