stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 104, 105, 106 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Fri Aug 07, 2009 12:47 pm    Post subject: Reply with quote

Νομίζω ότι είναι το πρώτο εργατικό ατύχημα που καταλήγει σε απώλεια ανθρώπινης ζωής στον έργο του Μωρέα. Ελπίζω και το τελευταίο.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Fri Aug 07, 2009 3:15 pm    Post subject: Reply with quote

kostis wrote:
συγνώμη αλλά τι πρόβλημα υπάρχει με την υπάρχουσα σύνδεση της Λευκάδας και θέλουν υποθαλάσσια?


Αν έχεις πάει Λεευκάδα καλοκαίρι θα ξέρεις. Πήγα πριν μια εβδομάδα και πέτυχα ουρά μέχρι το πρώτο κάστρο που συναντάς ( στη διασταύρωση για Πλαγιά ) η οποία συνεχώς μεγάλωνε. Προφανώς είχε ανοίξει η γέφυρα να περάσουν τα ιστιοφόρα ( αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα. Πρέπει να κατασκευαστεί ή μια υψηλή γέφυρα για να διέρχονται από κάτω ή υποθαλάσσια που όπως είχα ακούσει σε τοπικό κανάλι θα καταλήγει στυον περιφερειακό της πόλης ( δηλαδή να κλείσουν την πρόσβαση προς την πόλη ( το δρόμο που πάει αριστερά όπως περνάς τη γέφυρα ).
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Fri Aug 07, 2009 4:45 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ πέρυσι έφευγα Κυριακή από το νησί και έβλεπα το κύμα εισόδου... ΔΡΑΜΑ...
Το πρώτο κάστρο δεν είναι τίποτα καθώς η ουρά είχε ανέβει επάνω στις στροφές...
Πολ΄λοί κάναν αναστροφή Twisted Evil αλλά το καλό είναι ότι πο΄λλοί από αυτούς καναν το μπάνιο τους στην Πρέβεζα Very Happy (20χλμ είναι !!!)
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Fri Aug 07, 2009 6:05 pm    Post subject: Reply with quote

Ε,για να πας σε καμιά καλή παραλία,Βράχο,Μονολίθι κλπ δε θες μόνο 20 χιλιόμετρα,αλλά εντάξει. Πας κάνεις το μπάνιο και στο γυρισμό σταματάς στην πόλη για σαρδελίτσα εκε'ι στα στενά Laughing
prevezane,θυμάσαι που με είχες ρωτήσει για το δρόμο Ιόνια ( Α/Κ Αγίου Ηλία ) - Πλατυγιάλι.
Για το πρώτο τμήμα όπου υπάρχει εργολαβία δες εδώ :

http://www.airphotos.gr/etoloakarnaniadromoi.htm

Ειδικά στην τελευταία φωτογραφία φαίνεται και τμήμα μετά τη σήραγγα Αγίου Ηλία. Στην τέταρτη από το τέλος φαίνεται καθαρά η σήραγγα στο βάθος.
Κάπου είχα διαβάσει για τα χαρακτηριστ6ικά αυτής, άθλια, πλάτος λωρίδας 3,25 Shocked , ούτε καν 3,75. Δρόμος 1+1 λωριδα δυστυχώς.Θα έχει τόση κίνηση με τις νταλίκες από το λιμάνι και τουριστική το καλοκαίρι προς τις δυτικές ακτές της Αιτωλοακαρνανίας, που άξιζε να γίνει 2+2 λωρ'ιδες με διάζωμα. Εξάλλου δε θα είναι μεγάλος σε μήκος, περίπου 20 χιλιόμετρα μέχρι Πλατυγιάλι νομίζω.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Fri Aug 07, 2009 9:38 pm    Post subject: Reply with quote

Αν και δεν αποτελεί αποτελεσματική λύση, του προβλήματος της εξολόθρευσης των αρκούδων, σίγουρα θα δώσει χρόνο και πεδίο για περισσότερες σκέψεις προς την σωτηρία τους.


http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1040538&lngDtrID=252
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Sat Aug 08, 2009 8:11 pm    Post subject: Reply with quote

Ενημέρωση από Λακωνία, τι να πω ρε παιδιά είναι γκαντέμηδες οι Λάκωνες και μαζι και εγώ που δουλεύω στη Σπάρτη και κατοικώ στην Καλαμάτα
Λοιπόν το μεγαλύτερο πρόβλημα του Ταϋγέτου είναι οι Πέτρες...ξέρεις τι είναι να περνάς στις 6.30 και να σου σκάει η πέτρα στα 2 μέτρα από το αυτοκίνητο?
Διαδρομή 60 χιλιομέτρων την κάνω 1.10 έχοντας το νου μου στις πέτρες
Δεν κάνω πλάκα κάθε μέρα πέτρες από 1-2 κιλά στο 13, 15, 26, 41, 43, 45,46 χιλιόμετρο...Χειμώνα καλοκαίρι...
Περιμένουμε πως και πως να ανοίξει η Σελασία και η Μεγαλόπολη μπας και δεν κινδυνεύουμε (θα κάνουμε 40 χιλιόμετρα περισσότερα αλλά χωρίς να κινδυνεύουμε από τις πέτρες).
Έχουμε αποφασίσει ότι θα χρησιμοποιούμε μέχρι να τελειώσει το Λεύκτρο-Σπάρτη που παρεπιπτόντως δουλεύεται αρκετά καλά...στα πρώτα 6 χιλιόμετρα του από το Λεύκτρο...τη διαδρομή Καλαμάτα-Λεύκτρο-Σήρραγα Ραψομμάτη-Μάναρι-Βλαχοκερασιά-Σελασιά-Σπάρτη και σταματάμε τον Ταϋγετο μέχρι να βάλουν σύρματα στα επικύνδινα σημεία..
Πρίν δύο χρόνια είχε τραυματιστεί πολύ σοβαρά εποχικός πυροσβέστης από βράχο...και φυσικά γίνονται σε καθημερινή βάση ζημιές σε οχήματα
Τώρα για τα έργα σε δρόμους της Λακωνίας
Σπάρτη-Σκούρα ξεκόλλησε από τους αρχαιολόγους άρα τέλος χρόνου τελειώνει
Σκούρα-Γκοριτσά μετά από τρεις ειδικές προσκλήσεις ο εργολάβος κάτι πάει να κάνει...
Παράκαμψη Σπάρτης και Μακρυνάρα κύρηξε πτώχευση η D-S και το κανόνι που έχουν φάει οι υπεργολάβοι είναι το κάτι άλλο...κάθε μέρα κλαίνε στο γραφείο....
Αυτά τα ολίγα...
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Sat Aug 08, 2009 9:20 pm    Post subject: Reply with quote

Σταμάτησαν οι εργασίες στην Ιόνια Οδό; (τμήμα Εύηνου-ΤΕΡΝΑ)

http://maxaliwtis.blogspot.com/2009/08/stop.html

Απ'ότι φαίνεται είναι θολό ακόμα το τοπίο για την σήραγγα της Κλόκοβας...
Back to top
View user's profile Send private message
balantis7
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Jul 2007
Posts: 76
Location: Sparti - Chania

PostPosted: Sun Aug 09, 2009 3:52 pm    Post subject: Reply with quote

Καραμπόλα αυτοκινήτων στη Θεσσαλονίκη – Δύο νεκροί, έξι τραυματίες μεταξύ των οποίων δύο ανήλικα παιδιά

Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε τα ξημερώματα στην είσοδο της Θεσσαλονίκης, στην Ε.Ο Αθηνών – Θεσσαλονίκης, στο ύψος του ποταμού Λουδία. Αυτοκίνητο που οδηγούσε 21χρονος έφυγε από την πορεία του και προσέκρουσε στο μεταλλικό στηθαίο για...
να ακινητοποηθεί στη συνέχεια στο μέσο του οδοστρώματος. Στο ακινητοποιημένο πλέον αυτοκίνητο έπεσαν πάνω διαδοχικά πέντε ακόμη, ενώ ένα έκτο αυτοκίνητο, τελευταίο, πρσέκρουσε στο μεταλλικό στηθαίο και ανετράπη, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν θανάσιμα οι δύο επιβαίνοντες σε αυτό. Ακόμη 6 άτομα τραυματίστηκαν, ευτυχώς ελαφρότερα, στο συγκεκριμένο τροχαίο δυστύχημα και διακομίστηκαν σε Νοσοκομεία για την παροχή πρώτων βοηθειών. Μεταξύ των τραυματιών βρίσκονται και δύο ανήλικα παιδιά.



http://troktiko.blogspot.com/2009/08/blog-post_815.html
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
BILLIS
New Member
New Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 13
Location: ATHENS

PostPosted: Mon Aug 10, 2009 2:45 pm    Post subject: Reply with quote

Για όσους μπορεί να ενδιαφέρονται μέρες που είναι, παραδόθηκε τη Παρασκευή 7/8/2009 η παράκαμψη Διδύμων νομού Αργολίδος. Ετσι ο δρόμος για Πόρτο Χέλι - Ερμιόνη γίνεται συντομότερος και ασφαλέστερος.
Back to top
View user's profile Send private message
balantis7
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Jul 2007
Posts: 76
Location: Sparti - Chania

PostPosted: Mon Aug 10, 2009 3:16 pm    Post subject: Reply with quote

Καραμπόλα με έναν νεκρό και έξι τραυματίες στον Πανόρμο, στην εθνική οδό Ρεθύμνου-Ηρακλείου.

Ενας νεκρός και έξι τραυματίες είναι ο απολογισμός τροχαίου δυστυχήματος που σημειώθηκε αργά χθες βράδυ στο ύψος του Πανόρμου στην εθνική οδό Ρεθύμνου-Ηρακλείου.
Νεκρός είναι ένας ...



64χρονος Ρεθυμνιώτης, ενώ σοβαρά τραυματίστηκε μια γυναίκα, επίσης από το Ρέθυμνο, η οποία βρισκόταν σε κατάσταση εγκυμοσύνης και απέβαλε κατά τη διακομιδή της στο νοσοκομείου Ηρακλείου όπου και νοσηλεύεται.

Πέντε ελαφρύτερα τραυματίες -ένας εξ αυτών τουρίστας από την Ιταλία- μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Ρεθύμνου.

Το δυστύχημα σημειώθηκε όταν, για άγνωστους προς το παρόν λόγους, ο 64χρονος έχασε τον έλεγχο του ΙΧ αυτοκινήτου του και συγκρούστηκε στο αντίθετο ρεύμα, πλαγιομετωπικά, με άλλο κινούμενο όχημα, πάνω στο οποίο έπεσαν στη συνέχεια άλλα τέσσερα αυτοκίνητα που ακολουθούσαν, με κατεύθυνση από το Ηράκλειο προς το Ρέθυμνο.


http://troktiko.blogspot.com/2009/08/blog-post_2567.html
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Mon Aug 10, 2009 6:14 pm    Post subject: Reply with quote

Παραδίδεται η δεύτερη σήραγγα στο Αρτεμίσιο

Στα υπόλοιπα “μέτωπα” του αυτοκινητόδρομου συνεχίζονται οι εργασίες προκειμένου σταδιακά να αρχίσει η παράδοση τμημάτων του στην κυκλοφορία. Σε τμήμα-κλειδί και για πολιτικούς λόγους αναδεικνύεται το κομμάτι από Αθήναιο μέχρι Λεύκτρο, με το οποίο παρακάμπτονται οι στροφές της Μεγαλόπολης μέσω της σήραγγας Ραψομμάτη. Καιρού επιτρέποντος το τμήμα αυτό θα παραδοθεί στην κυκλοφορία στο τέλος του χρόνου. Αν όμως το δίμηνο Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου υπάρχουν συνεχείς βροχοπτώσεις και χαμηλές θερμοκρασίες, τότε η παράδοση μετατίθεται για την άνοιξη. Το τμήμα Παραδείσια-Τσακώνα θα παραδοθεί στην κυκλοφορία το καλοκαίρι του 2010. Μέσα στον επόμενο χρόνο αναμένεται να παραδοθούν στην κυκλοφορία η διάβαση του Καλογερικού, η σήραγγα του Νεοχωρίου και η σήραγγα στις “Κεραίες”. Σημειώνεται ότι ήδη έχουν ξεκινήσει στη Μεσσηνία οι εργασίες
κατασκευής των πρώτων 4 χιλιομέτρων του αυτοκινητόδρομου από τη Τσακώνα έως τα Αρφαρά και σύντομα θα συζητηθεί στο Νομαρχιακό Συμβούλιο η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων του περιφερειακού αυτοκινητόδρομου της Καλαμάτας.


Σελίδα 40



Κόμβος και άλλες παρεμβάσεις στην περιοχή του αεροδρομίου

Κορώνα - γράμματα παίζουν τη ζωή τους όσοι επιχειρούν να μπουν ή να βγουν από τον
Αερολιμένα Καλαμάτας και τις γειτονικές επιχειρήσεις στον επικίνδυνο και πολύ αυξημένης κυκλοφορίας δρόμο Ασπροχώματος - Μεσσήνης.
Η δημιουργία κόμβου στο αεροδρόμιο, που θα κάλυπτε πιθανότατα και τις γειτονικές επιχειρήσεις, η δημιουργία ενός παράδρομου, η διαπλάτυνση του δρόμου με την επιφανειακή κάλυψη του... βουρκωμένου χαντακιού είναι κάποιες από τις προτάσεις που κάνουν οι επιχειρηματίες που γειτονεύουν με το αεροδρόμιο.

Περισσότερα...

Σελίδα 3



Πηγή Εφημερίδα Ελευθερία, φύλλο 10/08/2009
Back to top
View user's profile Send private message
agriniotis
New Member
New Member


Joined: 11 Dec 2008
Posts: 53

PostPosted: Tue Aug 11, 2009 8:07 am    Post subject: Reply with quote

Kosimo, είχες κανένα νέο από τον γνωστό σου για τον συνδετήριο δρόμο Καρτέρι-ΑΚ Βασιλικού;
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Aug 11, 2009 11:38 am    Post subject: Reply with quote

Μολις γυρισα απο Αιγιο..στο δρομο ειχε εργα σε αρκετα μετωπα..σκαψιματα,ισοπεδωματα ετοιμα σημεια για τρυπημα..παντως τρυπα δεν ειδα... Crying or Very sad Wink Cool

εδω στο Δρεπανο και κυριως τη σηραγγα Παναγοπουλας την τρεναρουν τωρα λογω τουρισμου..επισημως λενε οτι θα πατησουν γκαζι μολις τελειωσει το καλοκαιρι..και γυρισουν οι ορδες των Αθηναιων στο κλουβι τους... Cool Laughing Cool

http://www.syriza.gr/koinoboyleytiko-ergo/kloios-diodion-stin-olympia-odo/

λετε μα βαλουν στην ολυμπια οδοδ αλλα και στις αλλες και πλευρικα διοδια και στο δρομο?μου φαινεται πιο δικαιο..να παιρνεις χαρτακι και να πληρωνεις για τα χιλιομετρα ακριβως που κανεις...οχι να μπαινεις στην προηγουμενη εισοδο των διοδιων πχ και να πληρωνεις ολο το 2.80 ευρω..
αλλα ειναι ψιλα γραμματα για να σκεφτει ο συριζα...οτι ευνοουννται οι ντοποιοι απο τετοια διοδια.αν μπουν σωστα βεβαια..

στην αττικη οδο νομιζω δεν λειτουργουν με χιλιομετροχρεωση..απλα στα παιρνουν διπλα και τριπλα..μη γινει το ιδιο και εδω..
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Aug 11, 2009 3:08 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/08/11/1701167.htm

Παραδίδεται αύριο η δεύτερη τρύπα στη σήραγγα του Αρτεμισίου πριν την Τρίπολη. Ο υπουργός θα κάνει τα εγκαίνια. (δείτε το παραπάνω σύνδεσμο στη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ). Για να δουμε τι θα πει για τα επόμενα κομματια του έργου Κόρινθος Καλαμάτα.

Για φέτος προβλεπεται να παραδόσουν το τμήμα Αθήναιο-Λεύκτρο που καταργεί τις στροφές της Μεγαλόπολης και το 2010 το Καλογερικό-Αθήναιο και το Παραδείσια Τσακώνα και το 2011 το Τσακώνα-Καλαμάτα.
Back to top
View user's profile Send private message
balantis7
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Jul 2007
Posts: 76
Location: Sparti - Chania

PostPosted: Tue Aug 11, 2009 3:54 pm    Post subject: Reply with quote

Μια αποκλειστική και άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε στον Γενικό Δ/ντη του ΕΛΛΑΔΑ κ. Αντώνη Φελούρη ο Νομάρχης Λακωνίας κ. Κων/νος Φούρκας. Αρχικά έγινε αναφορά στην εξέλιξη των έργων στο Νομό. Συνοπτικά μπορούμε να αναφέρουμε ότι τέλος Αυγούστου θα εγκατασταθεί στην Κελεφίνα ο ανάδοχος του αυτοκινητόδρομου Λεύκτρο- Σπάρτη. Όπως τόνισε ο κ. Φούρκας το έργο θα έχει τις ίδιες προδιαγραφές με την Εγνατία Οδό, ενώ η Λωρίδα εκτάκτου ανάγκης δεν θεωρήθηκε εξαρχής σκόπιμο να υπάρχει λόγω του μικρού κυκλοφοριακού φόρτου. Στην παράκαμψη Μακρυνάρας ο νέος ανάδοχος θα αναλάβει αμέσως μετά τον Δεκαπενταύγουστο με στόχο το αργότερο μέχρι το τέλος του έτους να έχει ολοκληρώσει το έργο. Έκπτωτος αναδείχθηκε ο εργολάβος και στο έργο Σκούρα-Πυρί και σύντομα αναμένεται να ανατεθεί το έργο σε νέο ανάδοχο ώστε να προχωρήσει τάχιστα. Για το τμήμα Σπάρτη- Σκούρα η Εφορεία Αρχαιοτήτων έδωσε έγκριση να προχωρήσει το κομμάτι μεταξύ Ζαγάνας- Πλατάνας με την προυπόθεση να σκεπαστούν τα αρχαία ευρήματα. Επίσης μέσα στο Φθινόπωρο αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία ο δρόμος Σπάρτης- Σελλασία, που θα διευκολύνει την πρόσβαση προς Τρίπολη. Στο ΕΤΠΑ έχει ενταχθεί το έργο της παράκαμψης του Βασιλακίουκαι των Αιγιών στην Εθνική οδό Σπάρτης- Γυθείου, ενώ σημαντικές βελτιώσεις θα γίνουν σύντομα και στην Μάνη. Ευχάριστα νέα υπάρχουν και για την γέφυρα Σκάλας, που αναμένεται να έχει αντιμετωπισθεί με νέα υπερσύγχρονη γέφυρα έως το καλοκαίρι του 2010. Ο κ. Φούρκας έκανε επίσης αναφορά στο λιμάνι και την Μαρίνα Γυθείου καθώς και στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης.

Σχετικό βίντεο και κείμενο:
http://63.246.150.46/ShowMeVideosDetails.php?recordID=%20%204003
http://www.elladatv.gr/
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue Aug 11, 2009 4:27 pm    Post subject: Reply with quote

Εμένα αυτό που δεν μου άρεσε είναι η έλλειψη ΛΕΑ στο τμήμα Ολυμπία (Πύργος) μέχρι Τσακώνα.
Εντάξει για το Λεύκτρο-Σπάρτη, αλλά Πύργος-Τσακώνα είναι απαράδεκτο πιστεύω χωρίς ΛΕΑ.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Tue Aug 11, 2009 5:44 pm    Post subject: Reply with quote

To Πύργος - Τσακώνα το κατασκευάζει η Ολυμπία Οδός και όχι ο Μωρέας, είσαι σίγουρος ότι θα είναι χωρίς ΛΕΑ?
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue Aug 11, 2009 6:29 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι, φυσικά και το γνωρίζω αυτό.
Από τα λεγόμενα του Νομάρχη Λακωνίας το έμαθα.
Ελπίζω να μην ισχύει, αλλά πολύ φοβάμαι πως θα επαληθευθεί.
Ήδη γνωρίζουμε πως το τμήμα Παραδείσια-Τσακώνα θα είναι και πάλι χωρίς ΛΕΑ. Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Aug 11, 2009 7:07 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
ίδιες προδιαγραφές με την Εγνατία Οδό


εχει η εγνατια λεα?
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Aug 11, 2009 7:17 pm    Post subject: Reply with quote

Ασφαλώς και έχει ΛΕΑ η Εγνατία! Υπάρχουν πολλές φωτογραφίες αν θες να δεις στις προηγούμενες σελίδες.
Back to top
View user's profile Send private message
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Tue Aug 11, 2009 10:23 pm    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:
Μολις γυρισα απο Αιγιο..στο δρομο ειχε εργα σε αρκετα μετωπα..σκαψιματα,ισοπεδωματα ετοιμα σημεια για τρυπημα..παντως τρυπα δεν ειδα... Crying or Very sad Wink Cool

εδω στο Δρεπανο και κυριως τη σηραγγα Παναγοπουλας την τρεναρουν τωρα λογω τουρισμου..επισημως λενε οτι θα πατησουν γκαζι μολις τελειωσει το καλοκαιρι..και γυρισουν οι ορδες των Αθηναιων στο κλουβι τους... Cool Laughing Cool

http://www.syriza.gr/koinoboyleytiko-ergo/kloios-diodion-stin-olympia-odo/

λετε μα βαλουν στην ολυμπια οδοδ αλλα και στις αλλες και πλευρικα διοδια και στο δρομο?μου φαινεται πιο δικαιο..να παιρνεις χαρτακι και να πληρωνεις για τα χιλιομετρα ακριβως που κανεις...οχι να μπαινεις στην προηγουμενη εισοδο των διοδιων πχ και να πληρωνεις ολο το 2.80 ευρω..
αλλα ειναι ψιλα γραμματα για να σκεφτει ο συριζα...οτι ευνοουννται οι ντοποιοι απο τετοια διοδια.αν μπουν σωστα βεβαια..

στην αττικη οδο νομιζω δεν λειτουργουν με χιλιομετροχρεωση..απλα στα παιρνουν διπλα και τριπλα..μη γινει το ιδιο και εδω..


Πολύ σωστά Άγγελε.
Το πιο δίκαιο σύστημα είναι να υπάρχουν πλευρικά διόδια και να πληρώνεις στην έξοδο.
Δε μπορεί αυτός που πηγαίνει κόρινθο-κιάτο να πληρώνει το ίδιο με αυτόν που πηγαίνει στην Πάτρα.
Είναι ένα θέμα που δεν έχει αναφερθεί και πολύ στο thread για τους δρόμους.
Ειδικά για την αδικία στην Αττική οδό.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Tue Aug 11, 2009 10:47 pm    Post subject: Reply with quote

Παιδιά η Αττική οδός είναι αστικός αυτοκινητόδρομος μήκους 70 χλμ με κρίσιμα χλμ αυτά που εντοπίζονται μετάξύ των κεντρικών εξόδων.

Αν η χρέωση γινόταν με το χλμ τότε από καιρό θα ήταν ακινητοποιημένη μεταξύ εξόδων 8 και 13 και όχι μόνο τις ώρες αιχμής.

Και διεθνώς υπάρχουν διαφορετικές τιμές για αυτοκινητόδρομους και αστικά τμήματα, όπου στις πιο πολλές πληρώνεις με ενιαίο τρόπο αλλά η χρέωση δεν υπολογίζεται καθαθα με την απόσταση αλλά με μικτό σύστημα.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Tue Aug 11, 2009 11:07 pm    Post subject: Reply with quote

Απόσπασμα από
ΝΕΟΙ ΑΓΩΝΕΣ 8-9/8/09

Μελετάνε ακόμη τα στοιχεία
Στον Ανεξάρτητο Μηχανικό η μελέτη για την σήραγγα Αμπελιάς της Ιόνιας Οδού
Αν και υπήρχε η εξαγγελία ότι από τον περασμένο Μάρτιο θα ξεκινούσαν οι εργασίες για την κατασκευή της σήραγγας Αμπελιάς, τμήματος της Ιόνιας Οδού, κάτι τέτοιο ακόμη δεν έχει συμβεί. Και αυτό γιατί δεν έχουν ολοκληρωθεί οι απαιτούμενες μελέτες. Όπως δε δείχνουν όλα τα στοιχεία, θα πρέπει να περιμένουμε βδομάδες ακόμη μέχρι να δούμε την εγκατάσταση του εργοταξίου. Με τον γενικό διευθυντή της Ιόνιας Οδού, Σέργιο Λαμπρόπουλο, που μιλήσαμε χθες πληροφορηθήκαμε ότι η μελέτη το έργου έχει μεν ολοκληρωθεί πλην όμως αυτό το διάστημα ελέγχεται από τον ανεξάρτητο μηχανικό, ως προς την αρτιότητά της. Μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος τότε θα πάει για έγκριση στο υπουργείο Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων.
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Tue Aug 11, 2009 11:33 pm    Post subject: Reply with quote

Σχετικά με την Αττική Οδό.
Εαν υπήρχε χρέωση με βάση τα χιλιόμετρα, όχι πήξημο, εμφραγμα θα γινόταν. Πλήρης ακινησία.
Ο Αυτοκινητόδρομος αυτός έχει σκοπό να ελαφρύνει λίγο όσους κινούνται υπερτοπικά δηλαδή είναι διαμπερείς ταξιδιώτες και όχι αυτούς που θέλουν να μετακινηθούν 3 εξόδους όλες κι όλες. Πέρυσι είχα ερευνήσει το θέμα Αττική Οδός και είχα βρει ότι μια λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα που παρατηρείται στο κεντρικό της τμήμα είναι να αυξηθούν κι άλλο οι τιμές. Έτσι θα αποθαρρυνθουν πολλοί "μικροί" χρήστες διευκολύνοντας την διαμπερή κίνηση.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Aug 11, 2009 11:43 pm    Post subject: Reply with quote

στην Ολυμπια οδοδ και στους υπολοιπους αξονες θα υπαρχουν απο οτι εχω καταλαβει..και κανονικα διοδια και στις εισοδους...συνδιασμος...

αυτο ειναι το καλυτερο. πχ εγω που μενω 12 χιλιομετρα απο πατρα,με τα τωρινα διοδια αν ειχα εισοδο θα πληρωνα 2.80 Ε στο Ριο,ενω με χιλιομετροχρεωση 4λεπτα το χιλ -επισημα στοιχεια-6*4 λεπτα=24λεπτα!Shocked
γιατι τα διοδια ριου θα ειναι αναμεσα σε αραχωβιτικα και Πατρα στη μιση αποσταση-απο οσο εχω διαβασει τουλαχιστον..
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 104, 105, 106 ... 420, 421, 422  Next
Page 105 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr