View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Thu Apr 20, 2006 2:39 pm Post subject: |
|
|
Πολύ ενδιαφέρουσα θα είναι και η διαδρομή.
Φανταστείτε να κάνεις το γύρο της βόρειας Πελλοπονήσου και στο τέλος αυτού του δρόμου να στρίβεις αριστερά προς Δημητσάνα - Στεμνίτσα ( ) και να επιστρέφεις από Εθ.οδό Τριπόλεως-Κορίνθου. |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Apr 20, 2006 4:29 pm Post subject: |
|
|
Χθες διέτρεξα την Εγνατία από Θεσσαλονίκη μέχρι τον Έβρο. Έχω βγάλει πολλές φωτογραφίες και σκοπεύω να κάνω ένα φωτογραφικό οδοιπορικό σαν αυτά που κάνουν σε κάτι κινέζικα forum στο skyscrapercity... μόλις βρω χρόνο θα το κάνω
Βάζω εδώ φωτό από τρία σημεία που έχουν ενδιαφέρον πιστεύω.
Εδώ είναι το τέλος του αυτοκινητοδρόμου στην περιοχή της Νυμφόπετρας στο νομό Θεσσαλονίκης. Εν κινήσει φυσικά, μην περιμένετε ποιότητα απλώς έχω μπει στον παρακαμπήριο προς την παλιά οδό και φαίνεται η συνέχεια του υπό κατασκευή αυτοκινητοδρόμου όπου έχει μπει και άσφαλτος. Γενικά το τμήμα αυτό πάει πολύ καλά, έχει μεγάλη πρόοδο σε σχέση με πριν 1,5 μήνα που πέρασα. Ήδη έχουν προχωρήσει αρκετά και στο δύσκολο σημείο ανάμεσα στα χωριά Μικρή και Μεγάλη Βόλβη.
http://img109.imageshack.us/img109/4666/egn0373zs.jpg
Εδώ είναι το σημείο όπου η Εγνατία αρχίζει και πάλι μετά την περιοχή του Νέστου στο Βανιάνο της Ξάνθης. Η φωτογραφία είναι στο τέλος ακριβώς του αυτοκινητοδρόμου προς τα δυτικά (προς τον Νέστο δηλαδή). Δυστυχώς έχει κόντρα ήλιο και δεν φαίνονται πολλά. Απλώς να πω ότι από Χρυσούπολη μέχρι Νέστο είδα πολύ καλή πρόοδο. Εκεί στο Βανιάνο έχει χώματα πολλά σηκωμένα, αλλά δρόμο σχηματισμένο δεν είδα ακόμη.
http://img19.imageshack.us/img19/1873/egn1150wu.jpg
Εδώ είναι το τμήμα Μέστη Μάκρη πριν την Αλεξανδρούπολη που είναι 2+2 χωρίς ΛΕΑ και χωρίς διαχωριστική νησίδα. Είναι υπο κατασκευή (διαπλάτυνση για να γίνει 2+ΛΕΑ με νησίδα). τα έργα όμως έχουν ψιλοκολλήσει. Εγώ έργα είδα μόνο 2-3 χιλιόμετρα από την μεριά της Μάκρης. Πιο πριν προς Μέστη τίποτα. Δεν ξέρω γιατί έχουν κολλήσει έτσι εκεί...
http://img66.imageshack.us/img66/2673/egn1488aj.jpg |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Thu Apr 20, 2006 9:08 pm Post subject: |
|
|
Και πάλι sorry για τη σφήνα αλλά για πέστε μου ρε παιδιά, είναι λειτουργική η Εγνατία σε όλο το μήκος της; Μπορεί να τη διατρέξει κάποιος δηλαδή σε όλο το μήκος της, έστω και εάν αλλάζουν οι διατομές (Ελληνικότατο φαινόμενο) από 2+1ΛΕΑ σε 1 λωρίδα αλά κλάδο; Μπορεί να ξεκινήσει δηλαδή κάποιος από τον Εβρο σημερα να φτάσει στην Ηγουμενίτσα;
ή υπάρχουν τμήματα που δεν έχουν καν αρχίσει, ούτε προυπάρχει άλλος προγενέστερος δρόμος τος οποίου τα χνάρια να ακολουθήσει η Εγνατία με νέα διατομή, οπότε ασε καλύτερα που λέμε; |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Thu Apr 20, 2006 10:22 pm Post subject: |
|
|
αυτα τα" λειτουργικα" και τους υπολοιπους χαρακτηρισμους αστο καλυτερα. απο την ηγουμενιτσα ως τον εβρο κανεις πολλες εναλλαγες μεταξυ αυτοκινητοδρομου και καροδρομου ειναι πολυ λειτουργικο μετα την νυμφοπετρα η νταλικα να μπαινει σε ενα δρομο που ισα χωρανε 2 αμαξια το καλο ειναι πως σε 3 χρονια το αργοτερο ΟΛΗ η εγνατια θα διατρεχεται κανονικα με 2+2 λωριδες +ΛΕΑ.
ΙΟΑΝΝΙ πολυ καλο το post!!!!! θα ηθελα να ρωτησω γιατι η χαραξη ειναι προτεινομενη?????? η οριστικη καθοριζεται απο τον αναδοχο????/μηπως θα μπορουσες να μας δωσεις πληροφοριες και για τα αλλα αυτοχρηματοδοτουμενα???π.χ Ε-65.ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ, ΜΑΛΙΑΚΟΣ-ΚΛΕΙΔΙ{ δεν αφησα και κανενα } θα σου ημαστε υποχρεοι ολοι οι "αυτοκινητοδρομακηδες" οπως λεει και ο gm
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΟΡΟΥΜΙΤΕΣ |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Fri Apr 21, 2006 2:01 am Post subject: |
|
|
ioannis31 wrote: | http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/ioannis2005/44424/524335
Αφορά το Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσάκωνα (EKPPT). Σε επόμενο post ίσως δώσω και τα στοιχεία των διοδίων. |
Α ρε μπαγάσα, μας έλειψαν αυτά τα posts σου!
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
|
worldofjustice Stadium Expert
Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Fri Apr 21, 2006 1:28 pm Post subject: |
|
|
Oxi, kala ta grafei . Malista to ergo proxwraei poly grhgora
To prwto tmhma exei teleiwsei. Ta alla dyo einai se fash kataskeyhs kai to tetarto kai teleytaio dhmoprateithike prin apo ligo kairo.
To sxhma ths patras einai san mia terastia petalouda, me poly steno swma kai terastia ftera . H perimetrikh tha enwsei ta dyo akra ths polhs, xwris thn anagkh dieleyshs mesw tou kentrou.
Pio polla sto thread "erga stis ypoloipes poleis".
http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?t=387&postdays=0&postorder=asc&start=225 |
|
Back to top |
|
|
kostya Full Member
Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Apr 23, 2006 5:19 pm Post subject: |
|
|
worldofjustice wrote: |
To sxhma ths patras einai san mia terastia petalouda, me poly steno swma kai terastia ftera . H perimetrikh tha enwsei ta dyo akra ths polhs, xwris thn anagkh dieleyshs mesw tou kentrou.
|
Όπως ακριβώς και της Θεσσαλονίκης |
|
Back to top |
|
|
marin Stadium Expert
Joined: 29 Apr 2004 Posts: 1414 Location: London
|
Posted: Tue Apr 25, 2006 6:33 pm Post subject: |
|
|
Ερώτηση κρίσεως: Την κακιά σκάλα πότε λέτε να την τελειώσουν;
Δεν κατεβαίνω συχνά προς την Πελοπόννησο και είχα περίπου 1.5 χρόνο να κατέβω αλλά έτυχε να περάσω στο Ναύπλιο δυο μέρες τώρα το Πάσχα και με εκνεύρισε το θέαμα...
Δηλαδή τι τάμα ακριβώς πρέπει να κάνουμε για να τελειώσουν αυτά τα χιλιόμετρα;
ΥΓ Χριστός Ανέστη σε όλους χρόνια πολλά!
ΥΓ2 Το επόμενο τριήμερο με βλέπω να γκρινιάζω με την άλλη εθνικη... |
|
Back to top |
|
|
Nassos Full Member
Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
Posted: Tue Apr 25, 2006 10:21 pm Post subject: |
|
|
Κακιά Σκάλα? Το 2013 και βλέπουμε... |
|
Back to top |
|
|
siakabetis Stadium Expert
Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Tue Apr 25, 2006 10:32 pm Post subject: |
|
|
οχι ρε παιδια δεν νομιζω. λογικα σε κανα χρονο |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
|
Back to top |
|
|
ioannis31 Stadium Expert
Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 2:12 pm Post subject: |
|
|
marin wrote: | Ερώτηση κρίσεως: Την κακιά σκάλα πότε λέτε να την τελειώσουν;
Δεν κατεβαίνω συχνά προς την Πελοπόννησο και είχα περίπου 1.5 χρόνο να κατέβω αλλά έτυχε να περάσω στο Ναύπλιο δυο μέρες τώρα το Πάσχα και με εκνεύρισε το θέαμα...
|
Από την εικόνα που σας παρέθεσα, η ημερομηνία οριστικής παράδοσης του τμήματος Κακιάς Σκάλας - Κινέττας είναι 30-09-2006 |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Apr 28, 2006 1:34 am Post subject: |
|
|
Beethoven σήμερα στην ΕΤ3 στις ειδήσεις είπε ότι κυρήχθηκαν ανάδοχοι για τα εναπομείναντα τμήματα της Εγνατίας που είχαν δημοπρατηθεί! Έχεις κάτι υπ' όψη σου; Πάντως αν έχει γίνει μιλάμε για φοβερό νέο! Πολύ γρήγορη δημοπράτηση και πολύ γρήγορη ανάθεση!!! |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Apr 28, 2006 3:55 am Post subject: |
|
|
Ναι Superas δίκιο έχεις τώρα το είδα γιατί σήμερα είμαι και σε κατάσταση πανικού
http://www.kalimera.gr/_NEA/cat_news/preview_news_KALIMERA.asp?CATEGORY_id=64&NEWS_DATA_ID=121126
εδώ βλέπω μόνο το τμήμα Ανήλιο-Μαλακάσι αλλά λέει ότι αναδείχθηκαν και στα άλλα 2 έργα δηλ.Τ8-Περιστέρι και Στρυμονικό-Λευκώνας.Τα επίσημα χρονοδιαγράμματα της Εγνατίας έλεγαν ότι σήμερα θα άνοιγαν οι προσφορές και για τα 3 έργα,προφανώς η kalimera βαριότανε να γράψει για τα άλλα δύο ,αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω αλλά είναι βέβαια ευχάριστο είναι ότι σήμερα έληγε η προθεσμία ΥΠΟΒΟΛΗΣ των προτάσεων των εταιριών που σημαίνει ότι θα πρέπει να περάσει ένα λογικό χρονικό διάστημα μέχρι το ΥΠΕΧΩΔΕ να εξετάσει τις προσφορές και να ανακηρύξει τον προσωρινό ανάδοχο.Εδώ-όπως και με τη γέφυρα Νέστου που αναδείχθηκε ήδη ο προσωρινός ανάδοχος-δεν πρόλαβε να λήξει η προθεσμία υποβολής και αναδείχθηκε ο προσωρινός ανάδοχος!! δηλ.εν ολίγοις χωρίς σκέψη!!Πώς λειτουργεί άραγε το σύστημα??Αρκεί όντως μία μέρα για να βγάλουν απόφαση ποιος θα είναι ο προσωρινός ανάδοχος??Κι αν ναι γιατί στα μεγάλα έργα δηλ ιονία και Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα αργεί τόσο η ανάδειξη του αναδόχου??αντιγραφή από εγνατία:Ημερομηνία λήξης της προθεσμίας κατάθεσης προσφορών των ενδιαφερομένων ορίζεται η Πέμπτη 27 Απριλίου 2006 και ώρα 10:00
Σημ.Πάντως το πώς εξελίχθηκε ο 2ος κλάδος στην Κατάρα(όπως βέβαια και η μεσόγειος χάραξη) είναι κορυφαίο γεγονός τα τελευταία χρόνια στο ΥΠΕΧΩΔΕ.Φανταστείτε να είναι έτοιμα και το 2008!!
Εντωμεταξύ δημοπρατήθηκε και το 4ο κομμάτι της μίνι περιμετρικής της Πάτρας
http://www.peloponnisos.com.gr/topika/koinonika/2.asp
μπορεί να μου πει κάποιος πού κατασκευάζεται εκείνη η μεγάλη σήραγγα-η μεγαλύτερη της Ελλάδας σύμφωνα με άρθρο της ερτ-και πόσο μεγάλη είναι?
-----------
http://www.knowhow.gr/ecportal.asp?id=30982&nt=105
σχετικά μεγάλες μου φαίνονται οι εκπτώσεις |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Apr 28, 2006 6:25 pm Post subject: |
|
|
Beethoven η Τζαναβάρα της Ελευθεροτυπίας (προφανώς με κάποια αντιπολιτευτική διάθεση) αναφέρεται σε υπερβολικές εκπτώσεις στα τρία τμήματα που ανατέθηκαν. Μήπως όντως ενέχουν κινδύνους για την ποιότητα των έργων αυτές οι εκπτώσεις;
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=17827692
Πάντως το θετικό είναι ότι τα έργα γενικά προχωράνε. Έχω ενημέρωση από γνωστό μου που δουλεύει στο τμήμα Γρεβενά-Μέτσοβο και μου λέει ότι πάνε με γοργούς ρυθμούς. Με λίγη καλά θέληση θα το προλάβουν και το 2008. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Apr 28, 2006 8:32 pm Post subject: |
|
|
Οι εκπτώσεις είναι όντως κάπως υψηλές αν δεις ότι πέρυσι στο δείγμα των πρώτων 10 έργων στην εγνατία που αναδείχθηκαν με το μειοδοτικό σύστημα ο μέσος όρος εκπτώσεων ήταν κάπου γύρω στο 25%,αλλά και αυτά τα έργα είναι κάπως ακριβά για το μέγεθός τους οπότε πιθανόν να μπορούν οι εταιρείες να κόψουν αρκετά απ'τον προυπολογισμό.Αν αυτό μετά θα κοστίσει στην ποιότητα του έργου δε νομίζω γιατί κι έτσι να ναι οι έλεγχοι του ΥΠΕΧΩΔΕ είναι αυστηροί και θα κληθούν μετά οι εταιρείες να καλύψουν τις επισκευές με δικά τους αν δεν κάνω λάθος έξοδα.Αυτό που με προβληματίζει είναι αν θα είναι όντως έτοιμο το ανατολικό κομμάτι μέχρι το 2007 δηλ από Θεσ/νίκη μέχρι τέλος όπως λέει και το άρθρο.Καλά η μεσόγεια χάραξη θα είναι έτοιμη το 2008,αλλά και η γέφυρα Νέστου επίσης.Βέβαια αυτό δεν είναι και τόσο πρόβλημα αν για ένα χρόνο θα λειτουργεί η παλιά γέφυρα όπως φαντάζομαι ότι θα γίνει παραδίδοντας τα 16 χλμ στο πέρασμα του Νέστου νωρίτερα.
σημ.απ'το άρθρο...τη σήραγγα Μαλακασίου στα Γρεβενά...,ενώ άλλα 96 χλμ θα προστεθούν ως το τέλος του χρόνου...τα έχει μπερδέψει λίγο η Τζαναβάρα?? |
|
Back to top |
|
|
Dimiskour Stadium Expert
Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Sat Apr 29, 2006 9:42 pm Post subject: |
|
|
Πριν λιγο καιρο ειχα αναρωτηθει σε αυτο το φορουμ γιατι τα κρασπεδα των ελληνικων δρομων ειναι σε αθλια κατασταση και ολοι ειχαμε συμφωνησει οτι απλουστατα γινεται προχειροδουλεια με φθηνα υλικα.
Προσπαθωντας να φωτισω περισσοτερο στο θεμα, εριξα μια πιο προσεκτικη ματια στα (σε πολυ καλη κατασταση) κρασπεδα εδω στο Λονδινο. Παρατηρησα οτι χρησιμοποιουν δυο ειδων υλικα: τσιμεντο και πετρα.
Τα πετρινα κρασπεδα μου εχουν κανει ιδιαιτερη εντυπωση: στις περισσοτερες περιπτωσεις τα κομματια που χρησιμοποιουν ειναι αρκετα χοντρα και στοιβαρα και για το λογο αυτο ειναι σπανιοτατα σπασμενα. Φανταζομαι οτι ειναι σχετικα ακριβα, ωστοσο αποτελουν επενδυση αφου κρατανε για πολυ περισσοτερο καιρο.
Για να παρετε μια εικονα του τι εννοω και για να κανετε μια συγκριση με τα δικα μας τραγικα πεζοδρομια, δειτε τρεις φωτογραφιες που τραβηξα κοντα στο σπιτι μου:
Κρασπεδο 1
Κρασπεδο 2
Πανοραμικη
Μπορει για καποιους το ζητημα των κρασπεδων να ειναι αδιαφορο, ωστοσο πιστευω οτι οταν ειναι αρτια κατασκευασμενα προσδιδουν μια αλλη αισθηση στο τοπιο προσθετοντας ενα λιθαρακι στην αναβαθμιση καθε γειτονιας. Ασε που ειναι πανευκολο να φτιαχνουν, ας οψονται οι παρασκηνιακες ενεργειες ορισμενων δημαρχων και η ασυμφωνια μεταξυ ΥΠΕΧΩΔΕ και δημων για το ποιος ειναι υπευθυνος για τη συντηρηση τους...αν ειναι δυνατον... |
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Sat Apr 29, 2006 9:50 pm Post subject: |
|
|
Dimiskour wrote: | Φανταζομαι οτι ειναι σχετικα ακριβα, ωστοσο αποτελουν επενδυση αφου κρατανε για πολυ περισσοτερο καιρο.
: |
εδώ τα είπες όλα.
Εμενα προσωπικά δεν με αφήνουν καθόλου αδιάφορο, απλός φαίνεται κάποιοι προτιμούν να πληρώνουν(η να μην πληρώνουν...) τσάμπα για επισκευές συνεχεια με λεφτά του κράτους.
ps.Τι καλύτερη δουλειά τι κάναν στη ρώμη....πέτρινα είναι όλα έτσι και αλλιώς από την αρχή!
οποτε γλιτώνουν της επισκευές....οποιο διατηρήθηκε διατηρήθηκε... |
|
Back to top |
|
|
Tanash Full Member
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Sun Apr 30, 2006 12:54 am Post subject: |
|
|
Και εδώ στην Γαλλία τα ίδια. Βασικά εδώ κάνουν το εξής περίεργο: βάζουν πέτρινα κράσπεδα και τα πεζοδρόμια είναι στρωμένα με άσφαλτο.. Σε όλες τις πόλεις που έχω πάει έτσι κάνουν. Βέβαια είναι πολύ απλοϊκά, αλλά δεν είναι και άσχημα και πιστεύω είναι αρκετά πρακτικά για όταν πρόκειται να σκαφτούνε και γρήγορα επισκευάσιμα..
Κάτι άλλο που μου άρεσε, στην άκρη του δρόμου, εκεί που έχει βαθούλωμα ο δρόμος για να μαζεύονται τα νερά και να πάνε πος τους βόθρους,είναι στρωμένα με πέτρα και δίνει έναν πολύ ωραίο τόνο στον δρόμο.. |
|
Back to top |
|
|
Manchester_7 Stadium Expert
Joined: 03 Apr 2004 Posts: 800 Location: 53.3° N 2.3° W (Manchester, United Kingdom)
|
Posted: Sun Apr 30, 2006 1:05 pm Post subject: |
|
|
Σε πολλες πολεις πλεον τα πεζοδρομια στρωνονται με ασφαλτο η τσιμεντο και οχι με πλακες. Ο λογος απλος. Ειναι πιο ομοιομορφο και δεν κυνδινευουν οι πεζοι απο ατυχηματα. Μαλιστα, αυτα τα ατυχηματα κοστιζουν γιατι οι πολιτες κανουν μυνησεις στον δημο για την κακοτεχνια του πεζοδρομιου και συνηθως κερδιζουν το δικαστηριο. Οπωτε με το να χρησιμοποιουν ασφαλτο γλυτωνουν τις μυνησεις απο τις τυχον αποκολλημενες πλακες πεζοδρομιου! |
|
Back to top |
|
|
DonAlex Senior Member
Joined: 20 Mar 2004 Posts: 482 Location: Zurich
|
Posted: Sun Apr 30, 2006 1:09 pm Post subject: |
|
|
Ennoeis stin Agglia ?? Giati edw sto Londino mallon to anti8eto paratirw.
Eidika sto City, exoun yparxei polles fores opou ta asfaltostrwmena pezodromia
exoun antikatasta8ei apo poly wraies megales plakes me kati kitrinwpa kymatista sxedia.
Aaaaa...ki i teleftaia moda sto City pali, einai na strwnoun me anoixtoxrwmo toulvaki
tis diavaseis twn pezwn opou sximatizoun kai mia kourmpa gia na epivradynoun oi odigoi.
Den mporeite na fantasteite poso wraio ki omoiomorfo fainetai
Ante...stin Ellada...kalo 2150 na er8ei afti i moda
Ki afto...aaaaaaan perasei ap'to dimotiko symvoulio...to kerato mou |
|
Back to top |
|
|
Manchester_7 Stadium Expert
Joined: 03 Apr 2004 Posts: 800 Location: 53.3° N 2.3° W (Manchester, United Kingdom)
|
Posted: Sun Apr 30, 2006 1:15 pm Post subject: |
|
|
Ειδικα στο North West εχουν αρχισει και εφαρμοζουν την ασφαλτο στα πεζοδρομια στις περισσοτερες πολεις. Ειχα δει ενα ρεπορταζ σχετικα με το θεμα και εκει ειχα ακουσει οτι εχει ανεβει κατακορυφα ο αριθμος μημυσεων προς τους δημους εξ αιτιας τραυματισμων και γι αυτο αντικαθισταται απο τις πλακες (στα περισσοτερα σημεια) για να ειναι πιο cost effective. Βεβαια, στο κεντρο της πολης, στα περισσοτερα σημεια υπαρχνουν πλακες στα πεζοδρομια, αλλα φανταζομαι οτι ειναι πιο ευκολο να συντηρει ενας δημος τις πλακες που βρισκονται στο κεντρο της πολης παρα σε ολο τον δημο. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Apr 30, 2006 9:28 pm Post subject: |
|
|
Και στη Βιέννη το ίδιο,χοντρό πέτρινο κράσπεδο και πεζοδρόμιο στρωμένο με άσφαλτο.Το αυλάκι απορροής κάτω απ'το κράσπεδο ή είναι πολύ ευθυγραμμισμένο με το δρόμο ή δεν υπάρχει καθόλου οπότε καταλαβαίνω ότι υπάρχει η ανάλογη κλίση στο οδόστρωμα του δρόμου για απορροή των νερών.Αλλά αυτό που δε μου δίνει ωραία εντύπωση και με έχει εκνευρίσει κι ας λέμε ότι είναι πιο πρακτικά τα ασφαλτοστρωμένα πεζοδρόμια είναι ότι από τον τοίχο του κτηρίου(σκέτα τσιμεντοκούτια )ξεκινάει χρώμα μαύρο,συνεχίζει γκρι(το κράσπεδο) και πάλι μαύρο! Δηλ κι η Βιέννη μεσ το τσιμέντο και τη μαυρίλα όχι ότι έχει καυσαέριο αλλά πέρα απ'τους μελετημένους χώρους πρασίνου δεν υπάρχει ούτε χόρτο που να βγαίνει τυχαία κάπου αφού είναι παντού στρωμένη με τσιμέντο,οπότε ένα πλακώστρωτο και χρωματιστό πεζοδρόμιο δε βλάπτει και σπάει τη μονοτονία της ασφάλτου και του τσιμέντου το οποίο βέβαια δεν μπορείς να χρωματίσεις Βγήκα και λίγο εκτός θέματος αλλά θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση στο τόπικ της αρχιτεκτονικής. |
|
Back to top |
|
|
plati Junior Member
Joined: 21 Mar 2006 Posts: 125
|
Posted: Mon May 01, 2006 1:23 am Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | τη μονοτονία της ασφάλτου και του τσιμέντου το οποίο βέβαια δεν μπορείς να χρωματίσεις Βγήκα και λίγο εκτός θέματος αλλά θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση στο τόπικ της αρχιτεκτονικής. |
Για το τσιμέντο που λες υπάρχουν ειδικά χρώματα σε σκόνη που ρίχνονται τη στιγμή που έχει στρωθεί το τσιμέντο και όταν στεγνώσει του ρίχνουν και ένα γυαλιστικό και φαίνεται αρκετά καλό.
Παραδείματα : το Village Park στου Ρέντη (όλα τα εξωτερικά πατώματα)
αρκετοί πεζόδρομοι σε δήμους ανα την Ελλάδα χρησιμοποιουν αυτου του είδος το στρώσιμο ,δηλαδοί ενιαίο πεζοδρόμιο με χαράγματα σε διάφορα σχέδια.
Πάντως ένα μειονέκτημα του είναι πώς όταν για κάποιο λόγο πρέπει να σκάψεις στο πεζοδρόμιο είναι λίγο σύσκολη η απόκατασταση της ''τρύπας'' γιατί αν θέλεις να κάνεις σωστή δουλεία και να το κάνεις όπως πρίν θα παιδευτείς αρκετά. |
|
Back to top |
|
|
|