View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Feb 22, 2006 9:39 am Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | φωτό από εγνατία:
παράκαμψη Γρεβενών εσωτερικός δακτύλιος
......
θα έχει πλάτος 9 μ(2 επί 3,75μ και αμφίπλευρο έρισμα 0,75μ) και σκοπό έχει να απορροφάει την κίνηση μέσα απ'τα Γρεβενά απ'τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν την εγνατία και πηγαίνουν προς Μέτσοβο και Καλαμπάκα.
|
Έχει δοθεί στη κυκλοφορία αυτός ο δρόμος εδώ και κανά χρόνο (τουλάχιστον εγώ τον τελευταίο χρόνο τον χρησιμοποίησα πολλές φορές. Μπορεί να έχει και περισσότερο).
ΥΓ. Πολύ ωραίοι χάρτες!! |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Feb 23, 2006 6:15 pm Post subject: |
|
|
Δημοπρατείται σήμερα στο ΥΠΕΧΩΔΕ, το έργο της αποκατάστασης των ζημιών που προξένησαν οι κατολισθήσεις το τμήμα Παραδεισίων - Τσακώνας του αυτοκινητοδρόμου Τρίπολης - Καλαμάτας, πριν τρία χρόνια. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 110 εκατομμύρια ευρώ. Λόγω της απεργίας των μηχανικών εκφράζονται φόβοι ότι η δημοπρασία θα αναβληθεί.
http://www.peloponnisos.com.gr/perifer/index.asp
Eνστάσεις για τη χάραξη της ιονίας στα Βραχναίικα.Δηλαδή αν ζητάμε ένα απλό κανονικό αυτοκ/μο με τυπική διατομή 2+ΛΕΑ πλάτους πλάτους όχι πάνω από 22μ. είμαστε απαιτητικοί? Να υπενθυμίσω ότι τώρα στην εγνατία βρίσκεται σε εξέλιξη εργολαβία στο τμήμα Μέστη-Μάκρη για ΔΙΑΠΛΑΤΥΝΣΗ της οδού απ'τα 19,5μ στα 22μ.Θα μου πείτε ότι και ο δρόμος Τρίπολη-Καλαμάτα έχει 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση,ο οποίος ήταν απ'τους πρώτους αυτοκ/μους στην Ελλάδα που κατασκευάζονταν(απ'το 1985) και ο οποίος είναι χαραγμένος σε πολύ δυσκολότερο έδαφος.Από απλή περιέργεια οι ευρωπαικές προδιαγραφές τι ορίζουν για ένα τυπικό αυτοκ/μο?Εγώ πιστεύω ότι ο δρόμος έπρεπε να σχεδιαστεί και λωρίδα έκτακτης ανάγκης. |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Feb 23, 2006 6:18 pm Post subject: |
|
|
Απ' ότι ξέρω πάντως στη Νότια Ιταλία και στη Σικελία υπάρχουν εκτεταμένα τμήματα χαρακτηρισμένα ως αυτοκινητόδρομοι με 2+2 λωρίδες χωρίς ΛΕΑ. Μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει; |
|
Back to top |
|
 |
g3orge Full Member


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 333 Location: Middlesbrough
|
Posted: Thu Feb 23, 2006 6:29 pm Post subject: |
|
|
Το ίδιο ισχύει και σε ορισμένους αυτοκινητοδρόμους της Γερμανίας, κυρίως σε περιοχές της πρώην Ανατολικής Γερμανίας. |
|
Back to top |
|
 |
tonibest24 Junior Member


Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Feb 24, 2006 1:35 pm Post subject: |
|
|
Από ερτ.Εντός των προσεχών ημερών δημοπρατείται το τμήμα Ανισόπεδος Κόμβος Αράχθου - Ανισόπεδος κόμβος Περιστερίου προϋπολογισμού 125 εκ. ευρώ στο οποίο εντάσσεται ο συνδετήριος δρόμος Εγνατίας οδού με την περιοχή Ζαγορίου, με νέα χάραξη και προϋπολογισμό μεγαλύτερο των 3 εκ. ευρώ. Το συνδετήριο τμήμα μήκους 7 χιλ. ξεκινά από τον κόμβο Αράχθου έως τον υφιστάμενο οδικό άξονα Μπαλντούμα - Μηλιωτάδες - Γρεβενίτι στο ύψος των οικισμών Φτέρη - Ιτέα στο Ανατολικό Ζαγόρι και θα αποτελέσει παράπλευρο οδικό δίκτυο της Εγνατίας. "¶λλο ένα σημαντικό έργο το νομό Ιωνανίνων παίρνει σάρκα και οστά" δήλωσε ο υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Καλογιάννης για τη θετική εξέλιξη του θέματος.
Επιτέλους πάει κι αυτό,άντε και το Μέτσοβο-Μαλακάσι κι είμαστε κομπλέ.Πολύ σημαντικό έργο και ο συνδετήριος για τον τουρισμό. |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Feb 24, 2006 2:06 pm Post subject: |
|
|
Beethoven το Μέτσοβο-Μαλακάσι είχα την εντύπωση ότι κατασκευάζεται με μονό κλάδο. Δεν έχει δημοπρατηθεί καν ακόμη;;; |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Feb 24, 2006 2:07 pm Post subject: |
|
|
Τώρα που το λες, στην έξοδο του δεύτερου τούνελ (πηγαίνοντας προς Μέτσοβο) πριν το Περιστέρι (γαμώ τις περιγραφές, ελπίζω να καταλάβατε), ακριβώς εκεί που αρχίζει δηλαδή το μικρό τμήμα της Εγνατίας που δεν είχε δημοπρατηθεί, εδώ και χρόνια είχα παρατηρήσει ένα μονό τούνελ που ξεκινούσε "κάθετα" στην κατεύθυνση της Εγνατίας και αναρωτιώμουνα σε τι χρησιμεύει. Μάλλον θα περνά τον ορεινό όγκο και θα βγαίνει στα Ζαγοροχώρια. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Feb 24, 2006 6:40 pm Post subject: |
|
|
Αυτό το τούνελ μήπως εξυπηρετεί τον κόμβο Περιστερίου δηλ.όπως είναι και στον κόμβο Μετσόβου προς έξοδο για Μέτσοβο δηλ.κατασκευάστηκε πακέτο με τον κόμβο Περιστερίου αν και δεν έχω υπόψι μου για κάτι τέτοιο(βασικά δεν κατάλαβα για ποιο δεύτερο τούνελ μιλάς )αλλά και πάλι δεν έχω ακούσει ότι φτιάχτηκε κάποιο συνδετικό τούνελ με γύρω περιοχές που δεν ανήκει στην εγνατία,σίγουρα είναι κάθετο της εγνατίας Ή λέω μήπως επειδή το τμήμα εκεί δημοπρατήθηκε απ'το 2002 ή 2003(το ¶ραχθος-Περιστέρι μήκους 8,7 χλμ περίπου,στην egnatia δεν αναγράφεται πια) και τελικά απ'αυτά κατασκευάστηκαν μόνο τα 3,3 και τα υπόλοιπα θα τα μελετούσαν πάλι και είναι τα τωρινά υπόλοιπα 5 χλμ που θα δημοπρατηθούν και ίσως φτιάχτηκε και καμιά σήραγγα έτσι και μετά ακυρώθηκε.Δηλ.τα τμήματα έχουν ως εξής:αντιγραφή από εποαλαα.
¶ραχθος –σήραγγα Τ8 (δυτικό μέτωπο), μήκους 3,3 χλμ. Υπό κατασκευή. Προβλεπόμενος χρόνος ολοκλήρωσης τέλος του 2004. Η απόδοσή του όμως στην κυκλοφορία θα καθυστερήσει μέχρι την ολοκλήρωση των εκατέρωθεν αυτού τμημάτων (γέφυρα Αράχθου, σήραγγα Τ8 έως Α/Κ Περιστερίου).
Το τμήμα από τέλος σήραγγας Τ8 μέχρι Α/Κ Περιστερίου, μήκους 4,4 χλμ. βρίσκεται υπό μελέτη. Προβλεπόμενος χρόνος δημοπράτησης αρχές 2005.
supera to τμήμα αυτό κατασκευάζεται όντως με διατομή ταχείας κυκλοφορίας με 2+2 λωρίδες χωρίς στηθαίο και 3 μονές σήραγγες του Μετσόβου και άλλες 2 μικρές(μήκους 500μ η κάθε μια! )ιδού η μια του Μαλακασίου Β πιο πάνω η (η άλλη είναι η Κωσταράκου) και περιλαμβάνεται στη σύμβαση Μέτσοβο-Παναγιά που ανατέθηκε το 2004(σ'αυτή τη σύμβαση περιλαμβάνεται και η πασίγνωστη γέφυρα Μετσοβίτικου).
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/Egnatia_West-049.jpg
Αυτή η σήραγγα μονή μου φαίνεται,μπορεί να είναι μία απ'αυτές.
Η σήραγγα Μετσόβου η Τ8 και η Νέα Ανηλίου πριν τη Μετσόβου που ευτυχώς κατασκευάζεται διπλή.
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/Metsovotunel.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/T8.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/P0002204_800T8.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/Avnlio.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/Projekt-Anilio.jpg |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Feb 27, 2006 9:15 am Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | Αυτό το τούνελ μήπως εξυπηρετεί τον κόμβο Περιστερίου δηλ.όπως είναι και στον κόμβο Μετσόβου προς έξοδο για Μέτσοβο δηλ.κατασκευάστηκε πακέτο με τον κόμβο Περιστερίου αν και δεν έχω υπόψι μου για κάτι τέτοιο(βασικά δεν κατάλαβα για ποιο δεύτερο τούνελ μιλάς )αλλά και πάλι δεν έχω ακούσει ότι φτιάχτηκε κάποιο συνδετικό τούνελ με γύρω περιοχές που δεν ανήκει στην εγνατία,σίγουρα είναι κάθετο της εγνατίας |
Κόμβος Περιστερίου, είναι αυτός που βρίσκεται στο τέλος του Μέτσοβο-Περιστέρι που δόθηκε ήδη, και είναι 4,4 χλμ πιο πέρα. Δε θα υπάρχει και άλλος κόμβος τόσο κοντά και χωρίς να υπάρχει καν κάποιο χωριό εκεί (εκτός και αν όντως πηγαίνει από κει για Ζαγοροχώρια ). Χμ. Υποθέσεις κάνουμε. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Feb 27, 2006 2:16 pm Post subject: |
|
|
Μαλλιακός-Κλειδί: http://www.kalimera.gr/_NEA/cat_news/preview_news_KALIMERA.asp?CATEGORY_id=64&NEWS_DATA_ID=113860
από ερτ.Σήμερα θα πραγματοποιηθεί τελικά η δημοπρασία για την ανάθεση του έργου της αποκατάστασης των ζημιών στο τμήμα Παραδεισίων – Τσακώνας του αυτοκινητοδρόμου Τρίπολης – Καλαμάτας. Η δημοπρασία ήταν να γίνει την Πέμπτη στο ΥΠΕΧΩΔΕ αλλά δεν πραγματοποιήθηκε λόγω της απεργίας των μηχανικών. Μετά από παραστάσεις το διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Μηχανικών Δημοσίων Υπαλλήλων (ΕΜΔΥΔΑΣ) αποφάσισε η δημοπρασία να γίνει σήμερα. Να θυμίσουμε ότι ο δρόμος καταστράφηκε από κατολισθήσεις πριν 3 χρόνια και η επισκευή του θα κοστίσει 110 εκατομμύρια ευρώ. |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Feb 28, 2006 5:14 pm Post subject: |
|
|
Ενημέρωση απ'την εγνατία
http://www.egnatia.gr/flash/progress_gr.html ημεσόγεια χάραξη θεωρείται ήδη υπό κατασκευή.
http://www.egnatia.gr/flash/project_vertaxismore260_gr.html
πολύ ενδιαφέρον ότι στον Δερβένι-Προμαχώνα τμήμα Δερβένι-Δορκάδα προβλέπεται να παραδωθούν ήδη 10 χλμ.τον Οκτώβριο δηλ. 1 ΜΟΛΙΣ ΧΡΟΝΟ απ'την υπογραφή της σύμβασης και άλλα 10 τον επόμενο Ιούνιο δηλ.χρόνοι απίστευτοι! Αυτό είναι πολύ ευχάριστο γιατί με την ίδια ταχύτητα μπορούν να ολοκληρωθούν και άλλα έργα που ανατίθενται τώρα. |
|
Back to top |
|
 |
g3orge Full Member


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 333 Location: Middlesbrough
|
Posted: Fri Mar 03, 2006 5:44 am Post subject: |
|
|
Ολοκληρωμένο πρόγραμμα δράσεων και παρεμβάσεων για την αύξηση της οδικής ασφάλειας στη χώρα, προϋπολογισμού 90 εκατ. ευρώ, προωθεί το ΥΠΕΧΩΔΕ.
1. Η υλοποίηση συγκεκριμένων παρεμβάσεων άμεσης απόδοσης (σε σήμανση, στηθαία, διαγραμμίσεις, πινακίδες, ηλεκτροφωτισμό, ασφαλτοτάπητα) σε εντοπισμένες επικίνδυνες θέσεις του εθνικού οδικού δικτύου, προϋπολογισμού 64,6 εκατ. ευρώ.
2. Η παρακολούθηση της οδηγικής συμπεριφοράς στο εθνικό οδικό δίκτυο με την τοποθέτηση ηλεκτρονικών μέσων (ραντάρ) σε 400 σημεία.
3. Ο καθορισμός αξιόπιστων ορίων ταχύτητας στο εθνικό δίκτυο.
4. Η κωδικοποίηση και εφαρμογή νέας χιλιομέτρησης του εθνικού οδικού δικτύου.
5. Η δημιουργία ηλεκτρονικού μητρώου οδών.
6. Η προώθηση δράσεων αύξησης της οδικής ασφάλειας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη προϋπολογισμού 8,5 εκατ. ευρώ.
Ο υπουργός χαρακτήρισε το θέμα της οδικής ασφάλειας ως εθνικής σημασίας ζήτημα, προσθέτοντας ότι τα τελευταία χρόνια, υπάρχει μείωση του αριθμού των νεκρών από τροχαία ατυχήματα.
http://www.in.gr/ |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
 |
savroulis Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
|
Back to top |
|
 |
tonibest24 Junior Member


Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Tue Mar 07, 2006 1:36 am Post subject: |
|
|
Οπως ολα δειχνουν η ΕΓΝΑΤΙΑ θα ειναι ΕΤΟΙΜΗ το 2008 σε ολο το μηκος της. Το μεγαλο θεμα ομως που παραμενει ανοιχτο ειναι οι καθετες προσβασεις. Θα κανω εναν μινι απολογισμο στις εξελιξεις και παρακαλω οποιος ξερει περισσοτερα να συμπληρωσει γιατι το θεμα δεν το ξερω πολυ καλα.
1) Κακαβια-Γιαννενα σε επιπεδο μελετων δεν εχει ενταχθει σε καποιο χρηματοδοτικο προγραμμα
2) Σιατιστα-Ιεροπηγη αρκετα τμηματα υπο κατασκευη καποια ολοκληρωμενα και το τελευταιο κομματι υπο μελετη(γενικως σε καλο επιπεδο)
3)Κοζανη-ΝικηΔεν γνωριζω καμια εξελιξη η εργασια
4) Θεσσαλονικη- ΕυζωνοιΣε σταδιο προμελετης
5)Θεσσαλονικη-ΠρομαχωναςΣχεδον ολος ο αξονας υπο
κατασκευη
6)Καβαλα-ΕλληνοβουλγαρικαΚαμια εξελιξη απο οτι γνωριζω
7)Κομοτινη-Εχινος
8} Ξανθη-Νυμφαια και οι δυο σε πολυ αρχικο σταδιο και υπογραφες συμβασεων με Βουλγαρια
9)Αλεξανδρουπολη-Ορεστιαδα Σχεδον ετοιμος
Επισης αν μπορει καποιος να μου ξεκαθαρισει αν τα εργα που ηδη κατασκευαζονται θα εχουν μορφη αυτοκινητοδρομου η απλα και μονο το πλατος αυτου. |
|
Back to top |
|
 |
g3orge Full Member


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 333 Location: Middlesbrough
|
Posted: Tue Mar 07, 2006 2:46 am Post subject: |
|
|
tonibest24
- ΚΑΘΕΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΣΙΑΤΙΣΤΑ - ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΠΗΓΗ / ΙΕΡΟΠΗΓΗ
Ο ¶ξονας έχει συνολικό μήκος περίπου 81 χλμ. Μελετάται και κατασκευάζεται με διατομή τετράιχνου αυτοκινητοδρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και Λωρίδα ΄Εκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) ανα κατεύθυνση.
- ΚΑΘΕΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΣΕΡΡΕΣ-ΠΡΟΜΑΧΩΝΑΣ
Ο άξονας αυτός θα έχει συνολικό μήκος 96 χλμ. και κατασκευάζεται με διατομή τετράιχνου αυτοκινητοδρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και Λωρίδα ΄Εκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) ανα κατεύθυνση.
- ΚΑΘΕΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΑΡΔΑΝΙΟ - ΟΡΜΕΝΙΟ - ΕΛΛΗΝΟΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ
Συνολικό μήκος άξονα 124 χλμ. Κατασκευάζεται με χαρακτηριστικά κλειστής οδού ταχείας κυκλοφορίας με μία λωρίδα κυκλοφορίας και λωρίδα έκτακτης ανάγκης 2 x (1+ΛΕΑ) ανά κατεύθυνση.
Αυτοί είναι οι τρεις βασικοί άξονες. Για τους υπόλοιπους δε βρήκα πληροφορίες και δεν γνωρίζω.
Αν και έχουν ήδη post-άρει το link, ρίξε μια ματιά στον χάρτη με την πρόοδο του έργου:
http://www.egnatia.gr/flash/images/PS_JANUARY_2006.jpg
Και εδώ η πρόοδος:
http://www.egnatia.gr/flash/progress_vert_gr.html |
|
Back to top |
|
 |
tonibest24 Junior Member


Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Tue Mar 07, 2006 3:10 am Post subject: |
|
|
thanκs GEORGE
Το site της εγνατιας το εχω ψαξει αλλα περα των 3 αξονων που ανεφερες ετερον ουδεν για αυτο και εκανα το ποστ μηπως κανα τσακαλι εχει καμια''εξωτερικη'' πηγη |
|
Back to top |
|
 |
jnathan7 New Member


Joined: 22 Feb 2006 Posts: 12 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Mar 07, 2006 12:11 pm Post subject: |
|
|
tonibest24: "... Το μεγαλο θεμα ομως που παραμενει ανοιχτο ειναι οι καθετες προσβασεις. Θα κανω εναν μινι απολογισμο στις εξελιξεις και παρακαλω οποιος ξερει περισσοτερα να συμπληρωσει γιατι το θεμα δεν το ξερω πολυ καλα...
..............
3)Κοζανη-Νικη Δεν γνωριζω καμια εξελιξη η εργασια..."
Αυτό είναι το πρώτο μου post. Χαιρετίζω τα ευγενή σας αισθήματα για πρόοδο και βελτίωση αυτού του τόπου, όπως τα δηλώνετε μεσα απο το forum. Αναφορικά με το θέμα που έθιξε ο tonibest24, έχω να πώ τα εξής:
Η πατρίδα μου είναι η Πτολεμαιδα (περίπου 40.000 κατ. - Απογρ. 2001). Εδω και -περιπου- ενάμιση χρόνο έχει ολοκληρωθει η οδική σύνδεση Κοζάνης (περ. 50.000 κατ) - Πτολεμαίδας (νέα χάραξη) με χαρακτηριστικά "ημι-αυτοκινητοδρόμου". Για να είμαι πιο συγκεκριμένος:
-Μήκος δρόμου: 28 km
-Διατομή: Περίπου 16 m
-2+2 Λωρίδες ΧΩΡΙΣ Λ.Ε.Α.!!
-Διαχωριστικό στηθαίο (όχι νησίδα- όπως δυστυχώς σε όλη την Εγνατία η οποία διατρέχει τη Δ. Μακεδονία) τυπου "New Jersey".
-4 ανισόπεδοι κόμβοι.
-Σήμανση με μεγάλες "πράσινες" πινακίδες αυτοκινητοδρόμου
Ωστόσο ο συγκεκριμένος δρόμος απο την Πτολεμαίδα μέχρι τον κόμβο Φλώρινας (περίπου 50 km) μετατρέπεται σε συνηθισμένη εθνική οδό δεκαετίας '70 (1λωρίδα ανα κλάδο + ΛΕΑ, ανισόπεδοι κόμβοι, ανυπαρξία στηθαίου, σήμανση με "μπλέ" πινακίδες κτλ... -όπως ο κάθετος οδικός άξονας Αρδάνιο - Ορμένιο). Απο Φλώρινα για Νίκη δε γνωρίζω περεταίρω...
... Τέλος πάντων, πάλι καλά να λέμε αν λάβουμε υπόψη οτι για παρα πολλά χρόνια η περιοχή ήταν εγκατελειμένη με άθλιο οδικό δίκτυο. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Mar 07, 2006 4:19 pm Post subject: |
|
|
Το τμήμα Φλώρινα-Νίκη μήκους 12 χλμ(?)δημοπρατήθηκε στις 29/10/2003 απεμπλάκει στις 10/2/2005 και για να κοστίζει 32.188.000 ευρώ φαντάζομαι ότι θα διαθέτει διατομή 2+2 ανά κατεύθυνση.Αλλά μου κάνει εντύπωση που το τμήμα μέχρι την Πτολεμαίδα έιναι σχεδόν αυτοκ/μος!Όταν λες στηθαίο New Jersey εννοείς το στηθαίο από μπετόν?(άρα νησίδα?)
Για τον άξονα Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι το τμήμα Αγ.Αθανάσιος-Πολύκαστρο απομένει νομίζω να κατασκευαστεί και το οποίο βρίσκεται απ'το Κλειδί-Εύζωνοι υπό μελέτη για το Δ ΚΠΣ.Επίσης χρηματοδοτούμε με 235.000.000 ευρώ περ.την κατασκευή του τμήματος του ¶ξονα 10(καταλήγει στη Θεσσαλονίκη)Νις-σύνορα Σερβίας-ΠΓΔΜ. http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_100021_14/05/2005_143644
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_100022_14/05/2005_143552
Για τον Κομοτηνή-Νυμφαία νομίζω έχει ήδη κατασκευαστεί απλός δρόμος δεν θυμάμαι πού το διάβασα.Στον Ιωάννινα-Κακαβιά βρίσκονται 2 εργολαβίες σε εξέλιξη στο τμήμα Κακαβιά-Καλπάκι για κατασκευή-βελτίωση δρόμου με 1+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και με πρόβλεψη μετατροπής του στο μέλλον σε αυτοκ/μο.Αλλά ούτως ή άλλως το τμήμα παράκαμψη Ιωαννίνων-Κακαβιά θα κατασκευαστεί αυτοκ/μος απλά δεν έγινε πακέτο με την Ιονία(όπως ήταν να γίνει)για να μην καθυστερήσει η ιονία λόγω προσφυγών για την παράκαμψη. |
|
Back to top |
|
 |
g3orge Full Member


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 333 Location: Middlesbrough
|
Posted: Tue Mar 07, 2006 10:53 pm Post subject: |
|
|
Κάνω εδώ αυτό το post, επειδή ίσως να αποδεικνύει πόσο σημαντικά είναι τα οδικά έργα...
"Είκοσι δύο άτομα έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο και άλλοι 256 τραυματίστηκαν κατά την έξοδο του εορταστικού τριημέρου της Αποκριάς. Σε ολόκληρη τη χώρα σημειώθηκαν 167 τροχαία ατυχήματα, δηλαδή επτά λιγότερα σε σχέση με την αντίστοιχη έξοδο πέρυσι. Κανένα θανατηφόρο τροχαίο δεν σημειώθηκε στην εθνική οδό Πατρών-Αθηνών-Θεσσαλονίκης."
Πιστεύω, ότι τα οδικά έργα που έχουν γίνει στον ΠΑΘΕ τα τελευταία χρόνια σίγουρα αποτελούν έναν από τους λόγους που δε σημειώθηκε κανένα θανατηφόρο ατύχημα σε αυτόν τον οδικό άξονα της χώρας.
http://www.in.gr |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Tue Mar 07, 2006 11:21 pm Post subject: |
|
|
πανω σε αυτο πιστευω οτι υπαρχει ενας μειωμενος ρυθμος θανατηφορων τροχαιων και αυτο εχει να κανει πολυ με την ασφαλεια και ποιοτητα του οδικου δικτυου αφου και οι μεγαλυτερες τραγωδιες εχουν γινει στα μηασφαλοι σημεια. λογικα με την ολοκληρωση των οδικων εργων και τα εργα ΟΣΕ ισως και εκει κερδισουμε κατι. τουλαχιστον ευτο εγω πιστευω |
|
Back to top |
|
 |
|