View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vag1 Junior Member
Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sun May 18, 2008 12:22 am Post subject: |
|
|
Tα διοδια ποτε αναμενεται να ξεκινησουν στην Εγνατια? Γνωριζει καποιος τι θα γινει με τα e-pass και αν θα συνεργαζεται με καποιο αλλο? Να θεσω και μια απορια μοu: αν τα διοδια της Εγνατιας ηταν σε στυλ Αττικης οδου(σε καθε κομβο για οσους εισερχονται) δεν θα ειχε περισσοτερα εσοδα η Εγνατια, και αντοιστοιχα εμεισ δεν θα ταξιδευαμε πιο φθηνα? |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sun May 18, 2008 12:41 pm Post subject: |
|
|
Πολύ ευχάριστα τα νέα από την ΕΤεπ. Αν τα συνδιάσουμε και με τις ανακοινώσεις της ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ λογικά μέσα στον Ιούνιο θα δούμε εργοτάξιο στο Κόρινθος - Πάτρα. |
|
Back to top |
|
|
SOUL_13 Stadium Expert
Joined: 28 Apr 2004 Posts: 722 Location: Birmingham-UK
|
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Mon May 19, 2008 11:24 pm Post subject: |
|
|
Διέγραψα από το παρόν topic 3 posts που αφορούσαν στις ενεργειακές υποδομές και όχι στα οδικά έργα.
Το διαπίστωσα όταν συνέλαβα τον εαυτό μου να κάνει το λάθος να ποστάρει σε λάθος topic παρασυρόμενος από τα 3 προηγούμενα posts.
Παρακαλώ προσοχή τι γράφουμε και που (ΟΛΟΙ ΜΑΣ )
Μετέφερα τα posts στο σχετικό topic. |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed May 21, 2008 3:03 pm Post subject: |
|
|
Άιντε αρχισε να φαίνεται λίγο φως στην άκρη του τούνελ. Είναι ο κ. Γούλας που κρατάει ένα φανάρι για να φέξει τον Δρίσκο.
Μετά από τόσες αναβολές ξαναβγήκε στον τύπο γραπτό και ηλεκτρονικό να κάνει δηλώσεις. Εγώ φίλε Απόστολε θα ντρεπόμουν λιγάκι.
Ή καλύτερα θα έκανα δηλώσεις την παραμονή των εγκαινείων για να είμαι 100% σίγουρος.
Όσο για το τμήμα της Ηπείρου που λέει πως θα παραδωθεί ολόκληρο ως το τέλος του 2008, ισχύει το ''όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα μικρό καλάθι''.
Αχ Απόστολε μεγάλωσες και μυαλό δεν έβαλες.
http://www.proinoslogos.gr/pn/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=10&pid=3869
Προσέξτε και μια πιο ρεαλιστική ματιά.
ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ Ο ΔΡΙΣΚΟΣ ΑΡΓΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
Με την ολοκλήρωση της δίδυμης σήραγγα Δρίσκου δίνεται μέσα στο επόμενο δεκαπενθήμερο στην κυκλοφορία το τμήμα Πεδινή-Μπαλντούμα, το οποίο καθυστέρησε τόσο λόγω της επίσχεσης εργασίας των εργαζομένων πριν το Πάσχα, όσο και από τις απεργίες των τελευταίων ημερών.Πέρα όμως από το τμήμα Δρίσκου και παρά το γεγονός ότι τα τούνελ είναι έτοιμα, θα καθυστερήσει η παράδοση του τμήματος, τόσο από τον κόμβο Ανατολικού Ζαγορίου έως το 41ο χλμ. όσο και από το 41ο χλμ. έως το Περιστέρι.Τα τμήματα αυτά αναμένεται να είναι έτοιμα το Πάσχα του 2009.Η «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ» δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στο τμήμα της Σκάλας Παραμυθιάς, το οποίο θα είναι έτοιμο προς χρήση στο τέλος του Αυγούστου, όσο και στα 5 χιλιόμετρα που απομένουν από τον κόμβο Τύριας έως και πριν τη Δωδώνη.Το κομμάτι αυτό αν τηρηθεί κατά γράμμα το κατασκευαστικό χρονοδιάγραμμα θα δοθεί στην κυκλοφορία τον Οκτώβριο.Οι ρυθμοί κατασκευής στα περισσότερα τμήματα της Εγνατίας είναι ικανοποιητικοί όμως παρά τις κατά καιρούς δεσμεύσεις, το σύνολο του έργου δεν μπορεί να δοθεί προς χρήση πριν το 2010.Οι μεγαλύτερες κατασκευαστικές δυσκολίες αντιμετωπίζονται στο κομμάτι της Ηπείρου έως Γρεβενά, όμως ο ρυθμός που κατασκευάζονται πλέον τα έργα είναι ικανοποιητικής.
Από Πρωινά νέα. http://www.proinanea.gr/
Sorry admin αλλά το έκανα copy paste, διότι το λινκ δεν έβγαζε κατ' ευθείαν στην πιο πάνω σελίδα |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu May 22, 2008 5:09 am Post subject: |
|
|
Υπερβολικό φαίνεται μέχρι το 2010, οι ρυθμοί είναι ικανοποιητικοί, μάλλον όπως πάντα, γιατί θα συμβεί τόσο μεγάλη απόκλιση απ'τα χρονοδιαγράμματα? Καλά για τέλος 2008 είναι όντως δύσκολο αλλά ποια τμήματα θα πάνε 2010? Νεότερα απ'την καφέ αρκούδα δεν έχουμε, ούτε λόγος για το τμήμα ΑΚ Βενέτικου-διάβαση εο. Corfu ευτυχώς που το κανες αντιγραφή γιατί το άρθρο δε φαίνεται πουθενά. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 759
|
Posted: Thu May 22, 2008 10:09 am Post subject: |
|
|
O Λαλιώτης θα την ολοκλήρωνε μέχρι το 2000.
Η Παπανδρέου μέχρι το 2004.
Ο Σουφλιάς θα την ολοκληρώσει καλώς εχόντων των πραγμάτων στις αρχές του 2010.
Που θα πάει κάτι θα μείνει να φτιάξει και ο επόμενος (Για την Εγνατία μιλάω πάντα....)
Beethoven μη μετράς τους μήνες, είναι πολλοί ακόμα, πίστεψε με! Οταν κατασκευάζουμε ένα έργο οι μηχανικοί έχουμε ένα εργαλείο που λέγεται χρονοδιαγραμμα. Όσοι έχετε δουλέψει με το Microsoft Project εχετε μια ιδέα τι εννοώ. Τα χρονοδιάγραμματα της κάθε επιμέρους σύμβασης πχ Σύραγγα Δρίσκου, για το project της Εγνατίας Οδού, τα έχετε δει κάπου? Πότε έπρεπε να τελειώσει? Πόση παράταση πήρε; πόσο είναι το % ανεκτέλεστο υπόλοιπο του έργου?
Last edited by Engineer on Thu May 22, 2008 2:44 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu May 22, 2008 2:28 pm Post subject: |
|
|
Μια απορια...Η εγνατια έχει σημεια χωρις λεα?Αυτα δεν θα διορθωθουν?Στις γεφυρες στη πινδο τουλαχιστον έχει λεα ?Και μια άλλη Στο αθηνα -Θεσσαλονικη ,ποια τμηματα είναι διπλη εθνικη και πια μονη?Το μαλιακος-θεσσαλονικη πχ είναι διπλος στο μεγαλυτερο μερος ή μονος? |
|
Back to top |
|
|
tolis7 New Member
Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Thu May 22, 2008 3:50 pm Post subject: |
|
|
φιλε Agg3los απο τα 510 χιλιομετρα που ειναι το Αθηνα-Θεσσαλονικη μονο τα 60 εχουν απομεινει για να τελειωσει ολος ο δρομος και να γινει διπλος.
35 χιλιομετρα στο μαλιακο και 25 στα τεμπη-πλαταμωνας.
ο μαλιακος τελειωνει το 2010 και τα τεμπη-πλαταμωνας το 2013 που ειναι το δυσκολοτερο κομματι και θα γινουν πολλα τουνελ και γεφυρες εκει.
παντως ειναι πολυ ευχαριστη και ανετη η διαδρομη.
χρονο υπολογισε μαζι και με μια σταση 30 λεπτων και ταχυτητα γυρω στα 140 οταν εισαι στον αυτοκινητοδρομο περιπου 5 ωρες.
βεβαια αμα πλακωθεις και δεν κανεις και σταση ειναι εφικτο και 4 ωρες αλλα δεν υπαρχει λογος βιασινης οταν οδηγαμε |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu May 22, 2008 5:39 pm Post subject: |
|
|
Δηλαδη στο Ραχες-Κλειδι είναι το περισσοτερο διπλο?Μπραβο!Μονο ο πλαταμωνας και τα τεμπη μενουν τωρα....
5 ώρες?Με τα έργα τελειωμενα έργα ποσος θα γινει ο χρονος λέτε ? Θα μπορεσει να πεσει στο 3.30 που θα κανει το τρενο?Το τρενο(θα) κυριαρχει στην ταχυτητα ,την τιμη(με τα ακριβα διοδια ειδικα),την άνεση, και στην ασφαλεια βεβαιως......! Ωραιοι οι δρομοι .....,αλλα ζήτω το τρενο!!! |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu May 22, 2008 6:14 pm Post subject: |
|
|
Agg3los wrote: | Μια απορια...Η εγνατια έχει σημεια χωρις λεα?Αυτα δεν θα διορθωθουν?Στις γεφυρες στη πινδο τουλαχιστον έχει λεα ?Και μια άλλη |
Σημεία χωρίς ΛΕΑ δεν υπάρχουν.
Βέβαια στην παράκαμψη Καβάλας η ΛΕΑ είναι αισθητά στενότερη από ό,τι σε άλλα τμήματα, αλλά υπάρχει!
Agg3los wrote: | Δηλαδη στο Ραχες-Κλειδι είναι το περισσοτερο διπλο?Μπραβο!Μονο ο πλαταμωνας και τα τεμπη μενουν τωρα....
5 ώρες?Με τα έργα τελειωμενα έργα ποσος θα γινει ο χρονος λέτε ? Θα μπορεσει να πεσει στο 3.30 που θα κανει το τρενο?Το τρενο(θα) κυριαρχει στην ταχυτητα ,την τιμη(με τα ακριβα διοδια ειδικα),την άνεση, και στην ασφαλεια βεβαιως......! Ωραιοι οι δρομοι .....,αλλα ζήτω το τρενο!!! |
Ναι Άγγελε μόνο τα Τέμπη, ο Πλαταμώνας και τα 31χλμ στον Μαλιακό δεν υπάρχει αυτοκινητόδρομος. |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu May 22, 2008 6:15 pm Post subject: |
|
|
Ζήτω το τραίνο? Τέτοιες εκφράσεις στο topic των αυτοκινητοδρόμων ισοδυναμούν με πραξικόπημα!
Ανακαλέστε παρακαλώ.... |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu May 22, 2008 6:35 pm Post subject: |
|
|
Άγγελε σε γνωστό σιδηροδρομικό φόρουμ άλλα γράφεις για τους δρόμους ...
Να το θέσω εγώ καλύτερα ?
ΖΗΤΩ οι δρόμοι ΖΗΤΩ και οι σιδηρόδρομοι ...
Παρότι σιδηροδρομόφιλος άλλο πράγμα το ένα άλλο το άλλο.
Έχω κάνει το Αθήνα-Θεσσαλονίκη 4,5 ώρες με αυτοκίνητο 1,600 κυβικών και 100 αλόγων με βραδυπορεία στον Μαλιακό.
Με την παράδοση των έργων εκεί προβλέπω 4 ώρες Α-Θ χωρίς μεγάλες καγκουριές.
Το θέμα είναι το νορμάλ και ευχάριστο ταξίδι χωρίς υπερένταση και κίνδυνο (θεωρώ λαλακίες και ανωριμότητες να κομπάζουμε σ' αυτά τα ζητήματα).
Όταν το ρίξει ο ΟΣΕ στις 3,5 ώρες θα είναι ευχάριστο το γεγονός ότι θα μπορεί να "πεταχτείς" Θεσσαλονίκη και να γυρίσεις αυθημερόν σχετικά ξεκούραστος.
Μένει η αναξιοπιστία του ΟΣΕ (ως ΔΕΚΟ) αλλά ελπίζουμε σε είσοδο σοβαρών ιδιωτών (Virgin?).
Απ' την άλλη είναι καταστάσεις που το Ι.Χ σου είναι απαραίτητο και ΧΑΙΡΟΜΑΙ που θα μπορώ να πάω Θεσσαλονίκη χωρίς να πρέπει προηγουμένως να επισκεφτώ τον πνευματικό μου ... |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu May 22, 2008 7:32 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Άγγελε σε γνωστό σιδηροδρομικό φόρουμ άλλα γράφεις για τους δρόμους ... |
Εγω πιστευω και γραφω παντου για την ισορροπη αναπτυξη όλων των μεσων μεταφορας ,...Αλλα να μην αναψουν και λιγο τα αίματα εδω..?
Σε αυτο το βιντεο http://www.youtube.com/watch?v=ggbf4-iN9zw
θεωρειται λεα αυτο που βλεπουμε(επεισης τα μεταλλικα στο πλαι θα έπρεπε να υπαρχουν ?γιατι είναι πεδιαδα..!) ?(πολυ ωραια η μουσικη του παρεπιπτοντως.. ) |
|
Back to top |
|
|
tolis7 New Member
Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Thu May 22, 2008 8:24 pm Post subject: |
|
|
και να προσθεσω οτι μολις τελειωσει ο μαλιακος και τα τεμπη-πλαταμωνας και η ευθεια τις θηβας ανακατασκευαστει απο την ιονια οδο και επισης γινει η νεα χαραξη στην υλικη τοτε με ταχυτητες 160-170 ισως 3:30 ωρες χωρις σταση (μονο για βενζινη) ερθουν.εγω τωρα το κανω 4 με σταση μονο για βενζινη και ταχυτητα 160-170 στο διπλο. |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Thu May 22, 2008 9:04 pm Post subject: |
|
|
Tώρα περιμένεις και συγχαρητήρια????
ΑΝ πήγαινες πιο οικονομικά παίζει και να μή χρειαζόταν να βάλεις βενζίνη...
Έλεος πια με τη βιασύνη σας!
Όταν θα ψάχνουμε τη βενζίνη με το σταγονόμετρο να δούμε πως θα πας στις Εθνικές Οδούς.... |
|
Back to top |
|
|
tolis7 New Member
Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Thu May 22, 2008 11:19 pm Post subject: |
|
|
PAVEL_13 δεν το ειπα για να μου πειτε συγχαρητηρια απλα για να δειξω τους χρονους.
στο δευτερο σκελος εχεις δικιο.οταν πηγαινω με 120 με 1 ντεποζιτο ειμαι μια χαρα. |
|
Back to top |
|
|
PAVEL_13 Stadium Expert
Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Fri May 23, 2008 2:51 am Post subject: |
|
|
Προφανώς δε στοχεύω σε σένα προσωπικά, ούτε καν στους οδηγούς.
Αλλά όσο και τέλειοι να ειναι οι δρόμοι, βρε και μια ευθεία να είναι το Αθήνα-Θεσσαλονίκη, η επίγεια ταχύτητα ενός ΙΧ έχει κάποιο όριο....
Αν θέλετε να πάτε πιο γρήγορα πάρτε το αεροπλάνο! |
|
Back to top |
|
|
tolis7 New Member
Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Fri May 23, 2008 9:50 am Post subject: |
|
|
σημερα θα παω μεχρι θεσσαλονικη για ΠΣΚ.
περιμενετε νεοτερα απο τα εργα στο μαλιακο.
δυστυχως θα ειμαι μονος στο αμαξι και δεν ξερω αν μπορεσω να βγαλω καμια φωτο. |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Fri May 23, 2008 11:19 am Post subject: |
|
|
και πάλι είμαι oftopic και ζητω 1000 συγγνώμη,
το όριο τον 130 είναι λογικό και εύχρηστο. μετά τα 130 σβήνει ο καταλύτης γιατί δεν λειτουργεί ο Αισθητήρας λ.
Αυτό σημαίνει ότι τα καυσαέρια έχουν απόλυτη διαρροή χωρίς φιλτράρισμα και μείωση, μια καταστροφή για την φύση μας
(λ1 = 14 λίτρα οξυγόνου με 1 λίτρο καυσιμων / απόλυτα ιδανικό για την ολοκλήρωση "καψιμου" όλου του ενεργειακού υγρού υλικού).
η διαφορα μεταξύ λ1 και άνευ λ1 είναι υπερβολικά μεγάλη, 15 με 20 φορες περισσότερα καυσαέρια.
το όριο ταχύτητας δεν έχει να κάνει μονο με την ασφάλεια , αλλα και με την φύση την οποια ίσος εμείς σήμερα την απολαμβάνουμε αλλα στο μέλλον η απόγονοι μας θα έχουν πρόβλημα. τηρήστε το όριο ταχύτητας και απολαύστε κάθε διαδρομή,
και ακόμα αυτό το ευχάριστο FORUM Stadia.gr που το διαβάζω καθημερινός και περιμένω με αγωνια τα νέα από CORFU ENGINEER BETHOVEN ΣΤΑΥΡΟΣ και και και...
δεν έχει αξια αν δεν έχουμε περιβάλλον με μέλλον.
ΠΑΡΑΚΑΛ’Ω ΌΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΙΡΌΜΑΣΤΕ ΌΛΑ ΤΑ ΈΡΓΑ ΜΈΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΥΓΙΉΣ ΦΎΣΗ ΜΗΝ ΥΠΕΡΒΑΊΝΟΥΜΕ ΤΑ 130 |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri May 23, 2008 12:12 pm Post subject: |
|
|
Και αν έχεις 3000 κυβ αυτοκινητο παλι με 130 θα πηγαινεις?(αφου τα μεγαλυτερα κυβικα καινε λιγοτερο σε υψηλοτερες ταχυτητες..) |
|
Back to top |
|
|
vag1 Junior Member
Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Fri May 23, 2008 12:50 pm Post subject: |
|
|
Σωστά όλα αυτά με την μεγαλύτερη ρύπανση του περιβάλλοντος λόγο υψηλών ταχυτήτων (πάνω από 130 Km/h) αλλα πάντα είχα την έξεις απορία...
Όπως ξέρουμε στην Γερμανία σε μεγάλα κομμάτια των αυτοκινητοδρομων δε υπάρχουν όρια ταχύτητας, δηλαδή πάει ο καθένας όσο γουστάρει χωρίς τον κίνδυνο της...Polizei!!!
Ξέρουμε επίσης ότι οι φίλοι μας εκεί είναι ευαίσθητοι περιβαντολογικά....
Πως ταιριάζουν αυτά τα δυο μαζί...περιβαντολογικά ευαίσθητοι, κανένα όριο ταχύτητας;;;;
Θα μου πείτε οι Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες που βγάζουν αυτοκίνητα (καλά είναι η αλήθεια) μεγάλου κυβισμού, πως θα τα πουλήσουν αν υπάρχει όριο ταχύτητας στην Γερμανία.
Οι πωλήσεις τους στην τοπική αγορά, που είναι και πολύ μεγάλη, θα πέσουν κατά πολύ.....άρα;;;;
Ελπίζω οι Mods να μην ρίξουν τα ποστ στην πυρά!!!!!Μια που δεν υπάρχουν νέα με τα έργα στη Ελλάδα.....να φιλοσοφήσουμε λίγο!!!!
Last edited by vag1 on Fri May 23, 2008 1:08 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
PinkFloyd Full Member
Joined: 21 Jun 2007 Posts: 325 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Fri May 23, 2008 12:58 pm Post subject: |
|
|
Draminos wrote: | ....μετά τα 130 σβήνει ο καταλύτης γιατί δεν λειτουργεί ο Αισθητήρας λ. Αυτό σημαίνει ότι τα καυσαέρια έχουν απόλυτη διαρροή χωρίς φιλτράρισμα και μείωση, .... η διαφορα μεταξύ λ1 και άνευ λ1 είναι υπερβολικά μεγάλη, 15 με 20 φορες περισσότερα καυσαέρια. |
Φίλε Δραμινέ μας τρέλανες τώρα Μου κάνει μεγάλη εντύπωση αυτό που λες, γιατί νομίζω ότι κάτι τόσο σημαντικό θα ακουγόταν πιο συχνά. Μου φαίνεται και παράξενο από τεχνική άποψη, δεν έχουν βρει τρόπο να λειτουργεί ο Αισθητήρας που λες πάντα; Αν είναι έτσι, θα με κάνεις να βάλω κόφτη στα 130 για να είμαι εντάξει με την οικολογική μου συνείδηση
Agg3los wrote: | Και αν έχεις 3000 κυβ αυτοκινητο παλι με 130 θα πηγαινεις?(αφου τα μεγαλυτερα κυβικα καινε λιγοτερο σε υψηλοτερες ταχυτητες..) |
Άγγελε, αν έχει δίκιο ο Δραμινός να πουλήσουμε τη Ferrari και να πάρουμε Ceicento |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri May 23, 2008 1:27 pm Post subject: |
|
|
Όχι ρε! ...και έδωσα τόσα λεφτα να την πάρω... |
|
Back to top |
|
|
|