View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Thu Apr 01, 2010 2:01 pm Post subject: |
|
|
Εννοείται per88, μετά τον τερματικό σταθμό "Ελληνικό" η σήραγγα συνεχίζει για άλλα 200m όπου και τελειώνει. Αυτό γίνεται για δυο λόγους:
1ον για να ξεκινήσει από εκει η κατασκευή περεταίρω επέκτασης χωρίς να επηρεαστεί η λειτουργία του σταθμού "Ελληνικό" και
2ον υπάρχει η πρόβλεψη να κατασκευαστεί μαζί με την μελλοντική επέκταση, στο μέλλον, και δεύτερη υπηρεσιακή σήραγγα μονής γραμμής για την διασύνδεση με το υπόγειο αμαξοστάσιο που έχει ήδη κατασκευαστεί.
Με τα έως τώρα δεδομένα η Αττικό Μετρό έχει σχεδιάσει επέκταση από το Ελληνικό με 2 σταθμούς (Γλυφάδα, Βούλα) κάτω από τη Λ. Βουλιαγμένης. Αυτό βέβαια μπορεί να αλλάξει καθώς βρίσκεται σε στάδιο συζητήσεων. |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Sat Apr 10, 2010 12:47 pm Post subject: |
|
|
StavrosGramm wrote: | Εννοείται per88, μετά τον τερματικό σταθμό "Ελληνικό" η σήραγγα συνεχίζει για άλλα 200m όπου και τελειώνει. Αυτό γίνεται για δυο λόγους:
1ον για να ξεκινήσει από εκει η κατασκευή περεταίρω επέκτασης χωρίς να επηρεαστεί η λειτουργία του σταθμού "Ελληνικό" και
2ον υπάρχει η πρόβλεψη να κατασκευαστεί μαζί με την μελλοντική επέκταση, στο μέλλον, και δεύτερη υπηρεσιακή σήραγγα μονής γραμμής για την διασύνδεση με το υπόγειο αμαξοστάσιο που έχει ήδη κατασκευαστεί.
Με τα έως τώρα δεδομένα η Αττικό Μετρό έχει σχεδιάσει επέκταση από το Ελληνικό με 2 σταθμούς (Γλυφάδα, Βούλα) κάτω από τη Λ. Βουλιαγμένης. Αυτό βέβαια μπορεί να αλλάξει καθώς βρίσκεται σε στάδιο συζητήσεων. |
Θα ήθελα να προσθέσω κάτι που δεν έχω καταλάβει.
Στο σχέδιο ανάπτυξης του 2000 προβλεπόταν τερματισμός στην Άνω Γλυφάδα και μια δεκαετία το νέο σχέδιο λέει τέρμα στην Γλυφάδα κάνοντας μια βόλτα από Άνω Γλυφάδα. Κάπου είχα διαβάσει σενάρια για Βούλα.
Τελικά τι ισχύει? |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Sun Apr 11, 2010 3:55 am Post subject: |
|
|
Τίποτα δεν έχει κάτσει στην τελική του μορφή γιατί για επέκταση μετά το Ελληνικό δεν υπάρχει ούτε προμελέτη. Σκέψεις σίγουρα υπάρχουν πολλές αλλά η επίκρατούσα (έως τώρα) άποψη είναι να συνεχίσει η γραμμή κάτω από τη Λ. Βουλιαγμένης με δυο σταθμούς: Γλυφάδα και Βούλα, επί της Λεωφόρου. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sun Apr 11, 2010 12:44 pm Post subject: |
|
|
Πάντως στη Μελέτη Ανάπτυξης του Μετρό προβλεπόταν ότι η γραμμή θα έχει άλλες δύο στάσεις: "Ανω Γλυφάδα" επί της Βουλιαγμένης, μετά το ύψος του γκόλφ και "Γλυφάδα" επί της Ποσειδώνος.
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/331mam450_50_70.jpg
Η ΜΑΜ βέβαια προέβλεπε και διάφορα άλλα που ποτέ δεν έγιναν (δείτε π.χ. τη χάραξη της γραμμής 3 μετά την Παλλήνη προς Σπάτα και είσοδο στο αεροδρόμιο από βορρά, όχι τραμ προς Γλυφάδα κλπ). Την αναφέρω όμως for the record που λένε και στο χωριό μου. |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Tue Apr 13, 2010 12:58 am Post subject: |
|
|
Ενδιαφέρον! Άρα τέρμα...Βουλιαγμένης ή Ποσειδώνος. Το σίγουρο είναι 2(ή 3) στάσεις. Δεν πειράζει που δεν υπάρχει προμελέτη.
Φαίνεται οτι υπάρχει περισσότερο ενδιαφέρον στα βόρεια, για Πετρούπολη. Αν θυμάμαι και καλά υπάρχει προμελέτη.
Έχω διαβάσει κάτι για Παλατιανή,Μιχελή και Πετρούπολη. |
|
Back to top |
|
|
Alius Full Member
Joined: 07 Jun 2008 Posts: 269 Location: Athens
|
Posted: Tue Apr 13, 2010 10:28 am Post subject: |
|
|
Κάτι μου λέει πως λόγω και του τραμ στην παραλιακή το λογικό είναι το μετρό να συνεχίσει (όποτε) επί της Βουλιαγμένης. Μια τέτοια εξέλιξη θα ήταν και εύκολη (συγκριτικά) αλλά και χρήσιμη |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Tue Apr 13, 2010 11:05 am Post subject: |
|
|
Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που έως τώρα προκρίνεται η λύση να συνεχίσει η γραμμή κάτω από τη Λ. βουλιαγμένης. Για τη σύνδεση της Γλυφάδας, μην ξεχνάμε, έχει ήδη μελετηθεί και πρόκειται να κατασκευαστεί, πέρα από την υπάρχουσα γραμμή του Τραμ και νέα από τον σταθμό "Αργυρούπολη" που είναι εξαιρετικά κοντά. Η συνέχιση της γραμμής του μετρό κάτω από τη Λ. Βουλιαγμένης παρουσιάζει πολλά κατασκευαστικά και κυκλοφοριακά πλεονεκτήματα και πιστεύω ότι τελικά θα επικρατήσει (έτσι είναι δυνατή και η περεταίρω επέκταση ακόμη νοτιότερα). Άλλωστε και η υπό κατασκευή επέκταση προς Ελληνικό αυτή τη λογική έχει ακολουθήσει: δεν περνάει από το κέντρο της Ηλιούπολης, Αργυρούπολης, Αλίμου, Ελληνικού. Διασχείζει το μέσον, τον κεντρικό άξονα και αυτό πιστεύω είναι το σωστότερο. |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat Apr 17, 2010 3:06 pm Post subject: |
|
|
Καταρχάς τις (κοινότυπες) ευχαριστίες μας για την "εκ των έσω" ενημέρωση για το έργο.
Δύο απορίες:
Το σκέπαστρο θα έχει κάτι το ιδιαίτερο αρχιτεκτονικά (όπως μας έχει συνηθίσει η Αττικό Μετρό με το εξαιρετικό τμήμα αρχιτεκτόνων της) ?
Τα εν λόγω καλώδια είναι οπτική ίνα ? |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Sat Apr 17, 2010 3:54 pm Post subject: |
|
|
Στην πρώτη απορία: κατ'αρχάς το αρχιτεκτονικό τμήμα της Αττικό Μετρό κάνει πολύ καλή δουλειά. Αλλά τα στέγαστρα (προσωπική άποψη) δεν με ενθουσιάζουν. Θα είναι έτσι όπως το βλέπεις το συγκεκριμένο, θα φρεσκοβαφτεί στα ίδια χρώματα, θα καλυφθεί από πάνω με γυαλί και η τσιμεντένια βάση του με κόκκινο γρανίτη.
Για τη δεύτερη, αν και η ειδικότητά μου δεν είναι τα ηλεκτρομηχανολογικά, έχω δει οπτικές ίνες σε πολλά από τα καλώδια... |
|
Back to top |
|
|
einsiedeln Junior Member
Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Sat Apr 17, 2010 4:28 pm Post subject: Πολύ καλές οι φωτο. |
|
|
StavrosGramm εύγε!! |
|
Back to top |
|
|
MINOANLINES Visitor
Joined: 09 May 2007 Posts: 7 Location: Athens
|
Posted: Sun Apr 18, 2010 2:03 pm Post subject: |
|
|
Πολυ κοντά βρισκομαστε στην παραδοση της ηλεκτροκινησης στο κομματι μεχρι Κιάτο του Προαστιακου! Έτσι θα μειωθουν αρκετα οι χρόνοι μιας και τα τρένα θα μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτητες που θα φτάνουν και τα 160 χιλιόμετρα την ώρα
http://www.athina984.gr/node/93989
το περιεργο παντως, ειναι πως γραφει στην επικεφαλιδα του κειμενου τον Προαστιακο με ει!!! (γλώσσα λανθανουσα......)
Last edited by MINOANLINES on Mon Apr 19, 2010 5:52 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Apr 18, 2010 2:23 pm Post subject: |
|
|
Με τις κλοπες που κανουν οι γυφτοι στα καλωδια δεν απεχει και πολυ απο το να χαρακτηριστει προαστειακος. |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 295 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Apr 20, 2010 12:52 am Post subject: |
|
|
Άργησα λίγο, έ;
Φοβερά στιγμιότυπα! Τι να πρωτοθαυμάσω; Τα ξύλινα βαγόνια, ή τα μεταλλικά που προτιμούσα με το χαμηλό μεσαίο παράθυρο για να βλέπω μπροστα; Το τραμ του Περάματος εν κινήσει που φαίνεται στιγμιαία; Ή τον μιμικό πίνακα του σταθμού Πειραιά;
Losada7, σε ευχαριστούμε πολύ για τις αναμνήσεις που ξύπνησες!
(Καλά ντε, δεν είμαι και της δεκαετίας του 50...) |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Apr 20, 2010 11:09 am Post subject: |
|
|
Ρε παιδιά, έχω μια απορία. Πώς γίνεται τα τρένα του ΗΣΑΠ να έχουν υποστεί εσωτερικά βανδαλισμούς ενώ του Μετρό να είναι άθικτα; Του ΗΣΑΠ, εκτός από γραψίματα στους τοίχους έχουν και χαρακιές στα περισσότερα τζάμια των παραθύρων. Σήμερα παρατήρησα τα παράθυρα του βαγονιού του Μετρό στο οποίο επέβαινα και πρόσεξα ότι δεν υπάρχει ούτε μία χαρακιά. Άρα τι συμβαίνει;
Μήπως τα πιτσιρίκια με τα σπρέυ μένουν σε περιοχές κατά μήκος της γραμμής του ΗΣΑΠ και δεν παίρνουν το Μετρό; Δε νομίζω! Άρα κάτι άλλο παίζει. Μοιάζει λες και στο συλλογικό ασυνείδητο έχει εντυπωθεί η ιδέα ότι πρέπει να σεβαστούμε το Μετρό διότι είναι όμορφο, οργανωμένο και καθαρό. Μάθαμε έτσι εξ αρχής όλοι και συμπεριφερόμαστε "ευρωπαϊκά" ακόμα και αυτοί που δεν δείχνουν κανένα σεβασμό σε ο,τιδήποτε βρίσκεται έξω από το σπίτι τους. Και μην μου πείτε ότι το Μετρό φυλάσσεται καλύτερα διότι μέσα στα τρένα θα μπορούσαν να τα είχαν κάνει μαντάρα.
Η συμπεριφορά των νεοελλήνων στο μετρό πάντα με εξέπληττε και θεωρώ ότι πρέπει να αποτελέσει θέμα κοινωνιολογικής μελέτης. Πώς γίνεται οι ίδιοι ΕΛΛΗΝΕΣ που στην επιφάνεια δείχνουν απίστευτη αδιαφορία και γαϊδουριά, γεμίζοντας την πόλη με απαίσιο γκράφιτι, παρκάροντας πάνω στα πεζοδρόμια αδιαφορώντας αν σπάνε τις πλάκες, κολλώντας αυτοκόλλητα και αφίσες σε στάσεις, κολόνες, σκουπιδοντενεκέδες, ρίχνοντας τα βρωμόνερά τους στο δρόμο, πετώντας τα σκουπίδια κάτω κτλ οι ίδιοι λοιπόν αυτοί Έλληνες όταν κατεβαίνουν τις κυλιόμενες να φέρονται τόσο πολιτισμένα. Για μένα είναι μυστήριο.
Αλλά εντύπωση μου κάνει και το ότι Έλληνες (και μάλιστα δημόσιοι υπάλληλοι) είναι και αυτοί που έχουν αναλάβει το μάνατζμεντ, τη φύλαξη του Μετρό και την καθαριότητά του. Πώς γίνεται να συμβαίνει το Μετρό να δουλεύει ρολόι και σχεδόν τα πάντα (εκτός λίγων εξαιρέσεων) στην κοινωνία μας να υπολειτουργούν ή να μην λειτουργούν καν; Τι το ξεχωριστό έχει το Μετρό που κάνει τον Έλληνα να συμπεριφέρεται υπεύθυνα; Έχει κανείς μια απάντηση; |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Tue Apr 20, 2010 1:11 pm Post subject: |
|
|
συμφωνώ αλλα έχω και ali θεωρία
πιστεύω πως ο ΗΣΑΠ περνάει από περισσότερες περιοχές όπου μπορείς να πετύχεις άδεια βαγόνια ειδικά τη νύχτα.....κάτι πολύ πιο δύσκολο στο metro όπου συνήθως όλο και κάποιους θα βρείς να σε κοιτάνε...
έχω πετύχει πολλές φορες στα τελειώματα της γραμμής βαγόνι με 1 άτομο, η άδειο..... |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Apr 20, 2010 1:22 pm Post subject: |
|
|
Τα πράγματα είναι πιο απλά από ότι φαντάζεσαι. Οι σταθμοί του μετρό είναι υπόγειοι χώροι με ελεγχόμενους εισόδους και εξόδους ενώ οι σταθμοί του ΗΣΑΠ ως επιφανειακοί έχουν εύκολες οδούς διαφυγής οπότε οι πιθανότητες να γίνει καμιά "στραβή" μικρότερη, επομένως προτιμώνται.
Ας φέρω ένα παράδειγμα κάνει κάποιος μια κουτσουκέλα στο μετρό και θέλει να διαφύγει. Θα πρέπει να ανέβει 100 σκαλιά και έχει μόνο 2 ή 3 οδούς διαφυγής. Οι υπάλληλοι ασφαλείας θεωρητικά έχουν χρόνο να αντιδράσουν αν δουν κάποια αναταραχή στις αποβάθρες. Το ίδιο άτομο στον ΗΣΑΠ (στο 90% των σταθμών) απλώς πρέπει να τρέξει και να πηδήξει από τον φράκτη στον δρόμο αν η έξοδος του σταθμού πέφτει μακριά αλλιώς τρέχει μέχρι την έξοδο πριν προλάβει να αντιδράσει ο οποιοσδήποτε.
Επίσης σχετικά με τις εσωτερικές φθορές θα πρέπει να συνυπολογίσουμε ότι ο ΗΣΑΠ εξυπηρετεί τα 2 μεγαλύτερα αθλητικά κέντρα της Αθήνας (ΟΑΚΑ, Καραισκάκη-ΣΕΦ) και ότι διέρχεται από σαφώς πιο υποβαθμισμένες περιοχές (αν και η προσωπική μου πείρα έχει δείξει ότι αυτό παίζει ελάχιστο ρόλο- μάλλον ισχύει και το αντίθετο).
Τον τελευταίο καιρό το πρόβλημα φαίνεται να έχει επιδεινωθεί στον ΗΣΑΠ (και εξωτερικά και εσωτερικά των συρμών) όχι επειδή έχουν αυξηθεί οι επιθέσεις εναντίων των τρένων αλλά επειδή έχουν αποκοπεί οι συρμοί από το επισκευαστικό κέντρο στον Πειραιά που γίνεται ο "βαρύς" καθαρισμός με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν βαμμένα τρένα που δεν υπήρχε περίπτωση να κυκλοφορήσουν υπό κανονικές συνθήκες.
Να προσθέσω τέλος ότι σίγουρα παίζει ρόλο και ότι στο μετρό υπάρχει σύμβαση για την παρουσία κανονικών αστυνομικών και όχι απλώς security (που ειδικά στην περίπτωση του ΗΣΑΠ οι περισσότεροι είναι για γέλια...)
-------------------------------------------------------------------------------------
Κάτι άσχετο με το θέμα graffiti. Στο δίκτυο του ΗΣΑΠ τοποθετείται δίκτυο τηλεματικής. Σε αρκετούς σταθμούς ήδη έχουν τοποθετηθεί οι νέοι πίνακες, οι οποίοι δεν είναι σαν του μετρό αλλά μεγαλύτεροι (όπως του Προαστιακού στους σταθμούς προς Κιάτο) με ενδείξεις για την γραμμή, τον προορισμό, τον χρόνο διέλευσης και μία στήλη για παρατηρήσεις. |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Tue Apr 20, 2010 1:34 pm Post subject: |
|
|
Ίσως οι βανδαλισμοί έχουν να κάνουν και με τα αμαξοστάσια και τους χώρους στάθμευσης(ανοιχτοί-κλειστοί). Πάρε για παράδειγμα το''έρημο'' νυχτερινό -τα ξημερώματα- Θησείο. Ποιος το φυλάει? Εδώ 10 το βράδυ και ένας υπάλληλος φύλαγε τα τραίνα προς την Ερμού..για λίγη ώρα.
StavrosGramm πως λέγεται η κοινοπραξία στο μετρό-Ελληνικό?Γενικά ρωτάω με αφορμή της επέκτασης στον Πειραιά και της ένστασης της Μηχανικής κατά της Άκτωρ-Siemens που έχει βάλει σε περιπέτεια τον Πειραιά.
Τι είναι αυτό το πράγμα με τους επαίτες στο Μετρό? Πιο πολύ τους συναντάς στην γραμμή 2. Ο τελευταίος θαμώνας είναι ένα νέο παλικάρι που ισχυρίζεται ότι έχει βγει πρόσφατα από την φυλακή και πεινάει...! Πουλάει χαρτομάντηλα. |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Apr 20, 2010 1:48 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ με τις παρατηρήσεις σας, ωστόσο θεωρώ ότι οι λόγοι που αναφέρατε δεν εξηγούν επαρκώς γιατί δεν γίνονται εσωτερικοί βανδαλισμοί στους συρμούς του μετρό. Διότι το να χαράξει κάποιος ένα παράθυρο ή να κάνει μια ηλίθια τζίφρα σε ένα τοίχο διαρκεί μερικά δευτερόλεπτα και δεν υπάρχει περίπτωση να τους δει κάποιος σεκιουριτάς. Επιπλέον, αν μπει μια παρέα "καλόπαιδα" στο μετρό που τρομάζουν μόνο από τον τρόπο που είναι ντυμένοι και αρχίσουν να γράφουν στους τοίχους, δεν νομίζω ότι κάποιος από τους επιβάτες θα τους πει κάτι.
Παρόλη, λοιπόν, την ευκολία πρόκλησης φθοράς και στους συρμούς των Μετρό, δεν βλέπουμε ούτε μισό βανδαλισμό. |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Tue Apr 20, 2010 1:57 pm Post subject: |
|
|
per88: Η ίδια κοινοπραξία που διεκδικεί τον Πειραιά είναι και του Ελληνικού, ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ - SIEMENS - VINCI CGP. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Apr 20, 2010 2:27 pm Post subject: |
|
|
Η Μηχανική την "ζημιά" που έπρεπε να κάνει την έκανε, ο διαγωνισμός ακυρώθηκε και έγινε καινούργιος. Είμαστε στην αναμονή για τον ορισμό του αναδόχου.
Πάντως κυκλοφορεί και μία θεωρία συνωμοσίας σχετικά με την κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ - Siemens (που δεν την υιοθετώ).
Η κοινοπραξία αυτή με τον συγκεκριμένο τύπο μετροπόντικα ΤΒΜ-ΕΡΒ (Earth Pressure Balance) αρχικά κατασκεύασε την επέκταση Εθνική Άμυνα - Πλακεντίας την περίοδο των Ολυμπιακών. Στη συνέχεια οι κακές γλώσσες λένε ότι πίεσε ώστε τελικά η επέκταση για Ελληνικό να γίνει υπόγεια και με προτεραιότητα στη νέα γενιά επεκτάσεων ώστε να μπορέσει να χρησιμοποιήσει τον ίδιο μετροπόντικα όπως και έγινε. Αυτή η μέθοδος χρησιμοποιείται γενικά σε μεγάλες επεκτάσεις και δεν είναι συμφέρουσα σε μικρές (όπως το Περιστέρι ή το Χαϊδάρι).
Επόμενη τέτοια επέκταση είναι αυτή προς τον Πειραιά. Τότε που έγινε ο πρώτος διαγωνισμός, οι κακές γλώσσες ήταν σίγουρες ότι δεν υπήρχε περίπτωση να ξεκινήσουν άμεσα τα έργα αλλά αυτό θα γινόταν μόνο μετά την ολοκλήρωση της επέκτασης του Ελληνικού και την απαραίτητες εργασίες συντήρησης του συγκεκριμένου μετροπόντικα. Και δυστυχώς δικαιώθηκαν... η επέκταση ποτέ δεν ξεκίνησε. Για την ιστορία ο μετροπόντικας από το Ελληνικό αποσυναρμολογήθηκε και απομακρύνθηκε τον Φεβρουάριο του 2009 και οι προσφορές για το νέο διαγωνισμό κατατέθηκαν την ίδια ακριβώς περίοδο. Μεγάλο φαβορί για την επέκταση είναι και πάλι η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ - Siemens
Last edited by ariskop on Tue Apr 20, 2010 3:00 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Tue Apr 20, 2010 2:45 pm Post subject: |
|
|
Όλα σωστά. Πάντως υπάρχει όρος στη σύμβαση η κοινοπραξία που θα αναλάβει τον Πειραιά να έχει προηγούμενη εμπειρία σε έργα Μετρό. Η Μηχανική που κέρδισε τον ακυροθέντα διαγωνισμό δεν έχει κατασκευάσει ούτε 500 μέτρα Μετρό! Γι'αυτό και η Ε.Ε. ακύρωσε τον διαγωνισμό. Επίσης είναι γεγονός ότι στην παρούσα συγκυρία οι ελληνικές εταιρείες που μπορούν να δανειστούν και να ξεκινήσουν ένα τέτοιο έργο είναι πολύ λίγες... |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Mon Apr 26, 2010 2:04 pm Post subject: |
|
|
Mετρό-Πειραιάς
ariskop το χθεσινό πρώτο θέμα (25/4) ανέφερε όσα έχουν ήδη λεχθεί. Επίσης ανέφερε για την φόρμουλα της νομικής λύσης-συμβουλής( τα ίδια που έλεγε η Ελευθεροτυπία).
Μετρό-Ελληνικό
StavrosGramm, η ίδια εφημερίδα ανέφερε πρόβλημα στην παράδοση των ηλεκτρομηχανολογικών. Αυτά δεν έχουν παραδοθεί? |
|
Back to top |
|
|
StavrosGramm Junior Member
Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Mon Apr 26, 2010 2:37 pm Post subject: |
|
|
Δεν υπάρχει κανένα τέτοιο πρόβλημα. Η εγκατάσταση των ηλεκτρομηχανολογικών προχωράει κανονικά (οι κυλιόμενες σκάλες στην επιφάνεια φαίνονται). Επίσης, αν δείτε τις τελευταίες φωτογραφίες μου θα δείτε τις αντίστοιχες εργασίες σε πλήρη εξέλιξη.
Σε προηγούμενο post μου έχω αναλυτικά αναφερθεί στους λόγους που καθυστέρησαν τη παράδοση της γραμμής αυτής:
Posted: Wed Mar 31, 2010 10:47 pm Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Καλησπέρα και πάλι σε όλους με νεα από το Ελληνικό:
Στην παρακάτω φωτο είναι το ανατολικό κλιμακοστάσιο του Σταθμού "Άλιμος" (η είσοδος του σταθμού στην απέναντυ πλευρά της Λ. Βουλιαγμένης). Αυτός είναι ο λόγος που καθυστερεί το εν λόγω έργο, ενώ ο κυρίως σταθμός είναι σχεδόν έτοιμος, όπως και το υπόλοιπο έργο, στη συγκεκριμένη είσοδο η κατάσταση είναι αυτή που βλέπετε στην 1η φωτο...
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/picsjanuary10-1008.jpg
Η εκσκαφή άργησε λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων (με την ολοκλήρωση των έργων κάποια από τα ευρήματα θα επανατοποθετηθούν δημιουργώντας ένα μικρό αρχαιολογικό χώρο δίπλα στην είσοδο του σταθμού )
Το στοίχημα τώρα έιναι το εξής: πρέπει το συντομότερο δυνατό να ολοκληρωθούν κάποιες από τις εργασίες ώστε να ξεκινήσει η εκσκαφή της σήραγγας που θα συνδέει την ανατολική είσοδο με τον κυρίως σταθμό. Στη 2η φωτο βλέπετε το σημέιο που θα κατασκευαστεί η σήραγγα στο ανατολικό κλιμακοστάσιο.
http://i848.photobucket.com/albums/ab49/StavrosGramm/picsjanuary10-1003.jpg |
|
Back to top |
|
|
|