View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 5:38 pm Post subject: |
|
|
Αυτές τις μέρες βρίσκομαι στην Γαλλία και οδηγόντας σε έναν διπλό δρόμο (βασικά ίδιος με αυτοκινητόδρομο αλλά χαρακτηρισμένος σαν απλός δρόμος 2χ2 - quatre voies) είδα σε πολλά σημεία συνεργεία συντήρησης που έκοβαν τα χόρτα δίπλα από τον δρόμο. Είχανε και κάτι τρακτέρ με κάτι ειδικά μηχανήματα και η όλη δουλειά γινόταν πολύ συστηματικά. Φαντάζομαι το κάνουν αυτό και για ομορφιά και για καλύτερη ορατότητα στους κόμβους κλπ.. Και σκεφτόμενος ότι δεν είναι η πρώτη φορά που πετυχαίνω τέτοιο συνεργείο, αναρωτιέμαι αν ποτέ γίνεται τέτοιου είδους συντήρηση στην Ελλάδα.. Καλά, δεν θα το χαρακτήριζα και ζωτικής σημασίας, αλλά σίγουρα καλό είναι.. |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 8:43 pm Post subject: |
|
|
vag3721 wrote: | Στις κοντινές φωτο δεν γίνεται να αντιληπτό το μέγεθος του χαλικιού.
Θα ήταν καλά αν μπορούσες να βάλεις ένα μικρό αντικείμενο στην φωτο για να υπάρχει σύγκριση. |
Σωστος. Δες αυτες:
καντε κλικ εδω (μαυρο οδοστρωμα)
καντε κλικ εδω (ροζε οδοστρωμα)
Εδω μια λιγο πιο μακρυνη:
καντε κλικ εδω
corsakias
Εχεις δικιο. Οπως λεει και το παρακατω αρθρο (το οποιο, νομιζω, το εχουμε ξαναποσταρει) "Τα αδρανή υλικά, τα οποία χρησιμοποιούνται στη χώρα μας για την κατασκευή της ασφάλτου, είναι ασβεστολιθικά, τα οποία ήδη σε πολλές χώρες της Ευρώπης έχουν απαγορευθεί ως ακατάλληλα."
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=17334&m=N16&aa=1
Ενδιαφερον εχει και το παρακατω, αρκετα παλιο αρθρο (πρεπει να ειναι του 1997, ωστοσο δεν πιστευω οτι εχουν αλλαξει πολυ τα πραγματα απο τοτε):
"H λύση του προβλήματος είναι η χρησιμοποίηση μόνο σκληρών αδρανών και η αλλαγή του τύπου του ασφαλτομίγματος που χρησιμοποιείται ως επιφανειακή στρώση. H ίδρυση λατομείων σκληρών αδρανών εμποδίζεται όχι από το ότι δεν υπάρχουν σκληρά αδρανή στην Ελλάδα αλλά επειδή τα πετρώματα αυτά βρίσκονται εκτός λατομικών περιοχών. Έτσι τα υπάρχοντα λατομεία σκληρών αδρανών δεν αρκούν και το κόστος των υλικών είναι διπλάσιο από τα κοινά ασβεστολιθικά που χρησιμοποιούνται. "
http://library.techlink.gr/4t/article-main.asp?mag=1&issue=59&article=91
Αν και καποιος μπορει να ισχυριστει οτι οι οδοστρωματικες αναγκες της Αγγλιας ειναι διαφορετικες απο αυτες στην Ελλαδα λογω βροχερου καιρου, διαβαστε στο παραπανω λινκ το τεστ ολισθηροτητας που εκαναν στην Αθηνα για να δειτε ποσο σημαντικο ειναι να αρχισουμε να χρησιμοποιουμε μονο σκληρα αδρανη τα οποιο δεν λειαινονται το ιδιο ευκολα με τη χρηση. |
|
Back to top |
|
|
NiMos Full Member
Joined: 14 Feb 2004 Posts: 211 Location: Paros GR / Newcastle UK
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 9:35 pm Post subject: |
|
|
Ta adranh ths asfaltou sth Meg.Bretannia einai apo granith (xaliki granith).
To eixa dei se mia ekpomph...
Kai fysika o graniths einai polu pio sklhros k an8ektikos apo asbestoli8o (px marmaro). |
|
Back to top |
|
|
alekos Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 873 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
|
Alkis Senior Member
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Thu Oct 26, 2006 12:01 am Post subject: |
|
|
Tanash wrote: | Αυτές τις μέρες βρίσκομαι στην Γαλλία και οδηγόντας σε έναν διπλό δρόμο (βασικά ίδιος με αυτοκινητόδρομο αλλά χαρακτηρισμένος σαν απλός δρόμος 2χ2 - quatre voies) είδα σε πολλά σημεία συνεργεία συντήρησης που έκοβαν τα χόρτα δίπλα από τον δρόμο. Είχανε και κάτι τρακτέρ με κάτι ειδικά μηχανήματα και η όλη δουλειά γινόταν πολύ συστηματικά. Φαντάζομαι το κάνουν αυτό και για ομορφιά και για καλύτερη ορατότητα στους κόμβους κλπ.. Και σκεφτόμενος ότι δεν είναι η πρώτη φορά που πετυχαίνω τέτοιο συνεργείο, αναρωτιέμαι αν ποτέ γίνεται τέτοιου είδους συντήρηση στην Ελλάδα.. Καλά, δεν θα το χαρακτήριζα και ζωτικής σημασίας, αλλά σίγουρα καλό είναι.. |
Πριν μερικούς μήνες είμουν στην Μαλαισία όπου σε όλους τους αυτοκινητόδρομους (και έχουν πολλούς!) κόβουν τα χόρτα και το γκαζόν καθόλη την διαδρομή, ακόμα και πάνω στα βουνά ή στην μέση της ζούγκλας! Και βέβαια τα κόβουν με το χέρι (μέσα στο τζιτζίρι κιόλας), όχι με μηχανήματα και τέτοιες πολυτέλειες!
Βέβαια η Μαλαισία έχει πνιγεί στο πετρέλαιο και έχουν τρελαθεί σε φαραωνικά έργα υποδομής ενώ η χώρα είναι ακόμα πολύ φτωχή. Το ακριβως αντίθετο της Ελλάδας! Μπορώ να σας πω ότι και η υπερβολή της Μαλαισίας είναι εξίσου προβληματική με αυτή της Ελλάδας από την άλλη πλευρά! |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu Oct 26, 2006 8:08 pm Post subject: |
|
|
Φυσικά και γίνετε και στην Ελλάδα.
Ο δήμοτική αρχη (ππου αποχωρέί πλέον) απο την στιγμή που διατέθηκαν πόροι για την αγορά μηχανημάτων έχει πολυμηχάνημα που προσαρμόζει "κλαδευτηρι" και κουρέυει τους επαρχιακούς δρόμους ευθήνης του. Επίσης βγαίνουν και υπάλληλοι με χλοοκοπτικα και κάνουν τις λεπτομερειες και τα μή προσβάσιμα μέρη.
Για να καταλάβετε ποσό διευκολύνετε η ορατότητα, όταν περνάω με το αμάξι σε περιοχή ευθήνης όμορου δήμου είναι σαν να μπαίνω στη ζούγκλα απο τα παρακείμενα χόρτα και πουρνάρια. Ενας λόγος που συμπαθούσα τον νυν Δήμαρχο μέχρι το διαπληκτισμό μου με αυτόν. |
|
Back to top |
|
|
sdakos Junior Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 3:08 am Post subject: |
|
|
πάντως αυτό που έχω διαβάσει από τα μαθήματα της σχολής είναι πως το κόστος μεταφοράς των αδρανών είναι μεγαλύτερο από αυτό της αγοράς τους. Οπότε το να φέρεις αδρανή από αλλες χώρες σημαίνει αυτομάτως πολύ περισσότερα έξοδα. |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Nov 24, 2006 8:05 pm Post subject: |
|
|
Για δειτε το παρακατω να φρικαρετε λιγο...οχι τοσο με τα πρωτα 6-7 slides, αλλα με αυτα που επονται! Ουτε με ποδηλατο δεν θα πηγαινα εκει!
http://www.metacafe.com/watch/309338/video/ |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Fri Nov 24, 2006 8:15 pm Post subject: |
|
|
^ Τα δάση, η ζούγκλα και τα βουνά της Υεμένης.
Οι εικόνες είναι από τη Βολιβία. Άκρως εντυπωσιακό! |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Nov 24, 2006 10:47 pm Post subject: |
|
|
Εγώ ούτε περπατώντας... άκρως τρομακτικό αλλά και πολύ εντυπωσιακό! |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Apr 12, 2007 1:11 am Post subject: |
|
|
Για δειτε κατι που δεν θα εχετε δει ποτε στην Ελλαδα...πριν λιγες μερες ηρθαν στην περιοχη μου υπαλληλοι του δημου για να ξαναβαψουν τις κιτρινες γραμμες διπλα στα κρασπεδα διοτι υποτιθεται ειχαν ξεβαψει:
κλικ για μεγεθυνση
Στην παρακατω φωτογραφια, μπορειτε να δειτε την φρεσκοβαμμενη γραμμη στο κατω μερος και την ξεθωριασμενη (υποτιθεται) στο πανω.
κλικ για μεγεθυνση
Το εχω ξαναγραψει οτι απο τι στιγμη που δεν κανουμε τιποτα να επιδιορθωσουμε τους απαραδεκτους και χιλιομπαλωμενους δρομους μας τουλαχιστον αν βαφαμαι τις τελειως ξεθωριασμενες διαγραμμισεις θα εδειχναν καπως πιο σουλουπωμενοι. Ασε που ειναι απολυτα σημαντικο για την ασφαλεια μας σε πολλες περιπτωσεις. Αλλα δυστυχως ουτε και αυτο δεν ειμαστε αξιοι να κανουμε Αντιθετως οι Αγγλοι ξαναβαφουν διαγραμμισεις οι οποιες οπως φαινεται απο τη φωτο επανω δεν εχουν αναγκη απο ενα νεο χερι. Απλουστατα προφανως ειναι κατι που οι δημοι πρεπει να κανουν ανα καθορισμενο χρονικο διαστημα ασχετα απο την κατασταση των γραμμων. |
|
Back to top |
|
|
alter100 Junior Member
Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Fri May 04, 2007 8:49 pm Post subject: |
|
|
Για τους φίλους που ταξιδεύουν προς ανατολική Γερμανία (Βερολίνο) μέσο πρώην Γιουγκοσλαβίας-Ουγγαρία-Τσεχία υπάρχει ένα ευχάριστο νέο!!!
Ο δρόμος από Δρέσδη μέχρι 100Km περίπου έξω από την Πράγα που ήταν επαρχιακός με μια λωρίδα ανά κατευθυνση και με αρκετές στρόφες και πολύ κίνηση είναι πλέον παρελθόν!!!!
Η υπόλοιπη διαδρομή στην Τσεχία, Σλοβακία,Ουγγαρία είναι είδει αυτοκινητόδρομος
Εκτος από περίπου 16Km στην Τσεχία τώρα έχουμε ανά νέο αυτοκινητόδρομο που κάνει την διαδρομή Πράγα-Δρέσδη πολύ ευχάριστη!!!
Aντε καιρός ήταν μετά από τόσα χρονια!!!
Και μια και το έφερε η κουβέντα ο αυτοκινητόδρομος από Βουδαπέστη μέχρι τα σύνορα με την Σερβία είναι ο καλύτερος από πλευράς ποιότητας που έχω δει!!!Μαθαίνουν γρήγορα οι (πρώην)ανατολικοί!!!! |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Mar 26, 2008 11:05 pm Post subject: |
|
|
Της Αγγλιας που είδα όμως φωτογραφιες ,είναι οι αυτοκινητοδρομοι,το πολυ σαν την Κορινθου Αθηνων(3+1).4+1και πανω είναι μονο κοντα σε διασταυρωσεις και πολεις(οπως εδω κοντα στην κορινθο και κοντα στην πατρα μελλοντικα)Αλλα υπεραστικοι δρομοι 4+1 σε όλο το μηκος νομιζω δεν υπαρχουν.........(αν υπαρχουν δειξτε μου φωτογραφια) |
|
Back to top |
|
|
SOUL_13 Stadium Expert
Joined: 28 Apr 2004 Posts: 722 Location: Birmingham-UK
|
Posted: Thu Mar 27, 2008 8:24 pm Post subject: |
|
|
Το πολύ σαν τις Κορίνθου? Οι M στην Αγγλία είναι minimum 3+1 ενώ ο M25 (ο περιφερειακός του Λονδίνου) διαπλατύνεται σε 5+1. Οι A που είναι μια σκάλα ποιο κάτω είναι 2+1, ενώ κάποιοι 3+1, δεν υπάρχει σύγκριση με Ελλάδα οι αυτοκινητόδρομοι τους συγκρίνονται μονο με κεντρική και βόρεια Ευρώπη. |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Mar 27, 2008 10:07 pm Post subject: |
|
|
SOUL_13 wrote: | Το πολύ σαν τις Κορίνθου? Οι M στην Αγγλία είναι minimum 3+1 ενώ ο M25 (ο περιφερειακός του Λονδίνου) διαπλατύνεται σε 5+1. Οι A που είναι μια σκάλα ποιο κάτω είναι 2+1, ενώ κάποιοι 3+1, δεν υπάρχει σύγκριση με Ελλάδα οι αυτοκινητόδρομοι τους συγκρίνονται μονο με κεντρική και βόρεια Ευρώπη. |
δες αυτο.. http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=498341&page=4
πρωτο ποστ.4+1 κλπ είναι μονο κοντα σε πολεις και διασταυρωσεις... |
|
Back to top |
|
|
SOUL_13 Stadium Expert
Joined: 28 Apr 2004 Posts: 722 Location: Birmingham-UK
|
Posted: Thu Mar 27, 2008 10:57 pm Post subject: |
|
|
δεν καταλαβαίνω τι υπονοείς, οι αυτοκινητόδρομοι έχουν περισσότερες λωρίδες εκεί που χρειάζεται, δηλαδή κοντά στα αστικά κέντρα και στις διακλαδώσεις, που θα έχουν στα λαγκάδια και τις κοιλάδες?Το ότι το A, B κομμάτι του ελληνικού δικτύου είναι 3 λωρίδες δεν λέει τίποτα όταν το μεγαλύτερο κομμάτι του υπολείπεται σε χίλια δυο από ποιότητα οδοστρώματος, συντήρηση μέχρι την παντελής απουσία του.Ίσως σε 15-20 χρονια να έχουμε φτάσει σε ένα alpha επίπεδο αλλα μέχρι τότε έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας.
|
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 12:15 am Post subject: |
|
|
Η Αττικη οδος πηρε πρωτο βραβειο ασφαλειας διεθνως και δεν υπολειπεται σε τιποτα και μαλιστα πιο συγχρονος σε υποδομες και εγκατασυασεις απο πολλους αυτοκινητοδρομους στην Ευρωπη.Και συντηρηται αψογα επειδη συντηρηται απο ιδιωτες.Ιδιωτες θα συντηρουν όλους τους νεους αυτοκινητοδρομους ,που λογικα θα έχουν ίδια ποιοτητα.Άρα σε 5-6 και όχι 15 χρονια θα έχουμε τους καλυτερους ίσως αυτοκινητοδρομους στην Ευρωπη...
Ήδη έχουμε τα πιο συγχρονα τουνελ,διπλά(κατι που δεν συμβαινει παντα στην Ευρωπη) και με τις τελευταιες προδιαγραφες.... |
|
Back to top |
|
|
SOUL_13 Stadium Expert
Joined: 28 Apr 2004 Posts: 722 Location: Birmingham-UK
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 12:35 am Post subject: |
|
|
Δεν αμφιβάλλω ότι η Αττική οδός είναι από τους καλύτερους δρόμους της Ευρώπης αλλα παρόμοιοι ring roads υπάρχουν στα μεγάλα οικονομικά κέντρα της Δυτικής Ευρώπης από τα 70's. Ενώ άμα κρίνω από το ποσο παίρνει η Εγνατία να ολοκληρωθεί έχουμε τουλάχιστο 15 χρονια μπροστά μας (και αυτό θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος ). Προσωπικά δεν είμαι τόσο αισιόδοξος... |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 12:59 am Post subject: |
|
|
Η Εγνατια άργησε γιατι είναι κρατικα και ευρωπαικα μονο χρηματοδοτουμενη.Γιαυτο και οι καθυστερησεις,η χαμηλη ποιοτητα σε καποια σημεια κλπ.Όλοι οι μεγαλοι δρομοι που θα τεέιωσουν το 2013 θα είναι αυτοχρηματοδοτουμενοι,άρα ακριβως με ταχυτητα και ποιοτητα αναλογη Αττικης οδου.Άλλωστε τις φτιαχνουν κυριως ξενες εταιριες(Vinci,Hochtief κλπ)Αυτες δεν ξερουν?
Και ελληνικες σε καπως μικροτερο ποσοστο..Άρα θα γινουν με γρηγορα και αποτελεσματικα ,για να βγαλουν γρηγορα και το κοστος τους....
Και παρομοια ringroads αλλου στην Ευρωπη ακριβως επειδη έγιναν παλια ,είναι παλαιων χαρακτηριστικων ασφαλειας,παλιες σηραγγες κλπ.Επειδη αργησαμε να τις φτιαξουμε ,τις φτιαξαμε πιο συγχρονες... |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu Jun 17, 2010 12:40 am Post subject: |
|
|
Στην Κίνα οδηγούν στα δεξιά, στο Χονκ Κονγκ στα αριστερά
Η ΓΕΦΥΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Μια επαναστατική αλλά και απλή συγχρόνως ιδεά προτείνει Ολλανδική κατασκευαστική εταιρεία για ένα πολύ σοβαρό θέμα στην Κίνα και στο Χονκ Κονγκ. Οι οδηγοί μπερδεύονται οταν πηγαίνουν στο Χονκ Κονγκ (και το αντίθετο) επειδή οδηγούν σε αντίθετη μεριά. Η πρωτοποριακή αυτή γέφυρα αλλάζει "αυτόματα" τη θέση των αμαξιών με ένα πολύ έξυπνο ζιγκ ζαγκ
http://www.youtube.com/watch?v=BwpqU3lRfMo |
|
Back to top |
|
|
orthodontist Full Member
Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Sun Aug 01, 2010 6:04 am Post subject: |
|
|
Άρθρο για το πως βλέπουν οι Νεοϋορκέζοι τον νἐο ποδηλατόδρομο στην 1η και 2η λεωφόρο. Οι νέοι ποδηλατόδρομοι καταλαμβάνουν την λωρίδα όπου στάθμευαν τα οχήματα, τα οποία με την σειρά τους έχουν μετακινηθεί στην αμέσως επόμενη λωρίδα με το σκεπτικό ότι έτσι προστατεύονται οι ποδηλάτες.
Ενδιαφέρον......
http://blogs.villagevoice.com/runninscared/archives/2010/07/the_new_bus_lan.php |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sun Aug 01, 2010 11:58 pm Post subject: |
|
|
Είναι πράγματι ενδιαφέρον και ταυτόχρονα λογικό.
Στο Δουβλίνο που οδηγούσα ποδήλατο χρησιμοποιούσα την λωρίδα που ήταν κολλητά στο πεζοδρόμιο. Ήμουν ανάμεσα στο πεζοδρόμιο και την λεωφορειολωρίδα και πραγματικά ένιωθα πολύ ασφαλής. Ήξερα ότι οι οδηγοί που με πλησίαζαν περισσότερο ήταν επαγγελματίες οδηγοί και το σφάλμα από αυτούς θα ήταν πιο σπάνιο. |
|
Back to top |
|
|
|