stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 256, 257, 258 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 993
Location: athens

PostPosted: Tue Sep 25, 2012 3:50 pm    Post subject: Reply with quote

Ενα καλο νεο για τον Ε-65

Απορια προκαλει πως επρεπε να περασουν 29 μηνες για να βγει αποφαση

Προσωπικα πιστευω πως το παιχνιδι χαθηκε οριστικα το 2010 με την υιοθετηση τοτε απο το ΣΤΕ της αναστολης εργασιων

http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1623094
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Sep 25, 2012 4:18 pm    Post subject: Reply with quote

πραγματικά καλό νέο για τον Ε65!
Τωρα θα πέσουν και οι μάσκες και δε θα μπορούν να αποδόσουν "κούρεμα" του έργου σε απόφαση το ΣτΕ.
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Tue Sep 25, 2012 5:48 pm    Post subject: Reply with quote

Καλό είναι η τρόικα και η task force να ασχοληθούνί και με τη μεταρύθμιση στη δικαιοσύνη. Δεν είναι δυνατόν να γίνεται αναστολή έργων για μεγάλες επενδύσεις επειδή σύλλογοι της πλάκας να προσφεύγουν τόσο απλά στο ΣτΕ. Δεν είναι δυνατόν να αργοπορούν τόσο πολύ 29 μήνες παρακαλώ για εκδίκαση τόσο σημαντικής υπόθεσης.

Στην ουσία τώρα. Τα τρωκτικά και παράσιτα ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ, κυνηγοί, κλεφτοκοτάδες, πολτιστικόί σύλλογοι αγνώστου πατρός και μητρός και οι πάσης φύσεως σαλονάτοι Αθηνών-Βρυξελλών-Λονδίνου πήραν ένα σκληρό μάθημα από ένα δικαστή που έπραξε το αυτονόητο για το δημόσιο συμφέρον. Να απορρίψει τις γελοίες ενστάσεις και τις παράλογες απαιτήσεις για σήραγγες εκατομμυρίων για να κάνουν σουλάτσο 200 ζωντανά με πρόσχημα-εκβιασμό τους δήθεν περιβαντολογικούς όρους. Η ζημιά βέβαια είναι μεγάλη αλλά στη τελική ο δρόμος μπορεί να γίνει σε μεταγενέστερο στάδιο. Ευχή όλων είναι να γίνει ο δρόμος μέσω αυτής της σύμβασης που θα δώσει τεράστια αναπτυξιακή προοπτική στην Ηπειρο και τη Θεσσαλία συνδέοντας αυτά τα δύο γεωγραφικά διαμερίσματα που είναι αποκομμένα αν και διπλανά. Θα σωθούν ανθρώπινες ζωές που τα τρωκτικά ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ τις βάζουν κάτω από τις αρκούδες. Είναι χλωμό λόγω της οξύτατης οικονομικής κρίσης και αβεβαιότητας αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. Σε κάθε περίπτωση ο δρόμος θα γίνει έστω και ως δημόσιο έργο και αυτό είναι το σημαντικό. Είναι μία νίκη της λογικής απέναντι στα παράσιτα του κρατικού προυπολογισμού που τον απομυζούσαν. Περαστικά τους. Επόμενος σταθμός ΑΧΕΛΩΟΣ.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Wed Sep 26, 2012 7:29 pm    Post subject: Reply with quote

Θα συμφωνήσω σε γενικές γραμμές με το σχόλιο σου περί της ταχύτητας της Δικαιοσύνης αλλά πάλι μπλέκεις τον Αρκτούρο εκεί που δεν έχει σχέση.. Διάβασε λίγο καλύτερα το άρθρο... Αυτό λέγετε εμπάθεια..

Δεν υπήρχε καμία προσφυγή από τον Αρκτούρο, τα έχουμε πει τόσες φορές. Κάτι τυχάρπαστοι σύλλογοι από τα Γρεβενά έκαναν την προσφυγή επειδή ήθελα τον δρόμο πιο κοντά τους....

Αντιθέτως κιόλας το γεγονός ότι απορρίφθηκε η προσφυγή να οφείλεται στο γεγονός ότι η μελέτη του εν λόγω τμήματος έγινε σε συνεργασία του Αρκτούρου με τις υπηρεσίες του ΥΠΕΧΩΔΕ (τότε) και την Εγνατία Οδό.

Πάντως μπορεί να αργούν χαρακτηριστικά οι αποφάσεις αλλά το σκορ Αυτοκινητόδρομοι - Αντιδράσεις είναι 2-1 και αυτό το 1 αυτογκόλ...
Θυμίζω ότι απορρίφθηκε και η προσφυγή για την Ολυμπία οδό στην Κ.Αχαϊα. ενώ η περίπτωση του Καιάφα είναι αυτογκόλ καθώς με τέτοια μελέτη και χάραξη το έργο θα κόλαγε (και καλώς) 100%.

Όσο για το τελευταίο που έγραψες περί Αχελώου για να δούμε τι θα γίνει επιτέλους. Κάτι δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ έχουν σπαταληθεί σε αυτό το σημείο, μισοτελειωμένα έργα προσβάλλουν το περιβάλλον και το τοπίο και 20 χρόνια τώρα οι υπεύθυνοι τα κάνουν σκατά με τις μελέτες και την κουτοπονηριά. Προσωπικά θεωρώ ότι πλέον η ενδεδειγμένη λύση είναι η ολοκλήρωση των έργων καθώς έχω πειστεί για τα οφέλη του έργου (κυρίως τα ενεργειακά και λιγότερο για τα αρδευτικά) αλλά τις ευθύνες θα τις αναζητήσω στην πλευρά της ΔΕΗ και τις πολιτείας που ξεκίνησαν ένα τέτοιο τερατώδες έργο με τρύπιες και ευάλωτες περιβαλλοντικές μελέτες.
Back to top
View user's profile Send private message
barabakos
New Member
New Member


Joined: 30 May 2009
Posts: 11

PostPosted: Thu Sep 27, 2012 12:46 am    Post subject: Reply with quote

Δεν γνωρίζω πολλά πράγματα για τον Αρκτούρο, ούτε έχω διάθεση να εμπλακώ σε κάποια αντιπαράθεση. Απλά για την ενημέρωση αντιγράφω από το site τους "... Η προσφυγή του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) πέτυχε την ακύρωση της Υπουργικής Απόφασης για τη διάνοιξη δρόμου στο τμήμα Παναγιά - Γρεβενά"

Αρκτούρος: Παρεμβάσεις σε τεχνικά έργα
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Thu Sep 27, 2012 3:48 am    Post subject: Reply with quote

Ναι αυτό έχει να κάνει με την προσφυγή στο ΣτΕ που είχε καταθέσει ο Αρκτούρος για το κομμάτι Παναγιά- Γρεβενά της Εγνατίας Οδού που έχει πλεόν κατασκευαστεί και παραδοθεί στην κυκλοφορία.

Οι προσφυγές τότε πολύ καλώς είχαν γίνει. Η αρχική μελέτη κατασκευής σε αυτό το σημείο της Εγνατίας Οδού ήταν περιβαλλοντικά απαράδεκτη και πράγματι προξενούσε ανεπανόρθωτες καταστροφές στον προστατευμένο από την Ε.Ε. και τους διεθνείς οργανισμούς βιότοπο της καφέ αρκούδας. Τα λάθη και οι προχειρότητες που είχαν γίνει στον σχεδιασμό ήταν πάρα πολλά. Το έργο ήταν προδιαγεγραμμένο να κολλήσει στο στάδιο των μελετών όπως και κόλλησε για αρκετά χρόνια.

Αλλά ακόμα και σε αυτή την περίπτωση ο Αρκτούρος δεν ζητούσε στείρα την ακύρωση του έργου αλλά την σημαντική βελτίωση του υπό μελέτη άξονα ώστε να μειωθεί ο αντίκτυπος στο περιβάλλον και δεν μπορούμε να τον βάλουμε στην ίδια μοίρα με τους κάθε λογής βλαχοδημάρχους και αστείους τοπικούς φορείς που έχουν γίνει μάστιγα για πολλά δημόσια έργα μπλοκάρωντας τα έργα για μικροσυμφέροντα.

Αυτό φάνηκε από το γεγονός ότι μετά έκατσε να συνεργαστεί με την Εγνατία Οδό για να δοθεί η βέλτιστη λύση ώστε και ο δρόμος να κατασκευαστεί και ο βιότοπος να σωθεί. Προφανώς και το κόστος ανέβηκε και καθυστέρηση υπήρξε αλλά αυτά θα έπρεπε να τα τα έχουν προλάβει οι φορείς σε προηγούμενο στάδιο δεν φταίει ο Αρκτούρος. Και το καθεστώς προστασίας ήταν γνωστό και όλα...

Αυτή η συνεργασία συνεχίστηκε και για το υπό μελέτη τμήμα Καλαμπάκα - Εγνατία του Ε-65 για αυτό και πιο παλία ήμουν σχετικά αισιόδοξος ότι τελικά δεν θα μπλοκαριστεί αυτό το τμήμα... Οι φορείς που είχαν προσφύγει κατά του έργου δεν είχαν και τόσο ισχυρά επιχειρήματα.

Από την άλλη στον Καιάφα δεν μπορεί να γίνει τίποτα καθώς έχουν γίνει παρόμοια λάθη εξαρχής. Το δυσάρεστο εκεί είναι ότι εξαιτίας του δικαιολογημένου μπλοκαρίσματος της διέλευσης του Καιάφα έχουν ακυρωθεί οι περιβαλλοντικοί όροι σε ολόκληρο το τμήμα που περιλάμβανε όχι μόνο τα λιγα km με ευαίσθητα σημεία αλλά αρκετά χιλιόμετρα..
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Thu Sep 27, 2012 12:39 pm    Post subject: Reply with quote

Ariskop,

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω ευγενικά μαζί σου σχετικά με τον Αρκτούρο. Η συγκεκριμένη παρασιτική οργάνωση έχει κοστίσει εκατομμύρια ευρώ στον ελληνα φορογούμενο. Αρχικά με επιδοτήσεις ως ΜΚΟ από το προυπολογισμό. Υστερα ως γενικός εισαγγελέας του ελληνικού κράτους. Ξεκίνησε με συνεχείς προσφυγές καταγγελίες στην ελλάδα και στα όργανα της ΕΕ για τα ορεινά τμήματα της εγνατίας πέριξ Μετσόβου-Ιωαννίνων όπου επέβαλλε πανάκριβες κατασκευές σήραγγες και γέφυρες αποκλειστικά και μόνο για τις αρκούδες και όχι για τη κυκλοφορία των οχημάτων. Από εκεί πήρε θάρρος και ζήταγε τα ίδια και για τον Ε-65. Το κάλυμα και η βιτρίνα ήταν όπως πάντα για τους επαγγελματίες οικολόγους η προστασία του περιβάλλοντος. Η μόδα-κονόμα του αρκτούρου έγινε αντιγραφή και για άλλο σύλλογο στη περιοχή της Καστοριάς. Ο συνολικός πληθυσμός της καφέ αρκούδας είναι 300-350 ζωντανά τα οποία κατανέμονται στο Μέτσοβο, Καστοριά και Ροδόπη.
Δε σου προξενεί απορία πως είναι δυνατόν να γίνεται τόσος ντόρος και πάρτυ χρημάτων για ένα αρπαχτικό από διάφορους παρατρεχάμενους και αργόσχολους? Δε νευριάζεις ως φορολογούμενος να ξοδεύονται τόσα λεφτά για ένα ασήμαντο ζώο όταν δεν υπάρχουν δρόμοι ασφαλείς ? Η ελληνική πανίδα έχει πολύ σημαντικότερα ζώα που χρήζουν της προσοχής του σεβασμού και της φροντίδας. Ούτε η ιερή αγελάδα των Ινδών να ήταν η καφέ αρκούδα. Κάνουν βέβαια και προπαγάνδα μέσω τηλεοπτικών σποτ και διαφημίσεων. Που τα βρίσκουν τα λεφτά? Οχι πάντως απο συνδρομές και δωρεές αλλά από τα κορόιδα τους φορολογούμενους.
Ο δρόμος θα γίνει γιατί έτσι επιτάσσει το δημόσιο συμφέρον και γιατί το πάρτυ των τρωγκτικών τύπου αρκτουρου τελείωσε. Η λίμνη στη Καιαφα είναι τελείως διαφορετική περίτωηση. Το φωτοβολταικό στη Μεγαλοπόλη έχει το δικό του αρκτούρο που το κυνηγά στο ΣτΕ. Λέγεται κυνηγετικός σύλλογος . Ο Αχελώος άλλη πονεμένη ιστορία με τους΄επαγγεματίες οικολόγους πρέπει να γίνει για αρδευτικούς λόγους με την αυστηρά και αμετάκλητη προυπόθεση να αλλάξουν οι καλλιέργειες στο θεσσαλικό κάμπο. Το υδρόφιλο και καταστροφικό βαμβάκι με τις κομπίνες των δις τα μπλόκα των τρακτέρ, το όλα κιλά όλα τα λεφτά. τΙς Ρωσίδες τα καγιέν τα ομόλογα ΛΗΜΑΝ ΜΠΡΌΔΕΡΣ, και τα μπαρμπούτια στο καφενείο τελείωσαν και αυτά. Είναι ώρα το κάθε λαμόγιο να πάει στο σπίτι του για να προκόψει ο ευλογημένος αλλά μαρτυρικός τόπος. Δε φταίει η ΜΕΡΚΕΛ η CIA το ΔΝΤ. Φταίμε εμέις με τη συμπεριφορά μας και την ανοχή μας σε κάθε λαμόγιο πολίτη πολιτικό σύλλογο.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Thu Sep 27, 2012 11:29 pm    Post subject: Reply with quote

Ποιο ειναι το ασημαντο ζώο και ποιος νομιζεις ότι είσαι εσύ που εισαι πιο σημαντικός? Μαλλον δεν εχεις περασει ποτε σου απο το τμήμα της Εγνατιας οδου από τα Γιαννενα μεχρι τα Γρεβενα και γιαυτο το λογο γραφεις με αυτο τον τροπο. Ιδέα δεν εχεις για την καταστροφη που προκαλει στο φυσικο παρθενο περιβαλλον ενας αυτοκινητοδομος ταχειας κυκλοφοριας ο οποιος χρειαζεται τις κοιλαδογεφυρες και τις σηραγγες ετσι και αλλιως γιατι διαφορετικα δεν θα ηταν οδος ταχειας κυκλοφοριας αλλα ο γραφικος δρομακος απο το Μετσοβο στην Μηλια και από εκεί στην Κρανιά (για οσους θυμουνται την λειτουργικη Εγνατια). Το ζωο που λες ηταν παντα εκει. Ο δρομος δεν ηταν. Το ζωο και το παρθενο δασος ειναι κληρονομια για τα παιδια μας. Η αναπτυξη ειναι αναγκαια αλλα και ο σεβασμος μας στη φυση επισης.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Fri Sep 28, 2012 3:16 am    Post subject: Reply with quote

από το ypodomes.com

http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/autokinitodromos-moreas/item/15470-παραδείσια-τσακώνα-μέχρι-τις-τελος-οκτωβρίου-στην-κυκλοφορία-ο-δρόμος-κόλαση

σε ένα μήνα θα κυκλοφορούμε την ανακατασκευασμένη Τσακώνα.
Με ενδιαφέρον διάβασα την ιστορία του έργου που εμείς στη Μεσσηνία την έχουμε ζήσει.
Να προσθέσω ότι το έργο σχεδιαζόταν και κατασκευαζόταν στη δεκαετία του 90 για 1+1 και με παρέμβαση (νομίζω του υπουργού τότε Σαμαρά) άλλαξε σε 2+2.
Έκανε περίπου 8 χρόνια να τελειώσει και παραδόθηκε άρπα κόλλα το 2000.
Η ποιότητά του ήταν απαράδεκτη. Η ποιότητα του σημερινού έργου που το έχω περπατήσει απέχει παρασάγγας. Ευτυχώς.


όσον αφορά την αντιπαράθεση για τον Αρκτούρο, εγώ είμαι υπέρ της Αρκούδας και της προστασίας της φύσης.
Ακόμα και αν αυτό κοστίζει σε εκ. ευρώ. Ακόμα και σήμερα τμήματα της Εγνατίας πάσχουν, και η περίφραξη δεν είναι κατάλληλη.
Για τον Αρκτούρο δε ξέρω εάν έχει φάει λεφτά, και δε μπορώ να εκφράσω άποψη. Πάντως κάνει δουλειά.
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Sat Sep 29, 2012 12:22 pm    Post subject: Reply with quote

Engineer,

Στην ερώτηση σου ποιος είμαι σου απαντώ

1) Ο πολίτης που θέλει να πηγαίνει με ασφάλεια με την οικογένεια του στο οδικό δίκτυο της χώρας άνετα και γρήγορα.
2)Ο επαγγελματίας που θα οδηγεί με ταχύτητα οικονομία και ασφάλεια μεταφέροντας αγαθά στο καταναλωτή.
3) Ο φορολογούμενος που δεν ανέχεται να σπαταλάνε δημόσιο χρήμα για πανάκριβα έργα που σχετίζονται αποκλειστικά με κατασκευασμένες οικολογικές ανάγκες στο όνομα-προπαγάνδα 200 αρπαχτικών. Στο κομμάτι πέριξ στου Μετσόβου έγιναν σήραγγες αποκλειστικά και μόνο για την αρκούδα και όχι για τις ανάγκες του αυτοκινητόδρομου.
4) Ο σκεπτόμενος πολίτης που δεν ανέχεται επαγγελματίες οικολόγοι της πλάκας της μόδας των σαλονιών αργόσχολοι λειτουργούν ως τρωκτικά και να απομυζούν το κρατικό προυπολογισμό.
5) Ο πολίτης που θέλει η πατρίδα του να αναπτυχθεί οικονομικά για να ξεφύγει απο τήν υπανάπτυξη και καχεξία.
6) Ο πολίτης που βλέπει ότι η χώρα του και οι συνάνθρωποι του έχουν ανάγκες από άλλα έργα και βοηθήματα. Δεν είναι δυνατόν όταν δεν υπάρχουν χρήματα για βασικές λειτουργίες του κράτους να πετιώνται χρήματα για ειδικούς φράχτες. Ας μαντρώσουν τις αρκούδες ή ας τις μεταφέρουν στη Ροδόπη που υπάρχει πληθυσμός αρκούδας και δεν ενοχλούν.
6) Ο πολίττης που προσπαθεί να ασχοληθεί ενεργά γενικά και όχι ειδικά με το περιβάλλον μέσα από προσωπική δράση πανελλάδικά χωρίς δημόσιες επιδοτήσεις και ρεκλάμα στη τηλεόραση.
7) Μιας και δηλώνεις μηχανικός εξήγησε μας αν και όποτε κατασκευαστεί η σιδηροδρομική εγνατία για τι τύπου σήραγγες θα μιλάμε λόγω καφέ αρκούδας? Τύπου Γκότχαρντ? Μήπως το ελληνικό κράτος πρέπει να πάρει την άδεια των τρωκτικών του Αρκτούρου?
8)Επειδή παριστάνεις τον υπερευαίσθητο για το περιβάλλον λες και τα δικά μας παιδιά και οικογένειες δε ζουν σε αυτή τη χώρα θέλω να εξηγήσεις και ενημερώσεις τι δράσεις έκανε ο Αρκτούρος για τις ανεξέλεγκτες χωματερές για τα άγρια πτηνά για τον ασωπό για το δέλτα του έβρου για τη διαχείρηση των σκουπιδιών γαι τις παραλίες. Και αυτά περιβάλλον είναι κα ι μάλιστα σημαντικότερο από τις ιερές αρκούδες τύπου Ινδίας.

Ωρα είναι να μας πεις εσύ ποιος είσαι και πως θα διαχειριστείς δημόσιο χρήμα στο σημερινό καθεστώς πτώχευσης.
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Sat Sep 29, 2012 1:39 pm    Post subject: Reply with quote

Αν δε μπορείς να φτιάξεις αυτοκινητόδρομο χωρίς να σεβαστείς στοιχειώδεις περιβαλλοντικούς κανόνες, αναγνωρισμένους από όλα τα κράτη της Ευρώπης, τότε να μη φτιάξεις καθόλου. Αυτή είναι η άποψή μου, κι ευτυχώς αποτελεί άποψη πλέον και του Ελληνικού Κράτους.
Στοιχειώδεις περιβαλλοντικοί κανόνες είναι για παράδειγμα και η μη κάλυψη του 70% του Κηφισού, του μοναδικού ποταμού στην Αθήνα, από αυτοκινητόδρομο 4 λωρίδων ανά κατεύθυνση, αλλά τι να λέμε τώρα. Θα αρχίσει επιχειρηματολογία για το πού θα πήγαινε ο αυτοκινητόδρομος κτλ.
Αυτό που εγώ ξέρω, είναι ότι σε χώρες του νότου όπως Ισπανία/Ιταλία, και αυτοκινητοδρομάρες έχουν, και διαφυλάσσουν το περιβάλλον τους. Δεν είναι δα και πυρηνική φυσική. Αν θέλεις, μπορείς να κάνει σωστό σχεδιασμό υποδομών, σεβόμενος και το περιβάλλον σου, και το κόστος να μην είναι τραγικά μεγαλύτερο.
Και τα περιβαλλοντικά ζητήματα δεν είναι της πλάκας. Είναι εξίσου σημαντικά με την ασφάλεια ή την τεχνική αρτιότητα της υποδομής. Όλα ένα είναι. Απορώ πώς γίνεται κάποιος να τα απομονώνει ως λιγότερο σημαντικά. Γι'αυτό είμαστε το μπάχαλο που είμαστε και ο καθένας χτίζει όπου θέλει, κόβει όπου θέλει ξύλα και φτιάχνει ένα νταμάρι όπου του καπνίσει. Γιατί το περιβάλλον είναι μονίμως "δευτερεύον".
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Sat Sep 29, 2012 2:09 pm    Post subject: Reply with quote

Αμα συγχεεις την σηραγγα βασης του Gotthard με τις δικες μας τι ακριβως να κουβεντιασουμε? Κανε μια χαρη στον εαυτο σου και εφοσον εχεις τη δυνατοτητα. Παρε την οικογενεια σου και πηγαινε την ένα ΣΚ στην Πίνδο να δεις καποια πραγματα απο κοντα και μετα ελα να τα ξαναπουμε.
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Sat Sep 29, 2012 4:28 pm    Post subject: Reply with quote

Engineer,

Απάντησε μας ποιος είσαι εν αρχή και άσε τις προσωπικές επιθέσεις και υποδείξεις. Μετά θα μιλήσουμε για τις σήραγγες και το κόστος τους.

Το ελληνικό κράτος και οι αρμόδιες υπηρεσίες του ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΙ απο ασυνείδητους. Υπάρχει πολύ καλό δυναμικό με νέα παιδιά με λαμπρές σππουδές. Το πρόβλημα στην ελλάδα είναι ότι έχουμε υπερπληθώρα από φτηνοέξυπνους, αντιδραστικούς και επαγγελματίες οικολόγους. Δεν έχει υπάρξει έργο που μόνιμα να μην αντιμετωπίζει προβλήματα από την κάστα των τυχάρπαστων. Οδικό, Σιδηροδρομικό ,ενεργειακό, ΑΠΕ, ξενοδοχεία, μαρίνες, γήπεδα, λιμενικά , όλα μα όλα υποφέρουν από επαγγελματίες οικολόγους που ανάθεμα και αν έχουν φυτέψει ένα δέντρο ή έχουν μαζέψει ένα αποτσίγαρο από παραλία. Για 200-250 αρπαχτικά και τα παράσιτα έκαναν δύο συλλόγους ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ και ΚΑΛΙΣΤΩ για να τα εκπροσωπούν στην ουσία να τα τσεπώνουν !!!!!! Να αναρτήσουν δημόσια αναλυτικό πίνακα να πληροφορηθεί ο φορολογούμενος ποιες είναι οι πηγές χρηματόδοτησης τους, πόσα έχουν ενθυλακώσει στο βίο τους από το κρατικό προυπολογισμό και που ξοδεύονται.

Γι αυτό έργα υποδομής και ανάπτυξης σέρνονται ή ακυρώνονται. Σε αυτό βέβαια να προσθέουμε και το απαράδεκτο νομικό δικαστικό σύστημα που τα επιτρέπει τα εκτρέφει και τα συντηρεί αυτούς τους θύλακες διαφθοράς με τους ρυθμούς χελώνας έκδοσης αποφάσεων.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Sat Sep 29, 2012 5:12 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν φταίνε οι οικολόγοι και οι ψευτο-οικολόγοι αν:
- Το κράτος ξεκινά να κάνει έργα χωρίς μελετες περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Είμαστε μέλος της Ευρωπαικής Ενωσης και δεν μπορούμε να κάνουμε ότι μας κατέβει στην κούτρα. Ας το καταλάβουμε.
- Το κράτος ξεκινά να κάνει έργα χωρίς να έχει κάνει προηγούμενα απαλοτριώσεις
- Η δικαιοσυνη είναι χαμενη μεσα σε ενα δαιδαλώδες νομο-κανονιστικο συστημα και βγαζει αποφαση μετα απο 3 ή 5 χρονια σε αντιστοιχα ζητηματα που αφορουν εργα και προβληματα.
- Το κρατος ξεκινα να κανει εργα με κακες ή ελειπεις τεχνικες μελετες ενω κατα την διαρκεια της εκτελεσης κανει τα στραβα ματια στις αβαριες του εργολαβου
Για ολα τα παραπανω ευθυνεται η Δημόσια Διοικηση και οι λειτουργοι της που υπερασπιζεσε..... Για σκεψου το λιγο.

Για γνωριμια κουβεντουλα καφεδακι κλπ στειλε prive.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Sat Sep 29, 2012 8:02 pm    Post subject: Reply with quote

Χωρίς να θέλω να πάρω το μέρος κάποιου , θέλω απλώς να υπενθυμίσω ότι η φάμπρικα με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις ξεκίνησε το 1991 γιά πολιτικούς λόγους , προσβάλλοντας την περιφερειακή Υμηττού , με αποτέλεσμα ένα έργο ανάγκης γιά την εποχή να μείνει μισό αφού καθυστέρησε 5 χρόνια με υπέρβαση του κόστους , από αποφάσεις δικαστών που αποφάσιζαν κατά πλειοψηφία , ακυρώνοντας λαικές αποφάσεις της βουλής , όπως έγινε και με τον ΓΟΚ/85 .

Κανονικά οι αποφάσεις του στε όταν αφορούν τόσο σημαντικά έργα , έπρεπε να παίρνονται εντός 6 μηνών και ΜΟΝΟ ΜΕ ΟΜΟΦΩΝΙΑ .

Αλλιώς έχουμε κίνηση εναντίον της λαικής κυριαρχίας , αφού οι αποφάσεις που παίρνονται από την βουλή , παίρνονται από εκπροσώπους εκλεγμένους απ' ευθείας από τον λαό και όχι δημόσιους λειτουργούς που δεν έχουν λαική έγκριση .

Ετσι η δικαιοσύνη με την ομοφωνία θα έπαιζε τον ρυθμιστικό της ρόλο , ενώ τώρα ασκεί πολιτική, κάτι που είναι ανεπίτρεπτο .

Τα έργα λοιπόν πάσχουν σε πολλά , αλλά η δικαιοσύνη δεν βοηθάει στην βελτίωση τους , λόγω αγκυλώσεων και ιδεοληψιών , που δείχνουν μάλλον θρησκοληψία .
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Sat Sep 29, 2012 8:45 pm    Post subject: Reply with quote

Με αφορμή άλλο event....
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=20167:%CE%B7-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B8%CE%B1-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%B5%CF%87%CF%84%CE%B5%CE%AF-%CF%84%CE%BF-%CF%84%CF%81%CE%AD%CE%BD%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B1%CF%82&Itemid=157

Βρέθηκα κοντά στο εργοτάξιο Παραδείσια-Τσακώνα......ο κόσμος εκεί δεν μας τα είπε και πάρα πολύ καλά....ξεχάστε το τέλος Οκτωβρίου...μάλλον με θαύμα μοιάζει...
Κάποιοι λογαριασμοί...μάλλον είναι πολύ πίσω...λολ..
Κάτι για Χριστούγεννα ψιθυρίζεται...
Και να ξέρετε ...από μαστόρια..μαθαίνεις την αλήθεια και όχι από τους πολιτικούς...
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sun Sep 30, 2012 7:06 am    Post subject: Reply with quote

lkilint ....ήδη το έργο έχει πάει 2 χρόνια πισω.
ελπίζω να διαψευσθούν αυτά που έμαθες στο εργοτάξιο της Τσακώνας και στις αρχές Νοέμβρη να το περπατήσουμε. (είδες άρχισα και εγώ τις εκπτώσεις.....το πήγα Νοέμβρη).
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Sun Sep 30, 2012 12:42 pm    Post subject: Reply with quote

Εκτός από τους επαγγελματίες οικολόγους με κρατικό χρήμα , τους ρυθμούς χελώνας έκδοσης αποφάσεων απ΄τα δικαστήρια υπάρχει και μία τρίτη κατηγορία γάγραινας στα έργα της ελλάδας. Είναι οι αρχαιολόγοι. Όπου βρεθούν πέτρες μπλοκάρουν ολόκληρα έργα. Θα πεί κάποιος μα να καταστρέψουμε αρχαία αντικέιμενα του πολιτισμού μας και της ιστορίας μας? Η απάντηση είναι όχι.
Από την άλλη μεριά όμως υπάρχουν σαφείς ενδείξεις και διαμαρτυρίες ότι οι αρχαιολόγοι σε πολλά έργα για να δικαιολογούν θέσεις εργασίας στο αντικείμενο τους και κονδύλια υπερεκτιμούν πολλά ευρήματα με αποτέλεσμα να προκαλούνται τεράστιες καθυστερήσεις και εκτόξευση του κόστους.

Εχουν γραφτεί πάρα πολλά για το μετρό της Θεσσαλονίκης όπου το κόστος των αρχαιολογικών ανασκαφών ανέβηκε στα 100 εκ και ακόμα δεν έχει φτάσει ούτε στα μισά η σκαπάνη. Δηλαδή 10% του έργου μόνογια αρχαιολογικές αναζητήσεις. Στο δρόμο προς Καλαμάτα είχα διαβάσει παλαιότερα ότι βρέθηκαν κάποια μικρής σημασίας αρχαία. Ευτυχώς που ο Σαμαράς ήταν από τα μέρη εκείνα ήταν υπουργός Πολιτισμού και το θέμα ξεπεράστηκε. Στο δρόμο Παιανίας- Σπάτων λίγο έξω από το αεροδρόμιο προς Λούτσα είναι ένα κομμάτι λίγων μέτρων με κάτι πέτρες που τις λιβανίζουν 5 χρόνια. Υπάρχουν πάμπολα άλλα παραδείγματα της κλίκας των αρχαιολόγων που ο καθένας μπορεί να εξιστορήσει. Ποτέ δε μαθαίνουμε για το τελικό κόστος των ανασκαφών και που εκτίθενται αυτά τα ευρήματα που τόσο πολύ κόστισαν για να βγάλουμε.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 993
Location: athens

PostPosted: Sun Sep 30, 2012 9:42 pm    Post subject: Reply with quote

Νεωτερα για τον αξονα ακτιου αμβρακιας

http://www.agrinioculture.gr/2012/09/29/%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%88%CF%85%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CF%84%CE%BF-%CE%AC%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BF-%CE%B1%CE%BC%CE%B2%CF%81%CE%B1%CE%BA%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B8%CE%B5%CF%83/

Να προσθεσω πως την παρασκευη το μεσημερι ειδα φορτηγα να εργαζονται στην ανηφορα του ακτιου
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Sun Sep 30, 2012 10:01 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνα με το BEST TV "Σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση να μετράμε αντίστροφα τα 24ωρα, αφού περίπου στα τέλη Οκτωβρίου, όπως σημείωσε μιλώντας στην τηλεόραση BEST, ο υπεύθυνος του έργου Νίκος Ντονάς" Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes



Να και το link:
http://www.best-tv.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=8494:epitelous-tha-kikloforithei-to-tsakona-paradeisia-teli-oktobriou&Itemid=441
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Oct 01, 2012 11:25 am    Post subject: Reply with quote

Να πω κι εγώ την άποψή μου. EAGLΕ στα περισσότερα που λες συμφωνώ μαζί σου, σχετικά με την νοοτροπία των Ελλήνων γενικότερα, ασφαλώς δεν φταίει το ΔΝΤ η Μέρκελ κλπ για το κατάντημά μας, αλλά εμείς. Ασφαλώς και είναι απαράδεκτο ο κάθε βλαχοδήμαρχος να σταματάει έργα υπεραπαραίτητα για το μέλλον όλων μας, ασφαλώς και είναι απαράδεκτο οργανώσεις της πλάκας να προβάλουν ψευτοοικολογικές ανησυχίες ή αρχαιολόγοι της πλάκας να σταματάνε το έργο κάθε φορά που βρίσκεται μια πετρούλα.

ΌΜΩΣ!!!

Αν θέλουμε να λεγόμαστε σοβαρό ευρωπαϊκό κράτος, θα πρέπει κι εμείς να μάθουμε να μην τσουβαλιάζουμε τους πάντες και να διακρίνουμε τις καταστάσεις. Άλλοι ο βλαχοδήμαρχος και οι ψευτοΜΚΟ και άλλο μια σοβαρή ΜΚΟ με πλούσια περιβαλλοντική δράση όπως ο Αρκτούρος. Ο Engineer τα είπε πολύ σωστά, ο Αρκτούρος βοήθησε τα μέγιστα στην κατασκευή του τμήματος Γρεβενά-Παναγιά με τις παρεμβάσεις του. Οι σήραγγες και οι γέφυρες που κατασκευάστηκαν ήταν απαραίτητες ώστε ο δρόμος να θεωρηθεί αυτοκινητόδρομος, ούτως ή άλλως, αλλιώς θα ήταν κάτι σαν παλιά εθνική οδός. Ο Αρκτούρος για μένα είναι πρότυπο περιβαλλοντικής οργάνωσης, μην ξεχνάμε τα πάρκα στο Νυμφαίο, ακόμα και το γεγονός ότι έχει βοηθήσει ώστε το Νυμφαίο να γίνει ορεινό χωριό-πρότυπο για την Ελλάδα.

Επίσης στο μετρο Θεσσαλονίκης... δεν φταίνει οι αρχαιολόγοι που το κόστος των ανασκαφών εκτοξεύθηκε αλλά αυτοί που σχεδίασαν το έργο και βγάλαν προϋπολογισμούς. Θέλει πολύ μυαλό για να καταλάβεις ότι αν σκάψεις το κέντρο μιας πόλης με 2.300 χρόνια ιστορία που ήταν σχεδόν πάντα σε ακμή θα βρεις μεγάλης αξίας ευρήματα; Αυτή τη στιγμή στο σταθμό Αγίας Σοφίας έχουν βρεθεί ανεκτίμητης αξίας αρχαιολογικοί θησαυροί; Να τους καταχώσουμε για να γίνει γρήγορα το έργο; Μην ξεχνάμε ότι ο πολιτισμός μας είναι παρακαταθήκη για το μέλλον μας. Ναι... ασφαλώς και να γίνει το έργο, άμεσα, αλλά όχι σε βάρος του περιβάλλοντος και του πολιτισμού.

Τις ευρωπαϊκές χώρες γι΄αυτό τις θαυμάζουμε, τη Γερμανία, την Αυστρία, την Ελβετία κλπ. Διότι φτιάχνουν μεγάλα έργα υποδομής με σεβασμό στην ιστορία και στο περιβάλλον. Η αξιοποίηση των Άλπεων είναι υπόδειγμα ανάπτυξης με σεβασμό στο περιβάλλον. Αυτό πρέπει να γίνεται κι εδώ.
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Tue Oct 02, 2012 1:22 am    Post subject: Reply with quote

Σε ότι αφορά τον Αρκτούρο σέβομαι τη γνώμη σου αλλά θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω σφόδρα. Ο αρκτούρος είναι μία καλοστημένη παρασιτική μηχανή που εκτρέφεται καθαρά από δημόσιο χρήμα. Ας δημοσιεύσει ένα πίνακα με όλες τις επιχορηγήσεις που έχει πάρει και θα καταλάβεις για πόσο χρήμα μιλάμε με πρόσχημα την οικολογία. Μετά θέλω να αναρωτηθείς ως φορολογούμενος αν αξίζει να δαπανώνται τόσα χρήματα για 200-250 αρπαχτικά και να γίνεται τόση φασαρία από 2 συλλόγους!!!!!!. Δεν είναι η καφέ αρκούδα το σήμα κατατεθέν της ελληνικής πανίδας ούτε ο ομφαλός της οικολογικής και περιβαντολογγικής πολιτικής ενός ολόκληρου κράτους.

Για το τμήμα Παναγιά-Γρεβενά ο Αρκτούρος κατήγγειλε και διέσυρε συστηματικά τη χώρα στην ΕΕ επιβάλλοντας σήραγγες αποκλειστικά για την ανεμπόδιστη κυκλοφορία της αρκούδας , Η απόφαση να αλλαχθούν οι αρχικές προδιαγραφές σε αυτοκινητόδρομο σε αυτό το κομμάτι είχαν παρθεί από το ελληνικό κράτος κάτω από την πίεση της ΕΕ αλλά και γειτονικής χώρας για τους δικούς της λόγους. Δεν έγινε αυτοκινητόδρομος επειδή το ζήτησε ο Αρκτούρος.

Η βασιλεία αυτού του παράσιτου τελείωσε μετά τη δικαστική νίκη της λογικής για τον Ε-65. Η κρίση επίσης έκλεισε τη στρόφιγγα κρατικής χρηματοδότησης. Συνεπώς οι αργόσχολοι θα πρέπει να βρουν αν καταφέρουν βέβαια ιδιωτικούς πόρους για να υπάρχουν. Το θέμα όμως είναι να μη μπλέκονται στα πόδια των δημόσιων έργων ακυρώνοντας ή καθυστερώντας τα.

Τώρα για τις ανασκαφές 95 εκ. στο μετρό σχεδόν 10% του προυπολογισμόύ είναι τρομακτικό ποσοστό. Είπα σε ποιο πάνω ποστάρισμα ότι δε πρέπει να καταστρέφουμε αρχαία και να τα σεβόμαστε αλλά δε το πρόσεξες. . Και η Ιταλία έχει τεράστιο αρχαίο πολιτισμό αλλά τα έργα της δε κολλάνε όπως εδώ. Οι χρόνοι εκτέλεσης είναι άλλο μαρτύριο. Δε λιβανίζουν ασήμαντες πέτρες με το βουρτσάκι. Εδώ ότι βρίσκουν το χαρακτηρίζουν τεράστιας σημασίας και μετά καταλήγουν σε αποθήκες μέσα σε μπαούλα. Επειτα θέλω να γίνεται μία καταγραφή και έκθεση στο κοινό. Εδώ θα εκθέσουν μερικά ελάχιστα για να μας διαφημίσουν και να δικαιολογήσουν τα τεράστια κονδύλια και τον απίστευτο χρόνο που ξόδεψαν. Πλήρης αδιαφάνεια. Αυτή είναι η έντσταση μου απέναντι στις αρχαιολογικές έρευνες. Κόστος, χρόνος, απόδοση επένδυσης, έκθεση ευρημάτων. Μη ξεχνάς ότι το ΧΨΖ έργο, είναι ένας δρόμος, ένα μετρό, ένα λιμάνι. Αν θέλει το κράτος αρχαιολογικές έρευνες ας το κάνει ξεχωριστά όπου θεωρεί ότι υπάρχουν ευρήματα. Οχι στη πλάτη σημαντικών δημόσιων έργων.

Κάπου διάβασα ότι στο Καρτέρι-Πάργα βρέθηκε ένας νερόμυλος και το έργο θα καθυστερήσει αρκετά. Ημαρτον!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
acoe1
Visitor
Visitor


Joined: 27 Dec 2008
Posts: 3

PostPosted: Tue Oct 02, 2012 11:50 am    Post subject: Reply with quote

Η 30η Σεπτεμβρίου παρήλθε και ουδέν νεώτερο από το μέτωπο των οδικών αξὀνων. Κρίμα.....

http://www.euro2day.gr/news/economy/124/articles/729166/Article.aspx
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Tue Oct 02, 2012 11:57 am    Post subject: Reply with quote

Eagle, δεν ξέρεις για ποιό πράγμα μιλάς, κι εκτίθεσαι ανεπανόρθωτα! Η Ρώμη, με παρόμοιο πληθυσμό με την Αθήνα, έχει μόλις 2 γραμμές μετρό και η τρίτη όλο ανοίγει και ποτέ δεν τελειώνει. Οι Ιταλοί έχουν χοντρό πρόβλημα με τα αρχαία, και αν το καλοσκεφτείς μόνο σε 1 πόλη έχουν μεγάλο αριθμό αρχαίων. Εδώ και 25 χρόνια δε λένε να τελειώσουν τα έργα. Έχεις την αίσθηση ότι οι δικές μας αρχαιολογικές υπηρεσίες πάνε αργά; Get your facts straight! Σε άλλες χώρες έτσι και βρούν αρχαία, ματαιώνεται ολόκληρος ο σχεδιασμός! Δε λέω ότι δε θα μπορούσαν να κάνουν πιο γρήγορα, αλλά έλεος με τις γενικολογίες! Ασήμαντες πετρούλες να βρίσκεις το κεντρικό τμήμα της ρωμαϊκής πόλης της Θεσσαλονίκης. Ναι, σίγουρα!
Back to top
View user's profile Send private message
EAGLE
Junior Member
Junior Member


Joined: 26 May 2011
Posts: 100

PostPosted: Tue Oct 02, 2012 2:28 pm    Post subject: Reply with quote

Αρχιτέκτονα,

Εκτείθεμαι ανεπανόρθωτα????? Δε δίνω εξετάσεις, ούτε καταθέτω βιογραφικό φίλε . Μια άποψη καταθέτω σχετικά με την κακοδαιμονία των έργων και τίποτα παραπάνω αμα δε το κατάλαβες και χρειάζεσαι ανάλυση.

Αυτά τα ευρήματα που αναφέρεις πόσα ακριβώς είναι? Είδες καμία έκθεση που να ενημερώνει εμάς τους μη σχετικούς??? Πόσος χρόνος απαιτείται???? Πόσα λεφτά πρέπει να δαπανήσει το κράτος για να ολοκληρωθούν ?????. 90 εκ άμα δεν έχεις χάσει την αίσθηση του χρήματος είναι πάρα πολλά λεφτά!!!!!! Προφανώς έχεις μπερδέψει εσύ και πολλοί άλλοι το σκοπό και το τίτλο του έργου. Το έργο άμα έχεις διαβάσει τη ταμπέλα λέγεται ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ!!!!!!! Δε λέγεται αρχαιολογικές ανασκαφές Θεσσαλονίκης. Να ξέρουμε τι λέμε τι ζητάμε τι γράφουμε τι κατασκευάζουμε και ποια είναι η ιεραρχία.

Οι ξένες κατασκευαστικές εταιρείες στην Αθήνα στα πρόθυρα απόγνωσης είχαν πει στο ΥΠΕΧΩΔΕ τότε να αποφασίσουν τι θέλει επιτέλους. ΜΕΤΡΟ ή ανασκαφές στο κέντρο της πόλης απειλώντας να τα μαζέψουν και να φύγουν. Κάτι τέτοιο πρέπει να γίνει και στη Θεσσαλονίκη. Σε άλλη περίπτωση ας φτιάξουν δίκτυο τράμ και όλες οι αρχαιότητες να μείνουν για πάντα θαμμένες. Το γαιτανάκι με τις ατελείωτες και υπερκοστοβόρες έρευνες με τα ευρήματα κάποτε πρέπει να τελειώσει στα έργα στην ελλάδα για να ολοκληρωθούν κάποτε εντός χρονοδιαγράμματος και κόστους.

Από αρχαία έχουμε χορτάσει και ανάθεμα και αν τα εκθέτουν. Σε μπαούλα μέσα σε αποθήκες καταλήγουν και εμείς οι φορολογούμενοι που πληρώσαμε χρυσάφι τις ανασκαφές μένουμε στο σκοτάδι αγνοώντας το που πότε και πόσα. Από έργα υποδομής πάσχουμε.

Αυτή είναι η πραγματικότητα στα έργα με τους αρχαιολόγους μετά τους επαγγελματίες οικολόγους. Σειρά παίρνουν οι θρυλικές απαλλοτριώσεις.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 256, 257, 258 ... 419, 420, 421  Next
Page 257 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr