View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 12:43 pm Post subject: |
|
|
Λοιπόν χθεσινοβραδινά φρέσκα νέα!! (και καλά!! )
Ξεκίνησε εδώ και λίγο καιρό η θεμελίωση των πυλώνων της γέφυρας μεταξύ των σηράγγων Συρτού και Αγ. Τριάδος!!! |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 2:13 pm Post subject: |
|
|
------
www.minenv.gr
Επιθεώρηση των έργων στο πέταλο του Μαλλιακού απ'το Σουφλιά. Μέχρι το Μάιο του 2008 θα προστεθούν άλλα 21 χλμ, κυρίως το τμήμα Θερμοπύλες-Λαμία, δηλ σύνολο 58 χλμ αυτοκ/μου. Ελπίζουμε ότι τα 12 χιλιόμετρα "αυτοκινητοδρόμου" απ'τη Σκάρφεια μέχρι τις Θερμοπύλες να έχουν γίνει κανονικός αυτοκ/μος. |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 9:47 pm Post subject: |
|
|
Εξαιρετικα τα νεα απο το πεταλο! Πιστευω οτι εκτος πολυ συγκλονιστικου απροοπτου τα χρονοδιαγραμματα που εδωσε ο Σουφλιας θα τηρηθουν. Περασα απο εκει το Σ/Κ 17-18 Νοεμβρη και ειδα οτι και Κυριακη βραδυ δουλευαν. Φαινεται οτι εκει δεν εχουν προβληματα οικονομικης ρευστοτητας σαν καποιες αλλες εταιριες (λεγε με ΑΕΓΕΚ) |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 10:14 pm Post subject: |
|
|
Να δώσουμε λίγο τα χρονοδιαγράμματα παράδοσης των επιμέρους τμημάτων της ιονίας μέχρι τον Κουβαρά.
Αντίρριο-Κεφαλόβρυσο Σεπτέμβριος 2011
Κεφαλόβρυσο-Αγγελόκαστρο (1ο υπότμημα παράκαμψης Αγρινίου, ημιτελές) Ιούλιος 2010
Αγγελόκαστρο-Κουβαράς (2ο υπότμημα παράκ. Αγρινίου υπό κατασκευή) Μάρτιος 2009.
Μπορεί κάποιος να μου λύσει την απορία γιατί θα πρέπει το πρώτο τμήμα της παράκαμψης που είναι μικρότερο και ΣΧΕΔΟΝ έτοιμο, να παραδοθεί μετά από περισσότερο από ένα χρόνο απ'ότι το 2ο?? Δείτε το και στο google earth το τμήμα είναι έτοιμο και λείπουν μόνο τα στηθαία, τελική άσφαλτος και τα ηλεκτρομηχανολογικά, σημάνσεις τέλος πάντων το μεγαλύτερο μέρος των εργασιών έχει γίνει και ότι απομένει φαντάζει δουλειά μερικών μηνών, γιατί να χρειάζεται 3 χρόνια?? |
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 11:54 pm Post subject: |
|
|
Ελπίζω πάντως να μην είναι αφορμή για να μετακινηθεί παραπίσω το χρονοδιάγραμμα για το δεύτερο κομμάτι... |
|
Back to top |
|
 |
kounoupis Junior Member

Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Mon Nov 26, 2007 1:03 am Post subject: |
|
|
Μεταφέρθηκε στο topic για τα ΜΜΜ της Αθήνας
Υ |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 779
|
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Nov 28, 2007 12:04 pm Post subject: |
|
|
Προκηρύχθηκε η μελέτη του δρόμου Δράμας- Αμφίπολης
(28/11/2007)
Η προκήρυξη της μελέτης για την κατασκευή του οδικού άξονα Δράμας- Αμφίπολης δημοσιεύθηκε χθες στον ελληνικό Τύπο και στην υπηρεσία επίσημων εκδόσεων των ευρωπαϊκών κοινοτήτων στο Λουξεμβούργο. Πρόκειται για άξονα 4 λωρίδων κυκλοφορίας με κόστος μελέτης περίπου 3 εκατ. ευρώ, ενώ το συνολικό κόστος του έργου θα υπερβεί τα 80 εκατ. ευρώ. «Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο που προβλέφθηκε ποτέ για το νομό Δράμας και αποδεικνύει, για μία ακόμη φορά, το έμπρακτο ενδιαφέρον του Πρωθυπουργού της χώρας, Κώστα Καραμανλή, για το Νομό Δράμας» δήλωσε ο υπουργός Μακεδονίας- Θράκης Μαργαρίτης Τζίμας εκφράζοντας την ικανοποίησή του που οι προσπάθειες του ιδίου και του νομάρχη Δράμας είχαν αποτέλεσμα. ερτ |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed Nov 28, 2007 5:13 pm Post subject: |
|
|
ole! ole!!
Αντε μακάρι να γίνει αυτό το έργο πραγματικότητα (σύντομα) μιας και οι κατα τοπους αναθέσεις και μικροέργα είναι μπαλώματα και απο ποιότητα και προδιαγραφες...  |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Nov 28, 2007 9:19 pm Post subject: |
|
|
Έρχομαι και εγώ να γιορτάσω τα ευχάριστα νέα για τον δρόμο της Δράμας. Επιτέλους μετά από 18 χρόνια που ξεκίνησαν τα έργα στην Αμφίπολη, θα ξανακινήσουν πάλι! |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 10:15 am Post subject: Αμφίπολη-Δράμα |
|
|
Πράγματι είναι πολύ σημαντικό αυτό το έργο που θα βγάλει τη Δράμα απ' την απομόνωση!! |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 779
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 11:56 am Post subject: |
|
|
Ποια απομόνωση της Δράμας ρε παιδιά? Ελεος !!! 30 λεπτά με normal ταχύτητα απέχει η πόλη της Δράμας από τον κόμβο της Εγνατίας και την πόλη της Καβάλας.
Σαφώς και ο στόχος θα πρέπει να ειναι η πλήρης ανακατασκευή του δρόμου, να έρθει σε επίπεδο αυτοκινητοδρόμου με νισίδα κλπ, επίσης να φύγει μακρυά από τον αρχαιολογικό των Φιλίππων αλλά όχι και απομονωμένη η Δράμα. |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 12:33 pm Post subject: |
|
|
Engineer η είδηση αφορά το δρόμο Αμφίπολης-Δράμας (από τον Κόμβο του Στρυμόνα της Εγνατίας) και όχι το δρόμο Καβάλας-Δράμας (που τέμνει την Εγνατία στον Κόμβο του Αγ. Σύλλα) |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 779
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 3:47 pm Post subject: |
|
|
Ουπς .....αλακία
Ζητώ συγνώμη για τη βιασύνη μου.
Αυτός ο δρόμος ξεκινά από τη διαστάυρωση του Στρυμώνα εκεί που τελείωνει το φτιαγμένο κομάτι της Εγνατιας και πηγαίνει για Σέρρες και κάποια στιγμη έχει διασταύρωση για Δράμα. Σωστά?
Τι θα εξυπηρετήσει ένας τέτοιος δρόμος μελοντικά όταν θα είναι έτοιμη η μεσόγεια χάραξη της Εγνατίας? (εκτός του ότι δεν θα έχει διόδια...) Πόσο θα συντομεύσει την απόσταση Θεσσαλονίκης Δράμας ? Δεν λέω καλοί οι ωραίοι δρόμοι αλλά ορισμένες φορές η κατανομή κονδυλίων από το κράτος στις περιφέρειες είναι τουλάχιστον ασύμετρη για να μην πω τίποτα χειρότερο.
Στο γενικο σχόλιο περί απομόνωσης επιμένω.
Το σημερνο ευχάριστο νεο από την Νοτια Ελλάδα. Ο ΜΩΡΕΑΣ διανοίγει κανονικα της Συραγγες στο Νεοχωρι και στο Αρτεμήσιο και με εξαιρετικούς ρυθμούς. Και το σπουδαιότερο: Η σύμβαση παραχωρησης δεν εχει ακομη την εγκριση της Ευρωπαικης Ενωσης. Τωρα αυτό δεν ξερω αν ειναι καλο η κακο...
http://www.eleftherianews.gr/openpdf.php?p_id=13 |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 6:47 pm Post subject: |
|
|
Δηλαδή κατά την γνώμη σου για να πάει κάποιος στην Δράμα πρέπει να πάει μέσω Καβάλας;
Ο δρόμος δεν εξυπηρετεί μόνο την Δράμα, ενδιάμεσα διασχίζει ένα σημαντικό κομμάτι των Σερρών (συμπεριλαμβάνεται και η Πρώτη, το χωριό των Καραμανλήδων), και κροσσάρει και τον δρόμο Σερρών - Καβάλας στο ύψος της Νέας Μπάφρας. (αν ποτέ ολοκληρωθεί και αυτός).
Το χωριό μου (ηρωϊκή Νικήσιανη Καβάλας) από τον κόμβο της Μπάφρας μέχρι πριν 2-3 χρόνια ήταν τουλάχιστον ένα 20 λεπτο γιατί έπρεπε να μπω σε 2 χωριά (Ηλιοκώμη και Κορμίστα) και ο δρόμος ήταν τρισάθλιος με ανηφόρες κατηφόρες και στροφές. Μετά έφτιαξαν ένα κομμάτι του δρόμου Σέρρες-Καβάλα, και ο χρόνος μειώθηκε σε λιγότερα από 3 λεπτά.
Το ίδιο θα συμβεί και για την Δράμα, ενώ χρειάζεσαι τουλάχιστον 45 λεπτά από την Αμφίπολη μέχρι την πόλη, με τον καινούργιο δρόμο θα μειωθεί σημαντικά. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 779
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 7:32 pm Post subject: |
|
|
Να ξεκαθαρισω ότι δεν εχω προβλημα με την πολη της Δραμας ουτε και με την περιοχη γενικοτερα καθοτι την εχω επισκεφτει δυο φορες και εχω ανεβει μεχρι το δασικο χωριο στην Ελατια για οσους γνωριζουν...
Το προβλημα μου ειναι αυτο που λεμε ισσοροπη αναπτυξη. Δεν ειναι δυνατον να δαπανηθουν τοσα χρηματα σε αυτη τη περιφερεια της Ελλαδας και αντιστοιχα το Καρπενηση να μην βλεπει φως στον προγραμματισμο της αναβαθμισης του οδικου αξονα που τον συνδεει με την Λαμια και προσεχως τον Ε-65. Απο την άλλη πλευρα που ο δρομος καταληγει μετα από απειρες στροφες στο Αγρινιο, η κατασταση ειναι τραγικη και μαλλον θα μεινει για πολλα χρονια ετσι. Και περνοντας αφορμη από αυτο που εγραψες για την Πρωτη Σερρων που ειναι η γενετειρα της οικογενειας Καραμανλη, προφανως οι Καρπενησιωτες θα (ξανα) δουν προκοπη άμα πρωθυπουργος της χωρας γινει η Κα Μπακογιαννη. Ας μην ξεχναμε οτι η συραγγα Τυμφριστου που κατεβασε σημαντικα το χρονο ταξιδιου μεταξυ Λαμιας και Καρπενησιου ξεκινησε να κατασκευαζεται επι Μητσοτακη. (Να μην ασχοληθουμε τωρα με τα τεχνολογικα αισχη που εγιναν αρχικα και που κατεληξε η πρωτη συραγγα που κατασκευαστηκε....)
Με αυτες τις λογικες εχω προβλημα. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 8:01 pm Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | Ο ΜΩΡΕΑΣ διανοίγει κανονικα της Συραγγες στο Νεοχωρι και στο Αρτεμήσιο και με εξαιρετικούς ρυθμούς. Και το σπουδαιότερο: Η σύμβαση παραχωρησης δεν εχει ακομη την εγκριση της Ευρωπαικης Ενωσης. Τωρα αυτό δεν ξερω αν ειναι καλο η κακο... |
Kαλά κάνει!!! Άμα οι άλλοι δηλ κάθονται και ξύνουν την κοιλιά τους τι να κάνουμε δηλαδή. Ας το κανε κι η άλλη η Hellenic Autopistas που μέχρι στιγμής πίνει τον καφέ της. |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 8:16 pm Post subject: |
|
|
Νεότερα απο την μεσόγεια χάραξη.
Ένα μεγάλο τμήμα των εργασιών μετατοπίστηκε απο διασταύρωση Ακροποτάμου προς Κοκκινοχώρι(λοφώδες τμήμα), ενώ στο καθαρά πεδινό κομμάτι σε μεγάλη έκταση έχει τοποθετηθεί ήδη το χαλίκι δηλαδή τα χωματουργικά προχωράν καλά. Αντίστοιχα εντατικά και απο Αγ.Ανδρέα προς Σύμβολο...ελπίζω σε φωτορεπορταζ μέσα στον Δεκέμβριο.
ps ..Τον περασμένο μήνα κατάλαβα τι περνούν οι φίλοι μας οι αθηναίοι με την ακατάσχετη φλυαρία εμας των βορείων με την εγνατία...(επεκτάσεις Αττικής Οδού) |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 8:38 pm Post subject: |
|
|
Όταν λες μετατοπίστηκε, αλλαγή χάραξης?? Δηλ έπεσε το χαλίκι, όπου να ναι πέσει κι η άσφαλτος? |
|
Back to top |
|
 |
starlet New Member

Joined: 29 Mar 2007 Posts: 23 Location: Athens / Corfu
|
Posted: Fri Nov 30, 2007 12:19 am Post subject: |
|
|
Οι τελευταιες ειδησεις για τα εργα των αυτοκινητοδρομων λενε οτι περασε σημερα απο τη Βουλη η συμβση παραχωρησης του δρομου Ελευσινα - Κορινθος - Πατρα κλπ.
Η Ναυτεμπορικη το δημοσιευει ως ακολουθως
http://www.naftemporiki.gr/news/static/07/11/29/1445527.htm
Οι υπογραφες πεσανε, οι ψηφοι πεσανε, αντε να πεσει τωρα και καμμια τσαπια. |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Fri Nov 30, 2007 12:08 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Όταν λες μετατοπίστηκε, αλλαγή χάραξης?? Δηλ έπεσε το χαλίκι, όπου να ναι πέσει κι η άσφαλτος? |
Οχι δεν αλλάζει η χάραξη...απλά άρχισαν τα χωματουργικά σε περιοχή που είχαν κάνει μόνο τεχνικά ...Για άσφαλτο νωρίς το βλέπω εξάλου το στηθαίο ακόμα δεν έχει φτιαχτεί (πάντως σε όλο το πεδινό τμήμα κρίνοντας απο το ύψος των τεχνικών έργων τα χωματουργικά έχουν ξεπεράσει το 50%) |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Nov 30, 2007 12:53 pm Post subject: |
|
|
Ναι η σύμβαση κυρώθηκε το γράφει η ιστοσελίδα της Βουλής, όοοχι για να μαστε σίγουροι! Έξι ώρες το συζητούσαν το θέμα (τι συζητούσατε ρε παιδιά?) ένα κατεβατό στα πρακτικά, δεν ειπώθηκε τίποτα το καινούριο ή το ιδιαίτερο, ο καθένας να πει τον πόνο του, το υπερψήφισαν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ και το καταψήφισαν ως συνήθως οι άλλοι... Οι κύριες αντιρρήσεις που εκφράστηκαν αφορούσαν τους περιβαλλοντικούς όρους ιδίως στην περιοχή του Καϊάφα που θα περάσει με cut and cover 300μ (ενδεχομένως 600μ, θα αποφασιστεί σύντομα) μπροστά απ'τη λίμνη και όχι απ'το Λάπιθα με σήραγγα επειδή κανένας ειδικός δεν διαβεβαίωσε το Σουφλιά ότι η σήραγγα δεν θα πλήξει σε μεγάλο βαθμό τις πηγές της λίμνης. Οι πυρκαγιές του καλοκαιριού επηρρεάζουν τη ζώνη του δρόμου σε μήκος 200μ στην Αργολίδα, και από 100μ στον Πύργο και τη Ζαχάρω, όπου εξετάστηκαν επί τόπου και επικαιροποιήθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι. Άλλο θέμα ήταν τα διόδια που τα θεωρούν ακριβά. (όντως κάπως είναι, 7,20 ευρώ Ελευσίνα-Πάτρα...), ο Σουφλιάς τόνισε τις πληρωμές του αναδόχου προς το δημόσιο που θα είναι το 70% των εσόδων (?, αυτό δεν το πολυκαταλαβαίνω), έκανε επίσης λόγο για το μέγεθος του έργου των έξι συμβάσεων που είναι το μεγαλύτερο στην Ευρώπη και είναι εντυπωσιακό πώς εξετελέσθη σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Σχετικά με τα τεχνικά το ΠΑΣΟΚ ήθελε το Κόρινθος-Πάτρα να κατασκευαστεί κατευθείαν με 3+ΛΕΑ και όχι μόνο τα τεχνικά. Εντωμεταξύ η τρίτη λωρίδα που θα διαθέτει ο δρόμος θα έχει πλάτος 3μ. (και όχι 3,75). Επίσης οι 3 μεγάλες σήραγγες θα κατασκευαστούν με 2 λωρίδες ενώ το ΠΑΣΟΚ επέμεινε να κατασκευαστούν τουλάχιστον όπως ο υπόλοιπος δρόμος δηλ με 3 λωρίδες. Βάλε μελλοντικά και μια ΛΕΑ απ'τις 4 λωρίδες ο δρόμος θα στενεύει στις δύο. Δίκιο έχουν, σκεφτείτε τώρα στην Κακιά Σκάλα να στενεύει ξαφνικά ο δρόμος σε δύο λωρίδες. Τα έργα θα ξεκινήσουν σε περίπου 3 μήνες και για το τμήμα Αλφειός-Τσακώνα που θα διαθέτει μόνο 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση υπάρχει το ενδεχόμενο αλλά και η πίεση απ'το υπουργείο να τελειώσει πριν τους 72 μήνες. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Nov 30, 2007 2:12 pm Post subject: |
|
|
Δηλαδή το μεγαλύτερο μέρος του τμήματος Κόρινθος-Πάτρα θα έχει 3λωρίδες ανά κατεύθυνση χωρίς Λ.Ε.Α.;;;
Τι είναι πάλι τούτο...;  |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 779
|
Posted: Fri Nov 30, 2007 4:59 pm Post subject: |
|
|
Ποιος σου είπε ότι δεν θα έχει ? απλώς αντι για πλάτος 2,20 θα εχει πλατος
3,00 μετρα. Και βέβαια αυτό σημαίνει ότι οι λωρίδες κυκλοφορίας θα είναι ΔΥΟ αφού στην Λωρίδα Εκτάκτου Ανάγκης ΔΕΝ ΟΔΗΓΟΥΜΕ.
Ειδικότερα από ότι δίνεται στο κέιμενο που μπορεί να βρει κανείς στο site του ΥΠΕΧΩΔΕ θα γινει διαπλάτυνση του δρομου με τρεις λωρίδες + ΛΕΑ από το κόμβο που πάμε για Τριπολη μέχρι και τον κόμβο του ΚΙΑΤΟΥ. Από εκεί και μετά κοβουμε μια λωριδα κυκλοφοριας και παμε σε δυο λωριδες + ΛΕΑ οπου ομως η ΛΕΑ ειναι μεγαλυτερη του απο το standard και εχει πλατος 3 μετρα. Αυτο συνεχιζεται μεχρι το Ριο και τον κομβο της Γεφυρας. Κατα εναν πολυ παραξενο τροπο ελαχιστος κοσμος εχει καταλαβει ακομα και συναδελφοι μου μηχανικοι οτι θα κατασκευαστει δρομος με δυο λωριδες κυκλοφοριας ανα κατευθυνση και οχι τρεις. Εχουν τσιμπησει ολοι επειδη τους λενε οτι η οδος θα εχεις τρεις λωριδες ανα κατευθυνση....
Αν υποθεσουμε οτι τα τεχνικα του εργου θα γινουν πιο φαρδια για να καλυψουν μελοντικη διαπλατυνση οπως λεγεται απο το ΥΠΕΧΩΔΕ τοτε αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι οι συραγγες θα φτιαχτουν με δυο λωριδες και πληρη λωριδα εκτακτης αναγκης και αμα ποτε γινει η διαπλατυνση τοτε η ΛΕΑ θα μετατραπει σε τριτη λωριδα και η συραγγα δεν θα εχει χωρο να σταματησεις χωρις να εμποδισεις την κυκλοφορια στη δεξια λωριδα παρα μονο ανα 250 m οπως ειναι οι συραγγες στην παρακαμψη της Καστανιας της Εγαντιας οδου.
Ολα ειναι θεμα κοστους. Στην προκειμενη περιπτωση ο δρομος θα ειναι για καποια χρονια ιδωτικος και ο αναδοχος θα πληρωνει με τα διοδια που θα εισπρατει τις τραπεζες. Θα μπορουσε να γινει απο την αρχη με 3 λωριδες + ΛΕΑ και να ειναι ολα ΟΚ. Οσο για τα διοδια και το κοστος τα πραγματα ειναι απλα. Οποιος δε γουσταρει να παει απο την παλια. Προκλητικο αυτο που λεω αλλα εχω βαρεθει το παραμυθι με το κοστος και την ακριβεια οταν ακουμπαμε τα κερατα μας στα νυχτερινα μαγαζια και βαζουμε κλιματιστικο μεχρι και στην κουζινα του σπιτιου για να λειτουργουμε το φουρνο χωρις προβλημα καλοκαιριατικα με 45C. |
|
Back to top |
|
 |
|