stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Tο Τραμ της Αθήνας
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 39, 40, 41
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Nov 03, 2009 8:36 am    Post subject: Reply with quote

Δε νομίζω οτι χρειάζεται να πει κάτι κάποιος. Θυμάμαι το παλιό βιβλίο του Νίκου Δήμου με τίτλο "Η δυστυχία του να είσαι Έλληνας".
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Tue Nov 03, 2009 1:54 pm    Post subject: Reply with quote

φτάι βασικά η έλλειψη συνεννόησης.....ο επιχειρηματίας κοιμάται (ούτε πρόβλεψη ούτε φαντασία), οι καταναλωτές δε δίνουν ευκαιρία στο tram(που να δουν κάτι αλλα βρώμικα έξω..), και ο δήμος με το tram πιθανόν δε σκέφτονται της επιπτώσεις η εναλλακτικές λύσεις (?).




παίζει όμως ρολο και το οικονομικό, και μια λύση που πάντα δηλώει στην ελλάδα στα άσχημα και στα καλά είναι ο χρόνος......ας γκρινιάζουν, σύντομα θα βαρεθούν και θα δώσουν μια ευκαιρία στο Tram. Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Nozomi
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 754

PostPosted: Tue Nov 03, 2009 2:44 pm    Post subject: Reply with quote

Προσωπικά δεν πρόκειται να συμπονέσω ανθρώπους που ζητούν 3,000 ευρώ ενοίκιο για 45 τετραγωνικά ! Ούτε στο Τόκιο να είμασταν...
Όταν ήμουν το καλοκαίρι Ελλάδα είδα στο Mall του Αμαρουσίου τρελή κίνηση, αλλά σε κατάστημα γνωστής ισπανικής αλυσίδας που πουλάει καλή ποιότητα σε ικανοποιητικές τιμές. Ομολογώ ότι αγνοώ την αγορά της Γλυφάδας, αλλά πόσοι είναι πια οι υψηλού εισοδήματος εκεί κατοικοδρεύοντες, ώστε να αρνούμαστε την αξιόπιστη δημόσια συγκοινωνία και να επιτρέπουμε σε ορισμένες κυρίες να παρκάρουν όπου θέλουν τα θηριώδη τους SUV ?
Και γιατί στο φινάλε (αν σου περισσεύουν), να μην πας με το Smart-άκι για ψώνια ? Θα σεβαστείς και τους συμπολίτες σου και δεν θα ταλαιπωρηθείς και ο ίδιος να παρκάρεις...
Το θέμα για μένα είναι η αρχοντοχωριατιά που μας διακατέχει ως λαό.
Οι ίδιοι άνθρωποι που εδώ γκρινιάζουν για το Τραμ, θα μπουν μια χαρά στο θεοβρώμικο Μετρό στο Λονδίνο και θα χρησιμοποιήσουν εξίσου τον subway στην Ν.Υόρκη...


Last edited by Nozomi on Tue Nov 03, 2009 5:22 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Nov 03, 2009 3:05 pm    Post subject: Reply with quote

Ειναι απιστευτη η εξυπηρετηση και η ομορφια που εχει προσφερει στο παραλιακο μετωπο και οχι μονο. Για τις δε νυχτες της Παρασκευης και του Σαββατου ειναι το Μεσο της χαρας. Παντως για τα SUV τι να πω. Οι μεταπολεμικες κυβερνησεις ποτισαν το DNA του Ελληνα στην ιδιωτικη αυτοκινηση και ο αγωνας για τα μεσα σταθερης τροχιας, οπως το τραμ ειναι δυσκολος και ανισος.
Back to top
View user's profile Send private message
Alius
Full Member
Full Member


Joined: 07 Jun 2008
Posts: 269
Location: Athens

PostPosted: Wed Nov 04, 2009 11:46 am    Post subject: Reply with quote

Ειδικά για την αγορά της Γλυφάδας πρέπει να πω πως έχει όντως αλλάξει όψη με το τραμ... Και εννοείται προς το καλύτερο! Είναι ένας δρόμος που πραγματικά χαίρεσαι να περπατάς, το πράσινο είναι κυρίαρχο και σε συνδυασμό με τα χαμηλά κτήρια η αλλαγή είναι πραγματικά μεγάλη για ένα δρόμο που στο παρελθόν έπηζε από τα αυτοκίνητα. Α, σε 5-10 λεπτά απόσταση με τα πόδια παρκάρεις άνετα, αν δε σε βολεύει να πας με τραμ.

Μακάρι αυτό που έγινε στη Γλυφάδα και την Ερμού να γινόταν και σε άλλα σημεία στην Αθήνα! Βέβαια εδώ από τη μία ζητάμε έργα και ΜΜΜ και από την άλλη φωνάζουμε αν θιγούμε λίγο. Έστω και αν έχουμε άδικο, έστω και αν βελτιώνεται το βιωτικό μας επίπεδο...
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Thu Nov 05, 2009 5:56 pm    Post subject: Reply with quote

τελικά από το tram ποτε να περιμένουμε κάποιο νέο? κάποια επέκταση η νέο σταθμό?
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Thu Nov 05, 2009 10:27 pm    Post subject: Reply with quote

Η επέκταση του τραμ που κανονικά θα έπρεπε να "τρέχει" σήμερα, είναι αυτή προς Πειραιά, αλλά έχει κολλήσει στο ΣτΕ από 41(?) πολίτες...
Κάπου είχε δει το μάτι μου για επεκτάσεις ως το Κερατσίνι και το Πέραμα, τα Λιόσια μέσω Πατησίων και Αγίων Αναργύρων, την Καισαριανή και του Ζωγράφου...Με το ρυθμό που προχωράει όμως, και με τις συνεχόμενες προσφυγές, δε βλέπω φως...
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Sun May 01, 2011 3:06 pm    Post subject: Reply with quote

Κυκλοφόρησε μέσω του zougla.gr ένα άγνωστο, μέχρι σήμερα, βίντεο αμερικανικής προέλευσης που δείχνει πλάνα από τη Σμύρνη, πριν και μετά την καταστροφή και την φυγή των προσφύγων.

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=86&cid=6&fid=355043

2-3 δευτερόλεπτα πριν τελειώσει το βίντεο φαίνεται κάτι σαν τραμ να κινείται, σε μία από τις περιοχές της Αθήνας που οργανώθηκαν οι πρόχειροι προσφυγικοί καταυλισμοί.

Ξέρει κάποιος πότε κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το πρώτο παλιό τράμ στην Αθήνα ;
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Sun May 01, 2011 3:31 pm    Post subject: ΤΡΑΜ ΑΘΗΝΑ Reply with quote

Στην Αθήνα η ιδέα του Τραμ ήταν πολύ προχωρημένη καθώς η Αθήνα ήταν από τις πρώτες πόλεις στον κόσμο που είχαν δίκτυο (1882) αλλά ήταν και το βασικό μέσο μεταφοράς της για πάρα πολλά χρόνια με πλήθος γραμμών (21 γραμμές το 1908). Η πλήρης κατάργηση του Τραμ έγινε το 1977 με την κατάργηση της γραμμής του Περάματος...

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A4%CF%81%CE%B1%CE%BC_%CE%91%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1%CF%82
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon May 02, 2011 8:16 am    Post subject: Reply with quote

Αχ τα νεύρα μου πρωί - πρωί. Το μεγαλύτερο μεταπολεμικό έγκλημα στην Αθήνα από τον "εθνάρχη" κιόλας, ας είναι καλά τα ανταλλάγματα που έπρεπε να προσφέρει η χώρα στο αυτοκινητιστικό lobby που εκπροσωπούσαν οι ΗΠΑ για τις οικονομικές ενισχύσεις της περιόδου.... Τουλάχιστον είναι παρήγορο ότι αυτό δεν έγινε μόνο στην Αθήνα εκείνη την περίοδο αλλά και σε άλλες πόλεις του κόσμου

Κατά τη γνώμη μου, μεγαλύτερο έγκλημα ακόμα και από την ανοικοδόμηση της πόλης με την μέθοδο της αντιπαροχής.

Όταν σκέφτεσαι ότι πριν από 40-50 χρόνια η πόλη είχε ένα ολοκληρωμένο σύστημα μέσου σταθερής τροχιάς που εξυπηρετούσε το σύνολο των πυκνοκατοικημένων περιοχών της πόλης (Κυψέλη, Πατήσια, Σεπόλια, Πετράλωνα, Καλλιθέα, Παγκράτι, Αμπελόκηποι, Στ.Λαρίσης, όλο τον Πειραιά) και όλο το εμπορικό και επιχειρηματικό κέντρο της πόλης με μεγάλη πυκνότητα γραμμών και σιδηροτροχιές (αρκετές και αποκλειστικής κυκλοφορίας) σε όλους τους σημαντικούς οδικούς άξονες του κέντρου και σήμερα δεν έχει τίποτα σε πιάνει τρέλα...

Πράγματι στα μέσα του προηγούμενου αιώνα το δίκτυο τραμ της Αθήνας αντιμετώπιζε τεράστια προβλήματα (λόγω ελλιπούς συντήρησης και πεπαλαιωμένου δικτύου και τροχαίου υλικού) αλλά δεν το ξηλώνεις σε μία νύχτα (κυριολεκτικά σε μία νύχτα ξηλώθηκε η σημαντικότερη διασταύρωση του δικτύου στα Χαυτεία).

Άντε τώρα να προσπαθήσεις να περάσεις πάλι τραμ (ακόμα και να υπάρξει η πολιτική βούληση) από όλους αυτούς τους δρόμους. Το κόστος και οι αντιδράσεις θα είναι μεγάλες..

Τα ίδια ισχύουν και για τις άλλες μεγάλες πόλεις της χώρας. Πόσο διαφορετική θα ήταν η Θεσσαλονίκη (πόλη ιδανική για δίκτυο τραμ) αν είχε παραμείνει το δίκτυο τραμ που κατάργησε και εκεί ο "εθνάρχης"?? Θα την χαλούσε την Πάτρα να είχε σήμερα το δίκτυο που είχε το 1902 γραμμή 5 km παράλληλα στην παραλιακή ζώνη ( όχι επί της παραλιακής αλλά επί της οδού Αγ.Ανδρέα από τον Αγ.Διονύσιο-μελλοντικός σταθμός ΟΣΕ μέχρι την περιοχή Ιτιές-μετά το νέο λιμάνι) και είχε και μια διακλάδωση στη Γούναρη προς την Άνω πόλη και το κάστρο.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Mon May 02, 2011 9:58 pm    Post subject: Reply with quote

Το Τραμ ηταν και θα παραμεινει καταδικασμενο και αχρηστο για την Αθηνα οσο

α) το εχεις να επικαλυπτεται απο αλλα μεσα ΜΣΤ ή λεωφορεια/τρολευ. Οταν στην Βουλα παει το Α2, το οποιο κινειται και θα φτασει γρηγοροτερα απο το Τραμ, δεν θα επιλεξει ο επιβατης το Τραμ. Το ιδιο ισχυει και απο Πειραια. Στο κομματι Αγιος Ιωαννης-Συνταγμα το 99% των επιβατων κανει μετεπιβιβαση στο Μετρο γιατι ειναι γρηγοροτερο απο το Τραμ (2 φορες που εκανα δοκιμη πρωινες ωρες καθημερινη 8-9 το τραμ χρειαστηκε για την ιδια αποσταση 15-20 λεπτα οταν το μετρο την κανει σε 3-5 μαξ).

β) οσο το εχεις να σταματαει σε ολα τα φαναρια που συνανταει. Με τις μεσες ωριαιες ταχυτητες που εχει ειναι πιο αργο και απο σαλιγκαρι και δεν εξυπηρετει απο αποψη ταχυτητας τον εργαζομενο τις πρωινες ωρες. Δυο φορες εχω μπει στο Τραμ και δεν προκειται να ξαναμπω. Το θεωρω το πιο ακυρο συγκοινωνιακο μεσο για συχρονη μεγαλουπολη, η οποια εχει εντονους ρυθμους ζωης και χρειαζεται συνεχη κινηση και ταχυτητα. Το Τραμ ειναι για βορειες χωρες για κατι επαρχιακες πολεις με γκαζον και δεντρα οπου ο χρονος κυλαει αργα Laughing

γ) Ειναι συγκοινωνιακο μεσο για πολεις που το Μετρο ειναι ασυμφορο λογω μορφολογιας ή εκτασης. Πχ στη Θεσσαλονικη θεωρω οτι το Μετρο ειναι αχρηστο (λογω μορφολογιας αλλα και δομης της πολης) και το Τραμ τις ταιριαζει καλυτερα, θα κατασκευαζοταν πιο γρηγορα και με μικροτερο κοστος.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 344

PostPosted: Mon May 02, 2011 10:02 pm    Post subject: Reply with quote

ariskop wrote:
Αχ τα νεύρα μου πρωί - πρωί. Το μεγαλύτερο μεταπολεμικό έγκλημα στην Αθήνα από τον "εθνάρχη" κιόλας,


Το μεγαλυτερο εγκλημα του εθναρχη ηταν

α) οτι δεν γεμισε την Αθηνα οταν μπορουσε με δρομους σαν την Λεωφορο Συγγρου (ταχειας κυκλοφοριας, μεγαλης διατομης)

β) οτι δεν επεκτεινε τοτε που επρεπε τον ΗΣΑΠ και σε αλλα κομματια

γ) οτι με την αντιπαροχη δεν υποχρεωνε να υπαρχει προβλεψη για θεση σταθμευσης. Αν οντως υποστηριζε και εσπρωχνε το λομπι της αυτοκινησης επρεπε να δει 10-20 χρονια μπροστα, να υποχρεωσει να εχουν διαμερισμα και παρκινγκ για να ειναι οι δρομοι καθαροι και αδειοι απο παρκαρισμενα τοτε (και θα μπορουσε ισως να κανει ετσι και μεγαλυτερα πεζοδρομια δεντροφυτεμενα).

δ)η καταργηση της γραμμης Τραμ Περαματος το 1977.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Tue May 03, 2011 8:58 am    Post subject: Reply with quote

Kαλό θα ήταν να μην συγκρίνουμε τις ανάγκες και τις λογικές του 1950 με του 2010 .
Αλλες οι εποχές , άλλες οι ανάγκες και άλλες οι προτεραιότητες σε μιά χώρα χωρίς δρόμους , ρεύμα , νερό , και να μισιούνται μεταξύ τους οι πολίτες λόγω του εμφυλίου που μόλις είχε τελειώσει .

Σκεφτείτε ότι Αθήνα - Θεσσαλονίκη και Αθήνα - Πάτρα , πήγαινες είτε με τρένο είτε με πλοίο .

Οι συντελεστές δόμησης ανέβηκαν 40 % το 1968 επί Παττακού και μειώθηκαν 10-20 % επί Μάνου το 1977 που έκανε 10 χρόνια να ξαναβγεί βουλευτής .

Οπότε μην τα βλέπετε με τα σημερινά μάτια .
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 39, 40, 41
Page 41 of 41

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr