  | 
				stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!   
				 | 
			 
		 
		 
	
		| View previous topic :: View next topic   | 
	 
	
	
		| Author | 
		Message | 
	 
	
		lkilint Junior Member
  
 
  Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
  | 
		
			
				 Posted: Sun Jul 25, 2010 10:39 pm    Post subject:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Tα 40αρια στις εκπτώσεις είναι συνηθισμένα στις οδοποίες.......τώρα θα μου πεις πως βγαίνουν...η μαγική λέξη λέγεται δάνεια.......(όχι οικονομικά από τράπεζες...)...όσοι είναι στο κύκλωμα ξέρουν γιατί λέω....
 
Εκεί παίζεται το παιχνίδι...και εκεί κάνουν όλοι τα στραβά μάτια... | 
			 
		  | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		pindos10 Stadium Expert
  
 
  Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
  | 
		
			
				 Posted: Sun Jul 25, 2010 10:45 pm    Post subject:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Αεροφωτογραφηση Ολυμπιας Οδου
 
 
Τμημα  Πατρα-Κιατο(Μελισσι)
 
 
Συνεχιζουμε την πτηση μας , αυτη τη φορα στον Κορινθιακο κολπο, οπου πεταξαμε πανω απο την ακτογραμμη και φωτογραφησαμε την εξελιξη των εργων στον αυτοκινητοδρομο Κορινθος-Πατρα, απο υψος 1000 ποδων.
 
Θα δουμε πραγματα τα οποια δεν μπορουσαμε να δουμε ποτε απο το αυτοκινητο μας.
 
 
Να σημειωσω πριν ξεκινησω την αναρτηση των φωτογραφιων, τον ασφαλη, σιγουρο,σταθερο και ψυχραιμο χειρισμο του αεροπλανου απο τον corfu, οπου εδιωξε αμεσως καποιες φοβιες που ειχα δηλ. μηπως μας ψαρεψουν απο τον βυθο του Κορινθιακου.  
 
 
Eπισης θα πρεπει να ευχαριστησουμε τον αγαπητο φιλο mike, για την μηχανη του, την υπομονη του και τις καταπληκτικες και αγνωστες, σε πολλους, πληροφοριες που μας εδωσε για τον δρομο και την περιοχη και θα διαβασετε παρακατω. Οποτε ειναι και μια παροτρυνση, οταν ποσταρει στο forum, να μην τα ριχνει με το σταγονομετρο.         
 
 
Η πτηση μας ειναι απο γεφυρα Ριου-Αντιρριου-Μελισσι(λιγο πριν το Κιατο και επιστροφη).
 
 
Ξεκιναμε με τι αλλο, παλι με τη γεφυρα.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03708.jpg
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03710.jpg
 
 
Πλησιαζουμε προς την ακτη
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03711.jpg
 
 
Περιοχη Αγ. Βασιλειου
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09840.jpg
 
 
Στα Αραχωβιτικα, πανω απο τα goody's, οπου ο ΣΕΑ θα φυγει γιατι θα περασει ο δρομος
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03714.jpg
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03715.jpg
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03717.jpg
 
 
Μετα τον ΣΕΑ
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09841.jpg
 
 
Περιοχη Παναγοπουλας. Ξεκινημα σηραγγων. Οικισμος Ροδινη
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03720.jpg
 
 
Απο Ροδινη για Ψαθοπυργο.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03721.jpg
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09847.jpg
 
 
Ψαθοπυργος. Απο δω θα βουτηξω, οπως ελεγα.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09846-1.jpg
 
 
Δυτικα μετωπα των σηραγγων Παναγοπουλας.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03722.jpg
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09849.jpg
 
 
Κλαδος προς Πατρα
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03723.jpg
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03724.jpg
 
 
Πλησιαζουμε τα ανατολικα μετωπα της σηραγγας Παναγοπουλας
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09852.jpg
 
 
Στην επομενη φωτογραφια, βλεπουμε την τοποθεσια ,οπου το 1971 συνεβη μεγαλη κατολισθηση , με αποτελεσμα να κλεισει η Ν.Ε.Ο., η Π.Ε.Ο. και η σιδηροδρομικη γραμμη για εξι μηνες. Για ολο αυτο το διαστημα και μεχρι της αποκαταστασης , η συγκοινωνια διεξαγοταν δια της θαλασσιας οδου. Βλεπετε στη φωτογραφια το κρηπιδωμα της μικρης προκυμαιας, οπου ferry boat(παντοφλες) μετεφεραν τα οχηματα λιγο παρακατω στον Ψαθοπυργο, οπου και τα αποβιβαζαν, για να συνεχισουν για Πατρα. Οι δρομοι προσβασης προς την προκυμαια απο την Ν.Ε.Ο. και την Π.Ε.Ο. διακρινονται  καθαρα , οπως και η γυμνη απο δεντρα κατολισθησασα περιοχη.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09851.jpg
 
 
Τα ανατολικα μετωπα της σηραγγας Παναγοπουλας στο πιατο.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03727.jpg
 
 
Πανοραμικα
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03728.jpg
 
 
Ετοιμασιες για διανοιξη μετωπου
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09855.jpg
 
 
Συνεχιζουμε προς Αιγιο
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03730.jpg
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03731.jpg
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09858.jpg
 
 
Πλησιαζουμε τον ποταμο Φοινικα, οπου κατασκευαζεται νεα γεφυρα του αυτοκινητοδρομου, κολλητα στην παλια, αλλα δεν φαινεται.
 
Αριστερα του ποταμου ο Ερινεος και δεξια οι Καμαρες.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09859.jpg
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09860.jpg
 
 
Κομβος Σελιανιτικων
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09863.jpg
 
 
Ο κομβος πιο κοντα
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03736.jpg
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09866.jpg
 
Πανω απο το Αιγιο, οπου βλεπουμε στο βαθος ,διπλα απο τον δρομο, το δυτικο στομιο της σιδηροδρομικης σηραγγας Αιγιου.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09865.jpg
 
 
Σ'αυτο το σημειο, οπως θα θυμαστε, και διπλα απο τη σηραγγα, ο δρομος εχει μια φοβερη στροφη οπου το αμαξι σκαει κυριολεκτικα, εχοντας αναπτυξει ταχυτητα απο την κατηφορα του νοσοκομειου και πηγαινοντας για Πατρα. Οπως βλεπετε, εξομαλυνεται εντυπωσιακα.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09867.jpg
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03741.jpg
 
 
Πιο πανοραμικα
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03742.jpg
 
 
Περιοχη νοσοκομειου Αιγιου
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03743.jpg
 
 
Ειμαστε πανω απο το Αιγιο και πεταμε για Διακοπτο.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09873.jpg
 
 
Εδω βλεπουμε ενα επιχωμα υψους 35μ. , το οποιο εχει κατασκευαστει με τη μεθοδο της "οπλισμενης γης" , για να μην παρασυρθει, λογω του μεγαλου υψους του.. Περισσοτερες πληροφοριες για τη μεθοδο ζητηστε απο μηχανικους.  
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03750.jpg
 
 
Πηγαινοντας για Διακοπτο
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03753.jpg
 
 
Κερυνιτης ποταμος
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09882.jpg
 
 
Το εργοταξιο
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09883.jpg
 
 
Η γνωστη πολυχρωμη γεφυρα στα Ζαχλωριτικα Διακοπτου. Τη θεση θα παρει η καινουργια που κατασκευαζεται.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03755.jpg
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09885.jpg
 
 
Διακοπτο. Ολυμπια Οδος και απο κατω η γραμμη του οδοντωτου.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03756.jpg
 
 
Ανοιγω το πλανο να απολαυσετε πισω το φαραγγι του Βουρα'ι'κου.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09887-1.jpg
 
 
Συνεχιζουμε
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03758.jpg
 
 
Πλησιαζουμε τον οδικο κομβο Διακοπτου-Καλαβρυτων.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09890.jpg
 
 
Πεταμε πανω απο τον κομβο Διακοπτου-Καλαβρυτων, οπου βλεπουμε οτι η γεφυρα του κλαδου προς Πατρα, στον Λαδοποταμο, δεν υπαρχει πια και στη θεση της θεμελιωνεται η καινουργια. Πισω βλεπουμε τις σιδηροδρομικες σηραγγες της νεας ΣΓΥΤ Αθηνων-Πατρων. Αριστερα η σηραγγα Πλατανου και δεξια η σηραγγα Τραπεζας.
 
 Να σημειωσω εδω οτι γινεται ξεχωριστη αναφορα  οταν προκειται για σιδηροδρομικες σηραγγες, οπως καταλαβατε, γιατι δρομος και ΣΓΥΤ συμπορευονται.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03761.jpg
 
 
Φτασαμε στον Πλατανο, οπου βλεπουμε τα δυτικα στομια των σηραγγων Πλατανου.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09894.jpg
 
 
Πεταμε πανω απο τον Πλατανο
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03763.jpg
 
 
Σηραγγες Πλατανου. Ανατολικα στομια.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03765.jpg
 
 
Βλεπουμε τις σηραγγες Πλατανου και κατω την νεα σιδηροδρομικη γραμμη να διασχιζει την καταπληκτικη περιοχη του Ποταμιτικου Γιαλου, διπλα στη θαλασσα.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03766.jpg
 
 
ΣΕΑ Ακρατας
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03767.jpg
 
 
Δρομος και ΣΓΥΤ πριν την Ακρατα
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09900.jpg
 
 
Πριν απο την Ακρατα και συγκεκριμενα στον ποταμο Κραθη ,βλεπουμε και εδω τον ενα κλαδο να εχει φυγει και στη θεση του να θεμελιωνεται η καινουργια γεφυρα.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03769.jpg
 
 
Πεταμε πανω απο τον Κραθη.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09903.jpg
 
 
Φτασαμε Ακρατα, οπου βλεπουμε το δυτικο στομιο της σηραγγας Ακρατας.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09905.jpg
 
 
Ψαχνοντας για το ανατολικο στομιο της σηραγγας Ακρατας, βλεπουμε οτι εχουν βρει αρχαια και πιθανον να το μετατοπισουν.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09907.jpg
 
 
Η περιοχη που βρηκαν αρχαια, πιο κοντα.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03777.jpg
 
 
Και εδω μια φωτο για να μην ξεχναμε οτι το site που μας φιλοξενει λεγεται 
 
stadia.gr.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09908.jpg
 
 
Σηραγγες Μαυρων Λιθαριων, δυτικα στομια.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03779.jpg
 
 
Το κομματι που παρακαμπτουν οι σηραγγες.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03780.jpg
 
 
Μαυρα Λιθαρια, ανατολικα στομια.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03782.jpg
 
 
Δερβενι. Στο βαθος το cut and cover(κλαδος προς Πατρα).
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03784.jpg
 
 
Βουτια του αεροσκαφους και οχι zoom, απο τον corfu για να "πιασουμε" τις σηραγγες Δερβενιου απο κοντα. Φαινεται οτι του εχουν μεινει κουσουρια απο την Εγνατια.
 
Μπροστα μας η σιδηροδρομικη σηραγγα Δερβενιου και πισω η οδικη(κλαδος προς Αθηνα). Η οδικη γεφυρα του ποταμου Δερβενιου, οπως βλεπουμε δεν εχει κατασκευαστει.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03785-1.jpg
 
 
Απομακρυνομαστε. Admin τι γηπεδο ειναι αυτο? Των τεχνικων της κινητης τηλεφωνιας?   
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09915.jpg
 
 
Περιοχη Λυγιας. Μπροστα η ΣΓΥΤ και πισω το εργοταξιο της Μηχανικης για τη νεα γραμμη.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03789.jpg
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09918.jpg
 
 
Πεταμε για Ξυλοκαστρο
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03794.jpg
 
 
Μικρη λιμνοδεξαμενη ή ταμιευτηρας που δεν φαινεται απο το δρομο.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03796.jpg
 
 
Η Παναγια η Κορφιωτισσα δεσποζει στην κορυφη του βουνου, πανω απο το Ξυλοκαστρο. Μεγαλη η χαρη της που δεν μας φαγανε τα ψαρια.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09923.jpg
 
 
Εδω πανω απο το Ξυλοκαστρο, δεν βλεπουμε ακομα εργα.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03804.jpg
 
 
Κομβος Ξυλοκαστρου. Μπροστα η νεα ΣΓΥΤ.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09929.jpg
 
 
Πλησιαζουμε την περιοχη Συκιας-Καριωτικων και ενα σημαντικο ,κατασκευαστικα, κομματι.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09930.jpg
 
 
Τα εργα στο επικινδυνο "S" του Ξυλοκαστρου.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03809.jpg
 
 
Και εδω ενα απο τα πιο εδιαφεροντα, οσον αφορα στη κατασκευη τους, κομματια του δρομου. Επανω βλεπουμε το cut and cover της νεας ΣΓΥΤ, με την γα'ι'δαρα "πρωτη μουρη", οπου ηταν και το κου'ι'ζ του corfu. Απο κατω βλεπουμε cut and cover και για τα δυο ρευματα του αυτοκινητοδρομου , οπου και εξομαλυνεται το θανατηφορο ,εδω και δεκαετιες, "S". Πισω βλεπετε αριστερα τα Γελινιατικα και δεξια τα Καριωτικα, τα οποια χωριζει το Καθαρονερι.
 
Επισης, μπαμ στη φωτο κανει το σπιτι μεταξυ των δυο μεγαλων εργων και αξονων. Βεβαια θα μου πειτε οτι θα σκεπαστουν, αλλα φανταστειτε υποχθονιους κραδασμους, ενω κοιμαστε ή κανετε οτιδηποτε αλλο.   
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03810.jpg
 
 
Κι εδω πανω ακριβως απο τα εργα.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03811.jpg
 
 
Πανω απο το Μελισσι. Δεξια της φωτογραφιας και κατω απο την αερογεφυρα που οδηγει στην εκκλησια, κατασκευαζεται cut and cover.
 
Στο κεντρο της φωτογραφιας και λιγο πανω αριστερα, βλεπετε τη σηραγγα διαφυγης της σιδηροδρομικης σηραγγας Μελισσιου, που περναει ακριβως απο κατω.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09935.jpg
 
 
Και εδω πρεπει να επιστρεψουμε πισω. Ειδαμε ,νομιζω, το πιο ενδιαφερον ,κατασκευαστικα, κομματι του αξονα. Στη φωτο βλεπουμε την εθνικη οδο, την αερογεφυρα του Διμηνιου, το Κιατο και στο βαθος αχνοφαινεται η Ακροκορινθος.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03818.jpg
 
 
Γυριζοντας πισω ανεβηκαμε στα 3000 ποδια απο τα 1000 που πετουσαμε μεχρις εδω. Ανοιχτηκαμε στον Κορινθιακο και απο δω υπαρχουν μερικες πανοραμικες και απολαυστικες φωτογραφιες.
 
 
Κομβος Ξυλοκαστρου
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03825.jpg
 
 
Εδω φαινονται οι διαδοχικες σηραγγες Δερβενιου.
 
Αναφερω παλι οτι η δεξια ειναι η σιδηροδρομικη και η αριστερη η οδικη(κλαδος προς Αθηνα).
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03829.jpg
 
 
Σηραγγες Πλατανου
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09942.jpg
 
 
Διακοπτο, φαραγγι Βουρα'ι'κου και Χελμος.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03835-1.jpg
 
 
Αιγιο
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03840.jpg
 
 
Σηραγγες Παναγοπουλας
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03850.jpg
 
 
Ριο, Πατρα, γεφυρα ,ΤΕΛΟΣ.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC09954.jpg
 
 
Σας ευχαριστουμε που πεταξατε μαζι μας και ελπιζουμε να σας δουμε και κοντα μας σε μια απο τις επομενες πτησεις μας .
 
 
Υ.Γ. Υπαρχουν κανα δυο φωτο που μπορει να τις ανεβασω μετα, αφου συζητησω γι'αυτες με τον site-owner. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		vas8 Senior Member
  
  
  Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
  | 
		
			
				 Posted: Mon Jul 26, 2010 1:07 am    Post subject:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				pindos, corfu....προσκυνούμε εμείς οι απλοί θνητοί του φόρουμ.
 
ΕΥΧΑΡΙΣΟΥΜΕ για το κατατοπιστικότατο αερο-ρεπορτάζ.
 
Πάντως εντύπωση μου κάνει που υπάρχουν αρκετά τμήματα στα οποία δε συμβαίνει ΤΙΠΟΤΑ.
 
Μα καλα σε 2 χρόνια δεν ειναι να παρδώσουν ολοκληρο το δρόμο με εξαίρεση την Παναγοπούλα; Μαλλον από ότι βλέπω η Παναγοπούλα θα παραδοθει πρωτα!!!!       
  Last edited by vas8 on Mon Jul 26, 2010 1:24 pm; edited 2 times in total | 
			 
		  | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Engineer Stadium Expert
  
 
  Joined: 23 Jul 2007 Posts: 784
 
  | 
		
			
				 Posted: Mon Jul 26, 2010 2:19 am    Post subject:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Μαγεία!
 
 
Ευχαριστούμε τον captain Corfu και τον Pindos10.
 
 
Απορία αν γνωρίζει κάποιος: Οταν κατασκευάστηκε η Κορίνθου Πατρών περί το 1971 (ή κάπου εκει τέλος πάντων διότι είμαι ήμουνα αγέννητος εκείνη την εποχή) είχαν γίνει απαλλοτριώσεις για τα 11 μέτρα του καταστρώματος της οδού ή για περισσότερο (όπως για παράδειγμα στην Αθηνών Λαμίας) ? 
 
Και μια δεύτερη: Κάποια κομάτια που είχαν ήδη δύο λωριδες (ή και τρεις σε κάποιο σημείο αν θυμάμαι καλά) δεν τα πειράζουν και απλώς θα αλλάξουν τον ασφαλτοτάπητα? | 
			 
		  | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		corsakias Senior Member
  
 
  Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
  | 
		
			
				 Posted: Mon Jul 26, 2010 9:32 am    Post subject:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Ευχαριστουμε για τις φωτογραφιες!! Μπραβο για τη προσπαθεια και το κόπο σας!!
 
Παρατηρω ότι δεν ειναι και πολύ ευκολο το εργο αυτό. Υπάρχουν αρκετες συρραγες και πολλες παρακαμψεις κατοικημενων περιοχων!!! Ειναι μια μιρή εγνατια!! | 
			 
		  | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		StavrosGramm Junior Member
  
 
  Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
  | 
		
			
				 Posted: Mon Jul 26, 2010 12:51 pm    Post subject:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Καταπληκτικές φωτό, μπράβο παιδιά! Μόνο μια ερώτηση καθώς δεν έχω πάει στις σήραγγες Δερβενίου (το τμήμα αυτό το έχει η J&P). Η σιδρηροδρομική σήραγγα, οκ, η οδική κλάδος προς Αθήνα, οκ, η οδική κλάδος προς Πάτρα που είναι γιατί χάσαμε τον μπούσουλα με τις σήραγγες...      | 
			 
		  | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		vas8 Senior Member
  
  
  Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
  | 
		
			
				 Posted: Mon Jul 26, 2010 1:20 pm    Post subject:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| σε κάποια σημεία (εαν θυμάμαι καλά το Δερβένι είναι ένα από αυτά) ο ένας μελλοντικός κλάδος θα είναι ολόκληρη η υφιστάμενη χάραξη. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		AUGalos Full Member
  
 
  Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio,  Texas
  | 
		
			
				 Posted: Mon Jul 26, 2010 2:16 pm    Post subject:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Ντάξει τι να πούμε πλέον... θα μείνουν άνεργοι όλοι οι "επίγειοι" ρεπόρτερς του forum..... Εξαιρετικό ρεπορτάζ και πολύ αναλυτικές περιγραφές.... Εσύ τα ξέρεις καλύτερα και από εμάς που περνάμε κάθε τόσο από το δρόμο! Γενικά ο δρόμος δουλέυεται σχεδόν σε όλο το μήκος του, υπάρχουν πολλά μικρά τεχνικά εδώ και εκεί που δεν φαίνονται από τα 3000 πόδια. Άπαξ και δεν υπάρξουν εμπλοκές με τις απαλοτροιώσεις πιστεύω πως οι παραδόσεις θα είναι on-schedule. Εξάλλου μην ξεχνάτε... Είναι πολλά τα λεφτά (από τα διόδια) Άρη....    | 
			 
		  | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		mike Full Member
  
 
  Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
  | 
		
			
				 Posted: Mon Jul 26, 2010 2:38 pm    Post subject:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Από όσο ξέρω είχε εκπονηθεί προμελέτη για το διπλασιασμό της ΝΕΟ ήδη από την εποχή κατασκευής της και με βάση αυτή είχαν κατασκευαστεί οι άνω διαβάσεις, άλλοτε με χώρο για διαπλάτυνση προς τα δεξιά, άλλοτε προς τα αριστερά και άλλοτε για αμφίπλευρη διαπλάτυνση.  Η απαλλοτρίωση όμως ήταν για τον μονό κλάδο.  Όπως περιέγραψε και ο Πίνδος10, στον Πλάτανο τμήμα της 2+2+ΛΕΑ ΝΕΟ καταργείται και παραλλάσσεται με σήραγγα, λόγω γεωλογικών προβλημάτων (όλο βούλιαζε αν θυμάστε η ΝΕΟ). | 
			 
		  | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		AUGalos Full Member
  
 
  Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio,  Texas
  | 
		
			
				 Posted: Mon Jul 26, 2010 3:52 pm    Post subject:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Engineer , ακόμα και στα κομμάτια που έχουν 2+1 λωρίδες και στηθαίο στη μέση γίνονται πολλές παρεμβάσεις όπως αλλαγή χάραξης σε επικίνδυνες στροφές, παράκαμψη μερικών κομματιών με σήραγγες, ανακατασκευή τεχνικών όπως γέφυρες και άλλα. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		pindos10 Stadium Expert
  
 
  Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
  | 
		
			
				 Posted: Tue Jul 27, 2010 12:11 am    Post subject:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | StavrosGramm wrote: | 	 		  ... Μόνο μια ερώτηση καθώς δεν έχω πάει στις σήραγγες Δερβενίου (το τμήμα αυτό το έχει η J&P). Η σιδηροδρομική σήραγγα, οκ, η οδική κλάδος προς Αθήνα, οκ, η οδική κλάδος προς Πάτρα που είναι γιατί χάσαμε τον μπούσουλα με τις σήραγγες...      | 	 
  	  | vas8 wrote: | 	 		  | σε κάποια σημεία (εαν θυμάμαι καλά το Δερβένι είναι ένα από αυτά) ο ένας μελλοντικός κλάδος θα είναι ολόκληρη η υφιστάμενη χάραξη. | 	  
 
 
Φαινεται StavrosGramm οτι ισχυει αυτο που λεει ο vas8 για το Δερβενι. Ηδη στο οδικο κομματι κατασκευαζεται πανω απο το Δερβενι ενα cut and cover ,που οπως μου ειπε ο mike, πιθανον να γινεται για το εκκλησακι. Βεβαια, εγω βλεπω και πυλωνες υψηλης τασης παραδιπλα.
 
Οριστε και η φωτο, απο τη γη αυτη τη φορα.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03670.jpg
 
 
Ειναι αυτο στην αεροφωτογραφια, δεξια.
 
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/Air-photos/DSC03784.jpg | 
			 
		  | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Agg3los Stadium Expert
  
 
  Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
  | 
		
			
				 Posted: Tue Jul 27, 2010 9:14 am    Post subject:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				οι σηραγγες νομιζω κατω  απο 600 μετρα επσημως λενε οτι θα ειναι πλατυτερες απο αυτες της εγνατιας πχ..
 
 
απο τις φωτο φαινεται οτι ο δρομος θα ειναι 2+1..γιατι λεγανε για 3 λωριδες..
 
 
μπορει η λεα να εχει μεγαλυτερο πλατος.. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		StavrosGramm Junior Member
  
 
  Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
  | 
		
			
				 Posted: Tue Jul 27, 2010 11:03 am    Post subject:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Ολοκληρώθηκε η πώληση των μετοχών της ΑΤΤΙ-ΚΑΤ που κατείχε στην Αττική Οδό και έτσι φαίνεται να ξεπερνά τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει. Αυτό μπορεί να είναι πολύ θετικό για τα έργα του Μαλιακού που έχουν σταματήσει.... Γιά να δούμε...
 
 
(ΥΓ Ζήλεψα από τα καταπληκτικά "ρεπορτάζ" των παιδιών από εδάφους και αέρως και το βράδυ θα σας έχω φρέσκο σημερινό βιντεάκι από την επέκταση του Μετρό στο Ελληνικό στο ΜΜΜ Αθήνας...   ) | 
			 
		  | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Agg3los Stadium Expert
  
 
  Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
  | 
		 | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		pindos10 Stadium Expert
  
 
  Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
  | 
		
			
				 Posted: Tue Jul 27, 2010 2:31 pm    Post subject:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Πλακα, πλακα Αγγελε, το προηγουμενο βραδυ, μεχρι και αυτο περασε απο το μυαλο μου.          Προσπαθουσα να εχω την ευχαριστη πλευρα της ζωης. Παντως με Ολυμπια Οδο δεν εχουμε τελειωσει ακομα. Εχω επιγειες φωτο σε "παρθενο" εδαφος. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		tasosGR Senior Member
  
 
  Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
  | 
		
			
				 Posted: Tue Jul 27, 2010 7:02 pm    Post subject:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Σε μένα χρωστάτε τις αεροφωτογραφίες αυτές!!!
 
Το βράδυ πριν την πτήση ήμουν έτοιμος να πάρω τον pindos10 και να τον σκιάξω!!!
 
Είχα έτοιμο και το διάλογο:"Καλά ρε,είσαι χαζός?θα μπείς στον corfu?Βαρέθηκες τη ζωή σου?"
 
Και το αεροφωτορεπορτάζ δεν θα είχε γίνει...
 
(σιγα μην δεν είχε γίνει,θα πήγαινε μόνος του ο corfu... | 
			 
		  | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		pindos10 Stadium Expert
  
 
  Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
  | 
		
			
				 Posted: Tue Jul 27, 2010 7:36 pm    Post subject:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Οντως στο τσακ. Αν σηκωνα το ακουστικο και σ'επαιρνα τηλ. ο corfu θα πεταγε μονος του.   | 
			 
		  | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Agg3los Stadium Expert
  
 
  Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
  | 
		
			
				 Posted: Tue Jul 27, 2010 10:43 pm    Post subject:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				αληθεια.αλεξιπτωτα ειχατε προχειρα?      | 
			 
		  | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		losada7 Moderator
  
 
  Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
 
  | 
		
			
				 Posted: Tue Jul 27, 2010 11:32 pm    Post subject:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Ευχαριστούμε για το φωτορεπορτάζ, ωστόσο πρέπει να σταματήσει άμεσα το δημόσιο chat      | 
			 
		  | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		dimline Junior Member
  
  
  Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
  | 
		
			
				 Posted: Wed Jul 28, 2010 3:18 pm    Post subject:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				"Συνεχείς είναι οι επαφές μεταξύ υπουργείου και τοπικών φορέων της δυτικής Αχαίας για τη νοτιότερη χάραξη του νέου αυτοκινητόδρομου Πατρών – Πύργου. Τι θα γίνει όμως με τα 100 εκ. ευρώ, κονδύλι που απαιτείται για την αλλαγή; Τα μέλη της επιτροπής που είχε συσταθεί πριν από ένα χρόνο για τη διεκδίκηση της νότιας χάραξης από το τέλος της Περιμετρικής στο ύψος των Βραχνείκων μέχρι τον κόμβο της Κ. Αχαίας, εκτιμούν ότι η υπόθεση είναι «μάχιμη». Μην ξεχνάμε όμως ότι ακόμα είναι θολό το τοπίο μεταξύ υπουργείου και παραχωρησιούχου τη σύμβαση του οποίου είχαν υπογράψει υπενθυμίζουμε όλοι οι αχαιοί βουλευτές. «Μου θυμίζει φίδια του Αμαζονίου την εποχή της αναπαραγωγής τους!», είχε πει ο επικεφαλής της επιτροπής και δήμαρχος Βραχνείκων Βασίλης Τογαντζής στον Δημήτρη Ρέππα όταν του έδειχνε τον χάρτη της χάραξης. Εξηγώντας ότι η νέα χάραξη, με τον παραλιακό δρόμο, την παλαιά εθνική και τη σιδηροδρομική γραμμή κόβουν σε χίλια κομμάτια τα δημοτικά διαμερίσματα του Δήμου. Ο υπουργός είχε αποδεχθεί το δίκαιο του αιτήματος, όπως άλλωστε και ο προκάτοχός του Γιώργος Σουφλιάς που είχε συμφωνήσει στην αλλαγή της χάραξης και είχε δώσει εντολή για εκπόνηση νέας μελέτης." 
 
 
Απο εφημερίδα Πελοπόννησος της Πάτρας | 
			 
		  | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		per88 Full Member
  
 
  Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
 
  | 
		 | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		pindos10 Stadium Expert
  
 
  Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
  | 
		 | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Agg3los Stadium Expert
  
 
  Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
  | 
		 | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		TooTall New Member
  
 
  Joined: 02 Nov 2008 Posts: 59
 
  | 
		 | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		einsiedeln Junior Member
  
 
  Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
  | 
		
			
				 Posted: Tue Aug 03, 2010 1:06 pm    Post subject:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Από το άρθρο που παραθέτει ο TooTall:
 
 
 	  | Quote: | 	 		  | Ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι στο παρασκήνιο οι πιέσεις της κοινοπραξίας προς τα υπουργεία Υποδομών και Οικονομικών ήταν συνεχείς αλλά ούκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος... | 	  
 
 
 
Φυσικά...πού να μείνουν χρήματα, αφού το μυαλό τους το έχουν να ταϊζουν κάθε λίγο και λιγάκι τους κηφήνες τους τραπεζίτες με 10άδες δις €. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Back to top | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
  | 
   
 
  
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group 
 
Web hosting by isol.gr
  
		 |