stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 128, 129, 130 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sat Nov 24, 2007 12:43 pm    Post subject: Reply with quote

Λοιπόν χθεσινοβραδινά φρέσκα νέα!! (και καλά!! Smile )

Ξεκίνησε εδώ και λίγο καιρό η θεμελίωση των πυλώνων της γέφυρας μεταξύ των σηράγγων Συρτού και Αγ. Τριάδος!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sat Nov 24, 2007 2:13 pm    Post subject: Reply with quote

Very Happy Very Happy Very Happy
------
www.minenv.gr
Επιθεώρηση των έργων στο πέταλο του Μαλλιακού απ'το Σουφλιά. Μέχρι το Μάιο του 2008 θα προστεθούν άλλα 21 χλμ, κυρίως το τμήμα Θερμοπύλες-Λαμία, δηλ σύνολο 58 χλμ αυτοκ/μου. Ελπίζουμε ότι τα 12 χιλιόμετρα "αυτοκινητοδρόμου" απ'τη Σκάρφεια μέχρι τις Θερμοπύλες να έχουν γίνει κανονικός αυτοκ/μος.
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Sun Nov 25, 2007 9:47 pm    Post subject: Reply with quote

Εξαιρετικα τα νεα απο το πεταλο! Very Happy Πιστευω οτι εκτος πολυ συγκλονιστικου απροοπτου τα χρονοδιαγραμματα που εδωσε ο Σουφλιας θα τηρηθουν. Περασα απο εκει το Σ/Κ 17-18 Νοεμβρη και ειδα οτι και Κυριακη βραδυ δουλευαν. Φαινεται οτι εκει δεν εχουν προβληματα οικονομικης ρευστοτητας σαν καποιες αλλες εταιριες (λεγε με ΑΕΓΕΚ)
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sun Nov 25, 2007 10:14 pm    Post subject: Reply with quote

Να δώσουμε λίγο τα χρονοδιαγράμματα παράδοσης των επιμέρους τμημάτων της ιονίας μέχρι τον Κουβαρά.
Αντίρριο-Κεφαλόβρυσο Σεπτέμβριος 2011
Κεφαλόβρυσο-Αγγελόκαστρο (1ο υπότμημα παράκαμψης Αγρινίου, ημιτελές) Ιούλιος 2010
Αγγελόκαστρο-Κουβαράς (2ο υπότμημα παράκ. Αγρινίου υπό κατασκευή) Μάρτιος 2009.
Μπορεί κάποιος να μου λύσει την απορία γιατί θα πρέπει το πρώτο τμήμα της παράκαμψης που είναι μικρότερο και ΣΧΕΔΟΝ έτοιμο, να παραδοθεί μετά από περισσότερο από ένα χρόνο απ'ότι το 2ο?? Δείτε το και στο google earth το τμήμα είναι έτοιμο και λείπουν μόνο τα στηθαία, τελική άσφαλτος και τα ηλεκτρομηχανολογικά, σημάνσεις τέλος πάντων το μεγαλύτερο μέρος των εργασιών έχει γίνει και ότι απομένει φαντάζει δουλειά μερικών μηνών, γιατί να χρειάζεται 3 χρόνια??
Back to top
View user's profile Send private message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Sun Nov 25, 2007 11:54 pm    Post subject: Reply with quote

Ελπίζω πάντως να μην είναι αφορμή για να μετακινηθεί παραπίσω το χρονοδιάγραμμα για το δεύτερο κομμάτι...
Back to top
View user's profile Send private message
kounoupis
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jan 2007
Posts: 76

PostPosted: Mon Nov 26, 2007 1:03 am    Post subject: Reply with quote

Μεταφέρθηκε στο topic για τα ΜΜΜ της Αθήνας

Υ
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Mon Nov 26, 2007 2:23 pm    Post subject: Reply with quote

Κάτι κινείται φαίνεται με τους ΣΕΑ στην Εγνατία....τέρμα το κατούρημα στα...χωράφια.
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=9055
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 779

PostPosted: Mon Nov 26, 2007 8:56 pm    Post subject: Reply with quote

Ο σταθμός διοδίων έξω από το Γιάννενα της Εγνατίας Οδού θα αποκτήσει και ανοδωμή....

http://www.capital.gr/news.asp?Details=400352
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Nov 28, 2007 12:04 pm    Post subject: Reply with quote

Προκηρύχθηκε η μελέτη του δρόμου Δράμας- Αμφίπολης
(28/11/2007)
Η προκήρυξη της μελέτης για την κατασκευή του οδικού άξονα Δράμας- Αμφίπολης δημοσιεύθηκε χθες στον ελληνικό Τύπο και στην υπηρεσία επίσημων εκδόσεων των ευρωπαϊκών κοινοτήτων στο Λουξεμβούργο. Πρόκειται για άξονα 4 λωρίδων κυκλοφορίας με κόστος μελέτης περίπου 3 εκατ. ευρώ, ενώ το συνολικό κόστος του έργου θα υπερβεί τα 80 εκατ. ευρώ. «Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο που προβλέφθηκε ποτέ για το νομό Δράμας και αποδεικνύει, για μία ακόμη φορά, το έμπρακτο ενδιαφέρον του Πρωθυπουργού της χώρας, Κώστα Καραμανλή, για το Νομό Δράμας» δήλωσε ο υπουργός Μακεδονίας- Θράκης Μαργαρίτης Τζίμας εκφράζοντας την ικανοποίησή του που οι προσπάθειες του ιδίου και του νομάρχη Δράμας είχαν αποτέλεσμα. ερτ
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Wed Nov 28, 2007 5:13 pm    Post subject: Reply with quote

ole! ole!!

Αντε μακάρι να γίνει αυτό το έργο πραγματικότητα (σύντομα) μιας και οι κατα τοπους αναθέσεις και μικροέργα είναι μπαλώματα και απο ποιότητα και προδιαγραφες... Razz
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Nov 28, 2007 9:19 pm    Post subject: Reply with quote

Έρχομαι και εγώ να γιορτάσω τα ευχάριστα νέα για τον δρόμο της Δράμας. Επιτέλους μετά από 18 χρόνια που ξεκίνησαν τα έργα στην Αμφίπολη, θα ξανακινήσουν πάλι!
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Nov 29, 2007 10:15 am    Post subject: Αμφίπολη-Δράμα Reply with quote

Πράγματι είναι πολύ σημαντικό αυτό το έργο που θα βγάλει τη Δράμα απ' την απομόνωση!!
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 779

PostPosted: Thu Nov 29, 2007 11:56 am    Post subject: Reply with quote

Ποια απομόνωση της Δράμας ρε παιδιά? Ελεος !!! 30 λεπτά με normal ταχύτητα απέχει η πόλη της Δράμας από τον κόμβο της Εγνατίας και την πόλη της Καβάλας.
Σαφώς και ο στόχος θα πρέπει να ειναι η πλήρης ανακατασκευή του δρόμου, να έρθει σε επίπεδο αυτοκινητοδρόμου με νισίδα κλπ, επίσης να φύγει μακρυά από τον αρχαιολογικό των Φιλίππων αλλά όχι και απομονωμένη η Δράμα.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Nov 29, 2007 12:33 pm    Post subject: Reply with quote

Engineer η είδηση αφορά το δρόμο Αμφίπολης-Δράμας (από τον Κόμβο του Στρυμόνα της Εγνατίας) και όχι το δρόμο Καβάλας-Δράμας (που τέμνει την Εγνατία στον Κόμβο του Αγ. Σύλλα)
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 779

PostPosted: Thu Nov 29, 2007 3:47 pm    Post subject: Reply with quote

Ουπς .....αλακία

Ζητώ συγνώμη για τη βιασύνη μου.

Αυτός ο δρόμος ξεκινά από τη διαστάυρωση του Στρυμώνα εκεί που τελείωνει το φτιαγμένο κομάτι της Εγνατιας και πηγαίνει για Σέρρες και κάποια στιγμη έχει διασταύρωση για Δράμα. Σωστά?
Τι θα εξυπηρετήσει ένας τέτοιος δρόμος μελοντικά όταν θα είναι έτοιμη η μεσόγεια χάραξη της Εγνατίας? (εκτός του ότι δεν θα έχει διόδια...) Πόσο θα συντομεύσει την απόσταση Θεσσαλονίκης Δράμας ? Δεν λέω καλοί οι ωραίοι δρόμοι αλλά ορισμένες φορές η κατανομή κονδυλίων από το κράτος στις περιφέρειες είναι τουλάχιστον ασύμετρη για να μην πω τίποτα χειρότερο.

Στο γενικο σχόλιο περί απομόνωσης επιμένω.

Το σημερνο ευχάριστο νεο από την Νοτια Ελλάδα. Ο ΜΩΡΕΑΣ διανοίγει κανονικα της Συραγγες στο Νεοχωρι και στο Αρτεμήσιο και με εξαιρετικούς ρυθμούς. Και το σπουδαιότερο: Η σύμβαση παραχωρησης δεν εχει ακομη την εγκριση της Ευρωπαικης Ενωσης. Τωρα αυτό δεν ξερω αν ειναι καλο η κακο...

http://www.eleftherianews.gr/openpdf.php?p_id=13
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Nov 29, 2007 6:47 pm    Post subject: Reply with quote

Δηλαδή κατά την γνώμη σου για να πάει κάποιος στην Δράμα πρέπει να πάει μέσω Καβάλας;

Ο δρόμος δεν εξυπηρετεί μόνο την Δράμα, ενδιάμεσα διασχίζει ένα σημαντικό κομμάτι των Σερρών (συμπεριλαμβάνεται και η Πρώτη, το χωριό των Καραμανλήδων), και κροσσάρει και τον δρόμο Σερρών - Καβάλας στο ύψος της Νέας Μπάφρας. (αν ποτέ ολοκληρωθεί και αυτός).

Το χωριό μου (ηρωϊκή Νικήσιανη Καβάλας) από τον κόμβο της Μπάφρας μέχρι πριν 2-3 χρόνια ήταν τουλάχιστον ένα 20 λεπτο γιατί έπρεπε να μπω σε 2 χωριά (Ηλιοκώμη και Κορμίστα) και ο δρόμος ήταν τρισάθλιος με ανηφόρες κατηφόρες και στροφές. Μετά έφτιαξαν ένα κομμάτι του δρόμου Σέρρες-Καβάλα, και ο χρόνος μειώθηκε σε λιγότερα από 3 λεπτά.

Το ίδιο θα συμβεί και για την Δράμα, ενώ χρειάζεσαι τουλάχιστον 45 λεπτά από την Αμφίπολη μέχρι την πόλη, με τον καινούργιο δρόμο θα μειωθεί σημαντικά.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 779

PostPosted: Thu Nov 29, 2007 7:32 pm    Post subject: Reply with quote

Να ξεκαθαρισω ότι δεν εχω προβλημα με την πολη της Δραμας ουτε και με την περιοχη γενικοτερα καθοτι την εχω επισκεφτει δυο φορες και εχω ανεβει μεχρι το δασικο χωριο στην Ελατια για οσους γνωριζουν...

Το προβλημα μου ειναι αυτο που λεμε ισσοροπη αναπτυξη. Δεν ειναι δυνατον να δαπανηθουν τοσα χρηματα σε αυτη τη περιφερεια της Ελλαδας και αντιστοιχα το Καρπενηση να μην βλεπει φως στον προγραμματισμο της αναβαθμισης του οδικου αξονα που τον συνδεει με την Λαμια και προσεχως τον Ε-65. Απο την άλλη πλευρα που ο δρομος καταληγει μετα από απειρες στροφες στο Αγρινιο, η κατασταση ειναι τραγικη και μαλλον θα μεινει για πολλα χρονια ετσι. Και περνοντας αφορμη από αυτο που εγραψες για την Πρωτη Σερρων που ειναι η γενετειρα της οικογενειας Καραμανλη, προφανως οι Καρπενησιωτες θα (ξανα) δουν προκοπη άμα πρωθυπουργος της χωρας γινει η Κα Μπακογιαννη. Ας μην ξεχναμε οτι η συραγγα Τυμφριστου που κατεβασε σημαντικα το χρονο ταξιδιου μεταξυ Λαμιας και Καρπενησιου ξεκινησε να κατασκευαζεται επι Μητσοτακη. (Να μην ασχοληθουμε τωρα με τα τεχνολογικα αισχη που εγιναν αρχικα και που κατεληξε η πρωτη συραγγα που κατασκευαστηκε....)

Με αυτες τις λογικες εχω προβλημα.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Nov 29, 2007 8:01 pm    Post subject: Reply with quote

Engineer wrote:
Ο ΜΩΡΕΑΣ διανοίγει κανονικα της Συραγγες στο Νεοχωρι και στο Αρτεμήσιο και με εξαιρετικούς ρυθμούς. Και το σπουδαιότερο: Η σύμβαση παραχωρησης δεν εχει ακομη την εγκριση της Ευρωπαικης Ενωσης. Τωρα αυτό δεν ξερω αν ειναι καλο η κακο...

Kαλά κάνει!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Άμα οι άλλοι δηλ κάθονται και ξύνουν την κοιλιά τους τι να κάνουμε δηλαδή. Ας το κανε κι η άλλη η Hellenic Autopistas που μέχρι στιγμής πίνει τον καφέ της.
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Thu Nov 29, 2007 8:16 pm    Post subject: Reply with quote

Νεότερα απο την μεσόγεια χάραξη.
Ένα μεγάλο τμήμα των εργασιών μετατοπίστηκε απο διασταύρωση Ακροποτάμου προς Κοκκινοχώρι(λοφώδες τμήμα), ενώ στο καθαρά πεδινό κομμάτι σε μεγάλη έκταση έχει τοποθετηθεί ήδη το χαλίκι δηλαδή τα χωματουργικά προχωράν καλά. Αντίστοιχα εντατικά και απο Αγ.Ανδρέα προς Σύμβολο...ελπίζω σε φωτορεπορταζ μέσα στον Δεκέμβριο.
ps ..Τον περασμένο μήνα κατάλαβα τι περνούν οι φίλοι μας οι αθηναίοι με την ακατάσχετη φλυαρία εμας των βορείων με την εγνατία...(επεκτάσεις Αττικής Οδού)
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Nov 29, 2007 8:38 pm    Post subject: Reply with quote

Όταν λες μετατοπίστηκε, αλλαγή χάραξης?? Shocked Δηλ έπεσε το χαλίκι, όπου να ναι πέσει κι η άσφαλτος?
Back to top
View user's profile Send private message
starlet
New Member
New Member


Joined: 29 Mar 2007
Posts: 23
Location: Athens / Corfu

PostPosted: Fri Nov 30, 2007 12:19 am    Post subject: Reply with quote

Οι τελευταιες ειδησεις για τα εργα των αυτοκινητοδρομων λενε οτι περασε σημερα απο τη Βουλη η συμβση παραχωρησης του δρομου Ελευσινα - Κορινθος - Πατρα κλπ.

Η Ναυτεμπορικη το δημοσιευει ως ακολουθως
http://www.naftemporiki.gr/news/static/07/11/29/1445527.htm

Οι υπογραφες πεσανε, οι ψηφοι πεσανε, αντε να πεσει τωρα και καμμια τσαπια.
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Fri Nov 30, 2007 12:08 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Όταν λες μετατοπίστηκε, αλλαγή χάραξης?? Δηλ έπεσε το χαλίκι, όπου να ναι πέσει κι η άσφαλτος?

Οχι δεν αλλάζει η χάραξη...απλά άρχισαν τα χωματουργικά σε περιοχή που είχαν κάνει μόνο τεχνικά ...Για άσφαλτο νωρίς το βλέπω εξάλου το στηθαίο ακόμα δεν έχει φτιαχτεί (πάντως σε όλο το πεδινό τμήμα κρίνοντας απο το ύψος των τεχνικών έργων τα χωματουργικά έχουν ξεπεράσει το 50%)
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Nov 30, 2007 12:53 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι η σύμβαση κυρώθηκε το γράφει η ιστοσελίδα της Βουλής, όοοχι για να μαστε σίγουροι! Έξι ώρες το συζητούσαν το θέμα (τι συζητούσατε ρε παιδιά?) ένα κατεβατό στα πρακτικά, δεν ειπώθηκε τίποτα το καινούριο ή το ιδιαίτερο, ο καθένας να πει τον πόνο του, το υπερψήφισαν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ και το καταψήφισαν ως συνήθως οι άλλοι... Οι κύριες αντιρρήσεις που εκφράστηκαν αφορούσαν τους περιβαλλοντικούς όρους ιδίως στην περιοχή του Καϊάφα που θα περάσει με cut and cover 300μ (ενδεχομένως 600μ, θα αποφασιστεί σύντομα) μπροστά απ'τη λίμνη και όχι απ'το Λάπιθα με σήραγγα επειδή κανένας ειδικός δεν διαβεβαίωσε το Σουφλιά ότι η σήραγγα δεν θα πλήξει σε μεγάλο βαθμό τις πηγές της λίμνης. Οι πυρκαγιές του καλοκαιριού επηρρεάζουν τη ζώνη του δρόμου σε μήκος 200μ στην Αργολίδα, και από 100μ στον Πύργο και τη Ζαχάρω, όπου εξετάστηκαν επί τόπου και επικαιροποιήθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι. Άλλο θέμα ήταν τα διόδια που τα θεωρούν ακριβά. (όντως κάπως είναι, 7,20 ευρώ Ελευσίνα-Πάτρα...), ο Σουφλιάς τόνισε τις πληρωμές του αναδόχου προς το δημόσιο που θα είναι το 70% των εσόδων (?, αυτό δεν το πολυκαταλαβαίνω), έκανε επίσης λόγο για το μέγεθος του έργου των έξι συμβάσεων που είναι το μεγαλύτερο στην Ευρώπη και είναι εντυπωσιακό πώς εξετελέσθη σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Σχετικά με τα τεχνικά το ΠΑΣΟΚ ήθελε το Κόρινθος-Πάτρα να κατασκευαστεί κατευθείαν με 3+ΛΕΑ και όχι μόνο τα τεχνικά. Εντωμεταξύ η τρίτη λωρίδα που θα διαθέτει ο δρόμος θα έχει πλάτος 3μ. (και όχι 3,75). Επίσης οι 3 μεγάλες σήραγγες θα κατασκευαστούν με 2 λωρίδες ενώ το ΠΑΣΟΚ επέμεινε να κατασκευαστούν τουλάχιστον όπως ο υπόλοιπος δρόμος δηλ με 3 λωρίδες. Βάλε μελλοντικά και μια ΛΕΑ απ'τις 4 λωρίδες ο δρόμος θα στενεύει στις δύο. Δίκιο έχουν, σκεφτείτε τώρα στην Κακιά Σκάλα να στενεύει ξαφνικά ο δρόμος σε δύο λωρίδες. Τα έργα θα ξεκινήσουν σε περίπου 3 μήνες και για το τμήμα Αλφειός-Τσακώνα που θα διαθέτει μόνο 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση υπάρχει το ενδεχόμενο αλλά και η πίεση απ'το υπουργείο να τελειώσει πριν τους 72 μήνες.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Fri Nov 30, 2007 2:12 pm    Post subject: Reply with quote

Δηλαδή το μεγαλύτερο μέρος του τμήματος Κόρινθος-Πάτρα θα έχει 3λωρίδες ανά κατεύθυνση χωρίς Λ.Ε.Α.;;;Shocked
Τι είναι πάλι τούτο...; Confused
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 779

PostPosted: Fri Nov 30, 2007 4:59 pm    Post subject: Reply with quote

Ποιος σου είπε ότι δεν θα έχει ? απλώς αντι για πλάτος 2,20 θα εχει πλατος
3,00 μετρα. Και βέβαια αυτό σημαίνει ότι οι λωρίδες κυκλοφορίας θα είναι ΔΥΟ αφού στην Λωρίδα Εκτάκτου Ανάγκης ΔΕΝ ΟΔΗΓΟΥΜΕ.
Ειδικότερα από ότι δίνεται στο κέιμενο που μπορεί να βρει κανείς στο site του ΥΠΕΧΩΔΕ θα γινει διαπλάτυνση του δρομου με τρεις λωρίδες + ΛΕΑ από το κόμβο που πάμε για Τριπολη μέχρι και τον κόμβο του ΚΙΑΤΟΥ. Από εκεί και μετά κοβουμε μια λωριδα κυκλοφοριας και παμε σε δυο λωριδες + ΛΕΑ οπου ομως η ΛΕΑ ειναι μεγαλυτερη του απο το standard και εχει πλατος 3 μετρα. Αυτο συνεχιζεται μεχρι το Ριο και τον κομβο της Γεφυρας. Κατα εναν πολυ παραξενο τροπο ελαχιστος κοσμος εχει καταλαβει ακομα και συναδελφοι μου μηχανικοι οτι θα κατασκευαστει δρομος με δυο λωριδες κυκλοφοριας ανα κατευθυνση και οχι τρεις. Εχουν τσιμπησει ολοι επειδη τους λενε οτι η οδος θα εχεις τρεις λωριδες ανα κατευθυνση....
Αν υποθεσουμε οτι τα τεχνικα του εργου θα γινουν πιο φαρδια για να καλυψουν μελοντικη διαπλατυνση οπως λεγεται απο το ΥΠΕΧΩΔΕ τοτε αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι οι συραγγες θα φτιαχτουν με δυο λωριδες και πληρη λωριδα εκτακτης αναγκης και αμα ποτε γινει η διαπλατυνση τοτε η ΛΕΑ θα μετατραπει σε τριτη λωριδα και η συραγγα δεν θα εχει χωρο να σταματησεις χωρις να εμποδισεις την κυκλοφορια στη δεξια λωριδα παρα μονο ανα 250 m οπως ειναι οι συραγγες στην παρακαμψη της Καστανιας της Εγαντιας οδου.
Ολα ειναι θεμα κοστους. Στην προκειμενη περιπτωση ο δρομος θα ειναι για καποια χρονια ιδωτικος και ο αναδοχος θα πληρωνει με τα διοδια που θα εισπρατει τις τραπεζες. Θα μπορουσε να γινει απο την αρχη με 3 λωριδες + ΛΕΑ και να ειναι ολα ΟΚ. Οσο για τα διοδια και το κοστος τα πραγματα ειναι απλα. Οποιος δε γουσταρει να παει απο την παλια. Προκλητικο αυτο που λεω αλλα εχω βαρεθει το παραμυθι με το κοστος και την ακριβεια οταν ακουμπαμε τα κερατα μας στα νυχτερινα μαγαζια και βαζουμε κλιματιστικο μεχρι και στην κουζινα του σπιτιου για να λειτουργουμε το φουρνο χωρις προβλημα καλοκαιριατικα με 45C.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 128, 129, 130 ... 152, 153, 154  Next
Page 129 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr