View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
aristidis Stadium Expert
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 1:32 am Post subject: |
|
|
Για να λεμε και τα πρακτικα, ω ναι!, αρχισαν τα εργα για το μετρο!!!
Τα οποια τι ειναι προς το παρων; Οι περιφραξεις στα σημεια που θα γινουν οι σταθμοι! Συγκεκριμενα περιφραχτηκαν τα σημεια στον Σταθμο, στην Αγ. Σοφια και στη Βενιζελου (τουλαχιστον, μονο αυτα ειδα εγω, μπορει να ειναι κι αλλα), και βαλανε και αφισες απο πανω για το Μετρο!!!
Παντως περαν της πλακας φαινεται να προχωραμε καλα... Στην τηλεοραση ειδα οτι η κατασκευη αρχισε στο Σταθμο, θα περασω αυριο για επιθεωρηση! |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 8:16 am Post subject: |
|
|
Παιδιά δεν έχουν ξεκινήσει οι εργασίες του μετρό. Μην τρώτε κουτόχορτο.
Περιφράξαν 2-3 πάρκα μέσα στην πόλη (πχ στο Βαρδάρι που πέρασα χθες), έβαλαν και 2-3 αφίσες για τα μάτια του κόσμου (τόσοι θα έρθουν στην έκθεση) και ταχα μου άρχισαν οι εργασίες.
Το Σάββατο μόλις έκαναν την αποχέτευση και την ηλεκτροδότηση στο εργοτάξιο του Σιδ. Σταθμού.
Το πιο σημαντικό, δεν έχουν μετακινήθει ακόμα τα δίκτυα των άλλων οργανισμών, οπότε πολύ απλά δεν μπορούν να σκάψουν.
Να σας πω και τι άλλο εφε θα κάνουν; Θα εγκαινιάσει ο Σουφλιάς το τμήμα Ρεντίνα-Ασπροβάλτα αυτή την εβδομάδα (επειδή βρίσκεται στα μέρη μας) αλλά θα δοθεί στην κυκλοφορία μετά την έκθεση. |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 9:16 am Post subject: |
|
|
Πάντως τα μεγάλα έργα που αφορούν τη Θεσσαλονίκη και ΘΑ ξεκινήσουν (γιατί όπως πολύ σωστά είπε ο chr.04 τίποτα δεν ξεκίνησε ακόμα) είναι άρπα κόλα και να' χαμε να λέγαμα από πλευράς σχεδιασμού. Εκτός από το μετρό που είναι όντως ουσιαστικό (αν και η αρχική γραμμή λίγα πράγματα λέει) η υποθαλάσσια και η επέκταση του διαδρόμου είναι πιο πολύ για το θεαθήναι παρά ουσιαστικά έργα ανάπτυξης.
Από τη μια η υποθαλάσσια που θα καταλήγει στην οδό... Συνδίκα! δηλ στην καρδιά της Ανατολική Θεσσαλονίκης, όπου θα διοχετεύεται στους υπάρχοντες δρόμους μια οδός ταχείας κυκλοφορίας (αν είναι δυνατόν!!!).
Από την άλλη η επέκταση του διαδρόμου του Μακεδονία. Έχω εξηγήσει πολλές φορές πόσο εγκληματική είναι για τη Θεσσαλονίκη μια τέτοια επιλογή. Και στο οικολογικό επίπεδο (Θερμαϊκός) και στο αναπτυξιακό. Σε 15 χρόνια θα έχουμε ένα αεροδρόμιο ανάμεσα από πολυκατοικίες.... Δηλ περίπτωση Ελληνικού. Δυστυχώς οι φωνές που ζητούν ΝΕΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΕΓΑΛΟ αεροδρόμιο στην δυτική πλευρά της πόλης δεν ακούγονται πουθενά. Ειδικά οι φορείς της πόλης είναι εξαφανισμένοι, ακόμα και αυτοί που κάποτε το πρότειναν και το στήριξαν.
Ακόμα κι αν πάρουμε σαν δεδομένο ότι τελικά θα προχωρήσει το εν λόγω έργο, τι έγινε η κατασκευή του νέου αεροσταθμού; Προς τι η επέκταση αν παραμείνει ο υπάρχων αεροσταθμός που ουσιαστικά είναι ο παλιός με μια ψιλοεπέκταση και μια ανακαίνιση; Πουθενα΄στις ανακοινώσεις του κυρίου Σουφλιά δεν αναφέρεται έστω και ως προοπτική η κατασκευή του νέου αεροσταθμού. |
|
Back to top |
|
|
dimitris2006 New Member
Joined: 12 Jul 2006 Posts: 38
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 9:51 am Post subject: |
|
|
an ontos ine etsi opos nomizi o filos mou o chr 04 apo ti dikia mou meria tha doso xrono mexri telos dekevriou. kai an den kinite tipota apo auta pou legen oti tha ginoun prepi kati na kanoume kai na ksipnisoume epitelous ftani i koroidia. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 10:06 am Post subject: |
|
|
Η ενστασή μου είναι ότι επειδή και πάλι φέτος δεν έχουν να δείξουν τίποτα λόγω της έκθεσης και της κουστοδίας που κάθε χρόνο ανεβαίνει στην Θεσσαλονίκη βαφτίζουν μια περίφραξη στο Βαρδάρι (που απλώς το περίφραξαν, μέσα δεν γίνεται απολύτως τίποτα, και το ακόμα χειρότερο ο σταθμό στο βαρδάρι θα κατασκευαστεί στην Μοναστηρίου και όχι μέσα στην πλατεία) ότι ξεκίνησαν τα έργα του Μετρό. |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 10:36 am Post subject: |
|
|
Ο σταθμός στο Βαρδάρι πρέπει να κατασκευαστεί στην Μοναστηρίου γιατί αλλιώς θα πέσει πάνω στα τείχη που είναι στην πλατεία και η Μοναστηρίου που είναι έξω απο τα τείχη είναι η μόνη λύση για να κατασκευαστεί ο Σταθμός.
Πάντως με όλα αυτά τα έργα, Μετρό, υποθαλάσσια αρτηρία, αεροδρόμιο, Επέκταση 6ης προβλήτας, Logistics center, ζώνη καινοτομίας, νέα εξωτερική περιφερειακή, οι 3 ουρανοξύστες στην δυτική Θεσσαλονίκη (άν γίνουν ποτέ) θα μπορούμε να μιλάμε για αλλαγή νοοτροπίας σε λίγα χρόνια. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 10:55 am Post subject: |
|
|
Μα εδώ είναι το κουφό, αυτοί δεν περιφράξαν την Μοναστηρίου αλλά τα δύο παρκάκια στο Βαρδάρι, ακόμα πιο κουφό, στα σχέδια που μοιράζουν στους άλλους οργανισμούς, στα παρκάκια δεν δείχνουν οτι θα εκτελεστούν έργα. |
|
Back to top |
|
|
PredyGr New Member
Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 11:09 am Post subject: |
|
|
@superas
Η υποθαλασσία θα καταλήγει συνδικα ?? Εγώ νόμιζα θα φτάνει μέχρι Ανθέων. Υπάρχει κάποιο link με αυτό τον σχεδιασμό? |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 11:10 am Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Μα εδώ είναι το κουφό, αυτοί δεν περιφράξαν την Μοναστηρίου αλλά τα δύο παρκάκια στο Βαρδάρι, ακόμα πιο κουφό, στα σχέδια που μοιράζουν στους άλλους οργανισμούς, στα παρκάκια δεν δείχνουν οτι θα εκτελεστούν έργα. |
Τότε μάλλον τα εργοτάξια αυτά τα έβαλαν μόνο για τα κοντέϊνερ, τα λεγόμενα kibo's. Το αληθινό εργοτάξιο θα κατασκευαστεί στην γωνία Μοναστηρίου με 26-Οκτωβρίου, αφού κατεδαφιστούν τα μαγαζιά που είναι εκεί πρώτα.
PredyGr wrote: | @superas
Η υποθαλασσία θα καταλήγει συνδικα ?? Εγώ νόμιζα θα φτάνει μέχρι Ανθέων. Υπάρχει κάποιο link με αυτό τον σχεδιασμό? |
Ο Σουφλιάς είπε:
Η υποθαλάσσια αρτηρία ξεκινά από την οδό Κωλέττη στην Δυτική είσοδο της πόλης και καταλήγει μέσω της Λεωφόρου Μεγάλου Αλεξάνδρου στην οδό Συνδίκα. Επί πλέον στο ύψος του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΑΛΛΑΣ κατασκευάζεται κλάδος που καταλήγει υπογείως στο Πεδίο του Άρεως στην Λεωφόρο Στρατού. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 11:49 am Post subject: |
|
|
Η υποθαλάσσια σαν έργο ξεκινά από Κωλέττη ως Συνδίκα.
Το υπόγειο τμήμα ξεκινάει λίγο πριν την 26ης Οκτωβρίου, το οποίο ενώνεται με την μεγάλη σύραγγα στο ύψος του πάρκινγκ επί της Κουντουριώτου, στην συνέχεια μπαίνει στο χώρο του λιμανιού, βυθίζεται, βγαίνει λίγο μετά το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην παραλία, ένας κλάδος (υπόγειος) συνεχίζει προς Καυτανζόγλου και Λεωφ. Στρατού (στην ΕΤ3). Ο άλλος μεγάλος κλάδος συνεχίζει υπόγεια και βγαίνει στην επιφάνεια λίγο μετά το ύψος του Μακεδονία Παλάς (περίπου στην αερογέφυρα), και μετά συνεχίζει κανονικά ο δρόμος (διπλής κατευθύνσεως πλέον) ως την Συνδίκα. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 5:03 pm Post subject: |
|
|
Μου φαίνεται κάπως νωρίς ακόμα για τόσο προχωρημένες εργασίες που όλοι θα θέλαμε, καταλαβαίνω την ανησυχία και ανυπομονησία και πάντα θα ζητάμε το κάτι παραπάνω απ'αυτό που μπορεί να γίνει αλλά το σημαντικό είναι ότι για πολλά έργα (ή μάλλον για όλα τα μεγάλα έργα) στη Θεσ/νίκη οι διαγωνισμοί έχουν τελειώσει και το μόνο που απομένει είναι να αρχίζουν να κατασκευάζονται. Τουλάχιστον έχουμε να λέμε ότι οι υπεύθυνοι δεν αρκέστηκαν σε υποσχέσεις του τύπου θα... ή έχουμε όραμα αλλά μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα έχουμε ουσιαστικές εξελίξεις που μας δίνει μια εμπιστοσύνη ότι επιτέλους κάτι γίνεται. Και για το μετρό της Αθήνας το πρώτο εργοτάξιο έκανε να εγκατασταθεί 17 μήνες μετά την υπογραφή αλλά μετρό έτσι ή αλλιώς είδαν. |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 5:36 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | . Τουλάχιστον έχουμε να λέμε ότι οι υπεύθυνοι δεν αρκέστηκαν σε υποσχέσεις του τύπου θα... ή έχουμε όραμα . |
μακριά!από οράματα, μονο η ιωάννα της λωραίνης μας λείπει... |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 9:37 pm Post subject: |
|
|
Μα φίλε Beethoven εγώ δεν αναφέρομαι τόσο στις καθυστερήσεις που παρουσιάζονται στην έναρξη της κατασκευής (που και αυτό είναι σοβαρό θέμα ασφαλώς) αλλά εστι΄ζω κυρίως στον τρόπο που σχεδιάστηκαν τα έργα και κατά πόσο θα βοηθήσουν τη Θεσσαλονίκη.
Η υποθαλάσσια αρτηρία που θα καταλήγει στην οδό.. Συνδίκα και μας παραμυθιάζει ο Σουφλιάς ότι ολοκληρώνει τον δακτύλιο της περιφερειακής, είναι σκέτη κοροϊδία!
Το έργο της ξεφτίλας, η επέκταση του διαδρόμου του Μακεδονία... καμία προοπτική για νεό κτίριο, κορεσμός του αεροδρομίου σε λίγα χρόνια, οικολογική καταστροφή...
Είναι φανερό ότι τα έργα ξεκινούν ( ; ) στο άρπα κόλα μόνο και μόνο για να μας ρίξουν στάχτη στα μάτια και να μας δείξουν ότι ενδιαφέρονται να κάνουν έργο. Και πρώτοι απ' όλους οι τοπικοί "άρχοντες", άλλωστε αυτοί δίνουν τις κατευθύνσεις, διότι αν υπήρχε οργανωμένη αντίδραση για το αεροδρόμιο και απαιτούσαν ΣΥΣΣΩΜΟΙ οι φορείς της πόλης ΝΕΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, τότε και ο Σουφλιάς θα αναγκαζόταν να το συζητήσει. Τώρα σου πετάει το ξεροκόμματο της επέκτασης του διαδρόμου χωρίς νέο κτίριο και είσαι και ευχαριστημένος... |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 8:13 am Post subject: |
|
|
Χθες στην ΤV100 είχε τον πρόεδρο της Εγνατίας και μεταξύ όσων είπαν για την Εγνατία είπαν και για την 'ανατολική' περιφερειακή. Τον δρόμο δηλαδή που θα ξεκινάει από το ΤΙΤΑΝ (ερχόμενοι από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη, η ένωση θα γίνει στην απότομη στροφή πίσω από την Ευκαρπία), στην συνέχεια ο δρόμος θα πηγαίνει πίσω από το βουνό που είναι το Παπαγεωργίου και το 424, θα βγαίνει κάπου μεταξύ Ασβεστοχώρι και Εξοχή οπού θα γίνει κόμβος, θα συνεχίσει με σύραγγα, θα βγαίνει σε Κοιλαδογέφυρα, θα περνάει μέσα από το Σειχ Σου (σύραγγα), θα βγαίνει πάλι σε γέφυρα, θα περνάει κάτω από το Πανόραμα και θα βγαίνει πίσω από Θέρμη, Τριάδι, Ραιδεστό και θα ενώνεται με τον δρόμο του αεροδρομίου. |
|
Back to top |
|
|
dimitris2006 New Member
Joined: 12 Jul 2006 Posts: 38
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 12:36 pm Post subject: |
|
|
pantos pisteuo oti epitelous mpike nero sto aulaki gia ta megala erga exo tin gnomi oti den exoun ala perithoria gia anavoles keros ine tora na doume pou toso onireuomastan tosa xronia mia diaforetiki kai antropini thessaloniki.
tha sas parakalousa olous sas na vrite oses poles fotografies apo ton periferiako pou den mporo na vro kai genika apo osa ginonte stin poli p.x gefira oreokastrou derveni k.a den exo tin tixi na ime thessaloniki pou tha to ithela poli kai gia auto kano silogi apo fotografies. akoma kati tha ithela fotografies apo emporika kentra ktiria genika opios exi traviksi fotografies as ta vazi mesa euxaristo poli. |
|
Back to top |
|
|
skylinearth Full Member
Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 5:34 pm Post subject: |
|
|
superas wrote: |
Είναι φανερό ότι τα έργα ξεκινούν ( ; ) στο άρπα κόλα μόνο και μόνο για να μας ρίξουν στάχτη στα μάτια και να μας δείξουν ότι ενδιαφέρονται να κάνουν έργο. Και πρώτοι απ' όλους οι τοπικοί "άρχοντες", άλλωστε αυτοί δίνουν τις κατευθύνσεις, διότι αν υπήρχε οργανωμένη αντίδραση για το αεροδρόμιο και απαιτούσαν ΣΥΣΣΩΜΟΙ οι φορείς της πόλης ΝΕΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, τότε και ο Σουφλιάς θα αναγκαζόταν να το συζητήσει. Τώρα σου πετάει το ξεροκόμματο της επέκτασης του διαδρόμου χωρίς νέο κτίριο και είσαι και ευχαριστημένος... |
Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς άρπα κόλα αλλά τα έργα ήδη πέρασαν από πολλά εμπόδια με ατελείωτες ενστάσεις να πω ότι ξεκίνησαν σε χρόνο ρεκόρ και φαντάζομαι από πλευράς μελετών και με τον καινούριο νόμο τα πράγματα θα είναι καλύτερα. Και η επέκταση του αεροδρομίου δεν είναι μια υπόθεση που ξεκίνησε τελευταία αλλά φαντάζομαι όπως ΌΛΑ τα μεγάλα έργα στην Ελλάδα είναι υπόθεση που συζητιέται τουλάχιστον προ δεκαετίας! Οπότε ένα νέο αεροδρόμιο στα δυτικά της πόλης θα πρέπει να είχε επιβληθεί σαν ιδέα πριν προωθηθεί η επέκταση του παλιού. Αλλά να μου πεις ότι δεν γίνεται πάντα ότι θέλουν οι τοπικοί φορείς όσο κι αν επιμένουν τι να πω... |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 6:49 pm Post subject: |
|
|
Εννοώ άρπα κόλα, διότι οι προδιαγραφές των έργων θα βοηθήσουν ελάχιστα συγκριτικά με το μέγεθός τους.
Μια υποθαλάσσια που ΔΕΝ κλείνει τον δακτύλιο αλλά θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στην ανατολική Θεσσαλονίκη, είναι έργο άρπα κόλα.
Μια επέκταση διαδρόμου χωρίς νέο κτίριο (παραπέμφθηκε στις καλένδες) μέσα σε μια περιοχή ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ για αεροδρόμιο και με οικολογική καταστροφή στον Θερμαϊκό είναι έργο άρπα κόλα.
Βασικοί φταίχτες είναι οι περίφημοι "τοπικοί φορείς" οι οποίοι υιοθέτησαν τις πρώτες προτάσεις (με πρόχειρες μελέτες και χωρίς ανοιχτό ορίζοντα) τις έκαναν σημαία του αγώνα για την "ανάπτυξη" της πόλης και τώρα τα φεσωθήκαμε τα έργα έτσι όπως θα γίνουν. |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 8:31 am Post subject: |
|
|
Και εγώ αρχίζω να έχω σοβαρές αμφιβολίες για την χρησιμότητα της υποθαλάσσιας. Αν έβγαινε στην Καλαμαρία (κάπου μετά το μέγαρο μουσικής) τότε ίσως να βοηθούσε την κατάσταση.
Τώρα. να μπαίνεις στο Λιμάνι και να βγαίνεις στο Μακεδονία Παλάς για να πεζοδρομηθεί η Νίκης και οι καφετέριες να εξασφαλίσουν περισσότερο χώρο για τα τραπεζάκια τους, δεν είναι σοβαρός λόγος. Πόσο μάλλον που το μετρό υποτίθεται θα εξυπηρετεί τον κόσμο και δεν θα κατεβαίνουν με τα αυτοκινητά τους στο κέντρο.
Ίσως μια γέφυρα από το Καλοχώρι ως την Περαία να βοηθούσε περισσότερο την κατάσταση. |
|
Back to top |
|
|
Lucretius Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 12:03 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ με τους δυο τελευταίους: Έτσι όπως σχεδιάζεται η υποθαλάσσια μοιάζει κολοβή. Το μποτιλιάρισμα απλά θα μεταφερθεί προς την Ανθέων και σε λίγο καιρό θα λέμε "τί πηγαμε και κάναμε;"
Περαστικά μας... |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 3:56 pm Post subject: |
|
|
δυστυχως ειναι πολυ αργα.29 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ υπογραφεται η συμβαση παραχωρησης ας ελπισουμε για μελλοντικη επεκταση της υποθαλασσιας.τουλαχιστον γινεται η αρχη |
|
Back to top |
|
|
chr.04 Stadium Expert
Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 10:10 am Post subject: |
|
|
Να κάνω μια ερώτηση;
Παπάφη με Ευκλείδη η απόσταση είναι περίπου 500 μέτρα. Ευκλείδη με Φλέμινγκ η απόσταση είναι πάλι 500 μέτρα. Δεν είναι πολύ κοντά οι σταθμοί; |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 11:06 am Post subject: |
|
|
Που λέει ο λόγος θα κάθεσαι στον ένα σταθμό και στον άλλο θα βλέπεις μεσα στο τουνελ την ''ουρά'' του συρμού.
Όντως είναι πολύ μικρή απόσταση ,μέχρι να επιταχύνει το τρένο θα πρέπει να φρενάρει. |
|
Back to top |
|
|
assotos yios Stadium Expert
Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 12:21 pm Post subject: |
|
|
Eξαρταται.Αν οι περιοχες των σταθμων ειναι πυκνοκατοικημενες,εξυπηρετουν δημοσιες υπηρεσιες/νοσοκομεια κτλ. δικαιολογειται η υπαρξη των σταθμων.Εσεις που ξερετε τη Θεσσαλονικη καλυτερα μπορειται να κρινετε.Απο προσωπικη εμπειρια γνωριζω σταθμους metro με αποσταση ακομα και κατω απο 500 μετρα (400,380...να ειναι καλα το Google earth ) |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 12:46 pm Post subject: |
|
|
Δεν είναι παράλογο,η απόσταση μεταξυ των σταθμών Ομόνοια-Πανεπιστήμιο-Σύνταγμα ειναι 500 μέτρα.Και πράγματι μέχρι να ξεκινήσει σταματάει,ένα λεπτό είναι η διαδρομή. |
|
Back to top |
|
|
|