stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας (Μετρό, Προαστιακός κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 88, 89, 90  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Wed Jul 12, 2006 11:27 am    Post subject: Reply with quote

Η πλησιέστερη στάση Τραμ είναι το "Ζάππειο". Είναι η προτελευταία στάση πηγαίνοντας προς Σύνταγμα ή η πρώτη ξεκινώντας από το Σύνταγμα. Με Μετρό ο πλησιέστερος σταθμός είναι πάλι το Σύνταγμα. Μέσα από τον Εθνικό Κήπο θα είσαι σε περίπου 15 λεπτά απέναντι από το Καλλιμάρμαρο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
guru
New Member
New Member


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 31
Location: Πετρούπολη Αττικής

PostPosted: Wed Jul 12, 2006 6:02 pm    Post subject: Re: Μετρό Στα Μεσόγεια Reply with quote

costas1908 wrote:
Το εισιτήριο θα κοστίζει όσο και του προαστιακού, δηλαδή τρία ευρώ, η εξυπηρέτηση, όμως, θα είναι μεγαλύτερη καθώς ο επιβάτης θα μπορεί να φτάσει στα Μεσόγεια χρησιμοποιώντας όποια γραμμή του Μετρό τον βολεύει.
Από την ΕΡΤ!
Τελικά θα έχει 6 ευρώ ή 3 το εισιτήριο?

Η Αττικό Μετρό έβαλε στο site της πληροφορίες σχετικά με τα εισιτήρια στους νέους σταθμούς που εξυπηρετεί το μετρό:

Εισιτήρια σταθμών Παλλήνης, Παιανίας / Κάντζας, Κορωπίου

Πρακτικά:
● Από οποιονδήποτε σταθμό των γραμμών 2 και 3 (εκτός του σταθμού Δουκίσσης Πλακεντίας) προς Παλλήνη, Κάντζα ή Κορωπί (και αντιστρόφως) 3 ευρώ.
● Από Δουκίσσης Πλακεντίας προς Παλλήνη ή Κάντζα 2 ευρώ, προς Κορωπί 2 ευρώ.
● Παλλήνη <--> Κάντζα 1 ευρώ, Παλλήνη ή Κάντζα <--> Κορωπί 2 ευρώ
● Παλλήνη ή Κάντζα <--> Αεροδρόμιο 4 ευρώ, Κορωπί <--> Αεροδρόμιο 3 ευρώ
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
guru
New Member
New Member


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 31
Location: Πετρούπολη Αττικής

PostPosted: Wed Jul 12, 2006 7:32 pm    Post subject: Reply with quote

PAPAGIO wrote:
Επειδη και καλα θα μπορεις με το ιδιο εισητηριο να μπεις και στην γραμμη 2 και στην γραμμη 1 αλλα ο προαστιακος ουτως ή αλλως ολα τα εισητηρια του που ειναι απο 3 ευρω και πανω ειναι σαν ενιαια οποτε για μιαμισι ωρα μπορεις να μπεις σε οποιο μεσο θελεις και εκτος αυτου σκεφτονται ηλιθια στο μετρο διοτι για να πας Συνταγμα απο Παλληνη, Καντζα με τα τωρινα δεδομενα δινεις 1,80 ενω απο Κορωπι 2,80 οποτε ειναι ακριβα παλι το εισητηριο του μετρο. Κατι αλλο τωρα στον σταθμο Νεραντζιωτισσα εχει τον πινακα με τα εισητηρια του προαστιακου και διχνει και τους μελλοντικους σταθμους Ζεφυρι, Ανω Λιοσια, Θριασιο, και Μαγουλα και διχνει οτι το εισητηριο θα ειναι 0,70. Και ρωτω πως ειναι δυνατον να λενε οτι η Παλληνη, Καντζα, Κορωπι ειναι εκτος αστικου δικτυου, παρολο που εξυπηρετουνται απο την εθελ με συχνα δρομολογια, και γιαυτο εχουν ακριβα εισητηρια και οι ποιο πανω σταθμοι δυτικων προαστιων να εχουν φτηνο εισητηριο και να υποτιθεται οτι ειναι εντος αστικου δικτυου.

Όλες οι περιοχές που αναφέρεις ανήκουν στο αστικό δίκτυο, αφού εξυπηρετούνται από λεωφορεία της Ε.ΘΕ.Λ. (δικαιοδοσία Ο.Α.Σ.Α.). Από του χρόνου αναμένεται να υπάρξει αναπροσαρμογή στις τιμές των εν λόγω περιοχών:

Φθηνότερος από του χρόνου

Φθηνότερα εισιτήρια για τους επιβάτες του προαστιακού από το 2007 υποσχέθηκε χθες ο υπουργός Μεταφορών Μιχ. Λιάπης, εγκαινιάζοντας τις στάσεις του μετρό στους σταθμούς του προαστιακού μεταξύ Δουκ. Πλακεντίας και αεροδρομίου. Ήδη από χθες οι συρμοί του μετρό πραγματοποιούν στάση στην Παιανία-Κάντζα και στο Κορωπί, μετά την ολοκλήρωση των απαραίτητων εργασιών στις αποβάθρες, ώστε να μην υπάρχει διαφορά ύψους με τους συρμούς του μετρό. Τον ερχόμενο μήνα αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες και στο σταθμό του προαστιακού στην Παλλήνη. Οι τιμές των εισιτηρίων του μετρό για μετακίνηση από και προς τους συγκεκριμένους σταθμούς ακολουθούν την τιμολογιακή πολιτική του προαστιακού, ώστε να μην υπάρχουν ανταγωνισμοί μεταξύ των δύο μέσων και κυμαίνονται μεταξύ ενός και 4 ευρώ, ανάλογα με τα σημεία αναχώρησης και άφιξης. Πάντως, από το ερχόμενο έτος και με την ένταξη του Κιάτου στους προορισμούς του προαστιακού θα υπάρξει επανεξέταση του κομίστρου, καθώς όπως σχολίασε ο Μιχ. Λιάπης υπάρχει και σχετικό αίτημα των τοπικών παραγόντων για μείωση των τιμών.

Ελευθεροτυπία, 2006-07-11

Έναρξη λειτουργίας των στάσεων του Μετρό στους σταθμούς Παιανία-Κάντζα και Κορωπί

[...]
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Το εισιτήριο έχει σήμερα από Σύνταγμα έως εδώ 3 ευρώ, θα αλλάξει κάτι σε αυτό;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ:» Είναι ένα θέμα το οποίο μου το έχουν υποβάλλει όλοι οι τοπικοί παράγοντες, γιατί θεωρούν το εισιτήριο λίγο ακριβό. Πράγματι εμείς σκεφτόμαστε να αναθεωρήσουμε όλη την πολιτική των κομίστρων από αρχές του χρόνου, όταν ο Προαστιακός θα έχει ολοκληρώσει τα έργα για να φθάσει στο Κιάτο. Σε λίγους λοιπόν μήνες, αφού τελειώσει ο Προαστιακός και θα έχουμε δρομολόγια Κιάτο, Κόρινθο, Αθήνα, Αεροδρόμιο θα αναθεωρήσουμε όλη τη στρατηγική μας για την τιμολογιακή πολιτική αυτών των δύο μέσων σταθερής τροχιάς».
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μιλάμε για φθηνότερα εισιτήρια;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ:» Όταν λέμε αναθεώρηση, μάλλον προς τα κάτω μιλάμε...».

Δελτίο τύπου Υ.Μ.Ε. 2006-07-10


Το σωστό κατ' εμέ θα ήταν να καθιερωθεί ενιαίο ζωνικό σύστημα τιμολόγησης που να ισχύει για όλα τα δημόσια μέσα συγκοινωνίας στην Αττική (λεωφορεία αστικά και υπεραστικά, τρόλεϊ, τραμ, αστικός και προαστιακός σιδηρόδρομος).

Ενδεικτικά, η Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό προβλέπει 1η ζώνη το δακτύλιο της Αθήνας, 2η ζώνη το λεκανοπέδιο εκτός των «ακραίων» βορείων και νοτίων προαστίων, 3η ζώνη τα προαναφερθέντα εξαιρούμενα (που σήμερα ανήκουν στο αστικό δίκτυο: Μάνδρα, Ελευσίνα, Ασπρόπυργος, Άνω Λιόσια, Αχαρνές, Ελληνικό, Γλυφάδα, Βουλιαγμένη, Βάρη, 4η ζώνη το υπόλοιπό του νομού Αττικής.





Κατά τη γνώμη μου η 1η και η 2η ζώνη καλό θα ήταν να ενοποιηθούν σε μία και να διαχωριστεί περαιτέρω η 4η σε 2 ή 3 ζώνες.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PAPAGIO
New Member
New Member


Joined: 22 Feb 2006
Posts: 27

PostPosted: Wed Jul 12, 2006 7:45 pm    Post subject: Reply with quote

Απο την ιστοσελιδα της ΕΡΤ: "Ακόμη μακρύτερα θα φτάνει από τη Δευτέρα 17 Ιουλίου ο Προαστιακός, τον οποίο χρησιμοποιούν καθημερινά 15.000 επιβάτες. Ο νέοι σταθμοί, που θα μπουν σε λειτουργία, είναι οι: Άνω Λιόσια, Ασπρόπυργο και Μαγούλα και αναμένεται να εξυπηρετήσουν σημαντικά τους κατοίκους της περιοχής καθώς και όσους εργάζονται στο Θριάσιο Πεδίο και το Θριάσιο Νοσοκομείο. Η διαδρομή από το Σταθμό Λαρίσης έως τα Άνω Λιόσια θα διαρκεί 27 λεπτά, έως τον Ασπρόπυργο 32 λεπτά και έως τη Μαγούλα 36 λεπτά, ενώ το εισιτήριο θα κοστίζει 70 λεπτά." Μηπως ξερει κανεις για αλλαγη σε δρομολογια αφου θα γινει η παραπανω ενταξη σταθμων στον προαστιακο;
Back to top
View user's profile Send private message
guru
New Member
New Member


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 31
Location: Πετρούπολη Αττικής

PostPosted: Wed Jul 12, 2006 8:49 pm    Post subject: Reply with quote

billy8181 wrote:
συμφωνώ, αλλα σκοπός τέλος πάντων αυτόν τον μέσον είναι να σε πηγαίνουν και να συνδέουν αυτές της πόλεις, και δεν έχουν όλοι αυτοκίνητο για να πηγαίνουν σε αυτούς τους σταθμούς (ειδικά η τουρίστες...).

εφόσον δεν υπάρχει τρένο της προκοπης (ο ΟΣΕ απότι βλέπω είναι άστα να πάνε...) προσπαθούμε να τον αντικαταστήσουμε με τον προαστιακό.Αν υπήρχε σοβαρός ΟΣΕ δε θα είχε σταθμό μέσα στης πόλεις? (που σε πολλές έχει αλλα δυστυχώς δεν είναι τρένα αυτά για να τα παίρνεις...)


Οι παλιοί σταθμοί του Ο.Σ.Ε. ήταν μέσα στην πόλη. Ωστόσο η χάραξη της παλιάς μετρικής γραμμής (μονή γραμμή, όχι η συντομότερη γεωγραφικά, διέλευση μέσα από κατοικημένες περιοχές, πολλοί ισόπεδοι κόμβοι) δεν επέτρεπε ανάπτυξη μεγάλων ταχυτήτων με ασφάλεια. Έτσι αποφασίστηκε η κατασκευή νέας διπλής γραμμής κανονικού εύρους με προοπτική ηλεκτροκίνησης από το Σ.Κ.Α. ως την Πάτρα. Μέρος της γραμμής αυτής (Σ.Κ.Α. – Κιάτο με διακλάδωση προς Λουτράκι) θεωρείται ότι ανήκει στον προαστιακό σιδηρόδρομο Αττικής.
[ Δείτε το παρακάτω σχεδιάγραμμα που έχω βάλει στη σελίδα Προαστιακός Σιδηρόδρομος της Βικιπαίδειας: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B1:Proastiakos2.JPG ]

Η μετρική γραμμή μεταξύ Πειραιά και Αγίων Αναργύρων (ή Τριών Γεφυρών, δεν ξέρω ακριβώς) έχει ξηλωθεί, ενώ από Αγίους Αναργύρους μέχρι Κόρινθο εδώ και κάποιους μήνες δε χρησιμοποιείται από επιβατικές αμαξοστοιχίες του Ο.Σ.Ε. Πριν κανένα μήνα, περνώντας από τα Άνω Λιόσια είδα πάντως μηχανήματα να την καθαρίζουν (χορτάριασε...)., υποθέτω για να μην καταστραφεί. Να δούμε τι πρόκειται να γίνει με τη γραμμή αυτή είναι κρίμα να μη χρησιμοποιείται καθόλου.

Πάντως το Εργαστήριο Αστικού Περιβάλλοντος του Ε.Μ.Π., στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος «Ολοκληρωμένο δίκτυο τραμ στο Πολεοδομικό Συγκρότημα Αθηνών» έχει προτείνει η γραμμή αυτή να χρησιμοποιηθεί για τη σύνδεση Αθήνας – Ελευσίνας με ελαφρύ μετρό (tramtrain ή LRT). Δείτε τα έγγραφα με τίτλο «Τελική έκθεση: "Διερεύνηση σύνδεσης με μέσο σταθερής τροχιάς των Άνω Λιοσίων και του Θριασίου με το κέντρο της Αθήνας", Νοέμβριος 2005». Το σενάριο που προκρίνει η μελέτη είναι Άγιοι Ανάργυροι – Άνω Λιόσια – Ελευσίνα με παραλλαγές Κάτω Πατήσια – Άγιοι Ανάργυροι – Άνω Λιόσια – Ελευσίνα και Σταθμός Λαρίσης – Άγιοι Ανάργυροι – Άνω Λιόσια – Ελευσίνα.



Η δε Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό προέβλεπε προαστιακό σιδηρόδρομο στην παλιά γραμμή μεταξύ Σ.Κ.Α. και Μεγάρων.

. . .

Νομίζω ότι η πρώτη λύση είναι η καλύτερη για τους κατοίκους των περιοχών απ' όπου διέρχεται η γραμμή, καθώς έτσι δεν καταργείται το τμήμα Αγίων Αναργύρων – Σ.Κ.Α. που διέρχεται από τους πυκνοκατοικημένους δήμους Ιλίου και Καματερού.

[Ξέφυγα λίγο από το κυρίως θέμα, αλλά νομίζω ότι είναι θέματα που ενδιαφέρουν – έστω κι οι περισσότεροι από τους κατοίκους των προαναφερομένων περιοχών δεν γνωρίζουν τίποτα για τα σχέδια που υπάρχουν ώστε να διεκδικήσουν την υλοποίησή τους...]


GEO wrote:
[...]
Τα κακά νεα είναι οτι με την ελλειψη τροχαίου υλικού διώχνουμε κόσμο και εσοδα απο τα τρένα. Εγω πάντως την αλλη Κυριακή δεν ξαναδοκιμάζω...
Τα καλά νεα ειναι οτι εστω και αν δεν ειναι οι σταθμοί στο κέντρο , εστω και αν του βρίσκουμε διάφορα αποδεικνύεται με τους αριθμούς οτι η δυναμική του ειναι εξαιρετική (ειδικά για Κόρινθο) και η αποδοχή του θα ηταν ακόμη καλυτερη ,αν ειχε γίνει εστω μια φορά ενα θαύμα στην Ελλάδα και το εργο ηταν έτοιμο στην ωρα του.
Αν κυκλοφορόυσαν τα ηλεκτρικά Desiro,και η γραμμή για Πειραιά ειχε παραδοθεί θα ηταν αλλα τα δεδομένα....
Κρίμα..


siakabetis wrote:
ο προαστιακος ποτε θα φθασουν χαλκιδα και κιατο αντιστοιχα?


Για τις σχέσεις Ο.Σ.Ε. και «Προαστιακός Α.Ε.» διαβάστε και τα ακόλουθα από έναν άνθρωπο που χρόνια παρακολουθεί τις συγκοινωνίες: http://www.leoforeia.gr/forum/index.php?showtopic=31&st=105&p=1935&#entry1935
http://www.leoforeia.gr/forum/index.php?showtopic=46&st=105&p=1982&#entry1982 (από τη μέση του μηνύματος και μετά: «Και κάτι για το φίλο SBAV: ...»)

Θα επανέλθω.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
guru
New Member
New Member


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 31
Location: Πετρούπολη Αττικής

PostPosted: Wed Jul 12, 2006 8:58 pm    Post subject: Reply with quote

PAPAGIO wrote:
Απο την ιστοσελιδα της ΕΡΤ: "Ακόμη μακρύτερα θα φτάνει από τη Δευτέρα 17 Ιουλίου ο Προαστιακός, τον οποίο χρησιμοποιούν καθημερινά 15.000 επιβάτες. Ο νέοι σταθμοί, που θα μπουν σε λειτουργία, είναι οι: Άνω Λιόσια, Ασπρόπυργο και Μαγούλα και αναμένεται να εξυπηρετήσουν σημαντικά τους κατοίκους της περιοχής καθώς και όσους εργάζονται στο Θριάσιο Πεδίο και το Θριάσιο Νοσοκομείο. Η διαδρομή από το Σταθμό Λαρίσης έως τα Άνω Λιόσια θα διαρκεί 27 λεπτά, έως τον Ασπρόπυργο 32 λεπτά και έως τη Μαγούλα 36 λεπτά, ενώ το εισιτήριο θα κοστίζει 70 λεπτά." Μηπως ξερει κανεις για αλλαγη σε δρομολογια αφου θα γινει η παραπανω ενταξη σταθμων στον προαστιακο;

[ Πηγή: Επεκτείνεται ο Προαστιακός ]

Πολύ ευχάριστη η είδηση! Από καιρό έβλεπα τους σταθμούς στα Άνω Λιόσια και στο Θριάσιο Νοσοκομείο να είναι υπό κατασκευή. Έτσι οι κάτοικοι των περιοχών αυτών θα έχουν εξυπηρέτηση προαστιακού σιδηροδρόμου σε τιμές (υποθέτω προς το παρόν) χαμηλότερες από το μετρό! Βέβαια πρέπει να χρησιμοποιηθούν πολύ περισσότερα βαγόνια στους συρμούς, καθώς οι συρμοί που δρομολογούνται είναι ήδη ανεπαρκείς. Τι θα γίνει με την επιπλέον επιβατική κίνηση;

Υ.Γ. PAPAGIO, βλέπω γράφεις και στο leoforeia.gr Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Wed Jul 12, 2006 10:56 pm    Post subject: Reply with quote

Arrow Guru


ενδιαφέρον,η απορία μου(και άλλον πιστεύω), ήταν γιατί τόσο μακριά η στάθμη....και εμενα συγκεκριμένα :πως να πάει κανεις χωρίς αμάξι...πια η λογική.κατανοώ πως μέσα από τι πολύ δεν μπορείς να ανάπτυξης ταχύτητα(σε πολλά κράτη το συναντάμε όμως αυτό..) αλλα πως θα πας στον σταθμό?....και προπαντός άμα είσαι ξένος.. μια μέση απόσταση δε γινόταν? υποθέτω είναι θέμα χοροy...




παρεπιπτόντως δε χρειάζεται να διορθώνουμε και τα κείμενα. Εγώ γράφω με αυτό το πρόγραμμα και μερικές φορες κάνει λάθη...λυπάμαι αν κουράζει. Cool
Back to top
View user's profile Send private message
guru
New Member
New Member


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 31
Location: Πετρούπολη Αττικής

PostPosted: Thu Jul 13, 2006 9:05 am    Post subject: Reply with quote

billy8181 wrote:
η απορία μου(και άλλον πιστεύω), ήταν γιατί τόσο μακριά η στάθμη....και εμενα συγκεκριμένα :πως να πάει κανεις χωρίς αμάξι...πια η λογική.κατανοώ πως μέσα από τι πολύ δεν μπορείς να ανάπτυξης ταχύτητα(σε πολλά κράτη το συναντάμε όμως αυτό..) αλλα πως θα πας στον σταθμό?....και προπαντός άμα είσαι ξένος.. μια μέση απόσταση δε γινόταν? υποθέτω είναι θέμα χοροy...

Συμφωνώ, ίσως θα μπορούσαν οι σταθμοί, έστω κι αν είναι έξω από τους οικισμούς (πόλεις, χωριά), να ήταν πιο κοντά σε αυτούς. Πάντως ούτως ή άλλως χρειάζεται η ανάπτυξη τοπικής συγκοινωνίας (π.χ. δημοτικής ή από το οικείο Κ.Τ.Ε.Λ.) που να είναι συντονισμένη με τα δρομολόγια των τρένων. Μόλις φτάνει το τρένο να παραλαμβάνει τους επιβάτες και να τους πηγαίνει στις κοντινούς οικισμούς, ενώ αντίστοιχα να αφήνει τους επιβάτες στο σταθμό λίγο πριν την άφιξη του τρένου (π.χ. 10-15 λεπτά πριν). Κι όταν λέω κοντινούς οικισμούς, δεν εννοώ μόνο τους γειτονικούς. Για παράδειγμα, τα Βίλια, οι Ερυθρές και οι Οινόη στη Δυτική Αττική, που είναι κάπως απομονωμένες περιοχές με ελλιπή εξυπηρέτηση, θα μπορούσαν να συνδέονται με κάποιο σταθμό του προαστιακού (μέσω λεωφορειακών γραμμών) αντί μόνο απ' ευθείας με το κέντρο της Αθήνας.

billy8181 wrote:
παρεπιπτόντως δε χρειάζεται να διορθώνουμε και τα κείμενα. Εγώ γράφω με αυτό το πρόγραμμα και μερικές φορες κάνει λάθη...λυπάμαι αν κουράζει. Cool

Με συγχωρείς, δεν το έκανα από κακή πρόθεση. Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Thu Jul 13, 2006 9:55 am    Post subject: Reply with quote

e μα ναι αυτό λέω μονο, είναι δυνατόν? είναι και θέμα αντίληψης....με μερικούς σταθμούς άμα δεν πληροφορείται κανεις θα αγνοεί και την ύπαρξη τους σιγά σιγά. Ακούγεται ακραίο αλλα δεν είναι όλοι meli του stadia.gr πχ.....η συγκοινωνίες
πρέπει να είναι κάτι το απλό για τον πολίτη, όχι ταλαιπωρία και "μυστήριο" για τον ξένο. Confused


ps. κανένα πρόβλημα, εννοούσα αυτό το πρόγραμμα....

Embarassed Very Happy

http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp



ooops... Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message
PAPAGIO
New Member
New Member


Joined: 22 Feb 2006
Posts: 27

PostPosted: Mon Jul 17, 2006 2:02 pm    Post subject: Reply with quote

Λειτουργια νεων σταθμων προαστιακου απο σημερα (Ανω Λιοσια, Ασπροπυργος, Μαγουλα) και πυκνωση δρομολογιων απο τον επομενο μηνα με νεους ντηζελοκινητους συρμους αλλα και στο τελος του χρονου που θα τελειωσει η ηλεκτροδοτηση στο κομματι ΣΚΑ - Αεροδρομιο με νεους ηλεκτροκινητους συρμους εξηγγηλε ο Λιαπης.
http://www.yme.gr/pressdetail.php?section=21&pressid=588&sessdata=0b791bc6c7867f3f9ea0beb8259c7c20
Back to top
View user's profile Send private message
guru
New Member
New Member


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 31
Location: Πετρούπολη Αττικής

PostPosted: Wed Jul 19, 2006 11:51 pm    Post subject: Reply with quote

Τρεις νέοι σταθμοί του προαστιακού

Παραδόθηκαν τρεις νέοι σταθμοί του Προαστιακού

------

Από σήμερα μειωμένα δρομολόγια στον προαστιακό λόγω έργων στoν άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης:

http://proastiakos.gr/news.asp?action=2&id=62
http://www.proastiakos.gr/files/REDUCED_TIMETABLE_190706_EL.xls

Τα κείμενα αντικαταστάθηκαν από τα σχετικά links. Θυμίζω τον Κανονισμό του forum.
Admin
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PAPAGIO
New Member
New Member


Joined: 22 Feb 2006
Posts: 27

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 10:30 am    Post subject: Reply with quote

Μηπως ξερει κανεις τι εργα κανουν στον αξονα Αθηνων - Θεσσαλονικης και εχουν μειωθει τα δρομολογια του προαστιακου; Και μηπως εχετε ακουσει ποτε θα ξαναπυκνωσουν τα δρομολογια του προαστιακου;
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Fri Jul 28, 2006 11:32 am    Post subject: Reply with quote

με την ανανέωση (και επιτάχυνση?) τον γραμμών ΗΣΑΠ ακούστηκε τίποτα....από τον μάρτιο του 2005 είχε ανακοινωθεί αυτό αν θυμάμαι με ξεκίνημα τον δεκέμβριο..... Confused Confused
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Fri Jul 28, 2006 7:42 pm    Post subject: Reply with quote

Τωρα εγώ είμαι παράξενος ή είναι από μόνο του παράξενο το γεγονός ότι στη μέση του καλοκαιριού αραιώνουν τα δρομολόγια του προαστειακού;

Ξέρω γω did I miss something?
Back to top
View user's profile Send private message
panakosXX
New Member
New Member


Joined: 10 Aug 2006
Posts: 64

PostPosted: Fri Aug 11, 2006 5:13 pm    Post subject: Reply with quote

Το ΜΕΤΡΟ θα σταματάει και στον σταθμό ΠΑΛΗΝΗ του ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ τον Αύγουστο.Για περισσότερα,επισκεφτείτε το site:




www.ametro.gr
Back to top
View user's profile Send private message
costas1908
New Member
New Member


Joined: 07 Jun 2006
Posts: 10
Location: Athens

PostPosted: Sun Aug 13, 2006 1:07 am    Post subject: Reply with quote

panakosXX wrote:
Το ΜΕΤΡΟ θα σταματάει και στον σταθμό ΠΑΛΗΝΗ του ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ τον Αύγουστο.Για περισσότερα,επισκεφτείτε το site:
www.ametro.gr

Ρε παιδιά αυτός ο σταθμός είναι τουλάχιστον σε κατοικημένη περιοχή, όχι σαν το Κορωπί που είναι στα χωράφια!
Βέβαια θα γίνω κουραστικός άμα μιλήσω πάλι για την τιμή του εισιτηρίου, τη συχνότητα δρομολογίων και την ώρα που κλείνει!
Τέλος πάντων!

Υ.Γ. Ξέρει κανείς αν 8α μπει καμιά νυχτερινή λεωφορειακή γραμμή που να εξυπηρετεί τη μπλε γραμμή του μετρό; Ρωτάω γιατί ήδη έχουν κάνει για την κόκκινη γραμμή και τη γραμμή του ΗΣΑΠ.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
GEO
New Member
New Member


Joined: 22 Jan 2006
Posts: 50
Location: Athens

PostPosted: Fri Aug 18, 2006 1:13 pm    Post subject: Reply with quote

Πήγα μια βόλτα στην Αθήνα χθες βράδυ.
Περιμένοντας στον σταθμό του Προαστιακού του Ν.Ηρακλείου περνάει με καθυστέρηση βέβαια ερχόμενο από Κόρινθο ένα πεντάδυμο AEG . Έμεινα !!. Είχε αρκετό κόσμο μέσα το ύψος της πλατφόρμας βόλευε για την επιβίβαση και όπως μου είπαν έχουν βάλει ένα που κάνει κάποια δρομολόγια της Κορίνθου για να σώσει την κατάσταση. Μας πάει λοιπόν σταθμό Λαρίσης και πριν καλά-καλά κατεβούμε καταφτάνει άλλο ένα AEG (γεμάτο) που εκτελούσε ICE δρομολόγιο από την Θεσσαλονίκη.
Τελικά σκέφτομαι ότι ο ΟΣΕ αν πρέπει κάποτε να γράψει τις κινήσεις σταθμούς στην Ιστορία του η δρομολόγηση των AEG πρέπει να είναι πολύ ψηλά. Θυμάμαι ένα ταξίδι το 89 για Λιανοκλάδι όταν είχαν πρωτοξεκινήσει. Έκανε τότε 2.30 ώρες και όταν βγήκα είχα πάθει πολιτισμικό σοκ. Είναι γνωστό πόσος κόσμος ήρθε κοντά στο σιδηρόδρομο εξαιτίας αυτών των τρένων.
Το έγραψα σαν φόρο τιμής βλέποντας τα ακόμη να εκτελούν οποιαδήποτε δρομολόγιο.
Τέλος πάντων πολύς κόσμος κατεβαίνει μετά στο μετρό. Που ακόμη δεν έχω καταλάβει ποιος σκέφτηκε να ΜΗΝ έχει κυλιόμενες ο σταθμός Λαρίσης για να του πώ μπράβο.(Ειρωνεία..) Περνάει ένας συρμός του μετρό σκουπίζει τα πάντα και ταχύτητα μας πάει Ακρόπολη.(Πάρτε αυτές τις πολυκατοικίες πίσω από το νέο μουσείο –έλεος)
Αν και λίγο off topic για τον περίπατο στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου μόνο λέξεις όπως μαγεία και γαλήνεμα ψυχής μου έρχονται…
Τι να πω…
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Sat Aug 26, 2006 11:15 am    Post subject: Reply with quote

με στενοχωρεί πολύ που βλέπω βαγόνια του προαστιακού να φεύγουν από αεροδρόμιο και τους σταθμούς προς "κοροπι" με έντονο Graffiti.... Evil or Very Mad , ήρθε η ώρα τους η έλλειψη μέτρον?

Ελπίζω να μην έρχει η ώρα τον Metro/ΗΣΑΠ..
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Sat Aug 26, 2006 11:33 pm    Post subject: Reply with quote

Διάβασα στο in.gr ότι η κατασκευή του σταθμού της Αγίας Παρασκευής ενδέχεται να αναβληθεί για το 2008 (αντί για 2007) αν το φθινόπωρο του 2007 διεξαχθούν βουλευτικές εκλογές. Και αυτό το ρεπορτάζ ανέφερε ότι ο χρόνος διακοπής της λειτουργίας της γραμμής θα είναι από 3 ως 6 μήνες.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Sat Aug 26, 2006 11:40 pm    Post subject: Reply with quote

sorry αν έχει ξαναειπωθεί αυτό αλλα με τους σταθμούς χολαργό και νομισματοκοπείο τι γίνετε?

και όσον αφορά την επέκταση ως αιγάλεω θα παραδοθεί κανονικά του χρόνου (απρίλη μου φαίνεται) η πάει και αυτό...?
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Sun Aug 27, 2006 12:03 am    Post subject: Reply with quote

Η επέκταση προς Αιγάλεω θα είναι έτοιμη το πρώτο τρίμηνο του 2007.

Όσο για τους δύο άλλους σταθμούς, βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία κατάθεσης προσφορών (μέχρι τις 16 Οκτωβρίου 2006) από τις εξής κοινοπραξίες:

1. ΤΕΡΝΑ Α.Ε. - ALPINE MAYREDER BAU GmbH - ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε. - POWELL E.S. INC
2. ΑΕΓΕΚ - IMPREGILO S.p.A. - ALSTOM Transport S.A.
3. ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε

Αν όλα πάνε καλά, ο ανάδοχος θα επιλεγεί μέχρι το τέλος του 2006, οι εργασίες θα ξεκινήσουν αρχές του 2007, ενώ ο σταθμός Νομισματοκοπείο θα είναι έτοιμος τέλη 2007 και ο σταθμός Χολαργός εντός του 2008.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Sun Aug 27, 2006 12:14 am    Post subject: Reply with quote

ωραία. Very Happy αυτά τα έργα του metro διπλα στην κορεατικη αγορά και στο κεραμικό για ποιον σταθμό είναι;
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Sun Aug 27, 2006 12:13 pm    Post subject: Reply with quote

Εκεί είχε αρχίσει να κατασκευάζεται ο σταθμός του Κεραμεικού αλλά εξαιτίας αρχαιολογικών ευρημάτων σταμάτησε οριστικά η κατασκευή του σταθμού το 1997. Το ημιτελές κέλυφος του σταθμού θα μετατραπεί σε υπόγειο χώρο στάθμευσης με περίπου 300 θέσεις και αναμένεται να είναι έτοιμο το 2008. Η επιφάνεια του χώρου στάθμευσης θα μετατραπεί σε πάρκο 8 στρεμμάτων.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Sun Aug 27, 2006 1:35 pm    Post subject: Reply with quote

ευχάριστα νέα, υπάρχει ελπίδα να δούμε νέα αρχαιολογικά ευρήματα η σκεπάστηκαν?
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Sun Aug 27, 2006 3:01 pm    Post subject: Reply with quote

Εν μέρει σχεδιάζεται να μετατραπεί σε αρχαιολογικό χώρο. Διάβαζα ότι κατά τις ανασκαφές για τον καταργηθέντα σταθμό ανακαλύφθηκε νεκροταφείο στο οποίο ο τρόπος της ταφής των ανθρώπων παρέπεμψε τους αρχαιολόγους στον λοιμό που θέρισε την Αθήνα κατά τη διάρκεια του Πελοποννησιακού Πολέμου, που περιέγραψε ο Θουκυδίδης. Μάλιστα, το παραπάνω σενάριο επιβεβαιώθηκε επιστημονικά με γενετική έρευνα που έγινε στο ανθρωπολογικό υλικό που ανασκάφτηκε.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 88, 89, 90  Next
Page 69 of 90

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr