stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 170, 171, 172 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Mon Jun 28, 2010 2:43 pm    Post subject: Reply with quote

Μάλιστα, σουπερ γέφυρα τοξωτη σε εδαφος σαθρο με κόστος ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ 110 μυρια ευρω Shocked που με όσα λέγονται αναρωτιομαστε αν θα κρατήσει αυτη την φορα ή ...
πάλι πετάξαμε λεφτά φορολογουμενων σε μεγαλοκατασκευες... και εγω θετω μια ερωτηση:
Αλλαγη χάραξης, πόσο παραπάνω θα μας κόστιζε, με απαλλοτριωσεις και κατασκευη, (κατα προτιμηση θα ήθελα να εμπαινε σε ΣΔΙΤ η κατασκευη σε ΜΟΡΕΑ για να εχουμε
σίγουρα αποτελέσματα, οποτε το κρατος να πλήρωνε μονο τα χωραφια) Question Question Question
Δηλαδή τωρα τι κερδίσαμε με την ανακατασκευη... χρονο;;; Laughing χρηματα;;; Laughing
Όλο φιγουρα είμαστε και η πελοπόννησος περα απο κανα δρομο, σε υποδομες, δεν εχει να προσφερει τίποτα αλλο
(τρενα τέλος / λιμανια καλαματα πατρα ακομα περιμένουμε, βιολογικους αχαχαχαχαχα καλο κι αυτο, σκουπίδια... κλάφτα κι εδω...)
Με το μυαλο που εχουμε εδω κατω, δεν βλεπω προκοπη, ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ 110 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ 2011.
Το κέρ@τό μου θα είχαμε βγάλει καμια 10αρια ακομα έργα με τα λεφτά αυτά!
Υ.Γ. Δεν ειναι προσωπικη επιθεση σε κανενα Μεσσηνιο, ή Πελοποννησιο, το κακό ειναι γενικό και χρόνιο σε εμας.

Arrow kastorus

Συγχαρητήρια κι απο εμενα, κατατοπιστικες οι φωτογραφιες, δυο παρατηρήσεις μόνο...
- Απο κίνηση πώς πάει ο δρόμος;
- Συνεργεία της Ιονιας φτιάχνουν το δρομο;


Last edited by Greekbiz on Mon Jun 28, 2010 2:49 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Demis
New Member
New Member


Joined: 27 Jan 2010
Posts: 55
Location: London

PostPosted: Mon Jun 28, 2010 2:48 pm    Post subject: Reply with quote

Μπράβο Kastorus για τις πολύ καλές φωτογραφίες και το αναλυτικό ρεπορτάζ, για ένα δρόμο που δεν βλέπουμε τακτικά.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Jun 28, 2010 10:21 pm    Post subject: Reply with quote

Greekbiz wrote:
Μάλιστα, σουπερ γέφυρα τοξωτη σε εδαφος σαθρο με κόστος ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ 110 μυρια ευρω Shocked που με όσα λέγονται αναρωτιομαστε αν θα κρατήσει αυτη την φορα ή ...
πάλι πετάξαμε λεφτά φορολογουμενων σε μεγαλοκατασκευες... και εγω θετω μια ερωτηση:
Αλλαγη χάραξης, πόσο παραπάνω θα μας κόστιζε, με απαλλοτριωσεις και κατασκευη, (κατα προτιμηση θα ήθελα να εμπαινε σε ΣΔΙΤ η κατασκευη σε ΜΟΡΕΑ για να εχουμε
σίγουρα αποτελέσματα, οποτε το κρατος να πλήρωνε μονο τα χωραφια) Question Question Question


Greekbiz είμαι Καλαματιανός και συμφωνώ 100% μαζί σου.
Και εγώ τα θεωρώ πεταμένα λεφτά.
Εάν προκρινόταν αλλαγή χάραξης 2 λύσεις υπήρχαν:
Ανατολικά του υφιστάμενης χάραξης με 1- 2 τούνελ 2-4 χλμ συνολικά ή δυτικά από εκεί που πάει το τραίνο.
Οι απαλλοτριώσεις και στις 2 περιπτώσεις θα ήταν πολύ μικρές γιατί μιλάμε για ορεινά εδάφη κυρίως και ελάχιστες ιδιοκτησίες.
Δε γνωρίζω τα εδάφη στις 2 περιπτώσεις αλλά σε κάθε περίπτωση θα μπορούσαμε να καθαρίσουμε με 60-70 μύρια (12 χλμ δρόμος είναι όλο και όλο γαμώτη μου) και να μας μείνουν και 40-50 για το δρόμο Καλαμάτα - Πύλος - Μεθώνη που τόσο ανάγκη έχει ο νομός.
Αλλά προτιμήσαμε τη χαρά του εργολάβου (και του πολιτικού Wink Wink βεβαίως βεβαίως)
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Tue Jun 29, 2010 11:42 am    Post subject: Reply with quote

Δυτικότερα της τωρινής χάραξης δεν ήταν κάτι εύκολο να γίνει αφού το ανάγλυφο είναι πολύ δυσμενέστερο χώρια η σιδηροδρομική γραμμή, εκτός αν πήγαινε ο δρόμος πολύ δεξιότερα και έσκαγε στο Διαβολίτσι αλλά θα ήταν από το μηδέν και με extra χιλιόμετρα.
Ανατολικότερα του σημερινού ίσως να ήταν μια καλύτερη λύση αφού το αναγλυφο φαινεται πιο βατό (όμως έχει και εκεί κατολισθήσεις). Το γιατί πήγανε στη λύση αρχικά της επισκευής και στη συνέχεια της ανακατασκευής του κατασκευασμένου δρόμου έχει να κάνει με πολλά ζητήματα όπως για παραδειγμα:
- Ο δρομος είχε φτιαχτεί και απλά θα επισκευαζοταν
- Εαν ο δρομος επρεπε να φυγει από εκεί τοτε θα επρεπε να αναζητιθούν ευθύνες για το τί κατασκευαζοταν από το 1991 εως το 2000 με αλλεπαληλες εργολαβιες στο ιδιο σημείο κλπ.
- Αντικειμενικά η λύση που είχε επιλεγεί περι τα 1988-1990 για την όδευση της οδού πλάτους 11 μέτρων της Νεας Εθνικης Οδου Τριπολης Καλαματας ήταν η πιο σωστή με βάση το φυσικό ανάγλυφο. Το ανοσιουργημα ήταν ο διπλασιασμός της οδόυ κατω απο την πιεση του λαου της Μεσσηνιας για να αποκτησει δυιχνη διατομή και στηθαιο κατα το προτυπο του Κορινθου-Τριπολη που μολις ειχε ολοκληρωθεί. Η παρεμβαση στα πρανη του βουνού ήταν πολυ μεγαλύτερη, καποια στιγμή εκανε και δυνατες βροχες κλπ κλπ κλπ.
Τωρα για τις κατολισθησεις και τις καθηζισεις που συμβαινουν ακομη και σημερα θα πρεπει να πουμε οτι αυτες περιλαμβανουν ολο το βουνο μεταξυ Παραδεισιων και Τσακωνας αφου οπως θα θυμούνται ολοι οι φιλοι, οι κατολησθησεις επιρρεαζουν και την τωρινή εθνική οδό που διέρχεται ψηλότερα από τον αυτοκινητοδρομο και ανατολικοτερα στο φρυδι του βουνού πάνω από τα κατολισθαινοτα σημεία. Το πόσο σημαντικό είναι το φαινόμενο που συμβαίνει έχει να κάνει με το μέγεθος της μετακίνησης σε βάθος χρόνου. Και βεβαια το φαινόμενο μπορεί να αντιμετωπιστεί εξάλειψη του αιτίου που το προκαλεί, δηλαδή άντληση και αποστράγγιση των πρανών, ελάφρυνση των όγκων των πρανών (να μην είναι απότομα και σε μεγάλο ύψος στο κατολισθαίνων σημείων), ενίσχυση του εδάφους με πασσάλους η οποίοι θα υποστηρίξουν τα πρανή στο μη - μετακινούμενο υπέδαφος κλπ. Βέβαια όλα αυτά κοστίζουν και επίσης όταν εμφανίζονται ως αναγκαία κατα την πορεία εκτέλεσης του έργου χωρίς να τα έχει προβλέψει η αρχική μελέτη, είναι η χαρά του εργολάβου...
Πάντως είναι πολύ ευχάριστο που στις τελευταίες φωτό από το ρεπορταζ της Ελευθερίας φαίνεται να έχει πέσει και άσφαλτος.
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Wed Jun 30, 2010 7:49 am    Post subject: Reply with quote

Συμφωνω απολυτα με αυτα που ειπες....και μαλλον η πελοπονησσος εχει το ρεκορ κατσκευης δρομων που διαρκουν 20 χρονια......

Εχω μια ενσταση, στο θεμα του δυιχνου δρομου, που απαιτησαν οι Μεσσηνιοι....
Κατα την γνωμη μου σωστα πιεσαν για τετοιων προδιαγραφων δρομο....

Το ταξιδι Αθηνα-Μεσσηνια, ενω ειναι ευχαριστο μεχρι την Τριπολη, απο εκει κι περα ειναι ενα δραμα....

Επιπλεον η Μεσσηνια θα ειναι πιο προσιτη σε καποιον που ερχεται απο Αθηνα, και σκοπευει να την επιλεξει ως προορισμο, με αμεσες συνεπειες στα οικονομικα του Νομου......

Αυτα απο εμενα.....

Παρατηρησεις-διαφωνιες δεκτές (ειναι μια ευκαιρια να γινει μια συζητηση γι αυτο το θεμα)

Edit: ΟΧΙ quote το αμέσως προηγούμενο μήνυμα!!!
Admin
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Wed Jun 30, 2010 2:26 pm    Post subject: Reply with quote

Και εγώ πιστεύω ότι η διαδρομή Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα πρέπει να είναι αυτοκινητόδρομος....
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Wed Jun 30, 2010 3:05 pm    Post subject: Reply with quote

Είπε κανεις ότι δεν πρεπει να είναι ? (Το λάθος στην περίπτωση του Τσακώνα - Παραδείσια, είναι η απόφαση για τον διπλασιασμό του κατασκευαζόμενου δρόμου χωρίς τις σωστές μελέτες). Ο αυτοκινητόδρομος χρειαζεται και αυτό φαίνεται πολύ περισσότερο σήμερα.
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Wed Jun 30, 2010 8:08 pm    Post subject: Reply with quote

Eπειδή τυχαίνει να γνωρίζω όλη την Ιστορία των Μελετών αυτού του δρόμου από το 1987 και μετά...λόγω ενασχόλησης πρώτα σαν φοιτητής εκτελώντας εργαστηριακές μετρήσεις σε πειραματικά δεδομένα στην Τσακώνα...και μετά σαν επαγγελματίας μηχανικός...ένα έχω να πω...
Η παθογένεια του ελληνικού συστήματος ανάθεσης παραγωγής μελετών αρχικά...σε όλο της το μεγαλείο......
Στη συνέχεια...όταν οι πολιτικοί γίνονται μηχανικοί......και αναθέτουν έργα..τα οποία ουσιαστικά δεν πρέπει να υφίστανται...
Τρίτον...Υπηρεσιακοί παράγοντες που είναι "πολύ μικροί" για τέτοιου είδους έργα...κτλ κτλ..
Μόνο μια απάντηση...σε ένα ερώτημα που παραξενεύει πολλούς..γιατί παραμείναμε σε αυτή τη χάραξη...Μια μαγική λέξη..προέγκριση χωροθέτησης και περιβαλλοντική αδειοδότηση από τη μία...και επιστροφή 45 εκ ευρώ..στην Ευρωπαϊκή Ένωση...από το κλείσιμο του Β ΚΠΣ και του Γ ΚΠΣ
Τα στοιχεία το οποία σας αναφέρω άμα θέλει κανείς να τσιτώσει υπηρεσιακά και να τα βγάλει στη φόρα.....υπάρχουν στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.....αλλά επειδή έχουν χ@σμ@νη τη φωλιά τους.....
Α και δεν είναι το μοναδικό έργο με αστοχία στην Πελοπόννησο....
ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ....ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ...
Back to top
View user's profile Send private message
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Wed Jun 30, 2010 9:55 pm    Post subject: Reply with quote

Παλικαρια μου, καλησπέρα. Επειδη θελω να γυρισω απο Λακωνια την Κυριακή βραδυ, και μισω τις Κυριακατικες ουρες, και εχω και μωρα στο αυτοκινητο, μπορει να μου πει κανεις, που εχουμε στη επιστροφη για Αθηνα μονοδρομήσεις? Ειδα για το 139km-140km. Που ειναι αυτο? Αλλου μονοδρομήσεις?
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Jun 30, 2010 11:27 pm    Post subject: Reply with quote

εδω κοντα στην πατρα τωρα προχωρανε καπως τα εργα..εχουν κοψει το δρομο προς πλατανι και σκαβουν..
ανε να δουμε πότε θα πεσουν και οι διαφορες παρα πολλες γεφυρες..
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Thu Jul 01, 2010 1:37 am    Post subject: Reply with quote

...Shocked Shocked Shocked....
Δηλαδη ρε παιδια στην ουσια δεν εγινε η σωστη μελετη εν γνωση των μηχανικων, οπου κατα μεγαλη πιθανοτητα θα ακολουθουσαν διαφορετικη χάραξη απο την σημερινη, γιατι αργησε η Μεσσηνια ή μαλλον οι βουλευτες της
να ασχοληθουν με το θεμα του αυτοκινητοδρομου την δεκαετια του 80-90, για να το παρουσιαζαν στην Μεσσηνια ωστε να συζητηθει εγκαιρα και να καταθεσουν ενστασεις για να κατεβει ο δρομος μεχρι Καλαματα.
Και λόγο γνωστης νοοτροπιας "ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΜΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ" για να μην χασουν κανα ψηφοδελτιο, πιεσαν για την πιο γρηγορη-ευκολη λυση στα ματια ενος ασχετου με το αντικειμενο πολιτικου,
να κανει διαπλατυνση του δρομου ασχετα εαν ελειπαν μελετες για το κατα ποσο ειναι εφικτα σταθερο με περαιτερω διαπλάτυνση...
Και μετα σημερα πια εγινε οτι εγινε για να ειμαστε και ενταξη με τους ΕΕ να μην φαμε το προστιμο και γινουμε ξεφτίλα "Βαλκανιζατερ".
Εδω θελει ΜΟΥΝΤΖΑ πρωτα σε αυτους, και μετα σε εμας...
Δυστυχως για αλλη μια φορα, αποδειχτηκαμε κουτοπονηροι, και αρπαχτικα, δεν αξιοποιηθηκε σωστα ουτε ενα ευρολεφτο που πηραμε στην πελοποννησο, μετα απο τοσα χρονια χρηματοδοτησεων.
Σκεφτομουν τι διοδια θα παιζουν αραγε;;; Το αρθρο τονιζει την δυσκολια της γεφυρας και την παρομοιαζει με εκεινη του Ριο.
Δηλαδη να ετοιμαζομαστε για την τσεκουρια στο σημειο εκεινο ή κάνω λάθος;
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Thu Jul 01, 2010 11:48 am    Post subject: Reply with quote

Αλλη παπαρια και αυτό με την "δύσκολη" μεταλλική γέφυρα. Έχει δυσκολια στην ανεγερση λογω τοπίου αλλά δεν εχει καμια σχεση με Ριο Αντιριο ή κάποιες προβολοβομήσεις στην Εγνατία στο Μέτσοβο Παναγιά. Μην τσιμπάτε επίτηδες τα λένε για να μην ασχολειται ο κοσμος με την καθυστερηση. Θυμιζω ότι το έργο της ανακατασκευης ξεκινησε το 2006 (ή μήπως 2005?)
Τα διοδια θα τα πληρωνεις στο Μορεα για ολο το δρομο Κορινθο - Καλαματα και οχι για την μεταλλικη γεφυρα στη Τσακωνα η οποία κατασκευαζεται με κεφαλαια του ελληνικου δημοσιου και της ευρωπαικής ένωσης. Ο Μορεας στο συγκεκριμενο τμημα θα κανει μονο τη συντηρηση από την ολοκληρωση του και μετα (αν και ελπιζω να κανει κατι και για το θεματακι της ΛΕΑ στα τμήματα εκτος τεχνικών).
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Thu Jul 01, 2010 12:07 pm    Post subject: Reply with quote

Engineer wrote:
Ο Μορεας στο συγκεκριμενο τμημα θα κανει μονο τη συντηρηση από την ολοκληρωση του και μετα (αν και ελπιζω να κανει κατι και για το θεματακι της ΛΕΑ στα τμήματα εκτος τεχνικών).

Δηλαδή και πάλι μετά από την εκ βάθρων ανακατασκευή δεν πρόκειται να έχει ΛΕΑ το συγκεκριμένο τμήμα.
Τι να πω... είναι εντελώς τραγικοί τελικά.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Thu Jul 01, 2010 1:26 pm    Post subject: Reply with quote

Διάβασα σε ένα μικρό άρθρο κάποιου blog ότι η ΜΗΧΑΝΙΚΗ έφυγε από την τέταρτη εργολαβία του οδικού άξονα Αμβρακία-Άκτιο και ανέλαβε άλλη εταιρεία.
Ισχύει;
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Thu Jul 01, 2010 11:26 pm    Post subject: Reply with quote

Μία λωρίδα μετά το Αρτεμίσιο

Σε μια λωρίδα θα διεξάγεται η κυκλοφορία στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Τρίπολης, μετά τη σήραγγα του Αρτεμισίου και για ένα χιλιόμετρο, στην κατεύθυνση προς Κόρινθο, έως και τις 20 Ιουλίου. Αιτία των ρυθμίσεων οι εργασίες βελτίωσης της χάραξης σε μια επικίνδυνη στροφή, ώστε ο αυτοκινητόδρομος να είναι πιο ασφαλής.

Σημερινή Ελευθερία
Back to top
View user's profile Send private message
agriniotis
New Member
New Member


Joined: 11 Dec 2008
Posts: 53

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 8:25 am    Post subject: Reply with quote

Δημοπρατείται η υποθαλάσσια ζεύξη Λευκάδας- Ακαρνανίας.

Εδώ ο σύνδεσμος:

http://agrinio-news.blogspot.com/2010/07/2011.html
Back to top
View user's profile Send private message
manosbar
New Member
New Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 66
Location: Αθήνα(Ζωγράφου)

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 12:06 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ καλό αυτό. Ελπίζω να γίνει και όχι απλά άλλη μία εξαγγελία ενός πολιτικού κατά την επίσκεψή του σε κάποιο μέρος.

Είχα επισκεφτεί πριν 2 χρόνια τη Λευκάδα και θεωρώ ότι η υποθαλάσσια ζεύξη θα αυξήσει αρκετά τον τουρισμό σε σχέση με την ταλαιπωρία που υφίσταται κάποιος σε αυτές τις «περίεργες» γεφυρούλες μέχρι την πόλη της Λευκάδας. Σε σύνεση με την Ιονία Οδό το νησί θα βουλιάζει κάθε καλοκαίρι...
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 12:40 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ πάντως αυτό με τις υποθαλάσσιες δεν το καταλαβαίνω....
χαθηκαν οι κανονικές γέφυρες και θέλουμε υπόγειες? Γιατί? Μηπως επειδή εχει να κάνει με αυτό που συχνά λέμε στο φόρουμ "η χαρά του εργολάβου?"
Back to top
View user's profile Send private message
agriniotis
New Member
New Member


Joined: 11 Dec 2008
Posts: 53

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 12:49 pm    Post subject: Reply with quote

Εδώ ένα δημοσίευμα εφημερίδας του Αγρινίου για την πρόοδο της Ιονίας Οδού.

http://e-politeia.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=3881&Itemid=1
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 2:09 pm    Post subject: Reply with quote

prevezanos wrote:
Εγώ πάντως αυτό με τις υποθαλάσσιες δεν το καταλαβαίνω....
χαθηκαν οι κανονικές γέφυρες και θέλουμε υπόγειες? Γιατί? Μηπως επειδή εχει να κάνει με αυτό που συχνά λέμε στο φόρουμ "η χαρά του εργολάβου?"


Πρέπει να είναι και πρακτικά τα ζητήματα. Η υπάρχουσα γέφυρα έχει μήκος γύρω στα 70 μέτρα και είναι πλωτή. Επίσης τα δύο άκρα της ανοίγουν για να περνάνε πλεούμενα. Συνεπώς μέσα σε 70 μέτρα δεν μπορείς να φτιάξεις μία αρκετά ψηλή γέφυρα, ούτε μία ανοιγόμενη 4 λωρίδων κυκλοφορίας. Επίσης δεν ξέρω και για τι πυθμένα μιλάμε. Αν από την άλλη η χάραξη του νέου δρόμου αλλάξει, τότε μιλάμε για αποστάσεις πάνω του 1.5 χιλιομέτρου και δεν γνωρίζω αν είναι οικονομικά καλύτερη η λύση της γέφυρας.
Βέβαια μπορεί σε όλα να κάνω λάθος. Τα συμπεράσματα τα έβγαλα μέσω GoogleEarth... Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 2:17 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να κατασκευαστεί κάποια υψηλή γέφυρα στο συγκεκριμένο σημείο. Αναφέρω υψηλή γέφυρα καθώς θα πρέπει από κάτω να περνάνε καράβια.
Αν θυμάμαι καλά (έχω 5 χρόνια να επισκεφτώ τη Λευκάδα) η περιοχή είναι τελείως επίπεδη με κάτι λιμνοθάλασσες (ή βάλτους) και ένα κάστρο στη μέση του χώρου. Δεν υπάρχουν υψώματα για να γεφυρωθεί όπως στη Χαλκίδα οπότε μια γέφυρα θα ήθελε αρκετά μεγάλες ράμπες πρόσβασης
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 3:34 pm    Post subject: Reply with quote

Όντως η υποθαλάσσια φαντάζει ως η καλύτερη λύση για το σημείο. Δεν παρεμβάλλεται στο φυσικό περιβάλλον, το σημείο όπως λέτε είναι επίπεδο και στο σημείο ο πυθμένας δεν είναι βαθιά. Επίσης μια γέφυρα εκεί θα έπρεπε να είναι ιδιαίτερα περίπλοκη κατασκευή λόγω της σεισμικότητας της περιοχής, πράγμα που θα εκτόξευε το κόστος της στα ύψη...
Σε συνθήκες όπως αυτές της Λευκάδας η υποθαλάσσια είναι εκτός των άλλοων και η πιο οικονομική κατασκευή. Τέλος δεν νομίζω να είναι 2+2, νομίζω ότι θα είναι σαν την Ακτίου - Πρέβεζας, 1+1 λωρίδες...
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 11:54 pm    Post subject: Reply with quote

Ενας αρχιπαπαρας, πολιτικαντης ο οποιος ονομαζεται Μαγκριωτης και επαγγελεται ΠΑΣΟΚ, ανακοινωνει υποθαλασσια ζευξη Λευκαδας-Αιτωλοακαρνανιας, σε μια χωρα η οποια αναζητει την καταλληλη ποιητικη φρασεολογια για να προσδωσει ενα λιγοτερο δραματικο τονο στην αναγγελια της επικειμενης πτωχευσης της.

Γιατι ρε παιδια να πεταχτουν λεφτα που δεν υπαρχουν , για υποθαλασσια ζευξη στην Λευκαδα? Για δυο μηνες ή μαλλον ενα μηνα , ολο το χρονο, που εχει κινηση το νησι? Δεν σας φτανει η τωρινη εφιαλτικη προσεγγιση της πολης το καλοκαιρι? Δεν σας φτανει το οτι παρκαρετε χιλιομετρα εξω απο τον Αγ. Νικητα για να μπειτε στο χωριο? Δεν σας φτανει που το πανεμορφο Καθισμα γονατιζει κυριολεκτικα απο τις χιλιαδες λαμαρινες , που λιωνουν απο λιοπυρι? Δεν σας φτανει που στο Νυδρι δεν χωραει να παρκαρει ουτε κουνουπι? Στο Πορτο Κατσικι(επανω)? Στους Εγκρεμνους?
Εδω θεωρω οτι δεν προκειται για υποδομες αλλα για καταδικη. Αν θελετε υποθαλασσια ζευξη για να ζειτε κατι ακομα χειροτερο απο αυτο που γινεται τωρα, τι να πω , ειναι δικαιωμα του καθενος.
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Sat Jul 03, 2010 12:22 am    Post subject: Reply with quote

Δεν νομίζω ότι τείθεται θέμα πεταμένων λεφτών. Λογικά το έργο θα γίνει με ανάθεση, συνεπώς δεν θα πληρώσουμε κάτι με λεφτά που δεν έχουμε.

Επίσης η νέα ζεύξη δεν θα αλλάξει κάτι στον τουρισμό. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιος άνθρωπος που σκέφτεται να πάει διακοπές στην Λευκάδα, και αποθαρρύνεται από το γεγονός ότι θα φάει πήξιμο μισής ώρας για να περάσει απέναντι. Όσοι πάνε τώρα, θα πάνε και μετά. Απλά η διαδρομή θα είναι πιο έυκολη και πιο ξεκούραστη. Με την ίδια λογική πιστεύεις ότι θα ήταν ανούσιο ένα έργο για την Αράχωβα για παράδειγμα? Επειδή έχει ήδη τουρισμό στο φουλ, ας αφήσουμε τους κάγκουρες που τρέχουν να πέφτουν στις χαράδρες? Και υπάρχουν και πολλές άλλες περιπτώσεις που μπορώ να αναφέρω.Το έργο δεν αποσκοπεί μόνο στο να φέρει περισσότερους τουρίστες. Δεν είναι κακό να έχουμε πιο ανθρώπινες υποδομές.

Και όσο αφορά την οικονομική κατάσταση της χώρας, τα έργα δεν βλάπτουν. Αντιθέτως που είναι παράγοντας ανάπτυξης, και αυτό είναι που χρειαζόμαστε αυτή τη στιγμή. Να πέσει χρήμα από άλλους, να γίνει κανένα εργοτάξιο να δουλέψουν οι άνθρωποι.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Jul 03, 2010 9:09 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Ενας αρχιπαπαρας, πολιτικαντης ο οποιος ονομαζεται Μαγκριωτης και επαγγελεται ΠΑΣΟΚ, ανακοινωνει υποθαλασσια ζευξη Λευκαδας-Αιτωλοακαρνανιας


μουφα μου φαινεται..εδω περα ο δρομος και η γραμμη προς πατρα δεν τελειωνει..

αλλα αν γινει χρησιμο θα ειναι..θα ειναι σαν του αμβρακικου ,υποθετω..τσιμεντενιο βυθισμενος δρομος μιας λωριδας..

ετσι θα περνανε τα πλοια συνεχεια απο πανω χωρις προβλημα..ενω σημερα με τη γεφυρα εχουμε σταματα-ξεκινα..
απλα θελουν να δειξουν και αυτοι οτι δημοπραττουν κατι,γιατι ο σουφλιας δεν αφησε πολλα για δημοπρατηση.. αυτο μενει..και ο δρομος ελευσινα θηβα..


παντως ο μαγκριωτης ελεγε οτι θα μειωσει σε 10 μερες τα διοδια που ο κακος σουφλιας επεβαλε..
και ειδες?τα αυξησε!
θαυμα! Rolling Eyes Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 170, 171, 172 ... 419, 420, 421  Next
Page 171 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr