stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Έργα στη Θεσ/νίκη (Μετρό, Τραμ, Υποθαλάσσια αρτηρία κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 89, 90, 91  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
aristidis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 04 Feb 2004
Posts: 1448
Location: Πουθενιστάν

PostPosted: Wed Sep 06, 2006 1:32 am    Post subject: Reply with quote

Για να λεμε και τα πρακτικα, ω ναι!, αρχισαν τα εργα για το μετρο!!!

Τα οποια τι ειναι προς το παρων; Οι περιφραξεις στα σημεια που θα γινουν οι σταθμοι! Συγκεκριμενα περιφραχτηκαν τα σημεια στον Σταθμο, στην Αγ. Σοφια και στη Βενιζελου (τουλαχιστον, μονο αυτα ειδα εγω, μπορει να ειναι κι αλλα), και βαλανε και αφισες απο πανω για το Μετρο!!! Razz Razz Razz

Παντως περαν της πλακας φαινεται να προχωραμε καλα... Στην τηλεοραση ειδα οτι η κατασκευη αρχισε στο Σταθμο, θα περασω αυριο για επιθεωρηση! Wink
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Sep 06, 2006 8:16 am    Post subject: Reply with quote

Παιδιά δεν έχουν ξεκινήσει οι εργασίες του μετρό. Μην τρώτε κουτόχορτο.

Περιφράξαν 2-3 πάρκα μέσα στην πόλη (πχ στο Βαρδάρι που πέρασα χθες), έβαλαν και 2-3 αφίσες για τα μάτια του κόσμου (τόσοι θα έρθουν στην έκθεση) και ταχα μου άρχισαν οι εργασίες.

Το Σάββατο μόλις έκαναν την αποχέτευση και την ηλεκτροδότηση στο εργοτάξιο του Σιδ. Σταθμού.

Το πιο σημαντικό, δεν έχουν μετακινήθει ακόμα τα δίκτυα των άλλων οργανισμών, οπότε πολύ απλά δεν μπορούν να σκάψουν.

Να σας πω και τι άλλο εφε θα κάνουν; Θα εγκαινιάσει ο Σουφλιάς το τμήμα Ρεντίνα-Ασπροβάλτα αυτή την εβδομάδα (επειδή βρίσκεται στα μέρη μας) αλλά θα δοθεί στην κυκλοφορία μετά την έκθεση.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Sep 06, 2006 9:16 am    Post subject: Reply with quote

Πάντως τα μεγάλα έργα που αφορούν τη Θεσσαλονίκη και ΘΑ ξεκινήσουν (γιατί όπως πολύ σωστά είπε ο chr.04 τίποτα δεν ξεκίνησε ακόμα) είναι άρπα κόλα και να' χαμε να λέγαμα από πλευράς σχεδιασμού. Εκτός από το μετρό που είναι όντως ουσιαστικό (αν και η αρχική γραμμή λίγα πράγματα λέει) η υποθαλάσσια και η επέκταση του διαδρόμου είναι πιο πολύ για το θεαθήναι παρά ουσιαστικά έργα ανάπτυξης.

Από τη μια η υποθαλάσσια που θα καταλήγει στην οδό... Συνδίκα! δηλ στην καρδιά της Ανατολική Θεσσαλονίκης, όπου θα διοχετεύεται στους υπάρχοντες δρόμους μια οδός ταχείας κυκλοφορίας (αν είναι δυνατόν!!!).

Από την άλλη η επέκταση του διαδρόμου του Μακεδονία. Έχω εξηγήσει πολλές φορές πόσο εγκληματική είναι για τη Θεσσαλονίκη μια τέτοια επιλογή. Και στο οικολογικό επίπεδο (Θερμαϊκός) και στο αναπτυξιακό. Σε 15 χρόνια θα έχουμε ένα αεροδρόμιο ανάμεσα από πολυκατοικίες.... Δηλ περίπτωση Ελληνικού. Δυστυχώς οι φωνές που ζητούν ΝΕΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΕΓΑΛΟ αεροδρόμιο στην δυτική πλευρά της πόλης δεν ακούγονται πουθενά. Ειδικά οι φορείς της πόλης είναι εξαφανισμένοι, ακόμα και αυτοί που κάποτε το πρότειναν και το στήριξαν.

Ακόμα κι αν πάρουμε σαν δεδομένο ότι τελικά θα προχωρήσει το εν λόγω έργο, τι έγινε η κατασκευή του νέου αεροσταθμού; Προς τι η επέκταση αν παραμείνει ο υπάρχων αεροσταθμός που ουσιαστικά είναι ο παλιός με μια ψιλοεπέκταση και μια ανακαίνιση; Πουθενα΄στις ανακοινώσεις του κυρίου Σουφλιά δεν αναφέρεται έστω και ως προοπτική η κατασκευή του νέου αεροσταθμού.
Back to top
View user's profile Send private message
dimitris2006
New Member
New Member


Joined: 12 Jul 2006
Posts: 38

PostPosted: Wed Sep 06, 2006 9:51 am    Post subject: Reply with quote

an ontos ine etsi opos nomizi o filos mou o chr 04 apo ti dikia mou meria tha doso xrono mexri telos dekevriou. kai an den kinite tipota apo auta pou legen oti tha ginoun prepi kati na kanoume kai na ksipnisoume epitelous ftani i koroidia.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Sep 06, 2006 10:06 am    Post subject: Reply with quote

Η ενστασή μου είναι ότι επειδή και πάλι φέτος δεν έχουν να δείξουν τίποτα λόγω της έκθεσης και της κουστοδίας που κάθε χρόνο ανεβαίνει στην Θεσσαλονίκη βαφτίζουν μια περίφραξη στο Βαρδάρι (που απλώς το περίφραξαν, μέσα δεν γίνεται απολύτως τίποτα, και το ακόμα χειρότερο ο σταθμό στο βαρδάρι θα κατασκευαστεί στην Μοναστηρίου και όχι μέσα στην πλατεία) ότι ξεκίνησαν τα έργα του Μετρό.
Back to top
View user's profile Send private message
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Sep 06, 2006 10:36 am    Post subject: Reply with quote

Ο σταθμός στο Βαρδάρι πρέπει να κατασκευαστεί στην Μοναστηρίου γιατί αλλιώς θα πέσει πάνω στα τείχη που είναι στην πλατεία και η Μοναστηρίου που είναι έξω απο τα τείχη είναι η μόνη λύση για να κατασκευαστεί ο Σταθμός.

Πάντως με όλα αυτά τα έργα, Μετρό, υποθαλάσσια αρτηρία, αεροδρόμιο, Επέκταση 6ης προβλήτας, Logistics center, ζώνη καινοτομίας, νέα εξωτερική περιφερειακή, οι 3 ουρανοξύστες στην δυτική Θεσσαλονίκη (άν γίνουν ποτέ) θα μπορούμε να μιλάμε για αλλαγή νοοτροπίας σε λίγα χρόνια.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Sep 06, 2006 10:55 am    Post subject: Reply with quote

Μα εδώ είναι το κουφό, αυτοί δεν περιφράξαν την Μοναστηρίου αλλά τα δύο παρκάκια στο Βαρδάρι, ακόμα πιο κουφό, στα σχέδια που μοιράζουν στους άλλους οργανισμούς, στα παρκάκια δεν δείχνουν οτι θα εκτελεστούν έργα.
Back to top
View user's profile Send private message
PredyGr
New Member
New Member


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 60

PostPosted: Wed Sep 06, 2006 11:09 am    Post subject: Reply with quote

@superas

Η υποθαλασσία θα καταλήγει συνδικα ?? Εγώ νόμιζα θα φτάνει μέχρι Ανθέων. Υπάρχει κάποιο link με αυτό τον σχεδιασμό?
Back to top
View user's profile Send private message
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Sep 06, 2006 11:10 am    Post subject: Reply with quote

chr.04 wrote:
Μα εδώ είναι το κουφό, αυτοί δεν περιφράξαν την Μοναστηρίου αλλά τα δύο παρκάκια στο Βαρδάρι, ακόμα πιο κουφό, στα σχέδια που μοιράζουν στους άλλους οργανισμούς, στα παρκάκια δεν δείχνουν οτι θα εκτελεστούν έργα.


Τότε μάλλον τα εργοτάξια αυτά τα έβαλαν μόνο για τα κοντέϊνερ, τα λεγόμενα kibo's. Το αληθινό εργοτάξιο θα κατασκευαστεί στην γωνία Μοναστηρίου με 26-Οκτωβρίου, αφού κατεδαφιστούν τα μαγαζιά που είναι εκεί πρώτα.

PredyGr wrote:
@superas

Η υποθαλασσία θα καταλήγει συνδικα ?? Εγώ νόμιζα θα φτάνει μέχρι Ανθέων. Υπάρχει κάποιο link με αυτό τον σχεδιασμό?


Ο Σουφλιάς είπε:
Η υποθαλάσσια αρτηρία ξεκινά από την οδό Κωλέττη στην Δυτική είσοδο της πόλης και καταλήγει μέσω της Λεωφόρου Μεγάλου Αλεξάνδρου στην οδό Συνδίκα. Επί πλέον στο ύψος του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΑΛΛΑΣ κατασκευάζεται κλάδος που καταλήγει υπογείως στο Πεδίο του Άρεως στην Λεωφόρο Στρατού.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Sep 06, 2006 11:49 am    Post subject: Reply with quote

Η υποθαλάσσια σαν έργο ξεκινά από Κωλέττη ως Συνδίκα.

Το υπόγειο τμήμα ξεκινάει λίγο πριν την 26ης Οκτωβρίου, το οποίο ενώνεται με την μεγάλη σύραγγα στο ύψος του πάρκινγκ επί της Κουντουριώτου, στην συνέχεια μπαίνει στο χώρο του λιμανιού, βυθίζεται, βγαίνει λίγο μετά το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην παραλία, ένας κλάδος (υπόγειος) συνεχίζει προς Καυτανζόγλου και Λεωφ. Στρατού (στην ΕΤ3). Ο άλλος μεγάλος κλάδος συνεχίζει υπόγεια και βγαίνει στην επιφάνεια λίγο μετά το ύψος του Μακεδονία Παλάς (περίπου στην αερογέφυρα), και μετά συνεχίζει κανονικά ο δρόμος (διπλής κατευθύνσεως πλέον) ως την Συνδίκα.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Sep 06, 2006 5:03 pm    Post subject: Reply with quote

Μου φαίνεται κάπως νωρίς ακόμα για τόσο προχωρημένες εργασίες που όλοι θα θέλαμε, καταλαβαίνω την ανησυχία και ανυπομονησία και πάντα θα ζητάμε το κάτι παραπάνω απ'αυτό που μπορεί να γίνει αλλά το σημαντικό είναι ότι για πολλά έργα (ή μάλλον για όλα τα μεγάλα έργα) στη Θεσ/νίκη οι διαγωνισμοί έχουν τελειώσει και το μόνο που απομένει είναι να αρχίζουν να κατασκευάζονται. Τουλάχιστον έχουμε να λέμε ότι οι υπεύθυνοι δεν αρκέστηκαν σε υποσχέσεις του τύπου θα... ή έχουμε όραμα αλλά μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα έχουμε ουσιαστικές εξελίξεις που μας δίνει μια εμπιστοσύνη ότι επιτέλους κάτι γίνεται. Και για το μετρό της Αθήνας το πρώτο εργοτάξιο έκανε να εγκατασταθεί 17 μήνες μετά την υπογραφή αλλά μετρό έτσι ή αλλιώς είδαν.
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Wed Sep 06, 2006 5:36 pm    Post subject: Reply with quote

Beethoven wrote:
. Τουλάχιστον έχουμε να λέμε ότι οι υπεύθυνοι δεν αρκέστηκαν σε υποσχέσεις του τύπου θα... ή έχουμε όραμα .


μακριά!από οράματα, μονο η ιωάννα της λωραίνης μας λείπει... Shocked Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Sep 06, 2006 9:37 pm    Post subject: Reply with quote

Μα φίλε Beethoven εγώ δεν αναφέρομαι τόσο στις καθυστερήσεις που παρουσιάζονται στην έναρξη της κατασκευής (που και αυτό είναι σοβαρό θέμα ασφαλώς) αλλά εστι΄ζω κυρίως στον τρόπο που σχεδιάστηκαν τα έργα και κατά πόσο θα βοηθήσουν τη Θεσσαλονίκη.

Η υποθαλάσσια αρτηρία που θα καταλήγει στην οδό.. Συνδίκα και μας παραμυθιάζει ο Σουφλιάς ότι ολοκληρώνει τον δακτύλιο της περιφερειακής, είναι σκέτη κοροϊδία!

Το έργο της ξεφτίλας, η επέκταση του διαδρόμου του Μακεδονία... καμία προοπτική για νεό κτίριο, κορεσμός του αεροδρομίου σε λίγα χρόνια, οικολογική καταστροφή...

Είναι φανερό ότι τα έργα ξεκινούν ( ; ) στο άρπα κόλα μόνο και μόνο για να μας ρίξουν στάχτη στα μάτια και να μας δείξουν ότι ενδιαφέρονται να κάνουν έργο. Και πρώτοι απ' όλους οι τοπικοί "άρχοντες", άλλωστε αυτοί δίνουν τις κατευθύνσεις, διότι αν υπήρχε οργανωμένη αντίδραση για το αεροδρόμιο και απαιτούσαν ΣΥΣΣΩΜΟΙ οι φορείς της πόλης ΝΕΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, τότε και ο Σουφλιάς θα αναγκαζόταν να το συζητήσει. Τώρα σου πετάει το ξεροκόμματο της επέκτασης του διαδρόμου χωρίς νέο κτίριο και είσαι και ευχαριστημένος...
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Sep 07, 2006 8:13 am    Post subject: Reply with quote

Χθες στην ΤV100 είχε τον πρόεδρο της Εγνατίας και μεταξύ όσων είπαν για την Εγνατία είπαν και για την 'ανατολική' περιφερειακή. Τον δρόμο δηλαδή που θα ξεκινάει από το ΤΙΤΑΝ (ερχόμενοι από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη, η ένωση θα γίνει στην απότομη στροφή πίσω από την Ευκαρπία), στην συνέχεια ο δρόμος θα πηγαίνει πίσω από το βουνό που είναι το Παπαγεωργίου και το 424, θα βγαίνει κάπου μεταξύ Ασβεστοχώρι και Εξοχή οπού θα γίνει κόμβος, θα συνεχίσει με σύραγγα, θα βγαίνει σε Κοιλαδογέφυρα, θα περνάει μέσα από το Σειχ Σου (σύραγγα), θα βγαίνει πάλι σε γέφυρα, θα περνάει κάτω από το Πανόραμα και θα βγαίνει πίσω από Θέρμη, Τριάδι, Ραιδεστό και θα ενώνεται με τον δρόμο του αεροδρομίου.
Back to top
View user's profile Send private message
dimitris2006
New Member
New Member


Joined: 12 Jul 2006
Posts: 38

PostPosted: Thu Sep 07, 2006 12:36 pm    Post subject: Reply with quote

pantos pisteuo oti epitelous mpike nero sto aulaki gia ta megala erga exo tin gnomi oti den exoun ala perithoria gia anavoles keros ine tora na doume pou toso onireuomastan tosa xronia mia diaforetiki kai antropini thessaloniki.
tha sas parakalousa olous sas na vrite oses poles fotografies apo ton periferiako pou den mporo na vro kai genika apo osa ginonte stin poli p.x gefira oreokastrou derveni k.a den exo tin tixi na ime thessaloniki pou tha to ithela poli kai gia auto kano silogi apo fotografies. akoma kati tha ithela fotografies apo emporika kentra ktiria genika opios exi traviksi fotografies as ta vazi mesa euxaristo poli.
Back to top
View user's profile Send private message
skylinearth
Full Member
Full Member


Joined: 30 Dec 2005
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Sep 07, 2006 12:47 pm    Post subject: Reply with quote

Εδώ θα βρείς μπόλικο υλικό:http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=682
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Sep 07, 2006 5:34 pm    Post subject: Reply with quote

superas wrote:

Είναι φανερό ότι τα έργα ξεκινούν ( ; ) στο άρπα κόλα μόνο και μόνο για να μας ρίξουν στάχτη στα μάτια και να μας δείξουν ότι ενδιαφέρονται να κάνουν έργο. Και πρώτοι απ' όλους οι τοπικοί "άρχοντες", άλλωστε αυτοί δίνουν τις κατευθύνσεις, διότι αν υπήρχε οργανωμένη αντίδραση για το αεροδρόμιο και απαιτούσαν ΣΥΣΣΩΜΟΙ οι φορείς της πόλης ΝΕΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, τότε και ο Σουφλιάς θα αναγκαζόταν να το συζητήσει. Τώρα σου πετάει το ξεροκόμματο της επέκτασης του διαδρόμου χωρίς νέο κτίριο και είσαι και ευχαριστημένος...

Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς άρπα κόλα αλλά τα έργα ήδη πέρασαν από πολλά εμπόδια με ατελείωτες ενστάσεις να πω ότι ξεκίνησαν σε χρόνο ρεκόρ και φαντάζομαι από πλευράς μελετών και με τον καινούριο νόμο τα πράγματα θα είναι καλύτερα. Και η επέκταση του αεροδρομίου δεν είναι μια υπόθεση που ξεκίνησε τελευταία αλλά φαντάζομαι όπως ΌΛΑ τα μεγάλα έργα στην Ελλάδα είναι υπόθεση που συζητιέται τουλάχιστον προ δεκαετίας! Οπότε ένα νέο αεροδρόμιο στα δυτικά της πόλης θα πρέπει να είχε επιβληθεί σαν ιδέα πριν προωθηθεί η επέκταση του παλιού. Αλλά να μου πεις ότι δεν γίνεται πάντα ότι θέλουν οι τοπικοί φορείς όσο κι αν επιμένουν τι να πω... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Sep 07, 2006 6:49 pm    Post subject: Reply with quote

Εννοώ άρπα κόλα, διότι οι προδιαγραφές των έργων θα βοηθήσουν ελάχιστα συγκριτικά με το μέγεθός τους.

Μια υποθαλάσσια που ΔΕΝ κλείνει τον δακτύλιο αλλά θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στην ανατολική Θεσσαλονίκη, είναι έργο άρπα κόλα.

Μια επέκταση διαδρόμου χωρίς νέο κτίριο (παραπέμφθηκε στις καλένδες) μέσα σε μια περιοχή ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ για αεροδρόμιο και με οικολογική καταστροφή στον Θερμαϊκό είναι έργο άρπα κόλα.

Βασικοί φταίχτες είναι οι περίφημοι "τοπικοί φορείς" οι οποίοι υιοθέτησαν τις πρώτες προτάσεις (με πρόχειρες μελέτες και χωρίς ανοιχτό ορίζοντα) τις έκαναν σημαία του αγώνα για την "ανάπτυξη" της πόλης και τώρα τα φεσωθήκαμε τα έργα έτσι όπως θα γίνουν.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Sep 08, 2006 8:31 am    Post subject: Reply with quote

Και εγώ αρχίζω να έχω σοβαρές αμφιβολίες για την χρησιμότητα της υποθαλάσσιας. Αν έβγαινε στην Καλαμαρία (κάπου μετά το μέγαρο μουσικής) τότε ίσως να βοηθούσε την κατάσταση.

Τώρα. να μπαίνεις στο Λιμάνι και να βγαίνεις στο Μακεδονία Παλάς για να πεζοδρομηθεί η Νίκης και οι καφετέριες να εξασφαλίσουν περισσότερο χώρο για τα τραπεζάκια τους, δεν είναι σοβαρός λόγος. Πόσο μάλλον που το μετρό υποτίθεται θα εξυπηρετεί τον κόσμο και δεν θα κατεβαίνουν με τα αυτοκινητά τους στο κέντρο.

Ίσως μια γέφυρα από το Καλοχώρι ως την Περαία να βοηθούσε περισσότερο την κατάσταση.
Back to top
View user's profile Send private message
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Fri Sep 08, 2006 12:03 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ με τους δυο τελευταίους: Έτσι όπως σχεδιάζεται η υποθαλάσσια μοιάζει κολοβή. Το μποτιλιάρισμα απλά θα μεταφερθεί προς την Ανθέων και σε λίγο καιρό θα λέμε "τί πηγαμε και κάναμε;"

Περαστικά μας...
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Fri Sep 08, 2006 3:56 pm    Post subject: Reply with quote

δυστυχως ειναι πολυ αργα.29 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ υπογραφεται η συμβαση παραχωρησης Shocked ας ελπισουμε για μελλοντικη επεκταση της υποθαλασσιας.τουλαχιστον γινεται η αρχη Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Sep 11, 2006 10:10 am    Post subject: Reply with quote

Να κάνω μια ερώτηση;

Παπάφη με Ευκλείδη η απόσταση είναι περίπου 500 μέτρα. Ευκλείδη με Φλέμινγκ η απόσταση είναι πάλι 500 μέτρα. Δεν είναι πολύ κοντά οι σταθμοί;
Back to top
View user's profile Send private message
plati
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Mar 2006
Posts: 126

PostPosted: Mon Sep 11, 2006 11:06 am    Post subject: Reply with quote

Που λέει ο λόγος θα κάθεσαι στον ένα σταθμό και στον άλλο θα βλέπεις μεσα στο τουνελ την ''ουρά'' του συρμού.

Όντως είναι πολύ μικρή απόσταση ,μέχρι να επιταχύνει το τρένο θα πρέπει να φρενάρει.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Mon Sep 11, 2006 12:21 pm    Post subject: Reply with quote

Eξαρταται.Αν οι περιοχες των σταθμων ειναι πυκνοκατοικημενες,εξυπηρετουν δημοσιες υπηρεσιες/νοσοκομεια κτλ. δικαιολογειται η υπαρξη των σταθμων.Εσεις που ξερετε τη Θεσσαλονικη καλυτερα μπορειται να κρινετε.Απο προσωπικη εμπειρια γνωριζω σταθμους metro με αποσταση ακομα και κατω απο 500 μετρα (400,380...να ειναι καλα το Google earth Razz )
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Mon Sep 11, 2006 12:46 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν είναι παράλογο,η απόσταση μεταξυ των σταθμών Ομόνοια-Πανεπιστήμιο-Σύνταγμα ειναι 500 μέτρα.Και πράγματι μέχρι να ξεκινήσει σταματάει,ένα λεπτό είναι η διαδρομή.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 89, 90, 91  Next
Page 40 of 91

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr