View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Dec 15, 2010 1:13 pm Post subject: |
|
|
πολύ καλά να νέα για τον περιφερειακό της Καλαμάτας και τις εξελίξεις στην Τσακώνα, αν και κατά τη γνώμη μου θα πάμε 1-2 μήνες αργότερα από ότι μας λένε. Μωρέ ας δοθεί η Τσακώνα και στις αρχές Ιουνίου. Μια χαρά θα είναι.
Για το τμήμα του περιφεριακού της Καλαμάτας μέχρι τον Καρέλια που θα είναι έτοιμο το καλοκαίρι του 2011 - όπως αναφέρεται στο δημόσίευμα της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ - απλά δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί. Εκτός εάν δουλέψουν 3 βάρδιες με ρυθούς ολυμπιακών αγώνων 2004. Εδώ δεν έχουν ξεμπλέξει με τις απαλλοτριώσεις και θα το τελειώσουν σε 7-8 μήνες; Ασε πού περιλαμβάνει αρκετά τεχνικά και άνω διαβάσεις, κόμβους κτλ.
Αλλη μια φορά ακούμε τις γνωστές αερολογίες από "υπευθύνους" που πάνε να χαιδέψουν αφτιά. Μετά θα λένε για απρόβλετα....μπλα μπλα που καθυστέρησαν.
Τες πα - θα είναι άθλος να δοθεί όλος περιφεριακός μέχρι το τέλος του 2011. Αλλα πιστεύω ότι μπορεί να γίνει έαν οι απαλλοτριώσεις ολοκληρωθούν μέχρι την άνοιξη του 11. Μορέας είναι αυτός - έχει αποδείξει ότι δουλεύει με ταχύτητα. |
|
Back to top |
|
|
kostis Junior Member
Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Wed Dec 15, 2010 2:22 pm Post subject: |
|
|
corfu wrote: | Κι εγώ με τη σειρά μου να ρωτήσω, μήπως αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στον κόμβο Ιωαννίνων της εγνατίας οδού. Βλέπω πως σήμερα στο site της εγνατίας άρθηκε το δελτίο τύπου της παράκαμψης Α/Κ Παραμυθιάς - Α/Κ Ιωαννίνων. Ξέρει κανείς τίποτα? |
χθες το μεσημέρι παραδόθηκε το ένα ρεύμα και μέχρι το βράδυ θα δινόταν και το άλλο εφόσον είχαν καθαριστεί οι λάσπες |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 570 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Dec 16, 2010 10:57 am Post subject: |
|
|
Ξέρετε γιατι αυξήθηκε η τιμή του εισιτηρίου στο φέρυ Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα?
Γιατί πλέον το πλοίο ξεκινάει από τον ...κόμβο Πεδινής!!! |
|
Back to top |
|
|
einsiedeln Junior Member
Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Thu Dec 16, 2010 1:37 pm Post subject: |
|
|
χαχα!! τέλειο tasosGR!!!! έγραψε |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Dec 16, 2010 3:42 pm Post subject: |
|
|
Καλο, Τασο. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Dec 16, 2010 6:26 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Εγώ πάντως που ταξίδεψα Κυριακή πρωί από Αθήνα προς Πάτρα παρατήρησα σε πολλά σημεία του δρόμου συνεργεία να δουλεύουν. Ελάχιστα είναι να χιλιόμετρα του δρόμου που δεν βλέπεις έργα σε εξέλιξη, μου φαίνεται απίθανο Άγγελε |
και μενα απιθανο φαινεται.. |
|
Back to top |
|
|
SP73 Junior Member
Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Dec 17, 2010 1:58 pm Post subject: |
|
|
Καλημέρα,
Είναι αρκετά σαφές πως μπορεί να γίνει πολλή και χρήσιμη κριτική στις συμβάσεις παραχώρησεις, με βάση την εμπειρία που έχει μαζευτεί μετά από αυτές που είχαν τελειώσει ως έργα (αεροδρόμιο, αττική οδός), αλλά και αυτές που είναι σε εξέλιξη ή παγωμένες. Αυτό που εμένα με προβληματίζει περισσότερο είναι πως δε βλέπω να γίνεται αυτή η συζήτηση (και δε μιλάω για το forum αλλά για πιο υψηλά επίπεδα), την ίδια στιγμή που αλληλοκατηγορούνται οι παρατάξεις για τα προβλήματα που αντιμετωπίζονται.
Εγώ βλέπω συγκεκριμένα θέματα:
- ότι η βιωσιμότητα κάποιων (ή τμημάτων) από αυτές τις οδούς κάνει τις κοινοπραξίες να επιδιώκουν ουσιαστικά τις καθυστερήσεις
- ότι οι απαλλοτριώσεις καθυστέρησαν, άρα πρέπει να βρεθούν τρόποι να ελεγχθεί το φαινόμενο στις επόμενες συμβασεις παραχώρησης
- ότι οι μελέτες δεν ήταν επαρκείς, με αποτέλεσμα να τινάζονται στον αέρα ολόκληρα τμήματα των έργων (Κλόκοβα, Καϊάφας, υποθαλάσσια Θεσσαλονίκης, προσεχώς διάβαση αρκούδας στον Ε65). Συνήθως δε αυτά τα τμήματα είναι τα πιο ακριβά στην κατασκευή και ίσως αυτά για τα οποία το δημόσιο δεν κατασκεύασε από μόνο του τα έργα. Από την άλλη, ακόμη και σε περίπτωση μελετητικής ανωριμότητας, πρέπει τα κόστη των τμημάτων να έχουν υπολογιστεί και να είναι σαφής η πρόβλεψη στη σύμβαση με ποιον τρόπο θα ακυρωθεί τμήμα, και κατά πόσο θα μειώνονται το αντίτιμο (άμεσο ή έμμεσο) που πληρώνει το κράτος ή ο πολίτης, ανάλογα με το βαθμό που προχωράει το έργο. Δηλαδή (για να κάνω το παράδειγμα ακραίο), αν για περιβαλλοντικούς λόγους, απαλλοτριώσεις κλπ δεν προχωρήσει τίποτε στην Ιονία, η Νέα Οδός θα συνεχίσει να εισπράττει τα αντίτιμα των διοδίων για συντήρηση του Αθήνα-Λαμία;
- τέλος δεν ξέρω (αλλά μπορεί να φταίω εγώ), αν και πώς μετράται η κερδοφορία της κοινοπραξίας, ώστε να προσδιοριστεί ο χρόνος επιστροφής του δρόμου στο κράτος.
Όποιος μπορεί να με βοηθήσει τον ευχαριστώ πολύ. |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Fri Dec 17, 2010 7:43 pm Post subject: |
|
|
Κατι απο Μακδονια και συγκεκριμενα Σέρρες.
Δουλευεται ο αξονας αμφιπολη- σερρες και συγκεκριμενα εχουν γίνει οι απαλοτριώσεις εκατερωθεν του υπάρχοντος δρόμου. Πριν το κόμβο στρυμωνα με την εγνατια, δημιουργηται νεος κόμβος, ανισσοπεδος , με τη παλια εθνικη.
Επίσης θυμαστε τη γέφυρα μεσολακιας που "φτιάξαν" περσυ? τη γκρέμισαν φετος!
Νταξ, Τη παλια γεφυρα γκρέμισαν που είχε μεινει ως διαβαση του ρέματος στο ενα ρεύμα. Πλέον η κυκλοφορια γίνετε απο τη νεα γεφυρα, και στα δυο ρεύματα.
|
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Dec 17, 2010 9:29 pm Post subject: |
|
|
@ corsakias
Προφανώς θέλουν να βελτιώσουν το τμήμα της Αμφίπολης το οποίο είναι πράγματι τραγικό!
Ξέρεις τι προδιαγραφές θα έχει; Θα είναι ταχείας κυκλοφορίας όπως και αυτό που ξεκινά μετά τον κόμβο αμέσως μετά το χωριό Νέα Μεσολακκια μέχρι τη Μεσσοράχη.
Επίσης, τώρα εξηγείται η πρόχειρη κατασκευή του κυκλικού κόμβου της ΕΟ 59 με την ΕΟ 2 που κατασκευάστηκε για τις ανάγκες της Εγνατίας Οδού.
-----------------------------------------------------------------------------
@ per88
Μπα, και γιατί όχι...; Τι τους χαλάει...
Δικαιολογίες ψάχνουν για να ακυρωθεί τελείως το έργο από τον Πύργο και κάτω. |
|
Back to top |
|
|
einsiedeln Junior Member
Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Fri Dec 17, 2010 10:12 pm Post subject: |
|
|
Από τη Ηχώ της Άρτας:
Εγκρίθηκε η Μ.Π.Ε. σύνδεσης του οδικού άξονα «Άκτιο – Αμβρακία»
Συντάχθηκε απο τον/την ΗΧΩ
Τετάρτη, 15 Δεκέμβριος 2010 16:48
Την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου «Σύνδεση του οδικού άξονα «Άκτιο – Αμβρακία» με τον αυτοκινητόδρομο της Ιόνιας Οδού και την Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων», ενέκρινε ομόφωνα το Νομαρχιακό Συμβούλιο Αιτωλοακαρνανίας στη συνεδρίαση της Δευτέρας (13 Δεκεμβρίου 2010).
Το υπόλοιπο εδώ:
Εγκρίθηκε η Μ.Π.Ε. σύνδεσης του οδικού άξονα «Άκτιο – Αμβρακία» |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
|
Cpt. Haddock Full Member
Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Dec 20, 2010 2:54 pm Post subject: |
|
|
το οποίο λέει μερικές αλήθειες αλλά είναι γεμάτο και παπαρολογίες - όπως μας συνηθίζει τα τελευταία χρόνια η Παπαροτυπία.
άκου λέει κινδυνεύει το έργο του Μορέα που έχει ήδη εκτελεστεί κατά 70-80% και τελειώνει σε 12 μήνες και ότι θα κοπεί και θα γίνει Δημόσιο το τμήμα Λεύκτρο Σπάρτη!!!!
Ποιος τους τα λέει και τα γράφουν αυτά? Δυστυχώς ο κόσμος δε γνωρίζει. Κρίμα που η Ελευθεροτυπία έχει κατανήσει ESPRESSO για να πουλάει - που δε πουλάει δηλαδή. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Dec 20, 2010 11:19 pm Post subject: |
|
|
Εμένα πάντως η φώτο του ortho μου θύμισε αυτό, λόγω και εγγύτητας...
http://i319.photobucket.com/albums/mm467/prevezanos1979/untitled.jpg
Εγκρίθηκε η Μ.Π.Ε. σύνδεσης του οδικού άξονα «Άκτιο – Αμβρακία»
όχι ρε γμτ, μόλις παρήγγειλα τον Στρατηγό από Αμερική για να πηδάει από τον έναν δρόμο στον άλλον... Τι να κάνω τώρα, θα τον γυρίσω στους Ντιουκς.... |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Tue Dec 21, 2010 12:06 am Post subject: |
|
|
Καληνύχτα Δυτική (Ιόνια Οδός) και Κεντρική Ελλάδα (Ε-65) από Ρέππα και Μαγκριώτη.....
http://www.reporter.gr/Ειδήσεις/Οικονομία/item/168586-Δέκα-μεγάλα-έργα-υποδομής-ύψους-4,-65-δις-ευρώ-εντάχθηκαν-στο-ΕΣΠΑ |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Dec 21, 2010 1:20 am Post subject: |
|
|
2 καλά από το δημοσίευμα:
- αναφορά στο τμήμα Πύργος - Τσακώνα ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΈΝΟ στα κιτάπια της ΕΕ. Αρα θα γίνει;
- Κόρινθος Καλαμάτα Σπάρτη. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ - α ρε Παπαροτυπία πώς σε καταντήσανε.
κοίτα orthodontist, το ότι τα έργα του Ε65 και της Ιονίας δε καταχωρήθηκαν ακόμα για έγκριση χρηματοδοτήσεων δε σημαίνει ότι ακυρώνονται. Προφανώς υπάρχουν θέματα και ίσως καταχωρηθούν σε 1-2 ή 6 μήνες.
Η καταχώρηση αυτή σημαίνει και οριστικές εγκρίσεις της χρηματοδότησης από ΕΕ. Μέχρι εκεί. Ας μη βιαζόμαστε να βγάζουμε συμπεράσματα. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Dec 21, 2010 7:57 pm Post subject: |
|
|
Orthodontist!! από πού είναι αυτή η φωτογραφία??? Δε σε πιάνει κανείς αλλά δε μας λες από ποιο τμήμα είναι?? Είναι μήπως στο Ξυλόκαστρο?
Σ'όσους πιστεύουν ότι τα έργα στην Ολυμπία προχωρούν με ταχείς ρυθμούς... Πέρασα προχτές απ'το τμήμα και σε σύγκριση με την προηγούμενη φορά που πέρασα πριν 4 μήνες έχω να πω ότι τίποτα ιδιαίτερο καινούριο δεν παρατήρησα. Έργα που ξεκίνησαν σ'αυτό το διάστημα εντόπισα σε 3-4 σημεία και αυτά πρόκειται κανα μικρό τεχνικό, καμιά διάβαση, μερικές εκχερσώσεις. Το μεγάλο επίχωμα κοντά στο Αίγιο έφτασε στο ύψος του, τα χωματουργικά στο τμήμα Κόρινθος-διόδια κοντεύουν να τελειώσουν και οι σήραγγες φαντάζομαι ότι προχωρούν μέσα, επίσης έγιναν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τρία σήμεια που σημαίνει ότι μάλλον άμεσα θα ξεκινήσει κάτι εκεί. Κατά τ'άλλα τίποτα το καινούριο, υπάρχουν πολλά μα πάρα πολλά τμήματα που δεν δουλεύονται ακόμα κι ας θεωρούνται εύκολα. Δηλ δουλεύονται σε μάλλον κανονικούς ρυθμούς τα έργα που έχουν ξεκινήσει απ'το 2008 και αυτά να δούμε πότε θα τελειώσουν. Ούτως ή άλλως δε μιλάμε για αυτοτελή τμήματα αλλά σποραδικά έργα. ΤΙ ΈΚΑΝΕΣ ΡΕ ΧΡΕΠΠΑ τόσο καιρό? Γιατί δεν έχει ξεκινήσει το έργο σε άλλα σημεία? Γιατί βλέπουμε συνέχεια να δουλεύονται τα ίδια σημεία? Γιατί βλέπουμε εκχερσωμένα τμήματα εδώ και μήνες χωρίς να γίνεται τίποτα και να κοντεύουν να χορταριάσουν πάλι? Το χειρότερο είναι ότι στο συγκεκριμένο τμήμα Κόρινθο-Πάτρα που το έργο φτιάχνεται πάνω στην εθνηική οδό, αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση για δέκα χρόνια ή δεν ξέρω πόσο, θα ταλαιπωρούμαστε χειρότερα απ'ότι πριν ξεκινήσουν τα έργα. Ο Ρέππας των έργων. Το πασοκ των μεγάλων οραμάτων και των σχεδίων ανάπτυξης. Ούτε να τους βλέπω ζωγραφιστούς. |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 295 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Dec 22, 2010 1:08 am Post subject: |
|
|
Και στις δυο φωτο του orthodontist ξεχωρίζει η ζώνη της νέας γραμμής πριν και μετά το Ξυλόκαστρο. Στην πρώτη φαίνεται το τμήμα από την έξοδο της σήραγγας Μελισσίου (γι αυτό εμφανίζεται στη μέση του πουθενά) και μόνο στη στροφή της Συκιάς όπου και τα δυο έργα κάνουν σήραγγες cut and cover διακρίνονται και χωματουργικά του δρόμου. Στη 2η φαίνεται σαν άσπρο εξόγκωμα στη ΝΕΟ ο εκχερσωμένος χώρος του νέου ΑΚ Ξυλοκάστρου. Ως προς την πρόοδο των έργων στην Ολυμπία το σίγουρο που άκουσα είναι για σύντομη παράδοση του νέου ρεύματος στα πρώτα λίγα χλμ από Αρχ. Κόρινθο για να (ανα)κατασκευαστεί το άλλο. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Dec 22, 2010 1:13 am Post subject: |
|
|
Σε αυτό το τμήμα που αναφέρει ο mike έχει δει κανείς χωροθέτηση νέων διοδίων??? Τα του ζευγολατίου θα παραμείνουν (έχω αδυναμία σε εκείνο το κιόσκι είσπραξης τ΄ρμα δεξιά όπως βγαίνεις. |
|
Back to top |
|
|
sxiza07 Full Member
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Thu Dec 23, 2010 11:15 am Post subject: |
|
|
Αγαπητοί Φίλοι του Forum,
Εύχομαι σε όλους Καλές Γιορτές με υγεία, αγάπη και οικογενειακή ευτυχία, τρία αγαθά τα οποία πιστεύω ότι υπάρχουν ακόμη και αντιστέκονται στη λαίλαπα της οικονομικής κρίσης, της γενικής απαξίωσης της προσωπικότητάς μας, των θεσμών και των κοινών στη χώρα, που και με δικό μας μερίδιο ευθύνης φέραμε στο σημείο αυτό (δικαίως ή αδίκως).
Εύχομαι η νέα χρονιά να φέρει το πέρας όλων των σημαντικών εκκρεμοτήτων στα οδικά έργα της χώρας μας και να προσφέρει έτσι ασφαλείς διαδρομές σε όλους.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Dec 24, 2010 8:02 pm Post subject: |
|
|
Τάχιστα τα καλά νέα. Εδώ και πολύ καιρό κάτι ευχάριστο. Αντιγραφή από www.neosagon.gr
Καρδίτσα » Επικαιρότητα
Απεμπλοκή στον Ε-65 με την έγκριση πίστωσης 65 εκατομμυρίων ευρώ
2010-12-23
Απεμπλοκή στον άξονα της κεντρικής Ελλάδος, γνωστό ως Ε-65, με την έγκριση ποσού 65 εκατ. ευρώ από το υπουργείο μεταφορών και δικτύων. Βάσιμα λοιπόν προσδοκάται ότι θα ενεργοποιηθούν όλα τα εργοτάξια για την απρόσκοπτη συνέχιση των εργασιών. Η ΑΠΟΦΑΣΗ Με την απόφαση 2232/21-12-2010 του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημ. Ρέππα, εγκρίθηκε πληρωμή ποσού 65.739.405 ευρώ για τον Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας Ε-65. Με το ποσό αυτό είχε χρηματοδοτήσει από το ΕΣΠΑ το συγκεκριμένο έργο το Υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας από 17-12-2010. Επισπεύδεται πλέον η εκτέλεση του έργου. Εργασίες έχουν εκτελεστεί στα πρώτα 144 χιλιόμετρα, όπου έγινε επίταξη των χώρων εργασίας για την επίσπευση των διαδικασιών. Το συνολικό μήκος του αυτοκινητόδρομου είναι περίπου 175 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αρμοδίων Υπηρεσιών, το έργο θα ολοκληρωθεί το 2014. Σχετικά με το θέμα, ο Υφυπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Ντίνος Ρόβλιας δήλωσε τα εξής: Με τη στενή συνεργασία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, επιλύονται τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί στην κατασκευή του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας Ε-65. Μετά την σημερινή έγκριση καταβολής χρηματοδότησης 65 εκατ. ευρώ, αναμένεται άμεση ενεργοποίηση όλων των εργοταξίων του έργου. Δεν πρέπει να υπάρξει άλλη καθυστέρηση για ένα έργο καθοριστικής σημασίας για τη Δυτική Θεσσαλία.
Γίνονται έργα σε μήκος 145 χλμ?? Εντάξει δεν το δένουμε κόμπο αλλά μπορεί τουλάχιστον κανείς να το επιβεβαιώσει εν μέρει? Τι γίνεται δεν έχουμε κανά ανταποκριτή από τις περιοχές αυτές για καμιά φωτό?? |
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Sun Dec 26, 2010 12:46 am Post subject: |
|
|
Το τμήμα Πύργος - Τσακώνα ,είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να ανακατασκευαστεί το συντομότερο δυνατό !!
2 ακόμα θύματα στην άσφαλτο άδικα...
http://thebest.gr/news/index/viewStory/46586
http://www.youtube.com/user/kflamis#p/u/15/lS8fR835oOo
Να σημειώσω εδώ ότι το σημείο που έγινε το δυστήχημα είναι πάρα πολύ επικίνδυνο , και μέχρι να φτιαχτεί νέος δρόμος , χρειάζεται μεγάλη προσοχή απο όσους τον χρησιμοποιούν , γαιτί με τον χρόνο και την απουσία επισκευών γίνεται όλο και περισσότερο ολισθηρός, σε συνδυασμό , μάλιστα ,με τις δύσκολες στροφές για 2-3 χλμ!! |
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
|
Back to top |
|
|
|