stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 97, 98, 99 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Jul 11, 2009 9:03 pm    Post subject: Reply with quote

δεν κατασκευαζονται ποτε επιτοπου..τα φερνουν στο δρομο και τα κολλανε με τσιμεντο κλπ...απο τι ξερω ..

αυτα που ειδα ηταν τεραστιες ποσοτητες στιβες επι στιβων ,δεν νομιζω να ειναι για βοηθητικα κυκλοφοριας...
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Sat Jul 11, 2009 9:34 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν υπάρχει κανόνας σε αυτό, υπάρχει ειδικό μηχάνημα-καλούπι που κατασκευάζει το Jersey πάνω στο δρόμο. Έχω δει τέτοια επί τω έργω, απλά εξαρτάται από τις προδιαγραφές φαντάζομαι.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Jul 11, 2009 11:06 pm    Post subject: Reply with quote

καλα οκ..αν το εχεις δει αυτο...παω πασο... Smile
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sat Jul 11, 2009 11:26 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ παντως από ότι θυμάμαι από την Παράκαμψη Αγρινίου, τα Jersey τα φτιάχναν επιτόπου.

Για το εργοτάξιο στην πατρών κορίνθου το είδα και εγώ, (νομίζω κοντά στο Αίγιο, δε θυμάμαι καλά) και ήταν πάρα πολλά κομμάτια.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sun Jul 12, 2009 4:34 pm    Post subject: Reply with quote

Τα προκατασκευασμένα προορίζονται σίγουρα για βοηθητικές εργασίες, όπως εκτροπή κυκλοφορίας κλπ.
Τα μόνιμα τα φτιάχνουν επιτόπου με ειδικό μηχάνημα όπως και τα πλαϊνά αυλάκια απορροής υδάτων.
Έχω πετύχει πάρα πολλές φορές εργασίες κατασκευής jersey στην Εγνατία καθώς και στον ΠΑΘΕ.

http://www.gomaco.com/Resources/worldstories/world29_2/photos/aroundtheworld/HW-110009-2.jpg
http://www.gomaco.com/Resources/photos/cIIIphotos_new/barrier/CG-018601-A.jpg
http://www.gomaco.com/Resources/photos/cIIIphotos_new/barrier/CG-079207-24A.jpg
http://www.gomaco.com/Resources/worldstories/world30_3/photos/aroundtheworld30_3/CG-030206-20.jpg
http://www.temac.es/var/temac/storage/images


Last edited by Stavros86 on Sun Jul 12, 2009 5:01 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sun Jul 12, 2009 4:52 pm    Post subject: Reply with quote

δηλαδη τα μονιμα που τα φτιαχνουν επιτοπου ειναι συνεχη?οχι σε κομματια?

ολα αυτα δηλαδη εδω στο εργοταξιο ειναι μονο για την παρακαμψη της κυκλοφοριας?
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sun Jul 12, 2009 4:58 pm    Post subject: Reply with quote

Άγγελε στην Ελλάδα δεν έχω δει πουθενά να χρησιμοποιούν προκατασκευασμένα jerseys για μόνιμα, μόνο για εργοταξιακούς λόγους.

Τώρα, τι θα κάνουν θα το δούμε εν καιρώ.

Πάντως δεν είναι πολύ νωρίς να μεριμνούν για τα διαχωριστικά jersey όταν δεν έχουν αρχίσει ακόμη τίποτα, εκτός από τις σήραγγες αν πρόκειται για τα μόνιμα... Rolling Eyes


Last edited by Stavros86 on Sun Jul 12, 2009 5:02 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Jul 13, 2009 3:02 am    Post subject: Reply with quote

Φιλοι,σημερα σας εχω ελληνικο ΦΑΡ ΟΥΕΣΤ ,καθως θα ταξιδεψουμε μεχρι τη Φωκιδα και σε μια περιοχη της ,οπου η κατασταση δειχνει ΜΗ αναστρεψιμη οσον αφορα την αναπτυξη της καθως βιωνει τρομαχτικη πληθυσμιακη αποψιλωση και ελαχιστη ως ανυπαρκτη οικονομικη δραστηριοτητα. Ερημικοι δρομοι,σπανια συναντας αυτοκινητα.Ενας καλοκαιρινος ρογχος ακουγεται απο τους λιγοστους ντοπιους επισκεπτες του Αυγουστου και μετα 11 μηνες νεκρικη σιγη. Η περιοχη αφορα την δυτικη πλευρα των Βαρδουσιων ,ενος βουνου αγνωστου στους περισσοτερους,καθως ειναι κρυμμενο και αθεατο απο αυτοκινητοδρομους και εθνικες οδους.Πρεπει να το αναζητησεις και αν καποιοι το γνωρισαν τα τελευταια χρονια επισκεπτομενοι την ραγδαια αναπτυσσομενη τουριστικα Μουσουνιτσα(Αθ. Διακος) στην ανατολικη πλευρα του βουνου δεν κανουν τον κοπο να επισκεφθουν την αγνωστη και ανεξερυνητη δυτ. πλευρα. Σκεπτομενος μια προηγουμενη παραινεση του Losada7 ,μερικες φορες δεν πρεπει να κραταμε τις εικονες στην καρδια μας,αλλα να τις μοιραζομαστε. Ελπιζω τελος η ανακατασκευη του κεντρικου οδικου αξονα να προσφερει καποια ανασα και ζωντανια στην περιοχη.
Ξεκιναμε απο την Αμφισσα προς Λιδωρικι

Η Αμφισσα πισω μας

Ενα μικρο cut and cover



Αγ. Ευθυμια

Αρχιζει η ανακατασκευη του δρομου και νεα χαραξη σε μερικα σημεια

Ετσι παραμενει ο δρομος εδω και δυο χρονια γιατι ο παλιος ο εργολαβος παπαλα(εκπτωτος).Ευτυχως εγκατασταθηκε καινουργιος.



Ο Παρνασσος στο βαθος

Κορινθιακος και Χελμος πισω

Το Αιγιο στο βαθος

Μπαινουμε στην ενδοχωρα. Τα Βαρδουσια στο βαθος

Η λιμνη του Μορνου και τα Βαρδουσια


Το φραγμα του Μορνου στο βαθος

Το φραγμα του Μορνου


Αρχιζουμε αναβαση στον κυριο οδικο αξονα του δημου Βαρδουσιων ,στον οποιο επιτελους αρχισαν εργα βελτιωσης και ανακατασκευης.

Μπροστα μας ειναι το χωριο Κοκκινος ,στο βαθος το Λιδωρικι.Εδω ενα ονειρο των κατοικων της περιοχης η γεφυρωση του στενου της λιμνης(μπροστα σας)ισως γινει πραγματικοτητα καθως ανατιθεται μελετη.(Αναφερεται στην εφημεριδα ''Δωρικη Αδελφοτης'').Η περιμετρικη της λιμνης(απεναντι)και μια απο τις αιτιες για το μαρασμο της περιοχης ειναι μεχρι εδω 20χλμ.

Τα τσιμεντενια τειχια εχουν ντυθει με πετρα με καλαισθητο οπτικο αποτελεσμα και συνεχη τσιμεντενια αυλακια για το νερο.Εδω ,επειδη ειμαι εντελως ασχετος ,οι φιλοι μηχανικοι μας να μου διορθωσουν λεξεις και ορους που αφορουν τα τεχνικα.




Εδω οι κατολισθησεις ειναι παλια ιστορια

Μπαινουμε στα ωραια

Η αναβαση συνεχιζεται


Ο δρομος θελει αμεση επισκευη

Επιμερους εργα


Ξανα στον κεντρικο αξονα



Η ομορφια των Βαρδουσιων ειναι συγκλονιστικη

Η βορεια πλευρα των Βαρδουσιων

Τελος προορισμου
Πισω ακριβως απο το βουνο ,βρισκεται η Μουσουνιτσα (Αθ. Διακος).Αν δουν αυτην εδω την ταμπελα,θα βγαλουν καπνους απο τ'αυτια ,καθως θεωρουν το χωριο τους γενετειρα του Αθ. Διακου.Στην εριδα δεν μπορεσε να απαντησει ουτε η Ακαδημια Αθηνων ,οπου απευθυνθηκαν τα δυο χωρια.(Πιθανοτερο να γεννηθηκε στη Μουσουνιτσα και να ηρθε μωρο στην μονη Τιμιου Προδρομου στην Αρτοτινα ,οπου και μεγαλωσε)

Αρτοτινα

Απο δω ξεκινανε δυο μεγαλες ''περιπετειες'' ,οπου στη μια συναντας ενα μοναδικο στον ευρωπα'ι'κο χωρο φαινομενο,οσον αφορα το γεωγραφικο πλατος που βρισκομαστε. Αλλα ειπαμε, καποια πραγματα πρεπει να τα κραταμε μονο για τον εαυτο μας...
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Jul 13, 2009 11:08 am    Post subject: Reply with quote

σημερινό δημoσίευμα στον Capital.
“Ανεβάζουν” ταχύτητες Ολυμπία Οδός και Μορέας
http://www.capital.gr/News.asp?id=774026

Δε λέει και τίποτα καινούργιο για αυτούς που διαβάζουν το φόρουμ.
Έχει και κάποιες ανακρίβειες:
Quote:
Αναλυτικότερα, όσον αφορά τον αυτοκινητόδρομο Ανατολικής Πελοποννήσου της Μορέας Α.Ε., εκτιμάται ότι εντός του 2011 θα έχει παραδοθεί στην κυκλοφορία. Ως αποτέλεσμα, η απόσταση Αθήνα - Καλαμάτα θα μειωθεί κατά 90 λεπτά.

Με το σύνολο των σηράγγων του αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα να έχουν διανοιχτεί, εκτιμάται ότι μέσα στον Αύγουστο θα δοθεί στην κυκλοφορία η δεύτερη σήραγγα του Αρτεμισίου.


δε θα μειωθεί 90 λεπτά. Τώρα με άνεση κάνει κανείς 3 ώρες. Δηλαδή μετά Αθήνα -Καλαμάτα θα είναι 1,5 ώρα για απόσταση 245 χλμ. Δηλαδή μέση ταχύητα 163 χλμ!!!!
Δεν έχει διανοιχτεί ακόμα το σύνολο των σηράγγων. Το καλογερικό και οι σήραγγες στις κεραίες δεν έχουν ξετρυπηθεί, από όσο ξέρω.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Jul 13, 2009 12:33 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Το “στοίχημα” για την κοινοπραξία είναι η γρήγορη ολοκλήρωση του οδικού άξονα Κορίνθου – Πατρών. Γι΄ αυτό έχουν εγκατασταθεί εργοτάξια που δουλεύουν ταυτόχρονα σε όλο το μήκος της Αθηνών – Πατρών, σε Κιάτο, Ξυλόκαστρο, Ακράτα, Ανατολικό Αίγιο και Δρέπανο.




εδω στο Δρεπανο και τη μεγαλυτερη σηραγγα της Παναγοπουλας δεν εχουν αρχισει ακομα τρυπηματα..γιατι αργουν τοσο?χτες πηγα με τα ποδια εκει ακριβως πλαι στο κεντρο διασκεδασης ,οπου θα βγουν οι σηραγγες και θα ξεκινησουν. τα τρυπηματα αλλα τιποτα ακομα..., και εδω ολα ειναι διπλα..ο Τιτανας διπλα με μπολικο τσιμεντο,ο σπαστηρας με πολυ υλικο πρωτης υλης...και εταιρια γεματη με μπουλντοζες πλαι στην εθνικη.!..Very Happy

το εργοταξιο της vinci παντως επεκτεινεται παρα πολυ...ειναι πραγματικα τεραστιο...
γιατι τοσο δυσκοιλια η παναγοπουλα?
Back to top
View user's profile Send private message
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 126

PostPosted: Mon Jul 13, 2009 1:49 pm    Post subject: Reply with quote

Την Παρασκευη το απόγευμα στις 18.00 ξεκίνησα για την Καστοριά και υπέστει ,όπως και όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί, τρελή ταλαιπωριά στο ρεύμα προς Λαμία εξαιτιας των έργων στην Θήβα αλλά το μεγάλο φρακάρισμα το πάθαμε στις στροφές τις υλίκης όπου κάποια στιγμή υπάρχει μόνο μια λωρίδα για το ρεύμα προς Λαμία.
Να μην ξεχάσω κάτι Ελληνάρες που μπαίνανε στην αριστερή λωριδα και περνάγανε ανάμεσα από τους κώνους Twisted Evil όπως επίσης και τους άλλους που μπαίνανε στο μέγαλο Parking που υπάρχει στο σημειο και στην ουσια κόβεις λίγο δρόμο αλλά έτσι δημιουργεις περισσότερο μποτιλιαρισμα όταν προσπαθείς να ξαναμπεις στην εθνικη.

Αποτέλσμα των παραπάνω αθήνα-λαμία 3 ώρες !!

και για λόγους αρχείο ,στην άνοδο προς Καστοριά ακολούθησα την διαδρομή αθήνα-λαμία-δομοκός-καρδίτσα-τρίκαλα-καλαμπάκα-γρεβενα(εγνατιά)-καστοριά

χιλιομετρική απόσταση = 471χλμ. διάρκεια 6ώρες (υπολογίζωντας το αθηνα λαμία 2 ώρες χωρίς την κίνηση) λιγότερα χιλιόμετρα αλλά κουραστική με πολλές στροφές

στην επιστροφή ακολούθησα την διαδρομή καστοριά-εγνατια-κοζάνη-σέρβια-ελασσόνα-λάρισα-λαμία-αθήνα
χιλιομετρική απόσταση = ~560χλμ. διάρκεια 6ώρες

η δεύτερη διαδρομή είναι μεγαλύτερη και ακριβότερη ( 3 διόδια) αλλα επειδη ταξιδεύεις περισσότερο σε αυτοκινητόδρομο είναι πιο ξεκούραστη.

υ.γ. ήθελα να σας είχα και φωτογραφικό υλικό απο τα έργα στον Δομοκο αλλα όταν περασα είχε πέσει το σκοτάδι.

υ.γ. αυτό που κατάλαβα σίγουρα είναι πως τα έργα στον δρόμο προς τον Δομοκο μετά το 22χλμ απο Λαμία κινούνται με πολύ αργούς ρυθμούς ή εχουν σταματήσει εντελώς γιατι και πριν 10 μηνες που είχα ξαναπερασει ήταν περιπου στην ίδια κατάσταση.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Mon Jul 13, 2009 4:51 pm    Post subject: Reply with quote

Μια ενναλλακτική για τη συγκεκριμένη διαδρομή η οποία αποκλείεται να σε καθυστερήσει περισσότερο από τις τρεις ωρες που εκανες το Αθηνα Λαμία, θα ήταν στον κόμβο της Θήβας να αφήσεις τον αυτοκινητόδρομο και να συνεχίσεις με την παλια εθνικη οδο από Θήβα προς Αλιαρτο - Μπράλο και να βγεις στον κόμβο των Θερμοπυλών στον αυτοκινητοδρομο 10 κμ πριν τη Λαμια.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Mon Jul 13, 2009 8:14 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow pindos

σκέψου ότι μιλάς με έναν από εκείνους που στην απογραφή του 2001 τους βρήκαν στον Αθανάσιο Διάκο... Exclamation

Τα βαρδούσια πάντως είναι από τα μοναδικά σημεία στην Ελλάδα με άγρια ομορφιά. Αν και με χαμηλότερο υψόμετρο από τον Όλυμπο, είναι το μοναδικό βουνό στην Ελλάδα με αλπικές διαδρομές και μαζί με τους πύργους της Αστράκας στο Πάπιγκο τα καλύτερα πεδία κατά τη γνώμη μου για παγοαναρρίχηση. Και όλα αυτά γιατί είναι καλά προστατευμένο από τη θάλασσα με άλλα βουνά (Γκιώνα παρνασσός και πίνδος γενικότερα).

Αν εξαιρέσεις όμως τους ορειβάτες το ευρύ κοινό δεν έχει τις πιο πολλές φορές ακούσει καν το όνομα. Ίσως και καλύτερα....
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Wed Jul 15, 2009 1:00 pm    Post subject: Reply with quote

Αν και ταιριάζει καλύτερα στα θέματα του περιβάλλοντος, βάζω το συγκεκριμένο άρθρο για τον τραυματισμό αρκούδας σε αυτό το topic, καθώς γνωρίζω ότι στελέχη του αρμόδιου υπουργείου αλλά και των κατασκευαστικών εταιριών διαβάζουν το παρόν topic. Επίσης, δεν γνωρίζω επ' ακριβώς τον χάρτη της Εγνατίας Οδού όσο καλά τον γνωρίζουν οι ίδιοι οι εμπλεκόμενοι.

Ελπίζω και "απαιτώ" από το αρμόδιο υπουργείο να παρθούν κάποια μέτρα στο συγκεκριμένο σημείο και στα υπόλοιπα, όπου κάθε μήνα αφανίζονται οι αρκούδες.
Τυχόν μη συμόρφωση με το προηγούμενο, μπορεί να έχει επίπτωση στην κρίση μου και άλλων ψηφοφόρων, τη στιγμή που θα μπούμε στην αίθουσα της κάλπης στις προσεχείς εκλογές.

Για να βάλετε δάχτυλο στο βάζο με το μέλι ($ , E), το οποίο αποκαλείτε "πράσινη ανάπτυξη" και "πράσινη τεχνολογία"(κοινοτικές επιδοτήσεις) , καλό θα ήταν για εσάς, να φροντίσετε πρώτα να κερδίσετε(είτε είστε μπλε είτε είστε πράσινοι) τις εκλογές.

http://www.zougla.gr/news.php?id=52812
Back to top
View user's profile Send private message
stakyr_7
New Member
New Member


Joined: 29 May 2005
Posts: 32

PostPosted: Thu Jul 16, 2009 10:36 pm    Post subject: Reply with quote

Μετά την σημερινή μου επίσκεψη στο εργοτάξιο της Μωρεάς Κοινοπραξίας
στις σήραγγες Ραψωμάττη ας παραθέσω 3 φωτογραφίες χαμηλής
ποιότητας από το κινητό:

1. Η σήραγγα του ρεύματος προς Μεγαλόπολη.Απομένουν ελάχιστα μέτρα
για την διάνυξη της σε όλο το ύψος της.



2. Η είσοδος στο βάθος όπως θα ερχόμαστε από Τρίπολη



3. Εξωτερική άποψη της εισόδου από την μεριά της Τρίπολης



Εκατέρωθεν πάντως οργασμός εργασιών καθολη την διαδρομή από Τρίπολη μέχρι εκεί...

Εντύπωση μου έκανε η 1η σύραγγα που είναι σχεδόν έτοιμη (με φωτισμό,
τουρμπίνες εξαερισμού κτλ. και λόγω της διέλευσης όλων των φορτηγών του εργοταξίου είναι σε άθλια κατάσταση από τις λάσπες και τα μπάζα γενικότερα...

Άντε να δούμε Smile
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Fri Jul 17, 2009 9:16 pm    Post subject: Reply with quote

Η σηραγγα της Γκροπας εχει σκυροδετηθει ,και μπαινουν Η/Μ. Συντομα τα κονε μου θα με βαλουν μεσα στο εργοταξιο και θα υπαρξει πληρες φωτορεπορταζ.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Jul 17, 2009 9:59 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε pindos10 μιας και την ξέρεις καλά την περιοχή δώσε μου λίγο τα φώτα σου. Ποια είναι η εξέλιξη των έργων στην οδό Τρικάλων -Άρτας?? Είχα κάνει αυτή τη διαδρομή πριν από πολλά χρόνια όταν είχαν κατασκευαστεί τα πρώτα τούνελ από την πλευρά του νομού Άρτας κυρίως και είχαν εγκαταληφθεί στη μέση κάποια άλλα. Από τότε δεν έχω περάσει. Σε μια διαδικτυακή αναζήτηση προ εξαμήνου είχα δει ότι πλεόν έχουν κατασκευαστεί και άλλες σήραγγες στην διαδρομή (π.χ. Μεσοχώρας, Αγ.Κυριακής) και ότι ήταν στα τελειώματα η σήραγγα Γκρόπας. Πότε προβλέπεται η παράδοση?? Οι προσβάσεις ανήκουν στο ίδιο έργο ή θα καθυστερήσουμε κάποιο διάστημα όπως έγινε στη Μεσοχώρα??

Επειδή σκοπεύω στα μέσα Οκτώβρη να κάνω μία πολυήμερη εξόρμηση στην Πίνδο με καλή παρέα (αφετηρία Ορεινή Ναυπακτία ,ξέρεις που, και προορισμό μετά από μέρες στο Μέτσοβο να περπατήσουμε και την Εγνατία) και συμπεριλαμβάνω και αυτή τη διαδρομή στα σχέδια μου θα ήθελα πληροφορίες για το ποια κομμάτια είναι έτοιμα.

υ.γ. κάποια στιγμή θα σου απαντήσω και στο pm αλλά τώρα τρέχω, είχα να μπω στο forum πολυ καιρό
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Jul 18, 2009 1:07 am    Post subject: Reply with quote

Η διαδρομη Τρικαλα -Αρτα ειναι ετοιμη πλην του τμηματος της σηραγγας της Γκροπας. Η σηραγγα θα ειναι ετοιμη τον Οκτωβριο αλλα δεν θα ειναι ετοιμη η δυτικη προσβαση προς Μεσοχωρα και η παραδοση ,εκτος απροοοπτου ,παει για τελος του χρονου. Εχω συγγενικο μου προσωπο στην J&P ABAΞ στο εργοταξιο και συντομα θα ειμαι εκει για περισσοτερη ενημερωση και φωτο.Και βεβαια μιση ωρα παραπανω(μεχρι να δοθει η σηραγγα) δεν μας εμποδιζει να προτιμησουμε και να απολαυσουμε την δευτερη μεγαλη διοδο απο ανατολικη σε δυτικη Ελλαδα και αντιστροφα ,που τεμνει εγκαρσια την Πινδο,μετα την Εγνατια και ειδικα το κομματι απο Στουρναρε'ι'κα μεχρι Βουργαρελι.
Back to top
View user's profile Send private message
pettakos
New Member
New Member


Joined: 14 Jul 2009
Posts: 63

PostPosted: Sat Jul 18, 2009 11:20 am    Post subject: Reply with quote

Εχει κανεις υποψη του την προοδο της Ιονιας στο τμημα Αντιρριο-Κεφαλοβρυσο?
Θα περασω την 29/7.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Jul 18, 2009 2:02 pm    Post subject: Reply with quote

στην τηλεοραση δειχνανε οτι πανω απο το Μεσολογγι εχουν αρχισει τουνελ...
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Jul 18, 2009 2:37 pm    Post subject: Reply with quote

Μου ειπαν οτι στην παρακαμψη Αγρινιου χορευεις πανω στα "κυματα",με αποτελεσμα το στομαχι να κοπαναει στον εγκεφαλο. Το κιτρινο της διαγραμμισης δεν απαλασσει απο ευθυνες τα ανθρωπακια, που ζουν μονιμα μπροστα απο τις καμερες και μας βγαζουν περιπαιχτικα τη γλωσσα(βλεπε εγκαινια).
Back to top
View user's profile Send private message
Lalas
Junior Member
Junior Member


Joined: 07 Apr 2004
Posts: 136

PostPosted: Sat Jul 18, 2009 3:15 pm    Post subject: Reply with quote

Μετά από πολλές ημέρες, είχα την ευκαιρία να ενημερωθώ ξανά. Ενδιάμεσα είχα την ευκαιρία για δουλειά και για διασκέδαση να πεταχτώ μέχρι Πρέβεζα και Θήβα. Για την παράκαμψη του Αγρινίου μπορώ να πω ότι είναι η όαση μέσα στην έρημο. Μετά την πολύωρη και κουραστική οδήγηση, από Αθήνα, ξαφνικά ένας σωστός αυτοκινητόδρομος με κάποιες ελλείψεις βέβαια π.χ. φωτισμός. Καλύτερο σημείο η γέφυρα του Αχελώου, υπέροχη θέα εκατέρωθεν του δρόμου. Στο συγκεκριμένο σημείο ένιωσα ότι ξεκουράστηκα!!!!

Τώρα σχετικά με την διαδρομή Άθήνα Θήβα με κατεύθυνση προς Θήβα, γίνονται πολλές εργασίες κυρίως αλλαγής της ασφάλτου από τα πρώτα διοδία και μέχρι την γέφυρα του κόμβου προς νοσοκομέιο Θήβας. Εδώ όμως το πρόβλημα είναι, ότι σε δύο σημεία ο δρόμος χωράει αυστηρά ένα αμάξι. Μάλιστα εχθές Παρασκευή που γυρνούσα Αθήνα η ουρά ήταν χιλιόμετρα και για την ακρίβεια από τα διόδια της Τανάγρας μέχρι και τα Everest - EKO. Μποτιλιαρισμένες όλες οι λωρίδες+ΛΕΑ. Νομίζω σε λάθος εποχή η ανακατασκευή. 'Η θα έπρεπε να είχε γίνει ή να άρχιζε μετά τις διακοπές. Φανταστείτε μόνο την βενζίνη που καίνε μερικοί στην πολύωρη αναμονή.

Από την γέφυρα του κόμβου προς νοσοκομείο Θήβας μέχρι και την Θήβα οι εργασίες έχουν χωριστεί σε τρία τμήματα. Στο δεύτερο όλοι οδηγούν στην υπάρχουσα εθνική κανονικά. Στο πρώτο και στο τρίτο η κατεύθυνση προς Λαμία πηγαίνει από παρακαμπτήριο, ενώ η κατεύθυνση προς Αθήνα οδηγεί ανάποδα στην υπάρχουσα εθνική. Το τρίτο κομμάτι με κατεύθυνση προς Αθήνα το ασφαλτοστρώσανε πλήρως και το παρέδωσαν κανονικά για κυκλοφορία χωρίς όμως κατασκευή New Jersey διαχωριστικού. New Jersey έφτιαξαν μόνο στο πρώτο κομμάτι και μόνο το ένα κομμάτι (το έφτιαχναν επιτόπου).

Αυτό που είδα και απογοητεύτηκα πλήρως είναι ότι η διατομή του δρόμου παραμένει η ίδια, 2 λωρίδες + ΛΕΑ. Περίμενα να έφτιαχναν 3 λωρίδες + ΛΕΑ, καθώς ο δρόμος και μέρες της εβδομάδας έχει πολύ κίνηση. Αφήστε όπου η ΛΕΑ ζήτημα να έχει πλάτος ένα μέτρο. Επίσης αλλάξανε τις εξόδους κάπως στον κόμβο της Θήβας και μάλλον θα είναι μόνιμη αλλαγή.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
fistikovoutiro
Visitor
Visitor


Joined: 05 Jun 2009
Posts: 2

PostPosted: Sun Jul 19, 2009 3:28 pm    Post subject: Reply with quote

pindos10 wrote:
Μου ειπαν οτι στην παρακαμψη Αγρινιου χορευεις πανω στα "κυματα",με αποτελεσμα το στομαχι να κοπαναει στον εγκεφαλο. Το κιτρινο της διαγραμμισης δεν απαλασσει απο ευθυνες τα ανθρωπακια, που ζουν μονιμα μπροστα απο τις καμερες και μας βγαζουν περιπαιχτικα τη γλωσσα(βλεπε εγκαινια).


Καλησπέρα

Καλώς σας βρήκα....

Δράττομαι της ευκαιρίας του σχολίου του pindos10 να πω πως για κάποιον που κάνει περίπου 30 χρόνια την διαδρομή για Λευκάδα το κομμάτι της Ιονίας είναι πραγματικά κάτι παραπάνω απο όαση στην έρημο του οδικού δικτύου της περιοχής.....

Δόξα το Θεό πολλά πράγματα έχουν βελτιωθεί και είμαι σίγουρος πως σιγά σιγά θα γίνουν και άλλα.

Αυτό που λέει ο Πίνδος δεν το διαπίστωσα αλλά δεν είμαι μηχανικός για να μπορώ να παρατηρήσω διαφορές απο καλύτερα ίσως οδοστρώματα.

Ξέρει κανείς η χάραξη της Ιονίας μετά τον Κουβαρά προς τα που πηγαίνει? σε σχέση με την Αμβρακία και την συνδετήρια για Λευκάδα??
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sun Jul 19, 2009 5:24 pm    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:
στην τηλεοραση δειχνανε οτι πανω απο το Μεσολογγι εχουν αρχισει τουνελ...


Είσαι σίγουρος ότι άκουσες σωστά?? Νομίζω ότι δεν θα κατασκευαστεί κανένα τούνελ στην περιοχή του Μεσολογγίου. Άσε που η μορφολογία της περιοχής δεν νομίζω να δικαιολογεί σε κάποιο σημείο τούνελ... Πάντως σίγουρα έχουν ξεκινήσει (πληροφορίες από γνωστούς) κάποια χωματουργικά πάνω από τα Χάνια Γαυρολίμνης και στο σημείο που η Ιονία θα περνά τον Εύηνο.
Back to top
View user's profile Send private message
agriniotis
New Member
New Member


Joined: 11 Dec 2008
Posts: 53

PostPosted: Sun Jul 19, 2009 5:35 pm    Post subject: Reply with quote

@ariskop

Βεβαίως και έχει αρχίσει η κατασκευή σήραγγας στο ύψος του Ευηνοχωρίου, στη δυτική όχθη του Ευήνου, η οποία θα διέρχεται κάτω από τον αρχαιολογικό χώρο της Καλυδώνας.

Όσο για τα χωματουργικά στη Γαυρολίμνη (μεταξύ Βαράσοβας και Παλιοβούνας) αυτά προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς. Είδα μεγάλη διαφορά μεταξύ της προηγούμενης εβρομάδας και της προ-προηγούμενης. προχθές που πέρασα δούλευαν μπουλντόζες.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 97, 98, 99 ... 420, 421, 422  Next
Page 98 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr