stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Η Θεσσαλονίκη των ονείρων μας
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 28, 29, 30
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
sdakos
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 155
Location: thessaloniki - athens

PostPosted: Sat May 24, 2008 5:26 pm    Post subject: Reply with quote

φταίει και αυτός γιατί παίρνει το αμάξι του ενώ πολύ πιθανώς δεν το χρειάζεται και μπορεί να προτιμήσει συγκοινωνία που δεν το κάνει. Δεν αντιλέγω πως πρέπει να γίνουν πάρκινγκ, δρόμοι και τα συναφή, όμως το κυριώτερο είναι να αλλάξει η ελληνική νοοτροπία του "χρησιμοποιώ το αμάξι μου" και "οι συγκοινωνία ειναι για τους κατώτερους, αυτούς που δεν μπορούν να πάρουν αμάξι".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Sun May 25, 2008 10:20 am    Post subject: Reply with quote

Έχουμε και αλλα ``καλά´´ όμως....είμαστε η μοναδική χωρα που τα αυτοκίνητα είναι στα πεζοδρόμια και οι πεζοί στον δρόμο!!!
Cool
Back to top
View user's profile Send private message
koeman
Junior Member
Junior Member


Joined: 04 Jul 2007
Posts: 119

PostPosted: Wed May 28, 2008 7:20 am    Post subject: Reply with quote

Πάντως φίλε sdakos και στην Αθήνα αυτή ήταν η κατάσταση κατά τη διάρκεια των έργων του μετρό αλλά υπήρχε υπομονή από τον κόσμο λόγω του οράματος του μετρό. Και τελικά δικαιώθηκε γιατί πραγματικά όπου εξυπηρετεί το μετρό είναι η επιλογή νούμερο ένα για μετακίνηση.
Νομίζω όμως επίσης ότι η Θεσσαλονίκη έχοντας λίγες επιλογές για τη μετακίνηση από δυτικά -> ανατολικά και τούμπαλιν είναι φυσιολογικό να φρακάρει περισσότερο από ότι το κέντρο της Αθήνας αφού στη δεύτερη περίπτωση η πόλη αναπτύσσεται ακτινικά γύρω από αυτό.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2295
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sat Mar 20, 2010 1:54 pm    Post subject: Reply with quote

Σε συνέχεια όσων έγραψα εδώ, παραδίδω και πάλι στην ευγενή κοινότητα του forum (!) και αυτό το νεκραναστημένο thread.

Πιο κάτω μπορείτε να βρείτε όλα τα posts του thread "Η Θεσσαλονίκη των ονείρων μας (2)". Μετά τη συνένωση, η συζήτηση μπορεί να συνεχιστεί εδώ.


On 17 Sep 2008 Squirrel wrote:
Ένα ενδιαφέρον άρθρο υπάρχει σήμερα στην εφημ. 'Μακεδονία'. Πρόκειται για την ολοκλήρωση μιας μελέτης από τον Οργανισμό Ρυθμιστικού Σχεδίου και Προστασίας Περιβάλλοντος Θεσσαλονίκης (Ο.Ρ.Θ.), που αφορά την ανάπλαση της ανατολικής περιμετρικής τάφρου και με τη σύνδεση της με το περιαστικό δάσος του Σέιχ-Σου. Με αυτό τον τρόπο δημιουργείται μια ζώνη πρασίνου, αναψυχής με ποδηλατόδρομο-πεζόδρομο μήκους 8 χλμ αλλά και έτσι θωρακίζεται αντιπλημμυρικά το ανατολικό πολεοδομικό συγκροτήμα της πόλης και ιδιαίτερα η Καλαμαριά και οι γειτονικές περιοχές.

Πηγή: Εφημ. Μακεδονία 17.06.08. http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=24494

Ένα φιλόδοξο σχέδιο για το οποίο δεν θυμάμαι κάποια άλλη σχετική αναφορά στο forum ή άλλη δημοσίευση παλαιότερα. Διαβάζοντας το άρθρο και κοιτώντας την περιοχή με Google Earth, απ'ότι καταλαβαίνω πρόκειται για το ρέμα-χείμαρο που στο πολεοδομικό συγκρότημα ξεκινά από το Κρυονέρι-Άνω Τούμπα, περνά καθέτα την Λαμπράκη πλησίον Διαγόρα,συνεχίζει στην Τσέλιου, περνά κάθετα την Πλαστήρα, δίπλα από την Νέα Ελβετία, ανάμεσα στα όρια Πυλαίας-Καλαμαριάς, παράλληλα με την Εθνικής Αντιστάσεως και καταλλήγει στον Φοίνικα.

Δείτε το kmz, που έχω δημιουργήσει, για να δείτε σχηματικά την ζώνη πρασίνου και αναψυχής που μπορεί να δημιουργηθεί στην ανατολική Θεσσαλονίκη (Το kmz ανοίγει με Google Earth: Open With->Google Earth)

http://sites.google.com/site/vagrandgeo/share/_draft_post/AnatolikiTafros-RemaKryoneriou.kmz?attredirects=0 (Η ζώνη πρασίνου που εμφανίζεται είναι κατά προσέγγιση)

On 17 Sep 2008 Squirrel wrote:
Τα λόγια είναι περιττά.....

http://www.thessaloniki360.com/

Πλοήγηση με φωτογραφίες 360 μοιρών από κεντρικά σημεία της Θεσσαλονίκης σε περιβάλλον Google Maps....Δεν λέω τίποτα άλλο...

Υπέροχη δουλειά....Μπράβο...

On 18 Sep 2008 Squirrel wrote:
"Αναξιοποίητες παραμένουν οι εκτάσεις των στρατοπέδων με τα οποία είναι περιχαρακωμένη η πόλη της Θεσσαλονίκης. Τα στρατόπεδα, που στήθηκαν από την εποχή του εμφυλίου πολέμου, αν και θα έπρεπε ήδη να είχαν αποδοθεί στην πόλη ως χώροι πρασίνου και αναψυχής, παραμένουν σε “νεκρή” κατάσταση κατατάσσοντας τους Θεσσαλονικείς στην τελευταία θέση της ευρωπαϊκής λίστας με τη χαμηλότερη αναλογία κατοίκου και πρασίνου."
Δημοσίευμα της εφημερίδας "Μακεδονία":http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=24630

Είναι κρίμα να μην υπάρχει πολιτική βούληση για την παραχώρηση των πρώην και νυν στρατοπέδων στο πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης στις τοπικές αρχές. Αλλα και σε περίπτωση παραχώρησης θα ήθελα να σημειώσω ότι θα πρέπει να γίνουν αυτοί οι χώροι πάρκα ή άλση ως οάσεις πρασίνου με ψηλά δέντρα ώστε να περιοριστεί η ατμοσφαιρική ρύπανση από τα καυσαέρια και τα άλλα σωματίδια στην μεγαλούπολη. ΄Όμως, και εδώ χρειάζεται προσοχή, συνήθως στην Ελλάδα αυτοί οι χώροι, όταν παραχωρηθούν, με το πρόσχημα κατασκευής υπόγειων θέσεων στάθμευσης και δημοσίων κτηρίων, υπολλείπονται έπειτα πολύ σε πράσινο και τα ψηλά δέντρα κόβονται για να φυτευτούν άχρηστοι θάμνοι και καλλωπιστικά φυτά.

On 18 Sep 2008 chr.04 wrote:
Στους Αμπελόκηπους το στρατόπεδο Μεγάλου Αλεξάνδρου ήδη ο δήμαρχος θα κτήσει κλειστό κολυμβητήριο, σχεδιάζει την μεταφορά της ΔΟΥ Αμπελοκήπων, εχει πει κάτι για μεταφορά μερικών υπηρεσιών του δήμου. Ήδη η Μητρόπολη έχει κάνει νέα ενορία και η εκκλησία που είναι του στρατοπέδου είναι μικρή και πιθανόν να χρειαστεί επέκταση.

Να μην μιλήσουμε για το έγκλημα στο Στρεμπενιώτη.

On 21 Sep 2008 damianos wrote:
Έχει γίνει πολλές φορές λόγος για τις κακοτεχνίες που υπάρχουν στα δημόσια έργα. Μερικές απ' αυτές δεν είναι εύκολα ορατές απο τους μη ειδικούς, αλλά στην περιφερειακή οδο της Θεσσαλονίκης που ολοκληρώθηκε πριν απο πολλά χρόνια, υπάρχουν αρκετές. Εκτός απο αυτές που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια στην κίνηση και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά, υπάρχει και μια αισθητική κακοτεχνία, που κυριολεκτικά βγάζει μάτια!!!!
Αναφέρομαι στο τούνελ που υπάρχει στο ύψος των Κωνσταντινουπολίτικων της Τούμπας, όπου όποιος περνά, βλέπει την κατάσταση των ορατών υποστυλωμάτων που έγιναν με τη μέθοδο της έγχυσης σκυροδέματος χωρίς τύπους (καλούπια). Σ' αυτές τις περιπτώσεις γίνεται φινίρισμα των επιφανειών ώστε το έργο να είναι αισθητικά αποδεκτό και η εικόνα του να μη θυμίζει εργοτάξιο.
Δε μπορώ να καταλάβω πώς είναι δυνατόν τόσα χρόνια να παραμένει αυτή η απαράδεκτη κατάσταση που για να διορθωθεί απαιτούνται ελάχιστα χρήματα!!!

On 22 Sep 2008 chr.04 wrote:
Αν αναλογιστείς πόσα ατυχήματα γίνονται καθημερινά στο τούνελ (και πόσοι έχουν πεθάνει εκεί), το λιγότερο είναι να σκεφτόμαστε την αισθητική του.

On 22 Sep 2008 road352 wrote:
chr.04 wrote:
Στους Αμπελόκηπους το στρατόπεδο Μεγάλου Αλεξάνδρου ήδη ο δήμαρχος θα κτήσει κλειστό κολυμβητήριο, σχεδιάζει την μεταφορά της ΔΟΥ Αμπελοκήπων, εχει πει κάτι για μεταφορά μερικών υπηρεσιών του δήμου. Ήδη η Μητρόπολη έχει κάνει νέα ενορία και η εκκλησία που είναι του στρατοπέδου είναι μικρή και πιθανόν να χρειαστεί επέκταση.

Να μην μιλήσουμε για το έγκλημα στο Στρεμπενιώτη.


Είναι κρίμα να μιλάμε για αποκέντρωση και να μεταφέρουμε δημόσιες υπηρεσίες απο την πόλη ξανά στην πόλη. Ονειρεύομαι μια Θεσσαλονίκη που οι διοικούντες της θα σκέφτονταν πρώτα και μετά θα υλοποιούσαν.
Γιατί δεν ξεκινούν με τις ΔΟΥ?
Μαζέψτε κύριοι όλες τις ΔΟΥ σε ένα κτήριο εκτός κέντρου, σε περιοχή με ικανοποιητικές προσβάσεις και ανετο parking.
Αυτομάτως γλυτώνεις άσκοπες μετακινήσεις απο ΔΟΥ σε ΔΟΥ. Που πιστέψτε με είναι καθημερινό φαινόμενο για αρκετό κόσμο.

Δεν θέλω να κουράσω με άλλα παραδείγματα αλλα κάποτε πρέπει να αφήσουμε το κέντρο της πόλης να αναπνεύσει. Να γίνουν πεζόδρομοι για περιπάτους και όχι πεζόδρομοι τύπου Αριστοτέλους, για να παρκάρουν περιπολικά του Α.Τ Λευκού Πύργου, ή υπαλλήλων του ΙΚΑ Αριστοτέλους που βρίσκεται λίγο πιο πάνω. Και φυσικά δεν φταίνε μονο αυτοί αλλα αυτοί που αποφάσισαν να αφήσουν να υφίστανται τέτοιες υπηρεσίες σε δρόμους (πεζόδρομους) που πρέπει ο πολίτης να πάει τις περισσότερες φορές με αυτοκίνητο (ΑΜΕΑ γαρ).

Δυστυχώς πληρώνουμε αμαρτίες χρόνων αλλα αυτό που με φοβίζει είναι ότι τα παιδιά μας θα πληρώσουν τις δικές μας που είναι μεγαλύτερες.

Και κλείνοντας φίλε Chr.04 το πρώην στρατόπεδο Στρεμπενιώτη στη Νεάπολη δεν ειναι "εγκλημα" επειδή δεν μπήκαν πολλά δέντρα.

Έγκλημα θα ήταν αυτό που επιδίωξαν κάποιοι τότε, να οικοπεδοποιήσουν όλο το στρατόπεδο και σήμερα να είχαμε 6όροφες πολυκατοικίες αντί για δύο γήπεδα ποδοσφαίρου, τέσσερα σχολεία, ένα κολυμβητήριο και αρκετούς άλλους χώρους. Το ξέρω θα μου πεις ότι υπάρχει και το δημαρχείο Νεαπόλεως μέσα σε αυτούς τους χώρους, η δημοτική πισίνα αναψυχής, απο τα οποία λίγα δεν "έφαγε" ο τότε δήμαρχος. Αλλα τι να κάνουμε αναγκαζόμαστε πολλές φορές να επιλέγουμε "το μη χείρον βέλτιστο"
και μια εικόνα του πρώην στρατοπέδου για το οποίο μιλάμε
http://i107.photobucket.com/albums/m315/road352/strempenioti.jpg

On 22 Nov 2008 Squirrel wrote:
Μετεγκατάσταση της ΔΕΘ προτείνουν δήμαρχοι της ΒΔ Θεσσαλονίκης
"Τη μετεγκατάσταση της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης από το κέντρο της πόλης σε χώρο δίπλα στο ΤΕΙ Σίνδου, προτείνουν 13 δήμαρχοι της βορειοδυτικής Θεσσαλονίκης..."
Πηγή 'Καθημερινή' 21.11.08: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_21/11/2008_257194

Πρέπει να γίνουν ταχύτατα οι αλλαγές έτσι ώστε να μπορέσει αν θέλει η πόλη να διεκδικήση την Expo...Μπορεί να απέτυχε τον εγχείρημα...αλλά δεν σημαίνει ότι θα σταματήσουμε να διεκδικούμε και...ποτέ δεν είναι αργά...!

12 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμων σε κεντρικές περιοχές
“Πράσινο φως για τη δημιουργία δικτύου ποδηλατοδρόμων, το οποίο θα καλύπτει μία διαδρομή περίπου 12 χιλιομέτρων σε κεντρικές περιοχές της πόλης, ανάβουν ο δήμος Θεσσαλονίκης και το υπουργείο Μεταφορών(...)"
Πηγή Μακεδονία 21.11.08: http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=28732

Δηλαδή το πρότυπο που εφαρμόστηκε στο Παρίσι πάνε να εφαρμόσουν...Ελπίζω να μην μείνουν στα χαρτιά...

On 04 Dec 2008 jackoharas wrote:
Οι μηχανισμοί τέθηκαν σε λειτουργία. Η Θεσσαλονίκη των ονείρων μας χτίζεται μέρα με τη μέρα:
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=59937300

ΥΓ πόσο γελοίο σας φαίνεται όταν οι ... άρχοντες της πόλης μιλάνε για ποδηλατοδρόμους τη στιγμή που δεν υπάρχουν καν πεζοδρόμια;

ΥΓ2 μην το πάρετε στραβά, μακάρι να γίνουν.

On 04 Dec 2008 damianos wrote:
Θάθελες να γίνεις λίγο πιο σαφής? Συμφωνείς ή όχι για το έργο αυτό στον Κέδρηνο λόφο?

On 04 Dec 2008 jackoharas wrote:
Ειρωνική ήταν η διάθεση.
Είμαι βέβαια εναντίον της ασφαλτόστρωσης δρόμων μέσα στο άλσος. Από 'κει και πέρα δεν κατάλαβα τί σόι εργασίες γίνονται. Ούτε κατάλαβαν και οι οικολόγοι βέβαια που μας μπέρδεψαν με αυτά που είπαν...

On 04 Dec 2008 Squirrel wrote:
Νομίζω ότι η θέση των Οικολόγων δεν είναι πολύ ξεκάθαρη, αλλά δείχνει ότι υλοποιείται ένα έργο στο οποίο δεν υπάρχει σχεδιασμός...Αυτά με την ασφαλόστρωση με βρίσκουν κάθετα αντίθετο...Αν το άρθρο είναι αληθές, βεβαίως δεν πρέπει να ασφαλτοστρωφούν οι δασικοί δρόμοι που κατασκευάζονται στον Σέιχ-Σου...Πρέπει να δεί και το Δασαρχείο, αν ο εργολάβος κάνει παράνομες εκχερσώσεις και παρεκκλίσεις από τη μελέτη του έργου, έτσι ώστε να έχει περισσότερο κέρδος...

Σήμερα, στην σελίδα του ΥΠΕΧΩΔΕ, αναρτήθηκαν οι 'σκέψεις' του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου Θεσσαλονίκης σχετικά με την 'διαδικασία ευρείας διαβούλευσης'...

Μόνο γενικότητες βλέπω, αφού δεν καταγράφει τις ανάγκες της πόλης ως μητροπολιτικής περιοχής, πολλές προστατευόμενες περιοχές είναι απούσες, όπως και νέοι οδικοί άξονες στους χάρτες (κάθετος Σερρών-Προμαχώνα,οδοί στην Θεσ/κη), δεν έχει συγκεκριμένες προτάσεις για την ανάπτυξή της Κεντρικής Μακεδονίας με αναφορά στην Θεσσαλονίκη, και είναι κυρίως, όπως θα λέγαμε στην Βόρεια Ελλάδα, 'Αθηνοκεντρικό', δηλαδή με κύρια συνιστώσα την πόλη της Θεσσαλονίκης χωρίς περιφερειακό σχεδιασμό...

Σαν μηχανικός, γνώστης GIS, ένα έχω να πώ σχετικά με τους (άθλιους) χάρτες, τον πολεοδομικό σχεδιασμό και την αναπτυξιακή περιφερειακή προσέγγιση...
Προχειροδουλεία και χωρίς όραμα...Δείτε εδώ: http://www.ggde.gr/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=1127&Itemid=199 ή αλλιώς http://www.ggde.gr/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=55&Itemid=199

On 11 Dec 2008 jackoharas wrote:
ενδιαφέρον άρθρο στη Μακεδονία:
Η αναγκαιότητα μεταφοράς της ΔΕΘ στην περιφέρεια της πόλης έχει πλέον συνομολογηθεί. Η Θεσσαλονίκη αποφασίζει ίσως να γίνει μια μεγάλη ευρωπαϊκή πόλη.
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=29817

Αντιγράφω ένα σημείο με το οποίο συμφωνούμε πια όλοι: "Δεν χρειάζεται εξωτερική βοήθεια ειμή μόνο όραμα, σχέδιο και αποφασιστικότητα."

On 11 Dec 2008 chr.04 wrote:
Το όρομα του δημάρχου της πιο βρώμικης πόλης στην Ευρώπης είναι να τελειώσει το δημαρχείο και να μπει μέσα.

Το όραμα του νομάρχη της πιο βρώμικης πόλης στην Ευρώπης είναι να πρωτοτυπήσει και να ντυθεί φέτος καλλικάντζαρος αφού όλοι θα περιμένουν να εμφανιστεί Αη Βασίλης πάνω στο άλογο με την μάσκα του Ζορό.

Έχει όραμα αυτή η πόλη;

On 13 Dec 2008 teris3 wrote:
Σε ποιά πόλη αναφέρεσαι?
Σίγουρα όχι στην Θεσσαλονίκη, γιατί αν μιλάς για υτήν και την αποκαλείς την "πιο βρώμικη πόλη της Ευρώπης" τότε ή δεν έχεις ταξιδεψει στην Ευρώπη ή δεν ζεις στην Θεσσαλονίκη.
Αντικειμενικά η Θεσ/νίκη είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΘΑΡΗ συγκριτικά με πολλές ευρωπαικές πόλεις (δεν μιλάω καν για Αθήνα που είναι πανβρώμικη) με καθημερινούς και συνεχούς καθαρισμούς κάθε σημείου του δήμου.
Το τμήμα δε της καθαριότητας λειτουργεί σχεδόν τέλεια (τους έχω πάρει τηλ στο τμήμα καθαριότητας για μεγάλα και ογκώδη αντικείμενα και έχουν έρθει μέχρι και αυθημερόν για να τα μαζέψουν)

Οσο για τα σχόλια σου περί των αρχόντων και του οράματος, η κάθε πόλη και η κοινωνία της έχουν ακριβώς τους άρχοντες και το όραμα που της αξίζουν...

On 13 Dec 2008 jackoharas wrote:
χαχα μήπως δουλεύεις για τον ατσαλάκωτο;

συμφωνώ και επαυξάνω: η πιο βρώμικη (άσχετο αλλά πλέον γράφεται με όμικρον, γιατί; ) της Ευρώπης για πλάκα!
απορώ με ποιες πόλεις την συγκρίνεις; Το ότι τους τηλεφωνείς και έρχονται, άμα λάχει και αυθημερόν, είναι το ελάχιστο. Άμα δεν γινόταν και αυτό, η πόλη θα 'ταν σχέτο σκουπιδαριό...Σε μερικά σημεία βέβαια είναι και τώρα, πχ κατά μήκος των Μοναστηρίου και Γιαννιτσών κτλ..

Επίσης: Θεσσαλονίκη δεν είναι μόνον ο κεντρικός δήμος, και όταν έχεις περιοχές σαν την Μενεμένη, τον Εύοσμο και το Κορδελιό απορώ πώς μπορείς να μιλάς για καθαριότητα!

On 13 Dec 2008 teris3 wrote:
χαχα όχι δεν δουλέυω για τον ατσαλάκωτο, για να είμαι ειλικρινής δεν είμαι καν ψηφοφόρος του...

Επειδή λίγο τα μπερδεύεις ο Παπαγεωργόπουλος είναι δήμαρχος του δήμου Θεσ/νίκης, και όχι του Ευόσμου , της Μενεμένης και του Κορδελιού, προφανώς δεν ευθύνεται για αυτές τις περιοχές που αναφέρεις.
Εγώ αναφέρθηκα ΜΟΝΟ στον δήμο Θεσ/νίκης γιατί για τον δήμαρχό της αναφέρθηκε ο φίλος chr.04

Αντικειμενικά μιλώντας η Θεσσαλονίκη μπορεί να έχει ένα εκατομμύρια προβήματα αλλά είναι καθαρή πόλη, το τμήμα της καθαριότητας δουλέυει πολύ καλά, τα σκούπίδια συλλέγονται σε απόλυτη καθημερινή βάση, πεζοί οδοκαθαριστές σκουπίζουν σχολαστικά, λειτουργεί τηλ κέντρο για συλλογή βαρέων συσκευών, τηλ για ανακύκλωση ηλεκτρονικών συσκευών κτλ.

Για την Γιαννιτσώ που αναφέρεις και επειδή είμαι πλέον κάτοικος της περιοχής, σε νέα οικοδομή μέχρι προσφάτως δεν έχαμε κάδο, τους πήραμε τηλ, ήρθαν μας τοποθέτησαν κάδους και καθημερινά πλέον τους καθαρίζουν.
Στο παρκάκι του Carrefoyr στο CityGate ήρθαν ένα βράδυ καια κατασκήνωσαν γύφτοι και πέταξαν κιλά σκουπιδιών και φύγανε, Πηραμε τηλ την καθαριότητα και συνεργείο αυθημερόν ήρθε και καθάρισε τα πάντα.

Και πολλά άλλα που βαριέμαι να γράφω...

On 13 Dec 2008 chr.04 wrote:
Συγνώμη αλλά μόνοι μας χαιρόμαστε μας φαίνεται. Πριν λίγο καιρό μας βάφτισαν από την ΕΕ ως την πιο βρώμικη (μολυσμένη) πόλη της Ευρώπης. Με το μικρότερο ποσοστό πρασίνου ανα κάτοικο (και βέβαια ο βασιπαπ υπολογίζει και την έκταση του Σειχ Σου για να ανεβάσει τα ποσοστά του).

On 14 Dec 2008 jackoharas wrote:
αυτό πια πάντα μου την έσπαγε (ότι συνυπολογίζουν το Σέιχ-Σου)!
Υπάρχει καμιά σελίδα με τέτοια στατιστικά (πράσινο/κάτοικο κτλ);

On 14 Dec 2008 teris3 wrote:
http://www.in.gr/NEWS/article.asp?lngEntityID=881801

Τρίτη πιο βρώμικη πόλη της Ευρώπης η Αθήνα, σύμφωνα με διεθνή έρευνα

Διαβάστε το, αξίζει τον κόπο...
Πρωτεύουσα της βρωμιάς στην Ευρώπη το Λονδίνο, με δεύτερο το Παρίσι και τρίτες την Αθήνα και τη Ρώμη.

Πιο ρυπογόνα πόλη όμως ίσως, με την πιο νεκρή θάλασσα ίσως....

On 14 Dec 2008 chr.04 wrote:
Το βρήκαμε! Η Θεσσαλονίκη είναι η πρώτη πόλη της Ευρώπης σε τιμές μικροσωματιδίων.

Βέβαια για να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη στην πρώτη 10αδα τις περισσότερες θέσεις έχουν Ελληνικές πόλεις.

Το ποσοστό πρασίνου είναι 5 τετραγωνίκα ανά κάτοικο.

On 07 Jan 2009 chr.04 wrote:
Βρήκα ανάμεσα σε χιλιάδες GB 3 video σχετικά με την EXPO 2008 υποωψηφιότητα της Θεσσαλονίκης και τα ανέβασα στο youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=ARH-0l-JlBA
http://www.youtube.com/watch?v=G_9Jpxk1oqc
http://www.youtube.com/watch?v=UVVuRvJm9jc

On 20 Jan 2009 chr.04 wrote:
Γνωρίζει κανείς τη ιστορία είναι που έσκασε με την παραχώρηση του χώρου του Γ' Σώματος Στρατού στο ΝΑΤΟ;

Άρθρα:
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=250187
http://www.sigmalive.com/news/greece/112426
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&tag=8400&pubid=2188781
http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=92619292
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Mar 30, 2010 9:23 am    Post subject: Reply with quote

Η Θεσσαλονίκη των ονείρων μου, δεν θα έχει συντηριντικά χουντικά μυαλά που θέλουν να τιμήσουν 'προσωπικότητες' της 'επαναστάσεως'...

http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=53135

...επαναφέρει σήμερα στο δημοτικό συμβούλιο την πρόταση ένας δρόμος στη Χαριλάου να ονομαστεί σε οδό μητροπολίτη Λεωνίδα Παρασκευόπουλου και άλλος ένας στην ίδια περιοχή σε οδό στρατηγού Γρίβα - Διγενή...

Ο «άγιος» Θεσσαλονίκης Λεωνίδας (κατά κόσμον Παρασκευόπουλος) είχε τοποθετηθεί στη μητρόπολη επί χούντας και έχει μείνει στην ιστορία ως υμνητής της. Είναι αυτός που, όταν συνάντησε τη δεύτερη σύζυγο του δικτάτορα Γεώργιου Παπαδόπουλου, είχε πει το περίφημο: «Δύο Δέσποινας έχομεν. Μίαν εις τους ουρανούς, την Παναγίαν, και άλλην εις την γην, την κυρίαν Προέδρου». Συνέδεσε το όνομά του με όλες τις παρεκκλησιαστικές οργανώσεις της πόλης και εξέπεσε του θρόνου του βάσει της 3ης και της 7ης συντακτικής πράξης του 1974, όπως και όλοι οι διορισμένοι από τη χούντα ιεράρχες.
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Wed Mar 31, 2010 12:08 am    Post subject: Reply with quote

Καλα κανει φιλε chr.04 .Μια χαρα κανει. Εκλεγμενος δημαρχος δεν ειναι? Οταν οι Θεσσαλονικεις ψηφιζουν ανελιπως για δημαρχο ενα τετοιο παρακμιακο ον, καλα κανει. Τωρα βρηκε και δυο δεκανικια απο το ΛΑΟΣ.
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Wed Mar 31, 2010 12:40 am    Post subject: Reply with quote

Για τον συχωρεμένο κ.Παρασκεύοπουλο δεν γνωρίζω-δεν απαντώ (αν είπε όσα αναφέρεις είναι απαράδεκτο), αλλά η διφορούμενη δράση του Στρατηγού Γρίβα-Διγενή αφορά το Κυπριακό και μόνο.
Ο άνθρωπος, είχε ΚΑΙ εθνική δράση (Μικρά Ασία-Ελληνοϊταλικός) και δεν μπορεί να ενταχθεί στις "προσωπικότητες της Επαναστάσεως"...
Εδώ έχουν στηθεί αδριάντες άλλων και άλλων (π.χ Βελουχιώτης κ.α) για τους οποίους επίσης υπάρχουν αντικρουόμενες ιστορικές εκτιμήσεις και "μαύρες σελίδες" και ετοιμάζονται και άλλοι (Καραμανλής ο πρεσβύτερος).
Δεν θέλω να κάνω flame το τόπικ, αλλά ας καταλάβουμε ότι ο τρόπος που βλέπουμε τα πράγματα και συγκεριμένα ιστορικά πρόσωπα δεν είναι και ο μοναδικός.
Σε κάθε περίπτωση όμως, δεν θα έπρεπε ο Δήμος Θεσσαλονίκης να παίρνει τέτοιες αποφάσεις που διχάζουν τους κατοίκους της πόλης και δημιουργούν αντιδράσεις.
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Wed Mar 31, 2010 12:55 pm    Post subject: Reply with quote

Σταματήστε την εκτός θέματος κουβέντα εδώ.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 28, 29, 30
Page 30 of 30

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr