View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Wed Mar 04, 2009 12:44 pm Post subject: |
|
|
Πω πω... Τραγικό! Δεν ξέρω τι με στεναχωρεί πιο πολύ: Η έλλειψη συντονισμού και η ανικανότητα της πολιτείας ή η αδιαφορία των κατοίκων της περιοχής. Οι τελευταίοι θα έπρεπε να είχαν ήδη ξεσηκωθεί! |
|
Back to top |
|
|
GAGAROS Junior Member
Joined: 02 Aug 2007 Posts: 80 Location: ATHENS
|
Posted: Tue Apr 07, 2009 6:53 pm Post subject: |
|
|
Σας ενημερώνω ότι τον τελευταίο καιρό στο κέντρο γίνονται δοκιμαστικές τομές για την γραμμή 4 του Μετρό.. Πριν λίγες ημέρες στο παρκάκι της Ριζαρείου και από σήμερα στη διασταύρωση Ομήρου και Ακαδημίας.. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Tue Apr 07, 2009 10:47 pm Post subject: |
|
|
Δεν θυμάμαι αν το έχω δει πουθενά αλλού μεσα στο φόρουμ αυτό, αλλά αφορά στον κεντρικό σταθμό των ΚΤΕΛ, που έχει μελετηθεί να γίνει στον Ελαιώνα
http://leoforeia.gr/site2/index.php?option=com_content&view=article&id=121:2009-01-26-16-53-53&catid=34:teleftaia-nea&Itemid=56
Αν και υπάρχει η άποψη που λέει ότι όταν έγινε η μελέτη από το ΕΜΠ δεν΄είχε αποφασιστεί η κατασκευή του γηπέδου του ΠΑΟ εκεί, ενώ αν το τελευταίο γίνει πραγματικότητα, τότε αλλάζουν τα δεδομένα καθώς θα υπάρχει κίνδυνος συγκέντρωσης μεγάλου κυκλοφορίακού φόρτου από τις εκτεταμένες δραστηριότητες που θα αναπτυχθούν στην περιοχή.
Ένα άλλο ερώτημα είναι ποιος θα πρωτοφτιάξει εμπορικά κέντρα, ο Βωβός ή τα ΚΤΕΛ? Και μήπως εδώ κρύβεται η αιτία καθυστέρησης του έργου? |
|
Back to top |
|
|
assotos yios Stadium Expert
Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
Posted: Thu Apr 09, 2009 1:06 pm Post subject: |
|
|
Διαβαζω οτι προκειται να επιτραπει "πιλοτικα" η εισοδος των ταξι στις λεωφορειολωριδες.Τι σκ... πιλοτικο προγραμμα ειναι αυτο,χρειαζεται φερετζες για να κρυψει την υποταγη της κυβερνησης σε μια ημιπαρασητικη επαγγελματικη κατηγορια καποιων χιλιαδων ανθρωπων?Μετα περιμενουμε γενεες αποφασεις στα μεγαλα προβληματα....Αηδια. |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Apr 09, 2009 1:35 pm Post subject: |
|
|
Πραγματικά τραγική απόφαση, ειδικά όταν γνωρίζουν ότι υπάρχει μελέτη που δείχνει ότι παρόμοιο πιλοτικό πρόγραμμα που εφαρμόζεται στην Θεσσαλονίκη έχει επιφέρει μεγάλα προβλήματα στην κίνηση των λεωφορείων (για λεπτομέρειες δείτε εδώ: http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4511032 )
Προσωπικά, το έστειλα το μηνυματάκι μου στο υπουργείο μεταφορών και αν θέλετε να κάνετε το ίδιο, η σελίδα είναι: http://www.yme.gr/?tid=745&aid=0. Αν λάβουν μερικά εκατοντάδες μηνύματα αγανάκτησης ίσως ιδρώσει το αυτάκι τους. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Apr 09, 2009 1:45 pm Post subject: |
|
|
Πάντως, για να λέμε και το στραβού το δίκιο, οι τιμές των ταξί είναι απ' τις χαμηλότερες στην Ευρώπη, και οι παλιές ήταν εφάμιλλες αυτών...Βουλγαρίας-Ρουμανίας (γνωρίζετε το κατά κεφαλή εισόδημα που έχουν) !
Ακόμα και στην Σερβία, τα ταξί είναι ακριβότερα.
Προσωπικά συμφωνώ με την αύξηση του κομίστρου, αλλά θα επιθυμούσα να συνοδεύεται και από άλλα μέτρα "εκπολιτισμού" τους, όπως:
- απόδειξη στον πελάτη που θα εκδίδεται απ' το μηχάνημα GPS (ισχύει ήδη στην Σόφια).
- ΤΕΛΟΣ στην πολλαπλή μίσθωση.
Ειληκρινά, δεν γνωρίζω που αλλού συμβαίνει αυτό !
- γνώση τουλάχιστον μιας ξένης γλώσσας (Αγγλικών). Έχει τύχει να μεταφράζω σε ταρίφα χειρόγραφη σημείωση ξένου (που έγραφε Athinas ...)
- υιοθέτηση προστατευτικού κλωβού ή χωρίσματος απ' τον επιβάτη.
Δυστυχώς υπάρχουν περιοχές της Αθήνας, που τα ταξί δεν πλησιάζουν.
Ας μην ξεχνάμε ότι είναι πράγματι ένα επικίνδυνο επάγγελμα (το βράδυ).
Δικαιολογημένες λοιπόν οι αυξήσεις, αλλά να συνοδεύονται και από άλλα μέτρα.
Last edited by Nozomi on Thu Apr 09, 2009 3:55 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu Apr 09, 2009 2:27 pm Post subject: |
|
|
συμφωνώ απόλυτα αλλα σκεφτείτε σε μια χωρα όπου όλοι είναι στα όρια της φτώχειας και όλες οι τιμές είναι δήθεν οι πιο ακριβές του κόσμου τι θα προτιμήσει ο κόσμος? φτηνό ταξί η κόσμιο τάxi?
ειδικά αν κάνει ένα πολύ όμορφο ρεπορτάζ το alter με θέμα "ανέβηκαν οι τιμές τον ταξί" με soundtrack του gladiator από πίσω.....τελείωσες. |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Apr 09, 2009 3:12 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ με τον Nozomi, ωστόσο δεν ξέρω αν είναι τώρα η κατάλληλη εποχή για αυξήσεις στα κόμιστρα εν μέσω οικονομικής κρίσης (τόσο για τον πελάτη όσο και για τον ταξιτζή).
Ο Ελεύθερος Τύπος έχει ένα πολύ καλό συγκριτικό πίνακα με τις τιμές των ταξί σε διάφορες δυτικοευρωπαϊκές πόλεις:
http://www.e-tipos.com/multimedia/popup/larger?id=2537&multimedia=37243
Είμαστε όντως οι φθηνότεροι, ενώ αντιθέτως το Άμστερνταμ είναι φωτιά! Για ένα χιλιόμετρο πληρώνεις 6 ευρώ ενώ εμείς 1,41!!! |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Apr 09, 2009 3:43 pm Post subject: |
|
|
Καταρχήν μόλις είδα ότι έγινα Junior Member...
Λοιπόν για τα ταξί, όντως είναι από τα πιο φτηνά ΑΛΛΑ.
Πουθενά αλλού δεν επιτρέπεται πολλαπλή μίσθωση
Πουθενά αλλού δεν γίνονται επιλογές τύπου μακριά αυτό που θες που να σε πάω, άσε που σχολάω σε λίγο...
ΠΟΥΘΕΝΑ αλλού δεν επιδοτούνται οι οδηγοί για να πάρουν καινούρια ΟΧΗΜΑΤΑ.
Οπότε ναι συμφωνώ να αυξηθούν οι τιμές αλλά καλό θα είναι και ο κάθε καταναλωτής να διεκδικεί τα δικαιώματά του. Και μέσα σε αυτά είναι να μπαίνει στο ταξί και να μην ακούει τα "ντέρτια" του οδηγού.
Όσοι λοιπόν θέλουν την πολυτέλεια του ταξί να την πληρώσουν. Και όχι το κράτος πάντα να στηρίζει και να επιδοτεί. (θέλανε λέει το κράτος να κάνει ρύθμιση να πληρώσει δηλ για να αγοράσουν GPS...)
Για το σχόλιο περί αποδειξης, νομίζω ότι κάθε ταξί έχει υποχρεωτικά μηχάνημα που κόβει αποδείξεις. Άρα δεν έχεις παρά να την ζητήσεις για να καταλάβεις αν ο φίλος οδηγός φοροδιαφεύγει εις βάρος σου.
Και επιτέλους να πάρουν ότι τιμές θέλουν, αλλά να μάθουν να υπολογίζουν το άθροισμα σωστά και να δίνουν ρέστα σωστά. Τα έσοδα αεροδρομίου και αποσκευών μπαίνουν μαύρα στο εισόδημα μέχρι τώρα και χρησιμοποιούνται για στρογγυλοποίηση προς τα άνω
4 συμβουλές για να κλείσω:
Ένα πρώτα μπαίνεις στο ταξί και μετά λες που θες να πας.
Δύο πρώτα παίρνεις ακριβως τα ρέστα σου και μετά υπολογίζεις το tip.
Σε κάθε πρόβλημα ζητάς μεταφορά σε αστυνομικό τμήμα.
τέσσερα: πάρτε μηχανή να σωθείτε. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 12:15 pm Post subject: |
|
|
Υποχρεωτικά ταμειακή δεν νομίζω να έχουν τα ταξί. Όποτε έχω ζητήσει απόδειξη (και ζητώ πάντα για επαγγελματικούς λόγους) αυτό που παίρνω είναι ένα χαρτάκι χειρόγραφο από ένα μπλοκάκι της κακιάς ώρας. Μόνο μία φορά στη Θεσσαλονίκη πήρα απόδειξη τυπωμένη από το ταξίμετρο. |
|
Back to top |
|
|
Lalas Junior Member
Joined: 07 Apr 2004 Posts: 136
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 12:59 pm Post subject: |
|
|
Στην Θεσσαλονίκη σε ποσοστό 99% έχουν όλα τα ΤΑΧΙ μηχανή εκτύπωσης αποδείξεων, που είναι συνδεδεμένη με το ταξίμετρο. Στην Αθήνα, λόγω του ισχυρού συνδικάτου που υπάρχει, ο οδηγός εκδίδει χειρόγραφη απόδειξη, αν και εφόσον του ζητηθεί, που απλώς αναγράφει ώρα,διαδρομή,ποσό και αριθμό κυκλοφορίας ΤΑΧΙ, σπανίως όνομα οδηγού.
Στα ΤΑΧΙ στην Θεσσαλονίκη σε περίοπτη θέση αναγράφεται το όνομα των ιδιοκτητών του ΤΑΧΙ!!!! |
|
Back to top |
|
|
gmmour Junior Member
Joined: 10 Jul 2004 Posts: 103
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 3:31 pm Post subject: |
|
|
Έχουν και στην Αθήνα μερικά ταξί από την εποχή που ήταν υποχρεωτικό, αλλά πλέον δεν το χρησιμοποιούν και σου κόβουν χειρόγραφη απόδειξη!
Ελπίζω τώρα με την τηλεματική να είναι υποχρεωτική η έκδοση απόδειξης! Π.χ. στην ΝΥ όταν τελειώνει η διαδρομή, στην οθόνη αναγράφεται η τελική τιμή με ΟΛΕΣ τις προσαυξήσεις αυτόματα (έτσι δεν μπορεί να σε κοροϊδέψει ο οδηγός) και ο επιβάτης μπορεί να επιλέξει cash ή credit και να βάλει και φιλοδώρημα (που εκεί είναι εθιμικά υποχρεωτικό)! Μόλις ο επιβάτης πατήσει cash, αμέσως τιπώνεται στον εκτυπωτή του ταξιμέτρου η απόδειξη, αν πατήσει credit, περνάει την κάρτα του και η απόδειξη τιπώνεται μόλις περάσει η συναλλαγή! Οπότε ο ταξιτζής και δεν μπορεί να σου βάλει ό,τι προσαυξήσεις γουστάρει, και η απόδειξη βγαίνει αυτόματα!
Στο αεροδρόμιο JFK δε, υπάρχει υπάλληλος της τροχαίας ο οποίος όταν σε ανεβάζει στο ταξί, σου δίνει ένα χαρτάκι με τον αριθμό του ταξί και σε ενημερώνει πόσο θα πληρώσεις (η ταρίφα είναι flat στα 45 δολλάρια συν τα διόδια για οποιονδήποτε προορισμό στο Manhattan) κάτι το οποίο θα μπορούσε να εφαρμοστεί και εδώ!!! Είναι γνωστό ότι αεροδρόμιο-Αθήνα είναι περίπου 25 Ευρώ το πρωί!!! |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 4:06 pm Post subject: |
|
|
Lalas wrote: | Στην Θεσσαλονίκη σε ποσοστό 99% έχουν όλα τα ΤΑΧΙ μηχανή εκτύπωσης αποδείξεων, που είναι συνδεδεμένη με το ταξίμετρο. Στην Αθήνα, λόγω του ισχυρού συνδικάτου που υπάρχει, ο οδηγός εκδίδει χειρόγραφη απόδειξη, αν και εφόσον του ζητηθεί, που απλώς αναγράφει ώρα,διαδρομή,ποσό και αριθμό κυκλοφορίας ΤΑΧΙ, σπανίως όνομα οδηγού.
Στα ΤΑΧΙ στην Θεσσαλονίκη σε περίοπτη θέση αναγράφεται το όνομα των ιδιοκτητών του ΤΑΧΙ!!!! |
Οποτε ,απο ότι καταλαβαινω..το προβλημα δεν ειναι οι ελληνες ταξιτζηδες ,αλλα οι Αθηναιοι....χαος στο τερας που λεγετε Αθηνα...
εδω στην Πατρα παντως δεν θυμαμαι τυπωμενη αποδειξη απο τις ελαχιστες περιπτωσεις που πηρα ταξι..μπορει να κανω και λαθος.εδω το ταξι ειναι ξεκουραστο..μονο για τους τεμπεληδες.. και σπανια χρειαζεται πραγματικα...
αφου τα περισσοτερα ειναι κιτρινα απο μεσα.. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 4:57 pm Post subject: |
|
|
Αυ΄τό που νομίζω είναι ότι προ Ολυμπιακών το κράτος εκτός από επιδότηση στα ταξί για αντικατάσταση, είχε επιδοτήσει και την τοποθέτηση ταμειακών μηχανών.
Τα σαίνια όμως τις βάλανε στα ντουλαπάκια... για να μη φαίνονται και αποκρύψαν από τον καταναλωτή την ύπαρξή τους.
Μετά επειδή λέει δεν ζητάει και κανένας απόδειξη προτείναν στο κράτος να τις αποσύρουν πάλι...
Και τις ξηλώσαν....
That's the story.
Γιατί γίνονται όλα αυτά? Γιατί φίλε μου εσύ και εγώ δεν θα ψηφίσουμε με βάση την ισχύουσα διάταξη για τα ταξί. Έτσι η κυβέρνηση από την ιστορία αυτή δεν έχασε τον αδικημένο πολίτη, αλλά ενδεχομένως κέρδισε κάποιυς ταρίφες (περί τέτοιων πρόκειται, και μάλιστα χειρίστου είδους...). Το service και τα διαφυγόντα κέρδη εξάλλου είναι κάτι που δεν απασχολεί το κράτος τούτο....
Και τώρα το χειρότερο... Έχετε ακούσει για πολλαπλά ταξί που λειτουργούν με μια άδεια... δλδ ταξί μαϊμού. Γίνεται θέμα μια στο τόσο από τα ΜΜΕ, αλλά κανείς δεν ξέρει τι πραγματικά γίνεται.
Αν υπάρχει κανείς εργαζόμενος σε ταξί, ας μας δώσει και την άλλη πλευρά, γιατί αυτή η πλεύρά που ξέρω εγώ είναι μαύρη...
Edit: Παρακάτω απόσπασμα από το site
http://www.mnec.gr/el/press_office/istoriko_arxeio/deltia_typou/DeltiaTypou/2003-09-11a.html
του υπουργείου
Quote: | Δ. Χρήση φορολογικών μηχανισμών του ν. 1809/1988, για την έκδοση των αποδείξεων παροχής υπηρεσιών από τους εκμεταλλευτές ΕΔΧ αυτοκινήτων (ΤΑΞΙ) των οποίων τα αυτοκίνητα φέρουν υποχρεωτικά ταξίμετρο.
Από το νόμο προβλέπεται ότι από 1/1/2004, η εξεύρεση του καθαρού εισοδήματος των εκμεταλλευτών (ΤΑΞΙ), γίνεται με λογιστικό προσδιορισμό (έσοδα - έξοδα).
Λόγω του ανωτέρω τρόπου προσδιορισμού του φορολογητέου εισοδήματος υποχρεούνται, από 1/1/2004 να τηρούν βιβλία εσόδων - εξόδων και επομένως να εκδίδουν αποδείξεις (φορολογικά στοιχεία).
Από 1/1/2004, οι αποδείξεις παροχής υπηρεσιών προς το κοινό από τα ΤΑΞΙ που φέρουν ταξίμετρο εγκεκριμένου τύπου, να εκδίδονται υποχρεωτικά με τη χρήση ειδικού φορολογικού μηχανισμού ενσωματωμένου ή συνδεόμενου με το ταξίμετρο, στη μνήμη του οποίου καταγράφονται τα έσοδα.
.......
Οι περιοχές που τα ΤΑΞΙ φέρουν υποχρεωτικά ταξίμετρο είναι των Αθηνών – Πειραιώς, της Θεσ/νίκης και οι πρωτεύουσες των νομών της χώρας. Το σύνολο των ΤΑΞΙ που έχει έδρα στις περιοχές αυτές είναι 30.000 περίπου.
Με την καθιέρωση του μέτρου επιτυγχάνονται:
Ο δικαιότερος προσδιορισμός του φορολογητέου εισοδήματος των εκμεταλλευτών ΕΔΧ αυτοκινήτων (ΤΑΞΙ) από τον ισχύον καθεστώς. Το φορολογητέο εισόδημα και ο ΦΠΑ θα προσδιορίζονται στο εξής σύμφωνα με τα πραγματικά έσοδα και έξοδα με βάση δηλαδή τα δεδομένα των βιβλίων (ενδεχομένως μπορεί να προκύπτει και ζημία).
Αντιμετωπίζεται το φαινόμενο των ΤΑΞΙ που κυκλοφορούν παράνομα, χωρίς δηλαδή σχετική άδεια. |
Αλλά μάλλον αυτό το μέτρο ποτέ δεν εφαρμόστηκε. Με το που άλλαξε η κυβέρνηση χάθηκε.
Και επαναφέρω το μόνιμο ερώτημα του θείου Καραμανλή:
Quote: | Ποιός κυβερνάει ετούτη τη χώρα | Εγώ μπορώ να σου πω ποιός δεν κυβερνάει... |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 5:17 pm Post subject: |
|
|
Αντιγράφω από την ανακοίνωση του ΥΠΕΧΩΔΕ σχετικά με το νέο ρυθμιστικό σχέδιο Αθήνας - Αττικής:
"...Αναβαθμίζονται και οργανώνονται σε ενιαία βάση τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με κορμό τους το Μετρό, το οποίο πρέπει να επεκταθεί, ώστε να καλύπτει το Λεκανοπέδιο και μαζί με τον Προαστιακό το σύνολο της ευρύτερης μητροπολιτικής περιοχής. Συγκεκριμένα, επεκτείνεται το Μετρό ώστε να καλύπτει πλέον το 85% της ευρύτερης περιοχής του Λεκανοπεδίου με ένα δίκτυο 8 γραμμών συνολικού μήκους 220 χλμ, και 200 σταθμών.
Βέβαια όλες οι γραμμές αυτές δεν μπορούν να υλοποιηθούν μέσα σε 20 χρόνια αλλά το σχέδιο αυτό αποτελεί μια ολοκληρωμένη μελέτη των αναγκών για Μετρό στο Λεκανοπέδιο. Με τη σταδιακή υλοποίηση των νέων επεκτάσεων και γραμμών το Μετρό θα πηγαίνει από το Κερατσίνι και τον Πειραιά έως την Κηφισιά και τη Νέα Ερυθραία (Γ1-ΗΣΑΠ), από το Ζεφύρι και το Περιστέρι έως το Ελληνικό και τη Γλυφάδα (Γ2), από το Αεροδρόμιο και τη Μεσογείων έως το Αιγάλεω και τον Πειραιά (Γ3), από την Πετρούπολη και το Γαλάτσι μέσω του Πανεπιστημίου έως το Μαρούσι και τη Λυκόβρυση (Γ4 – Γραμμή U) όπως αποτυπώνεται στον χάρτη, από τον Βύρωνα και το Παγκράτι έως τα Πατήσια, τη Ν. Φιλαδέλφια και τα Άνω Λιόσια (Γ5), από το Χαλάνδρι και του Γκύζη έως την Καλλιθέα και την Πειραϊκή Χερσόνησο (Γ6Α), από το Θησείο και την Πέτρου Ράλλη έως το Κερατσίνι και το Πέραμα (Γ6Β), από το Χαϊδάρι και τη Λ. Καβάλας έως τη Νέα Σμύρνη και τον Άλιμο (Γ7) καθώς και αρκετές από τις περιοχές αυτές θα συνδέονται μεταξύ τους και από τη νέα κυκλική Γραμμή Γ8"
http://www.minenv.gr/download/2009%20neo%20rithmistiko/2009-04-13%20Diloseis%20Souflia.doc
Δυστυχώς οι χάρτες από το site του ΥΠΕΧΩΔΕ δεν είναι καθαροί. Ελπίζω να τους βρούμε σύντομα σε καλύτερη μορφή.
www.minenv.gr |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 5:50 pm Post subject: |
|
|
Δεύτερο αεροδρόμιο στην Αττική δε προβλέπεται για τα επόμενα 20 χρόνια δηλαδή...Κρίμα, ένα low cost αεροδρόμιο θα ήταν ότι πρέπει για να προσελκύσει περισσότερους ταξιδιώτες. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 6:03 pm Post subject: |
|
|
Ελπίζω να προχωρίσει το αεροδρόμιο στο Κάστρο Βοιωτίας (λιγο μετά την Υλίκη) δίπλα στην εθνική οδό και τις γραμμές του τραίνου που απέχει πάνω από 100 χλμ από το Ελ. Βενιζέλος (άρα είναι συμβατό με τη σύμβαση).
Υπήρχαν κάποια σχέδια.....ξέρει κανείς εάν υπάρχουν εξελίξεις γι αυτό το αεροδρόμιο;
ΟΥΠΣ! Sorry admin.....μάλον ξεφύγαμε λίγο εδώ. Μπορείς να μας μεταφέρεις στα αεροδρόμια. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 9:27 pm Post subject: |
|
|
Προσέξατε ότι ο Σουφλιάς μιλά για 8 Γραμμές (τώρα έχουμε δύο) Μετρό και δεν λέει τίποτα για Τραμ ?
Η αλήθεια είναι αν έχεις τα μπικικίνια, ποιός ο λόγος να πηγαίνεις επιφανειακά και να μπλέκεις με την κυκλοφορία ?
Απλά δεν γνωρίζαμε ότι το ελλ.κράτος έχει τόσα δις ευρώ για υπόγεια έργα την ώρα που αρνείται έργα πνοής στην επαρχία... |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 11:05 pm Post subject: |
|
|
Quote: | την ώρα που αρνείται έργα πνοής στην επαρχία... |
ποια εννοεις?γιατι δρομο ,σιδηροδρομοι και τραμ εχουν παρει μπρος στην επαρχια...ενω και κατι δεκαετιες όλα γινονταν μονο για την Αθηνα...
το 80% του εσπα στην επαρχια θα παει απο ότι ξερω και σε αυτο ο Σουφλιας σωστα εχει πει..ότι αρκετα φτιαξαμε στην Αθηνα ας κοιταξουμε τωρα την επαρχια(και καποιοι τον κατηγορησαν γιαυτο!) |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon Apr 13, 2009 11:18 pm Post subject: |
|
|
Ποιά εννοώ ?
Τα πάντα-όλα που θα έλεγε και ο Αλέφας.
Έως τώρα μόνο μελέτες βλέπουμε στην επαρχία και ΜΗΔΕΝ έργα. Εκτός και αν εννοείς έργα μόνο τα οδικά.
Βόλος (η Η/Κ της γραμμής για Λάρισα έχει παγώσει), Ιωάννινα (μελέτη για Τραμ), στην Κρήτη ο κ.Χατζηδάκης μας είπε ότι χρήματα για Σιδηρόδρομο δεν υπάρχουν (όταν σε αντίστοιχου μεγέθους νησιά άλλοι φτιάχνουν Μετρό), το Τραμ του Ηρακλείου έχει παγώσει (εκεί είναι ήδη έτοιμες οι μελέτες και δεν τους παίρνει να τις ξαναπροκηρύξουν!) η γραμμή της Τρίπολης παραμένει κλειστή, ΑΥΤΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ?
Είναι ηλίου φαεινότερο ότι Τραμ χρειάζονται και άλλες πόλεις στην επαρχία (εκτός αν και εκεί θα μας φτιάξει Μετρό ο κ.Σουφλιάς!) και το μόνο που βλέπουμε είναι... μελέτες ! |
|
Back to top |
|
|
mfotinakis Stadium Expert
Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Tue Apr 14, 2009 12:14 am Post subject: |
|
|
Καλά το ότι έχουν πάρει μπρος δε το λες σε καμία μα καμία περίπτωση..Η επαρχία στερείται βασικών έργων υποδομής και τίποτα δεν έχει πάρει μπρος..Δε βλέπω να φτιάχνεται αεροδρόμιο στο ηράκλειο,τραμ,Βοακ, και πολλά άλλα έργα μεγάλης ανάγκης.. Μόνο λόγια προς το παρόν.
Τέλος πιστεύω ότι είναι αστείο ενώ τα έργα επέκτασης του μετρό κινούνται με ρυθμούς χελώνας και με τεράστιο κόστος, να μιλάμε ξαφνικά για 8 γραμμές!!!! Μάλλον πρέπει να προσγειωθούμε λιγάκι και να κοιτάξουμε οικονομικότερες λύσεις (αλλά εξίσου αποτελεσματικές εφόσον γίνουν σωστά) όπως προτείνει ο Nozomi.. |
|
Back to top |
|
|
Dromeas Full Member
Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Tue Apr 14, 2009 12:14 am Post subject: |
|
|
Aggelos, τα χρήματα κατευθύνονται στην επαρχία για έναν πολύ απλό λόγο: Η Αττική είναι phasing-out (statistical convergence) περιφέρεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με την ορολογία του ΕΣΠΑ. Αυτό σημαίνει ότι το ΑΕΠ της είναι πάνω από το 75% του μέσου όρου του ΑΕΠ της Ένωσης ανά κάτοικο (αν και αυτό συνέβη λόγω της εισδοχής των πολλών και φτωχών νέων κρατών στην ΕΕ το 2004/2007). Συνεπώς, τα κονδύλια που έχει να λαμβάνει η περιφέρεια Αττικής είναι πολύ λιγότερα από ό,τι με τα προηγούμενα Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης. Ο κ. Σουφλιάς μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Ακόμα και αν το θέλαμε να πάνε όλα τα λεφτά στην Αθήνα, αυτό δεν μπορεί να γίνει για τους λόγους που προανέφερα. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Tue Apr 14, 2009 1:49 am Post subject: |
|
|
Μα είναι δυνατόν η πρωτεύουσα του ελληνικού τουρισμού, το Ηράκλειο, να στερείται Μέσου Σταθερής Τροχιάς και να λέμε ότι "τα έργα στην επαρχία προχωρούν" ?
Ποιά έργα, γιατί εγώ (πέρα από μελέτες) γραμμές Τραμ δεν έχω δει πουθενά !
Είναι δυνατόν κοτζάμ Γερμανία να έχει Τραμ σε 70 πόλεις (και Μετρό σε 2...), εμείς να το βγάζουμε "άχρηστο", και να ακούμε τον υπουργό των έργων να λέει ότι "δεν είναι του μέσου" και να μην τον παίρνουμε με τις ντομάτες ?
Δηλαδή τι θα φτιάξουμε στις περιφερειακές ελληνικές πόλεις ? Μετρό ?
Απ' την τσέπη του τα βάζει ο κ.Σουφλιάς και δεν δίνει λογαριασμό αν πάνε οι πόροι των φορολογουμένων σε πανάκριβες "υπόγες" όταν η περιφέρεια στερείται ακόμα και Τροχιοδρόμου ?
Έλεος πια ...
By The Way
Σαν σήμερα, 4 Απριλίου Μ.Δευτέρα του '77, το τραμ του Περάματος έκανε την τελευταία του διαδρομή "Πέραμα - Πειραιεύς" και σφράγισε το τέλος των Ελληνικών Τροχιοδρόμων (η αρχή του τέλους είχε γίνει 2 δεκαετίες νωρίτερα).
Δείτε εδώ πως το αποχαιρέτησε ο απλός κόσμος.
Αξίζει να σημειωθεί πως μέλος του Δ.Σ των ΣΑΠ-ΕΗΣ-ΗΣΑΠ που έλαβαν τότε την κατάπτυστη απόφαση για την κατάργηση του Τραμ του Περάματος, ήταν ο κ.Αμπακούμκιν (καθηγητής Σιδηροδρομικής του ΕΜΠ).
Ο ίδιος κύριος πρωτοστατούσε στις αντιδράσεις του γνωστού αντι-τραμικού μετώπου στο Π.Φάληρο κατά την διάρκεια της κατασκευής του σύγχρονου τροχιοδρόμου της Αθήνας...
Είδατε πως επαναλαμβάνεται η Ιστορία ?
Ακόμα και με τους ίδιους πρωταγωνιστές... |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Apr 14, 2009 8:28 am Post subject: |
|
|
ενταξει..αν θεωρειται εργα μονο το τραμ...
εδω στην Πατρα το λιμανι φτιαχνεται γρηγορα,την τελυταια φορα που ειδα..
τα εργοταξια της Ολυμπιας οδου εχουν ξεκινησει....τα τουνελ του σιδηροδρομου προχωρουν στο αιγιο....
το τραμ στην πατρα δεν εχει παγωσει παντως....προχωραει μια χαρα απο ότι ξερω...
μονο τα εργα της Μηχανικης δυστυχως δεν εχουν ξεπαγωσει ακομα παρολο που ειναι σχδον τελειωμενα..αλλα ειμαι αισιοδοξος...
τα πραγματα τσουλανε...παρολα τα προβληματα...
(μην ξεχναμε ότι εδω και 30 χρονια η Πατρων Κορινθου ήταν ανεγγιχτη ,και τωρα τα νεα εργα εχουν μπει στο αυλακι ..)
μην ειμαστε επαγγελματιες γκρινιαρηδες ...
! |
|
Back to top |
|
|
|