stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Η Αθήνα των ονείρων μας (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 35, 36, 37
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Thu Sep 04, 2014 1:16 pm    Post subject: Reply with quote

Ενδιαφερουσα εξελιξη

http://www.kathimerini.gr/782308/article/epikairothta/ellada/oi-sta8moi-toy-ktel-ta3ideyoyn-pros-ton-elaiwna
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2295
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sat Oct 21, 2017 12:39 pm    Post subject: Νέοι Α/Κ Λ.Κηφισίας Reply with quote

Μεταφορά από το thread των Οδικών Έργων.

On 25 Nov 2016 04:25 pm, giannis p wrote:
Διαβάζοντας ,γιά όλους λόγους, τήν ιστοσελίδα τού Υπουργείου Οικονομικών, βλέπω μέ περισσή έκπληξη, τήν ένταξη στό Πρόγραμμα ΔημοσιωνΑ έργων, τήν κατασκευή, την δύο ορφανών ,από τό 2004, Ανισόπεδων κόμβων τής Κ.Κηφισίας

http://www.mindev.gov.gr/index.php/γραφειο-τυπου/δελτία-τύπου/3738-2016-11-22-14-37-02

On 25 Nov 2016 04:55 pm, pindos10 wrote:
Στα μυαλά των κατεστραμμένων και καταχρεωμένων νεοελλήνων δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν τέτοια διλήμματα. Οι ελάχιστοι υπερπολύτιμοι πόροι θα κατασπαταληθούν σε υπερφίαλα έργα. Μια χαρά διεξάγεται η κίνηση στον ισόπεδο κομβο Κηφισίας και Αλεξάνδρας...η κυκλοφορία δεν έχει καμμία σχέση με τα προ κρίσης επίπεδα....

On 25 Nov 2016 05:36 pm, giannis p wrote:
@ Pindos. Εννοείται, αυτονόητη η συμφωνία μαζί σου. Αφού δέν έγιναν γιά τούς Ολυμπιακούς, πού η κίνηση ήταν υπερδιπλάσια τής σημερινής, δέν βλέπω τόν λόγο νά γίνουν σήμερα. Άσε πού η χρησιμότητά τους, είναι ελάχιστη, δεδομένου πώς στόν πρώτο κόμβο μέχρι τήν Κατεχάκη μεσολαβούν 3 φανάρια, ενώ στόν δεύτερο, μέχρι τό Υγεία, άλλα 4 φανάρια. ..

Τώρα γιά τό τραμ, δέν έχω άποψη,τό είχα πάρει κάποιες φορές, αλλά τό μετάνιωσα. Νέα Σμύρνη-Γλυφάδα 50 λεπτά. ..

On 25 Nov 2016 06:05 pm, Engineer wrote:
Εχω την εντυπωση ότι ο κόμβος στην συμβολή Κηφησίας και Αλεξάνδρας δεν είναι ο αρχικός που είχε σχεδιαστεί επι Ολυμπιάδας αλλά μικρότερος. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι με τις παρούσες συνθήκες, θα έπρεπε να είναι προτεραιότητα....

On 25 Nov 2016 11:12 pm, apapa wrote:
Στον κόμβο Κηφισίας/Αλεξάνδρας τα πρωϊνά γίνεται της ακολασίας.
Η παρουσία της τροχαίας τα κάνει ακόμα χειρότερα.

Ο ανισόπεδος κόμβος είναι μεγάλη λύση.

Πείτε το αυτό στους χρήστες του ανισόπεδου κόμβου στο Ψυχικό ή σε αυτούς του διπλού ανισόπεδου πριν το δαχτυλίδι ανεβαίνοντας, ότι οι ανισόπεδοι κόμβοι δεν είναι λύση γιατί έχει λιγότερη κίνηση από τους Ολυμπιακούς. Θα γελάνε μέχρι Δευτέρας Παρουσίας.
Η κίνηση τον τελευταίο 1,5 χρόνο (λόγω και της μειωμένης τιμής βενζίνης) έχει αυξηθεί τραγικά.
Από εκεί που στο ποτάμι τα πρωινά μέχρι το 2014 είχε εξομαλυνθεί η κατάσταση λόγω κρίσης, εδώ και 1,5 χρόνο η κίνηση έχει πολλαπλασιαστεί. Και δεν είναι μόνο το ποτάμι, είναι όλοι οι δρόμοι. Λίγο το φθηνό καύσιμο, λίγο η άθλιες αστικές συγκοινωνίες (ποιότητα λεωφορείων, καθυστερήσεις ή αραίωση δρομολογίων, συχνές στάσεις εργασίας κτλ.), ο εργαζόμενος το πρωί επιλέγει να πάρει το αμάξι του.

Τις προτάσεις για τραμ τις θεωρώ αστείες. Η πιο αποτυχημένη επένδυση σε έργο μεταφορών στην Ελλάδα. Το τραμ είναι πιο αργό και από τον θάνατο. Είναι για όσους χαζεύουν και θέλουν να βγουν βόλτα, όχι το πρωί που καίγεσαι να πας στη δουλειά σου. Τερματικός ΣΕΦ, Σύνταγμα 1 ώρα και 15 λεπτά. Απαράδεκτος χρόνος.

Το τραμ ενδείκνυται για πόλεις με λίγους κατοίκους (π.χ. 1-1,5 εκατ μαξ) διαφορετικά μόνο ως συμπληρωματικό μέσο σε μητροπόλεις με υπεραναπτυγμένο δίκτυο μετρό, για να τροφοδοτεί περιφερειακούς σταθμούς του μετρό με κόσμο. Π.χ. στο Παρίσι που έχει 15 γραμμές μετρό το τραμ υπάρχει στις παρυφές της μητρόπολης (δλδ στα όρια της ζώνης 3 του μετρό) για να τροφοδοτεί τις γραμμές μετρό με κόσμο. Το τραμ είναι παναργο για να εξυπηρετήσει καθημερινή μετακίνηση στο κέντρο της πόλης και κινείται υπέργεια άρα τρώει χώρο στο οδόστρωμα. Η λύση για μεγάλες πόλεις με 3-4-5+ εκατ. κατοίκους είναι το μετρό.

Αν δεν έχεις λεφτά για επένδυση τότε μην τα πετάς στο τραμ. Είτε ρίχτα και κανε το 1/5 ή 1/10 της επενδυσης σε μετρο ή κάνε κάποια άλλη παρέμβαση (πχ νέα λεωφορεία να τροφοδοτούν περιφερειακούς σταθμούς μετρο, νέα περιφερειακά πάρκιν στα μετρό, νέους συρμούς ώστε σε ώρες αιχμής να έχει δρομολόγιο κάθε 3 λεπτά κτλ.).

On 26 Nov 2016 12:03 am, ariskop wrote:
Μα οι αντιρρήσεις δεν έχουν να κάνουν με την ύπαρξη Α/Κ στο αστικό οδικό δίκτυο γενικά που ευτυχώς που υπάρχουν σε μερικές περιόχες και μακάρι να μπορούσαν να κατασκευαστούν και άλλες σε διάφορα σημεία.

Αλλά η πρωινή ακολασία Κηφισίας & Αλεξάνδρας δεν οφείλεται στη συγκεκριμένη διασταύρωση αλλά στα "απόνερα" από τα μποτιλιαρίσματα εκατέρωθεν αυτού του κόμβου.

Τα φρακαρισμένα αυτοκίνητα από την άνοδο της Κηφισίας (από τα φανάρια με την Πανόρμου και μέχρι την Αλεξάνδρας) μπλοκάρουν το κόμβο. Αντίστοιχα το ίδιο συμβαίνει από τα φρακαρισμένα από την πλ. Μαβίλης οχήματα στην κάθοδο της Κηφισίας ενώ κάποιες ώρες τις ημέρας φρακάρει και η κάθοδος της Αλεξάνδρας από το ύψος της Πανόρμου και έχουμε επιπλέον χάος.

Και δεδομένου ότι δεν υπάρχει περίπτωση να κατασκευαστούν Α/Κ σε αυτά τα σημεία περιμετρικά του κόμβου Αμπελοκήπων, ποιά η χρησιμότητα αυτού;;

-------------

Τώρα όσο για το τραμ, οι μεγάλες πληρότητες του τραμ τις ώρες αιχμής στην κεντρική διαδρομή μέσα στον πυκνό αστικό ιστό (Σύνταγμα - Π. Φάληρο) αποδεικνύει ότι το μέσο δεν είναι τόσο αποτυχημένο όσο κάποιοι επιμένουν να το χαρακτηρίζουν.
Ακόμα και οι πληρότητες στην παραλιακή διαδρομή ειδικά το καλοκαίρι είναι πάρα πολύ μεγάλες.
Επίσης αργό ως προς τι;; Σε σύγκριση με το μετρό προφανώς και είναι. Αλλά γιατί συγκρίνουμε μετρό με τραμ;;;
Το τραμ καλύπτει μεταφορικές ανάγκες που είναι μικρές για την κατασκευή μετρό αλλά δεν μπορεί να καλυφθεί και με τα συμβατικά ΜΜΜ (λεωφορεία κτλ.)
Σε σχέση με τα λεωφορεία (που έρχεται να αντικαταστήσει και να προσθέσει χωρητικότητα) δεν νομίζω να είναι πιο αργό.

Τώρα το να γίνεται αναφορά στη διαδρομή Σύνταγμα - ΣΕΦ ή Σύνταγμα - Γλυφάδα δεν έχει κανένα νόημα καθώς δεν είναι αυτός ο σκοπός του μέσου αφού υπάρχουν σαφώς γρηγορότερες επιλογές. Και από τους Αμπελόκηπους στη Βικτώρια θα φτάσεις πιο γρήγορα με λεωφορείο ή τρόλλευ από ότι με μετρό αλλά δεν σημαίνει κάτι.

Όσο για τα δίκτυα τραμ στην Ευρώπη και αν τα συναντάμε ή όχι στα κέντρα μητροπόλεων ας το ψάξουμε λίγο περισσότερο.

On 26 Nov 2016 10:18 am, giannis p wrote:
@Ariskop. Πολύ σωστά γιά τό μποτιλιάρισμα εκατέρωθεν καί τών 2 κόμβων, Λ Αλεξάνδρας, Αγίας Βαρβάρας.
Η κουβέντα πού θά άξιζε νά γίνει, άν μπορεί η Λεωφόρος Κηφισίας, νά γίνει ταχείας κυκλοφορίας, μέχρι κάποιου σημείου, λχ στό Μαρούσι. ..
Η άποψή μου, Ναί ,μακάρι νά γινόταν, αλλά όχι τώρα αλλά τίς εποχές τών παχέων αγελάδων. ..
Μέ τό τράμ, πού δέν έχω άποψη, γνωρίζω καλά τήν επιβάρυνση πού επέφερε στό οδικό δίκτυο Ν.Κόσμου, Νέας Σμύρνης καί Παλαιού Φαλήρου ...
Έχετε δεί μποτιλιάρισμα χιλιομέτρου στήν συμβολή Χαμοστέρνας, Μάχης Αναλάτου
..

On 26 Nov 2016 12:22 pm, orthodontist wrote:
Συμφωνώ με ariskop και σε όσα αναφέρει για τραμ και Κηφισίας. Να αναφέρω τη Βιέννη, όπου με 2εκ πληθυσμό μια χαρά λειτουργεί το τραμ. Κάτι αντίστοιχο θα μπορούσε να γίνει και στη Θεσσαλονίκη όπου και μεγάλους δρόμους έχει και επίπεδη είναι.Το κέρδος νομίζω θα ήταν σημαντικό τόσο σε χρήματα (σε σχέση με το μετρό, που καλώς γίνεται) όσο και σε χρόνο παράδοσης (βλέπετε αρχαιολογικά ευρήματα παντού, μόνο στις πολυκατοικίες της αντιπαροχής δεν βρίσκουμε αρχαία Laughing). Βέβαια, χρειάζεται οδηγική κουλτούρα για να λειτουργήσει αρμονικά.....και όχι να νομιζουμε ότι επειδη το αυτοκίνητό μας πάει τρένο σημαίνει ότι μπαίνει και στις ράγες Laughing

On 26 Nov 2016 12:25 pm, ariskop wrote:
Η περίπτωση της Αγίας Βαρβαρας (Κηφησιάς & Εθν. Αντιςταεως) είναι τελείως διαφορετική με τον κόμβο Αμπελόκηπων.
Εκεί το μποτιλιάρισμα οφείλεται κυρίως σε αυτή τη διασταύρωση όποτε η ύπαρξη ενός Α/Κ έχει νόημα ίσως και με μια καλύτερη παρέμβαση στην αριστερή στροφή προς Φιλόθεη στο Κολλέγιο ώστε να χωράει περισσότερα οχήματα και να μην φρακάρει την άνοδο της Κηφησιάς

Σχετικά με την διασταύρωση Λαγουμιτζή & Μάχης Αναλατου πως ακριβώς επιβαρύνθηκε από την κυκλοφορία το τραμ; Και προ 2004 ήταν μια κολασμένη διασταύρωση καθώς η κυκλοφορία από έναν άξονα ταχείας κυκλοφορίας σκάει στο πουθενά...

On 26 Nov 2016 01:01 pm, giannis p wrote:
@ariskop. Γιά τόν κόμβο τής Αγίας Βαρβάρας, μπορείς νά τό αναλύσεις ? Έχω τήν εντύπωση πώς οι μελέτες, προέβλεπαν τήν κατάργηση των φαναριών, μέ τήν υπογειοποίηση τής αριστερής στροφής τής Εθνικής Αντιστάσεως πρός Ψυχικό.
Γιά τήν συμβολή Λαγουμιτζή /Μάχης Αναλάτου, όσο νάναι τό τράμ επιβάρυνε, Νέα Σμύρνη κατοικώ.

On 27 Nov 2016 01:11 am, apapa wrote:
Παιδιά μην λέμε ότι θέλουμε, το τραμ σαφώς έχει επιβαρύνει όλες τις διασταυρώσεις, σε όλους τους δρόμους, συμπεριλαμβανομένης και της Λαγουμιτζή.

Όταν παίρνεις μία διασταύρωση, στην οποία για Χ χρόνο (π.χ. 1 λεπτό) θα μοιράσεις το χρόνο 50/50 στους δύο δρόμους της διασταύρωσης ή ανάλογα με τον κυκλοφοριακό φόρτο τους.

Αν προσθέσεις και ένα τρίτο μέσο, δλδ ένα τρίτο δρόμο (γιατί το τραμ είναι ένα μέσο με το δικό του άξονα κυκλοφορίας και απαιτεί δικά του φανάρια στις διασταυρώσεις), ο ίδιος χρόνος Χ (αυτό το 1 λεπτό) θα πρέπει να επιμεριστεί στα 3 και συνεπώς οι δύο οδικοί άξονες που προυπήρχαν ζημιώνονται γιατί τις στιγμές που περνάει το τραμ, λόγω του "πρασινου κύμματος" έχει προτεραιότητα και ακυρώνει την σειρά των κάθετων φαναριών, στέλνοντας το πράσινο τους στον επόμενο κύκλο, διπλασιάζοντας έτσι τις ουρές στους κάθετους άξονες.

Επιπλέον η διέλευση του τραμ επιβάρυνε και τους κύριους άξονες από όπου διέρχεται παράλληλα γιατί (α) κατήργησε πολλές αριστερές στροφές (όταν διέρχεται κατα μεσής του δρόμου) και έτσι τα οχήματα αναγκάζονται να σχηματίσουν μεγαλύτερες ουρές σε λιγότερα αριστερά φανάρια, (β) έχει πολλές συνεχομένες κοντινές διασταυρώσεις όπως στο Νέο Κόσμο και αν έχει μποτιλιάρει μία από αυτοκίνητα τότε ούτε το τραμ περνάει, ούτε τα οχήματα, ούτε κανείς και γίνεται πανδαιμόνιο.

Αναφορικά με την ταχύτητα του θα το ξαναπώ, είναι πάναργο γιατί ο ρόλος του δεν είναι αυτός για τον οποίο το έφτιαξαν στην Αθήνα. Το τραμ είναι τροφοδότης, περιφερειακός τροφοδότης σε μεγάλες πόλεις όπως η Αθήνα με αρκετά εκατ. κατοίκους διασκορπισμένα σε μεγάλο αστικό ιστό. Στο κέντρο της πόλης απαιτείται να μπαίνεις και να βγαίνεις γρήγορα, όχι μόνο σε ταχύτητα (χλμ/ωρα) αλλά και σε χρόνο και αυτό το πετυχαίνει μόνο το μετρό.
Καμία σοβαρή μητρόπολη δεν βασίζεται σε τραμ για της εσωτερικές μετακινήσεις της στο κέντρο της (Νεα Υορκη, Παρισι, Λονδίνο κτλ.).

Το τραμ ειναι καλο για πολεις τυπου Κοπενχαγης, Θεσαλλονικης κτλ αν δεν εχουν ηδη μετρο με πληθυσμους 1-2 μυρια.

Τελος το τραμ θα ειχε και εχει επιτυχια το καλοκαιρι στην παραλιακη γραμμη γιατι παει ο κοσμος (κυριως η πιτσιρικαρια) για μπανιο στο παραλιακο μετωπο. Ακομα και εκει ομως βλακωδως εξακολουθουν να κινουνται τα λεωφορεια παραλληλα του στην παραλιακη ανταγωνιζομενα το ενα το αλλο αντι εκει τα λεωφορεια να λειτουργουν τερματικα ως τροφοδοτης του τραμ.

Αν επρεπε (που δεν επρεπε κατ'εμε) να φτιαξουμε τραμ στην Αθηνα, αυτό έπρεπε να γινει ως περιφερειακος δαχτυλιος που θα τροφοδοτει τους τερματικους σταθμους του μετρο με κοσμο.
Η υπαρξη τραμ από τον Νεο Κοσμο μέχρι το Σύνταγμα είναι αχρηστη και αχρειαστη επενδυση γιατι κάνει το ίδιο δρομολογιο με το μετρο από κατω του, στο 3πλάσιο και του χρονου. Για αυτό και στον Νεο Κοσμο το τραμ αδειαζει στο 90%.

Και για αυτους που λενε οτι εχει κινηση και καλυπτει Π.Φαληρο και Νεα Σμυρνη, κανουν λαθος. Το τραμ απλα πηρε τους επιβατες που ειχε ηδη το τρολευ 10 που εκανε ακριβως το δρομολογιο περνώντας απο Βενιζελου κ Αχιλλέως και καλυπτε ηδη της περιοχη και υπηρχε μια Βενιζελου και Αχιλλέως με μεγαλυτερες πρασιες και περισσοτερες θεσεις σταθμευσης.
Και αυτα ως κατοικος και των δυο περιοχων για 25 χρονια.

On 27 Nov 2016 10:53 am, cruiser wrote:
Ξεχνάμε στο όλο σκηνικό του τράμ και των ανισόπεδων τα βασικά προβλήματα των ελληνικών δρόμων Παράνομο παρκάρισμα , κακοί οδηγοί , φορτηγά κάθε μεγέθους που φορτώνουν-ξεφορτώνουν κλείνοντας δρόμους σε ώρες αιχμής .

Οι κόμβοι προφανώς θα είναι δωράκια από τους μεν στους δε και αντιστρόφως . Το να χέρι νίβει τ΄ άλλο και τα δυό το πρόσωπο που λέει και η παροιμία...

Το τράμ μια χαρά θα δούλευε στην Αθήνα αν είχε την λογική που έχει στο εξωτερικό όπου τα ΜΜΜ είναι πάντα σε προτεραιότητα .

Εδώ βρίσκει παρκαρισμένα , διασταυρώσεις κατειλημμένες από μποτιλιαρισμένα αμάξια και πολλά ακόμα .

Ενα τρόλλευ έπαιρνε πολύ λιγότερα άτομα σε ώρα αιχμής . Αντίθετα το τράμ γίνεται και τρένο σε χωρητικότητα αν υπάρξει ανάγκη .

Αλλά σίγουρα δεν έχει νόημα να πάμε το τράμ στην Πανεπιστημίου όταν έχουμε τρόλλευ και μετρό εκεί .

Εδώ δεν έχουν ενώσει για 300-500 μ . το αμαξοστάσιο του Ελληνικού με τον σταθμό του μετρό , οπότε έτσι η Βούλα και η Γλυφάδα θα έχει εύκολη πρόσβαση στο μετρό . Ούτε στον Πειραιά χρειαζόταν το τράμ .

Στο εξωτερικό τράμ κάνει και δουλειά ελαφρού τρένου . Θα μπορούσε να γίνει στα Μεσόγεια ακόμα και μέχρι το Λαύριο , στα Δυτικά προάστεια και γενικά σε περιοχές που θα τροφοδοτούσε μετρό και έχουν κάποιες φαρδιές αρτηρίες για να περάσουν , χωρίς να δημιουργήσουν προβλήματα κίνησης . Αυτά θα έπρεπε να έχουν προσδιοριστεί από χρόνα από τα ΓΠΣ αλλά ποιοί να τα κάνουν ? Οι κομματικοί ?

On 28 Nov 2016 11:50 am, Lalas wrote:
Η υπογειοποίηση του κόμβου της Κηφισίας/Αλεξάνδρας θα είχε νόημα αν συνδυαζόταν με την υπογειοποίηση της Αλεξάνδρας στο ύψος του γηπέδου του Παναθηναϊκού (Απ.Νικολαϊδης).
Η δεύτερη υπογειοποίηση είναι μέρος ενός μεγάλου project που περιλαμβάνει ενοποίηση όλων των χώρων από το ΕΛΠΙΣ μέχρι τον Λυκαβητό!! (project που προτοεμφανίστηκε κάποια στιγμή τέλη 80)

On 04 Aug 2017 06:55 pm, giannis p wrote:
Καί μιά έκπληξη από Αθήνα, προχωρά ο Α/Κ Αγίας Βαρβάρας στήν Λ. Κηφισίας

https://www.ggde.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=1094:πρόσκληση-της-διεύθυνσης-οδικών-υποδομών-σε-διαδιακασία-διαπραγμάτευσης-για-την-υποβοήθηση-της-διεύθυνσης-οδικών-υποδομών-στις-διαδικασίες-ωρίμανσης-για-τη-δημοπράτηση-του-έργου-«κατασκευή-α-κ-αγ-βαρβάρας-στη-λεωφόρο-κηφισίας»&Itemid=326

On 04 Aug 2017 10:35 pm, apapa wrote:
Τέλεια. Μετά θα μένει μόνο ο κόμβος του Υγεία και αν καταργήσουν και αυτή την άκυρη διασταύρωση με φανάρι μεταξύ Κατεχάκη και Α/Κ Ψυχικού θα πηγαίνεις σερί από το φανάρι της Πανόρμου μέχρι το φανάρι της Αγίου Κωνσταντίνου μετά τον ΟΤΕ.

Αααα ρε και να μην ειχαμε αρχαια απο κατω. Θα μπορουσαμε να τραβηξουμε και ενα Boston Big Dig και να υπογειοποιηθεί όλη η διαδρομή από Καλλιρρόης μέχρι Κατεχάκη και από πάνω να γίνει πάρκο, ποδηλατόδρομοι, δρόμοι περιπάτου. Να δεις μετα αναβάθμιση της πόλης. Άτιμη χέστρα του Περικλή Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2295
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Wed May 10, 2023 1:29 pm    Post subject: Reply with quote

Έγραψε χθες ο giannis p στο thread των Οδικών Έργων αυτό:
Quote:
Έγινε τό πρώτο βήμα , για το σπουδαίο έργο, γιά τόν νέο σταθμό ΚΤΕΛ
https://www.ot.gr/2023/05/09/kataskeyastikes/elaionas-egkrithikan-oi-perivallontikoi-oroi-gia-to-neo-stathmo-ton-ktel

Διάβασα με ενδιαφέρον το άρθρο. Στο τέλος, γράφει το εξής:

Πέρα από την περιβαλλοντική προστασία, η ΑΕΠΟ προβλέπει και όρους για την προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς [...] μεταξύ άλλων, θα πρέπει να απομακρυνθεί ο χώρος στάθμευσης που προβλέπει ο σχεδιασμός στην οδό Αγίου Παντελεήμονος σε ικανή απόσταση από το μεταβυζαντινό ναΰδριο του Αγίου Παντελεήμονα, ώστε να μην θιγεί ο περιβάλλων χώρος του μνημείου.

Από περιέργεια πήγα να δω τι είναι και πού βρίσκεται αυτός ο ναός, που θα "θίξει" ο χώρος στάθμευσης. Λένε ότι μία εικόνα είναι χίλιες λέξεις. Παραθέτω δύο εικόνες λοιπόν με τη σημερινή κατάσταση, για οικονομία δύο χιλιάδων λέξεων.



Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Thu May 11, 2023 7:29 pm    Post subject: Reply with quote

Σε σοβαρες χωρες απλα θα σηκωναν το ναο απο εκει που ηταν και θα τον μετακινουσαν σε νεο σημειο.
Ετσι και η ζωη προχωραει και εξελισσεται αναβαθμιζεται και προστατευεται η ιστορικη κληρονομια.
Δεν μιλαμε δα και για τον Παρθενωνα που ειναι συνηφασμενος με τον Ιερο Βραχο της Ακροπολης και δεν μπορεις να τον μετακινησεις ή το Ναο στο Σουνιο.
Μνημεια που δεν ειναι δεμενα με ενα συγκεκριμενο μερος οπως μια εκκλησια λχ μπορουν να μετακινηθουν αυτουσια λιγο παρακατω και ενσωματωθουν σε ενα πιο ανθρωπινο περιβαλλον.
Δλδ αυτο το εκτρωμα που εχει μεινει το εκκλησακι στην Αγιας Αννης στη μεση του πουθενα λες και ειμαστε καμια τριτοκοσμικη χωρα και ο δρομος εχει βγει σαν αναποδο γαμωτο ειναι ωραιο?
Η τεχνολογια εχει προοδευσει τοσο που μετακινεις ολοκληρα σπιτια οχι ενα εκκλησακι μια σταλια.
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2295
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Fri May 12, 2023 11:15 am    Post subject: Reply with quote

Εντωμεταξύ, το "μεταβυζαντινό ναΰδριο" φαίνεται πως είναι του... 1844!
https://www.asda.gr/g14per/programs/kinitikotita/kifisos/ergo/pant-el.htm

Ας το πούμε και "μεταελληνιστικό" ή "μεταρωμαϊκό", αν είναι έτσι!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Fri May 12, 2023 12:51 pm    Post subject: Reply with quote

Υπάρχει το προηγούμενο, με το μεταβυζαντινό τού 1562,εκκλησάκι τών Αγίων Τεσαράκοντα, που μετακινήθηκε 150μ, τό πολύ μακρινό 1991, για την διαπλάτυνση τής Λ.Κηφισίας

https://www.mixanitouxronou.gr/to-ekklisaki-pou-xethemeliothike-ke-metaferthike-pano-se-rages-giati-empodize-tin-kikloforia-stin-kifisias-i-metakomisi-ton-ag-saranta-itan-ena-technologiko-epitevgma-pou-egine-proti-fora-stin/
https://www.youtube.com/watch?v=Pu-Pfu21ymA
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2295
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Wed Oct 04, 2023 9:47 pm    Post subject: Reply with quote

Μεταφορά από το thread των Οδικών Έργων.

On 03 Oct 2023 07:57 pm, giannis p wrote:
Πλέον ως συνταξιούχος, τον περισσότερο καιρό στην Θεσπρωτία.
Διαβάζοντας για το καθημερινό πλέον μαρτύριο όσων κινούνται στον Κηφισό, μήπως ήλθε η ώρα για να αρχίσει η πραγματική συζήτηση για υλοποίηση του άξονα Ελευσίνας - Υλίκης, μαζί με σιδηροδρομική γραμμή? Θυμάμαι πώς υπήρξαν φορές που είχα υποστεί ανάσχεση στον Κηφισό, αλλά 30 -35 λεπτά...όχι 75 και 90 όπως τώρα

On 03 Oct 2023 11:03 pm, apapa wrote:
Φιλε Γιαννη η λυση για το κυκλοφοριακο της Αθηνας δεν ειναι το Ελευσινα-Υλικη ποτέ δεν ήταν.
Ο Κηφισος ειναι μπουκωμενος πλεον απο τις 7.30 το πρωι μεχρι τις 19.30 το απογευμα.
Εδω πλεον παει σημειωτον και ειναι μπουκωμενη η Αττικη Οδος με διοδιο 2,80, οχι ο Κηφισος που ειναι και δωρεαν.
Το Ελευσινα-Υλικη σαν διαμπερης κυκλοφορια εκ κατασκευης ειναι ανταγωνιστικος του τμηματος Ελευσινα-Μεταμορφωση μεσω Αττικης Οδου και του τμηματος της ΠΑΘΕ Μεταμορφωση - Υλικη.
Ο Κηφισος μπουκωνει πιο νοτια απο τη Μεταμορφωση που το Ελευσινα-Υλικη δεν θα βοηθησει.
Ο Κηφισος θελει καταρχας διαπλατυνση στα σημεια που γινεται μπουκαλι λχ στη διασταυρωση με Αχαρνων, ωστε παντου να ειναι σταθερα 3 λωριδες συν ΛΕΑ.
Μετα θελει αυστηρη αστυνομευση 24/7 ωστε να μην μπαινει στη ΛΕΑ ουτε μυρμηγκι. Παντου καμερες αν σε πιασει καμερα στη ΛΕΑ επιτοπου προστιμο 300 ευρω μεσω Taxis αν δεν πληρωθει σε 30 μερες 10Χ στα 3.000 ευρω και να ξεκινανε τοκοι υπερημεριας.
Επισης σε οσους αχαμπαρους βγαινουν για οδηγηση χωρις βενζινη και σταματανε στον Κηφισο και παραλυουν το συμπαν (υπαρχουν παμπολοι τετοιοι τα τελευταια 2-3 χρονια λεει η Τροχαια και ο Τυπος) 300 ευρω προστιμο για παρακωλυση συγκοινωνιας. Δεν μπορει να παραλυεις μια πολη επειδη εσυ εισαι ανικανος να δεις το δεικτη βενζινης ή επειδη γραφεις στις μπαλες σου ή το λιλι σου μερικες εκατονταδες χιλιαδες συμπολιτες σου. Αν δεν εχεις βενζινη να πας δουλεια, το παιδι σχολειο κτλ. παρε συγκοινωνια, τραβα με τα ποδια, μην πας, δικο σου προβλημα δεν μπορεις να το μεταφερεις στο κοινωνικο συνολο.
Μετα προχωρας σε αστυνομευση και εκκαθαριση του παραλληλου εναλλακτικου οδικου δικτυου. Λ.χ. Θηβων σε ολο το μηκος δεν παρκαρει δεξια ουτε ποδηλατο. 200 ευρω προστιμο, αφαιρεση πινακιδων για 30 μερες και το αμαξι σουρσιμο στο γκαραζ για 10 μερες και πληρωμη του γερανου και του γκαραζ απο τον παραβατη.Πρεπει μεγαλες αρτηριες να ξεμπουκωσουν για να δωσουν ανασα διαμπερους και παραλληλης κινησης.
Επισης καταργεις ολες τις αναποδες ανωμαλες επικινδυνες στροφες στον Κηφισο λχ η απαραδεκτη δολοφονικη διασταυρωση με Καβαλας. Δεν μπορει οι εισερχομενοι προς Πειραια να εισερχονται στην αριστερη λωριδα ουτε οι εξερχομενοι προς Καβαλας απο Μεταμορφωση να εξερχονται απο αριστερα και να φρεναρει το συμπαν. Αν υπαρχει ελλειψη χωρου για ανασχεδιασμο του κομβου θα πρεπει η κινηση να δρομολογηθει με κυκλικη διαδρομη ξανα πισω ήτοι να βγαινουν στον επομενο κομβο της Ιερας Οδου και με αναστροφη να επιστρεφουν Καβαλας ή να γινει δεξια στροφη αφου περασουν την Καβαλας που θα τους βαζει μετα δεξια να μπουν Καβαλας και να περασουν τον Κηφισο πανω απο τη γεφυρα.
Ομοιως οι προς Πειραια θα πρεπει ή να βγαινουν στον ανισοπεδο Θηβων και να επιστρεφουν πισω ή να βγαινουν νωριτερα απο το προηγουμενο φαναρι αριστερα προς Ιερα Οδο και απο Ιερα Οδο να εισερχονται για Πειραια.

On 04 Oct 2023 09:12 am, Engineer wrote:
Συμφωνώ με τον apapa σε όσα λέει για το κυκλοφοριακή συμφόρηση της Λεωφόρου Κηφησού. Το Ελευσίνα Υλικη μάλιστα αν κατασκευαστεί απο τον κόμβο με την Αττική Οδό μέχρι την Υλίκη όπως ελεγε κάποιο άρθρο που είχα δει κάποτε ειλικρινά θα είναι πεταμένα λεφτα. Ο δρόμος αυτος πρεπει να γινει ταυτοχρονα με την αναβαθμιση της Λ Αθηνων απο Χαιδαρι μέχρι διόδια Ελευσίνας με αρχικά 4 ή 5 λωρίδες κυκλοφορίας, διακλάδωση με το νέο αυτοκινητόδρομο εκεί κοντά στην Μαγούλα κλπ. Οποσδήποτε πρέπει να γίνει και η σιδηροδρομική γραμμή στην μέση η δίπλα απο τον δρόμο αυτο για να ανακουφιστεί το κυκλωμα του προαστιακου σιδηροδρομου ωστε τα υπεραστικα τραινα να φευγουν πιο ευκολα απο το λεκανοπεδιο. Ο Κηφισός μπουκώνει όμως γιατι δεν υπαρχει άλλος δρόμος ταχείας κυκλοφορίας που να μπορει να παραλάβει την κινηση απο Νότια και Δυτικά προάστια απο Π. Φάληρο Μοσχάτο, Πειραιά, Αιγάλεω, Περιστέρι προς τα Βόρεια που να παρακαμπτει το κεντρο. Να παει ο κόσμος στην δουλειά του και να γυρίσει πίσω. Λέει ο apapa να γινουν οι διαπλατυνσεις. Ναι λέω εγώ αλλά στην Νέα Φιλαδέλφεια πρέπει να γκρεμιστουν πολυκατοικιες και να σκεπαστουν το ποτάμι που εκει ειναι διπλα στο δρόμο. Απίθανο το βλέπω... Η μονη ουσιαστικη λύση ειναι να φτιαχτεί παράλληλη όδευση ταχειας κυκλοφορίας στα ανατολικα δηλαδή η υπογειοποιηση της περιφερειακής Υμητου και η ανισοπεδοποιηση της Λ Βουλιαγμένης. Και παλι ίσως αυτο να μην επαρκει.

On 04 Oct 2023 09:48 am, cruiser wrote:
Δεν είναι μοναδικό το πρόβλημα της Αθήνας. Είναι πολλά μαζί.
Αρχικά να ολοκληρωθεί ο δρόμος στο Πέραμα χωρίς φανάρια με σύνδεση αυτού που έρχεται από τον Πειραιά με την Λ. Σχιστού και να γίνει ο κόμβος του Σκαραμαγκά ώστε να διοχετευθεί μεγάλο μέρος της κίνησης στην Περιφερειακή Αιγάλεω.
Αυτό θα ανακουφίσει την Καβάλας αρκετά στην περιοχή του Σκαραμαγκά.

Να γίνει η Ελευσίνα-Θήβα με γραμμή τρένου, γιατί έτσι δεν θα χρειαστεί να φτιαχτεί η γραμμή ΣΚΑ-Οινόη, αφού θα μείνει προαστιακού χαρακτήρα.

Να ολοκληρωθεί η επέκταση της Λ. Κύμης μέχρι την Ε.Ο. που θα ανακουφίσει μεγάλο όγκο της Α.Ο. μια και οι κάτοικοι από Γέρακα μέχρι Ηράκλειο θα μπορούν να χρησιμοποιούν την Λ. Κύμης.

Να φτιαχτούν οι στενώσεις στο Ποτάμι και βέβαια να γίνει και η σήραγγα Ηλιούπολης ώστε να ξεμπουκώσει η Ανατολική πλευρά του Λεκανοπεδίου, ενώ θα ήταν χρήσιμη και η σήραγγα στο Κορωπί, ώστε με χρήση της Α.Ο. να φτάνει κάποιος στα νότια εύκολα.

Τέλος να μεταφερθεί η Λαχαναγορά και τα Πρακτορεία μεταφορών στο Θριάσιο, ώστε να υπάρχει εύκολη πρόσβαση μέσω της Ελευσίνας - Θήβα βόρεια και της Σχιστού-Περιφερειακής Αιγάλεω προς Πειραιά.

Ακόμα να γίνει γρήγορα η μεταφορά των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα.

Αν γίνουν τα περισσότερα έργα, η επόμενη κίνηση θα ήταν οι μεταφορές να θεωρηθούν όλες του τελευταίου μιλίου, που θα γίνονται με ηλεκτρικά φορτηγά μικρού μεγέθους, γιατί μεγάλο θέμα που αυξάνει τα προβλήματα είναι τα μεγάλα φορτηγά που κάνουν διανομές σε Σ/Μ μπλοκάροντας δρόμους.

On 04 Oct 2023 01:54 pm, apapa wrote:
Συμφωνω με τις προτασεις και ιδιως για μεταφορα Λαχαναγορας και Μεταφορικων εκτος λεκανοπεδιου.
Πρεπει να πανε προς Θριασιο ή Φυλη για να ειναι εγγυτερα στο διακομιστικο/διαμεταφορικο κεντρο Θριασιου και τη ζωνη αποθηκευσης/logistics.
Θα ξεμπουκωσει η Δυτικη Αττικη και ο Κηφισος ΑΛΛΑ πρεπει ταυτοχρονα να απαγορευτει η εισοδος και οδευση μεγαλων φορτηγων στο Λεκανοπεδιο. Πρεπει μετακινησεις 2-6 χλμ να γινονται με μικρα φορτηγα/βανακια και το Last Mile μονο με μικρα βαν/ηλεκτρικα βαν.
Οποιο αλλο φορτηγο αποπειραται να εισελθει εντος Αττικης κοψιμο οπισθιων για παντα.
Ομοιως με αναβαθμιση κομβου Σχιστου και Καβαλας απο Κηφισο προς Ασπροπυργο θα πρεπει η κινηση απο το λιμενα εμπορευματοκιβωτιων να γινεται αποκλειστικα και μονο με τρενα μεχρι Θριασιο και απο εκει η διαμεταγωγη στην υπολοιπη χωρα να γινεται ειτε με τρενο είτε με φορτηγα και εκτος Αττικης/λεκανοπεδιου.
Αν πρεπει εμπορευματα/κιβωτια να εισελθουν Αττικη/Αθηνα πρεπει να γινεται μονο με μικροτερα φορτηγακια/βανς.
Τελος η περιοχη της Λαχαναγορας μαζι με μεγαλο κομματι περιξ της Αγιας Αννης των μεταφορικων πρεπει υποχρεωτικα να γινει Παρκο και μονο Παρκο. Ουτε πατεντες τυπου Ελληνικου με τσιμεντο, πολυκατοικιες, ουρανοξυστες και βιλιτσες.
Πασχουμε στα τετραγωνικα πρασινου ανα πολιτη, πασχουμε στην ποιοτητα ζωης.
Νερο θα υπαρχει αφθονο για τη συντηρηση του με την υποδομη στο ξηρο καναλι του φαληρικου ορμου και τον καθαρισμο του απο Ψυταλλεια. Η λοιπη συντηρηση του (κλαδεμετα, καθαριοτητες κτλ.) ας πληρωνεται απο τελος που θα καταλαβουν οι ματσωμενοι που εξαγορασαν και τσιμεντοποιησαν το Ελληνικο.
Τα φτωχαδακια που αγορασαν στη δευτερογενη τα διαμερισματα του ουρανοξυστη 500-800-900 χιλιαδες ευρω και οι ετεροι τις βιλιτσες στο 1,5+ μυριο, δεν θα ενοχληθουν να πληρωνουν 1.000 ευρω το χρονο εκαστος (ή και περισσοτερο) για το περιβαλλον. Στην τελικη οπως θα καταληξει σχεδον η μιση εκταση του Ελληνικου θα γινει τσιμεντο αντι για παρκο, οποτε η τσιμεντοποιηση και η απωλεια δεντρων στη θεση των σπιτιων θα πρεπει να αναπληρωθει και πληρωθει αλλου στην Αττικη.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Thu Oct 05, 2023 8:51 am    Post subject: Reply with quote

Η λογική των μεγάλων πάρκων δεν προχωράει στην χώρα μας. Για πολλούς λόγους. Ακόμα και μεγέθη όπως το πεδίο του Αρεως ή το πάρκο Τρίτση, έχουν μεγάλα προβλήματα.

Αυτό λοιπόν που πρέπει να γίνεται είναι ο συνδυασμός κάποιων χρήσεων.

Εχουμε το κομμάτι που ξεκινάει από το Ρέντη που είναι η Λαχαναγορά και οι εγκαταστάσεις του τρένου, μέχρι την Μεταμόρφωση που είναι η βιομηχανική περιοχή.

Θα πρέπει να την δούμε όλη την περιοχή γύρω από τον Κηφισό.

Το πράσινο πρέπει κύρια να υπάρχει στην περιοχή που έχουμε ήδη μεγάλη δόμηση και εκεί πρέπει να μπουν τα πάρκα.

Στον Βοτανικό αντίθετα ή ύπαρξη του ΓΠΑ και της βάσης του Ναυτικού, εξασφαλίζει πολύ μεγάλους αδόμητους χώρους πρασίνου, που μας δίνουν την δυνατότητα να φτιάξουμε διάφορα άλλα πράγματα που λείπουν από την πόλη, όπως έναι συνεδριακό κέντρο, που ο Βοτανικός είναι η ιδανική του θέση.

Οι κατοικίες παρέχουν ασφάλεια στις περιοχές.

Εχουμε τώρα την πολύ σωστή διαδικασία της ΠΥΡΚΑΛ, που κάποιοι ΔΥ για να μην χάσουν την βολή τους δεν την θέλουν και κάποιοι ψεύτες μας λένε ότι τα υπουργεία βοηθάνε το κέντρο. Μεγάλο ψέμα. Η Σταδίου μετά τις 4 το απόγευμα είναι νεκρή περιοχή. Το κέντρο χρειάζεται ξενοδοχεία και κατοικίες ώστε να αποκτήσει ζωή, ενώ η απόδοση τόσων κτιρίων των υπουργείων για κατοικίες θα βοηθήσει να δοθεί λύση στο στεγαστικό πρόβλημα.

Αυτό που έγινε στο Ελληνικό που είναι δίπλα στην θάλασσα δεν μπορεί να γίνει στον Βοτανικό.

Εκεί θα πρέπει να γίνουν κατασκευές με ένα μέσο ΣΔ κάτω από 0,80, που επίσης θα βοηθήσουν το στεγαστικό πρόβλημα.

Με το κατασκευαστικό κόστος να ανέρχεται σήμερα στα 2000 €/τμ χωρίς το οικόπεδο, πολλές περιοχές της χώρας, δεν μπορούν να σηκώσουν νέες κατασκευές, ενώ σε τέτοιες περιπτώσεις μεγάλου όγκου η οικονομία κλίμακας μπορεί να βγάλει στην αγορά φτηνότερες κατασκευές.

Το πρόβλημα της Αθήνας δεν είναι τα κτίρια, είναι ο μεγάλος ΣΔ σε πολλές περιοχές και τα μικρά οικόπεδα.

Ούτε βέβαια ήταν λύση οι επιλογές Τρίτση με τις μεζονετουπόλεις και ΣΔ 0,80 άλλα χαμηλό ύψος που οδήγησαν σε οριζόντιες πολυκατοικίες με ανύπαρκτους κήπους που τους περιποιούνται με το ψαλιδάκι των νυχιών, λόγω του αστείου μεγέθους τους.

Ψηλά κτίρια και μικρή κάλυψη είναι πολύ καλύτερη λύση. Δηλαδή μία κάλυψη περί το 20-25 % για κτίρια 4-5-6 ορόφων, σημαίνει για μία νέα περιοχή, ότι μαζί με τους κοινόχρηστους χώρους η κάλυψη θα είναι γύρω στο 15 %
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Fri Oct 06, 2023 10:14 pm    Post subject: Reply with quote

Τα παρκα στη χωρα μας εχουν προβλημα γιατι ειμαστε καφρου και αρουγκανοι ως λαος και πολιτες.
Ειναι δηλαδη πιο πολιτισμενοι και εξυπνοι οι Σερβοι που εχουν καθαρα, περιποιημενα παρκα στην παλια πολη του Βελιγραδιου και υπεροχο παραποταμιο παρκο στη νεα?? Εχει πιο πολλους πορους ο δημος του Βελιγραδιου?

Ο Ελληνας ειναι απλα ανικανος. Περασα προσφατα απο τον Εθνικο Κηπο και μια γουρνα με τις χελωνες ηταν μεσα στο καταπρασινο βρωμικο νερο. Δεν μπορω καν να το αποκαλεσω λιμνουλα αυτο το μικρο σιχαμερο κατασκευασμα. Ουτε αυτο δεν μπορουν να καθαρισουν 100 μετρα απο τη Βουλη.

Χρειαζομαστε πρασινο οπου μπορουμε να το εχουμε.
Συνεδριακο δεν χρειαζομαστε γιατι δεν εχουμε τετοιου τυπου συνεδρια και συνεδριακο τουρισμο.
Επιχειρησε να το φτιαξει ο Στεγγος τις καλες εποχες στο παλιο αεροδρομιο αλλα σε επιπεδο business plan και ταμειακων ροων δεν απεδωσε (και θα γινοταν μαζι και με ξενοδοχειο για να βγαλει τα λεφτα και παλι δεν).

Ως προς την κατακορυφη δομηση συμφωνω απολυτα για να κερδηθει χωρος για πρασινο αλλα στην Αθηνα υπαρχει μια εμμονη του Αρχαιολογικου με την Ακροπολη.
Δες παραδειγμα το εκτρωμα της Εθνικης Ασφαλιστικης στη Συγγρου. Ενα οικοδομικο τετραγωνο μονο τσιμεντο.
Σε σοβαρη χωρα τα δυο κτιρια θα ειχαν διπλασιο+ υψος και τη μιση επιφανεια ανα οροφο ωστε να κερδηθει χωρος να φυτευτουν υποχρεωτικα ψηλα δεντρα και πρασινο. Αλλα με χ2 υψος θα περναγε το οριο υψους γειτνιασης με την Ακροπολη.

Ειναι και τα οικοπεδα μικρα ρε γαμωτο. Η αντιπαροχη σε κουτσουλιες εκανε ζημια. Εμας ειναι 6οροφη και πρακτικα ο χωρος για πρασια-"κηπο" ειναι αστειος, 2-3 λεμονιες και κατι καλλοπιστικα, τριχες κατσαρες. Για να κερδιζε χωρο για πραγματικο πρασινο επρεπε η πολυκατοικια να γινει 12οροφη.
Βαλε μετα και τον ανυπαρκτο χωρο σε πεζοδρομια που δεν επιτρεπει ετσι φυτεμα απο δημους.
Η Αθηνα δυστυχως θελει γκρεμισμα με πυρηνικη και επανακτισιμο απο το μηδεν.
Υποχρεωτικα το ημισυ της επιφανειας οικοπεδου φυτεμα και το αλλο μισο κτισιμο αν βγαινει. Αν δεν βγαινει φιλακια, θα πρεπει να γινουν ενωσεις ομορων οικοπεδων να βγουν αρτια και οικοδομησιμα.
Και υποχρεωτικα θεσεις παρκινγκ 1,5-2 ανα διαμερισμα, κατα προτιμηση υπογειες.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 35, 36, 37
Page 37 of 37

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr