View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
balantis7 Junior Member

Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 12:33 pm Post subject: |
|
|
Νομίζω πως ο ΒΟΑΚ ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες έχει μεγαλύερη κίνηση σε σχέση με το κομμάτι Κόρινθος-Τρίπολη. Μόνο στις παραδοσιακές εξόδους των Αθηναίων ξεπερνάει σε κίνηση τον ΒΟΑΚ(για καλοκαίρινή κίνηση πάντα και για το κομμάτι Χανιά-Ηράκλειο) το Κόρινθος-Τρίπολη. |
|
Back to top |
|
 |
pilotos Junior Member


Joined: 17 Feb 2007 Posts: 184 Location: Λάρισα
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 1:00 pm Post subject: |
|
|
Ο ΒΟΑΚ ειναι σίγουρα ένα έργο που θα έπρεπε να έχει ήδη κατασκευαστεί, παρόλα αυτά αντιδράσεις όπως οι παραπάνω που συγκρίνουν ημερήσια κίνηση δεν ευσταθούν, διότι στην κρήτη η μόνη κίνηση μπορεί να είναι η εσωτερική, αφού μιλάμε για νήσο και δεν μπορεί αυτοκινητόδρομος που την διατρέχει να αποτελέσει και οδό διακομιστικού εμπορίου, αυτός κατ'εμε είναι και ο λόγος που το έργο δέν έχει προχωρήσει.
Όμως πιστεύω επίσης πως μόνο και μόνο για την τεράστια τουριστική κίνηση του νησιού, θα έπρεπε να έχει κατασκευαστεί ένας αξιοπρεπής αυτοκινητόδρομος/εθνική οδός, και όχι το σημερινό χάλι. |
|
Back to top |
|
 |
mfotinakis Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 3:50 pm Post subject: |
|
|
Λοιπόν συμφωνώ ότι ένας από τους σημαντικότερους λόγους είναι η τουριστική κίνηση το καλοκαίρι, αλλά αυτό δε σημαίνει πως ο δρόμος τον υπόλοιπο χρόνο ερημώνει..
Ο ΒΟΑΚ ενώνει στο πιο "εμπορικό" του κομάτι τρεις πόλεις ( Χανία,Ρέθυμνο,Ηράκλειο) οι οποίες έχουν νομίζω αρκετά καλή οικονομία και λόγω του τουρισμού αλλά και από την αγροτική ανάπτυξη.
Υπάρχουν πάρα πολλά μεγάλα οχήματα που διασχίζουν το δρόμο καθημερινά(λεωφορεία, φορτηγά) για να εξυπηρετήσουν τις εμπορικές συναλλαγές μεταξύ των τεσσάρων νομών. Όποιοι έχουν κάνει τη διαδρομή έστω και μία φορά θα καταλαβαίνουν τι εννοώ. Τα όρια ταχύτητας είναι στα 60-70 km/h κατά μέσο όρο και αν έχεις ένα λεωφορείο/φορτηγό μπροστά σου την πάτησες..
Πιστεύω τέλος πως υπάρχουν πολλοί λόγοι για να γίνει ένας αξιοπρεπής δρόμος και σε άλλες χώρες δε θα το σηζητούσαμε καν αλλά τι να πεις..
Εγω σκεφτόμουν ένα δρόμο με τραίνο στην μέση ( σαν την Αττική οδο) για επιβατική και εμπορική χρήση..Πόσο πολύ θα ωφελούσε την οικονομία όλης της Κρήτης..και μετά ξύπνησα.
Τώρα το γιατι έγινε στο τάδε μέρος της Ελλάδας δρόμος που δεν το άξιζε και δε γίνεται σε μας, δε το θεωρώ σκόπιμο να το συζητάμε, απλώς οι πολιτικοί πίεσαν περισσοτερο ή υπήρχαν άλλα συμφεροντα. Ένας καλός δρόμος δεν είναι ποτέ περιττός  |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu Dec 13, 2007 2:07 pm Post subject: |
|
|
Αυτή η γέφυρα δηλαδή έχει μεταλλικό κορμό και το κατάστρωμα είναι απο μπετό?Αυτο το άσπρο που φαίνεται ειναι ο κύριο σώμα της γέφυρας ή κάποιο καλούπι|? |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Dec 13, 2007 6:47 pm Post subject: |
|
|
Μήπως ξερει κανεις γιατί μόνο η Γ4 από όλες τις γέφυρες της Εγνατίας έχει μεταλική ανωδομή? |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Dec 13, 2007 9:07 pm Post subject: |
|
|
Στην ΕΤ3 είχε ρεπορτάζ και αναφέρθηκε ότι ολοκληρώθηκε η παρακάμψη Καστανιάς (Βέροια-Πολύμυλος). Τα 2 πρώτα τούνελ τελείωσαν και δόθηκαν στην κυκλοφορία.
Επόμενο βήμα είναι η εκπόνηση σχεδίου για να επιτραπεί η διέλευση βυτιοφόρων και οχημάτων με επικίνδυνα φορτία. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Dec 14, 2007 4:12 am Post subject: |
|
|
Χε πλάκα έχει αυτή η Γ4, μήπως μπορεί κάποιος σχετικός να μας πει πώς ακριβώς σύρουν το φορέα πάνω απ'τα βάθρα? Ο φορέας είναι ένα ενιαίο κομμάτι δηλ όσο το μήκος της γέφυρας και πρέπει να το σύρουν απ'τη μία άκρη μέχρι την άλλη άκρη της γέφυρας? Και τι κάνουν με αυτή την κόκκινη μεταλλική κατασκευή μπροστά? Έτσι κάπως προώθησαν τα τμήματα του καταστρώματος στη γέφυρα Μιγιώ στη Γαλλία (η ψηλότερη κοιλαδογέφυρα στον κόσμο(?)). Τώρα αναμένεται να έχει τελειώσει ο ένας κλάδος?
tasosGR. Έλα ντε Μήπως για πρωτοτυπία? Πάντως και η γέφυρα Μεγαλορέματος έγινε με προώθηση αλλά καμία μεταλλική υποδομή. Δεν μπορούσαν να κάνουν μια απλή προβολοδόμηση, θα 'χαν τελειώσει τώρα. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
PAVEL_13 Stadium Expert

Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Fri Dec 14, 2007 1:27 pm Post subject: |
|
|
Το μέταλλο έχει μεγαλύτερες αντοχές σε κάμψη από ότι το μπετόν και επίσης γεφυρώνει πιο εύκολα μεγαλύτερα ανοίγματα. |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Dec 14, 2007 1:42 pm Post subject: |
|
|
PAVEL_13 wrote: | Το μέταλλο έχει μεγαλύτερες αντοχές σε κάμψη | Στην...εφελκυόμενη ζώνη!  |
|
Back to top |
|
 |
PAVEL_13 Stadium Expert

Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Fri Dec 14, 2007 1:59 pm Post subject: |
|
|
Ότι πεις! Εγώ ένας απλός φοιτητής αρχιτεκτονικής είμαι!!!
( Και τελειώνω αυτό το οφφτοπικ)  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Dec 14, 2007 4:12 pm Post subject: |
|
|
Όχι δεν είναι οφτοπικ αρκεί να εξηγείτε λίγο πρακτικά τι λέτε για να καταλαβαίνουμε κι οι άλλοι. Αν ήταν θέμα αντοχής και γεφύρωσης μεγάλων ανοιγμάτων γιατί δεν καναν το ίδιο και στη Μετσοβίτικου? |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Dec 14, 2007 5:33 pm Post subject: |
|
|
Χωρίς να είναι η ειδικότητά μου μπορώ να εξηγήσω κάποια πράματα για τη μέθοδο που κατασκευάζεται η Γ4.
Η μέθοδος ονομάζεται "Προώθηση" και χρησιμοποιείται όταν δεν μπορούμε να στήσουμε ικρίωμα (Καλούπι) λόγω μεγάλου ύψους ή λόγω ύπαρξης νερού ή δρόμου ή σιδ. γραμμής, ούτε να χρησιοποιήσουμε τεράστιους γερανούς για να σηκώσουμε έτοιμα δοκάρια. Φυσικά υπάρχει και η προβολοδόμηση αλλά είναι μια ακριβή μέθοδος και νομίζω ότι εφαρμόζεται σε μεγάλα ανοίγματα (100+ μέτρα) για φορείς μεταβλητού πάχους δηλ. ελαφρά τοξωτούς (βλ. Άραχθος, Διώρυγα Κορίνθου). Με την προβολοδόμηση είναι δυνατή η κατασκευή γέφυρας σε καμπύλη οποιασδήποτε μορφής (π.χ. αρχή ευθεία, μετά κλωθοειδές τμήμα και μετά κυκλικό τόξο).
Η μέθοδος της προώθησης συνίσταται στην κατασκευή τμημάτων του φορέα έξω από τη γέφυρα και τη σταδιακή προώθηση αυτών με τη βοήθεια κύλιστρων και υδραυλικών γρύλλων πάνω στα έτοιμα βάθρα. Προπορεύεται ένα απλό μεταλλικό ρύγχος (μήκους τουλάχιστον όσο το μεγαλύτερο άνοιγμα μεταξύ των βάθρων της γέφυρας) που σκοπό έχει να φτάσει πρώτο στο επόμενο βάθρο έχοντας μικρό βάρος και τον κατάλληλο σχεδιασμό να κρέμεται στο κενό ως πρόβολος χωρίς να καταρρέει από το ίδιο βάρος του, ενώ ο φορέας της γέφυρας (μεταλλικός ή μπετόν ή σύμμικτος) συνήθως δεν μπορεί να λειτουργεί ως πρόβολος αλλά θέλει εκατέρωθεν στηρίγματα (αμφιέρειστος).
Στην προώθηση είναι δυνατή η κατσκευή γεφυρών σε ευθεία ή σε κυκλικό τόξο όχι όμως σε συνδυασμό ή με τόξο συναρμογής (κλωθοειδή ή παραβολή). Ο φορέας νομίζω ότι πρέπει να είναι ίδιου πάχους και όχι μεταβλητού. Επίσης δεν μπορεί να γίνει προώθηση αν εκατέρωθεν υπάρχουν σήραγγες. Πρέπει να υπάρχει αρκετός χώρος από τη μια πλευρα ώστε να φτιάχνονται τμήματα της γέφυρας πριν προωθηθούν.
Γέφυρες με προώθηση είναι του Φιλιουρή (Λίσσου) στην Εγνατία (από τις πρώτες), αρκετές υπό κατασκευή γέφυρες στη νέα γραμμή Λιανοκλαδίου - Δομοκού και η υπό κατασκευή γέφυρα Αξιού στη νέα γραμμή Πολυκάστρου - Ειδομένης. Ίσως και κάποια από τις γέφυρες στην ευρεία παράκαμψη Πάτρας.
Στο Millau έγινε προώθηση του φορέα με τη χρήση προσωρινών μεσοβάθρων και μετά μπήκαν καλώδια ανάρτησης του φορέα από τους πυλώνες και αφαιρέθηκαν τα προσωρινά μεσόβαθρα. βλ. σχετικά στο http://www.viaducdemillau.com/ |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 4:58 pm Post subject: |
|
|
Δηλαδή mike που να'ταν και η ειδικότητα σου.Πιστεύω ότι έλυσες πολλές απορίες όμως μπορείς να επεξηγήσεις τον όρο κλωθοειδές.
Τα νεότερα απο τον Στρυμώνα είναι ότι γίνεται διευθέτηση κυκλοφορίας για να συνδεθεί η οδός με την νέα (δεξιά προς καβάλα)ολοκληρωθείσα γέφυρα Στρυμώνα.Κατόπιν θα δωθεί η κυκλοφορία όλη σ'αυτό το ρεύμα για να ολοκληρώσουν το τμήμα που σήμερα διεξάγεται η κυκλοφορία.Έτσι θα τελειώσει και η ταλαιπορία των δραμινών που πάνε Δράμα μέσω Τούζλας  |
|
Back to top |
|
 |
starlet New Member

Joined: 29 Mar 2007 Posts: 23 Location: Athens / Corfu
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 10:57 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστιες στον Μike για τις κατατοπιστικες τεχνικες επεξηγησεις. Για να καταλαβαινουμε και εμεις οι μη ειδικοι την τεχνογνωσια που βρισκεται πισω απο τα εργα που φωτογραφιζουμε.
Μια και εκανε αναφορα ο Mike στη γεφυρα Millau, εκανα ενα γρηγορο ψαξιμο στο διαδικτυο για μερικες φωτογραφιες και στοιχεια γι΄ αυτο το εξαιρετικο τεχνολογικο επιτευγμα. Η γεφυρα βρισκεται στην Νοτια Γαλλια, εχει μηκος 2.460μ και κατεχει μερικα παγκοσμια ρεκορ για τα τεχνικα χαρακτηριστικα της. Εχει το υψηλοτερο υψος οδοστρωματος (270 μ. απο την επιφανεια) και τον υψηλοτερο πυλωνα (343 μ).
Μερικες φωτογραφιες για να την απολαυσετε
link
Στη φωτο διακρινονται ακομη τα προσωρινα μεσοβαθρα για τα οποια κανει λογο ο Mike
http://www.leviaducdemillau.com/divers/gallerie.html
Διαβαζοντας λιγο την ιστορια του εργου στην Wikipedia παιρνεις και μια γευση για το πως αντιμετωπιζονται τα μεγαλα εργα απο σοβαρα κρατη. Ο χρονος μελετης του εργου ηταν 10 χρονια και ο χρονος κατασκευης 4 χρονια. Στην Ελλαδα μαλλον το κανουμε αναποδα γι΄ αυτο και αντιμετωπιζουμε τις γνωστες καταστασεις. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Dec 16, 2007 5:41 am Post subject: |
|
|
Jimmara εννοείς ότι ο καινούριος κλάδος της γέφυρας Στρυμώνα είναι ήδη έτοιμος?? Και θα εκτραπεί η κυκλοφορία σ'αυτόν? Στα έργα εκατέρωθεν υπάρχει τίποτα νεότερο? Και γενικά για τη μεσόγεια?  |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Sun Dec 16, 2007 2:13 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Jimmara εννοείς ότι ο καινούριος κλάδος της γέφυρας Στρυμώνα είναι ήδη έτοιμος?? |
Ακριβώς σε λίγες μέρες θα εκτραπεί η κυκλοφορία στον νέο έτοιμο κλάδο για να διορθωθεί ο άλλος που χρησιμοποιείται σήμερα. Επίσης θα βελτιωθούν τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του υπάρχοντος δρόμου για 1-2 χιλ(κύρια κλίσεις).Έτσι θα δωθεί στην κυκλοφορία ο κόμβος Στρυμώνα-Αμφίπολης
Η νέα εγνατία με την παραλιακή θα ταυτίζονται για λίγα χιλιόμετρα (αυτό φαινεται και στα τεχνικά)και θα χωρίζουν πριν την τούζλα. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Dec 16, 2007 3:35 pm Post subject: |
|
|
Μα πότε κι όλας?? Πριν λίγο καιρό θεμελίωναν το ένα ή δύο τελευταία βάθρα. Και όταν δωθεί ο κόμβος θα δωθεί μαζί με το τμήμα μέχρι την Τούζλα? Βέβαια όπου να ναι μπαίνει το 2008.. Υπάρχει καμία φωτό??? |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sun Dec 16, 2007 5:13 pm Post subject: |
|
|
Εγώ πάω παραμονή Χριστουγέννων Θεσσαλονίκη και θα σας έχω φώτο από Στρυμώνα. Εκτός κι αν με προλάβει ο Jimmaras.
Για την προώθηση πάρα πολύ σωστά μας τα λέει ο Mike. Mην ξεχνάτε πως στη συγκεκριμένη γέφυρα οι δύο άκρες είναι ανισουψείς και δε γινόταν προβολοδώμηση. Συν το ότι πολύ σωστά είναι μικρότερα τα ανοίγματα από 100 μ.  |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Dec 17, 2007 10:42 am Post subject: |
|
|
JIMMARAS wrote: | μπορείς να επεξηγήσεις τον όρο κλωθοειδές.
| Είναι μια καμπύλη που παρεμβάλλεται μεταξύ ευθύγραμμων και παραβολικών τμημάτων σε δρόμους, γέφυρες, σιδ. γραμμές κλπ, και "προσαρμόζει" τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά τους. |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Dec 17, 2007 4:05 pm Post subject: |
|
|
Η κλωθοειδής είναι μια καμπύλη μαθηματική με σταθερή μεταβολή της καμπυλότητας από το άπειρο (ή μια μεγάλη ακτίνα) μέχρι μια μικρή ακτίνα. Αν τη σχεδιάσει κανείς μειάζει με σπείρα. Αυτή χρησιμοποείται στην οδοποιία επειδή στρίβουμε το τιμόνι όχι στιγμιαία αλλά με (περίπου) σταθερή γωνιακή ταχύτητα, άρα το όχημά μας περνά βαθμιαία από την ευθεία σε ένα τόξο κύκλου δεδομένης ακτίνας. Η κλωθοειδής έχει ορισμένες παραμέτρους που αλλάζουν ανάλογα με το πόσο γρήγορα θέλουμε να μεταβούμε από τη μια ακτίνα στην άλλη και φυσικά έχει σχέση με την κατηγορία της οδού και την ταχύτητα. Σε πολύ μικρές ταχύτητες ή σε πολύ μεγάλες ακτίνες δεν χρησιμοποείται κλωθοειδής. Εντός της κλωθοειδούς συντελείται και η βαθμιαία αλλαγή της εγκάρσιας κλίσης (επίκλισης) της οδού. Στις σιδηροδρομικές γραμμές αντί για κλωθοειδής χρησιμοποιείται κυβική παραβολή, αλλά νομίζω ότι το αναλύσαμε αρκετά... |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Mon Dec 17, 2007 11:03 pm Post subject: |
|
|
Αρχίζει το Μάρτιο η κατασκευή του νέου οδικού άξονα Ελευσίνας – Κορίνθου – Πάτρας – Πύργου!
http://www.mypatra.gr/PATRAZINO/TEXT/?ID=2764
Ας ελπίσουμε να μην γίνει ότι έγινε με την Ιονία και τον Ε65 που ακόμα αρχίζουν... |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Dec 20, 2007 4:39 pm Post subject: |
|
|
Ξεκίνησαν έργα στο "Καλογερικό"
(20/12/2007)
Άρχισαν την Τρίτη οι εργασίες διάνοιξης του τμήματος του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας, που διέρχεται από το "Καλογερικό", έξω από την Αρκαδική πρωτεύουσα. Τα έργα εκτελεί ο επενδυτικός όμιλος "Μωρέας", η κοινοπραξία που έχει αναλάβει με σύμβαση παραχώρησης τον αυτοκινητόδρομο. Παράλληλα προχωρούν τα έργα για τη διάνοιξη του δεύτερου κλάδου της σήραγγας του Αρτεμισίου και της νέας σήραγγας στο Νεοχώριο Αργολίδας. ερτ
Τέτοια θέλουμε ν'ακούμε. Τ'άλλα που δεν θέλουμε να ακούμε και πρέπει να ακούνε άλλοι είναι τα δύο νέα θανατηφόρα δυστυχήματα σήμερα στην εθνική οδό Πατρών-Πύργου. |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Sun Dec 23, 2007 5:14 pm Post subject: |
|
|
Σας παραθέτω τρεις φωτό απο τα έργα κοντά στον στρυμώνα.Εκ προοιμίου ζητώ συγνώμη για την ποιότητα είναι τραβηγμένες απο κινητό και εν κινήσει...
Επέκταση άνω διάβασης Α/ΚΣτρυμώνα..έχει ολοκληρωθεί
χωματουργικα στην ευθεία πριν την Τούζλα
 |
|
Back to top |
|
 |
|