stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Feb 21, 2006 9:09 pm    Post subject: Reply with quote

φωτό από εγνατία:
παράκαμψη Γρεβενών εσωτερικός δακτύλιος
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/egnatia_grev_mets2.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/egnatia_grev_mets3.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/egnatia_grev_mets1.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/egnatia_grev_mets.jpg
θα έχει πλάτος 9 μ(2 επί 3,75μ και αμφίπλευρο έρισμα 0,75μ) και σκοπό έχει να απορροφάει την κίνηση μέσα απ'τα Γρεβενά απ'τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν την εγνατία και πηγαίνουν προς Μέτσοβο και Καλαμπάκα.
εξωτερικός δακτύλιος(η κανονική παράκαμψη)
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/Egnantia_Grevena.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/Egnantia_Grevena1.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/asfaltika_egnantia11.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/asfaltika_egnantia8par.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/asfaltika_egnantia1Grevena.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/asfaltika_egnantia10Grevena.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/asfaltika_egnantia6Grevena.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/asfaltika_egnantia2Grevena.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/asfaltikaegnatia_Grevena.jpg
από το Γρεβενιώτικο
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/asfaltika_egnantia5Grevena.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/asfaltika_egnantia7Grevena.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/greveniotikos.jpg
έτσι όπως το βλέπω από δω θα μπορούσαν να κάνουν την κοιλάδα μέχρι απέναντι ένα ισάδι χωρίς αυτή την κατηφόρα σαν το Μιγιώ ένα πράμα Laughing Wink Θα ταν δε θα ταν 3-4 χλμ η γέφυρα Shocked Shocked Surprised
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/asfaltika_egnantia9Grevena.jpg
άλλες γέφυρες
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/metsobo.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/kristalopigi_2.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/kristalopigi_1.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/bridge-Mesobouniou_s.jpg
(κάποιες φωτογραφίες είναι ασπρόμαυρες γιατί έχουν ανασυρθεί απ'το μακρυνό παρελθόν Rolling Eyes Rolling Eyes)

άσχετα τμήματα και κάτι ωραίοι χάρτες
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/Egnantia_Grevena_Kozani2.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/Egnantia_Grevena_Kozani1.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/Egnantia_Grevena_Kozani.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/egnatiapolymylos-Leykopetra.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/egnatiaLeykopetra-Beroia.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/egnatiakrystallopigi-Ag.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/egnatiaigoumenitsa-neoxwri.jpg

και η μεγάλη έκπληξη:
H ΣΗΡΑΓΓΑ ΜΑΛΑΚΑΣΙΟΥ Γ !!! Very Happy Very Happy Laughing Cool
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/malakasi_c2.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Feb 22, 2006 9:39 am    Post subject: Reply with quote

Beethoven wrote:
φωτό από εγνατία:
παράκαμψη Γρεβενών εσωτερικός δακτύλιος
......
θα έχει πλάτος 9 μ(2 επί 3,75μ και αμφίπλευρο έρισμα 0,75μ) και σκοπό έχει να απορροφάει την κίνηση μέσα απ'τα Γρεβενά απ'τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν την εγνατία και πηγαίνουν προς Μέτσοβο και Καλαμπάκα.


Έχει δοθεί στη κυκλοφορία αυτός ο δρόμος εδώ και κανά χρόνο (τουλάχιστον εγώ τον τελευταίο χρόνο τον χρησιμοποίησα πολλές φορές. Μπορεί να έχει και περισσότερο).

ΥΓ. Πολύ ωραίοι χάρτες!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Feb 23, 2006 6:15 pm    Post subject: Reply with quote

Δημοπρατείται σήμερα στο ΥΠΕΧΩΔΕ, το έργο της αποκατάστασης των ζημιών που προξένησαν οι κατολισθήσεις το τμήμα Παραδεισίων - Τσακώνας του αυτοκινητοδρόμου Τρίπολης - Καλαμάτας, πριν τρία χρόνια. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 110 εκατομμύρια ευρώ. Λόγω της απεργίας των μηχανικών εκφράζονται φόβοι ότι η δημοπρασία θα αναβληθεί.
http://www.peloponnisos.com.gr/perifer/index.asp
Eνστάσεις για τη χάραξη της ιονίας στα Βραχναίικα.Δηλαδή αν ζητάμε ένα απλό κανονικό αυτοκ/μο με τυπική διατομή 2+ΛΕΑ πλάτους πλάτους όχι πάνω από 22μ. είμαστε απαιτητικοί? Rolling Eyes Να υπενθυμίσω ότι τώρα στην εγνατία βρίσκεται σε εξέλιξη εργολαβία στο τμήμα Μέστη-Μάκρη για ΔΙΑΠΛΑΤΥΝΣΗ της οδού απ'τα 19,5μ στα 22μ.Θα μου πείτε ότι και ο δρόμος Τρίπολη-Καλαμάτα έχει 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση,ο οποίος ήταν απ'τους πρώτους αυτοκ/μους στην Ελλάδα που κατασκευάζονταν(απ'το 1985) και ο οποίος είναι χαραγμένος σε πολύ δυσκολότερο έδαφος.Από απλή περιέργεια οι ευρωπαικές προδιαγραφές τι ορίζουν για ένα τυπικό αυτοκ/μο?Εγώ πιστεύω ότι ο δρόμος έπρεπε να σχεδιαστεί και λωρίδα έκτακτης ανάγκης.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Feb 23, 2006 6:18 pm    Post subject: Reply with quote

Απ' ότι ξέρω πάντως στη Νότια Ιταλία και στη Σικελία υπάρχουν εκτεταμένα τμήματα χαρακτηρισμένα ως αυτοκινητόδρομοι με 2+2 λωρίδες χωρίς ΛΕΑ. Μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει;
Back to top
View user's profile Send private message
g3orge
Full Member
Full Member


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 333
Location: Middlesbrough

PostPosted: Thu Feb 23, 2006 6:29 pm    Post subject: Reply with quote

Το ίδιο ισχύει και σε ορισμένους αυτοκινητοδρόμους της Γερμανίας, κυρίως σε περιοχές της πρώην Ανατολικής Γερμανίας.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Fri Feb 24, 2006 12:51 am    Post subject: Reply with quote

Δινω μια ενδιαφερουσα συνδεση που νομιζω δεν εχει δοθει ξανα
http://observatory.egnatia.gr/index.htm
Μπορει κανεισ να παρει μια καλη ιδεα γιατι η Εγνατια ειναι το κορυφαιο Εργο της χωρας και γιατι η ''Εγνατια οδος ΑΕ'' ειναι μια απο τις καλυτερες δημοσιες επιχειρησεις

Αν δεν βαριεστε κατεβαστε και τις δυο εκθεσεις για τα αποτελεσματα που θα εχει η Εγνατια στην Βορεια Ελλαδα και τις αλλαγες που θα επιφερει ειναι λιγο μεγαλα και γραμμενα σε τεχνικη γλωσσα αλλα αξιζουν.
http://observatory.egnatia.gr/reports/1st_impact_report_03-05.pdf
http://observatory.egnatia.gr/reports/2nd_results_report_2005.pdf
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Feb 24, 2006 1:35 pm    Post subject: Reply with quote

Από ερτ.Εντός των προσεχών ημερών δημοπρατείται το τμήμα Ανισόπεδος Κόμβος Αράχθου - Ανισόπεδος κόμβος Περιστερίου προϋπολογισμού 125 εκ. ευρώ στο οποίο εντάσσεται ο συνδετήριος δρόμος Εγνατίας οδού με την περιοχή Ζαγορίου, με νέα χάραξη και προϋπολογισμό μεγαλύτερο των 3 εκ. ευρώ. Το συνδετήριο τμήμα μήκους 7 χιλ. ξεκινά από τον κόμβο Αράχθου έως τον υφιστάμενο οδικό άξονα Μπαλντούμα - Μηλιωτάδες - Γρεβενίτι στο ύψος των οικισμών Φτέρη - Ιτέα στο Ανατολικό Ζαγόρι και θα αποτελέσει παράπλευρο οδικό δίκτυο της Εγνατίας. "¶λλο ένα σημαντικό έργο το νομό Ιωνανίνων παίρνει σάρκα και οστά" δήλωσε ο υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Καλογιάννης για τη θετική εξέλιξη του θέματος.
Επιτέλους πάει κι αυτό,άντε και το Μέτσοβο-Μαλακάσι κι είμαστε κομπλέ.Πολύ σημαντικό έργο και ο συνδετήριος για τον τουρισμό.
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Feb 24, 2006 2:06 pm    Post subject: Reply with quote

Beethoven το Μέτσοβο-Μαλακάσι είχα την εντύπωση ότι κατασκευάζεται με μονό κλάδο. Δεν έχει δημοπρατηθεί καν ακόμη;;;
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Feb 24, 2006 2:07 pm    Post subject: Reply with quote

Τώρα που το λες, στην έξοδο του δεύτερου τούνελ (πηγαίνοντας προς Μέτσοβο) πριν το Περιστέρι (γαμώ τις περιγραφές, ελπίζω να καταλάβατε), ακριβώς εκεί που αρχίζει δηλαδή το μικρό τμήμα της Εγνατίας που δεν είχε δημοπρατηθεί, εδώ και χρόνια είχα παρατηρήσει ένα μονό τούνελ που ξεκινούσε "κάθετα" στην κατεύθυνση της Εγνατίας και αναρωτιώμουνα σε τι χρησιμεύει. Μάλλον θα περνά τον ορεινό όγκο και θα βγαίνει στα Ζαγοροχώρια.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Feb 24, 2006 6:40 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτό το τούνελ μήπως εξυπηρετεί τον κόμβο Περιστερίου δηλ.όπως είναι και στον κόμβο Μετσόβου προς έξοδο για Μέτσοβο δηλ.κατασκευάστηκε πακέτο με τον κόμβο Περιστερίου αν και δεν έχω υπόψι μου για κάτι τέτοιο(βασικά δεν κατάλαβα για ποιο δεύτερο τούνελ μιλάς Confused Laughing )αλλά και πάλι δεν έχω ακούσει ότι φτιάχτηκε κάποιο συνδετικό τούνελ με γύρω περιοχές που δεν ανήκει στην εγνατία,σίγουρα είναι κάθετο της εγνατίας Ή λέω μήπως επειδή το τμήμα εκεί δημοπρατήθηκε απ'το 2002 ή 2003(το ¶ραχθος-Περιστέρι μήκους 8,7 χλμ περίπου,στην egnatia δεν αναγράφεται πια) και τελικά απ'αυτά κατασκευάστηκαν μόνο τα 3,3 και τα υπόλοιπα θα τα μελετούσαν πάλι και είναι τα τωρινά υπόλοιπα 5 χλμ που θα δημοπρατηθούν και ίσως φτιάχτηκε και καμιά σήραγγα έτσι και μετά ακυρώθηκε.Δηλ.τα τμήματα έχουν ως εξής:αντιγραφή από εποαλαα.
¶ραχθος –σήραγγα Τ8 (δυτικό μέτωπο), μήκους 3,3 χλμ. Υπό κατασκευή. Προβλεπόμενος χρόνος ολοκλήρωσης τέλος του 2004. Η απόδοσή του όμως στην κυκλοφορία θα καθυστερήσει μέχρι την ολοκλήρωση των εκατέρωθεν αυτού τμημάτων (γέφυρα Αράχθου, σήραγγα Τ8 έως Α/Κ Περιστερίου).
Το τμήμα από τέλος σήραγγας Τ8 μέχρι Α/Κ Περιστερίου, μήκους 4,4 χλμ. βρίσκεται υπό μελέτη. Προβλεπόμενος χρόνος δημοπράτησης αρχές 2005.

supera to τμήμα αυτό κατασκευάζεται όντως με διατομή ταχείας κυκλοφορίας με 2+2 λωρίδες χωρίς στηθαίο και 3 μονές σήραγγες του Μετσόβου και άλλες 2 μικρές(μήκους 500μ η κάθε μια! Rolling Eyes )ιδού η μια του Μαλακασίου Β πιο πάνω η (η άλλη είναι η Κωσταράκου) και περιλαμβάνεται στη σύμβαση Μέτσοβο-Παναγιά που ανατέθηκε το 2004(σ'αυτή τη σύμβαση περιλαμβάνεται και η πασίγνωστη γέφυρα Μετσοβίτικου).
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/Egnatia_West-049.jpg
Αυτή η σήραγγα μονή μου φαίνεται,μπορεί να είναι μία απ'αυτές.
Η σήραγγα Μετσόβου η Τ8 και η Νέα Ανηλίου πριν τη Μετσόβου που ευτυχώς κατασκευάζεται διπλή.
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/Metsovotunel.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/T8.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/P0002204_800T8.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/Avnlio.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/Projekt-Anilio.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Sat Feb 25, 2006 7:30 pm    Post subject: Reply with quote

Οι επεκτάσεις των οδικών της Αθήνας
http://www.hri.org/E/2000/00-10-03.dir/keimena/economy/fin9.htm
4,5 χλμ. θα είναι μόνο η σήραγγα?Θα γίνει και κάποια υπογειοποίηση στο αστικό μέρος (κάπου το άκουσα)εκεί στη Δάφνη και Ηλιούπολη για τη σύνδεση με την Ποσειδώνος?Ένας χάρτης με κάποια έργα.
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/epektaseis.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Feb 27, 2006 9:15 am    Post subject: Reply with quote

Beethoven wrote:
Αυτό το τούνελ μήπως εξυπηρετεί τον κόμβο Περιστερίου δηλ.όπως είναι και στον κόμβο Μετσόβου προς έξοδο για Μέτσοβο δηλ.κατασκευάστηκε πακέτο με τον κόμβο Περιστερίου αν και δεν έχω υπόψι μου για κάτι τέτοιο(βασικά δεν κατάλαβα για ποιο δεύτερο τούνελ μιλάς Confused Laughing )αλλά και πάλι δεν έχω ακούσει ότι φτιάχτηκε κάποιο συνδετικό τούνελ με γύρω περιοχές που δεν ανήκει στην εγνατία,σίγουρα είναι κάθετο της εγνατίας


Κόμβος Περιστερίου, είναι αυτός που βρίσκεται στο τέλος του Μέτσοβο-Περιστέρι που δόθηκε ήδη, και είναι 4,4 χλμ πιο πέρα. Δε θα υπάρχει και άλλος κόμβος τόσο κοντά και χωρίς να υπάρχει καν κάποιο χωριό εκεί (εκτός και αν όντως πηγαίνει από κει για Ζαγοροχώρια Rolling Eyes ). Χμ. Υποθέσεις κάνουμε.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Mon Feb 27, 2006 2:16 pm    Post subject: Reply with quote

Μαλλιακός-Κλειδί: http://www.kalimera.gr/_NEA/cat_news/preview_news_KALIMERA.asp?CATEGORY_id=64&NEWS_DATA_ID=113860
από ερτ.Σήμερα θα πραγματοποιηθεί τελικά η δημοπρασία για την ανάθεση του έργου της αποκατάστασης των ζημιών στο τμήμα Παραδεισίων – Τσακώνας του αυτοκινητοδρόμου Τρίπολης – Καλαμάτας. Η δημοπρασία ήταν να γίνει την Πέμπτη στο ΥΠΕΧΩΔΕ αλλά δεν πραγματοποιήθηκε λόγω της απεργίας των μηχανικών. Μετά από παραστάσεις το διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Μηχανικών Δημοσίων Υπαλλήλων (ΕΜΔΥΔΑΣ) αποφάσισε η δημοπρασία να γίνει σήμερα. Να θυμίσουμε ότι ο δρόμος καταστράφηκε από κατολισθήσεις πριν 3 χρόνια και η επισκευή του θα κοστίσει 110 εκατομμύρια ευρώ.
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Tue Feb 28, 2006 11:14 am    Post subject: Reply with quote

http://www.knowhow.gr/ecPage.asp?id=29467&nt=105
προσωρινος αναδοχος στον αξονα καλαματα τσακωνα
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Feb 28, 2006 5:14 pm    Post subject: Reply with quote

Ενημέρωση απ'την εγνατία
http://www.egnatia.gr/flash/progress_gr.html ημεσόγεια χάραξη θεωρείται ήδη υπό κατασκευή.
http://www.egnatia.gr/flash/project_vertaxismore260_gr.html
πολύ ενδιαφέρον ότι στον Δερβένι-Προμαχώνα τμήμα Δερβένι-Δορκάδα προβλέπεται να παραδωθούν ήδη 10 χλμ.τον Οκτώβριο δηλ. 1 ΜΟΛΙΣ ΧΡΟΝΟ απ'την υπογραφή της σύμβασης και άλλα 10 τον επόμενο Ιούνιο δηλ.χρόνοι απίστευτοι! Shocked Shocked Αυτό είναι πολύ ευχάριστο γιατί με την ίδια ταχύτητα μπορούν να ολοκληρωθούν και άλλα έργα που ανατίθενται τώρα.
Back to top
View user's profile Send private message
g3orge
Full Member
Full Member


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 333
Location: Middlesbrough

PostPosted: Fri Mar 03, 2006 5:44 am    Post subject: Reply with quote

Ολοκληρωμένο πρόγραμμα δράσεων και παρεμβάσεων για την αύξηση της οδικής ασφάλειας στη χώρα, προϋπολογισμού 90 εκατ. ευρώ, προωθεί το ΥΠΕΧΩΔΕ.

1. Η υλοποίηση συγκεκριμένων παρεμβάσεων άμεσης απόδοσης (σε σήμανση, στηθαία, διαγραμμίσεις, πινακίδες, ηλεκτροφωτισμό, ασφαλτοτάπητα) σε εντοπισμένες επικίνδυνες θέσεις του εθνικού οδικού δικτύου, προϋπολογισμού 64,6 εκατ. ευρώ.
2. Η παρακολούθηση της οδηγικής συμπεριφοράς στο εθνικό οδικό δίκτυο με την τοποθέτηση ηλεκτρονικών μέσων (ραντάρ) σε 400 σημεία.
3. Ο καθορισμός αξιόπιστων ορίων ταχύτητας στο εθνικό δίκτυο.
4. Η κωδικοποίηση και εφαρμογή νέας χιλιομέτρησης του εθνικού οδικού δικτύου.
5. Η δημιουργία ηλεκτρονικού μητρώου οδών.
6. Η προώθηση δράσεων αύξησης της οδικής ασφάλειας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη προϋπολογισμού 8,5 εκατ. ευρώ.

Ο υπουργός χαρακτήρισε το θέμα της οδικής ασφάλειας ως εθνικής σημασίας ζήτημα, προσθέτοντας ότι τα τελευταία χρόνια, υπάρχει μείωση του αριθμού των νεκρών από τροχαία ατυχήματα.

http://www.in.gr/
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Mar 03, 2006 7:03 pm    Post subject: Reply with quote

Προχωρούν τα έργα στην εγνατία δημοπράτηση τμημάτων στον Θεσ/νίκη-Προμαχώνας Very Happy
http://www.egnatia.gr/flash/news_announcements2_20060303a.html
http://www.egnatia.gr/flash/news_announcements2_20060303b.html

ερτ.Υπεγράφη προχθές η σύμβαση ανάθεσης στην τεχνική εταιρεία "ΤΟΜΗ- ΕΛΤΕΡ" των έργων κατασκευής των οδικών προσβάσεων στη σήραγγα Ραψομμάτη, στον εθνικό δρόμο Τρίπολης - Καλαμάτας. Ο προϋπολογισμός των έργων ανέρχεται σε 44 εκατομμύρια ευρώ.
Back to top
View user's profile Send private message
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Fri Mar 03, 2006 11:28 pm    Post subject: Reply with quote

Eθνικά... μερεμέτια - Pυθμιζόμενος φωτισμός και κάμερες στο σκηνικό των εθνικών οδών
Back to top
View user's profile Send private message
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Tue Mar 07, 2006 1:36 am    Post subject: Reply with quote

Οπως ολα δειχνουν η ΕΓΝΑΤΙΑ θα ειναι ΕΤΟΙΜΗ το 2008 σε ολο το μηκος της. Το μεγαλο θεμα ομως που παραμενει ανοιχτο ειναι οι καθετες προσβασεις. Θα κανω εναν μινι απολογισμο στις εξελιξεις και παρακαλω οποιος ξερει περισσοτερα να συμπληρωσει γιατι το θεμα δεν το ξερω πολυ καλα.
1) Κακαβια-Γιαννενα σε επιπεδο μελετων δεν εχει ενταχθει σε καποιο χρηματοδοτικο προγραμμα

2) Σιατιστα-Ιεροπηγη αρκετα τμηματα υπο κατασκευη καποια ολοκληρωμενα και το τελευταιο κομματι υπο μελετη(γενικως σε καλο επιπεδο)

3)Κοζανη-ΝικηΔεν γνωριζω καμια εξελιξη η εργασια

4) Θεσσαλονικη- ΕυζωνοιΣε σταδιο προμελετης

5)Θεσσαλονικη-ΠρομαχωναςΣχεδον ολος ο αξονας υπο
κατασκευη


6)Καβαλα-ΕλληνοβουλγαρικαΚαμια εξελιξη απο οτι γνωριζω

7)Κομοτινη-Εχινος
8} Ξανθη-Νυμφαια και οι δυο σε πολυ αρχικο σταδιο και υπογραφες συμβασεων με Βουλγαρια

9)Αλεξανδρουπολη-Ορεστιαδα Σχεδον ετοιμος

Επισης αν μπορει καποιος να μου ξεκαθαρισει αν τα εργα που ηδη κατασκευαζονται θα εχουν μορφη αυτοκινητοδρομου η απλα και μονο το πλατος αυτου.
Back to top
View user's profile Send private message
g3orge
Full Member
Full Member


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 333
Location: Middlesbrough

PostPosted: Tue Mar 07, 2006 2:46 am    Post subject: Reply with quote

Arrow tonibest24

- ΚΑΘΕΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΣΙΑΤΙΣΤΑ - ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΠΗΓΗ / ΙΕΡΟΠΗΓΗ
Ο ¶ξονας έχει συνολικό μήκος περίπου 81 χλμ. Μελετάται και κατασκευάζεται με διατομή τετράιχνου αυτοκινητοδρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και Λωρίδα ΄Εκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) ανα κατεύθυνση.

- ΚΑΘΕΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΣΕΡΡΕΣ-ΠΡΟΜΑΧΩΝΑΣ
Ο άξονας αυτός θα έχει συνολικό μήκος 96 χλμ. και κατασκευάζεται με διατομή τετράιχνου αυτοκινητοδρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και Λωρίδα ΄Εκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) ανα κατεύθυνση.

- ΚΑΘΕΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΑΡΔΑΝΙΟ - ΟΡΜΕΝΙΟ - ΕΛΛΗΝΟΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ
Συνολικό μήκος άξονα 124 χλμ. Κατασκευάζεται με χαρακτηριστικά κλειστής οδού ταχείας κυκλοφορίας με μία λωρίδα κυκλοφορίας και λωρίδα έκτακτης ανάγκης 2 x (1+ΛΕΑ) ανά κατεύθυνση.

Αυτοί είναι οι τρεις βασικοί άξονες. Για τους υπόλοιπους δε βρήκα πληροφορίες και δεν γνωρίζω.

Αν και έχουν ήδη post-άρει το link, ρίξε μια ματιά στον χάρτη με την πρόοδο του έργου:
http://www.egnatia.gr/flash/images/PS_JANUARY_2006.jpg

Και εδώ η πρόοδος:
http://www.egnatia.gr/flash/progress_vert_gr.html
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
tonibest24
Junior Member
Junior Member


Joined: 13 Oct 2005
Posts: 130
Location: London

PostPosted: Tue Mar 07, 2006 3:10 am    Post subject: Reply with quote

Arrow thanκs GEORGE

Το site της εγνατιας το εχω ψαξει αλλα περα των 3 αξονων που ανεφερες ετερον ουδεν για αυτο και εκανα το ποστ μηπως κανα τσακαλι εχει καμια''εξωτερικη'' πηγη
Back to top
View user's profile Send private message
jnathan7
New Member
New Member


Joined: 22 Feb 2006
Posts: 12
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Mar 07, 2006 12:11 pm    Post subject: Reply with quote

tonibest24: "... Το μεγαλο θεμα ομως που παραμενει ανοιχτο ειναι οι καθετες προσβασεις. Θα κανω εναν μινι απολογισμο στις εξελιξεις και παρακαλω οποιος ξερει περισσοτερα να συμπληρωσει γιατι το θεμα δεν το ξερω πολυ καλα...
..............
3)Κοζανη-Νικη Δεν γνωριζω καμια εξελιξη η εργασια..."


Αυτό είναι το πρώτο μου post. Χαιρετίζω τα ευγενή σας αισθήματα για πρόοδο και βελτίωση αυτού του τόπου, όπως τα δηλώνετε μεσα απο το forum. Αναφορικά με το θέμα που έθιξε ο tonibest24, έχω να πώ τα εξής:

Η πατρίδα μου είναι η Πτολεμαιδα (περίπου 40.000 κατ. - Απογρ. 2001). Εδω και -περιπου- ενάμιση χρόνο έχει ολοκληρωθει η οδική σύνδεση Κοζάνης (περ. 50.000 κατ) - Πτολεμαίδας (νέα χάραξη) με χαρακτηριστικά "ημι-αυτοκινητοδρόμου". Για να είμαι πιο συγκεκριμένος:
-Μήκος δρόμου: 28 km
-Διατομή: Περίπου 16 m
-2+2 Λωρίδες ΧΩΡΙΣ Λ.Ε.Α.!!
-Διαχωριστικό στηθαίο (όχι νησίδα- όπως δυστυχώς σε όλη την Εγνατία η οποία διατρέχει τη Δ. Μακεδονία) τυπου "New Jersey".
-4 ανισόπεδοι κόμβοι.
-Σήμανση με μεγάλες "πράσινες" πινακίδες αυτοκινητοδρόμου

Ωστόσο ο συγκεκριμένος δρόμος απο την Πτολεμαίδα μέχρι τον κόμβο Φλώρινας (περίπου 50 km) μετατρέπεται σε συνηθισμένη εθνική οδό δεκαετίας '70 (1λωρίδα ανα κλάδο + ΛΕΑ, ανισόπεδοι κόμβοι, ανυπαρξία στηθαίου, σήμανση με "μπλέ" πινακίδες κτλ... -όπως ο κάθετος οδικός άξονας Αρδάνιο - Ορμένιο). Απο Φλώρινα για Νίκη δε γνωρίζω περεταίρω...
... Τέλος πάντων, πάλι καλά να λέμε αν λάβουμε υπόψη οτι για παρα πολλά χρόνια η περιοχή ήταν εγκατελειμένη με άθλιο οδικό δίκτυο.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Mar 07, 2006 4:19 pm    Post subject: Reply with quote

Το τμήμα Φλώρινα-Νίκη μήκους 12 χλμ(?)δημοπρατήθηκε στις 29/10/2003 απεμπλάκει στις 10/2/2005 και για να κοστίζει 32.188.000 ευρώ φαντάζομαι ότι θα διαθέτει διατομή 2+2 ανά κατεύθυνση.Αλλά μου κάνει εντύπωση που το τμήμα μέχρι την Πτολεμαίδα έιναι σχεδόν αυτοκ/μος!Όταν λες στηθαίο New Jersey εννοείς το στηθαίο από μπετόν?(άρα νησίδα?)
Για τον άξονα Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι το τμήμα Αγ.Αθανάσιος-Πολύκαστρο απομένει νομίζω να κατασκευαστεί και το οποίο βρίσκεται απ'το Κλειδί-Εύζωνοι υπό μελέτη για το Δ ΚΠΣ.Επίσης χρηματοδοτούμε με 235.000.000 ευρώ περ.την κατασκευή του τμήματος του ¶ξονα 10(καταλήγει στη Θεσσαλονίκη)Νις-σύνορα Σερβίας-ΠΓΔΜ. http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_100021_14/05/2005_143644
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_100022_14/05/2005_143552
Για τον Κομοτηνή-Νυμφαία νομίζω έχει ήδη κατασκευαστεί απλός δρόμος δεν θυμάμαι πού το διάβασα.Στον Ιωάννινα-Κακαβιά βρίσκονται 2 εργολαβίες σε εξέλιξη στο τμήμα Κακαβιά-Καλπάκι για κατασκευή-βελτίωση δρόμου με 1+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και με πρόβλεψη μετατροπής του στο μέλλον σε αυτοκ/μο.Αλλά ούτως ή άλλως το τμήμα παράκαμψη Ιωαννίνων-Κακαβιά θα κατασκευαστεί αυτοκ/μος απλά δεν έγινε πακέτο με την Ιονία(όπως ήταν να γίνει)για να μην καθυστερήσει η ιονία λόγω προσφυγών για την παράκαμψη.
Back to top
View user's profile Send private message
g3orge
Full Member
Full Member


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 333
Location: Middlesbrough

PostPosted: Tue Mar 07, 2006 10:53 pm    Post subject: Reply with quote

Κάνω εδώ αυτό το post, επειδή ίσως να αποδεικνύει πόσο σημαντικά είναι τα οδικά έργα...

"Είκοσι δύο άτομα έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο και άλλοι 256 τραυματίστηκαν κατά την έξοδο του εορταστικού τριημέρου της Αποκριάς. Σε ολόκληρη τη χώρα σημειώθηκαν 167 τροχαία ατυχήματα, δηλαδή επτά λιγότερα σε σχέση με την αντίστοιχη έξοδο πέρυσι. Κανένα θανατηφόρο τροχαίο δεν σημειώθηκε στην εθνική οδό Πατρών-Αθηνών-Θεσσαλονίκης."

Πιστεύω, ότι τα οδικά έργα που έχουν γίνει στον ΠΑΘΕ τα τελευταία χρόνια σίγουρα αποτελούν έναν από τους λόγους που δε σημειώθηκε κανένα θανατηφόρο ατύχημα σε αυτόν τον οδικό άξονα της χώρας.

http://www.in.gr
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Tue Mar 07, 2006 11:21 pm    Post subject: Reply with quote

πανω σε αυτο πιστευω οτι υπαρχει ενας μειωμενος ρυθμος θανατηφορων τροχαιων και αυτο εχει να κανει πολυ με την ασφαλεια και ποιοτητα του οδικου δικτυου αφου και οι μεγαλυτερες τραγωδιες εχουν γινει στα μηασφαλοι σημεια. λογικα με την ολοκληρωση των οδικων εργων και τα εργα ΟΣΕ ισως και εκει κερδισουμε κατι. τουλαχιστον ευτο εγω πιστευω
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 152, 153, 154  Next
Page 55 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr