View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Wed Feb 04, 2004 11:08 am Post subject: |
|
|
Ο χαρτης διαδρομων του Τραμ :
Τα τεχνικα χαρακτηριστικα του βαγονιου του Τραμ :
Μέγιστη ταχύτητα : 70 km/h .
Μέγιστο ύψος : 3,3 m .
Μέγιστο μήκος : 31,9 m .
Μέγιστο πλάτος : 2,4 m .
Απόσταση δαπέδου από το έδαφος : 35 cm .
Σύνολο επιβατών : 197 .
|
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed Feb 04, 2004 12:57 pm Post subject: |
|
|
villsugar wrote: | συνεχίζεται η συζήτηση για το αν πρέπει το τραμ να έχει απόλυτη προτεραιότητα στις διασταυρώσεις...
και οι δύο επιλογές έχουν θετικά και αρνητικά...
|
Κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να υπάρχει καμία συζήτηση. Χρειάζεται επιθετική πολιτική για να παρατήσουμε εμείς οι Έλληνες το αυτοκίνητο. Άρα απόλυτη προτεραιότητα στο τραμ και έναρξη εκτεταμένων και ουσιαστικών πεζοδρομήσεων και απαγορεύσεων κυκλοφορίας, ιδιαίτερα τώρα που τα ΜΜΜ έχουν φτάσει σε ένα ανεκτό επίπεδο κάλυψης. |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed Feb 04, 2004 1:03 pm Post subject: |
|
|
Από το site του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών:
"Οι επεκτάσεις του δικτύου του Τραμ χωρίζονται σε δύο φάσεις.
Οι διάδρομοι των πρώτων επεκτάσεων που, στόχος είναι να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το 2008 είναι οι ακόλουθες:
1. ΣΥΝΤΑΓΜΑ – ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ
Περιλαμβάνει τον διάδρομο «Πλατεία Συντάγματος – Πανεπιστημίου – Πατησίων – Σταθμός ΗΣΑΠ Άνω Πατήσια».
Το μήκος είναι 5,6 km. Προϋπολογιζόμενο κόστος 65 εκατ. ευρώ (υποδομή και τροχαίο υλικό).
Πρόκειται για «ιστορική γραμμή» που λειτουργούσε από τη δεκαετία του 1910 μέχρι και την κατάργηση του δικτύου το 1953 και είχε τέρμα την περιοχή «Αλυσίδα».
2. ΣΤΑΘΜΟΣ ΛΑΡΙΣΗΣ – Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ – ΓΟΥΔΙ – ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΟΥΠΟΛΗ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ
Το μήκος είναι 6,4 km. Προϋπολογιζόμενο κόστος 75 εκατ. ευρώ (υποδομή και τροχαίο υλικό).
Ο Σταθμός Λαρίσης αποτέλεσε άκρο της πρώτης γραμμής Τραμ που λειτούργησε στην Αθήνα το 1908 (γραμμή Ομόνοια – Σταθμός Λαρίσης), ενώ το τμήμα της Γραμμής επί της Λ. Αλεξάνδρας συγκαταλέγεται μεταξύ των κυριότερων ιστορικών γραμμών Τραμ της Αθήνας, που λειτούργησαν μέχρι την κατάργησή τους τη δεκαετία του ’50.
Η κατεύθυνση ανατολικά προς Ζωγράφου δεν υπήρχε, γιατί τότε δεν είχε ακόμη επεκταθεί προς τα εκεί ο αστικός ιστός.
3. Ν. ΦΑΛΗΡΟ (ΣΕΦ) – ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ – ΣΤΑΘΜΟΣ ΗΣΑΠ/ΟΣΕ
Περιλαμβάνει τον διάδρομο «ΣΕΦ – Τζαβέλα – Γρ. Λαμπράκη – Βασ. Γεωργίου Α΄ - Ακτή Ποσειδώνος – Ακτή Καλλιμασιώτη – Σταθμός ΗΣΑΠ/ΟΣΕ Πειραιά».
Είναι μήκους 3,2 km. Προϋπολογιζόμενο κόστος 35 εκατ. ευρώ (υποδομή και τροχαίο υλικό).
Η επέκταση αυτή εξυπηρετεί τη σύνδεση του κέντρου και του Λιμένα του Πειραιά με τη νοτιότερη παραλιακή ζώνη, χωρίς μετεπιβίβαση στο δίκτυο του Μετρό για μόλις μία στάση (διαδρομή Ν. Φάληρο – Πειραιάς). Σε τοπικό επίπεδο συνδέει, σε δίκτυο σταθερής τροχιάς, σημαντικούς πόλους γένεσης μετακινήσεων, όπως οι υπερτοπικές κεντρικές χρήσεις εμπορίου και υπηρεσιών του Πειραιά, περί της Πλατείας Δημοτικού Θεάτρου, και τη ζώνη του λιμανιού, μεγάλο τμήμα της επιβατικής ζώνης του λιμανιού, Νοσοκομεία, Κλινικές, το Πανεπιστήμιο Πειραιά κ.ά.
Οι δεύτερες επεκτάσεις που στόχος είναι να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το 2010 είναι οι εξής:
1. ΣΤΑΘΜΟΣ ΗΣΑΠ/ΟΣΕ ΠΕΙΡΑΙΑ – ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ – ΠΕΡΑΜΑ
Περιλαμβάνει τον διάδρομο «Σταθμός ΗΣΑΠ/ΟΣΕ Πειραιά – Κερατσίνι – Πέραμα» (με εξαίρεση μικρό τμήμα μεταξύ Σταθμού ΗΣΑΠ και Θερμοπυλών).
Είναι μήκους 7,6 Km. Προϋπολογιζόμενο κόστος 85 εκατ. ευρώ.
2. ΣΥΝΤΑΓΜΑ – ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
Ο διάδρομος «Σύνταγμα – Βοτανικός» προτάθηκε από την Εταιρεία για την Ενοποίηση των Αρχαιολογικών Χώρων.
Είναι μήκους 3,3 Km. Προϋπολογιζόμενο κόστος 35 εκατ. ευρώ.
3. ΔΙΑΚΛΑΔΩΣΗ ΙΛΙΣΙΑ - ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Είναι μήκους 3,4 Km. Προϋπολογιζόμενο κόστος 35 εκατ. ευρώ.
4. ΣΤΑΘΜΟΣ ΗΣΑΠ/ΟΣΕ ΠΕΙΡΑΙΑ – ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ – ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Είναι μήκους 27,6 Km. Προϋπολογιζόμενο κόστος 300 εκατ. ευρώ.
Οι σχετικές μελέτες θα εκπονηθούν στα πλαίσια ερευνητικού προγράμματος, που συντονίζεται από την Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων Καθηγητών του ΕΜΠ για το Τραμ.
Η χρηματοδότηση των επεκτάσεων θα στηριχθεί σε συνδυασμό κρατικής χρηματοδότησης, δανειακών κεφαλαίων και ένταξης σε προγράμματα ανάπτυξης υποδομών." |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Wed Feb 04, 2004 2:14 pm Post subject: |
|
|
Βλεπω οτι το Τραμ επεκτεινεται και ερωτω τα τρολλευ θα κυκλοφορησουν κανονικα ? |
|
Back to top |
|
|
OMF Stadium Expert
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1961
|
Posted: Wed Feb 04, 2004 3:12 pm Post subject: |
|
|
@OMS
Γλυφάδα - ΣΕΦ
με Tram = 35 λεπτά πάντα! (βρέξει / χιονίσει)
με αυτοκίνητο = 30 λεπτα χωρίς να υπολογίσουμε την κίνηση, τους μαλ$%$ς, το stress και την θέση parking που θα πρέπει να παλέψεις! [/quote]
Επειδη εγω ειμαι ενας απο του καημενους η καμενους Ελληνες που ζω στη Γλυφαδα και δουλειω στο Πειραια η αποσταση Γλυφαδα - Σεφ χωρις κινηση ειναι το πολλη 10 λεπτα (μη πω 6 οτι το εχω κανει 6-7 λεπτα ) και για οσους δεν συμφωνουν ας κανονησουμε καμοια καθημερινη γηρο στις 12-01 το βραδυ να το μετρησουμε.
Αυτο που χρειαζοταν η παραλιακη ηταν 2-3 καλους ανισοπεδους μαζι με της Αλιμου που γηνεται (Αμφιθεας-καλαμακιου , Γλυφαδα και Παλαιο Φαληρο και απαγορευσει εισοδου απο αλλο σημειο )
Αυτο που χρειαζεται η Γλυφαδα ειναι το μετρο για να πηγαινουμε στις δουλειες μας γρηγορα και οχι ενα τραμ για να χαζευουμε οτι χαζευω απο τοτε που γεννηθηκα.
Πυστεω οτι θα το χρησιμοποιησω μονο κατα την διαρκεια των ολυμπιακων μετα πολλη χλωμο γιατι εδω δεν προλαβαινω να γραψω στο φορουμ με τη ησυχια μου . |
|
Back to top |
|
|
Lord_7 Junior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 193 Location: Glyfada
|
Posted: Wed Feb 04, 2004 4:57 pm Post subject: |
|
|
Απ' το στομα μου τα πηρες .... |
|
Back to top |
|
|
villsugar Full Member
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 231 Location: London
|
Posted: Wed Feb 04, 2004 5:58 pm Post subject: |
|
|
@PAO
στο in.gr χθές έγραφε:
Τα νέα αρθρωτά τρόλεϊ, που έχει προμηθευτεί ο ΗΛΠΑΠ και σύντομα θα κάνουν την εμφάνισή τους στους Αθηναϊκούς δρόμους, παρουσιάστηκαν την Τρίτη, στη διάρκεια εκδήλωσης έξω από το Μέγαρο Μουσικής, παρουσία του υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών, Χρίστου Βερελή.
Πρόκειται για υπερσύγχρονα οχήματα, συνολικού μήκους 18 μέτρων, τα οποία κατασκευάστηκαν από την Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων και θα καλύψουν τις ανάγκες του ΗΛΠΑΠ σε τροχαίο υλικό.
Όπως τόνισε ο κ. Βερελής, ο εκσυγχρονισμός των αστικών συγκοινωνιών προχωράει με γοργούς ρυθμούς και τα νέα τρόλεϊ θα αντικαταστήσουν τα παλιά κίτρινα οχήματα.
Οι ΗΛΠΑΠ θα προμηθευτούν σταδιακά μέχρι τον Ιούλιο συνολικά 51 αρθρωτά τρόλεϊ και 91 καινούργια δωδεκάμετρα τρόλεϊ, 22 εκ των οποίων έχουν ήδη δοθεί στην κυκλοφορία. Με αυτό τον τρόπο, θα αποσυρθούν σταδιακά τα παλαιά κίτρινα τρόλεϊ των δεκαετιών '60 και '70.
από το άρθρο και το γεγονός ότι νέα τρόλευ παραγγέλθηκαν εξάγω οτι δεν φαίνεται να αποσείρονται δρομολόγια...
σύντομα θα μαθουμε... |
|
Back to top |
|
|
eksoristos Full Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 209
|
Posted: Wed Feb 04, 2004 6:20 pm Post subject: |
|
|
Paidia eimai ki ego enas apo autous pou stin arxi eidan to tram me miso mati-nai, kala katalavate kai ego eimai apo ta notia proastia...- alla tora allazo gnomi. Ean to tram ulopoiisei ola auta pou uposxetai tha einai megali anavathmisi. Ki ego eimai uper ton MMM, kai xrisimopoiousa suxna tis 4 grammes OASA pou pernan apo to spiti mou alla de tha ksexaso oti mia diadromi pou ginetai se 25 lepta kai ligotero- Paqnepistimiou-p.Faliro- tin ekanase 50 eksetias tis kinisis kai tou diploparkarismatos. Ean to tram ta lusei auta kai epipleon den strimoxnomai san sardela kai na mou 'rxetai to stomaxi sto stoma kathe fora pou o odigos frenarei apotoma fusika kai tha to protimiso. Mono kako einai oti to tram tha kopsei grammes ton mple leoforeion se oli ti diadromi tou. Fusika , sto Faliro den prepei na ksexname oti to tram tha kopsei megalo meros tis epikoinonias me tin paralia kaiosoi kseroun apo Floisvo tha katalavoun ti ennoo. Omos den mporoume na ta exoume ola... |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed Feb 04, 2004 6:26 pm Post subject: |
|
|
eksoristos wrote: | Fusika , sto Faliro den prepei na ksexname oti to tram tha kopsei megalo meros tis epikoinonias me tin paralia kai osoi kseroun apo Floisvo tha katalavoun ti ennoo. |
Πώς το εννοείς αυτό φίλε eksoriste; |
|
Back to top |
|
|
Demetrio Junior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 156
|
Posted: Wed Feb 04, 2004 6:48 pm Post subject: |
|
|
eksoristos wrote: | Fusika , sto Faliro den prepei na ksexname oti to tram tha kopsei megalo meros tis epikoinonias me tin paralia kaiosoi kseroun apo Floisvo tha katalavoun ti ennoo. Omos den mporoume na ta exoume ola... |
φίλε eksoristos, οι γραμμές του τραμ δεν είναι οι γραμμές του ΟΣΕ η του ΗΣΑΠ! (Όταν τελειώσουν τα έργα και δεις το τελικό αποτέλεσμα θα καταλάβεις τη εννοώ). Δεν κόβουν απολύτως τίποτα... μπορείς να της διασχίσεις χωρίς κανένα πρόβλημα, μέχρι και βόλτα μπορείς να κάνεις πάνω τους! Το μόνο που θα πρέπει να προσέξεις θα είναι το γνωστό καμπανάκι του τραμ που θα σε ειδοποιεί να κάνεις λίγο άκρη να περάσει. |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed Feb 04, 2004 7:29 pm Post subject: |
|
|
villsugar wrote: | @PAO
από το άρθρο και το γεγονός ότι νέα τρόλευ παραγγέλθηκαν εξάγω οτι δεν φαίνεται να αποσείρονται δρομολόγια...
σύντομα θα μαθουμε... |
Προφανώς και δεν πρόκειται να καταργηθούν τα τρόλεϊ. Αναμένεται να ανοίξουν νέες γραμμές και θα γίνει προσπάθεια να ορθολογικοποιηθεί το δίκτυο. Π.χ. πριν λίγο καιρό η γραμμή Ζάππειο-Πολύγωνο επεκτάθηκε προς τα Πετράλωνα και έγινε Πετράλωνα-Πολύγωνο ενώ ταυτόχρονα καταργήθηκαν δύο άλλες γραμμές που αλληλοκάλυπταν μέρος της διαδρομής στα Πετράλωνα. Βέβαια, από ό,τι ακούω, οι κάτοικοι των Πετραλώνων διαμαρτύρονται για τη διακοπή των 2 γραμμών, αλλά ας μην ξεχνάμε και την ύπαρξη του σταθμού του ΗΣΑΠ. |
|
Back to top |
|
|
alekos Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 873 Location: Athens
|
Posted: Wed Feb 04, 2004 7:31 pm Post subject: |
|
|
Tha symfwnisw ki egw ws proerxomenos apo ta notia proasteia me ton Lord 7. Spoudazw sth Germania ki exw dei th xrhsimotita tou tram. H diafora omws einai oti h Athina mas den eixe ton aparaitito xwro gia na ginei ena tetoio ergo. Perissotero egine to tram gia na leme ki emeis oti exoume tram. Twra gia to metro kai ton proastiako mporw na pw oti prokeitai gia 2 erga ousias kai terastias shmasias gia thn polh... |
|
Back to top |
|
|
Demetrio Junior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 156
|
Posted: Wed Feb 04, 2004 8:32 pm Post subject: |
|
|
alekos wrote: | h Athina mas den eixe ton aparaitito xwro gia na ginei ena tetoio ergo. Perissotero egine to tram gia na leme ki emeis oti exoume tram. Twra gia to metro kai ton proastiako mporw na pw oti prokeitai gia 2 erga ousias kai terastias shmasias gia thn polh... |
εκτός του ότι στην Αθήνα υπάρχουν πολύ περισσότεροι φαρδιοί δρόμοι σε σχέση με τα κέντρα τον υπόλοιπων ευρωπαϊκών πόλεων στα οποία κυκλοφορούν από καιρό εκατοντάδες τραμ, πρέπει να σημειώσω πως το τραμ είναι σχεδιασμένο ειδικά για να διέρχεται σε πυκνοκατοικημένες περιοχές... γι΄ αυτό θα διαφωνήσω απόλυτα με αυτό που λες. Το τραμ της Αθήνας όχι μόνο δεν φτιάχτηκε για φιγούρα αλλά θα είναι από τα αποδοτικότερα ΜΜΜ της πρωτεύουσα μας. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed Feb 04, 2004 9:55 pm Post subject: |
|
|
Στην τελευταία πρόταση του Demetrio θα προσέθετα "... αρκεί να κατασκευαστούν άμεσα και οι επεκτάσεις του δικτύου". Γιατί, κακά τα ψέματα, το έργο όπως γίνεται τώρα είναι κολοβό και αποκλειστικά με ορίζοντα τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Αν αμέσως μετά το 2004 αρχίσουν να φτιάχνονται και οι επεκτάσεις, τότε ναι, το τραμ θα είναι ένα εξαιρετικά αποδοτικό ΜΜΜ. |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed Feb 04, 2004 10:45 pm Post subject: |
|
|
Προφανώς και πρέπει να κρίνουμε το τραμ (αλλά και κάθε ΜΜΜ) στο πλαίσιο ενός ολοκληρωμένου συστήματος μεταφορών, όπου το κάθε μέσο θα συμπληρώνει τα υπόλοιπα. Υπάρχει ένα πολύ εμπεριστατωμένο τέτοιο σχέδιο για το Λεκανοπέδιο, το οποίο καταρτίστηκε από την Αττικό Μετρό με χρονικό ορίζοντα το 2010 αν δεν απατώμαι. Θα ψάξω να βρω τα βασικά χαρακτηριστικά του και θα επανέρθω. |
|
Back to top |
|
|
eksoristos Full Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 209
|
Posted: Wed Feb 04, 2004 10:52 pm Post subject: |
|
|
Ennoo oti apo tis 2 protaseis pou upirxan, i mia topothetouse tis grammes sti mesi tis Poseidonos, anamesa stin kukloforia kai i deuteri epi tou pezodromiou , sto reuma pros Glufada. Apo tis 2 epilextike i deuteri, i opoia kovei to pezodromio sti mesi. Osoi menoun ekie kseroun tin kinisi kai ton kosmo pou mazeue i perioxi ekei kathos kai poso steno einai to pezodromio apenanti apo tin plateia megalou Aleksandrou. Fusika, den mporeis na ta exeis ola dika sou: i tram i pezodromio kai gia to koin o felos kalutera tram. |
|
Back to top |
|
|
villsugar Full Member
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 231 Location: London
|
Posted: Thu Feb 05, 2004 3:54 am Post subject: |
|
|
@exitmusician
η μελέτη-σχέδιο στην οποία αναφέρεσαι ονομάζεται ΜΑΜ - Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό...το παραπλανιτικό όνομα το κληρονόμησε διότι έγινε με αφορμή την πρώτη μελέτη χάραξης του μετρό...
το ρυθμιστικό σχέδιο αθήνας είναι επίσης ενημερωμένο με την μελέτη αυτή...βέβαια οι επιμέρους χαράξεις και οι μελέτες σκοπιμότητας γίνονται για κάθε έργο ξεχωριστά (αφού η ΜΑΜ αποτελεί στρατιγικό οδηγό και αρχίζει να δείχνει τα χρονάκια της...τέλη '80)
περισσότερες λεπτομέρειες στο site της Αττικό Μετρό:
http://www.ametro.gr/cgi-bin/showdevelopgr.cgi
http://www.ametro.gr/cgi-bin/showfuturegr.cgi
|
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu Feb 05, 2004 10:39 am Post subject: |
|
|
villsugar wrote: | @exitmusician
η μελέτη-σχέδιο στην οποία αναφέρεσαι ονομάζεται ΜΑΜ - Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό...το παραπλανιτικό όνομα το κληρονόμησε διότι έγινε με αφορμή την πρώτη μελέτη χάραξης του μετρό...
το ρυθμιστικό σχέδιο αθήνας είναι επίσης ενημερωμένο με την μελέτη αυτή...βέβαια οι επιμέρους χαράξεις και οι μελέτες σκοπιμότητας γίνονται για κάθε έργο ξεχωριστά (αφού η ΜΑΜ αποτελεί στρατιγικό οδηγό και αρχίζει να δείχνει τα χρονάκια της...τέλη '80)
|
Η ΜΑΜ λέγεται έτσι γιατί όντως εκπονήθηκε από την Αττικό Μετρό ΑΕ σε συνεργασία με διάφορα τεχνικά γραφεία και το πόνημά της, δηλαδή το στρατηγικό σχέδιο της υποδομής μεταφορών ως το 2020, ολοκληρώθηκε το 1998. Τουλάχιστον αυτήν έχω εγώ υπόψη ως ΜΑΜ. |
|
Back to top |
|
|
villsugar Full Member
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 231 Location: London
|
Posted: Thu Feb 05, 2004 3:34 pm Post subject: |
|
|
@exitmusician....
έχεις δίκιο...η δεύτερη φάση της ΜΑΜ(όνομα να σου πετύχει!!!!) ολοκληρώθηκε το 1999...
@ΠΑΟ
thanx...φίλε...τίποτα |
|
Back to top |
|
|
alekos Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 873 Location: Athens
|
Posted: Thu Feb 05, 2004 4:42 pm Post subject: |
|
|
Symfwnw me ton Demetrio oti oi Athina exei dromous me sxetika megalo platos sygkrinomenh me alles eyrwpaikes poleis,alla tha prepei na doume kai thn analogia katoikwn kai atytokinhtwn h opoia ayth th stigmh einai apotharryntikh...Epipleon oi perissoteres megales eyrwpaikes poleis diathetoun paizodromimeno kentro,sthn Athina kati paei na ginei me to istoriko trigwno kai thn Akropolh,alla eimaste akoma makria apo to epithymito... |
|
Back to top |
|
|
olympiakaras Guest
|
Posted: Thu Feb 05, 2004 11:11 pm Post subject: ΣΕΦ - Γλυφαδα |
|
|
Νομίζω οτι είναι ατυχές το παραδειγμά σου. Και από την Γλυφάδα στο Σύνταγμα μπορείς να πας σε 10 λεπτά τις μεταμεσονύκτιες ωρες. Τι γίνεται στις κανονικές; |
|
Back to top |
|
|
OMF Stadium Expert
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1961
|
Posted: Fri Feb 06, 2004 6:02 pm Post subject: |
|
|
Προσωπικα εγω σε ωρα αιχμης (8 το πρωι) ετσι οπως ειναι τωρα η κατασταση (γιατι παλιοτερα ηταν καλλυτερα η χειροτερα) κανω 20-25 λεπτα αυτη τη διαδρομη (Γλυφαδα - ΣΕΦ) παρολο που γινεται πανικος με τα εργα . Μετα το 2004 το υπολογιζω 15 λεπτα (γεφυρα Αλιμου , συγκινωνικες ρυθμισεις παραλιακης , Γεφηρες ΣΕΦ κτλ).
Το ξαναλεω καλο το τραμ αλλα αυτο που χρειαζονταν τα Νοτια προαστια ηταν ενα κλειστος αυτοκινητοδρομος απο Γλυφαδα στο ΣΕΦ για να ενωθει χωρις φαναρια με το κηφισο , και το Πειραια ολα τα αλλα ειναι ημιμετρα αλλα ποιος φταιει για αυτο .
Η καθηστερισεις στην προετοιμασια , οι αντιδρασεις των κατοικων και οι ολυμπιακες οικονομιες (αφου αλλου εγινας σπαταλες) και εχασαν τα Ν. προαστια τη μοναδικη ευκαιρια να αποκτεισουν ενα συγχρονο αυτοκινητοδρομο (ακομα και για την Ευρωπη).
Αυτο που χρειαζοταν η παραλιακη ηταν 3-4 κομβους ( κατα σειρα αναγκαιοτητας 1/ Αμφιθεας-καλαμακιου (καθε δρομος για ανα κατευθυνση) , 2/ Π. Φαληρο (υπογειος στην πλατεια) 3/ Ελληνικο (για Ελληνικο και Αγιο κοσμα) 4/ Γλυφαδα για εξυπηρετιση ολης της περιοχης )
και ξαναλεω οτι το τραμ ειναι πολλη αργο για εναν εργαζομενο , ποιος θα ξυπνησει 85 λεπτα πιο πριν απο τη δουλεια του για να παει στην δουλεια του (20 λεπτα ξυπνημα-ετοιμασια , 20 λεπτα για σπιτι-σταση παρκαρισμα και ελευση Τραμ , 30 λεπτα για Γλυφαδα-ΣΕΦ , 15 λεπτα ελευση τραινου και ΣΕΦ-Πειραια ) ενω με το αυτοκινητο 50 λεπτα (20 ξυπνημα 30 λεπτα μετα τα εργα Γλυφαδα-Πειραιας) κανενας δεν σπαταλαει 35 λεπτα ξυπνημα και ταλαιπωρια (αναμονες - 3 μεταφορικα μεσα κτλ) για να παει στη δουλεια του .
Για αυτο το τραμ θα ειναι για του εργοσχολους κατι σαν τουριστικο τραινακι στα νησια (Happy train οπως τα λενε) η οσοι το ξερουν το τραινακι τις Γλυφαδας .Καμοια συγκριση φυσικα με το Μετρο που ειναι ταχυτατο και αποστασης 10-15 λεπτων με το αυτοκινητο τις κανεις σε 4 λεπτα . |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Feb 06, 2004 6:26 pm Post subject: |
|
|
Φίλε μου OMF η ανάπτυξη των ΜΜΜ αποβλέπει στο να μας κάνει επιτέλους να αφήσουμε το αυτοκίνητο παρκαρισμένο. Σταδιακά (με τραμ, λεωφορειόδρομους, πεζοδρομήσεις κλπ.) θα δυσχεραίνεται η κυκλοφορία των αυτοκινήτων. Γι'αυτό δεν θεωρώ το τραμ, ούτε κανένα ΜΜΜ, ασχολία των αργόσχολων.
Εξάλλου, ξεχνάμε ορισμένα βασικά πράγματα: 1. Parking στον Πειραιά - αν δεν έχεις εξασφαλισμένη θέση, είσαι καμένος. 2. Οι συρμοί του ΗΣΑΠ ήδη θα προσεγγίσουν σε συχνότητα αυτούς του Μετρό, ανά 3 λεπτά τις ώρες αιχμής - από το ΣΕΦ στον σταθμό του Πειραιά είναι γύρω στα 2-3 λεπτά διαδρομή. 3. Μελλοντική (2008) εξασφαλισμένη επέκταση του τραμ θα πηγαίνει προς το κέντρο Πειραιά και θα καταλήγει στο σταθμό του ΗΣΑΠ και του ΟΣΕ.
Ίσως προς στιγμή το τραμ και το αυτοκίνητο να είναι σχεδόν ισοδύναμα σε ό,τι αφορά το χρόνο, για τη συγκεκριμένη μόνο διαδρομή. Μελλοντικά, όμως, θα συμφέρει περισσότερο (από όλες τις πλευρές) να παίρνει κανείς τα ΜΜΜ. Αρκεί να αρχίσουμε να το συνειδητοποιούμε. |
|
Back to top |
|
|
OMF Stadium Expert
Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1961
|
Posted: Sat Feb 07, 2004 1:27 am Post subject: |
|
|
Με την ευκαιρια εχω να καποιες πληροφοριες για τις <<επεκτασεις>> του τραμ (συγνωμη αμα εχουν ξαναγραφτει) .
Οι επεκτασεις του τραμ συμφωνα με το σχεδιασμο για το 2004-2008 ειναι:
-Σταθμος Λαρισης-Πανεπιστημιο (Ζωγραφου)
-Συνταγμα - Ανω πατησια
-Νεο Φαληρο - ΗΣΑΠ/ΟΣΕ Πειραιας
Αυτες ειναι οι πιθανοτερες επεκτασεις συμφωνα με τις εως τωρα πληροφοριες (απο την επιτροπη εμπειρογνωμονων του ΕΜΠ υπο το καθηγητη κ. Γιαννη Πολυζο) αλλα υπαρχει πιθανοτητα αλλαγων αμα φερουν αντιρρησεις οι Δημαρχοι η οι Νομαρχες (ετσι και αλλιως δεν υπαρχει προβλημα χρονου οπως στην ολυμπιαδα) |
|
Back to top |
|
|
donalex Guest
|
Posted: Sat Feb 07, 2004 2:50 pm Post subject: |
|
|
Xerei mipws kaneis an tha anakainisthoun oi sidirodromikoi stathmoi (OSE) tou Peiraia kai tou Stathmou Larissis ?
Elpizw na min meinoun stin twrini katastasi, giati tha ginoume epieikws rezili.... |
|
Back to top |
|
|
|