View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
kostis Junior Member

Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 10:05 am Post subject: |
|
|
οι περισσότερες εκτάσεις που έχει το πατριαρχειο είναι από παλιές δωρεες ελλήνων για να μην πεσουν τα χωραφια τους στα χερια των Τουρκων. Αν κάποτε ήταν παλιοχώραφα και μετα χτιστηκαν εμπορικά δεν ευθύνεται ο ιδιοκτητης αρκεί τα έσοδα να πηγαίνουν σε αγαθούς σκοπούς.
Οι μητροπολεις δεν επιτρεπεται να διατηρούν ιδρύματα εκτός της δικαιοδοσίας τους εξού και το Πανόραμα. Η μητρόπολη Θεσσαλονίκης έχει μόνο τους δήμους Θεσσαλονικης και Πυλαια, Πανόραμα περίπου. Οι δυτικοί δήμοι ανήκουν στην μητρόπολη Νεαπόλεως μάλλον. Αν το έχτιζε στην Τσιμισκή θα ενοχλούσε λιγότερο? Κακά τα ψέμματα αυτοί που θέλουν να ενοχληθούν θα βρουν την αφορμή
άσχετο...εκείνος ο έρμος ο μετροπόντικας πλησιάζει προς Βαρδάρη ή τον έπιασαν τα κρύα? |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Fri Mar 06, 2009 12:17 am Post subject: |
|
|
Αλλαγές στο σχεδιασμό της Εξωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης, όπως ανασχεδιασμός έργου στην αρχή της ΤΙΤΑΝ με κατασκευή νέου κόμβου βορειότερα και στις επεκτάσεις πόλεως Δήμου Θέρμης.
Ελπίζω να μην προκύψουν άλλες καθυστερήσεις και οι δημοπρατήσεις να ξεκινήσουν άμεσα.
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=34922 |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Mar 16, 2009 9:52 pm Post subject: |
|
|
Επιτέλους, η Αττικό μετρό ενημέρωσε την ιστοσελίδα της σχετικά με την πρόοδο των εργασιών του μετρό για το μήνα Φεβρουάριο!!!!
Υπάρχει επίσης και ένα δημοσίευμα σχετικό:
http://metrothessalonikis.blogspot.com |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Mon Mar 16, 2009 10:52 pm Post subject: |
|
|
Σιγουρα αυτό που θα ρωτησω έχει απαντηθεί παλαιότερα, αλλα οι σελιδες ειναι τοσες πολλες, οποτε συγχωρεστε με...
Γιατί έχει γίνει επιλογή διάνοιξης 2 τροχιών και όχι μίας όπως στην Αθήνα? Κάτι τέτοιο δεν ανεβάζει το κόστος αλλά και τον χρόνο κατασκευής του συνολικού έργου? |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Wed Mar 18, 2009 1:01 am Post subject: |
|
|
Για λογους ασφαλειας κυριως..
Παραθετω και 2 φωτογραφιες απο τραβηξα με το κινητο απο το φρεατιο οπου συναρμολογειται ο δευτερος μετροποντικας
και μια απο τα τσιμεντενια κομματια τα οποια ντυνουν τη συρραγγα
 |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Sat Mar 21, 2009 8:19 pm Post subject: |
|
|
Δεν έχουν κάνει εργοταξιακή κατάληψη πέρα από τον σταθμό Φλέμινγκ και τους τέλειωσαν τα χρήματα για ανασκαφικά έργα...ενώ απομένουν άλλοι τέσσερις σταθμοί μέχρι την Πυλαία και η κατασκευή με ανοιχτό όρυγμα...
Ξεσκονίζουν τα οικονομικά του Μετρό Θεσσαλονίκης
«Εξονυχιστικός οικονομικός έλεγχος ξεκίνησε πριν από μερικές μέρες στο Μετρό Θεσσαλονίκης, ύστερα από εντολή του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Γιώργου Σουφλιά. Ηδη κατασπαταλήθηκαν τα 13 από τα 15 εκατ. ευρώ που προορίζονταν για όλο το ανασκαφικό έργο, ενώ μέχρι σήμερα οι ανασκαφές ολοκληρώθηκαν μόνο σε δύο από τους 13 συνολικά σταθμούς του Μετρό Θεσσαλονίκης, λένε οι εργαζόμενοι. Βλέπουν κίνδυνο αλλαγής των συμβάσεων εργασίας και δηλώνουν ότι δεν θα δεχτούν να πληρώσουν οι ίδιοι την κατασπατάληση των πόρων...»
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=37551204
'Μυρίζομαι' επανακοστολόγηση προς τα πάνω λόγω...αρχαιοτήτων...Θα μας κοστίσει πολύ 'το μαλλί'...
Και ένα παλαιότερο δημοσίευμα για την κατασκευή μικρού λιμανιού στην Μίκρα για την εξυπηρέτηση μέσω της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας κατοίκων από την ανατολική θεσσαλονίκη με το μετρό στην επέκταση της Καλαμαριάς
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=35667 |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Thu Apr 09, 2009 8:26 pm Post subject: |
|
|
Σε δοκιμαστική λειτουργία τέθηκε ο “Γιωρίκας”, (ξεκινάει την εκσκαφή στα τέλη του μήνα), ενώ ο “Κωστίκας”, το πρώτο μηχάνημα, έχει διανύσει 500 μέτρα από το σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης και πλησιάζει στο ύψος της οδού Διοικητηρίου. Εργοστασιακή κατάληψη στον σταθμό Ανάληψη, ενώ μέχρι το τέλος του καλοκαιριού αναμένεται να δημιουργηθούν τα επόμενα τέσσερα ανατολικά εργοτάξια.
09.04.09 http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=36671
Πριν από λίγες μέρες στο 'Πρώτο Θέμα'(06.04) έχει ανακοινωθεί ότι θα ξεκινήσει ο μετροπόντικας πριν το Πάσχα παρουσία του υπουργού ΥΠΕΧΩΔΕ,όπου θα ανακοινώνονταν εξελίξεις πάνω στο θέμα των επεκτάσεων προς Καλαμαριά και Σταυρούπολη...
06.04.09 http://www.protothema.gr/content.php?id=28099
Πάντως φαίνεται ότι ο 'κουφός' (το λέω με αστείο τρόπο και χωρίς σκοπό ρατσιστικής ή άλλης διάθεσης), με την αλλαγή του Αλογοσκούφη στο υπουργείο Οικονομίας, έχει τα ΄κλειδιά΄για την προκύρηξη νέων έργων... |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Thu Apr 23, 2009 6:46 pm Post subject: |
|
|
«Στις 4 Μαρτίου 2007, ο Υπουργός Μακεδονίας-Θράκης, Γιώργος Καλαντζής, δηλώνει:
"Μέσα στο 2007 αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί η πρόδρομες εργασίες του Μετρό και να πιάσει δουλειά ο μετροπόντικας".
http://www.mathra.gr/default_2260.aspx
Στις 18 Φεβρουαρίου 2008, ένα χρόνο και δυό μήνες πριν δηλαδή, το ρεπορτάζ μιλούσε για έναρξη λειτουργίας του μετροπόντικα, τον Μάρτιο του 2008. Προσθήκη εικόνας
http://taxalia.blogspot.com/2008/02/3.html (Φωτογραφία σήραγγας-Μάλλον πρόκειται για εικόνα αρχείου)
Αυτή την ώρα ο ΥΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, επιθεωρεί τη σήραγγα του μετρό, 600 μέτρων, που έχει δημιουργηθεί κάτω από το Ν.Σ.Σταθμό Θεσσαλονίκης.» Δημ. Ιστολόγιο 'taxalia.blogspot.com`
- - - > ΠΡΟΣΘΕΘΗΚΕ ΑΓΡΟΤΕΡΑ:
Αναμένεται να τεθεί σήμερα σε λειτουργία και ο δεύτερος μετροπόντικας. Η ομιλία Σουφλία: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_23/04/2009_276413
«...Μέσα στις επόμενες δέκα ημέρες ξεκινά ο διαγωνισμός για την επέκταση του μετρό προς την Καλαμαριά....και τον Ιούνιο του 2010 αναμένεται να ξεκινήσει η κατασκευή του έργου. Στην επέκταση, μήκους 5,5 χιλιομέτρων, θα δημιουργηθούν 5 σταθμοί (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα), ενώ στην περιοχή της Μίκρας θα κατασκευαστεί σταθμός μετεπιβίβασης του ΟΑΣΘ και πάρκινγκ χωρητικότητας 1.000 θέσεων. Ο υπουργός είπε επίσης ότι προχωρούν και οι μελέτες για την επέκταση του μετρό προς Σταυρούπολη, στο δυτικό τμήμα της πόλης.»
Αόριστες δηλώσεις έγιναν για την υποθαλάσσια, την μεταφορά της Δ.Ε.Θ. και την εξωτερική περιφερειακή. Βίντεο από το Mega: http://www.megatv.com/articles.asp?catid=14541&subid=2&tag=11391&pubid=2069731[/u] |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 5:01 pm Post subject: |
|
|
καλη αρχη για τους μετροποντικες!εντωμεταξυ,ο διαγωνισμος για την υποθαλασσια δεν εχει ακυρωθει ο σουφλιας επιδιωκει να επιμηκυνει την αρτηρια χωρις την επαναπροκηρυξη του διαγωνισμου και αναμενεται απαντηση απο την Ε.Ε για την νομιμοτητα του θεματος..ο προυπολογισμος θα εκτιναχθει στα 1.2 δις με την κοινοπραξια να καλυπτει τα περισσοτερα απο αυτα(και αναπροσαρμογη των διοδιων )
κατα τη γνωμη μου ο διαγωνισμος πρεπει να ακυρωθει εντελως και να δωθουν αντισταθμιστικα στην θερμαικη οδο αε(ακτωρ)επεκτασεις του μετρο,ανισοπεδοι κομβοι,ακομα και πεζοδρομησεις,παρκινγκ στην θεσσαλονικη για την καλυτερευση της ποιοτητας ζωης  |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 5:26 pm Post subject: |
|
|
Τα ονόματα που έδωσαν στους μετροπόντικες, δεν πρέπει να είναι τυχαία.
Οι Θεσσαλονικείς μην μπορώντας να κατανοήσουν ότι η διάνοιξη των γραμμών, δεν είναι κάποιο όνειρο θερινής νυκτός, εξακολουθούν να νομίζουν ότι η κατασκευή τους είναι κάποιο ποντιακό ανέκδοτο .
Καλή δουλειά λοιπόν στο "Γιωρίκα" και τον "Κωστίκα" και τους χειριστές τους. Ας ελπίσουμε στο μέλλον να υπάρξει και κάποιος "Πανίκας" που θα μεταλλάξει το δίκτυο από γραμμικό σε κάποιου άλλου σχήματος ώστε να εξυπηρετηθούν και οι περιφερειακές περιοχές.
ΥΓ: A και κάτι άλλο, δεν βγάζω εγώ τα ανέκδοτα για τους πόντιους. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 9:21 pm Post subject: |
|
|
Εγώ εξακολουθώ να μην μπορώ να καταλάνω πως ο Κάσσανδρος και η Θεσσαλονίκη έγιναν σε μια νύχτα Κωστίκας και Γιωρίκας.
Τα δύσκολα τώρα αρχίζουν. Ο μετροπόντικας πρόκειται να μπει από βδομάδα στην Εγνατία και ελπίζουμε να περιοριστούμε σε περίπτερα. (Για τους νεότερους μέχρι τον σεισμό του 78 η παρέλαση γινόταν στην Εγνατία και η εξέδρα ήταν στο άγαλμα του Βενιζέλου. Μετά τον σεισμό και λόγω φόβου κατάρευσης κτηρίων από τους κραδασμούς των αρμάτων η παρέλαση γίνεται στην παραλία).
-------------------------------------
Για την υποθαλάσσια κάτι παίζει με το υπουργείο πολιτισμού που για τα κτήρια στο λιμάνι αλλά και κάτι για το κρηπίδωμα της παραλίας έχει ζητήσει να γίνει το τούνελ σε μεγάλο βάθος και πλέον χρειάζεται υποθαλάσσιος μετροπόντικας για την κατασκευή. |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 9:32 pm Post subject: |
|
|
ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΛΑ:
....Αποκλειστικές πληροφορίες αναφέρουν ότι ο μετροπόντικας που θα σκάψει την επέκταση για την Καλαμαριά, θα (μετα)ονομαστεί `Πανίκας'...
............................................
Πάντως η σημερινή εφημ. Μακεδονία έχει πιο ακριβής και έχει πιο πληρέστερες πληροφορίες: 24.04.2009 http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=37439 H φωτογραφία πρέπει να είναι πρόσφατη. Καμία άλλη βρήκατε;
«..Αποδέχτηκε τις καθυστερήσεις στην υλοποίηση του έργου ο Γ. Σουφλιάς...Ο πρώτος μετροπόντικας....έχει ήδη διανύσει 550 μέτρα κάτω από την οδό Εγνατία και έφτασε στο ύψος της οδού Αντιγονιδών, πλησιάζοντας προς το σταθμό της Βενιζέλου...Ο προϋπολογισμός της επέκτασης του μετρό προς την Καλαμαριά ανέρχεται σε 465 εκατ. ευρώ και η χρηματοδότηση, όπως είπε ο υπουργός, είναι ήδη εξασφαλισμένη, καθώς το έργο έχει εξαρχής ενταχθεί στο ΕΣΠΑ, με ποσό 340 εκατ. ευρώ, το οποίο σύμφωνα με τους κανονισμούς του ΕΣΠΑ (+20%) θα φτάσει τα 400 εκατ. ευρώ...Παράλληλα, έχουν αρχίσει οι μελέτες για τη δεύτερη επέκταση του μετρό της Θεσσαλονίκης προς τη Σταυρούπολη...Οι μελέτες θα είναι έτοιμες την άνοιξη του 2010, ώστε να ακολουθήσει στη συνέχεια διαγωνισμός...»
Για την επέκταση στην Καλαμαριά:
«...Συγκρατημένα αισιόδοξος είναι ο δήμος Καλαμαριάς...Το έργο πρόκειται να γίνει με τη διαδικασία της προεπιλογής αρχικά του εργολάβου και στη συνέχεια θα γίνει η κύρια κατασκευή, γεγονός το οποίο εκτιμάται ότι θα συμβάλει στην καθυστέρηση του έργου για τουλάχιστον δύο χρόνια λόγω των ενστάσεων που θα υποβληθούν. Η δημοτική αρχή δεν κρύβει την ανησυχία της και για τις απαιτούμενες απαλλοτριώσεις για τη διάνοιξη της οδού Πόντου, από όπου θα περάσει η γραμμή του μετρό, το κόστος των οποίων ανέρχεται σε περίπου 40 εκατ. ευρώ...Εκκρεμμούν οι απαλλοτριώσεις...»
Δεν λείπει από το άρθρο και η κριτική Λαλιώτη που προσπαθεί να υποβαθμίσει τον βαθμό εξέλιξης του έργου...Ο γνωστός χάρτης του μετρό: http://www.ametro.gr/page/default.asp?la=1&id=38&pl=281&pk=124&ap=261
...................................
Η προσφυγή στο ΣτΕ για την υποθαλλάσια πότε αναμένετε να βγει; Ενδιαφέρον παρουσιάζει το άρθρο στον Αγγελιοφόρο σχετικά με την ημέρα ολοκλήρωσης του κύριου κορμού του μετρό. http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=4/24/2009&page=0 Αναφέρεται σε επίγεια και όχι υπόγεια επέκταση του μετρό απο τον Σιδηροδρομικό Σταθμό(Σ.Σ.) στο Κορδελιό και στην Σίνδο, χωρίς να λαμβάνει υπόψη την άποψη ότι πρέπει η γραμμή από τον Σ.Σ. να πάει μέσα στους Αμπελόκηπους (Ξηροκρήνη, Επτάλοφος κ.ά.) και μετά να συνεχίσει δυτικά). Σύμφωνα με τον συντάχτη, η δημιουργία νέων κάθετων λεωφορειακών γραμμών ως προς τους σταθμούς του μετρό κρίνεται επιβεβλιμένη...Σκεφτείτε ότι αν κάποιος από την 'Ανω Τούμπα θέλει να πάρει το μετρό, δεν μπορεί με τις υπάρχουσες λεωφορειακές γραμμές να πάει στο σταθμό Παπάφη ή Eυκλείδη για παράδειγμα και να πάει αναγκαστικά στο σταθμό Πανεπιστήμιο (με το υπάρχον 14). Να σημειώσουμε ότι οι περισσότερες λεωφ. γραμμές λόγω μορφολογίας της περιοχής διασχίσουν την πόλη από τα Δυτική Θεσσαλονίκη και Ανατολική Θεσσαλονίκη και αντίστροφα. |
|
Back to top |
|
 |
agriniotis New Member

Joined: 11 Dec 2008 Posts: 53
|
Posted: Sat Apr 25, 2009 10:19 pm Post subject: |
|
|
Σύνδεση του αεροδρομίου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ με το μετρό πότε προβλέπεται;
Διότι η Θεσσαλονίκη δεν μπορεί να φιλοδοξεί να γίνει η μητρόπολη των Βακκανίων και να μην έχει το αεροδρόμιο συνδεδεμένο με μετρό. |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sun Apr 26, 2009 12:56 am Post subject: |
|
|
agriniotis
Η πρωτη φαση του μετρο ειναι αυτη που κατασκευαζεται τωρα
Στην δευτερη περιλαμβανεται η επεκταση προς Καλαμαρια
Στην τριτη φαση θα συνδεθει το αεροδρομιο
Υπολογισε....  |
|
Back to top |
|
 |
agriniotis New Member

Joined: 11 Dec 2008 Posts: 53
|
Posted: Sun Apr 26, 2009 10:40 am Post subject: |
|
|
@ ΟΥΣΤ
επειδή και εγώ το βλέπω το πράγμα να αργεί πολύ. μήπως , λέω, μήπως η επέκταση πρός ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ θα έπρεπε να ενταχθεί στη΄Β φαση (προς ΚΑΛΑΜΑΡΙΆ) για να επισπευθει η κατασκευή; |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Apr 26, 2009 3:16 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά το μετρό δεν πρόκειται να πάει στο αεροδρόμιο. Ο Σουφλιάς είπε οτι στην Μίκρα θα δημιουργεί σταθμός μετεπιβίβασης και χώρος στάθμευσης 1000 αυτοκινήτων.
Πιο ρεαλιστικό είναι να πάει στα δυτικά είτε σαν επίγειο μετρό, είτε σαν προαστιακός παρά στο αεροδρόμιο, αφού ήδη υπάρχει υποδομή.
Άσε που αν μεταφερθεί μετά θα μας μείνει το τούνελ στο χέρι... |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sun Apr 26, 2009 11:35 pm Post subject: |
|
|
Και σαν επιγειο μετρο δεν με πειραζει σε στυλ προαστιακου να πει στο σημερινο αεροδρομιο. Και ΠΡΕΠΕΙ να παει. Μην ξεχναμε οτι υπαρχει μεια περιοχη με αρκετα μεγαλα καταστηματα και εμπορικο κεντρο(ΙΚΕΑ, COSMOS), και φυσικα μετα υπαρχει και μια ευρυτερη περιοχη της Περαιας(Τριλοφος, Πλαγιαρι, Επανωμη, Μηχανιωνα, Ρυσιο) οπου μενει πλεον η μιση Θεσσαλονικη και εχει τρομερους ρυθμους ανοικοδομησης |
|
Back to top |
|
 |
kostya Full Member

Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Apr 27, 2009 7:46 am Post subject: |
|
|
Ακριβώς! Ακόμα κ να φύγει το αεροδρόμιο από κει δεν υπάρχει περίπτωση να πάει χαμένο το μετρό. (btw, η επέκταση προς αεροδρόμιο προβλέπεται επίγεια κ όχι τούνελ.). |
|
Back to top |
|
 |
kostis Junior Member

Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Wed Apr 29, 2009 7:26 am Post subject: |
|
|
ήθελα να εκφράσω και εγώ το παράπονο μου που η αχανής Τούμπα έμεινε και θα μείνει εκτός μετρό...ενώ θα μπορούσε να καλύψει η ίδια γραμμή και Πυλαία, θέρμη ,τρίλοφο
Όταν υπάρχουν συζητήσεις για μεταφορά αεροδρομίου τι σύνδεση με μετρό να συζητήσεις? Θα μου πείτε εδώ προχωράνε σε επέκταση αεροδιαδρόμου |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed May 06, 2009 6:50 am Post subject: |
|
|
Σίγουρα είναι από Θεσσαλονίκη; Χα Χα! Ευρώπη θα γίνουμε στο τέλος! |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu May 07, 2009 7:39 pm Post subject: |
|
|
ειναι!
το εδειξε και στη τιβι σημερα! |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sat May 09, 2009 2:38 pm Post subject: |
|
|
πολυ ωραια η φωτο!!επιτελους!!
παντως διαβασα στα γρηγορα την προκηρυξη του εργου για καλαμαρια..και δεν καταλαβα γιατι δεν το κανουν με απευθειας αναθεση! πολλες εταιρειες διαθετουν μετροποντικες για μονη σηραγγα στην ελλαδα?? μου θυμιζει την επαναπροκηρυξη του διαγωνισμου για ελληνικο με πρωταγωνιστη τον εθνικο εργολαβο εκει.. (μας ενοιαζε η οπτικη ρυπανση στη βουλιαγμενης) και το εργο παει 2-3 χρονια πισω.... |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Sat May 09, 2009 10:58 pm Post subject: |
|
|
Ωραία φώτο...Αντε να αυξήσουμε τους ρυθμούς...!!! Ανυπομονώ να' ρθεί η μέρα που θα έχει ολοκληρωθεί η βασική γραμμή και θα κατασκευάζονται οι επεκτάσεις...
Στο άλλο μέτωπο τώρα, δημοσίευμα του 'Βήματος', για την ξεχασμένη υποθαλάσσια αρτηρία...
09.05.09 http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=267237&ct=19&dt=09/05/2009
Βασικά..ουδέν νεότερο...! |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
|