View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 11:15 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | Ερώτηση, αν έχει περάσει κανείς τελευταία, στην ιόνια οδό από Αντίρριο και πέρα φαίνεται τίποτα? |
Δυστυχώς όχι. Τα μόνα έργα που φαίνονται κατά τη διαδρομή από Πάτρα σε Άρτα είναι αυτά στον Κουβαρά και αυτά του δεύτερου μέρους της παράκαμψης Άρτας (κοντά στο Κομπότι).
Δε μπορώ να καταλάβω τι περιμένουν για να ξεκινήσουν... Εκτός και αν υπάρχει κινητικότητα όσον αφορά την προετοιμασία των εργοταξίων κλπ... |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 5:05 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | Στον Κόρινθο-Τρίπολη εκεί στο Νεοχώρι εδώ και καιρό κάποιος πόσταρε φωτογραφίες (starlet?) ότι ήρθαν μπουλντόζες και εγκαταστάθηκε εργοτάξιο για την κατασκευή της σήραγγας Νεοχωρίου και τη δεύτερη Αρτεμησίου. Ισχύουν όλα αυτά?
|
Φιλέ Beethoven και βέβαια ισχύουν! Εγώ είχα ανεβάσει φωτογραφίες.
Έχουν αρχίσει για τα καλά, μάλιστα.
Στη σήραγγα Νεοχωρίου είχαν αρχίσει να διαμορφώνουν το βράχο για να αρχίσει ο εκβραχισμός. Στη σήραγγα Αρτεμισίου είχαν φέρει τα μηχανήματα, οπότε λογικά σκεφτόμενος θα έχουν αρχίσει τις εργασίες και σ’ αυτή.
Όποτε κατεβώ πάλι Σπαρτή θα έχετε νέα. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 782
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 10:58 am Post subject: Τρίπολη- Καλαμάτα |
|
|
Καλημέρα παιδιά
Στο χτεσινό φύλο της εφημερίδας Ελευθερία της Καλαμάτας υπάρχει φωτό από το υπό διαμόρφωση στόμιο της σύραγγας Νεοχωρίου ενώ επίσης αναφέρεται ότι έχουν ξεκινήσει και τα έργα στο δεύτερο κλάδο της σύραγγας Αρτεμησίου. Το πολύ ενθαρυντικό στοιχείο για να καταθέσω την τεχνική μου άποψη είναι ότι διακρίνεται ο βράχος και είναι συμπαγής ασβεστολιθοκός άρα μεγάλης αντοχής χωρίς μολάσες, τύρφες και όλα αυτά τα ιδιότροπα υλικά της πανέμορφς Πίνδου !. Συνεπώς με την αμέριστη βοήθεια της δυναμίτιδας η προσωρινή διάνοιξη θα γίνει σχετικά γρήγορα για τα 1000 μέτρα του κάθε κλάδου.
Η ηλεκτρονική διεύθυνση της εφημερίδας είναι εδώ και αν αλλάξει το φύλο επειδή σήμερα βγαίνει καινουργιο φύλο, αναφέρομαι σε εκεινο της 6ης Νοεμβρίου:
http://www.eleftherianews.gr/ |
|
Back to top |
|
 |
starlet New Member

Joined: 29 Mar 2007 Posts: 23 Location: Athens / Corfu
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 8:47 pm Post subject: Eγνατια οδος |
|
|
Το παρακατω δημοσιευθηκε σημερα στη Ναυτεμπορικη.
<<<
ΑΕΓΕΚ: Σύμβαση 5,4 εκατ. ευρώ για την Εγνατία οδό
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Τετάρτη, 7 Νοεμβρίου 2007 14:36
Την δεύτερη Συμπληρωματική Σύμβαση κατασκευής του έργου "Eγνατία οδός: Υπολειπόμενες εργασίες τμήματος Α/Κ Ιωαννίνων - ποταμός ΄Αραχθος και σήραγγα Τ8 (2.1-4)”, υπέγραψε στις 6/11/07 η εταιρεία ΑΕΓΕΚ [GCEr.AT].
Το αντικείμενο της σύμβασης, συνολικής δαπάνης 5.438.861,83 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.), αφορά δαπάνες πρόσθετων εργασιών του φρέατος εκκαπνισμού της σήραγγας Δρίσκου, οι οποίες δεν μπορούσαν να προβλεφτούν στην οριστική μελέτη του έργου.
Κύριος του έργου είναι η Εγνατία Οδός Α.Ε. Ως ημερομηνία για την ολοκλήρωση των εργασιών ορίστηκε η 31.12.2008.
>>>
Δεν ξερω αν αυτο παρατεινει ακομα περισσοτερο τη πληρη παραδοση της σηραγγας Δρισκου. Αν θυμαμαι καλα, ο Corfu εχει γραψει οτι συντομα δινεται στη κυκλοφορια ο ενας κλαδος (που θα επιτρεπει κινηση προς Γρεβενα) και ο δευτερος παει για το καλοκαιρι του 2008.
Τελος μια απορια προς τους ειδικους. Η σηραγγα του Δρισκου μελεταται απο τα μεσα της δεκαετιας του 90 και κατασκευαζεται απο το 1999 (η πρωτη εργολαβια ηταν της Ελτεχ, Παντεχνικης, Ευκλειδη κλπ και μετα ηλθε η Ευκλειδης - ΑΕΓΕΚ). Ομως μετα απο τοσα χρονια εξακολουθουν να ξεφυτρωνουν απροοπτα. Και δεν μιλαμε για λιγα χρηματα. Φαινεται σοβαρη αντιμετωπιση αυτη από τον κυριο του εργου? |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 10:15 pm Post subject: |
|
|
Κάνω μια μικρή αναδρομή τυχαία σ'ένα απ'τα έργα παραχώρησης δηλ το δρόμο Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα με στοιχεία που βρήκα απ'το φάκελο του έργου που κατατέθηκε στη Βουλή. Δεν θα κάνω καμιά σύγκριση, τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους. Και τα συμπεράσματα δικά σας.
1. Με την απόφαση Δ1α/ο/1//20/9.4.2001 εγκρίθηκε η διενέργεια του Διαγωνισμού, καθώς και το Τεύχος της Διακήρυξης Προεπιλογής.
2. Την 23η Ιουλίου 2001, καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των Αιτήσεων εκδήλωσης ενδιαφέροντος για προεπιλογή, υπέβαλαν Αιτήσεις τέσσερις όμιλοι και συγκεκριμένα οι όμιλοι ΜΩΡΕΑΣ, ΟΔΟΠΟΙΗΣΙΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ και ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ ΟΔΟΣ.
3. Με το 2ο Πρακτικό της Επιτροπής Αξιολόγησης Προεπιλογής της 8.3.2002 που αφορούσε τον έλεγχο και την αξιολόγηση των κριτηρίων επιλογής αποκλείστηκε ο Όμιλος ΑΤΡΕΜΙΣΙΑ ΟΔΟΣ, ενώ έγιναν αποδεκτοί οι Όμιλοι ΜΩΡΕΑΣ, ΟΔΟΠΟΙΗΣΙΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ.
4. Με την από 10.4.2002 Γνωμοδότηση η Επιτροπή Αξιολόγησης Προεπιλογής τάχθηκε υπέρ της απόρριψης της ένστασης του Ομίλου ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ ΟΔΟΣ (που υποβλήθηκε την 19.3.2002) και εγκρίθηκε το αποτέλεσμα της Α' Φάσης (Προεπιλογής) του Διαγωνισμού.
5. Με την απόφαση ΟΑΠ/Φ1.1/1620/31.7.2003 εγκρίθηκαν οι μεταβολές της σύνθεσης των προεπιλεγέντων Ομίλων...
6. Με την απόφαση ΟΑΠ/Β1/Φ1/οικ.9978/7.7.2005 εγκρίθηκαν τα Τεύχη Δημοπράτησης της Β' Φάσης του Διαγωνισμού του Έργου.
7. Με την απόφαση ΟΑΠ/Β1/Φ1/οικ.11821/25.11.2005 εγκρίθηκαν τα τεύχη Δημοπράτησης της Β' Φάσης του Διαγωνισμού του Έργου, επί των οποίων κλήθηκαν οι Διαγωνιζόμενοι Όμιλοι να υποβάλουν Προσφορές.
8. Στις 10.2.2006 έγινε η δημοπράτηση του έργου και υπέβαλαν εμπρόθεσμα Προσφορές οι εξής 2 προεπιλεγέντες Όμιλοι, αναφερόμενοι κατά την σειρά κατάθεσης των προσφορών. 'α ΟΜΙΛΟΣ ΜΩΡΕΑΣ, 'β ΟΜΙΛΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ.
9. Με την αριθμ. ΟΑΠ/Φ.1/Β1/οικ.13990/13.3.2006 Απόφαση του Υπουργού ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. συγκροτήθηκε η Επιτροπή Εισήγησης για Ανάθεση (Ε.Ε.Α.) του συγκεκριμένου Διαγωνισμού.
10. Με το από 4.4.2006 Πρακτικό της Επιτροπής Διαγωνισμού για Παραλαβή των Προσφορών και Εξέταση του Φακέλου Α... οι δύο μετέχοντες στον Διαγωνισμό Όμιλοι ΜΩΡΕΑΣ και ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ έγιναν ομόφωνα αποδεκτοί στην περαιτέρω διαδικασία του Διαγωνισμού.
(Κατά του Πρακτικού της Επιτροπής Διαγωνισμού δεν υποβλήθηκαν αντιρρήσεις από τους Διαγωνιζόμενους.)
11. Από το με ημερομηνία 9.5.2006 Πρακτικό της ΕΕΑ αξιολόγησης του Φακέλου Συμβατικών στοιχείων και του Φακέλου Οικονομικών Προσφορών προκύπτουν...Πρώτη στην κατάταξη η Προσφορά του ομίλου ΜΩΡΕΑΣ. Δεύτερη στην κατάταξη η Προσφορά του ομίλου ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ. (Κατά του από 9.5.2006 Πρακτικού της Ε.Ε.Α. δεν υποβλήθηκαν αντιρρήσεις από τους Διαγωνιζόμενους.)
12. Με την αρ. πρωτ. ΟΑΠ....23.5.2006 Απόφαση του Υπουργού ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. ...Ανακηρύχθηκε ως Προσωρινός Ανάδοχος του έργου ο Όμιλος ΜΩΡΕΑΣ...
13. Με την απόφαση ΟΑΠ...25.1.2007 Απόφαση Υπουργού ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. εγκρίθηκε το αποτέλεσμα του Διαγωνισμού, ανακηρύχθηκε Ανάδοχος του Έργου ο Όμιλος ΜΩΡΕΑΣ και τάχθηκε προθεσμία για την υπογραφή της Σύμβασης Παραχώρησης.
14. Στις 31 Ιανουαρίου 2007 υπεγράφη η Σύμβαση Παραχώρησης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου...
Η σύμβαση κατατέθηκε στη Βουλή 2 μήνες αργότερα περίπου και κυρώθηκε σε ένα μήνα.
Δεν μπορώ να πω ότι πριν το 2005 με το να κουνάνε μια φορά το χρόνο τον κ...λο τους να κάνουν καμιά προεπιλογή ή να απορρίψουν καμιά ένσταση ότι έχουν κάποιο ιδιαίτερο λόγο να λένε ότι προώθησαν το έργο. Ούτε τις στοιχειώδεις μελέτες δεν είχαν συντάξει. Αυτό συνέβη και με τα άλλα έργα. Με αυτήν την ταχύτητα είναι βέβαιο ότι αυτή τη στιγμή το έργο δεν θα είχε καν δημοπρατηθεί.
Τι είναι τούτο πάλι με το Δρίσκο? Καλά λίγο δύσκολο να τελειώσει αυτή η σήραγγα μέσα σε ένα διάστημα της δεκαετίας αλλά 31.12.2008 αργότερα δε γινότανε. Μα καλά για μια σήραγγα εκκαπνισμού? Τι γίνεται εκεί τόσο δύσκολο είναι? Με την άλλη τη Σ2 στη Δωδώνη θα γίνει τίποτα? |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 3:24 am Post subject: |
|
|
http://www.airphotos.gr/etoloakarnaniadromoi.htm
Δυο καινούριες αεροφωτογραφίες της παράκαμψης Αγρινίου στο ύψος της γέφυρας Αχελώου και της λίμνης Οζερού.
----
Μήπως ξέρει κανείς τι γίνεται με τον αυτοκ/μο Κόρινθο-Πάτρα-Τσακώνα??  |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 10:49 am Post subject: |
|
|
Με υπόγειο κόμβο στην καρδιά του βουνού η περιφερειακή Υμηττού!
^Προσέξτε την ψαρωτική σήραγγα από την πλευρά του αεροδρομίου προς το κέντρο της Αθήνας μέσα από το βουνό.
ΤΑ ΝΕΑ |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 12:25 pm Post subject: |
|
|
Σχετικά με τη σήραγγα Δρίσκου η νέα ημερομηνία παράδοσης του ενός κλάδου (προς Μέτσοβο) μετακινήθηκε για τις 15 Δεκεμβρίου.(εσωτερική πληροφόρηση).
Ακόμη βέβαια δεν έχει αποφασισθεί 100% αν δώσουν τον ένα κλάδο της σήραγγας και ο άλλος χρησιμοπειηθεί ως εργοταξιακός για τη συνέχιση των εργασιών εσκαφής της σήραγγας εκκαπνισμού ή να δώσουν τον Απρίλιο και τους δύο κλάδους αλλά με μια λωρίδα ανά κλάδο στην κυκλοφορία έτσι ώστε να χρησιμοπειηθούν οι άλλες λωρίδες ως εργοταξιακές για την εσκαφή της πιο πάνω σήραγγας. |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 12:51 pm Post subject: |
|
|
Κάτι λίγο άσχετο σχετικά με την Αττική Οδό και την οικολογία. Ότι και να λέμε, όσα δέντρα και αν χάθηκαν και θα χαθούν στον Υμηττό, ένα είναι το σίγουρο. Το καλοκαίρι αν δεν υπήρχε η Αττική, ο Υμηττός θα είχε καεί ολόκληρος. Ο δρόμος λειτούργησε σαν σύνορο μεταξύ της φωτιάς και του υπόλοιπου βουνού. Άρα καλά θα κάνουν να την συνεχίσουν κατά μήκους ολόκληρου του βουνού, μπας και σωθεί ότι απέμεινε. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 782
|
Posted: Mon Nov 12, 2007 11:07 am Post subject: |
|
|
Ελπίζω αυτή η όδευση που φαίνεται για την Ανατολική περιφερειακή του Υμητού να είναι και η τελική. Βέβαια από τα λίγα που βλέπουμε από εδώ και εκεί θα έχουμε σειρά προσφυγών στο Συμβουλίο της Επικρατείας για ακύρωση, αλλαγή χάραξης και λοιπές όμορφες ελληνικές πρακτικές Δημάρχων, συλόγων εξωραισμού του βουνού ή αλλίώς εμείς προλάβαμε - καταπήσαμε - χτίσαμε αυθαίρετα - νομιμοποιήσαμε και οι υπόλοιποι να πάτε εκεί που ξέρετε.
Συμφωνώ 100% ότι στην πυρκαγιά του Αυγούστου η περιφερειακή του Υμητού επαιξε καθοριστικό ρόλο αφού εμπόδισε την εξάπλωση της φωτιάς ενώ ταυτόχρονα επετρεψε στις δυνάμεις της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας να την χτυπήσουν από παντού με μεγάλα οχήματα 10 τονων και οχι με κλαδιά... Συνεπώς έχω την εντύπωση ότι το υπόγειο έργο που σχεδιάζεται για την επέκταση της οδού προς τα ανατολικά ναι μεν θα σεβαστεί το περιβάλλον αλλά σε ενδεχόμενο κίνδυνο πυρκαγιάς δεν θα έχουμε δυνητικά τα ίδια αποτελέσματα. Χώρια που θα είναι και πολύ πιο ακριβό.
Και κάτι που θυμήθηκα βλέπωντας το δακτύλιο που σχηματίζεται. Κάποτε πριν το 2004 εκεί κοντά στο 1997 είχαν ξεκινήσει τα έργα για την επέκταση της Λεοφώρου Ποσειδώνος από το Σταθμό του Ηλεκτρικού στο Νέο Φάληρο προς τον Πειραιά. Η αρχική μελέτη και αυτή η οποία δημοπρατήθηκε έκανε λόγο για υπερηψωμένη λεοφώρο με διαχωρισμένους κλάδους κυκλοφορίας - αστικό αυτοκινητόδρομο δηλαδή - η οποία επάνω σε συνεχόμενη γέφυρα περνούσε εναέρια το κέντρο του Πειραιά και συνδεόταν με τη Λεωφόρο Ανδρέα Παπανδρέου στον Αγ Διονύσιο που πάει για το Κερατσίνι (Αυτή κατασκευάζεται 20 χρόνια και μάλλον του χρόνου θα τελειώσει). Αντί για το έργο που δημοπρατήθηκε όμως, κατασκευάστηκε κάτι πολύ λιγότερο με απαίτηση Δημάρχων - εμπορικών συλλόγων κλπ.
Αντίστοιχα το 2000 όταν εκπόνήθηκαν οι μελέτες για κατάργηση όλων των ισόπεδων κόμβων της Λεωφόρου Ποσειδώνος από το Δελτα μέχρι τον παλιό αεροδρόμιο είχαμε τα ίδια και τελικά φτιάχτηκε μόνο ο κόμβος στην συμβολή με την Αλίμου ο οποίος έχει και φανάρια για να εξυπηρετούνται οι πεζοί που θέλουν να διασχίσουν ισόπεδα το δρόμο. Κοινώς το κράτος δαπάνισε εκατομύρια ευρώ για να φτιάξει ημίμετρα. Σκεφτείται τώρα τα παραπάνω σε συνδυασμό την υπό σχεδιασμό ανατολική περιφερειακή του Υμητού.
Έχω και κατι δυσάρεστα νέα από το μέτωπο της ανατολικής οδού Πελλοπονήσου (Τρίπολη - Καλαμάτα) αλλά δεν τα γράφω γιατί σπάζομαι πρωί πρωί. Όποιος θέλει να τα διαβάσει είναι στη γνωστή εφημερίδα της ιδιαίτερης πατρίδας μου:
http://www.eleftherianews.gr/ |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Mon Nov 12, 2007 11:38 am Post subject: |
|
|
Τα πράγματα είναι απλά -- εμείς τα κάνουμε δύσκολα. Αυτή τη στιγμή
η περιφερειακή Υμηττού είναι έργο ημιτελές. Πρέπει οπωσδήποτε να φτάσει μέχρι τη Ποσειδώνος ή / και την Αττική Οδό στο ύψος του αεροδρομίου, ώστε να εξαλειφθούν τα φαινόμενα συμφόρησης στον Καρέα και στους κεντρικούς δρόμους της Ηλιούπολης.
Από την άλλη, οι κάτοικοι γκρινιάζουν γιατί ενώ έχτισαν (νόμιμα ή παράνομα δε θα το εξετάσω) ένα σπίτι σε ένα καταπράσινο και ήσυχο μέρος, ξαφνικά βλέπουν ότι δίπλα τους θα περάσει ένας δρόμος - και τι δρόμος - αυτοκινητόδρομος μεγάλης χρήσης! Σκεφτείτε την ηχορρύπανση, την μόλυνση στον αέρα και τη γενικότερη όχληση όταν σε απόσταση βολής απ'το σπίτι σου υπάρχει κάτι τέτοιο. Είναι λογικό να ζητάνε υπογειοποίηση του δρόμου. Στην πορεία προφασίζονται και ένα "οικολογικές ανησυχίες για τα χαμένα στρέμματα του Υμηττού" για να δώσουν άλλο χρώμα στον αγώνα τους και νάτο το γλυκό πως δένει! Όχι βέβαια ότι δεν υπάρχουν και άνθρωποι που νοιάζονται για το δάσος - μην τα ισοπεδώνω κι όλα.
Πάντως η επέκταση της περιφερειακής _πρέπει_ να γίνει. Τα ημίμετρα σε Πειραιά και Ποσειδώνος ήταν εγκληματικά κατά την ταπεινή μου άποψη. Η Ποσειδώνος πρέπει να γίνει δρόμος ελεύθερης κυκλοφορίας (κατάργηση φαναριών) και -έστω μερικώς- να υπογειοποιηθεί ώστε να αποκτήσουμε άμεση πρόσβαση στην παραλία. Στον Πειραιά θα έπρεπε να είχε δημιουργηθεί η γέφυρα του ΟΛΠ ώστε να είναι απρόσκοπτη η κίνηση από ΣΕΦ προς λίμνη Κουμουνδούρου και ΕΟ Αθηνών-Κορίνθου, δίνοντας λογική συνέχεια στον άξονα Ποσειδώνος-Συγγρού. Δυστυχώς παντού ημίμετρα. Τα αυτοκίνητα και οι αυτοκινητόδρομοι δεν είναι πανάκεια, αλλά πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχει ένα δίκτυο (με διόδια κατά προτίμηση) με δρόμους υψηλών ταχυτήτων ελεύθερης κυκλοφορίας στο λεκανοπέδιο.
Φανταστείτε ένα τέτοιο δακτύλιο: Αττική Οδός - Κηφισσός - Ποσειδώνος - Περιφερειακή Υμηττού. Φανταστείτε μέσα σε αυτό το δακτύλιο ένα εκτεταμένο δίκτυο σταθερών ΜΜΜ με χώρους στάθμευσης δίπλα στους περιφερειακούς σταθμούς. Αν τώρα φανταστείτε και ποδήλατα (ηλεκτρικά-υποβοηθούμενα, αναδιπλούμενα, ή και τα δύο μαζί) μέσα στο κέντρο της πόλης, νομίζω το γλυκό δένει  |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Nov 12, 2007 2:32 pm Post subject: |
|
|
Εγω θελω να ρωτησω το εξης:
Με τα χρηματα που θα δωθουν για την νεα Περιφερειακη ποσα χιλιομετρα μετρο θα μπορουσαμε να κατασκευασουμε; Αξιζει βρε παιδια να φτιαξουμε κι αλλους δρομους που με μαθηματικη ακριβεια θα κορεσθουν σε 5 χρονια; |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 782
|
Posted: Mon Nov 12, 2007 3:36 pm Post subject: |
|
|
Σωστή Ερώτηση.
Μήπως αντί αυτοκινητοδρόμων ιδιωτικών κατά προτίμηση πρέπει να φτιάξουμε τρεις ολοκαίνουργιες γραμμές μετρό που να συνδεθούν σε διάφορα σημεία με το υπάρχον δύκτιο των γραμμών 1 2 και 3 ?
Προσωπικά πιστεύω ότι χρειάζονται και καινούργιες γραμμές μετρό αλλά και αστικοί αυτοκινητοδρόμοι τους οποίους θα έπρεπε να είχαμε φτιάξει από χρόνια. |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Mon Nov 12, 2007 6:27 pm Post subject: |
|
|
Δεν είναι απόλυτα σωστό αυτό που λέτε. Διότι η περιφεριακή δεν είναι έργο για να εξυπηρετεί άμεσα τις περιοχές από τις οποίες περνάει, αλλά για ολόκληρο το λεκανοπέδιο. Το μετρό δεν θα έλυνε το κυκλοφοριακό της Κατεχάκη, και επίσης μη ξεχνάμε ότι πάνω στον Υμηττό είναι λίγο δύσκολο να σκάψεις νέα γραμμή. Χώρος για υπέργειο δεν υπάρχει, άρα η λύση της Αττικής πάνω από τον αστικό ιστό είναι μονόδρομος. |
|
Back to top |
|
 |
balantis7 Junior Member

Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Mon Nov 12, 2007 7:04 pm Post subject: |
|
|
Ξεκινούν σύντομα τα έργα για
τις γέφυρες στο Παραδείσια - Τσακώνα
Τέλος χειμώνα - αρχές άνοιξης του 2008 πρόκειται να ξεκινήσει η κατασκευή των δύο μεγάλων και δύσκολων γεφυρών στο νέο τμήμα του εθνικού δρόμου Παραδείσια - Τσακώνα, που ανακατασκευάζεται. Της κοιλαδογέφυρας των 470 μέτρων και της τοξωτής των 390 μέτρων,που θα φτιαχθεί στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης. Την προοπτική αυτή μας παρουσίασε ο εργοταξιάρχης του έργου Γιώργος Τσίρμπας, ο οποίος μας ενημέρωσε αναλυτικά για την πορεία των εργασιών. Εκτίμησε ότι ανδεν υπάρξουν απρόοπτα,θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα και η συμβατική προθεσμία και ο δρόμος θα παραδοθεί το 2009.Σύμφωνα με την ενημέ-
ρωση από τον κ. Τσίρμπα:
• Ολοκληρώθηκε το κατ εντ κάβερ των 125 μέτρων.
• Το ημιστέγαστρο βρίσκεται στο 65% της κατασκευής του.
• Οι δύο γέφυρες των 160 μέτρων βρίσκονται στο 50% των εκσκαφών
τους. Η κατασκευή τους γνεται με αγκύρωση πρανών και αποστραγγιστικές γεωτρήσεις για να μην υπάρξουν κατολισθήσεις.
• Το μεγάλο επίχωμα στην ευθεία προς Παραδείσια έχει ολοκληρωθεί κατά
90%.
• Η αποκατάσταση της τελευταίας κατολίσθησης προς την Τσακώνα βρίσκε-
ται στο 50%. Ακόμα, στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης γίνονται εκσκαφές, ενώ στο σημείο που θα φτιαχθεί η κοιλαδογέφυρα των 470 μέτρων οι εκσκαφές βρίσκονται στο 50%. Εχουν φύγει οι μισές από τις τεράστιες ποσότητες που χρειάστηκαν για να γίνει το επίχωμα, στην επικίνδυνη στροφή στο ρεύμα προς Καλαμάτα.
Το άρθρο της εφημερίδας Ελευθερία που έγραφε ο engineer παραπάνω! |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 782
|
Posted: Mon Nov 12, 2007 7:53 pm Post subject: |
|
|
Aikinn
Οταν μιλάμε για νέες γραμμες μετρο δεν εννουμε να περασουν απο την Κατεχακη !!! Απλως θα ήταν πολύ καλό να πυκνώσει το δύκτιο και να μπορει ο κόσμος να μετακινήται στο λεκανοπεδιο με ευκολία χωρις να πέρνει το αμάξι του για να κάνει δουλεια του.
Ξανατονίζω ότι ο οδικός δακτύλιος της Αθήνας θα πρέπει να κλείσει κάποια στιγμή με τα τρια δαχτυλίδια (rings roads). Εσωτερικό Ενδιάμεσο και Εξωτερικό. Αλήθεια τα έχει υπόψη του κάποιος ? Η αλλιώς της σύραγγα από την Κατεχάκη στο ύψος του 401 ΓΣΝ μέχρι την Πρωτοπαπαδάκη στο Γαλάτσι την έχετε ακούσει?
Κάτι ιστορίες που θυμάμαι.... |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 782
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 12:06 pm Post subject: |
|
|
Το πρόβλημα δεν είναι η κύρωση του νόμου από το Ελληνικό Κοινοβούλιο. Αυτό θα γίνει αύριο μεθάυριο μέσα στην επόμενη εβδομάδα. Δεν είναι εκεί το πρόβλημα.
Το πρόβλημα είναι ότι μέχρι να εγκριθεί από το Ευρωπαίκή Ένωση η σύμβαση παραχώρησης θα περάσει κανά εξάμηνο εκτός εάν τώρα με το δεδικασμένο για τις ενστάσεις των εργολάβων που μένουν εκτός πίτας πέσουμε στο δίμηνο. Σε κάθε περίπτωση επειδή το συγκεκριμένο έργο είναι γιγάντιο από πλευράς κατασκευής (η Εγνατία είναι μεγαλύτερο αλλά τα εργοτάξια δεν αναπτύχθηκαν ταυτόχρονα) θα αργήσουμε πολύ να δούμε έργα σε όλη την έκταση του εν λόγω άξονα. Χώρια, η κατά την άποψη μου, τεχνικά απαράδεκτη λύση για τις δύο λωρίδες κυκλοφορίας + Λωρίδα έκτακτης ανάγκης ανά κατεύθυνση μέχρι τη γέφυρα Ριου Αντιρίου. Είναι λάθος επιλογή που θα φανεί 3-5 χρόνια μετά την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου τμήματος όταν η κίνηση θα έχει αυξηθεί κατακορύφα και την μια λωρίδα θα την καταλαμβάνουν μόνιμα νταλίκες και λεωφορεία. |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 2:26 pm Post subject: |
|
|
Το πρόβλημα με τη νότια επέκταση της Περιφερειακής Υμηττού είναι ότι όλοι οι Δήμοι θέλουν εντελώς υπόγειο έργο. Όμως υπόγειοι κόμβοι είναι πάρα πολύ επικίνδυνοι (η Νταϊάνα σκοτώθηκε σε μια υπόγεια διχάλα...) και δεν γνωρίζω να υπάρχουν υπόγειοι σταθμοί διοδίων. Έχω δει φευγαλέα τα σχέδια και πράγματι υπάρχουν πολλές σήραγγες (από Καισαριανή μέχρι Νεκρ. Βύρωνα, από Νεκρ. Βύρωνα μέχρι Καρέα, από Καρέα μέχρι Ηλιούπολη, από Αργυρούπολη προς Άνω Γλυφάδα και φυσικά τελείως υπόγεια είναι τα τμήματα Αργυρούπολη - Ελληνικό - Παραλία και Καισαριανή - Ιλίσσια - Κάραβελ).
Αλήθεια έχει θόρυβο ο Χολαργός από την περιφερειακή Υμηττού ή μήπως από τη Μεσογείων; Πλημμύρισε η Αγ. Παρασκευή αυτοκίνητα; Όχι βέβαια. Θυμάμαι έλεγαν παλιά στον Χολαργό και του Παπαγου ότι θα προσπαθούν κάτοικοι άλλων περιοχών να φτάσουν μέσω του ανεπαρκούς δικτύου τους στους κόμβους της περιφερειακής. Δηλ ο Χαλανδραίος να μην μπεί από δικό του κόμβο στο σύστημα αλλά να πάρει τα βουνά ή ο Αθηναίος αντί να πάρει την Κατεχάκη να μλπέξει στα στενά. Τα ίδια λένε και τώρα.
Και κάτι άλλο: Σίγουρα τα οδικά έργα φρακάρουν κάποτε αλλά οι περιφερειακοί δρόμοι είναι απαραίτητοι έστω και για τις ώρες που δεν είναι φρακαρισμένοι. Το Λονδίνο με το πολύ μετρό και προαστιακό έχει τον Μ25, το Παρίσι επίσης , το Βερολίνο επίσης , το Μόναχο κι αυτό. Πρέπει και η Αθήνα να αποκτήσει περιφεριακό δακτύλιο και φυσικά να επεκτείνει το μετρό και τον προαστιακό ανεξάρτητα, όμως χρειάζονται και τα δυο. |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 2:59 pm Post subject: |
|
|
Δε διαφωνω οτι χρειαζονται και τα δυο, ομως, δυστυχως, το κρατος δεν εχει τα κονδυλια να κανει και μετρο και περιφερειακο ταυτοχρονα. Πρεπει, λοιπον, να ιεραρχησουμε τις αναγκες μας. Προσωπικα θα προτιμουσα χιλιες φορες να κατασκευαζοταν πρωτα η γραμμη 4 (U line) και μετα η επεκταση ή οποιοσδηποτε αλλος δρομος. |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 3:28 pm Post subject: |
|
|
Και εγώ θα ήθελα να δω σύντομα να υλοποιείται η 4η γραμμή (με επεκτάσεις προς Ν. Φιλαδέλφεια αφ' ενός και Πεύκη αφ' ετέρου), αλλά μην ξεχνάμε ότι σε κάποιο ποσοστό σημαντικό η χρηματοδότηση της νότιας επέκτασης της Περ. Υμηττού, της σήραγγας Αργυρουπόλεως - Κορωπίου και πιθανόν της επέκτασης Πικέρμι - Ραφήνα και Μαρκόπουλο - Λαύριο θα είναι από ιδιωτικά κεφάλαια. Μετά την (όχι και τόσο απρόσμενη σε κάποιους από εμάς που παρακολουθούμε τα πράματα πιο στενά) επιτυχία της Αττικής Οδού νομίζω ότι θα επιτευχθεί καλό ποσοστό αυτοχρηματοδότησης των έργων αυτών. Δυστυχώς η γραμμή 4 (και γενικότερα τα έργα σταθερής τροχιάς) όσο κόσμο και να μαζεύει δεν είναι ελκυστική για τα ιδιωτικά κεφάλαια. |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Wed Nov 14, 2007 12:56 am Post subject: |
|
|
Η 4η γραμμή μετρό είναι κάτι που _πρέπει_ να γίνει - νομίζω κανείς δεν το αμφισβητεί αυτό. Όμως τα έργα μετρό, όπως λέει και ο mike, δεν είναι δελεαστικά για τους ιδιώτες (μεγάλο κόστος κατασκευής, μικρή απόδοση - σε σχέση με τους αυτοκινητόδρομους). Πιστεύω ότι δεν πρέπει να μπούμε στο "τριπάκι" της επιλογής.
Πρέπει να απαιτήσουμε από το κράτος να φτιάξει δρόμους με (ακριβά) διόδια στα πλαίσια έργων χρηματοδοτούμενων κατά το μεγαλύτερο δυνατό ποσοστό από ιδιώτες και ταυτόχρονα οι ίδιοι πόροι του κράτους να διατεθούν στη βελτίωση και επέκταση των ΜΜΜ, ιδίως του μετρό, του προαστιακού και του τραμ.
Δεν μας παίρνει να δεχτούμε ημίμετρα. Πρέπει να γίνουν κάποια οδικά έργα που έχουν παραπεμφθεί στις καλένδες. Πρέπει να ολοκληρωθεί ο εσωτερικός δακτύλιος (ώστε να μπορούμε σε Β φάση να βάλουμε διόδια στο κέντρο του) και πρέπει οπωσδήποτε να ολοκληρωθούν οι περιφερειακοί αυτοκινητόδρομοι.
Είναι αστείο το κράτος να συζητάει (το 2004) για ανισόπεδους κόμβους στη Κηφισίας (κεντρικός άξονας) και να θάβει την δημιουργία αυτοκινητόδρομου στη Ποσειδώνος (περιφερειακή οδός!). Κι αυτό δεν το λέω (μόνο) εγώ, αλλά και οι συγκοινωνιολόγοι που το ΥΠΕΧΩΔΕ μάλλον αγνοεί επιδεικτικά. Μα είμαστε καλά? Η επέκταση δε της περιφερειακής Υμηττού θα καταλήγει στην ήδη μποτιλιαρισμένη Ποσειδώνος. Η αρχική περιφερειακή κατέληξε στην ήδη μποτιλιαρισμένη Κατεχάκη. Αυτά δεν είναι λάθη?
Δε λέω .. δε μπορούμε με μιας να φτιάξουμε τα πάντα, αλλά γιατί μεταξύ έργων να μεσολαβεί μια 5-ετία? Το 2003 τελείωσε η περιφ. Υμηττού ... και έρχεται το κράτος να κάνει προκήρυξη της επέκτασης το 2007 ? Τέσσερα ολόκληρα χρόνια μετά? Γιατί !?!?!?! Δεν έχουμε λεφτά? Και τα πεταμένα κονδύλια του Γ ΚΠΣ τι είναι ? Τι ? Το ΚΠΣ θέλει λεφτά από τον προϋπολογισμό ? Ναι θέλει, αλλά πιστεύετε ότι οι πολιτικοί μας είναι ικανοί να καταρτίσουν σωστό προϋπολογισμό και να διαχειριστούν επαρκώς τα χρήματα που ρέουν στη χώρα? Λοιπόν ... ας παραδεχτούμε ότι είμαστε για τα πανηγύρια (σε επίπεδο διοικούντων) και ας μην προφασιζόμαστε δικαιολογίες του τύπου "δεν έχουμε λεφτά", "τα πράγματα είναι δύσκολα", και λοιπά άλλα γραφικά!
ΥΓ. Το παραπάνω δεν αποτελεί flame προς τους αγαπητούς συμφορουμίτες, αλλά δριμύ κατηγορώ σε όλες τις κυβερνήσεις για την ανικανότητα που επιδεικνύουν. Το λέω μη μου παρεξηγηθείτε αδίκως ...  |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Nov 14, 2007 2:30 am Post subject: |
|
|
Μμμμμ....εξακολουθω να μην πειθομαι οτι χρειαζομαστε την προεκταση της περιφερειακης. Ακομα και αν σοβαρευομασταν και ακολουθουσαμε ορθολογικες τακτικες εξευρεσης πορων, οπως λεει και ο φιλτατος Νameless, προκειμενου να εχουμε και νεους δρομους και καινουριες γραμμες μετρο, ο Ελληνας θα προτιμουσε σχεδον σιγουρα το αμαξακι του και οχι τα ΜΜΜ. Οσο του δινεις λογους να παιρνει το αυτοκινητο του θα εξακολουθει να το παιρνει.
Πιστευω οτι ολη η στρατηγικη πρεπει να εστιαστει στην αποθαρρυνση του κοσμου να παιρνει το αμαξι του (που σημαινει οτι λεμε οχι στους νεους δρομους και ναι στις πεζοδρομησεις, λεωφορειολωριδες κτλ) και στην καλλιεργεια μιας κουλτουρας χρησης των ΜΜΜ. Ας φανταστουμε οτι η γραμμη 4 και η προεκταση της γραμμης 2 υπηρχαν. Πιστευω οτι ενα μεγαλο ποσοστο αυτων που ζουν στα νοτια προαστεια και που δουλευουν στην Κηφισιας θα προτιμουσαν να επαιρναν το μετρο απο εναν εκ των 4 νεων σταθμων της κοκκινης γραμμης και να απεφευγαν την Κατεχακη. Με αυτο τον τροπο η κινηση θα μειωνοταν και ετσι θα επαρκουσε η υφισταμενη οδικη συνδεση για να εξυπηρετησει πχ αυτους που θελουν να χρησιμοποιησουν την Αττικη Οδο.
Με αλλα λογια, ακομα και αν ειχαμε τα κονδυλια και για δρομους και για μετρο θα προτιμουσα τα χρηματα που θα διαθετονταν (ή πιο σωστα, σπαταλουνταν) για δρομους να πηγαιναν για καποιο αλλο κοινωφελη σκοπο πχ. την δημιουργια παρκων ή την απαλλοτριωση κτιριων και βιομηχανιων. Στην τελικη, δεν πρεπει να ξεχναμε και το θεμα "περιβαλλον". Η μολυνση της ατμοσφαιρας ειναι κατι που παιρνουμε οι περισσοτεροι πολυ αψηφιστα...μπορει ολοι να λεμε, "κατι πρεπει να γινει με το νεφος, ειναι επικινδυνο", ουσιαστικα ομως, δεν συνειδητοποιουμε αυτο που λεμε αφου σε μερικα δευτερολεπτα το εχουμε βγαλει απο το μυαλο μας και σκεφτομαστε το φορτο δουλειας, τα χρεη, τι θα κανουμε το βραδυ κτλ. Περισσοτεροι δρομοι στις πολεις μας= περισσοτερα αυτοκινητα =περισσοτερη μολυνση =περισσοτερες παθησεις για μας και τα παιδια μας. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Nov 14, 2007 12:26 pm Post subject: |
|
|
Την Παρασκευή στις 11.00 το βράδυ στο ΣΚΑΙ, έχει κάτι πολύ ενδιαφέρον.
Δείτε το. |
|
Back to top |
|
 |
|