stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 212, 213, 214 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Mon Feb 14, 2011 9:07 pm    Post subject: Reply with quote

Δυστυχώς άσχημα νέα και από τον Ε65. Φαίνεται ότι ο φίλος pindos είδε τις τελευταίες εργασίες.
http://kaprotrikalon.blogspot.com/2011/02/blog-post_14.html
Ελπίζω να μην ισχύει!
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Feb 14, 2011 11:17 pm    Post subject: Reply with quote

παντως στη κοινη συνεντευξη των κατασκευαστων που ελεγε η ναυτεμπορικη..
λενε οτι δεν θα φυγουν οι εταιριες..
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Tue Feb 15, 2011 1:03 am    Post subject: Reply with quote

Επιβεβαιώνω και το κλείσιμο των εργοταξίων από Αμφιλοχία έως Αντίρριο....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Feb 15, 2011 3:42 am    Post subject: Reply with quote

Τι απέμεινε τώρα για να πετύχει το σχέδιο ερήμωσης? Να σταματήσουν κι οι εργασίες απ'την Πάτρα μέχρι τον Πύργο. Από κει μέχρι την Τσακώνα δεν υπολογίζεται καν. Όσο να ναι 5 μέτωπα 760 χλμ δρόμων είναι υπέρβαρο έργο για το ΥΠΕΧΩΔΕ. Και με 200 χλμ υπέρ-ικανοποιημένοι θα μείνουμε. Όπως ήμασταν και στο παρελθόν άλλωστε. Εργασίες μόνο στην ανατολική οδό και στο Κόρινθο-Πάτρα. Στον άξονα Θεσνίκη-Προμαχώνας, στο Πέταλο Μαλλιακού λοιπόν, έρχονται σιγά σιγά να προστεθούν και τα δύο αυτά έργα. Κάνουν ότι μπορούν βλέπετε, στον αγώνα και στην προσπάθεια για το αύριο που μας έχουν ορίσει. Εδώ ήμασταν και πριν λίγους μήνες και τα συζητούσαμε, ως απίθανα ενδεχόμενα. Στη χειρότερη περίπτωση ως φόβοι μας. Όπως και με το ΔΝΤ (άσχετο με το θέμα απλά το αναφέρω και το κλείνω αμέσως). Αλλά με τις μέρες όλα επανέρχονται και επιβεβαιώνονται.
Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Tue Feb 15, 2011 2:00 pm    Post subject: Reply with quote

Μα να μην μας αφήσουν λίγο να χαρούμε??
Τουλάχιστον ένα - δύο μήνες..έστω μέχρι το πάσχα για να κάνουμε καλές γιορτές
Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο..
Από τη μία η συνέντευξη τύπου και οι δηλώσεις ότι δεν πρόκειται να αποχωρήσουν οι εταιρειες και από την άλλη το κλείσιμο όλων των εργοταξίων διότι δήθεν έχουν κλείσει οι στρόφιγγες των τραπεζών!!!
Και να έχεις και το Ρέππα να δηλώνει στη βουλή ότι η μη χρηματοδότηση των έργων από τις τράπεζες είναι απαράδεκτη!!
Αλήθεια ποιος από όλους μας δουλεύει περισσότερο????
Πάντως η είσοδος της παράκαμψης του Μενιδίου που παρουσίασα προχθές..
σήμερα έιχε αυτή την εικόνα :
http://i925.photobucket.com/albums/ad96/stavros333/upload_150211.jpg

Sad Sad Sad
Πάω για αγροτικό!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 149
Location: Turin, Italy

PostPosted: Tue Feb 15, 2011 2:21 pm    Post subject: Reply with quote

Ας μην βιαζομαστε να βγαζουμε συμπερασματα, προ ολιγων ημερων οι κοινοπραξιες ανακοινωνουν οτι δεν θα φυγουν (να θυμηθουμε οτι στην διαδικασια επαναδιαπραγματευσης βρισκονταν και εκπροσωποι απο τραπεζες)
και σημερα βλεπουμε οτι τα εγκαταλειπουν χωρις να ανακοινωσουν τιποτα επισημο. Question
Το δημοσιο πληρωνει και οι τραπεζες οχι;;; Αυτο μοιαζει με ανεκδοτο.
Επισης σημερα εχουμε και αυτο το δημοσιευμα.
Το θεμα ειναι οτι απ οτι φαινεται δεν εχει μπει σε εφαρμογη τιποτα ακομα απο αυτα που εχουν αποφασισει... Question
ετσι και οι τραπεζες συνεχιζουν την προηγουμενη σταση τους, με συνεπεια να κλεινουν τα εργοταξια.
Επισης δεν σας φαινεται κατι περιεργο με τις ανακοινωσεις που εκαναν οι κοινοπραξιες για τις καθυστερησεις;
Ο Μορεας για πχ, δεν αντιμετωπιζει ιδιαιτερα προβληματα (βλεπε την ετησια εκθεση 2010)
και τωρα μας λενε οτι θα καθυστερησει η παραδοση της Σπαρτης για το τελος του 2013 οταν πριν λιγο καιρο μας ανακοινωσαν οτι θα ειναι ετοιμο ισως και νωριτερα. Question
Και ξανα επανερχομαι στην ερωτηση μου, ΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ;
Λεμε τωρα ετσι΄ ....μηπως τα εργα θα συνεχιστουν με πιο αργους ρυθμους και σε συγκεκριμενα σημεια (τα λοιπα στοπ), για κανα χρονο μεχρι να ξεμπλοκαρουν οι τραπεζες, ετσι βρισκει και το δημοσιο τον χρονο για τις απαλλοτριωσεις
και μετα ξαναπιανουν με καλυτερους ρυθμους;;;; Καπως ετσι μου φαινεται η ολη κατασταση, γιατι δεν εχει λογικη το κλεισιμο και η εγκαταλειψη, εκτος κι εαν ετοιμαζεται τιποτα "καινουργιο", εκλογες ισως;
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Feb 15, 2011 6:15 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν μπορώ να ακούω άλλο γι'αυτήν την κυβέρνηση. Σύσταση εταιρειών που θα προικοδοτούνται με τα μελλοντικά έσοδα του κράτους από διάφορες δραστηριότητες όπως εκμετάλλευση αυτοκ/μων που ξεκίνησαν και εγκαταλείφθηκαν γιαπιά όπως όπως και τα χουν ερημοποιήσει όλα, είναι το ύστατο μέσο για να απομυζήσουν και τα τελευταία λιγοστά έσοδα που θα προέκυπταν απ'τα έργα προκειμένου να παραδώσουν τον κρανίου τόπο που ανέλαβαν. Είμαστε χαμένοι από χέρι. Τώρα οι οδηγοί θα χουν πλέον κάθε λόγο να μη θέλουν να πληρώσουν τα διόδια γιατί πριν τουλάχιστον γίνονταν κάποια έργα. Τώρα Αυξήσανε τα διόδια και σταμάτησαν και τα έργα. Πληρώνουμε πραγματικά αέρα. Όπως έχουμε συνηθίσει άλλωστε. Γι'αυτό δε μας φαίνεται περίεργο.

Last edited by Beethoven on Tue Feb 15, 2011 7:25 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Feb 15, 2011 6:49 pm    Post subject: Reply with quote

εάν είχαμε κυβέρνηση με αρτίδια, θα ψήφιζαν άμεσα τροπολογία που θα απαγορεύει την είσπραξη διοδίων εφόσον κλεινουν τα εργοτάξια.
Δηλαδή ο κόσμος πληρώνει διόδια που τα αύξησαν υπερβολικά πριν 1 μήνα και μετά σταματούν τα έργα!!!! Δηλαδή πληρώνουμε για έργα που δε γίνονται; Και γιατί τους επέτρψαν την αύξηση, και τώρα που κλείνουν τα εργοταξια δε τους κόβει ο χΡέππας τον κ@λο. Και εάν μια κοινοπραξία εγκαταλείψει το έργο, να κληθεί να επιστρέψει τα διόδια που ήδη εισέπραξε. Βαλανε μια τέτοια ρήτρα στη σύμβαση;
Να καταργηθούν τα διόδια όσο τα έργα είναι σταματημένα. ΑΠΛΑ και ΚΑΘΑΡΑ.
Ετσι για να πάρουν φωτιά κάποιοι κ@λοι.

(αν και διαφωνώ ριζικά....θα γραφτώ στο ΔΕ ΠΛΗΡΩΝΩ!!!!)
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Tue Feb 15, 2011 7:00 pm    Post subject: Reply with quote

Φοβάμαι οτι οι συμβάσεις που υπογράφει το κράτος δεν αλλαζουν απλα με μια τροπολογία νομοθετική....

Αλλο αν το μακρινο και χαρούμενο 2007 που υπεγραφε ο κουφός τις συμβάσεις δεν υπηρξε πρόβλεψη για τροποποίηση εαν τα οικονομικά δεδομένα χειροτερέψουν... Λογικό, τότε όλοι χορεύαμε αμεριμνοι.

Εαν θέλουμε να είμαστε ακριβείς παντως, τα μονα διόδια που δεν πρέπει να πληρώνει κανείς λόγω έργων ειναι

- Ζευγολατιού
- Ρίου
- Θερμοπυλών
- Τεμπών

Τα υπόλοιπα βρίσκονται σε αυτοκινητόδρομο.
Back to top
View user's profile Send private message
kostakakis
New Member
New Member


Joined: 13 Jan 2009
Posts: 39

PostPosted: Wed Feb 16, 2011 1:10 am    Post subject: Προχωρούν τα έργα στον αυτοκινητόδρομο Λεύκτρο-Σπάρτη Reply with quote

Προχωρούν τα έργα στον αυτοκινητόδρομο Λεύκτρο-Σπάρτη.
Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Wed Feb 16, 2011 10:40 am    Post subject: Reply with quote

vas8 συμφωνώ μαζί σου απόλυτα!!
Δεν φτάνει που είμαστε από τις λίγες περιπτώσεις που πληρώνουμε πριν την κατασκευή των αυτοκινητοδρόμων, μια καλή μέρα κάποιοι αποφασίζουν ότι θα θα σταματήσουν ή έστω ότι θα καθυστερήσουν τα έργα..
Να σταματήσω κι εγώ να πληρώνω ή έστω να καθυστερώ τα διόδια??
Όσο για τις συμβάσεις και πώς αυτές μπορούν να τροποποιηθούν ή όχι, έιναι θέμα μόνο <<τα έχω αρπάξει και δεν μπορώ να πω και τίποτα>>
Όποια και να είναι η κατάσταση όταν δεν τηρείται μία σύμβαση, από οποαδήποτε πλευρά, μπορεί να αλλάξει!!
Back to top
View user's profile Send private message
bill77
Full Member
Full Member


Joined: 15 Jan 2011
Posts: 248

PostPosted: Wed Feb 16, 2011 3:40 pm    Post subject: Reply with quote

Ένα άρθρο της εφημερίδας Αιχμή του Μεσολογγίου που αφορά στην Ιονία οδό και στην περιοχή γενικά...:

http://www.aixmi-news.gr/index.php/epikairotita/24-slide-show/3855-2011-02-11-10-16-39
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Wed Feb 16, 2011 4:49 pm    Post subject: Reply with quote

Γεια κ χαρα

Απο την σημερινη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, εξελιξεις σχετικα με τον κομβο της Αλλαγης:

"ξεκίνησε η κατασκευή της γέφυρας του αυτοκινητόδρομου στη νέα κοίτη του Παμίσου, στον Αγιο Φλώρο, ενώ έχει πέσει η πρώτη στρώση ασφάλτου στα πρώτα χιλιόμετρα από την είσοδο στη Μεσσηνία έως τον νέο κόμβο της Αλλαγής. Στο μεταξύ, προχωρούν από το "Μορέα" οι εργασίες κατασκευής του συ-
γκεκριμένου κόμβου, ο ποίος αναμένεται να "κουμπώσει" με τον υφιστάμενο δρόμο Τσακώνας - Καλού Νερού πιο κοντά στον κόμβο της Οιχαλίας. Για τη σύνδεση με τον συγκεκριμένο δρόμο υπολείπονται 500 περίπου μέτρα, τα περισσότερα από τα οποία έχουν διανοιχθεί. Μέχρι το τέλος του Μαρτίου -κι εφόσον υπάρξει η βούληση από το υπουργείο Υποδομών- ο νέος κόμβος της Αλλαγής μπορεί να συνδεθεί με τον υφιστάμενο εθνικό δρόμο και να τον ενώσει με το Τσακώνα - Καλό Νερό. Ηδη στον καινούργιο κόμβο έχουν τοποθετηθεί φώτα, ενώ αυτές τις μέρες μπαίνουν τα στηθαία ασφαλείας και ενημερωτικές πινακίδες.
Στην υφιστάμενη εθνική γίνονται εργασίες για την εγκατάσταση φαναριών, τα οποία θα λειτουργήσουν με την παράδοση και τη λειτουργία του νέου κόμβου, που θα βρίσκεται 200-250 μέτρα πιο νότια από τον σημερινό. Με τη λειτουργία του θα καταργηθεί ο σημερινός κόμβος της Τσακώνας και τα πρώτα 800- 1.000 μέτρα στο Τσακώνα - Καλό Νερό."



Παντως η αλλη μεσσηνιακη εφημεριδα, Η ΦΩΝΗ, αναφερει, οτι "γινεται αγωνας για να διατηρηθει ζωντανο το τμημα τσακωνας - καλου νερου" Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing (καλο ανεκδοτακι...ετσιιιιι......)
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Wed Feb 16, 2011 5:00 pm    Post subject: Reply with quote

Όποτε μπαίνω σε αυτό το τόπικ παθαίνω νευρικό κλονισμό με ότι διαβάζω. Και προς Θεού, δεν κατηγορώ εσάς παιδιά. Αλλά την μία ανεβαίνει άρθρο ότι φύγανε τα εργοτάξια. Μετά ανεβαίνει άρθρο ότι όλα συνεχίζουν κανονικά. Μετά ανεβαίνει φώτο με άδεια εργοτάξια. Μετά κάνουν συνεντέυξεις τύπου ότι τα έργα συνεχίζονται. Τι γίνεται ρε παιδιά? Τι συμβαίνει τελικά με τα εργοτάξια???
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Wed Feb 16, 2011 5:37 pm    Post subject: Reply with quote

aikinn wrote:
[...] Τι συμβαίνει τελικά με τα εργοτάξια???


Τα συνεργεία μετακινούνται απο το ενα στο άλλο αναλόγως της προόδου και της δυνατότητας. Τελειωσαν οι απαλλοτριώσεις στο "Α" κομματι; Παμε εκει. Βρήκαν αρχαια; Παμε στο "Γ" που είχαμε αφήσει να συνεχίσουμε και επανερχομαστε.

Περνάει μια βόλτα απο το "Α" ο δαιμόνιος επαρχιακός ρεπορτερ Πικος Απικος, βλεπει το χωματόδρομο άδειο και γεμίζει τις σελιδες της φυλλαδας, διπλα στο "Κοπή της πιτας στον πολιτιστικο σύλλογο Νεοχωρίου" και στην καταχώρηση "Κρεοπωλειο η Σπάλα - γνησια κρεατα Ρουμελης"

Σε δουλεια να βρισκόμαστε...
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Feb 16, 2011 7:20 pm    Post subject: Reply with quote

φίλε kostakakis πολύ ενημερωτικό το video που ανάρτησες. Ο Μωρέας πραγματικά έχει προχωρήσει και έχει φτάσει μέχρι τη Σπάρτη!
Χαίρομαι που είδαμε για πρώτη φορά εδώ σε μεγάλη έκταση ένα τμήμα που δεν είχε ξαναπαρουσιαστεί.
Ξέρεις εάν έχει διανοιγεί όλο το μήκος ή υπάρχουν ακόμα τυφλά τμήματα λόγω απαλλοτριώσεων;
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 757

PostPosted: Thu Feb 17, 2011 1:32 am    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστούμε για το video. Εξαιρετική δουλειά. Να υποθέσουμε ότι γυρίστηκε κάποια Κυριακή νωρίς το μεσημέρι εξ ου και δεν είδαμε ούτε ένα μηχάνημα να εργάζεται?
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Thu Feb 17, 2011 4:27 pm    Post subject: ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ Reply with quote

Αγαπητοί φίλοι,

Το παρακάτω άρθρο που αφορά την κατάσταση στο Παραδείσια - Τσακώνα όπως δημοσιεύεται στη σημερινή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας Θάρρος Μεσσηνίας. Τα συμπεράσματα δικά σας.

http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=29837&Itemid=32

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Thu Feb 17, 2011 4:30 pm    Post subject: Reply with quote

Ένα από τα αιτήματα σχετικά με τα διόδια δείχνει να μπαίνει σε τροχιά αντιμετώπισης....

http://www.ypodomes.com/index.php/news/%CE%A0%CE%91%CE%98%CE%95:_%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%B1_%CE%B3%CE%B9%CE%B1_%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%82_%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD_%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%AE%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD_%CE%B5%CE%BE%CE%AE%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%BB%CE%B5_%CE%BF_%CE%A5%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CF%8C%CF%82_%CE%A5%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%BC%CF%8E%CE%BD/3200

Λίγο αργά βέβαια, γιατί αν αυτά είχαν προβλεφθεί, δε θα είχαμε φτάσει ως εδώ.
Βέβαια δεν διευρινέζεται ποιός είναι ο ορίζοντας εκτέλεσης των έργων, γιατί 2 χλμ μπορεί να αποδειχτεί μεγάλο ζήτημα σε αυτή τη χώρα...
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Feb 17, 2011 4:36 pm    Post subject: Re: ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ Reply with quote

sxiza07 wrote:
Αγαπητοί φίλοι,

Το παρακάτω άρθρο που αφορά την κατάσταση στο Παραδείσια - Τσακώνα όπως δημοσιεύεται στη σημερινή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας Θάρρος Μεσσηνίας. Τα συμπεράσματα δικά σας.

http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=29837&Itemid=32

Sxiza07

το συμπέρασμά μου. Πολιτικοί και Υπουγοί = Ψεύτες και το κράτος είναι ο πρώτος διδάξας του ΔΕ ΠΛΗΡΩΝΩ. Από αυτό έμαθαν και οι πολίτες.
Ο μόνος τρόπος αντίδρασης που έχουμε είναι ΝΑ ΜΗ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ. Ολοι όσοι μας κοροϊδεύουν να πάνε στο σπίτι τους.
Back to top
View user's profile Send private message
kostakakis
New Member
New Member


Joined: 13 Jan 2009
Posts: 39

PostPosted: Thu Feb 17, 2011 9:15 pm    Post subject: Reply with quote

@ vas8-Engineer
Το video μου το έδειξε φίλος και εγώ το έδειξα σε εσάς. Έτσι δεν γνωρίζω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εξέλιξη του έργου.
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Thu Feb 17, 2011 11:48 pm    Post subject: Re: ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ Reply with quote

sxiza07 wrote:
Αγαπητοί φίλοι,

Το παρακάτω άρθρο που αφορά την κατάσταση στο Παραδείσια - Τσακώνα όπως δημοσιεύεται στη σημερινή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας Θάρρος Μεσσηνίας. Τα συμπεράσματα δικά σας.

http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=29837&Itemid=32

Sxiza07



Sxiza07

Διαβαζοντας το αρθρο μου εκανε εντυπωση το παρακατω σημειο:
"Αυτό, σε συνδυασμό με την προώθηση των εργασιών από την Κοινοπραξία Μωρέα και την ασφαλτόστρωση του δρόμου μέχρι τον κόμβο της Κυπαρισσίας,"

Θα στρωσουν νεα ασφαλτο στο υφισταμενο τμημα εως το Καλο Νερο ή μιλαμε για την νεα χαραξη;;;;
Παντως αν μιλαμε για μεα χαραξη, αυτη δεν ειναι δουλεια της Ολυμπιας Οδου και οχι του Μωρεα;;;;;;
Back to top
View user's profile Send private message
sxiza07
Full Member
Full Member


Joined: 02 Oct 2008
Posts: 222
Location: Athens

PostPosted: Fri Feb 18, 2011 9:11 am    Post subject: Reply with quote

Αγαπητέ φίλε nvb,

Απο όσο γνωρίζω -και οι υπόλοιποι φίλοι διορθώστε με εάν κάπου κάνω λάθος- το κομμάτι που αναλογεί στον Μορέα είναι αποκλειστικά η ολοκλήρωση του νέου κόμβου της Τσακώνας (στην είσοδο του νομού) έτσι ώστε αυτός ο νέος κόμβος να ενωθεί αρχικά με τον υπόλοιπο αυτοκινητόδρομο που θα έρχεται απο τα Παραδείσια και δευτερευόντος να ενωθεί επίσης με τον αυτοκινητόδρομο που θα φεύγει για Καλό Νερό.

Εάν έχει αποφασιστεί να "πέσει" νέα άσφαλτος στο κομμάτι Τσακώνα - Καλό Νερό καλώς έχει αποφασιστεί να "πέσει", αλλά σίγουρα αυτό δεν είναι δουλειά του Μορέα, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί κάτι διαφορετικό το οποίο εγώ δεν το γνωρίζω.

Φίλοι, εάν ξέρετε κάτι παραπάνω ή κάπου κάνω λάθος στα ανωτέρω άναφερόμενα, ποοστάρετε και διορθώστε.

Sxiza07
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Sat Feb 19, 2011 4:55 pm    Post subject: Reply with quote

Τι άλλο θα ακούσουμε? Πάτρα και στοπ?
Πολύ καταστροφολογία!
http://korinthiakoi-orizontes.blogspot.com/2011/02/blog-post_6378.html

Και εισήγηση του Υπουργείου να μην μπουν διόδια στην Παράκαμψη Αγρινίου.
Σωστό δεν είναι από την στιγμή που έχουμε βαλτώσει?
http://agrinio-news.blogspot.com/2011/02/blog-post_4977.html

Με δέκα μήνες καθυστέρηση τα Τέμπη λόγω απαλλοτρίωσης δύο τμημάτων.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_04/02/2011_431321
Και έλεγα όλα θα είναι τέλεια?
Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Sat Feb 19, 2011 7:13 pm    Post subject: Reply with quote

Μην το βλέπετε μόνο σαν καταστροφολογία..
Αν δεν γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις από την κυβέρνηση πολύ πιθανόν να συμβεί το οτιδήποτε..
Μάλιστα πριν λίγο πληροφορήθηκα από φίλο που δουλεύει στο τμήμα Κόρινθος - Πάτρα ότι στο τέλος του μήνα η vinci σταματάει τις εργασίες και διώνχει κόσμο!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 212, 213, 214 ... 419, 420, 421  Next
Page 213 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr