View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 2:30 pm Post subject: |
|
|
Μου θυμίζει τον Οικονομίδη στη προεκλογική περίοδο των δημοτικών εκλογών του 98 στη Θεσσαλονίκη, που έλεγε ότι θα εγκαθιστούσε υπόγειους διαδρόμους όπου θα πετούσαμε τα σκουπίδια, και δε θα χρειαζόταν απορριματοφόρα. το είχε δει λέει σε μια Ισπανική πόλη. Θα ήταν κάτι σαν υπόνομος. Θυμάμαι να τον ρωτάει ο Καμπουράκης:
-Σοβαρά τώρα, πιστεύετε ότι θα μπορέσετε να πείσετε τους πολίτες της θεσσαλονίκης ότι είναι εφικτό κάτι τέτοιο?
-Φυσικά.
-Γιατί δε τους λέτε καλύτερα ότι θα στέλνετε τα σκουπίδια στο διάστημα? Πιο εύκολο είναι!!! |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 3:14 pm Post subject: |
|
|
ειναι ακριβοι οι εκτοξευτες διαστημικων σκουπιδιων
σοβαρα τωρα υποσχεθηκαν τετοιο πραγμα |
|
Back to top |
|
|
limito Full Member
Joined: 14 Apr 2005 Posts: 373 Location: Larisa
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 12:31 pm Post subject: |
|
|
Από την εφημερίδα Ημερήσιος Κήρυκας:
Τράμ πάνω στις γραμμές του ΟΣΕ προτείνει ο Δήμος Λάρισας σε διημερίδα που διοργανώνει σχετικά με το τραμ.Η πρόταση αναφέρει λειτουργία αστικού δικτύου κυκλοφορίας railbus με την αξιοποίηση της υπάρχουσας γραμμής του ΟΣΕ.Με τον τρόπο αυτό θα αξιοποιηθούν οι γραμμές που εκτείνονται σε μήκος 12,2 χμ μέσα στον ιστό της πόλης και με την δημιουργία 14 στάσεων θα δημιουργηθεί ένα λειτουργικό δίκτυο εξυπηρέτησης των αστικών μετακινήσεων.Σε περίπτωση πραγματοποίσης του έργου (όπου θα περνάει και από Νεάπολη και άλλες περιοχές όπου δεν υπάρχουν γραμμές) θα αλλάξουν ριζικά και τα δρομολόγια των λεωφορείων.
Καλά αν γίνει κάτι τέτοιο εμένα γράψτε μου! |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 12:54 pm Post subject: |
|
|
αν εκμεταλευτεις την υπαρτχουσα γραμμη οσε πιτευω οτι ειναι κατι που με λιγα χρηματα μπορει να γινει αρκει να μην κολλησει στη γρσφειοκρατια |
|
Back to top |
|
|
grego Full Member
Joined: 01 Jul 2004 Posts: 288 Location: volos
|
|
Back to top |
|
|
adonis Junior Member
Joined: 29 Sep 2004 Posts: 88
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 9:11 am Post subject: |
|
|
apo to www.in.gr
Έρχεται το «υπερ-ελαφρύ» ηλιακό τραμ με πρώτο σταθμό την Καλαμάτα
Ένα νέο οικολογικό μέσο έρχεται να αλλάξει τα κυκλοφοριακά δεδομένα στην Ελλάδα. Πρόκειται για το ηλιακό τραμ, το οποίο κινείται σε ράγες με καύσιμο τον ήλιο. Ο σχεδιασμός έχει προχωρήσει στην Καλαμάτα, ενώ αναζητούνται πόροι για άλλες πέντε πόλεις.
Όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ των Νέων της Πέμπτης, στην Καλαμάτα έχει ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός της μήκους 11χλμ διαδρομής και έχει διασφαλισθεί η χρηματοδότηση του έργου από την ΕΕ σε ποσοστό 85%.
Στην Πάτρα, το Ηράκλειο, τον Βόλο, τη Λάρισα και τη Ρόδο έχουν προχωρήσει οι προκαταρκτικές συγκοινωνιακές μελέτες, αλλά αναζητούνται πόροι.
Το ηλιακό τραμ δεν μοιάζει καθόλου με το αντίστοιχο της Αθήνας. Διαθέτει ένα βαγόνι και για την κίνησή του δεν απαιτείται εγκατάσταση ηλεκτροδότηση, καθώς λειτουργεί με τον ήλιο μέσω ενός μηχανισμού που βρίσκεται στην οροφή.
Έχει δυνατότητα μεταφοράς 76 επιβατών, με μέγιστη ταχύτητα τα 50χλμ, που περιορίζεται στα 30χλμ όταν κινείται σε πεζόδρομο.
Στο Ηράκλειο έχουν κυκλοφορήσει και χάρτες με τις δύο διαδρομές του τραμ, συνολικού μήκους 10 χιλιομέτρων, ενώ στην Πάτρα έχει ολοκληρωθεί η μελέτη για την κατασκευή τροχιοδρόμου που θα συνδέει το λιμάνι με το εμπορικό κέντρο.
news.in.gr |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 12:45 pm Post subject: |
|
|
Οταν δεν εχει ηλιο τι θα απογινει το ηλιακο Τραμ ? |
|
Back to top |
|
|
Chris Full Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 259 Location: Germany--Giessen
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 12:49 pm Post subject: |
|
|
oi nees hliakes texnologies leitougoun akoma kai me mhdamhno fws. PX kai se skoteinia apo kategida ktl akoma kai an afth diarkei hmeres. ase pou yparxei kai h dhnatothta na apo8hkevetai h energeia apo tis kales hmeres... |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 1:14 pm Post subject: |
|
|
Πολυ ωραια οπως συμβαινει και στα καινουργια τρολλευ της Αττικης οταν υπαρχει διακοπη ρευματος , δουλευουν κανονικα λογω της δυνατοτητας αποθηκευσης του ρευματος |
|
Back to top |
|
|
limito Full Member
Joined: 14 Apr 2005 Posts: 373 Location: Larisa
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 1:18 pm Post subject: |
|
|
Εγώ πάντως για να πω την αλήθεια το θεωρώ όνειρο απατειλό να γίνουν τραμ...Εδώ ρε παιδιά τόσα χρόνια παιδεύουν την Θεσσαλονίκη για το μετρό θα κάνουν σε εμάς τραμ;;;;Ας μην κοροϊδευόμαστε στην Ελλάδα ζούμε...!Ένα πρόβλημα υπάρχει στην Ελλάδα:ότι δεν βλέπουμε τις ανάγκες του μέλλοντος!Τι εννοώ:πριν 15 χρόνια η Θεσσαλονίκη ίσως να μην χρειαζόταν 100% το μετρό,αλλά δείτε τώρα τι γίνεται!Αν συνεχίσουν έτσι τα πράγματα θα γίνει μία μικρογραφία της Αθήνας(αν δεν έχει γίνει ήδη...).Ενώ αν είχαν κάνει το μετρό από παλιά ίσως τα πράγματα να ήταν καλύτερα!!!Το ίδιο συμβαίνει και στις πόλεις για τα τραμ.Ίσως να μην τα χρειάζονται απόλυτα τώρα αλλά με τους ρυθμούς που μεγαλώνουν και αυτές τι θα γίνει σε λίγα χρόνια;Θα ζούμε όλοι σε ζούγκλες μετά όχι σε πόλεις...!Πάντως ας κάνουμε στην Ελλάδα πράγματα που είναι πιο σημαντικά για την καθημερινότητα μας όπως σχολεία,νοσοκομεία,δρόμους και ας κάνουμε και τα μετρό και τα τραμ μετά....Ας ολοκληρωθούν τα πιο σημαντικά πρώτα! |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 2:02 pm Post subject: |
|
|
λογικα για πατρα θα χρησιμοποιει τη παραλιακη λεωφορο και θα συνδεει το εμπορικο κεντρο στο υψος του κεντρικου λιμενα οπου εκει ειναι και η πλατεια τριων ναυαρχων |
|
Back to top |
|
|
dimetro Full Member
Joined: 26 Jul 2004 Posts: 214 Location: Aeghio-Xanthi
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 12:20 am Post subject: |
|
|
Μα στην Πατρα ρε παιδια δεν καταλαβαινω που θα το βαλουν...
Αν χρησιμοποιησουν τις γραμμες του ΟΣΕ (ή μαλλον την γραμμη του ΟΣΕ εκτος αν μιλαμε για μετα το 2012) το πολυ πολυ να ενωνει το κεντρο με την παραλιακη λεωφορο (οπως ειπε ο siakabetis) αλλα δεν προκειται να υπαρξει ουσιαστικη διαφορα.Ηδη εκει ο δρομος ειναι μεγαλος και δεν παρουσιαζεται πολλη κινηση και κατα την γνωμη μου
σε εκεινο το σημειο δεν ειναι οι αποστασεις τοσο μεγαλες που να χρειαζεται τραμ.Αν ομως σκεφτουν να το κανουν στην πολη τοτε μιλαμε για μεγαλη απερισκεξια.Η Πατρα εχει σε κεντρικους,εμπορικους δρομους 2 το πολυ 3 λωριδες και ολοι τους ειναι μονοδρομοι και τα πεζοδρομια ειναι σε στοες.Αν κλεισουν την μια λωριδα για το τραμ,την αλλη πεστε για τα λεωφορεια και μια για τα αυτοκινητα στην καλυτερη περιπτωση? Και ειναι δυσκολη η θεση της Πατρας.Μοιαζει με την Θεσσαλονικη.Ειναι επιμηκης πολη ,στην μια μερια βλεπει θαλασσα και στην αλλη εχει το Παναχαικο.Δηλαδη θα χρειαζεται πολλες διακλαδωσεις.Οποτε???? |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 8:49 am Post subject: |
|
|
P.A.O. wrote: | Πολυ ωραια οπως συμβαινει και στα καινουργια τρολλευ της Αττικης οταν υπαρχει διακοπη ρευματος , δουλευουν κανονικα λογω της δυνατοτητας αποθηκευσης του ρευματος |
Δε νομίζω να "αποθηκεύουν ρεύμα" τα τρόλευ. Αν δε κάνω λάθος, σταματάνε, κατεβάσουν τα σύρματα, και βάζουν μπρος ένα πετρελαιοκινητήρα, που μάλιστα απο την αχρηστία βγάζει ένα τρελό ντουμάνι. Είχε τύχει να το δω πέρυσι μπροστά στο Καλλιμάρμαρο. Τώρα πάλι βλέπω ότι αναφέρεσαι σε "καινούρια" τρόλευ, οπότε μπορεί να κάνω λαθος. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 9:05 am Post subject: |
|
|
dimetro wrote: | Μα στην Πατρα ρε παιδια δεν καταλαβαινω που θα το βαλουν...
Αν χρησιμοποιησουν τις γραμμες του ΟΣΕ (ή μαλλον την γραμμη του ΟΣΕ εκτος αν μιλαμε για μετα το 2012) το πολυ πολυ να ενωνει το κεντρο με την παραλιακη λεωφορο (οπως ειπε ο siakabetis) αλλα δεν προκειται να υπαρξει ουσιαστικη διαφορα.Ηδη εκει ο δρομος ειναι μεγαλος και δεν παρουσιαζεται πολλη κινηση και κατα την γνωμη μου
σε εκεινο το σημειο δεν ειναι οι αποστασεις τοσο μεγαλες που να χρειαζεται τραμ.Αν ομως σκεφτουν να το κανουν στην πολη τοτε μιλαμε για μεγαλη απερισκεξια.Η Πατρα εχει σε κεντρικους,εμπορικους δρομους 2 το πολυ 3 λωριδες και ολοι τους ειναι μονοδρομοι και τα πεζοδρομια ειναι σε στοες.Αν κλεισουν την μια λωριδα για το τραμ,την αλλη πεστε για τα λεωφορεια και μια για τα αυτοκινητα στην καλυτερη περιπτωση? Και ειναι δυσκολη η θεση της Πατρας.Μοιαζει με την Θεσσαλονικη.Ειναι επιμηκης πολη ,στην μια μερια βλεπει θαλασσα και στην αλλη εχει το Παναχαικο.Δηλαδη θα χρειαζεται πολλες διακλαδωσεις.Οποτε???? | συμφωνω απολυτα, ετσι ειναι τα πραγματα |
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 10:26 am Post subject: |
|
|
Στην Πάτρα πρόκειται να χρησιμοποιήσουν πιθανότατα το υπόγειο δίκτυο που σχεδιάζει ο ΟΣΕ! Είχα παρεβρεθεί σε ένα συνέδριο πριν από δύο χρόνια γι'άυτό το θέμα με ακριβώς τις ίδιες πόλεις στο προσκήνιο αλλά δεν περίμενα να συνεχίστει. Στην Πάτρα ο σχεδιασμός προβλέπει ένωση του πανεπιστημίου με το κέντρο της πόλης και από εκεί συνεχίζει παραλιακά μέχρι το ΤΕΙ (στην άλλη άκρη της πόλης)! Στην Καλαμάτα υποτίθεται ότι θα υπήρχε γραμμή που την ενώνει με τη γειτονική Μεσσήνη (~7-8.000 κάτοικοι).
Θα ψάξω μήπως βρω κάτι, αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν θυμάμαι να έχω κρατήσει τίποτα |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 10:40 am Post subject: |
|
|
Mozart ακριβώς έτσι είναι. Ο εφεδρικός πετρελαιοκινητήρας των καινούριων τρόλει (με το μωβ χρώμα) θυμίζει φορτηγά της δεκαετίας του '60 με τον θόρυβο που κάνει και το καυσαέριο που βγάζει.
Όσο για την κατασκευή τραμ σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, ας μην ξεχνάμε ότι σε αυτές τις πόλεις η μετακίνηση στηρίχτηκε εξαρχής και κατά βάση στη χρήση του ΙΧ. Κατά τη γνώμη μου θα είναι δυσκολότερη η μετάβαση από το ΙΧ στα ΜΜΜ από ό,τι στην Αθήνα. Πάντως είναι ανεπίτρεπτο η συγκοινωνιακή υποδομή σε τέτοιες πόλεις να είναι ανύπαρκτη μετά από τόσες δεκαετίες. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 11:14 am Post subject: |
|
|
pedia poli endiaferon fenete afto ala ke emena mou fenete oneiro, kati san tin ipothalassia artiria....
mipos ipothike tipota gia to pote tha xekinisei? perimenoun hrimata apo tin EE, an i agglia parei ta lefta tis to vlepo diskolo afto.....?
ehei kaneis kapio allo link akoma giati den to vrisko se alla sites....? |
|
Back to top |
|
|
werto New Member
Joined: 04 Jun 2005 Posts: 66
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 2:49 pm Post subject: |
|
|
Έστω και σαν project, τα ηλιακά τραμ σε ελληνικές πόλεις είναι φανταστική ιδέα. Μακάρι να γίνει γιατί οι αστικές συγκοινωνίες της περιφέρειας είναι τραγικές. Και πιστεύω ότι τα τραμ είναι πολύ περισσότερο ελκυστικά από τα λεωφορεία και θα κάνουν τον κόσμο να αφήσει και λίγο το ΙΧ του. |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 3:19 pm Post subject: |
|
|
billy8181 wrote: | pedia poli endiaferon fenete afto ala ke emena mou fenete oneiro, kati san tin ipothalassia artiria....
mipos ipothike tipota gia to pote tha xekinisei? perimenoun hrimata apo tin EE, an i agglia parei ta lefta tis to vlepo diskolo afto.....?
ehei kaneis kapio allo link akoma giati den to vrisko se alla sites....? |
για τον υπογειο στη πατρα ετσι ειναι το εχουν βαλει στα εργα θα ειναι ετοιμο το 2012 αλλα για την αξιοποιηση απο το τραμ πρωτη φορα το ακουω αλλα μου φαινεται πολυ εφικτο γιατι ετσι αποκτα η πατρα μετρο χωρις να εχει μετρο στην ουσια αφου χρησιμοποιει αλλο δυκτιο και θα αλαφρυνει το κεντρο της πατρας απο το κυκλοφοριακο που δεινοπαθει |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 3:56 pm Post subject: |
|
|
Δεν ξέρω ποια διαδρομή θα ακολουθήσει το τραμ στην Πάτρα αλλά θα είχε νόημα η χάραξη να γίνει με γνώμονα τη βασική ροή των ΙΧ οχημάτων σήμερα, π.χ. από τις περιοχές του ΤΕΙ προς την κατεύθυνση του Ρίου (και ανάποδα) και από τον Αγ. Ανδρέα πάλι προς το Ρίο. Από ό,τι φαίνεται στο post του limito, η γραμμή θα έχει συνολικό μήκος 18 χλμ, δηλαδή 9 χλμ. ανά κατεύθυνση. Με 7 στάσεις μιλάμε για μία στάση ανά 1.5 χιλιόμετρο, μια αρκετά μεγάλη απόσταση ακόμα και με τα δεδομένα του Μετρό. |
|
Back to top |
|
|
eleftheria Junior Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 149
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 9:01 pm Post subject: |
|
|
ok
Last edited by eleftheria on Thu Jul 07, 2005 8:26 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
eleftheria Junior Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 149
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 11:09 pm Post subject: |
|
|
ok
Last edited by eleftheria on Thu Jul 07, 2005 8:25 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
sin1891pge Junior Member
Joined: 12 Jun 2005 Posts: 82 Location: Σκεπαστή
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 6:29 am Post subject: |
|
|
Η Πάτρα είχε τραμ από τις αρχές του 20ου αιώνα με ηλεκτρισμό.
Υπήρχαν 2 γραμμές
- Παραλιακή από τον ¶γιο Διονύσιο = στο ίδιο ύψος που υπάρχει η άκρη του λιμανιού, μέχρι τις Ιτιές (Στο ίδιο ύψος που αρχίζει η παράκαμψη της Πάτρας αλλά παραλιακά). Χρησίμευε για να συνδέσει το Σταθμό των τρένων Αγίου Διονυσίου με την Νότια Πάτρα.
- Από την ¶νω Πόλη κατέβαινε από την οδό Γερμανού, έστριβε πάνω από την Παντάνασσα και κατέβαινε από τη Γούναρη μέχρι να συναντηθεί με την πρώτη γραμμή.
Τώρα ξέρω ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον για Τραμ.
Ούτε υπάρχει περίπτωση ένα αργό μέσο να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του Πανεπιστημίου ή έστω του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου.
Στις ΝΕΕΣ υπόγειες γραμμές του ΟΣΕ που θα γίνουν ως το 2012 υπάρχει πρόβλεψη για προαστιακό σιδηρόδρομο και όχι για ΗΛΙΑΚΟ τραμ
Μήπως οι συζητήσεις είναι καθαρά φιλολογικές ή απλώς προτάσεις-μελέτες των εταιριών που θέλουν να εγκαταστήσουν το τραμ;
Δεν ξέρω αν έχω δίκιο πάντως αυτά έχω διαβάσει στις εφημερίδες |
|
Back to top |
|
|
sin1891pge Junior Member
Joined: 12 Jun 2005 Posts: 82 Location: Σκεπαστή
|
Posted: Thu Jul 07, 2005 6:48 am Post subject: |
|
|
Τώρα που διάβασα τα άρθρα και στα λινκς κατάλαβα ότι μάλλον δεν υπάρχει θέμα τραμ για την Πάτρα.
Ο σταθμός των ΚΤΕΛ δεν θα πάει στην είσοδο της πόλης όπως λέει, απλώς θα μεταφερθούν όλα στον ¶η Διονύση, ώστε να είναι μαζί ο Σταθμός Υποδοχής των πλοίων, ο σταθμός του ΟΣΕ (Εκσυγχρονισμός του Σταθμού Αγίου Διονυσίου) και ο σταθμός των ΚΤΕΛ (Έχουν αγοράσει το κτίριο των Μύλων Αγίου Γεωργίου και διαπραγματεύονται την αγορά του οικοπέδου που είναι σήμερα το Λούνα Παρκ).
Με την υπογειοποίηση των γραμμών του ΟΣΕ ίσως να γίνεται να μπουν γραμμές Τραμ στην επιφάνεια, οπότε το τραμ θα χρησιμεύει απλώς για να συνδέει ολόκληρο το λιμάνι της Πάτρας από τη μία άκρη ως την άλλη (περίπου 6 km) και ΙΣΩΣ να εξυπηρετεί όσους θέλουν να πάνε από τη μία άκρη του Κέντρου ως την άλλη - ¶γιος Διονύσιος<>¶γιος Ανδρέας
Σιγά μη ζήσει αν κρίνουμε από τους επιβάτες της αντίστοιχης γραμμής λεωφορείων Νο 5
όταν λέμε ΡΙΟ εννοούμε την πόλη μόνο ή ΚΑΙ το Νοσοκομείο ΚΑΙ το Πανεπιστήμιο; |
|
Back to top |
|
|
|