View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
eksoristos Full Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 209
|
Posted: Wed Feb 11, 2004 4:44 am Post subject: |
|
|
Evlepa proxtes stis eidiseis mia gria pou diamarturotan gia to tram giati leei dimiourgeite thoruvos kai skoni kai den mporei na perasei apo to ena pezodromio sto allo...Gia auto den eprepe na ginei to tram!!Oraia logiki: afou loipon kai ta mixanakia kanoun thoruvo na min kukloforoun, ki epeidi ta amaksia molunoun to perivallon kai parkaroun pano sta pezodromia, na katargithoun, me ti logiki tis grias.Oso gia tin epomeni fora pou tha ginoun erga proteino to YPEXODE anti gia metropontika kai mpoulntozes na promitheutei to magiko luxnari tou Alladin! Me ena tripsimo to ergo tha einai etoimo tin alli mera, xoris skones, kathusteriseis kai kukloforiako. Giati oloi autoi oi malakes ekei sta kanalia to mono pou provaloun apo ta erga einai to kukloforiako;Mia xara ergo einai to tram kai autoi to thavoun giait tora duskoleuontai...omos otan tha fernei pelateia tha einai kalo,e; |
|
Back to top |
|
|
incisiv Junior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 149 Location: athens
|
Posted: Wed Feb 11, 2004 9:31 am Post subject: |
|
|
γιατι η μιζερια πουλαει,το καλο ειναι για μια ημερα και μετα το ξεχναμε |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Wed Feb 11, 2004 11:17 am Post subject: |
|
|
donalex
Αν και η ερώτησή σου ταιριάζει καλύτερα στο topic "Μετρό-ΗΣΑΠ-Προαστιακός", να σου πω ότι στον Σταθμό Λαρίσης έχουν προ πολλού γκρεμιστεί παλιά τελωνεία και αποθήκες, ώστε μετά τους αγώνες να φτιαχτεί επιτέλους ένας μεγάλος σταθμός, κοινός για Πελοπόννησο και βόρεια Ελλάδα, που να θυμίζει Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα.
Ο διατηρητέος (και μοναδικός στο είδος του στην Ελλάδα) σταθμός Πελοποννήσου θα γίνει σιδηροδρομικό Μουσείο.
Επί του παρόντος ο σταθμός Λαρίσης αναβαθμίζεται όσο γίνεται, αλλά έτσι όπως είναι μόνο η κατεδάφιση τον σώζει. Ο σταθμός στον Πειραιά ανακαινίζεται επίσης. Βλέπεις το βάρος έχει πέσει στο Μενίδι, όπου τελειώνει ο μεγαλύτερος σιδηροδρομικός κόμβος της χώρας.
Σε παραπέμπω και στην επίσημη σελίδα του ΟΣΕ: http://www.ose.gr/%281111422426976498%29/ecHome.asp?lang=1
Δεν έχω το χρόνο να κοιτάξω αν έχει λεπτομέρειες, αλλά λογικά πρέπει να κάνει κάποιες αναφορές σε έργα και μελλοντικές δράσεις. |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Wed Feb 11, 2004 11:35 am Post subject: |
|
|
Ypsilon wrote: | Βλέπεις το βάρος έχει πέσει στο Μενίδι, όπου τελειώνει ο μεγαλύτερος σιδηροδρομικός κόμβος της χώρας. |
Αδερφε , θα ηθελα να δω μια φωτο της μακετας του Μενιδιου γιατι δεν την βρισκω .
Και τα αλλα , εγραψες ευχαριστα νεα για τους σταθμους Λαρισης , Πελοποννήσου και Πειραια |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Wed Feb 11, 2004 11:42 am Post subject: |
|
|
Έχω που λες, έναν αδερφό εντελώς μουλάρι, που δουλεύει στον ΟΣΕ και νομίζει ότι δουλεύει στο Αμερικάνικο Πεντάγωνο!! Δεν του παίρνω κουβέντα !!!! Και η πλάκα είναι ότι ασχολείται πολύ με αυτά! Λοιπόν, θα μαζέψω όσο πιο πολλά στοιχεία μπορώ, μαζί με φωτογραφίες, μακέτες κλπ και θα τα ανεβάσω στο φόρουμ.
Υπόσχεση !!! |
|
Back to top |
|
|
crs Senior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 439 Location: A θ ή ν α
|
Posted: Wed Feb 11, 2004 11:47 am Post subject: |
|
|
donalex wrote: | Xerei mipws kaneis an tha anakainisthoun oi sidirodromikoi stathmoi (OSE) tou Peiraia kai tou Stathmou Larissis ?
Elpizw na min meinoun stin twrini katastasi, giati tha ginoume epieikws rezili.... |
Εκτός από τους σταθμούς του ΟΣΕ, καλό θα ήταν να γκρεμιστεί και να φτιαχτεί από την αρχή και μάλιστα σε άλλο σημείο, και ο σταθμός των ΚΤΕΛ στον Κιφισό. Αυτή η απερίγραπτη, τριτοκοσμική εικόνα, προσβάλει τη χώρα και πρέπει να αλλάξει, όταν μάλιστα το ΚΤΕΛ είναι το μέσο που διακινεί το μεγαλύτερο όγκο επιβατών στην Ελλάδα! Αφήνω δε τη συμπεριφορά των περισσότερων υπαλλήλων και αρκετών οδηγών. Ξέρετε τι είναι να κάνεις ταξίδι και μέχρι να αποβιβαστείς να έχεις εμπεδώσει όλο το ρεπερτόριο της Κοκκίνου και της Ζίνα; Το διεθνή ρεζιλίκι ωστόσο δεν το γλιτώνουμε, και οι υπεύθυνοι καλό θα είναι να ψάχνουν από τώρα τις δικαιολογίες που θα λένε σε 180 ημέρες... |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed Feb 11, 2004 11:47 am Post subject: |
|
|
Σημειώθηκε και πιο πάνω από τον Υ, αλλά ας το κάνουμε και πράξη: η σχετική συζήτηση να συνεχιστεί στο "Μετρό, ΗΣΑΠ, Προαστιακός". |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Feb 11, 2004 11:56 am Post subject: |
|
|
crs wrote: |
Εκτός από τους σταθμούς του ΟΣΕ, καλό θα ήταν να γκρεμιστεί και να φτιαχτεί από την αρχή και μάλιστα σε άλλο σημείο, και ο σταθμός των ΚΤΕΛ στον Κιφισό. |
Μα νομίζω ότι χτίζεται καινούριος σταθμός ΚΤΕΛ στον Αγ. Σάββα στο Αιγάλεω, που θα έχει και σταθμό Μετρό από κάτω (σόρρυ αν κάνω λάθος στην περιοχή, δε τις ξέρω καλά). |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Wed Feb 11, 2004 12:24 pm Post subject: |
|
|
Ypsilon wrote: | Έχω που λες, έναν αδερφό εντελώς μουλάρι, που δουλεύει στον ΟΣΕ |
Μηπως φοραει γυαλια και λεγεται Κωστας ? |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Wed Feb 11, 2004 12:33 pm Post subject: |
|
|
Καμμία σχέση !!
Back to the topic now !! |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed Feb 11, 2004 4:03 pm Post subject: |
|
|
Σωστός ο Mozart για τον νέο σταθμό των ΚΤΕΛ που θα κατασκευαστεί στον Αγιο Σάββα, στην Ιερά Οδό. Παρακαλώ και πάλι όμως να συζητάμε μόνο για το τραμ εδώ.
Για να κάνω εγώ την επαναφορά στο θέμα μας λοιπόν, να σας πω κάτι που πολλοί ίσως να μη γνωρίζουν. Το όχημα του τραμ (σχεδίασης Pininfarina) δεν κατασκευάστηκε "αποκλειστικά" για την Αθήνα από την Ansaldobreda.
Πρόκειται για 35 συρμούς της σειράς SIRIO. Συνολικά έχουν παραχθεί 250 τέτοια τραμ από το 2000 για δίκτυα στις παρακάτω πόλεις: Νάπολη, Μπέργκαμο, Φλωρεντία, Μιλάνο, Σάσαρι, Γκέτεμποργκ.
Προς Θεού, δεν λέω ότι δεν μου αρέσει το όχημα του τραμ (απεναντίας, μου αρέσει πάρα πολύ). Απλώς ξεκαθαρίζω ότι δεν είναι "αποκλειστικότητα" της Αθήνας. |
|
Back to top |
|
|
Demetrio Junior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 156
|
Posted: Wed Feb 11, 2004 4:37 pm Post subject: |
|
|
Admin wrote: |
Για να κάνω εγώ την επαναφορά στο θέμα μας λοιπόν, να σας πω κάτι που πολλοί ίσως να μη γνωρίζουν. Το όχημα του τραμ (σχεδίασης Pininfarina) δεν κατασκευάστηκε "αποκλειστικά" για την Αθήνα από την Ansaldobreda.
Πρόκειται για 35 συρμούς της σειράς SIRIO. Συνολικά έχουν παραχθεί 250 τέτοια τραμ από το 2000 για δίκτυα στις παρακάτω πόλεις: Νάπολη, Μπέργκαμο, Φλωρεντία, Μιλάνο, Σάσαρι, Γκέτεμποργκ.
Προς Θεού, δεν λέω ότι δεν μου αρέσει το όχημα του τραμ (απεναντίας, μου αρέσει πάρα πολύ). Απλώς ξεκαθαρίζω ότι δεν είναι "αποκλειστικότητα" της Αθήνας. |
Το Τραμ της Αθήνας, αν και είναι μοντέλο SIRIO, διαφέρει από αυτά που κυκλοφορούν ήδη στης πόλης που ανέφερες... Το αθηναϊκό Τραμ θα είναι τελευταίας τεχνολογίας και θα έχει μερικές διαφοροποιήσεις στο μπροστινό του σχήμα. Και επίσης το μεταλλικό του χρώμα θα του δώσει έναν ακόμη πιο μοντέρνο αέρα. |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Sat Feb 14, 2004 6:33 pm Post subject: |
|
|
Μενω στη Ν.Σμυρνη και με μεγαλη εκπληξη ειδα των διαφορων καταγωγων εργατες να δουλευουν σαν τα σκυλια μες τα χιονια για να βαλουν τα σιδερα υποστηριξης των καλωδιων στις κολωνες! Επαθα! |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sun Feb 15, 2004 12:31 am Post subject: |
|
|
Demetrio wrote: | Το Τραμ της Αθήνας, αν και είναι μοντέλο SIRIO, διαφέρει από αυτά που κυκλοφορούν ήδη στης πόλης που ανέφερες... |
ΟΚ, δεν ξέρω αν της Αθήνας είναι τελευταίας τεχνολογίας (πάντως το SIRIO είναι μοντέλο μόλις 4 χρόνων), οπτικά μπορείτε να κάνετε τη σύγκριση και μόνοι σας.
Οχήματα σε υπάρχοντα δίκτυα τραμ:
Γκέτεμποργκ
Και το όχημα της Αθήνας:
Επαναλαμβάνω: Το όχημα του τραμ μου αρέσει πάρα πολύ. |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Sun Feb 15, 2004 12:38 am Post subject: |
|
|
Το δικό μας είναι το καλύτερο!!! |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Feb 16, 2004 11:59 am Post subject: |
|
|
Σήμερα το πρωί το MEGA στις 9.30 θα έδειχνε την 1η βόλτα που έκανε το τραμ, όπου είχε συνεργείο μέσα με την Πιπιλή! Το είδε κανείς? |
|
Back to top |
|
|
Lord_7 Junior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 193 Location: Glyfada
|
Posted: Mon Feb 16, 2004 1:23 pm Post subject: |
|
|
Ειδα εχθες την διαφημηση που εκανε για την εκπομπη, οπου εδειξε λιγα πλανα. Αυτο που μου εκανε κακη εντυπωση ηταν οτι στην στροφη για να βγει απο το αεροδρομιο προς παραλιακη επιασε τα χιλλια ντεσιμπελ!!
Κατα τα αλλα ειναι αθορυβο και αντικραδασμικο...
Αφου ειναι ετσι γιατι εβγαλαν τις γραμμες μπροστα απο τις στυλες Ολυμπιου Διος |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Mon Feb 16, 2004 1:35 pm Post subject: |
|
|
Έβγαλαν από εκεί τις γραμμές γιατί υπάρχουν κάποιοι κραδασμοί, ασχέτως αν δεν μεταφέρονται στην καμπίνα των επιβατών.
Ο κυριότερος λόγος όμως ήταν ότι το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο δεν επέτρεψε το σκάψιμο του δρόμου, επειδή ξέρουν ότι υπάρχουν αρχαία σε βάθος μικρότερο από ένα μέτρο. Προκειμένου λοιπόν να σταματήσει το έργο, αποφασίστηκε διαφορετική χάραξη.
Αυτός είναι και ο λόγος που η Εταιρεία Ενοποίησης δεν προχώρησε στην πεζοδρόμηση μέχρι τους στύλους, υπογειοποιώντας τη λεωφόρο Αμαλίας στο συγκεκριμένο σημείο.
Όσο για τα ντεσιμπέλ, δεν είδα την εκπομπή για να ξέρω. Αυτό που ξέρω είναι ότι το τραμ είναι τόσο αθόρυβο, που καταντάει μειονέκτημα. Στο εξωτερικό, άνθρωποι εξοικειωμένοι μαζί του, και πάλι πέφτουν στις ρόδες του σαν κοτόπουλα !!! (Σχήμα λόγου ήταν αυτό βέβαια!).
Πάντως είναι αλήθεια ότι αυτή είναι η πρώτη αιτία ατυχημάτων, σχετικά με το τραμ. Αν δεν προσέχεις, δύσκολα το παίρνεις χαμπάρι ότι σου 'ρχεται!! |
|
Back to top |
|
|
eksoristos Full Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 209
|
Posted: Mon Feb 16, 2004 6:15 pm Post subject: |
|
|
Re Ypsilon, einai alitheia, oti stamatisan ta erga gia tis rages styis stiles giati uparxoun leei thamena arxaia kato apo ti diadromi; Tha ta feroun stin epifaneia i oxi; Giati an stamatisan to tram gia na koimountai ta arxaia isuxa kato apo miso metro xoma einai polu malakes......Epitelous , ti tha xinei, kathe fora pou tha peftoume sto binte tou Arxidamou tha stamatoun ta erga stin Athina; Eleos...den mporei ola na ginontai me gnomona ta arxai pou einai apo kato, tipota den tha ginei...Ean einai aksias na ta vgaloun, an oxi sto kalo kai na mas grafoun.... |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Mon Feb 16, 2004 6:54 pm Post subject: |
|
|
Το βέβαιο είναι ότι οι αρχαιολόγοι δεν μπορούσαν να το ρισκάρουν, γιατί είτε είναι σημαντικής αξίας τα αρχαία είτε όχι, από τη στιγμή που θα έρθει κάτι στην επιφάνεια, κάθε δραστηριότητα πρέπει βάσει αυστηρών νόμων να σταματήσει προκειμένου να γίνει η ταυτοποίηση και αξιολόγηση. Η καθυστέρηση δηλαδή είναι δεδομένη.
Στη συγκεκριμένη περιοχή, όπως και σε όλη την παριλίσια διαδρομή υπάρχουν σημαντικές αρχαιότητες από όλες τις ιστορικές περιόδους της Αθήνας. Παράδειγμα το Λύκειο του Αριστοτέλη που βρέθηκε στη Ρηγίλλης, και άλλα σημαντικά τμήματα και τάφοι που βρέθηκαν στο Σύνταγμα μέχρι την αρχή της Βασ. Όλγας. Όλη η περιοχή είναι χρυσωρυχείο.
Αλλά προκειμένου να πάψει το κέντρο της Αθήνας να έχει δρόμους, κρίνεται καλύτερο να παραμείνουν θαμένα, παρά να έρθουν στην επιφάνεια με ακριβές και πολύχρονες ανασκαφές. Αν πέρναγε από κει το τραμ (χωρίς εναλλακτική διαδρομή), απλά τώρα δεν θα είχαμε τραμ !! Ή τουλάχιστον θα χωροθετούνταν αλλού η αφετηρία του, και τρέχα γύρευε... |
|
Back to top |
|
|
Asimov Junior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 128 Location: Κάπου ανάμεσα...
|
Posted: Tue Feb 17, 2004 12:29 pm Post subject: |
|
|
Σωστα! Μαλλον αργησανε βεβαια να παρουνε μπροστα.... Απο κει που περασανε αρχικα δεν υπηρχε περιπτωση ν’ αποφυγουν τ’ αρχαια. Τωρα κατι κανανε... |
|
Back to top |
|
|
Fraise Guest
|
Posted: Wed Feb 18, 2004 12:03 am Post subject: Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο..... |
|
|
Post deleted by Admin |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed Feb 18, 2004 12:19 am Post subject: |
|
|
Tο παραπάνω μήνυμα διεγράφη καθώς παραβίαζε τους όρους χρήσης του forum (διαβάστε τους εδώ: http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?t=49).
Σύμφωνα με αυτούς τους όρους, η διεύθυνση IP του επισκέπτη που το έγραψε έγινε ban. Λυπάμαι που αναγκάζομαι να κάνω κάτι τέτοιο, το έχω όμως ξαναπεί ότι στο νέο forum σκοπεύουμε να τηρούμε τους κανόνες που έχουν τεθεί χωρίς καμία εξαίρεση. |
|
Back to top |
|
|
eksoristos Full Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 209
|
Posted: Wed Feb 18, 2004 9:52 pm Post subject: |
|
|
Paidia, gnorizei kaneis poses kai poies staseis tou tram exoun oloklirothei kai pou; Me endiaferei idiaitera na matho gia tis staseis tis paraliakis kai P.Faliro -Nea Smurni;. Episis exei ginei gnosto poies grammes mple leoforeion tha katargithoun ; Pote provlepetai na arxisoun dokimastikes diadromes tou tram; |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Wed Feb 18, 2004 10:03 pm Post subject: |
|
|
Φίλε eksoristos, μπορείς να πας στην επίσημη ιστοσελίδα του τραμ.
http://linuxweb.internet.gr/tramsa/
Μπορεί εκεί να βρεις κάποιες απαντήσεις μέχρι να πάρεις τις πληροφορίες που θέλεις από όποιο μέλος γνωρίζει. |
|
Back to top |
|
|
|