stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Διόδια στους Ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Tue May 17, 2011 10:24 pm    Post subject: Reply with quote

Τα διόδια στην Ιταλία είναι πλευρικά. Μετωπικά είναι αυτά που έχουμε στην Ελλάδα.

Για να κάνεις μετωπικά χρειάζεται απλά να χτίσεις κουβούκλια, να ρίξεις τσιμέντα και να βάλεις μπάρες. Το τσιμέντο είναι ειδικότητα μας με τόσους πολιτικούς μηχανικούς που έχουμε.

Τα πλευρικά θέλουν και μια σχετική ανάπτυξη, ένα λογισμικό, εγκατάσταση καμερών κτλ, πρέπει να προβλεψεις τη διαλειτουργικότητα, θέλει ενημέρωση του κοινού μάρκετινγκ κ.α. Δυστυχώς την μελέτη - εγκατάσταση ο Φαραώ δεν μπόρεσε να την ολοκληρώσει, ούτε καν να την δημοπρατήσει. Αυτός είναι ο λόγος που δεν έχουμε ηλεκτρονικά διόδια.

Στο θέμα έχουν αναφερθεί πάρα πολλοί στις προηγούμενες σελίδες. Σε παραπέμπω για μελέτη... Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Wed May 18, 2011 6:08 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι εχεις δικιο. Μετωπικα εννοουσα με την εννοια οτι συναντας ενα στο μετωπο μπαινοντας και ενα βγαινοντας Laughing

Εγινε ομως κατανοητο αυτο που ηθελα να πω
Back to top
View user's profile Send private message
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Fri Jun 10, 2011 12:36 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνία υπουργείου - κατασκευαστών για τις μειώσεις στα διόδια
Θετική έκβαση είχαν οι διαπραγματεύσεις του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων παραχώρησης. Οι δύο πλευρές μονόγραψαν το κείμενο του μνημονίου συνεργασίας και συναντίληψης, που είχε προταθεί εκ μέρους του υπουργείου στις 14 Απριλίου, μνημόνιο το οποίο περιελάμβανε και τη μείωση των διοδίων. Θετική είναι και η στάση των τραπεζών, που χρηματοδοτούν τα έργα, εκπρόσωποι των οποίων συμμετείχαν στις διαπραγματεύσεις.
Η τελική συμφωνία των δύο πλευρών τοποθετείται στα τέλη Ιουλίου και προς το τέλος του καλοκαιριού εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί η μείωση των διοδίων κατά 25%-30% σε όλο το δίκτυο και κατά 50% στα υπό κατασκευήν τμήματα.
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1991587
Για να δούμε!!
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Jun 10, 2011 4:07 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Η τελική συμφωνία των δύο πλευρών τοποθετείται στα τέλη Ιουλίου και προς το τέλος του καλοκαιριού εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί η μείωση των διοδίων κατά 25%-30% σε όλο το δίκτυο και κατά 50% στα υπό κατασκευήν τμήματα.

τοσο ευκολο ηταν?
δεν υπαρχει τσαμπα τιποτα..να πουνε την αληθεια,,τι δωσανε..
Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Fri Jun 10, 2011 6:35 pm    Post subject: Reply with quote

Τι φοβεροί τύποι είναι αυτοί ..
Εκεί που υπήρχε αδιέξοδο, οι εταιρείες διεκδικούσαν εκατομμύρια από το δημόσιο, τα έσοδα τους από τα διοδια συρρικνώνοταν λόγω μειωμένης κίνησης και οι τράπεζες θεωρούσαν επισφαλή την επένδυση τους,

ξαφνικά όλα λύθηκαν και μάλιστα έχουμε και μείωση διοδίων!!!
Μακάρι να έπαιρνε ο Ρέππας και την ΑΕΚ!!
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Sat Jun 11, 2011 8:32 am    Post subject: Reply with quote

Και μετα απο μερικα χρονια θα μαθεις (οπως με την Σιμενς, τα C4I, τα υποβρυχια, τους εξοπλισμους κτλ με καθυστερηση) οτι υπηρξαν μιζες κατω απο το τραπεζι τοτε στο μακρινο 2011 Laughing

Και θα ψαχνεις τον Ρεππα και τον Μαγκριωτη σε κανενα Τατζικισταν, Τουρκμενισταν, Αλαχμεντινετζαν να παιζουν μπαλα παρεα με τον Ριβαλντο αλα Μαντελη (για τα λεφτα τα κανεις ολα, για τα λεφτα δεν μ'αγαπας, μα θα ρθει καποτε η ωρα και δεν θα ξερεις που χρωστας Twisted Evil )

Και τοτε στο μακρινο 2025 ο stavrosgramm θα μας ποσταρει εικονες απο την ολοκληρωση κατασκευης των σταθμων του Μετρο της γραμμης 12 Laughing

Και θα μας λεει οτι οι σταθμοι ειναι ετοιμοι αλλα δεν θα ανοιξουν γιατι υπαρχει διαμαχη για το συστημα τηλεδιοικησης με την Λυμενς, Ξυμενς, Τσιπενς κτλ
Back to top
View user's profile Send private message
prototype
New Member
New Member


Joined: 17 Dec 2011
Posts: 40
Location: Τρίκαλα

PostPosted: Thu Apr 26, 2012 2:38 am    Post subject: Reply with quote

Ένα άρθρο για τα διόδια στα Τέμπη:

http://thessalianews.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8041:diodia-agoges&catid=54:business&Itemid=93

Με άλλα λόγια, πληρώνουμε διόδια για τη χρήση του υπάρχοντος δρόμου και όχι για την κατασκευή της παράκαμψης του...
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Thu Apr 26, 2012 3:36 pm    Post subject: Reply with quote

Πράγματι στο τμήμα της κοιλάδας των Τεμπών ισχύει αυτό που υποστηρίζει η κοινοπραξία σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα τμήματα των συμβάσεων παραχώρησης. Τα διόδια στον Πυργετό είναι για τις εργασίες συντήρησης του υπάρχοντος δρόμου. Η κατασκευή (όση έγινε τελος πάντων και αυτή που θα γίνει κάποτε) των νέων τμημάτων χρηματοδοτείται εν μέρει και από τα έσοδα των διοδίων από όλο τον υπόλοιπο έτοιμο άξονα Ράχες - Κλειδί..

Όπως είχα αναφέρει και παλιότερα ακόμα και μετά την κατασκευή του νέου δρόμου τα διόδια στην παλιά διάβαση των Τεμπών θα παραμείνουν κανονικά με χαμηλότερη χρέωση (νομίζω στο 40%) από αυτή του νέου δρόμου. Αυτό ορίζεται ξεκάθαρα στην σύμβαση παραχώρησης....
Back to top
View user's profile Send private message
prototype
New Member
New Member


Joined: 17 Dec 2011
Posts: 40
Location: Τρίκαλα

PostPosted: Fri Apr 27, 2012 10:26 am    Post subject: Reply with quote

Τα υπάρχοντα διόδια είναι του Πυργετού πριν τα Τεμπη και του Μακρυχωρίου μετά τα Τέμπη και βρίσκονται πριν και μετά το νέο κομμάτι (Όταν γίνει ο νέος δρόμος, θα είναι ανάμεσα από αυτά τα διόδια). Δεν υπάρχουν τα παλιά διόδια μέσα στην κοιλάδα των Τεμπών.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Apr 27, 2012 5:46 pm    Post subject: Reply with quote

Στο συγκεκριμένο θέμα νομίζω δεν έγινα αρκετά σαφής.
Σήμερα στο τμήμα αυτό από Λάρισα προς Θεσσαλονίκη υπάρχουν τα εξής διόδια.

Τα διόδια Μακρυχωρίου (πριν τα Τέμπη) και τα διόδια στο Πυργετό.

Σύμφωνα με την σύμβαση παραχώρησης (ΦΕΚ 190Α/2007 σελ.4037-40) με το πέρας των εργασιών στον νέο αυτοκινητόδρομο θα υπάρχουν τα νέα διόδια στο Μακρυχώρι και μετά αυτά της Λεπτοκαρυάς και το κομμάτι Ευαγγελισμός - Λεπτοκαρυά θα χρεώνεται 25% περισσότερο σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα τμήματα των συμβάσεων παραχώρησης σε όλη την Ελλάδα (5λεπτα/km ως μονάδα βάσης αντί για 4λεπτά/km)..

Όμως δεν είναι μόνο αυτό. Και η υπάρχουσα Ε.Ο. (παλιά σε λίγα χρόνια) Σκοτίνα - Πλαταμώνας - Τέμπη - Ευαγγελισμός θα συνεχίσει να χρεώνεται κανονικά με διόδια για πάντα!!! Η χρέωση θα γίνεται στα διόδια Πυργετού που θα μεταφερθούν 400μ βορειότερα ανεξάρτητα από τον νεό αυτοκινητόδρομο και η τιμή διέλευσης θα είναι το 65% της αντίστοιχης τιμής διέλευσης του νεόυ αυτοκινητόδρομου για το αντίστοιχο τμήμα.

Τώρα πως θα γίνει ακριβώς αυτό δεν έχω καταλάβει... Πως θα γίνεται ο διαχωρισμός των 2 δρόμων δεν μπορώ να καταλάβω.
Ποια θα είναι τύχη αυτού του μικρού τμήματος έτοιμου αυτοκινητόδορομου στον Πυργετό επίσης δεν έχω ιδέα..
Εγώ αναφέρω όσα γράφει η σύμβαση.
Back to top
View user's profile Send private message
prototype
New Member
New Member


Joined: 17 Dec 2011
Posts: 40
Location: Τρίκαλα

PostPosted: Fri Apr 27, 2012 11:39 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν ήξερα τι λένε οι συμβάσεις...Δεν περίμενα ότι θα είχε διόδια και στην παλιά εθνική
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sat Apr 28, 2012 3:11 am    Post subject: Reply with quote

Ούτε εγώ το πίστευα μέχρι που το είδα γραμμένο!!! Και αυτό που φαίνεται πιο απίστευτο δεν είναι τόσο ότι θα διατηρηθούν διόδια και στον παλιό δρόμο (με πολύ δυσκολία βέβαια μπορώ να βρω μία λογική) αλλά ότι θα είναι και πολύ τσιμπημένα..

Είναι ένα από αυτά τα περίεργα σημεία των συμβάσεων Σουφλιά.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Sat Apr 28, 2012 11:34 am    Post subject: Reply with quote

Προφανώς η διατήρηση του δρόμου , μέσα στην κοιλάδα με τα τόσα γεωλογικά προβλήματα , έχει κάποιο κόστος , μάλλον υψηλό , ανάλογα με τα χιλιόμετρα που θα είναι . Επίσης υπάρχουν και πολλοί επισκέπτες της κοιλάδας που θα τον χρησιμοποιούν με την ανάλογη επιβάρυνση και έτσι εγώ δεν το βλέπω παράλογο .

Σε όλο τον κόσμο όπου υπάρχουν χώροι που τραβάνε τουρίστες , το κράτος εισπράττει κάποιους φόρους .

Γενικά το πρόβλημα των διοδίων στην Ελλάδα δεν είναι η ύπαρξη τους , ούτε τόσο το ποσό τους , αλλά ότι δεν είναι ανάλογα της διανυόμενης απόστασης , αφού είναι μετωπικά και όχι πλευρικά και ότι δεν υπάρχουν οικονομικά πακέτα γιά τους συχνούς χρήστες .
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Wed Dec 14, 2016 10:40 pm    Post subject: Reply with quote

100 ημέρες πριν τη παράδοση της Ολυμπίας οδού και άρχισαν οι γκρίνιες για το ύψος των διοδίων που από τα 6,4 ευρώ θα ανέβει στα 11,5 ευρώ (τμήμα Ελευσίνα-Πάτρα)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Thu Dec 22, 2016 1:07 am    Post subject: Reply with quote

http://www.ert.gr/mesa-sto-kalokeri-epanalitourgoun-diodia-sta-tebi/

Μετά από περίπου 5 χρόνια που συζητούσαν οι συμφορουμιτες από κάτω, έγινε πραγματικότητα. 1,60 τα διόδια για οποίον πάει μέσω της κοιλάδας και 5,70 από 5,30 για όποιον ακολουθήσει τη νέα διαδρομή. Να σημειωθεί ότι τα διόδια στα Τέμπη επαναλειτουργούν έπειτα από αρκετά χρόνια, καθώς και ότι καταργούνται τα διόδια στον Πυργετό.
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Thu Dec 22, 2016 8:29 am    Post subject: Reply with quote

Εναλλακτική διαδρομή χωρίς διόδια υπάρχει;;;;
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Thu Dec 22, 2016 8:54 am    Post subject: Reply with quote

Με μια γρήγορη έρευνα οι μόνες εναλλακτικές είναι με περιπορεία μέσω Ελασσόνάς ή παραλιακά μέσω Αγιάς....
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 986
Location: athens

PostPosted: Thu Dec 22, 2016 12:40 pm    Post subject: Reply with quote

Καί όμως πήγα Λάρισα από Αθήνα, μέ ένα μόνο διόδιο.
Ελευσίνα-Θήβα-Λειβαδειά -Αμφίκλεια -Ροσίτσα (πλήρωσα 0,50€), Λαμία-Δομοκός -Λάρισα.
4 ώρες καί 35 λεπτά. ...
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 189
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Thu Dec 22, 2016 1:41 pm    Post subject: Reply with quote

Εθνικη Οδος 3... Την εχω κανει αυτη τη διαδρομη το 2008 απο Καρδιτσα, οταν ειχαν κλεισει οι αγροτες τα ΠΑΝΤΑ Evil or Very Mad
Αν πας απο Δαμαστα γλυτωνεις και τη Ροδιτσα, το Θηβα-Ελευσινα χωρις κινηση υποφερεται και με τις τελευταιες βελτιωσεις οπως και το Θηβα-Λιβαδεια. Δυσκολα κομματια ειναι μετα την Τιθορεα εως Μπραλλο, Θερμοπυλες-Λαμια απο τον παλιο και φυσικα η κακιστη καθοδος απο το Δομοκο.
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2295
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Fri Dec 18, 2020 3:52 pm    Post subject: Reply with quote

Μεταφορά από το thread των Οδικών Έργων.

On 18 Dec 2020 03:28 pm, giannis p wrote:
Ένα νέο που επιτέλους έρχεται και στην Ελλάδα..
Η χιλιομετρική χρέωση σε αυτοκινητόδρομο. ..
Η αρχή γίνεται από την Ολυμπία οδό...
https://m.youtube.com/watch?v=-uRty2XkzGc&t=7s
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Page 12 of 12

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr