stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Διόδια στους Ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
villsugar
Full Member
Full Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 231
Location: London

PostPosted: Wed Oct 27, 2010 4:54 pm    Post subject: Reply with quote

Παιδιά νομίζω ότι είμαστε λίγο εκτός πραγματικότητας.

Και στην περίπτωση των καρπουζιών και της forthnet όταν αποφασίζεις την αγορά δεν έχεις ιδέα ότι δεν θα λάβεις αυτό που περιμένεις.

Όταν πληρώνεις τα διόδια της Πατρών - Κορίνθου δεν περιμένεις ότι ως δια μαγείας ο καρόδρομος θα έχει γίνει αυτοκινητόδρομος... over the weekend!

Επίσης το ότι μέρος του φόρου (διοδίων) πάει σε ιδιώτες δεν λέει τίποτα... όλοι μας οι φόροι πάνε σε ιδιώτες τελικά. Πληρώνω φόρο εισοδήματος, το κράτος αποφασίζει να χρησιμοποιήσει τα χρήματα για να αναπλάσει την ομόνοια, κάνει διαγωνισμό, το κερδίζω (ιδιώτης) και μου δίνει λεφτά.

Το ότι το προϊόν δεν είναι προσβάσιμο όταν πληρώνω το φόρο είναι αδιάφορο.

Δεν είναι αντισυνταγματικό να ζητάει το κράτος χρήματα για να χρηματοδοτεί αναπτυξιακά σχέδια, ούτε να παραχωρεί περιουσιακά στοιχεία με αντάλλαγμα υπηρεσίες.

Αυτό που είναι σίγουρα αντισυνταγματικό και που δυστυχώς δεν είναι στην κορυφή της συζήτησης είναι άλλο: το δικαίωμα της ελεύθερης μετακίνησης.

Η μετακίνηση δημιουργεί ευκαιρίες, και όλοι οι πολίτες δικαιούνται ίσων ευκαιριών ανεξαρτήτως οικονομικής δυνατότητας. Οι νέοι δρόμοι αλλάζουν την προσβασιμότητα σε αυτές τις ευκαιρίες. Η φορολογία χρήσης (όπως και η φορολογία κατανάλωσης) δεν προστατεύουν την ισότητα των ευκαιριών.

Το κράτος μπορεί να δικαιολογεί είσπραξη διοδίων, αλλά πρέπει να διασφαλίζει την διατήρηση του δικαιώματος της πρόσβασης σε ευκαιρίες για τους οικονομικά αδύνατους. Είτε μέσω της διατήρησης αξιοπρεπούς εναλλακτικής λύσης, είτε μέσω επιδότησης.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Wed Oct 27, 2010 8:08 pm    Post subject: Reply with quote

Νομίζω ότι έχουμε ξεφύγει αρκετά με το θέμα της συνταγματικότητας ή όχι??
Δεν υπάρχει κανένα άρθρο σε κανένα Σύνταγμα ούτε αντίστοιχος νόμος σε κανένα κράτος που να αναφέρει ότι δεν μπορούν να τοποθετηθούν διόδια σε δρόμο που δεν έχει χαρακτηριστικά αυτοκινητόδρομου.

Το Σύνταγμα σίγουρα προστατεύει έμμεσα (δεν θα υπάρχει αντίστοιχο άρθρο) το δικαίωμα όλων των κατοίκων αυτής της χώρας να μπορούν να απολαμβάνουν το αγαθό της οδικής εξυπηρέτησης και να έχουν την δυνατότητα να μετακινηθούν απρόσκοπτα από το ένα σημείο στο άλλο. Είτε μας αρέσει είτε όχι αυτή η εναλλακτική στην Κορίνθου - Πατρών υπάρχει από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας το 1973!!!. Δεν πήγαν να βάλουν διόδια στην Πατρών - Πύργου ή στην Αντιρρίου - Ιωαννίνων που δεν υπάρχει η εναλλακτική..

Όποιος δεν θέλει να χρησιμοποιήσει το προϊόν που λέγεται Νέα Εθνική Οδό Κορίνθου - Πατρών ας μην το κάνει και ας πάει από την παλιά και ας αφήσει εμάς τα κορόιδα να επιλέξουμε και να πληρώσουμε μία άθλια υπηρεσία.

Πάντως μιας και μιλάμε για συνταγματικότητα ξέρετε ποιο πράγμα παραβιάζει τις αρχές της ισότητας και της αναλογικότητας του Συντάγματος. Το γεγονός ότι σχεδόν το σύνολο των αυτοκινητοδρόμων της Βορείου Ελλάδος για μικροπολιτικούς λόγους έχει εξαιρεθεί από το σύστημα καταβολής διοδίων. Αυτή τη στιγμή ξεκίνησαν να μας κυνηγάνε οι τράπεζες και η Ε.Ε. για το γεγονός ότι δεν έχουν μπει διόδια στην Εγνατία και τα πρόστιμα είναι προ των πυλών.
Αλλά ακόμα και να μπούνε έχει δοθεί η υπόσχεση ότι θα είναι φτηνότερα (σχεδόν στο μίσό) από τους αυτοκινητόδρομους με σύμβαση παραχώρησης.
Και σε αυτή την περίπτωση μην νομίζετε ότι θα αργήσει να βρεθεί και ένας καλοθελητής από τη Νότια Ελλάδα να προσφύγει στη δικαιοσύνη για παραβίαση του Συντάγματος. Και την απόφαση του δικαστηρίου δυστυχώς για όλους μας μπορούμε να την φανταστούμε αν αναλογιστούμε ποιες συμβάσεις είναι νόμοι του κράτους και ποιες είναι απλές πολιτικές αποφάσεις.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Wed Oct 27, 2010 9:25 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ που θέλω να κάθομαι στα τραπεζάκια της πλατείας και να πίνω την φραπεδιά που έφερα από το σπίτι , μπορώ ?
Δεν είναι "αντισυνταγματικό" να μην μπορώ να κάτσω στην πλατεία και να πρέπει να πληρώσω τον ιδιώτη που του έχει νοικιάσει ο δήμος την πλατεία ?
Γιά τις ξαπλώστρες στις παραλίες ?

Μου αρέσει που οι ίδιοι που πληρώνουν 5 ευρώ την καφεδιά ενώ κάθονται στις δημόσιες πλατείες και καμαρώνουν , είναι οι ίδιοι που παρουσιάζουν σαν "επαναστατική πράξη" την τζαμπατζίδικη μετακίνηση .
Και οι τζαμπατζήδες δεν ξεκινήσανε από την Πατρών - Κορίνθού , αλλά από τα Κιούρκα που έχει 3+3 λωρίδες και ΛΕΑ και από την Κατερίνης - Θεσσαλονίκης που και εκεί είναι το ίδιο .
Αρα καλό το παραμύθι τους , αλλά δεν μας πείθουν .
Ας μας απαντήσουν σε 2 πράγματα
1.Πρέπει να γίνουν οι αυτοκινητόδρομοι ?
2.Ποιοί θα τους πληρώσουν ? Οι χρήστες η όλοι οι φορολογούμενοι ?
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Oct 28, 2010 8:35 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Οσο αφορά το γεγονός ότι πληρώνεις για να μπεις σε αυτοκινητόδρομο που δεν έχει κατασκευαστεί ακόμη, φταις εσύ διότι το γνωρίζεις από πριν ότι είναι σε φάση κατασκευής και επιλέγεις να μπεις. Για παράδειγμα μπορείς να πας στην Πάτρα από την παλιά εθνική οδό και να κάνεις τέσσερις ώρες αντί για τρεις, για την Θεσσαλονικη μπορεις να πας από Ελευσίνα Καζα, Θηβα, Αμφικλεια Μπράλο Λαμία Δομοκό Λαρισα Ελασσωνα Ελευθεροχωρι Κατερινη Κλειδι και να βγεις στην οδό Λαγκαδα χωρις να πληρωσεις ούτε λεπτό του Ευρω και να κάνεις 10 ώρες ταξίδι αντί για 5. Συνεπώς γιατί διαμαρτυρόμαστε αφού επιλογή υπάρχει?


γιαυτο και το Πατρα Κορινθος ειναι τοσο πιο πληρες σαν διαδρομη..γιατι εχει απολυτα παραληλλα την παλαια εθνικη.
ενω στο Αθηνα Λαμια η παλαια εθνικη ειναι μακρια,,και ετσι τους ρουφανε το αιμα με πολλα διοδια..


λιγες διαδρομες στην Ελλαδα εχουν ετσι δυο τελειως παραλληλους δρομους..
Back to top
View user's profile Send private message
Mika
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 17 May 2005
Posts: 771
Location: London, UK

PostPosted: Fri Oct 29, 2010 9:10 am    Post subject: Reply with quote

δυο τελειως παραλληλους κατσικοδρομους θα συμπληρωνα εγω.


cruiser wrote:
Μου αρέσει που οι ίδιοι που πληρώνουν 5 ευρώ την καφεδιά ενώ κάθονται στις δημόσιες πλατείες και καμαρώνουν , είναι οι ίδιοι που παρουσιάζουν σαν "επαναστατική πράξη" την τζαμπατζίδικη μετακίνηση .
Και οι τζαμπατζήδες δεν ξεκινήσανε από την Πατρών - Κορίνθού , αλλά από τα Κιούρκα που έχει 3+3 λωρίδες και ΛΕΑ και από την Κατερίνης - Θεσσαλονίκης που και εκεί είναι το ίδιο .
Αρα καλό το παραμύθι τους , αλλά δεν μας πείθουν .
Ας μας απαντήσουν σε 2 πράγματα
1.Πρέπει να γίνουν οι αυτοκινητόδρομοι ?
2.Ποιοί θα τους πληρώσουν ? Οι χρήστες η όλοι οι φορολογούμενοι ?



εγω που γκρινιαζω μονο για το Κορινθου Πατρων και δεν πινω καφε με 5 ευρω μπορω να απαντησω;

1. Ναι, πρεπει να γινουν αυτοκινητοδρομοι.
2. Οι χρήστες πρεπει να τους πληρωσουν.

το παραδειγμα με τα τραπεζακια ειλικρινα δεν καταλαβανω πως ειναι αντιστοιχο. Η αντισυνταγματικοτητα της πραξης εχει να κανει με το γεγονος οτι ο χρηστης της Κορινθου-Πατρων αγοραζει κατι και ο "πωλητης" τον εξαπατα δινοντας του αλλο, κατώτερο, προιόν από αυτο που υποσχέθηκε
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Oct 29, 2010 12:25 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
δυο τελειως παραλληλους κατσικοδρομους θα συμπληρωνα εγω.

ναι αλλα στο Αθηνα Λαμια που δεν εχουν αλλο δρομο,δες τι περνανε,,τους ρουφανε τα διοδια και δεν μπορουν να πανε απο αλλου..
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Fri Oct 29, 2010 6:12 pm    Post subject: Reply with quote

To παράδειγμα με τα τραπεζάκια είναι πως ο δήμος δίνει δημόσιο χώρο σε ιδιώτη γιά να το εκμεταλλεύεται και εισπράττει αντάλαγμα .
Είναι κάτι διαφορετικό η παραχώρηση των αυτοκινητόδρομων ?

Γιά την Κορίνθου - Πατρών υπάρχει θεωρητικά θέμα , αλλά το κράτος λέει ότι δεν μπορεί να βάλει περισσότερα και έτσι τα εισπράττει από τους σημερινούς χρήστες , ακριβώς όπως έκανε 40 χρόνια τώρα .

Στο Αθήνα-Λαμία δεν έχει άλλο δρόμο να πάνε από Κιούρκα - Αθήνα ? Laughing
Γιά την ακρίβεια 2-3 είναι κοντά στην ΕΟ , ο ένας παράλληλος , ο άλλος προς τον την κεραία της ΕΡΤ και Αγιο Στέφανο και νομίζω και από την άλλη μεριά άλλος .
Δεν είναι βέβαια αυτοκινητόδρομος . Είναι λίγο καλύτερος από τους δρόμους της Εύβοιας που είναι και μοναδικοί και χωρίς εναλλακτικές , αλλά οι τζαμπατζήδες νεόπλουτοι των Κιούρκων , είναι κυριλέ και δεν τους καταδέχονται .
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Sat Nov 20, 2010 9:02 am    Post subject: Reply with quote

εναρξη λειτουργίας του σταθμου διοδιων αγ.τριαδας στο πεταλο του μαλιακου κοντα στις θερμοπυλες..τιμη για αυτοκινητα 1.55 τα μεσανυχτα της δευτερας
http://www.euro2day.gr/news/economy/124/articles/613819/Article.aspx
δειχνει οτι κατι κινειται στον Ε65 Very Happy μιας και οι εισπραξεις απο το πεταλο του μαλιακου πανε στην κατασκευη του νεου αξονα απο τον παραχωρησιουχο

Arrow αυτο σημαινει και την ταυτοχρονη παραδοση στην κεντρικη οδο α.ε του τμηματος σκαρφεια-λαμια??)ως το σημειο που εχει τελειωσει,γιατι απο κει μεχρι ραχες εκρεμμει το προβλημα της εργολαβιας της αττικατ Arrow Rolling Eyes )

Arrow αυξησεις στον ΜΟΡΕΑ απο μεσανυχτα δευτερας..2.30 σπαθοβουνι,2.20 νεστανη,1.8ασσεα....μεσανυχτα δευτερας και αυτες οι αυξησεις Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Nov 20, 2010 11:51 pm    Post subject: Reply with quote

Ολα υπογραφησαν και συμφωνηθηκαν προ οικονομικης κρισης. Με τους πολιτες και τη χωρα στα προθυρα της οικονομικης καταστροφης και χρεοκωπιας το θεωρω πλεον αισχρο αυτο που συμβαινει εστω και αν οι εταιρειες εφαρμοζουν τη συμβαση, εστω και αν το προ'ι'ον που πουλανε ειναι εξαιρετικο. Θα μπορουσαν να κανουν λιγο κράτει, για ενα , δυο ή εστω και τρια χρονια και να δουν πως θα παει η κατασταση. Εχουν καταφερει να φτασουν τις τραπεζες πλεον σαν οι πιο αποκρουστικες και αντιπαθητικες επιχειρησεις. Εχω αρχισει να αναρωτιεμαι αν αξιζει να φωτογραφιζω σπουδαια εργα μεν, με βαρυτατο ομως δε και καθολου λογικο αντιτιμο.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sun Nov 21, 2010 8:38 pm    Post subject: Reply with quote

όντως φωτιά και λαύρα πλέον το ταξίδι προς την Καλαμάτα.
Οι νέες τιμές του Μορέα είναι αύξηση συνολικά άνω του 100%!!!!
Θα πρέπει ο Μορέας να δείξει ευελιξία για το θέμα και να κάνει εκπτώσεις στους τακτικούς χρήστες του δρόμου, μέσω του e-pass.
Αλλιώς προβλέπω αντιδράσεις και μεγάλη μείωση κίνησης.
Πρέπει επιτέλους να καταλάβουν και οι ιδιώτες ότι ο χώρα περνά κρίση και ότι οι αυξήσεις δεν επιφέρουν πάντα και αύξηση εσόδων. Ελπίζω να πονέσουν, και να αναγκαστούν σε καλύτερες τιμές.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 750

PostPosted: Sun Nov 21, 2010 8:56 pm    Post subject: Reply with quote

Ειδικά στο τμήμα Κορινθος Λεύκτρο του Μωρέα η ενναλλακτική για να μην πληρώσεις διόδια κοστίζει σε χρόνο εξωφρενικά. Για θυμίσου πρίν το 1991 που λειτούργησε το Κόρινθος Τριπολη. Συνεπώς να μειωθεί η κίνηση στο δρόμο γιατί κάποιος θα πάει από Κορινθο Αργος κωλοσουρτη Τριπολη κλπ δεν υπάρχει περίπτωση. Να κάνουμε διαμαρτυρια στο Μωρεα γιατί εφαρμοζει τη συμβαση που υπεγραψε με το Σουφλια στο ακεραιο, το βλεπω οξυμωρο όταν όλοι παραδεχόμαστε ότι είναι η μόνη εταιρεία που πραγματικα προχωράει αυτό που έχει αναλάβει. Γιατί δεν κόβουμε τους καφέδες στην ΑΛΕΑ αφού έτσι και αλλιώς οι δύο ώρες ταξίδι από την Αθήνα στην Καλαμάτα βγαίνουν πλέον και χωρίς στάση? (Κάθε δύο ώρες ταξίδι πρέπει να σταματάς λέει ο ΚΟΚ)
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Sun Nov 21, 2010 9:32 pm    Post subject: Reply with quote

κοίτα, εδώ είναι το κόλπο, ξέρουν ότι από Αργος και Αχλαδόκαμπο δε συμφέρει με τίποτα.
Απλά μείωση της προβλεπόμενης κίνησης μπορεί να γίνει και με άλλους τρόπους:

1. ταξιδεύω λιγότερο (εγώ ήδη το εφαρμόζω, λόγω βενζίνης)
2. Τραίνο για τις εμπορευματικές μεταφορές. Ειδικά τώρα που ο γραμμή σε λίγο ολοκληρώνεται! Αλλά με τα χάλια του ΟΣΕ....παπαλα και αυτό.
Ελπίζω ο "νέος" ΟΣΕ σε κανά χρόνο από σήμερα να ξυπνήσει και να αναλάβει τον εμπορευματικό του ρόλο με σοβαρότητα. Ειδικά στην Πελοπόννησο με το σχετικά πυκνό δίκτυο, θα μπορούσαν να γίνουν θαύματα. Και οι πατάτες ή το λάδι δεν νοιάζονται εάν το ταξίδι γίνεται σε 6 ώρες.
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Sun Nov 21, 2010 10:21 pm    Post subject: Reply with quote

.......ή απλα, να πηγαινεις απο το νεο δρομο, εως την ευθεια της Τριπολης, και οταν ειναι να μπεις για καλογερικο, να ακολουθεις την παλια διαδρομη (ανεμογεννητριες, στροφες μεγαλοπολης), η οποια τωρα δεν νομιζω να εχει κινηση κ φορτηγα.......
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Nov 21, 2010 10:27 pm    Post subject: Reply with quote

Αμα σε βαλει μεσα ειναι δυσκολο να βγεις. Θα πας μεχρι τελους και θα στα παρει μεχρι τελους. Ειναι σαν τα σουπερ μαρκετ. Μπαινεις με σκοπο να αγορασεις πραγματα 20€ και βγαινεις εχοντας αγορασει 100€.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Nov 21, 2010 11:02 pm    Post subject: Reply with quote

Η να πάρουμε όλοι από ένα αεροπλανάκι και να πετάμε. Σε λίγο θα είναι ανταγωνιστικό λόγω διοδίων.

Η μόνη λύση είναι ο σιδηρόδρομος. Αλλά ο σωστός με αξιοπρέπεια και σεβασμό στον επιβάτη.
Ας γίνει λοιπόν κινητοποίηση για εξορθολογισμό και εκσυγχρονισμό του μέσου.

Όχι άλλες καθυστερήσεις, όχι άλλες μίζες κλπ.

Που είναι το Θριάσιο? Ως πότε θα περιμένουμε την ηλεκτροκινηση στο Κιάτο...
Ο προαστιακός στην Χαλκίδα είναι τελικά ανέκδοτο???
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Mon Nov 22, 2010 11:37 pm    Post subject: Reply with quote

Μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά:
http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=92001

Πάλι καλά που το πρόσεξαν και διόρθωσαν τις τιμές και μάλιστα προς τα κάτω!!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Tue Nov 23, 2010 8:45 am    Post subject: Reply with quote

το παρακαναν με τα διοδια..

ετσι που πανε λιγοτερα θα βγαλουν οι εταιριες..
πιο εξυπνο θα ηταν να χαμηλωσουν τιμες για να αυξηθει κινηση..
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Wed Dec 01, 2010 3:36 pm    Post subject: Reply with quote

Φωτιά βάζει στο σκηνικό των διοδίων, με τις αποκαλυπτικές του δηλώσεις, ο τέως υφυπουργός Υγείας κ. Κωνσταντόπουλος σε συνέντευξή του στο Ράδιο-Ενημέρωση 92,2 FM στην Κατερίνη.


http://www.anasta.de/TOPOS/index.php?option=com_content&task=view&id=507&Itemid=1
Back to top
View user's profile Send private message
jackoharas
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jan 2006
Posts: 166
Location: Λεμπέτ

PostPosted: Thu Dec 02, 2010 12:04 pm    Post subject: Reply with quote

Διόδια στη Χαλκιδική

Με προκήρυξη της εταιρίας για την προμήθεια και εγκατάσταση ηλεκτρονικών διοδίων στην Εγνατία οδό και στους κάθετους άξονες Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή και Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας ζητείται να γίνουν αντίστοιχες ενέργειες και στους αυτοκινητόδρομους Θεσσαλονίκη - Νέα Μουδανιά, Κλειδί - Χαλάστρα - Εύζωνοι και Ακτιο - Αμβρακία!

http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=1&artid=69906
http://voria.gr/details.php?id=33963

ωστε τελικά αυτοκινητόδρομος ο δρόμος προς Χαλκιδική! βρε τί μαθαίνει κανείς, τσκ-τσκ....
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Fri Dec 03, 2010 12:29 am    Post subject: Reply with quote

Βλεπω σε κανα χρονο να αγοραζουμε ολοι 4χ4 και να παρατηρειται κυκλοφοριακη συμφορηση στους αγροτικους δρομους... Rolling Eyes Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Fri Dec 03, 2010 11:18 pm    Post subject: Reply with quote

Ο Σαββας Κωφιδης πλεον εινια ο πρωτος "επωνυμος" ο οποιος αρνειται να καταβαλει διοδια.

http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/299831.html

Να δειτε που μετα απο αυτον το κινημα θα πολλαπλασιαστει..
Back to top
View user's profile Send private message
PAVEL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 13 Feb 2004
Posts: 1036
Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)

PostPosted: Fri Dec 03, 2010 11:32 pm    Post subject: Reply with quote

To τραγικότερο όλων είναι ότι δεν πληρώνει διόδια και οδηγεί αυτοκίνητο πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Αν μη τι άλλο γυφτιά το αποκαλώ. Σα να πας κουστουμαρισμένος να πιεις ενα καφεδάκι, να ψωνίζεις για να φας το μισό μαγαζί και να μην αφήνεις φιλοδώρημα. Μαγκιά κλανιά και μούρη, αλλά δεπληρώνουμε τίποτα. Αυτοί είμαστε οι έλληνες!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 20 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Fri Dec 03, 2010 11:53 pm    Post subject: Reply with quote

PAVEL-13 νομίζω ότι κάνεις λάθος στην προκειμένη. Άλλο το ένα ( ακριβό αυτοκίνητο ) και άλλο η μη καταβολή του αντιτίμου των διοδίων σε μη ολοκληρωμένο αυτοκινητόδρομο. Η ευρωπαική νομοθεσία περί πληρωμής διοδίων είναι σαφής. Μόνο σε υπάρχοντες δρόμους με ελάχιστα χαρακτηριστικά 2 λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα. Απλά εδώ στην Ελλάδα μας πιάνουν κορόιδα σε πολλά θέματα.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2295
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sat Dec 04, 2010 1:00 am    Post subject: Reply with quote

Επειδή αυτό το επιχείρημα (περί διοδίων μόνο σε δρόμους 2+2+ΛΕΑ) το βλέπω να πολυφοριέται, μπορεί κάποιος να μου υποδείξει την Απόφαση ή Οδηγία της ΕΕ που αναφέρει κάτι τέτοιο; Υφίσταται ή μιλάμε για άλλον έναν αστικό μύθο;
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Sat Dec 04, 2010 9:20 am    Post subject: Reply with quote

Μιλάμε γιά παραμύθι και γιά τζάμπα μαγκιές κάθε "επώνυμου' ποδοσφαιριστή , μπουζουκτσή η καντηλανάφτη .

Γουστάρουμε να χρησιμοποιούμε υποδομές που τις πληρώνουν οι άλλοι .
Και βέβαια δεν μας ενδιαφέρει αν το κράτος δεν μπορεί να κάνει υποδομές στις άλλες περιοχές και έτσι αυτές μένουν υπανάπτυκτες .
Στο δικό μας το τσαρδάκι έχουμε υποδομές , στα αχαμνά μας γιά τους άλλους .

Επειδή όμως είμαστε μάγκες , γουστάρουμε να χρησιμοποιούμε τις παραγωγικές δυνατότητες των άλλων γιά δικό μας όφελος .
Ετσι παίρνουμε ρεύμα από την Πτολεμαίδα η το Άλιβέρι και αυτοί τρώνε τους ρύπους μας , αλλά δρόμους δεν κάνει να αποκτήσουν .
Το ίδιο και με το νερό και τον Εύηνο και τον Μόρνο .

Τζαμπατζήδες και τσάμπα μάγκες λοιπόν , αλλά και ένοχοι βαρύτατης αντικοινωνικής συμπεριφοράς .
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Next
Page 4 of 12

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr