stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Κρήτη - Έργα & Οράματα
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16, 17, 18  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
sonugr
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Nov 2004
Posts: 76
Location: Docklands-London,Heraklion-Crete

PostPosted: Thu Oct 04, 2007 12:53 pm    Post subject: Reply with quote

Ρε παιδιά, κοιτώντας την περιοχή απο τον δορυφόρο δεν μου βγαίνει αυτός ο δρόμος. Θα γίνει περιμετρικά απο τα οικοδομικά τετράγωνα? Θα περνάει μέσα απο τις προβλήτες? Δεν έχω πάει τελέυταία από εκεί να πω το αμάρτημα μου αλλά έτσι που το κοιτάω ενα χιλιόμετρο σίγουρα δεν μου βγαίνει... Υπάρχει κανένα σχέδιο καμμία μακέτα τίποτα?
Back to top
View user's profile Send private message
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Thu Oct 04, 2007 4:13 pm    Post subject: Reply with quote

Βασικα τωρα δεν εχω google earth για να δω τι δε σου βγαινει,αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα καταλαβεις. Εισαι στον παραλιακο και κατευθυνεσαι προς Αλικαρνασσο,οκ? Στα τελειωματα του πραλιακου υπαρχουν 3 επιλογες. 1)το καρναγειο (που στην ουσια ειναι απο τα αριστερα σου οπως κατευθυνεσαι για Αλικαρνασσο). 2)Απεναντι απο το καρναγειο και στα δεξια σου ειναι η λεωφορος Καζαντιδη που βγαζει στον Κατσαμπα κτλ. 3)Ενω αν συνεχισεις ευθεια πας που? Στην Αλικαρνασσο!οκ? Εδω σε θελω τωρα..καθως συνεχιζεις ευθεια στον παραλιακο (και δε μπαινεις ουτε μεσα στο καρναγειο,ουτε πας δεξια για Κατσαμπα) παρατηρεις οτι ο δρομος κανει μια ακετα αποτομη στροφη προς τα δεξια που ανηφοριζει και σε βγαζει στην Αλικαρνασσο και το μονο που βλεπεις δεξια και αριστερα σου ειναι πολυκατοικιες χωρις να βλεπεις θαλασσα ενω εκεινη ειναι σε αποσταση 300μ το maximum(λεω τωρα-δε τα εχω μετρησει..). Λοιπον,ξαναπαμε πισω στις 3 επιλογες και διαλεγεις τη 3η..στο δρομο δηλαδη που παει ευθεια και στο τελος θα κανει την αποτομη στροφη προς τα δεξια και ανωθεν..Αυτος ο δρομος που θα δημιουργηθει ειναι ακριβως εκει στην αρχη της αποτομης στροφης και θα ειναι ως συνεχεια του παραλιακου με νεα χαραξη αλλα αντι να πηγαινει δεξια θα πηγαινει αριστερα μια ελαφρια κλιση ουτως ωστε να ειναι ακριβως απο κατω η θαλασσα.. Εκει στη θαλασσα διπλα ειχε την εκθεση μιας επειχηρησης ο θειος μου οπου και του την απαλλοτριωσανε..
Δυστοιχως το Ηρακλειο ειναι μια πολη που για να σκευτεις να κανεις ενα εργο χρειαζεται να απαλλοτριωνεις οικογενειες με τη σεσουλα.. Ειναι δομημενη χωρις κανενα σχεδιο.. Ενας μαθηματικος μας ειχε πει οτι ειναι η μοναδικη περιπτωση πολης που 2 παραλληλες ευθειες σχεδον παντα τεμνονται.. lol
Ομως ειμαι πολυ αισιοδοξος για τη τελικη οψη που θα εχει αυτη η πολη σε λιγα χρονια.. Ηδη υπαρχουν καποια μερη,καποιοι οδοι που τα βλεπεις και παρακαλας να ηταν ολη η πολη σα κι αυτα.. Η αισιοδοξια μου ουδεποτε στηριχτηκε σε ουτοπικες σκεψεις..
Μιας κι ο τιτλος ειναι οχι μονο εργα αλλα και οραματα..το δικο μου οραμα για τη πολη ειναι να φωτιστει η καθε γωνια της με ομορφα φωτιστικα και να φυγουν οι απαισιες κολωνες της ΔΕΗ και τα απαισια καλωδια που αιωρουνται και να υπογειοποιηθουν απο ακρη σε ακρη..η υπογειωποιηση ειναι μια τακτικη που ακολουθει ο δημος τα τελευταια χρονια και τα αποτελεσματα ειναι καταπλικτικα..αυτο σημαινει αναπλαση!!

Και κατι πολυ SOS. ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΠΑΛΙΑ ΠΟΛΗ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΣΕ 15 ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΕΤΟΥΣ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΟΚ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΕΟΝ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΟ ΚΑΙ ΘΕΑΜΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ.ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ!! Κριμα που δεν υπαρχουν πολοι Ηρακλειωτες στο forum.. Sad

http://www.cretetv.gr/news/newsf.php?goid=29401[/url]
Back to top
View user's profile Send private message
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Sat Oct 06, 2007 7:40 pm    Post subject: Reply with quote

Σε μια εβδομαδα αρχιζουν τα εργα στερεωσης και αποκαταστασης του ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΤΩΝ ΔΟΜΙΝΙΚΑΝΩΝ στη παραλιακη λεωφορο του Ηρακλειου. Ειχα κανει και παλαιοτερο post και υπενθυμιζω οτι προκειται για εναν επιβλητικο ναο χτοισμενο το 13ο αι. μετα Χ. και η υποστηριξη και αναδειξη του μνημειου εχει προυπολογισμο 3εκ ευρω.

http://www.cretetv.gr/news/newsf.php?goid=29459



Τον Οκτώμβρη δινονται στη κυκλοφορια οι ραμπες της λεωφορου Κνωσου και αμμεσως ξεκινανε οι εργασιες κατασκευης της αερογεφυρας που θα συνδεει τις 2 ακριες της Παπαναστασιου που μεχρι σημερα τις διεκοπε η εθνικη οδος. Με αυτο το εργο η εθνικη οδος δε θα διεκοπτεται απο τα φαναρια,το ιδιο και η Παπαναστασιου. Προκειται για ενα μεγαλο εργο καθως θα αποφορτισει την ευρυτερη περιοχη απο τον ΑΒΑΣΤΑΧΤΟ κυκλοφοριακο φορτο(ποσες απουσιες εχω παρει στα εργαστηρια της σχολης για να φταιει η Παπαναστασιου και το Γιοφυρο..) Evil or Very Mad
Το εργο θα εχει κοστος 6,2 εκ μετα τη προσφορα της Λατομικης Α.Ε.

http://www.cretetv.gr/news/newsf.php?goid=29449
Back to top
View user's profile Send private message
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Mon Oct 08, 2007 6:08 pm    Post subject: Reply with quote

Οι ανατριχιαστικες λεπτομεριες του μεγαλου εργου,της αερογεγυρας παπαναστασιου δηλαδη. Η πολη πιο δε θα κοβεται στα 2 επιδει τη διαπερνα η εθνικη οδος και η εθνικη οδος δεν θα διακοπτεται απο τα φαναρια. Μεγαλη κυκλοφοριακη αποσυμφορηση με μια ομως μικρη αδυναμια... Πιο πολλα στο αναλυτικο αρθρο..
http://www.cretetv.gr/news/newsf.php?ArtID=29464

Επισης θα δεντροφυτευτει η εθνικη οδος απο Παπαναστασιου ως Λινοπεραματα και απο κομβο αεροδρομιου ως ΚΤΕΟ.Τελος απο Χερσονησσο ως Σταλιδα.
Back to top
View user's profile Send private message
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Thu Oct 11, 2007 7:34 pm    Post subject: Reply with quote

Νεο συγκρότημα εμπορικων καταστηματων στην οδο Δικαιοσυνης,Βυζαντιου και Δαιδαλου(τρεις προσωψεις δηλαδη)στο πρωην κινηματογραφο Απολλωνα σε 12 μηνες συνολικου εμβαδου 5.300τμ. Η αποκατασταση του κτηριου αναμενεται να εχει ενδιαφερουσα αρχιτεκτονικη σα του Δικαστικου Μεγαρου Ηρακλειου και το κτηριο τη Νομαρχιας. Razz Razz
http://www.cretetv.gr/news/newsf.php?goid=29551
Back to top
View user's profile Send private message
KPHTH Rulez
Guest





PostPosted: Fri Oct 12, 2007 8:29 pm    Post subject: Reply with quote

johnmit wrote:
...Μεγαλη κυκλοφοριακη αποσυμφορηση με μια ομως μικρη αδυναμια...

Ποια είναι η αδυναμία;!
Back to top
plankton
New Member
New Member


Joined: 13 Oct 2007
Posts: 30
Location: Heraklion

PostPosted: Sun Oct 14, 2007 11:11 pm    Post subject: Reply with quote

kalhspera se olous sas sunpolites!
Back to top
View user's profile Send private message
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Tue Oct 16, 2007 2:57 am    Post subject: Reply with quote

Η μικρη αδυναμια ειναι οτι οσοι βρισκονται στη παπαναστασιου δε θα μπορουν να κατευθυνθουν προς Αγιο Νικολαο. Αυτο θα το κανουν μεσω λεωφορου Κνωσσου με τις ραμπες που παραδιδονται απο βδομαδα σε βδομαδα,αρα και θα κανουν το κυκλο. Βεβαια τα αμαξια απο Κνωσσο για να πανε προς Αγιο δε πηγαινουν πλεον μεσω παπαναστασιου,αρα η Παπαναστασιου θα αποσυμφορισθει και θα ειναι αμιγως κατευθυνση προς Χανια.
Μια καταπλικτικη εικονα ειναι η εξης,αλλα θελει να τη παρατηρησεις καλα,ειναι το σχεδιο.

http://www.2810.gr/XARTHS.jpg

Μέγιστες διαστάσεις φωτο: 640 x 480 pixels

exitmusician


Καλως ηρθες στη παρεα μας plakton. Ευχομαι να γινεις ενα δραστηριο μελος του topic Ηρακλειου,λεγοντας την αποψη σου για την κατασταση της πολης,πως βλεπεις τη πορεια του τοπου,καταθετοντας τα προσωπικα σου οραματα και βεβεαια ποσταροντας νεα εργακια γιατι ο Κουρακης δε παλευεται σου λεω. Exclamation Exclamation
Back to top
View user's profile Send private message
KPHTH Rulez
Guest





PostPosted: Tue Oct 16, 2007 8:51 am    Post subject: Reply with quote

Καταπληκτικό το σχέδιο που έβαλες!Μπράβο!!!
Ωστόσο βλέπω ότι η Παπαναστασίου δεν θα έχει καμία σχέση με τον ανισόπεδο κόμβο της ή κάνω λάθος;

Αν παρατηρήσουμε καλά,θα δούμε ότι είτε η έξοδος προς Ρέθυμνο,δεν είναι προσβάσιμη από την Παπαναστασίου,αλλά από την τωρινή είσοδο στο Ηράκλειο!!!Η Παπαναστασίου συναντάει μόνο τον παράλληλο της Εθνικής!!

Λοιπόν,παρατηρώντας το ακόμα καλύτερα(2ο edit!!!) είδα,ότι σύμφωνα με το παραπάνω σχέδιο,θα κατασκευαστούν 2 επιπλέον λωρίδες για το αντίθετο ρεύμα στον ήδη υπάρχοντα δρόμο που βγάζει από την Εθνική στη Λεωφόρο Κνωσσού.
Η Παπαναστασίου στο μέλλον δεν θα έχει είσοδο/έξοδο στην Εθνική Οδό.Απίστευτο...
Back to top
KPHTH Rulez
Guest





PostPosted: Tue Oct 16, 2007 9:04 am    Post subject: Reply with quote

Και κάτι καινούριο...
Μητροπολιτικό Δίκτυο Οπτικών Ινών Δήμου Ηρακλείου και Δήμου Νέας Αλικαρνασσού
Back to top
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Tue Oct 16, 2007 6:39 pm    Post subject: Reply with quote

Χμμ..θες λιγη μελετη ακομη ΚΡΗΤΗ RULEZ!! H Παπαναστασιου απο τη μερια του κεντρου στο μελλον θα εχει εξοδο μονο προς Χανια. Η Παπαναστασιου απο τη μερια της Φορτετζας θα εχει εξοδο μονο προς Χανια(με ισοπεδο κομβο που θα οδηγει σε κυκλο και στροφη προς τα δεξια επι οδου Σκορδαλου)και κεντρο Ηρακλειου(μεσω της αερογεφυρας φγαζοντας σε επι Λεωφορου Κνωσσου).
Αυτο που πρεπει να τονιστει ειναι οτι η Παπαναστσιου δεν θα ειναι πλεον ενιαια αλλα θα διακοπτεται βιαια σε 2 περιπτωσεις!!
Η μια απο μερια Κεντρου θα σε βγαζει μονο στην εθνικη για Χανια!!!!Ποτε προς Αγιο!!!!! Προς αγιο θα πηγαινεις μονο απο λεωφορο Κνωσσου με τις ραμπες. Απο την αλλη μερια της Παπαναστασιου(μερια Φορτετζας)θα σε συνδεει μονο με την οδο Σκορδαλου!!!!! Αρα ενιαια Παπαν. δε θα υπαρχει!!!!! Κοβεται στα 2 και αυτο ειναι πολυ καλο για τεχνικους λογους!!!!!!! Η πορεια της εθνικης θα ειναι αυστηρως χωρις κανενα μα κανενα εμποδιο ή φανάρι!!! Αρα στο σημερινο σημειο που γινοταν χαμος στα φαναρια πανω στην εθνικη σε 2χρονια θα περνας με 90χλμ!!
Αυτο ομως που μου κανει εντυπωση ειναι το ποσοι παραλληλοι δρομοι(τυπου κομβου)θα κατασκευαστουν.. βλεπε παντα τον χαρτη!! Ενας που απο ΧΑΝΙΑ προς εντος Ηρακλειου με στροφη προς δεξια που σε οδηγει πριν τη γεφυρα απο τη μερια της Φορτετζας και εκει μια διχαλα τυπου μικρου κομβου που θα σε οδηγει στη μια περιπτωση προς Φορτετζα ή προς κεντρο μεσω αερογεφυρας. Μετα η οδος Σκορδαλου που μεχρι σημερα ηταν καθοδος και εβγαζε στη Κνωσσου θα γινει ανοδου-καθοδου με μεγαλο πλατος και ακομη και εκει θα γινει απο μερια κεντρου προς την ανοδο της ενας παραλληλος δρομος με στροφη προς δεξια και θα σε οδηγει μονο προς Χανια(βλεπε παντα χαρτη)!!!! Αν δε μπεις δεξια θα συνεχισεις στην αερογεφυρα και θα βγεις στη Παπαν. απο μερια Φορτετζας. Ελπιζω να σε διαφωτισα,σιγουρα θα ξεχναω να σου πω λεπτομεριες,αλλα εχω καταλαβει τα παντα και προκειται για μεγαλης σημασιας και ομορφιας λογω πολυπλοκοτητας εργο!!! Ειναι πολυπλοκα απλο!! Οτι απορειες εχεις..ακουω.. Wink
Back to top
View user's profile Send private message
KPHTH Rulez
Guest





PostPosted: Tue Oct 16, 2007 10:09 pm    Post subject: Reply with quote

johnmit wrote:
...αλλα εχω καταλαβει τα παντα...

Αυτό ακούγεται κάπως παράξενα...


Παρατήρησε καλά το σημείο το οποίο αναφέρω και βλέπω ότι το αναφέρεις και εσύ.
johnmit wrote:
...Μετα η οδος Σκορδαλου που μεχρι σημερα ηταν καθοδος και εβγαζε στη Κνωσσου θα γινει ανοδου-καθοδου με μεγαλο πλατος και ακομη και εκει θα γινει απο μερια κεντρου προς την ανοδο της ενας παραλληλος δρομος με στροφη προς δεξια και θα σε οδηγει μονο προς Χανια(βλεπε παντα χαρτη)!!...

Κατ' αυτόν τον τρόπο,από Ηράκλειο προς Χανιά έχουμε 2 εξόδους...Μία από Παπαναστασίου,μία από Σκορδαλού,έτσι όπως λες εσύ.
Κάτι τέτοιο δεν μπορεί να συμβεί αφού 2 έξοδοι στο ίδιο σημείο θα προκαλούσε τεράστια κυκλοφοριακά προβλήματα...

Κλικ εδώ για να δεις καλύτερα αυτό που σου λέω...Με πράσινο οι εισόδοι στην Εθνική,με κόκκινο οι εξόδοι και με μπλε η πορεία της Παπαναστασίου.
Back to top
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Wed Oct 17, 2007 3:27 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν ειπα για 2 εξοδους για Χανια,συνολικα μιλησα για 3!! Η μια απο Παπαν απο μερια κεντρου που λες οτι δεν ισχυει,αλλα ισχυει και το λεει ξεκαθαρα το αρθρο της νεα κρητης,οποτε αν κανει λαθος η εφημεριδα τι να πω!! Η αλλη ειναι απο Παπαν απο μερια φορτετζας με τη κυκλικη πορεια και η τριτη απο Σκορδαλου που θα γινει και ανοδος. Αν τωρα δεν ισχυει η Παπαν απο κεντρο,τοτε σιγουρα ισχυουν οι 2 παραπανω...οποτε τα φαναρια ειναι οπως και να το κανεις αναποφευκτα(ή εκτος κι αν οι εξοδοι ειναι με μεγαλο φαρδος...),αρα μια καθυστερηση θα υπαρχει,αλλα σε καμια περιπτωση οπως πριν γιατι ποτε ξανα δε θα διακοπτεται η εθνικη!! νομιζω οτι στο νομο Ηρακλειου στο εξης η εθνικη θα διακοπτεται μονο στα Μαλλια,ε???? Νομιζω οτι ειναι σημαντικο επιτευγμα,γιατι τωρα ο επομενος στοχος ειναι το μπλοκαρισμα στα Μαλλια!!

Να το αποσπασμα της Ν.Κρητης Arrow

Η κυκλοφορία στο νέο πλέγμα των δρόμων που δημιουργούνται από την κατασκευή της ανισόπεδης γέφυρας στον κόμβο της λεωφόρου Παπαναστασίου αλλάζει άρδην από τα σημερινά δεδομένα.Το τμήμα της λεωφόρου Παπαναστασίου από τον ¶γιο Κωνσταντίνο ως την εθνική οδό θα εξακολουθήσει να λειτουργεί ως μονόδρομος, εξυπηρετώντας συμπληρωματικά την άνοδο και δίνοντας διέξοδο προς την εθνική οδό και με μοναδική δυνατότητα κατεύθυνσης προς Χανιά.Η γέφυρα, με ελαφρά καμπύλη, θα ενώνει το τμήμα της λεωφόρου Παπαναστασίου που βρίσκεται νότια της εθνικής οδού με την οδό Σκορδαλού. Οι οδηγοί που θέλουν να μπουν στην εθνική προς Χανιά θα ανεβαίνουν τη Σκορδαλού από λεωφόρο Κνωσού και με ένα οδικό κλάδο θα στρίβουν δεξιά και θα μπαίνουν στον εθνικό δρόμο. Όσοι κατεβαίνουν από την Παπαναστασίου (από πλευρά Φορτέτσας) και θέλουν να κατευθυνθούν επίσης προς Χανιά θα ακολουθούν τη Σκορδαλού και στρίβοντας δεξιά θα μπαίνουν σε ένα ημικυκλικό ισόπεδο κόμβο που θα τους οδηγεί στην εθνική προς αυτή την κατεύθυνση. Wink Wink
Back to top
View user's profile Send private message
ioannis31
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 18 Feb 2004
Posts: 762
Location: Suburbia

PostPosted: Wed Oct 17, 2007 4:07 pm    Post subject: Reply with quote

Αν και μεσομακροπρόθεσμο το συγκεκριμένο έργο, να ενημερώσω τους φίλους στην Κρήτη ότι προχωράει η διαδικασία περιβαλλοντικής αδειοδότησης για το Νότιο Οδικό ¶ξονα Κρήτης (ΝΟΑΚ), το 'αντίστοιχο' του ΒΟΑΚ που είναι ήδη υπό κατασκευή. Οι σχετικές μελέτες κατατίθενται κατά τμήματα στο ΥΠΕΧΩΔΕ, και συγκεκριμένα στην Ειδική Υπηρεσία ΠΕριβάλλοντος για να αξιολογηθούν και να εγκριθούν οι περιβαλλοντικοί όροι.

¶λλωστε, ο άξονας αυτός θα διέλθει από περιοχές μεγάλης περιβαλλοντικής σημασίας.

Τονίζεται βεβαίως ότι η χρηματοδότηση του έργου δεν είναι εξασφαλισμένη, ούτε βεβαίως έχουν προχωρήσει οι απαιτούμενες απαλλοτριώσεις, μιας και απαιτείται η οριστικοποίηση των σχετικών μελετών
Back to top
View user's profile Send private message
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Wed Oct 17, 2007 4:18 pm    Post subject: Reply with quote

Να΄σαι καλα ioannis31..καλα τα νεα που φερνεις.
Εχω ακουσει πολλες φορες για τον ΝΟΑΚ,αλλα ουδεποτε για το υψος της γραμμης του σε σχεση με το Λυβικο Πελαγος και καμια αναφορα(δεν ετυχα να δαιβασω)οσον αφορα τις κομωπολεις που θα περναει.. Η λογικη λεει οτι θα ξεκιναει απο Χανια στη θεση Ελαφονησι που τυχγανει χιλιαδων επισκεπτων,συνεχιζει με Παλαιοχωρα...δε ξερω που αλλου,μετα Αγ.Γαληνη Ρεθυμνου και πιο πριν Μονη Πρεβελλης,απο Ηρακλειο θα περνα Μοιρες και Τυμπακι που πλεον τις αποκαλεις μικρες πολεις,τη Βιαννο, και απο Λασιθι σιγουρα απο Ιεραπετρα ως τις αρχαιοτητες της Ζακρου????? Razz Razz Razz
Αν εχεις πληροφοριες plz πες μας που θα βρουμε..Διψαω για μαθηση!! Razz Razz Razz
Back to top
View user's profile Send private message
KPHTH Rulez
Guest





PostPosted: Wed Oct 17, 2007 7:36 pm    Post subject: Reply with quote

johnmit wrote:
Δεν ειπα για 2 εξοδους για Χανια,συνολικα μιλησα για 3!! Η μια απο Παπαν απο μερια κεντρου που λες οτι δεν ισχυει,αλλα ισχυει και το λεει ξεκαθαρα το αρθρο της νεα κρητης,οποτε αν κανει λαθος η εφημεριδα τι να πω!! Η αλλη ειναι απο Παπαν απο μερια φορτετζας με τη κυκλικη πορεια και η τριτη απο Σκορδαλου που θα γινει και ανοδος. Αν τωρα δεν ισχυει η Παπαν απο κεντρο,τοτε σιγουρα ισχυουν οι 2 παραπανω...οποτε τα φαναρια ειναι οπως και να το κανεις αναποφευκτα(ή εκτος κι αν οι εξοδοι ειναι με μεγαλο φαρδος...),αρα μια καθυστερηση θα υπαρχει,αλλα σε καμια περιπτωση οπως πριν γιατι ποτε ξανα δε θα διακοπτεται η εθνικη!!...


Ωραία!¶κου τώρα φίλε μου... Smile
Δεν είναι δυνατόν να έχουμε 2 εξόδους στο ίδιο σημείο.
Η πρώτη είναι αυτή που συμφωνούμε και οι δύο.Δηλαδή,η κυκλική πορεία από Φορτέτσα και η άνοδος Σκορδαλού,που συναντιούνται έξω από την Εθνική Οδό.
Αν υπάρχει και έξοδος από την Παπαναστασίου,τότε θα πρέπει να υπάρχει άλλη μία έξοδος δίπλα από την παραπάνω.Αποκλείω το γεγονός να συναντάει η Παπαναστασίου το σημείο συνάντησης των 2 παραπάνω δρόμων,διότι στην εικόνα που παρέθεσες φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν συναντιούνται.
Εκτός από αυτό,δεν μπορώ να σκεφτώ ένα λόγο για τον οποίο η Παπαναστασίου να έχει έξοδο στην Εθνική...Κι αυτό διότι η απόσταση της αρχής της Σκορδαλού από την αρχή της Παπαναστασίου είναι πολύ μικρή.

Τα ωφέλη λοιπόν θα είναι ελάχιστα.Αντίθετα,δεν μπορώ να φανταστώ πόσο επικίνδυνο θα είναι το σημείο με 2 εξόδους στην Εθνική Οδό.

Ας πουν και άλλοι φίλοι από το forum αν έχουν δει ποτέ στο ίδιο σημείο να έχουμε 2 εξόδους,γιατί εγώ δεν το έχω δει πουθενά...
Back to top
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Mon Oct 22, 2007 9:20 pm    Post subject: Reply with quote

ArrowΗ αγορα του Ηρακλειου θα αλλαξει οψη με νεες πεζοδρομησεις,ηλεκτροφωτισμους και συμαζεμα των προσωψεων των κτηριων με ειδικη μελετη,συμπεριλαμβανομενων και ολων των καθετων στενων!!!
Arrow Η λεωφορος Ιωνιας θα ολοκληρωθει απο Μεγαλου Αλεξανδρου ως γεφυρα Εθνικης με οτι περιλαμβανει μια αναπλαση.
ArrowΣτις 30 Οκτωμβριου θα δημοπρατηθει το υπολοιπο κομματι της λεοφωρου Παπανδρεου,οπου συμπεριλαμβανει εκτος των αλλων και μια διανυξη-ανακουφιση 12-14μ για την ευρυτερη περιοχη της Θερισσου και του Μασταμπα!
http://www.cretetv.gr/news/newsf.php?ArtID=29792

ArrowΣτα μεσα της βδομαδας ο εργολαβος για τον Αγ.Πετρο των Δομινικανων(προυπλογ. 3 εκ ευρω)
http://www.cretetv.gr/news/newsf.php?ArtID=29793

ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ 33 ΣΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ(ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ). ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΕΤΙΚΟ ΔΟΥΚΙΚΟ ΑΝΑΚΤΟΡΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΘΕΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ.ΕΠΙΣΗΣ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΤΟ Ο.Τ.33 ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΤΗΡΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕ ΟΠΤΙΚΑ-ΗΧΙΤΙΚΑ ΕΦΕ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΣ-ΕΙΚΟΝΕΣ ΘΑ ΚΑΤΑΔΙΚΝΥΕΤΑΙ Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΑΝΔΑΚΑ!!
http://www.cretetv.gr/news/newsf.php?goid=29780
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 295
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Oct 23, 2007 11:49 am    Post subject: Reply with quote

johnmit wrote:
Εχω ακουσει πολλες φορες για τον ΝΟΑΚ,αλλα ουδεποτε για το υψος της γραμμης του σε σχεση με το Λυβικο Πελαγος και καμια αναφορα(δεν ετυχα να δαιβασω)οσον αφορα τις κομωπολεις που θα περναει.. Η λογικη λεει οτι θα ξεκιναει απο Χανια στη θεση Ελαφονησι που τυχγανει χιλιαδων επισκεπτων,συνεχιζει με Παλαιοχωρα...δε ξερω που αλλου,μετα Αγ.Γαληνη Ρεθυμνου και πιο πριν Μονη Πρεβελλης,απο Ηρακλειο θα περνα Μοιρες και Τυμπακι που πλεον τις αποκαλεις μικρες πολεις,τη Βιαννο, και απο Λασιθι σιγουρα απο Ιεραπετρα ως τις αρχαιοτητες της Ζακρου????? Razz Razz Razz


Ας αναφέρω εγώ κάποια πράματα για τον ΝΟΑΚ αν και νομίζω ότι ξεφεύγουμε από τα στενά πλαίσια του Ηρακλείου και ίσως η συζήτηση ταιριάζει στα "οδικά έργα". Ως προς το Νομό Χανίων ορισμένες πληροφορίες υπάρχουν σε εκθέσεις του ΤΕΕ Δυτ. Κρήτης. Ο ΝΟΑΚ αρχίζει από τον Πλάτανο όπου τελειώνει ο ΒΟΑΚ. Με ορισμένες γέφυρες και σήραγγες μικρού μήκους φτάνει στο Ελαφονήσι και συνεχίζει ως την Παλιόχωρα και τη Σούγια. Εκεί διακόπτεται γιατί θεωρείται ότι για λόγους προστασίας περιβάλλοντος δεν είναι δυνατή η διέλευση από την Αγ. Ρουμέλη. Συνεχίζει από Σφακιά προς το νομό Ρεθύμνου. Στα Χανιά η διατομή θα είναι 1 λωρ ανά κατεύθυνση, απλώς η χάραξη θα είναι ικανοποιητική και θα παρε΄χει ασφάλεια. Στο Ρέθυμνο αρχίζει παιχνίδι των μελετητών που προτείνουν δρόμο με διάζωμα (2+2) σε μεγάλη απόσταση από το Λυβικό, αλλά και έναν παραλιακό δρόμο αφού ο ΝΟΑΚ θα είναι μακριά. Πρόκειται για μαξιμαλιστικό σχεδιασμό που ελπίζω να μην περάσει. Εδώ ο ΒΟΑΚ δεν είναι 2+2, θα κάνουμε το ΝΟΑΚ που το χειμώνα δεν θα περνάει ψυχή; (το 95% του πληθυσμού της Κρήτης βρίσκεται στη βόρεια ακτή). Επιπλέον είναι φυσικό και ίσως επιθυμητό η χάραξη να μην περνάει πολύ κοντά από τα παράλια για να μην καταστρέψει το τοπίο. Αρκούν κάθετες προσβάσεις όπου χρειαζεται. Τέλος απαιτείται να ενταχθεί στο εθνικό οδικό δίκτυο τα τμήματα εντός Ν. Χανίων και Ρεθύμνου αφού ως ΕΟ 97 είναι χαρακτηρισμένο μόνο το τμήμα Ηράκλειο - Τυμπάκι - Αγ. Γαλήνη.
Back to top
View user's profile Send private message
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Fri Oct 26, 2007 1:00 am    Post subject: Reply with quote

Αισθητικη αναβαθμιση στην οδο Χαριλαου Τρικουπη με νεα ασφαλτοστρωση,φωτιστικα και νησιδα που θα περιλαμβανει νεες δεντροφυτευσεις..
http://www.heraklion.gr/dimarxos/deltiatypou/2007/deltio23102007.htm

ενα αλλο νεο ειναι οτι θα γινει νεα χαραξη δρομου στο υψος του Καππετανακειου γιατι οταν θα κλεισει η Δημοκρατιας για τη κατασκευη του υπογειου παρκινγκ της πλατειας Ελευθεριας 610 θεσεων,αυτη η νεα οδος θα δηκωσει το βαρος της κυκλοφοριας.
Back to top
View user's profile Send private message
plankton
New Member
New Member


Joined: 13 Oct 2007
Posts: 30
Location: Heraklion

PostPosted: Sat Oct 27, 2007 1:56 am    Post subject: Reply with quote

kapote eixa diabasei mia sunenteu3h tou dhmarxou Giannh Kourakh opou
e3efraze thn arnhtikh tou apopsh gia to tram. An 8umamai kala eipe oti den
tairiazei me ta 'xrwmata' ths palias polhs. 8a proteina na deite to traino ths Padova sthn Italia na diasxuzei to istoriko kentro gia na deite poso omorfa denei. 8a elega loipon oti wraia osa ekane kai kanei gia touth thn polh o dhmarxos mas alla mhpws einai kairos na e3etasoume pali to 8ema? Wraia
ta parkakia kai oi dianoi3eis dromwn alla xreiazomaste ENA megalo ergo.

To deutero zhhma pou me apasxolei einai h marina pou sxediazei o olh ston
dermata kai oloi exoun pesei na ton fane! akomh perissotero gia to master
plan tou limaniou. Isxurizontai epishs oti oi sumpolites mas den ta 8eloun,
-kati pou pisteuw den einai alh8es- , 8a alloiwsei lene ton istoiko xarakthra
ths perioxh, egw mono tis apolh3eis twn bo8rwn eblepa ekei (sto dermata)
milane epishs gia panhpsula -opws akribws anaferoun- ktiria sthn paraliakh (6-orofa, siga mh ginoume kai Doubai). egw 3erw oti
oi sugxrones poleis megalwnoun kat upsos.

pros ti olh auth h grinia?, mas peirazei pou 8a arxisoume na xanoume ton
xarakthra tou megaloxwriou?, h polh prepei na apokthsei koultoura megaloupolhs.

Edit λόγω συνεχόμενων posts - Admin

ριξτε μια ματια εδω.. http://www.youtube.com/watch?v=B0dektnvidI

μπορειτε να φανταστειτε ποσο ελκυστικη και λειτουργικη θα γινοταν η πολη μας?
θα ημουν ο πρωτος που θα αφηνε το αυτοκινητο του Smile
θα ηθελα την αποψη σας επισης για την ιδρυση μιας κινησης υπερ του τραμ
, ισως να μπορουσαμε να βοηθησουμε να 'απλωθει' η ιδεα.

συγνωμη για τα greeklish στο προηγουμενο post
Back to top
View user's profile Send private message
KPHTH Rulez
Guest





PostPosted: Sat Oct 27, 2007 8:54 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνώ απόλυτα με αυτό εδώ.

plankton wrote:
Προς τι όλη αυτή η γκρίνια;Μας πειράζει που θα αρχίσουμε να χάνουμε τον χαρακτήρα του μεγαλοχωριού,η πόλη πρέπει να αποκτήσει κουλτούρα μεγαλούπολης.


Το Ηράκλειο είναι μία πόλη που όχι μόνο πρέπει να αποκτήσει κουλτούρα μεγαλούπολης αλλά παράλληλα πρέπει να αρχίσει να το μεταδίδει και στους κατοίκους της.


Τώρα,όσον αφορά την ιδέα για τραμ στο Ηράκλειο έχω πει ότι συμφωνώ με μια πρώτη σκέψη.Όμως δεν μπορώ να φανταστώ πόσα προβλήματα θα προκαλέσει στην κυκλοφορία μιας και οι Ηρακλειώτες δεν είναι και οι καλύτεροι οδηγοί του κόσμου...Εκτός από αυτό,δεν η πλειοψηφία των κατοίκων δεν χρησιμοποιεί τα υπάρχοντα ΜΜΜ(μόνο λεωφορεία βασικά).
Σαφώς και φταίει η οργάνωση των ΚΤΕΛ Ηρακλείου που κατά τη γνώμη μου ταιριάζει σε πόλη 50.000 αν όχι μικρότερη,όμως δεν δικαιολογείται και η στάση των Ηρακλειωτών όσον αφορά τα αυτοκίνητά τους.
Παίρνουν το αυτοκίνητο,το αφήνουν έξω από το μαγαζί που θέλουν να ψωνίσουν(με τα alarm πάντα ανοιχτά) και δεν τους καίγεται καρφί αν μπορεί να περάσει το λεωφορείο(αθάνατη Καλοκαιρινού...).


Πρέπει να γίνουν επίσης όλες οι σημαντικές παρεμβάσεις στο κέντρο της πόλης που έχουν προγραμματιστεί για να μπορεί να κυκλοφορήσει τραμ...Δηλαδή μιλάμε για ένα...πολύ(!!!) μακροπρόθεσμο σχέδιο!


Όσον αφορά τη μαρίνα στον κόλπο του Δερματά,έχω εκφράσει τις απόψεις μου σε παλιότερα post.Σαφώς και είμαι υπέρ μιας και η περιοχή τώρα αποτελεί έναν παραθαλάσσιο σκουπιδότοπο.Μία μαρίνα και κτιριακά συγκροτήματα στο συγκεκριμένο σημείο θα αναβάθμιζε κατά πολύ την αισθητική της περιοχής που ήδη έχουν γίνει πολύ σημαντικά βήματα.

Σχετικά με την αλλοίωση του ιστορικού χαρακτήρα του σημείου θεωρώ ότι είναι ένα "κόλπο" του δήμου μόνο και μόνο για να πάει κόντρα στον ΟΛΗ.Δεν είναι δυνατόν να αναφέρεται κάτι τέτοιο όταν τόσα χρόνια δεν έχει γίνει κανένα βήμα για την ανάδειξη του σημείου και πληροφόρησης των πολιτών.

ΟΛΗ ΓΕΡΑ,ΜΑΡΙΝΑ ΣΤΟΝ ΔΕΡΜΑΤΑ! Smile
Back to top
plankton
New Member
New Member


Joined: 13 Oct 2007
Posts: 30
Location: Heraklion

PostPosted: Sun Oct 28, 2007 4:19 pm    Post subject: Reply with quote

oxi den einai swsto na skeftomaste to tram san kati pou 8a epibarunei
ta autokinhta! alla akribws to anti8eto, katalambanei mia lwrida mono
exei terastia metaforikh ikanothta kai o skopos tou den einai na antikatasthsei ta lewforeia. To tram einai AKRIBES, exei proteraiothta pantou, ta fanaria
ginontai prasina gia to tram otan plhsiazei automata, legetai prasino kuma
kai einai auto pou ka8hsterhsan na kanoun sthn a8hna me ta gnwsta apotelesmata. Skefthte to san to kurio kokkalo se ena psarokokalo, ta
mikra kokala einai oi arthries twn lewforeiwn, kai oxi den metakoinountai
oloi me autokinhto, uparxoun kai autoi pou den exoun ena h einai polu
mikroi gia na exoun diplwma, kuriws oi deuteroi mesw tou tram 8a ma8oun na metakinountai me ta mmm kai otan 8a exoun thn dunatothta
na apokthsoun autokinhto, mporei na prose3ate se kapoies thleoptikes seires pou diadramatizontai se megaleis poleis opws h nea yorkh, p.x.
ta filarakia h antistoixes, oti kanenas tous den emfanizetai pote na odhgei autokinhto, epeidh DEN to xreiazontai. dustuxws to hrakleio exei
megalutero pososto autokinhtwn ana katoikous apo thn nea yorkh gia
i.x. milaw panta kai den prokeitai me sunexeis dianuxeis na lu8ei opws
den lu8hke pou8ena etsi, boh8ame to problhma etsi, ftiaxnoume dromous
gia na mporoume na baloume kai alla autokinhta! den eimai anti8etos
me erga odopoiias opws o anisopedos kombos papanastasiou, tounantion
alla prepei olo to istoriko kentro na kleisei oti einai entos twn toixwn! h nea gennia pou megalwnei sthn polh exei hdh astikh paideia kai den prepei se kamia periptwsh na tous katastrepsoume. An pote pate se poleis
antistoixou mege8ous tou hrakleiou, 8a deite oti sto kentro den kounietai
tipota (ennow autokinhto) ekei pws ta katafernoun dhladh? h tash poy epikratei sto hrakleio einai ayth pou prin apo liga xronia aperipsan oloi oi
alloi. 8a deite oti sto mellon 8a parkarete se idiwtika parking giati DEN 8a
mporeite alloiws, perimetrika ths polhs panta. Tetoia erga opws to tram exoun terastio antiktupo se mia polh, an 8eloume kapote th NESTLE h opoia allh na ftiaxei ena omorfo kturio pou 8a dwsei douleia se an8rwpous me upshlh katartish pou twra apla thn kanoun gia A8hna, opws skeftomai kai egw polu suxna na kanw alla omws akomh elpizw
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Sun Oct 28, 2007 4:23 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow plankton

Καλώς Ήλθες στο φόρουμ μας και σου εύχομαι καλά posts.

Αν δεν υπάρχει κάποιος σημαντικός και έκτακτος λόγος, μην γράφεις με λατινικούς χαρακτήρες γιατί είναι πολύ κουραστικό για τους αναγνώστες.

Φρόντισε όταν μπορέσεις, στη κατηγορία του φόρουμ "Σχετικά με το stadia.gr", να διαβάσεις το κανονισμό λειτουργίας του φόρουμ.

Καλή συνέχεια
Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Tue Oct 30, 2007 5:40 am    Post subject: Reply with quote

Λοιπον παιδια,πριν μια ωρα διαβασα στο http://www.2810.gr/index.php?gt=S&id=42698 οτι παραδωθηκε στη κυκλοφορια ο βορειος κλαδος του ΒορειουΟδικουΑξοναΚρητης στο σημειο απο ανισοπεδο κομβο Ν.Αλικαρνασου ως τη Γεφυρα Πεντεβη. Ενω ειχα πιει το γαλατακι μου ετοιμος να κοιμηθω,η ειδηση με εξιταρε,πηρα το αμαξακι μου και εφυγα να το τεσταρω στις 3 τα χαραματα! Απλα εμεινα αφωνος...εβλεπα τη πισσα κατω στο δρομο καταμαυρη,καινουργεια και ενιωσα ολοκληρωμενος. Προκειται για ενα κομματι 1200μ οπου υπηρχε μεγαλο μποτιλιαρισμα πριν τη κατασκευη της νεας λωριδας(διπλης κατευθυνσης+λωριδα εκτακτης αναγκης) με στηθαιο new jersey(oh yea Very Happy )! Ωστοσο η εθνικη οδος περιλαμβανει και μια γεφυρα,τη λεγομενη Κλεανθους η οποια διαπλατυνθηκε και το ολο μερος κατω απο τη γεφυρα,κατω δηλαδη απο τον εθνικο εγινε αγνωριστο-πανεμορφο. Μου αρεσει οταν τα εργα εκτος απο πρακτικης ειναι ωφελιμα,οταν συμβαλουν και στην αισθητικη αναβαθμιση και το εργο αυτο συνδιαζει και τα δυο. Αν δε κανω λαθος η αξια του ηταν 7 εκ ευρω χωρις τις ραμπες που συνδεουν την εθνικη με τη λεοφωρο Κνωσσου. Οι ραμπες αυτες σε συνδιασμο με τις ραμπες που θα συνδεουν πιο κατω την εθνικη με το Γιοφυρο θα κοστισουν 8 εκ. ευρω(δεν ειμαι σιγουρος,αλλα εχω ξαναποσταρει στο παρελθον .
Τωρα οι ραμπες της Κνωσσου ειναι απολυτα ετοιμες,απλα δε παραδιδονται στη κυκλοφορια γιατι περιμενουν τη τοποθετιση και ρυθμιση την φωτινων σηματοδοτων επι της λεωφορου Κνωσσου.
Το πιο αξιοθαυμαστο που συμβαινει στη Λ.Κνωσσο στη συμβολη με τις ραμπες αυτες ειναι η απιστευτη διαπλατυνση του δρομου που επιτυγχανθηκε με τις προσφατες απαλλωτριωσεις που για τα δεδομενα του Ηρακλειου(η διαπλατυνση) ειναι πρωτοφανης-εντυπωσιακη. Αναμενω τη λειτουργια των ραμπων.Τι να πω,συχγαριτηρια,εχω ενθουσιαστει πολυ.

Το αλλο που βλεπω να καθυστερει ειναι το εργο που εχει να κανει με τις ραμπες του Γιοφυρου που προανεφερα. Το κυκλοφοριακο κομφουζιο στο σημειο αυτο σπαει ρεκορ,καθως απο το Γιοφυρο οδηγησαι στο ΤΕΙ,στο Πανεπιστημιο Βουτων,στο Πανεπιστημιακο Νοσοκομειο Ηρ. και αφου μπουν σε λειτουργεια τα νεα κτηρια του ΙΚΑ(ωραια αρχιτεκτονικη Surprised ) και αν μη τι αλλο ο δρομος αυτος βγαζει στη νεα εθνικη οδο προς τη κομωπολη των Μοιρων και την ευρυτερη περιοχη της Μεσσαρας(Τυμπακι-ανακτορο Φαιστου κτλ)! ΟΠΟΤΕ η αναγκη για αυξηση των ρυθμων των εργασιων ειναι κατι παραπανω απο επιτακτικη.

Τα αλλα νεα ειναι οτι ειδα πλεον με τα ματια μου να ξεκινουν οι εργασιες για την αναστηλωση και αναδειξη του Ναου του Αγιου Πετρου των Δομινικανων.Πωωω τι επιβλητικοτητα..το φανταζομαι τελειωμενο καθως απο την βορεια μερια του μνημειου δε πνιγεται απο καποιο κτηριο...

Προχωρανε με αργους αλλα σταθερους ρυθμους οι αναπλασεις στη παραλιακη. Αυτο που δε μπορω να μην αναφερω ειναι η τελεια επιλογη του χρωματος και σχηματος κυβολιθου. Απλα και παλι μπραβο!!

Υπαρχουν πολλα(παρα πολλα εργα σε εξελιξη)αλλα δε θα τα αναφερω τωρα καθως περιμενω να ερθουν οι εντυπωσιακες αλλαγες.

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΤΡΑΜ που αναφερατε πιο πανω συμφωνω απολυτα(μα απολυτα)καθως και αισθητικα και επι του πρακτεου θα ηταν ηδανικο για τη πολη,ειδικοτερα εντως των ενετικων τοιχων και οταν βεβαια δρομολογηθουν και οι εναπομειναντες πεζοδρομησεις(Δικαιοσυνης,μικρη Εβανς,η Ικαρου απο το υψος της Παγκρητειας Τραπεζας ως το Αρχαιολογικο Μουσειο και καποιες αλλες εντως των τοιχων). Plakton περιμενω ιδεες για το πως μπορουμε να ξεκινησουμε την ιδεα αυτη και να την εξαπλωσουμε(περι Τραμ). Το ΚΡΗΤΗ ΤV θα ασκουσε μεγαλη επιρροη στον φοβερο Κουρακη,που παρολο φοβερος και ο πιο αξιος,δε καταλαβαινω γιατι δε θελει TΡAM. Ποσο μαλλον γιατι δε θελει τη ΜΑΡΙΝΑ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΑ!!! Αυτα ειναι τα 2 σκοτεινα σημεια της πολιτικης Κουρακη που δε τα καταλαβαινω. Ποιος ξερει τι παιζεται... Μια ΜΑΡΙΝΑ στο συγκεκριμενο σημειο θα ηταν αποκορυφωση(φανταζομαι τα μεγα γιοτ)!! Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
KPHTH Rulez
Guest





PostPosted: Tue Oct 30, 2007 12:55 pm    Post subject: Reply with quote

Διάβασα και εγώ για την παράδοση του εναπομείναντος κομματιού από Αλικαρνασσό μέχρι Μπεντεβή...Μένει ακόμα Αλικαρνασσός-Κτέο και είμαστε έτοιμοι... Smile Smile Smile

Για την παραλιακή δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη μιας και λείπω από αρχές καλοκαιριού από το Ηράκλειο και είναι άγνωστο το πότε θα κατέβω.

Για τον κόλπο του Δερματά έχω πει +10000 από μένα...

Όσον αφορά το Τραμ είχα κάνει ένα megapost βλέποντας από άλλη οπτική γωνιά το τραμ,πιο λογική και λειτουργική παρά αισθηματική και αισθητική.Δυστυχώς μου έβγαλε critical error και χάθηκε...
Θα προσπαθήσω να το ξαναγράψω,αλλά η άτιμη τριπλή εξεταστική στερεί τον ελεύθερό μου χρόνο...
Back to top
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16, 17, 18  Next
Page 5 of 18

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr