View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
dimitris2006 New Member
Joined: 12 Jul 2006 Posts: 38
|
Posted: Tue Dec 04, 2007 8:16 pm Post subject: |
|
|
re pedia valte kamia fotografia na doume kai emis ti ginete sti salonika to kovo tou oreokastrou genika liga apola mpeno sta site tis athinas kai kathe mera anevazoun fotografies. an perimeno apo ta site tis thessaloniki i fotografies ine apo tin epoxi tou noe oute mia ananeosi den kanoun. kante kati |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 3:56 pm Post subject: |
|
|
Ενώ στην Θεσσαλονίκη κατάφεραν να χτυπήσουν αγωγό φυσικού αερίου που το μέτρο το ίδιο είχε μετατοπισει μόλις πριν 2 μήνες, να χτυπήσουν αγωγό ύδρευσης που γνώριζαν ότι υπήρχε και να κόψουν και το τηλέφωνο στο κέντρο της πόλης επειδή έκοψαν ένα καλώδιο.
Όλοι στην περιοχή Εγνατίας και Βενιζέλου διαμαρτύρονται για το μπάχαλο που γίνεται, έχουν καταργήσει διαβάσεις για πεζούς.
Απλώς μέχρι σήμερα ασχολούνται με τα ψιλά, όταν περάσουν και στα χοντρά να δούμε αν θα πέσουν ή όχι πολυκατοικίες στην Εγνατία. Μην ξεχνάτε ότι μέχρι τον σεισμό του 78 η παρέλαση γινόταν στην Εγνατία, αλλά λόγω του σεισμού και της καταπόνησης των κτηρίων μεταφέρθηκε στην παραλιακή. |
|
Back to top |
|
|
alex924 New Member
Joined: 15 Mar 2006 Posts: 10 Location: Kalamaria/Thessaloniki
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 3:28 pm Post subject: |
|
|
Φωτογραφίες από τα εργοτάξια του Μετρό στο Σταθμό,
όπου είναι και τα κομμάτια του Μετροπόντικα, στην
Πλατεία Δημοκρατία, στην Βενιζέλου, στην Αγία Σοφίας και
στο Πανεπιστήμιο.
|
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 7:03 pm Post subject: |
|
|
Sorry για το άσχετο της ερώτησης, στη φωτοφραφία http://www.imageshack.gr/view.php?file=qaxuoy5bf5jt3utazsr0.jpg
φαίνεται ότι γίνονται εργασίες στην πρόσοψη του κτηρίου που είναι η θεολογική σχολή του Α.Π.Θ ή κάνω λάθος; Έχω να ανέβω και καιρό στην όμορφη Θεσσαλονίκη
edit: ναι αυτό το κάνω λάθος, γίνονται όμως έργα ;!
Last edited by mfotinakis on Tue Dec 11, 2007 7:06 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 7:05 pm Post subject: |
|
|
Το κτήριο είναι της Θεολογικής σχολής, αλλά οι εργασίες μπροστά είναι για τον σταθμό Συντριβανίου.
Χθες ο βασιπαπ συναντήθηκε με τους υπευθύνους του μετρό και του είπαν ότι δεν έχει αλλάξει το χρονοδιάγραμμα και το έργο προκειται να παραδοθεί το 2012.
Ο βάσιπαπ ήταν πολύ χαρούμενος και είπε ότι θα εορταστούν τα 100χρονα της απελευθέρωσης με τα εγκαίνια του μετρο. |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 10:03 pm Post subject: |
|
|
τα μεγάλα κίτρινα σιλό τη περιέχουν?
μείγματα τσιμέντου? |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 3:35 pm Post subject: |
|
|
Νομιζω περιεχουν ετοιμο σκυροδεμα. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 8:55 pm Post subject: |
|
|
Σήμερα πήγα στο Jumbo στο λιμάνι, και από το παρκινγκ έβλεπα κάτι τεράστια κομμάτια του μετροπόντικα, αλλά δεν μπόρεσα να τραβήξω φωτογραφίες επειδή ήταν σκοτεινά. |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Dec 13, 2007 11:22 am Post subject: |
|
|
Jumbo-Με Jumbo-τρο Jumbo-πό Jumbo-ντι Jumbo-κας!!! (όλοι μιλάνε στη γλώσσα μας!!)
Τα κίτρινα σιλό είναι τοποθετημένα στο όρυγμα μπροστά από τη βιβλιοθήκη του ΑΠΘ, από όπου θα βγαίνουν τα μπάζα κατά τη κατασκευή του 2ου τμήματος των σηράγγων. Για την ώρα, υπάρχουν 2 μεγάλοι σωλήνες μεταξύ των σιλό και του εργοταξίου στο συντριβάνι, οι οποίοι μεταφέρουν κάτι από το ένα μέρος στο άλλο (περίπου 400 μέτρα, ακούγεται αν περπατήσεις δίπλα τους). Έχω την εντύπωση (επειδή υπάρχει και ένας διαχωρστής χώματος δίπλα στα σιλό) ότι μεταφέρουν χώμα από το εργοτάξιο στα σιλό, και επιστρέφει έτοιμο μπετόν. Μπορεί να είναι εντλώς βλακεία αυτό που έγραψα, αλλά έτσι δείχνει. Το όρυγμα στη βιβλιοθήκη πάντως, αν και μισό χιλιόμετρο έξω από τα τείχη, είναι απ'άκρη σ'άκρη τίγκα στο αρχαίο. Ένα εργάτη που ρώτησα μου είπε ότι πρόκειται για εβραϊκό νεκροταφείο.
Edit:
Περισσότερες φωτογραφίες σα του Alex, έχει και το blog του μετρό.
http://metrothessalonikis.blogspot.com/2007/12/blog-post_11.html |
|
Back to top |
|
|
road352 New Member
Joined: 08 May 2006 Posts: 50 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Dec 13, 2007 2:23 pm Post subject: |
|
|
Φαίνεται πως η συνεργασία των ανθρώπων του μετρό με την τροχαία μέχρι στιγμής αποδίδει και πάει σχετικά καλά. Αυτό που δεν μου άρεσε είναι οτι θα απαγορεύεται η στάση στην Δωδεκανήσου μετά τις αλλαγές. Μην τρελαθούμε,
3 λωρίδες θα κατεβαίνουν. Το πρόβλημα αλλού πρέπει να εστιαστεί. 10 - 15 μέτρα πριν απο τα 2 φανάρια, της φράγκων και ιδιαίτερα της πολυτεχνείου. Εκεί θα πρέπει να "κόψουν κεφάλια" όποιος πάει να σταματήσει έστω και δευτερόλεπτο. Δεν πρέπει να καθυστερεί κανένας στο πράσινο και έτσι να "αδειάζει" η Δωδεκανήσου πιο γρήγορα.
Δυστυχώς το θέμα των παρκαρισμένων μπροστά στα φανάρια είναι ενα απο τα μεγαλύτερα προβλήματα.
Έβλεπα τις προάλλες την δημοτική αστυνομία να γράφει τα κάθετα (διαγώνια) παρκαρισμένα στην Ιασωνίδου. Δεν ξέρω τι σκοπό είχαν και απο ποιον πήραν εντολή, αλλα ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΛΑΚΕΙΑ απο αυτό δεν έχω ξαναδεί. Δηλαδή τί ήθελαν να κάνουν, την Ιασωνίδου 2 λωρίδες στο κατέβασμα? Ας σηκώσουν τα πρώτα 7-8 παρκαρισμένα μπροστά απο το φανάρι και τέλος το μποτιλιάρισμα. Απλά πράγματα είναι αλλα κανένας δεν κάνει τίποτα. Το ίδιο συμβαίνει και στην Π. Π. Γερμανού , και στην Παύλου Μελά. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Dec 13, 2007 6:31 pm Post subject: |
|
|
Υποθέτω ότι από σήμερα τα ξημερώματα θα ισχύσουν οι νέες ρυθμίσεις στην Πλ. Δημοκρατίας;
Αν δεν υπάρξει αστυνόμευση στην Δωδεκανήσου και στην 26ης σίγουρα θα γίνει το απόλυτο μπάχαλο από τα τετραπλοπαρκαρισμένα. Εδώ δεν κωλόνουν να τριπλοκαρκάρουν τώρα που είναι αμφίδρομης κίνησης, θα φοβηθούν ότι γίνουν μονόδρομοι;
Εμένα με προβληματίζει το γεγονός ότι μπορεί να γίνει μπάχαλο στην Πλ. Δημοκρατίας. Όσοι ανεβαίνουν την 26ης και θα στίψουν δεξιά προς Εγνατία, θα μπερδευόνται με όσους ήδη κινούνται και θέλουν να στρίψ)ουν προς Δωδεκανήσου. (Όχι βέβαια ότι και τώρα δεν γίνεται το έλα να δείς... |
|
Back to top |
|
|
jackoharas Junior Member
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Thu Dec 13, 2007 6:39 pm Post subject: |
|
|
Στη Δωδεκανήσου "κανονικά" , νομίζω, δεν επίτρέπεται το παρκάρισμα (σίγουρα πάντως δεν προβλέπεται). Τα πάρκιγκ που έχουν κάνει οι μπάτσοι είναι παράνομα.
Και στην Ιασωνίδου δεν επιτρέπεται κάθετο παρκάρισμα. Άσχετα αμα το κάνουν χρόνια τώρα. Ουσιαστικά μόνο σε πολύ λίγες οδούς τίθεται θέμα κάθετου παρκαρίσματος. Στις περισσότερες όπου γίνεται είναι παράνομο όπως στην Ολυμπιάδος. Για την Παύλου Μελά κτλ δεν ξέρω... |
|
Back to top |
|
|
mech.eng Visitor
Joined: 14 Dec 2007 Posts: 5 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Dec 14, 2007 11:53 pm Post subject: |
|
|
Γειά χαρά σε όλους. Είμαι εντελώς καινούργιος στο forum αλλά το παρακολουθώ εδώ και αρκετό καιρό σαν αναγνώστης. Το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον και αποφάσισα να συμμετάσχω κι εγώ ενεργά και να συνεισφέρω όπου μπορώ. Επειδή τυγχάνει να έχω σχέση με το έργο του Μετρό, θα ήθελα να διευκρινίσω ορισμένα πράγματα σχετικά με τα σιλό στο χώρο μπροστά από τη βιβλιοθήκη του ΑΠΘ για τα οποία έγινε λόγος παραπάνω. Ουσιαστικά, πρόκειται για δεξαμενές που περιέχουν υγρό μπετονίτη (μίγμα νερού και σκόνης μπετονίτη). Το υγρό αυτό χρησιμοποιείται για την πλήρωση του φρεατίου που ανοίγει η υδροφρέζα (το ψηλό κίτρινο μηχάνημα στο εργοτάξιο του Συντριβανίου) και σκοπό έχει να παρέχει στήριξη και αντοχή στα πρανή του φρεατίου το οποίο στο συγκεκριμένη θέση θα φτάσει σε βάθος 35μ. Η πλήρωση γίνεται παράλληλα με την εκσκαφή, ενώ υπάρχει συνεχής ανακύκλωση και καθαρισμός του μίγματος από τα χώματα της εξόρυξης σε συγκρότημα που βρίσκεται κάτω από τα σιλό. Η μεταφορά του γίνεται μέσω των σωληνώσεων που ανέφερε ο Mozart. Ο υγρός μπετονίτης απομακρύνεται εντελώς όταν γίνεται η σκυροδέτηση του φρεατίου. Είναι ακριβώς η ίδια μεθοδολογία με αυτήν στο εργοτάξιο της Βενιζέλου, μόνο που εκεί, λόγω στενότητας χώρου, οι δεξαμενές έχουν άλλη μορφή (παραλληλεπίπεδες). |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sat Dec 15, 2007 12:03 am Post subject: |
|
|
@ mech.eng
Καλώς ήρθες στο φόρουμ μας και άπαντες σου εύχονται καλά post. Όποτε μπορείς διοχέτευε πληροφορίες στο φόρουμ, να μαθαίνουμε και εμείς.
Όταν βρεις χρόνο διάβασε το κανονισμό του φόρουμ εδώ
Καλά post ! |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 8:44 pm Post subject: |
|
|
Γνωρίζει κάποιος πως θα γίνει η σύνδεση της επέκτασης προς Σταυρούπολη στην Πλ. Δημοκρατίας και αυτής της Καλαμαριάς στην Πατρικίου;
Οι σταθμοί θα είναι δυόροφοι; Όπως γίνεται στην Αθήνα πχ στο Σύνταγμα; |
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 9:35 pm Post subject: |
|
|
Απ' όσο γνωρίζω, ο σταθμός θα είναι σε ένα επίπεδο και απλά η γραμμή θα διακλαδίζεται μετά τον σταθμό. Λογικά τα τρένα θα γράφουν σε επιγραφή ποίος είναι ο προορισμός τους οπότε θα ξέρεις αν θα μπείς ή θα περιμένεις το επόμενο.
Απ' ότι λέγαν έχει προβλεφθεί ήδη η διακλάδωση της γραμμής και τα τούνελ θα κατασκευαστούν στα συγκεκριμένα σημεία με την διακλάδωση ώστε να μην χρειαστούν ξανασκάψιμο τα συγκεκριμένα σημεία.
Πάντως εμένα δεν μου γεμίζουν το μάτι οι διακλαδώσεις... καλύτερα δεν θα ήταν να είναι ξεχωριστές γραμμές με προοπτική να επεκταθούν και πέρα από τον σταθμό σε μεταγενέστερη φάση; Έτσι όπως παν να το κάνουν τώρα, θα γίνεται το αδιαχώρητο στον κεντρικό τομέα και στους ακριανούς θα υπολειτουργούν. Βέβαια η νεκροψία θα δείξει |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Jan 13, 2008 9:16 pm Post subject: |
|
|
Σε σχέδια της χάραξης που έχω δεί, περίπου από το Holiday Inn θα ξεκινάει η διακλάδωση προς Σταυρούπολη και δείχνει να πηγαίνει κάτω από οικοδομικά τετράγωνα (δεν χρησιμοποιεί τους υπάρχοντες δρόμους).
Άσχετο, αλλά τον Μάρτιο δεν υποτίθεται με τα λεγόμενα του προέδρου της Εγνατίας να ξεκινήσουν τα έργα (ή να ανατεθεί η μελέτη) για την Ανατολική εξωτερική περιφερειακή; Προφανώς ξεχάστηκε και αυτό το θέμα.
Πάντως μέρα με την μέρα η κατάσταση γίνεται αφόρητη και το χειρότερο είναι οτι υπάρχει μποτιλιάρισμα σε ολόκληρη την πόλη και όχι 1-2 σημεία που πιθανώς να δικαιολογούταν. |
|
Back to top |
|
|
jackoharas Junior Member
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Mon Jan 14, 2008 8:05 pm Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Σε σχέδια της χάραξης που έχω δεί, περίπου από το Holiday Inn θα ξεκινάει η διακλάδωση προς Σταυρούπολη και δείχνει να πηγαίνει κάτω από οικοδομικά τετράγωνα (δεν χρησιμοποιεί τους υπάρχοντες δρόμους). |
Πού τα είδες τα σχέδια;
chr.04 wrote: |
Πάντως μέρα με την μέρα η κατάσταση γίνεται αφόρητη και το χειρότερο είναι οτι υπάρχει μποτιλιάρισμα σε ολόκληρη την πόλη και όχι 1-2 σημεία που πιθανώς να δικαιολογούταν. |
Αφού δεν έχει παρθεί κανένα μέτρο. Ή μάλλον ξέχασα...έχουν παρθεί μέτρα. Τα εξής: μονοδρομίσεις Δωδεκανήσου και αρχής 26ης.
Αυτά είναι μοναδικά μέτρα που έχουν παρθεί. Ή μήπως μου διαφεύγει κάτι;
Πώς να μη γίνει μπουρδέλο όλη η πόλη; ουσιαστικά αφέθηκε στο έλεεος του Θεού. |
|
Back to top |
|
|
road352 New Member
Joined: 08 May 2006 Posts: 50 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 12:04 pm Post subject: |
|
|
Στη δίνη του δράματος Ζαχόπουλου περιήλθε και η κατασκευή της υποθαλάσσιας αρτηρίας.
Η συνέχεια στο άρθρο της "Μακεδονίας"
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=11264
Πάει και αυτή για αυτοκτονία όπως φαίνεται, το θεμα ειναι αν θα επιζήσει και πόσο βαριά θα είναι τα τραύματά της. |
|
Back to top |
|
|
Lucretius Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 4:42 pm Post subject: |
|
|
Η κατάσταση πάντως είναι φρικτή. ΧΘες έκανα 35 λεπτά για να κατέβω (με το αστικο) από το Κρατικό μουσείο σύγχρονης Τέχνης μέχρι την Εγνατία...Χάος |
|
Back to top |
|
|
Kerkyra_thessaloniki Junior Member
Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Sat Jan 19, 2008 5:07 pm Post subject: |
|
|
Ένα θα σου πω, Πολίχνη-Αγίων πάντων που φυσιολογικά με το αμάξι είναι δέκα λεπτά, 50 λεπτά!Έχει παραγίνει το κακό πραγματικά! |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 22, 2008 8:56 pm Post subject: |
|
|
45' Εύοσμος Αμπελόκηποι πως σας φαίνεται; Το έκανα πριν 2 περίπου βδομάδες χωρίς κάποιον προφανή λόγο (πχ να σκάβανε και να έχει κλείσει κάποιος δρόμος).
Την περασμένη βδομάδα έτυχε να χρησιμοποιήσω τον περιφερειακό από ανατολικά προς δυτικά το πρωί. Άκουγα διάφορα για την κίνηση, αλλά μου φάνηκε απίστευτο ότι πηγαίναμε σημειωτόν από την Τούμπα μέχρι Ευκαρπία, και πάλι χωρίς να έχει κάποιο ατύχημα. |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Tue Jan 22, 2008 9:06 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά ξέρω ότι οι παρατηρήσεις σας αφορούν συμπολίτες Θεσσαλονικιούς και λοιπούς γνώστες της πόλης ... αλλά μήπως σας είναι εύκολο να παραθέσετε και τα χιλιόμετρα των διαδρομών που σχολιάζετε; Έτσι για να πάρουμε μια γεύση και οι Αθηναίοι για τα χάλια που επικρατούν στο βορρά ...
Ευχαριστώ! |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Jan 22, 2008 9:06 pm Post subject: |
|
|
Απ' ότι άκουσα στο ράδιο Θεσ/νικη, αυτό οφείλεται στα βαριά οχήματα (νταλίκες) που είναι αργά και ανεβαίνουν την ανηφόρα μετά την Τούμπα.
Η ταχύτητα πέφτει πολύ κι έτσι έχουμε το πιο πάνω φαινόμενο. Συζητήται η απαγόρευση των βαριών οχημάτων κατά τις ώρες αιχμής μεταξύ συγκοινωνιολόγων και τροχαίας Θεσ/νίκης |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 22, 2008 9:35 pm Post subject: |
|
|
Πολύ απλά ο περιφερειακός έχει κορεστεί και παρόλο που έγιναν οι κόμβοι στα ανατολικά του, πλέον δεν μπορεί να εξυπηρετήσει την πόλη.
Και παρόλα τα (όπως αποδεικνύονται) παραμύθια του κ. Γούλα (νομίζω) προέδρου της Εγνατίας, καμία απολύτως κίνηση δεν έγινε ολόκληρη την χρονιά που πέρασε για την εξωτερική περιφερειακή (όπως ο ίδιος δήλωνει στην τηλεόραση Παπαγεωργόπουλου, τον Μάρτιο 2008 θα ξεκινήσουν τα έργα).
Η υποθαλάσσια όπως την σχεδιάζανε ευτυχώς δεν φαίνεται να κατασκευάζεται.
Για μένα δυστυχώς ευθύνονται οι τοπικοί παράγοντες (Βάσιπαπ, Πανίκας, λοιποί βουλευτές της πόλης, ο Κωστάκης, ο Γιωργάκης, ο Καρατζαφέρης εκλέγονται σαν βουλευτές Α' Θεσσαλονίκης), που δεν έχουν κανένα μα κανένα απολύτως όραμα για την πόλη και είναι απλώς διαχειριστές.
Μήπως ήρθε η ώρα να ξυπνάμε σιγά σιγά; |
|
Back to top |
|
|
|