stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 171, 172, 173 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sat Jul 03, 2010 2:31 pm    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:

απλα θελουν να δειξουν και αυτοι οτι δημοπραττουν κατι,γιατι ο σουφλιας δεν αφησε πολλα για δημοπρατηση.. αυτο μενει..και ο δρομος ελευσινα θηβα..


Εντάξει μην τον θεοποιήσουμε κιόλας τον Σουφλιά. Πράγματι στον τομέα των αυτοκινητοδρόμων (και όχι των οδικών έργων) άφησε κάποιο έργο πίσω του αν και υπάρχουν διάφορες σκιές. Ως σημαντικότερο έργο του θεωρώ την ολοκλήρωση της Εγνατίας καθώς μεγάλα τμήματα του έργου τα ξεκίνησε ουσιαστικά από το 0 (εννοώ και τα διαδικαστικά στην αρχή).
Τώρα για τους υπόλοιπους δρόμους παραχώρησης δεν είναι τόσο εντυπωσιακά αποτελέσματα. Του χρειάστηκαν 4 χρόνια (2004-2008) για να συνεχίσει και να ολοκληρώσει τους διαγωνισμούς που είχαν ξεκινήσει νωρίτερα.

Με αυτά και με εκείνα σε 2-3 χρόνια θα έχουμε ένα πολύ καλό και πυκνό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων στην ηπειρωτική χώρα (η τρύπα θα είναι στην Κρήτη) και το σημαντικότερο με εξασφαλισμένη τη συντήρησή του.
Όμως με ευθύνη και των 2 κυβερνήσεων το υπόλοιπο οδικό δίκτυο της χώρας (αν και βελτιωμένο σε σχέση με το παρελθόν) θέλει ακόμα πολλά έργα για να θεωρηθεί αξιοπρεπές. Ιδού πεδίο δόξης λαμπρό για αυτή την κυβέρνηση και μάλιστα με μικρότερο σχετικά κόστος.

Σε αυτό το σημείο θα κριθεί αν θα γίνουμε Ευρώπη ή Τουρκία (με μία δόση υπερβολής η σύγκριση). Στην Ευρώπη εκτός από το καλό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων (όχι και τόσο τέλειο το φανταζόμαστε) έχουν σε ακόμα καλύτερη κατάσταση το υπόλοιπο οδικό δίκτυο ενώ στην Τουρκία ενώ το "ιδιωτικό" εδώ και χρόνια δίκτυο αυτοκινητοδρόμων (εκτεταμένο στη Δύση - ελλιπές στην Ανατολή) είναι σε άριστη κατάσταση, το υπόλοιπο δίκτυο είναι.....


Last edited by ariskop on Sat Jul 03, 2010 3:05 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Sat Jul 03, 2010 2:52 pm    Post subject: Reply with quote

Έλα μην ακούω ότι ναναι μεσημεριατικα με τον Σουφλιά και την Εγνατία. Ακόμα να δοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα με τις κακοτεχνίες στο Γιάννενα Μετσοβο και η γεφυρα Τ9 (Αλλά τα αρνιά τα φάγαμε για να γιορτάσουμε την ολοκληρωση...)
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sat Jul 03, 2010 3:04 pm    Post subject: Reply with quote

Οι σκιές που ανέφερα μαζί με κάτι περίεργες συμπληρωματικές συμβάσεις........
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Sat Jul 03, 2010 5:16 pm    Post subject: Reply with quote

Νἐα από την Ιόνια οδό.
Η εικόνα που έχει η ιστοσελίδα είναι στην μεγάλη ευθεία μεταξύ νότιας εισόδου παράκαμψης Αγρινίου (Κεφαλόβρυσο) και δυτικής εισόδου Ι.Π. Μεσολογγίου όπου η χάραξη κινείται παράλληλα με τον υπάρχουσα εθνική οδό. Όπως φαίνεται και στην φωτογραφία τα δίκτυα ΔΕΗ και ΟΤΕ στέκουν αγέρωχα......


http://www.aixmi-news.gr/index.php/epikairotita/24-slide-show/814-2010-07-03-09-35-37
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Sat Jul 03, 2010 5:36 pm    Post subject: Reply with quote

Ο Μαγκριώτης στην επίσκεψή του στην περιοχή υποσχέθηκε ότι η ενεργοποίηση του νόμου των Ολυμπιακών Αγώνων για της απαλλοτριώσεις θα βοηθήσει την Ιόνια Οδό και επέμεινε ότι θα ολοκληρωθεί το σύνολο του άξονα έως τα τέλη του 2013...
Γιά να δούμε... Confused
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sat Jul 03, 2010 8:52 pm    Post subject: Reply with quote

Εγώ πάντως είχα μείνει με την εντύπωση ότι οι απαλοτριώσεις μέχρι πριν την Αμφιλοχία είχαν ολοκληρωθεί....
Και αυτό γιατί ότι θέμα υπήρχε το άκουγα για Αμφιλοχία και πάνω
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Sun Jul 04, 2010 12:28 am    Post subject: Reply with quote

Χαρακτηριστικό παράδειγμα καθυστέρησης απαλλοτριώσεων αποτελεί το τμήμα της Ιόνιας οδού μετά την σήραγγα Μακύνειας και μέχρι την Παλιοβούνα. Η καθυστέρηση τελικής απόφασης από το υπουργείο για την λύσης σήραγγας ή όχι στην Παλιοβούνα έχει ως αποτέλεσμα την μη οριστικοποίηση της χάραξης του έργου και συνεπώς της αδυναμία προσδιορισμού των ιδιοκτησιών προς απαλλοτρίωση.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Sun Jul 04, 2010 1:11 am    Post subject: Reply with quote

ariskop wrote:
Ως σημαντικότερο έργο του θεωρώ την ολοκλήρωση της Εγνατίας καθώς μεγάλα τμήματα του έργου τα ξεκίνησε ουσιαστικά από το 0 (εννοώ και τα διαδικαστικά στην αρχή). Τώρα για τους υπόλοιπους δρόμους παραχώρησης δεν είναι τόσο εντυπωσιακά αποτελέσματα

Ξεχνας το πεταλο του Μαλιακου που το ετρεξε στα τρια απο τα τεσσερα κομματια του σε πολυ γρηγορους ρυθμους σε αντιθεση με το τεταρτο κομματι που μπορει να ειναι σχεδον τελειωμενο αλλα ακομα το περιμενουμε απο το φοβερο διδυμο Ρεππα και Μαγκριωτη. Περιεργως κανεις δεν ασχολειται με αυτο, λες και δεν υπαρχει αυτη η εκκρεμοτητα, λες και δεν κινδυνευει κοσμος απο αυτη την απραξια.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sun Jul 04, 2010 3:34 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτό θα πει τύχη. Τα ξημερώματα έκανες την ερώτηση για τον Μαλιακό σήμερα έρχεται ρεπορτάζ της Καθημερινής με πολύ άσχημα νέα αλλά και μία παρουσίαση της κατάστασης με ευθύνες σε πρώην και νυν πολιτική ηγεσία. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του...

Συνοπτικά η άποψη του Υπουργείου
Quote:

Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Υποδομών, αιτία του «παγώματος» του έργου είναι η κακή οικονομική κατάσταση της ΑΤΤΙ-ΚΑΤ. Το υπουργείο αφήνει ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα, ανάμεσα στα οποία η λύση της σύμβασης και η επαναδημοπράτηση του έργου. Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι το υπουργείο διέταξε το Σώμα Ελεγκτών Δημοσίων Εργων να ελέγξει την εταιρεία, ως προς τα οικονομικά της στοιχεία, αλλά και την ποιότητα κατασκευής του τμήματος Σκάρφειας - Θερμοπυλών.


Η πλευρά της εταιρείας που μιλά για χρέη από τα ολοκληρωμένα έργα της Εγνατίας και για συμπληρωματικές συμβάσεις που δεν έχουν πληρωθεί....
Quote:
Τα έργα στον Μαλιακό σταμάτησαν γιατί το υπουργείο Υποδομών δεν έχει εκπληρώσει τις οικονομικές υποχρεώσεις του. Αυτό υποστηρίζουν στην «Κ» στελέχη της ΑΤΤΙ-ΚΑΤ, σημειώνοντας ότι το Δημόσιο χρωστάει στην εταιρεία 9 εκατομμύρια ευρώ από τα 15 εκατ. ευρώ της συμπληρωματικής σύμβασης που υπεγράφη για το τμήμα Σκάρφειας - Θερμοπυλών. Επιπλέον, όπως ισχυρίζονται στελέχη της ΑΤΤΙ-ΚΑΤ, οι οφειλές του Δημοσίου προς την εταιρεία από ολοκληρωμένα έργα (στην Εγνατία, τα Γρεβενά και αλλού) ξεπερνούν τα 70 εκατομμύρια ευρώ.

Ως προς τους χαμηλούς ρυθμούς με τους οποίους κινούνταν τα έργα στον Μαλιακό τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία υποστηρίζει ότι της είχε δοθεί εντολή από το ΥΠΕΧΩΔΕ να εστιάσει στα έργα της στην Εγνατία Οδό ενόψει της ολοκλήρωσής της, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα τα υπόλοιπα...

Τέλος, όσον αφορά τους ελέγχους του Σώματος Ελεγκτών Δημοσίων Εργων, η εταιρεία εκφράζει τη δυσφορία της, υποστηρίζοντας ότι οι έλεγχοι κατευθύνθηκαν μόνο στα έργα της ΑΤΤΙ-ΚΑΤ και της ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ στον Μαλιακό και όχι σε άλλων εταιρειών (λ.χ. ΑΚΤΩΡ). Οσον αφορά το αντικείμενο των ελέγχων, η εταιρεία υποστηρίζει πως στον Μαλιακό χρησιμοποιήθηκε με πρωτοβουλία του ΥΠΕΧΩΔΕ η διαδεδομένη πρακτική της πληρωμής ενός έργου από πόρους γειτονικού έργου, με συμψηφισμό των ποσών στη συνέχεια.


Την ιστορία με το σώμα ελεγκτών δεν την γνωρίζω. Αν κάποιες γνωρίζει ας μας ενημερώσει.


Πάντως το χειρότερο από όλη αυτή την ιστορία δεν είναι ότι αργεί η παράδοση αυτού του τμήματος. Ευτυχώς το θανατηφόρο τμήμα του πετάλου έχει ολοκληρωθεί. Το χειρότερο είναι ότι αυτή η καθυστέρηση μπορεί να τινάξει στον αέρα τον Ε-65. Η κοινοπραξία δεν εισπράττει από πουθενά διόδια.
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Mon Jul 05, 2010 12:55 am    Post subject: Reply with quote

Ναι οντως συμπτωση αν και το αρθρο λεει πραγματα που λιγο πολυ οσοι παρακολουθουμε οικονομικη επικαιροτητα τα υποψιαζομασταν. Ενταξει συμφωνω μαζι σου οτι το κομματι αυτο ειναι ισως το πιο ακινδυνο απο το πεταλο αλλα αυτο ειναι μικρη παρηγορια. Εμενα αυτο που πραγματικα με εξοργιζει ειναι η τακτικη του δεν κανω τιποτα του σημερινου υπουργειου. Εχει προβλημα η συμπληρωματικη; Στον εισαγγελεα χθες. Δεν εχει; Να πληρωθει χθες. Δεν μπορει να πληρωθει; Να εξοφληθει απο τις πρωτες εισπραξεις των νεων διοδιων στο πεταλο ή εστω να παρει μεριδιο παραλληλα με την Νεα Οδο μεχρι να εξοφληθει και ας επεκταθει αναλογα η συμβαση της κοινοπραξιας. Τελοσπαντων, κατι για να ξεκολησει το θεμα. Δεν μιλαμε για το μεσανατολικο, ημαρτον. Το μονο που εξυπηρετει η κατασταση οπως το διαχειριζεται το υπουργειο ειναι να στραγγισει η καθε ΑΤΤΙΚΑΤ (που προφανως δεν ειναι αρεστη), τελικα αναρωτιεμαι αυτο ειναι το ζητουμενο του υπουργου;
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Mon Jul 05, 2010 8:59 am    Post subject: Reply with quote

Πάντως, ήδη έχει ξεκινήσει και κατασκευάζεται σταθμός διοδίων στις Θερμοπύλες από την κοινοπραξία του Ε-65 για να αρχίσει έτσι κ αλλιώς η είσπραξη διοδίων...
Back to top
View user's profile Send private message
spartakos
New Member
New Member


Joined: 12 Aug 2004
Posts: 21

PostPosted: Mon Jul 05, 2010 1:57 pm    Post subject: Reply with quote

Το άδοξο τέλος του νόμου Σουφλιά, των μεγάλων εκπτώσεων στην λογική "θα τα βρούμε μετά" - θα κάνουμε συμψηφισμούς - εργολαβίες σκούπα κλπ), οι εκβιασμοί των εργολάβων " - ο δρόμος είναι σκοτώστρα- υπάρχει πίεση από την κοινή γνώμη, θέλει δεν θέλει ο υπουργός θα μου τα δώσει τα λεφτά.
Στο ίδιο έργο θεατές.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Mon Jul 05, 2010 3:03 pm    Post subject: Reply with quote

Ακόμη καλά καλά δεν άνοιξε κάηκε ολοσχερώς αυτοκίνητο μέσα στην νέα σήραγγα της Στέρνας.
Ευτυχώς δεν υπήρξαν θύματα αφού ήταν άμεση η επέμβαση της Πυροσβεστικής, της Τροχαίας (σε λίγο χρόνο έφτασαν 4 περιπολικά) και του ΜΟΡΕΑ που είναι υπεύθυνος για την εθνική οδό Κορίνθου - Τριπόλεως.
Μετά από περίπου 1 ώρα η σήραγγα δόθηκε πάλι στην κυκλοφορία.


http://www.arcadiaportal.gr/%CE%BA%CE%AC%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%81%CF%8E%CF%82-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%AD%CF%83%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CF%83%CF%8D%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%81%CE%BD%CE%B1%CF%82
Back to top
View user's profile Send private message
orthodontist
Full Member
Full Member


Joined: 18 Apr 2010
Posts: 388
Location: New York

PostPosted: Mon Jul 05, 2010 10:44 pm    Post subject: Reply with quote

Οι εργασίες στα τμήματα της Ιόνιας Οδού συνεχίζονται με κανονικούς ρυθμούς. Φωτογραφίες από την περιοχή της Μακύνειας........

Άρχισε η κατασκευή των τσιμεντένιων δοκών για την γέφυρα πρόσβασης στη σήραγγα Μακύνειας
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/DSCN9844.jpg
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/DSCN9842.jpg

Άποψη της βόρειας εξόδου της σήραγγας Μακύνειας. Στο βάθος η Παλιοβούνα με τις απαλλοτριώσεις να έχουν σταματήσει και εν αναμονή της τελικής επιλογής για σήραγγα ή δρόμο -μπαλκόνι......
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/DSCN9839.jpg

Στόμιο σήραγγας Μακύνειας όπου οι εργασίες διάνοιξης έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί εντός του χρονοδιαγράμματος (διάνοιξη Ιούλιος 2010)
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/DSCN9843.jpg
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Jul 06, 2010 12:56 am    Post subject: Reply with quote

Ανεβαζω λιγες φωτο απο Αθηνα-Λαμια, να ξεχαρμανιασουμε λιγο καθως τους τελευταιους μηνες η κριση χτυπαει αλυπητα και το forum, με αισθητη μειωση των μετακινησεων. Παντως για τον επομενο εναμιση μηνα , κυνηγαω δυο-τρεις μεγαλες παρουσιασεις και πιστευω να μου "κατσουν".

Στη διαδρομη συναντησα κιτρινες(προσωρινες διαγραμμισεις, εργα, μονοδρομησεις ,καινουργια διοδια, γενικως υπηρχε ποικιλια). Στην επιστροφη μου Κυριακη βραδυ, ολοι οι κωνοι και τα στενεματα ειχαν αρθει και μπηκα Αθηνα μια χαρα.

Ξεκιναω αμεσως με ευθεια Θηβας.

http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03410.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03411.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03412.jpg

Φτανουμε Υλικη οπου τα εργα για τη βελτιωση της χαραξης συνεχιζονται

http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03413.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03414.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03415.jpg

Ειμαστε στο ρευμα καθοδου, οπου εχει γινει διπλης κατευθυνσης. Απεναντι βλεπουμε το ρευμα ανοδου να εχει σχεδον τελειωσει.

http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03416.jpg

Λιγο καυτη μαυρη ασφαλτος μεχρι τον κομβο της Αρκιτσας...

http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03417.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03418.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03419.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03420.jpg

Κωνοι και στενεμα για διαγραμμιση

http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03421.jpg

Ξανα κιτρινη διαγραμμιση πριν τον Αγ. Κωνσταντινο.

http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03422.jpg

Τωρα φωτογραφιες της επιστροφης.
Θερμοπυλες (HotGates Mr. Green ) στο βαθος.

http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03490.jpg

Γεφυρα, με την ούγια να γραφει...

http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03491.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03492.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03493.jpg

Πλησιαζουμε εκει που θα μας κοβουν το επομενο κουστουμι. Νεος σταθμος διοδιων, λογικα αφου ειμαστε μετα τη Σκαρφεια, μιλαμε για Ε-65. Ας εισπραξει κανα φραγκο, μπας και δουμε καποτε το εργο.

http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03494.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03495.jpg

Συνεχιζουμε

http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03496.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03497.jpg

Ενα απο τα σημεια που μου αρεσουν πολυ στο δρομο. Εισοδος σηραγγας Κνημιδας, αλλα το δυτικο μετωπο.

http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03498.jpg

Ξανα κιτρινες διαγραμμισεις , κωνοι και εργα.

http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03499.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03500.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03501.jpg

Ανεμογεννητριες πανω απο τον κομβο Θεολογου-Μαλεσινας

http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03503.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03504.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03505.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03506.jpg

Και ξανα στην Υλικη, με καλυτερη θεαση των εργων αυτη τη φορα.

http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03508.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03509.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03410.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03511.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03512.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03513.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03514.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03515.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03516.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/PATHE/DSC03517.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Tue Jul 06, 2010 12:40 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ καλή η παρουσίαση από την Αθηνών - Λαμίας, επίσης πολύ καλή φαίνεται και η νέα άσφαλτος...
Η Νέα Οδός έχει υποσχεθεί και νέα σήμανση και αναβαθμισμένες παρκίδες (τις αναφέρει ως σταθμούς ανάπαυσης με τουαλέτες κτλ). Ακόμα δεν πρέπει να έχουν γίνει αυτά, παντού είδα ακόμα την παλιά σήμανση... Περιμένουμε να τα δούμε το επόμενο διάστημα.
Όσο για την Υλίκη, ελπίζω να κάνουν μια στοιχειώδη αποκατάσταση εκεί που δεν θα υπάρχει πλέον δρόμος...
Και μία τεχνική λεπτομέρεια: προσέξτε το στηθαίο στις 3 πρώτες φωτό στην ευθεία της Θήβας. Το μικρό κατακόρυφο τμήμα του στηθαίου κάτω κάτω ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει και μάλιστα να έχει ύψος (αν δεν κάνω λάθος) 15cm. Άν δεν συμβαίνει αυτό υπάρχει η περίπτωση όχημα που θα προσκρούσει εκεί να αναποδογυρίσει. Το πρόβλημα είναι ότι στο σημείο έχει κίτρινη διαγράμμιση οπότε με άλλη μια στρώση ασφάλτου που θα πέσει αυτό σχεδόν θα εξαφανιστεί. Μάλλον κάτι δεν έχει υπολογιστεί σωστά εκεί.....

Επίσης θα ήθελα να κάνω και ένα σχόλιο για την ΑΤΤΙ-ΚΑΤ και το θέμα που έχει προκύψει με τα έργα στο πέταλο...
Γενικά η εταιρεία αυτή δεν έχει και την καλύτερη φήμη στον κλάδο μας. Μου έλεγαν φίλοι συνάδελφοι που δούλευαν στην Εγνατία, ότι ενώ όλες οι εταιρείες καθάρισαν πλήρως τα εργοτάξιά τους καθώς αποχωρούσαν στο τέλος του έργου, η ΑΤΤΙ-ΚΑΤ τα παλιά της εργοτάξια τα παράτησε με ότι μπορείτε να φανταστείτε, από παλιά χαλασμένα μηχανήματα, παλιοσιδερα, ελαστικά και ότι άλλη σαβούρα της περίσεψε...
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το Υπουργείο να σταματήσει τη χρηματοδότηση σε αυτό μόνο το έργο και στα υπόλοιπα όχι... Εδώ σε εμάς στο Ελληνικό δεν υπάρχει κανένα τέτοιο θέμα...

Τέλος, για την Ιόνια Οδό, πολύ καλές οι φωτό, δείχνουν πραγματικά κινητικότητα...
Απ' ότι φαίνεται στη σήραγγα της Μακύνειας μένει μόνο η Β' φάση για να ολοκληρωθεί η διάνοιξη, πράγμα πολύ ευχάριστο..
Ελπίζω σύντομα να παρθούν και οι τελικές αποφάσεις για τη χάραξη και να προχωρήσει και το υπόλοιπο....
Back to top
View user's profile Send private message
einsiedeln
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Oct 2008
Posts: 86
Location: Athens

PostPosted: Tue Jul 06, 2010 1:44 pm    Post subject: Reply with quote

Pindos10 πολύ καλή η φωτογραφική σου παρουσίαση των έργων! Εγώ τα είδα πριν 10 ημέρες όταν επέστρεφα από μια εκδρομή στη Χαλκιδική.


Να ρωτήσω κάτι που είδα σε αυτό το ταξίδι:
Αληθεύει ότι μετά τα Τέμπη και κατεβαίνοντας προς Λαμία, δεν συναντάς όχι ΣΕΑ, αλλά ούτε βενζινάδικο ούτε με κυάλι ...ή σχημάτισα λάθος εντύπωση? Το μόνο μέρος που μπόρεσα να βρω που να έχει βενζινάδικο και ένα στοιχειώδες εστιατόριο ήταν στη Στυλίδα. Μετά τη Στυλίδα για την ακρίβεια, προς τη Λαμία.

Αλλά δεν το συζητάω ότι ΣΕΑ δεν υπάρχει μετά τα Τέμπη και για περίπου...200 χλμ! (τουλάχιστον στο ρεύμα προς Αθήνα) Δεν είναι ελεεινοί οι άνρθωποι? Οι αρπάχτρες, οι φραγκοφονιάδες ιδιώτες, που σε 500 χλμ από Θεσσαλονίκη σε σταματάνε 9-10 φορές για να σου αρπάξουν τα 2ευρα? Πριν να έχουν ολοκληρωσει αυτό που πρέπει να σου παρέχουν? Έλεος...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Jul 06, 2010 2:05 pm    Post subject: Reply with quote

StavrosGramm wrote:
Γενικά η εταιρεία αυτή δεν έχει και την καλύτερη φήμη στον κλάδο μας. Μου έλεγαν φίλοι συνάδελφοι που δούλευαν στην Εγνατία, ότι ενώ όλες οι εταιρείες καθάρισαν πλήρως τα εργοτάξιά τους καθώς αποχωρούσαν στο τέλος του έργου, η ΑΤΤΙ-ΚΑΤ τα παλιά της εργοτάξια τα παράτησε με ότι μπορείτε να φανταστείτε, από παλιά χαλασμένα μηχανήματα, παλιοσιδερα, ελαστικά και ότι άλλη σαβούρα της περίσεψε...


Φιλε StavrosGramm, διεθεσε λιγο χρονο και κανε μια βολτα στις σελιδες των οδικων εργων απο την 65η περιπου μεχρι και πριν την 100η. Θα δεις πραγματα και παρουσιασεις απο την κατασκευη της Εγνατιας, που δεν θα πιστευεις στα ματια σου. Εκει θα δεις και πολυ ΑΤΤΙΚΑΤ και τι ακριβως σημαινει αυτη η εταιρεια. Τραυματισε σοβαρα το μοναδικο περιβαλλον της Πινδου.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue Jul 06, 2010 4:01 pm    Post subject: Reply with quote

Ορίστε και μερικές φωτογραφίες (4-7-10) από την εθνική Σπάρτης-Τρίπολης.
Ακόμη δεν έχει γίνει κάποια παρέμβαση εκτός από τις γεωτρήσεις.
Το άσχημο είναι πως ρωγμές παρατήρησα και σε τρίτο σημείο πριν τη μεγάλη καθίζηση.

http://img59.imageshack.us/img59/9924/dsc03564b.jpg
http://img404.imageshack.us/img404/666/dsc03567y.jpg
http://img444.imageshack.us/img444/60/dsc03575l.jpg
http://img339.imageshack.us/img339/4710/dsc03511h.jpg

http://img716.imageshack.us/img716/7318/dsc03509large.jpg
http://img227.imageshack.us/img227/5042/dsc03513large.jpg
http://img20.imageshack.us/img20/9562/dsc03497large.jpg
http://img190.imageshack.us/img190/6831/dsc03576large.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Tue Jul 06, 2010 5:22 pm    Post subject: Reply with quote

Μπραβο Σταυρο για τις φωτο. Θυμασαι που ειχα πει πως παει στις καλενδες το εργο? Ο περιφεριαρχης δεν εχει δεκαρα για φετος, ο νομαρχης παει για δημαρχος, και στο τελος θα περιμενουν τον μορεα να φτασει στην Σπαρτη, οποτε ...
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Tue Jul 06, 2010 11:15 pm    Post subject: Reply with quote

Φίλε einsiedeln έχεις απόλυτο δίκιο στα όσα αναφέρεις για τα ΣΕΑ.
Η "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου" έχει προγραμματίσει την κατασκευή 3 ΣΕΑ στα 200 χλμ που αναφέρεις, κοντά στη Λάρισα, στο Αερινό και στη Σούρπη.
Δες στο χάρτη του site του αυτοκινητοδρόμου τις θέσεις:

http://www.aegeanmotorway.gr/map.html

Τώρα το πότε θα γίνουν δεν το ξέρω... Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Wed Jul 07, 2010 1:17 am    Post subject: Reply with quote

Απόσπασμα από το δελτίο του MEGA για τον Α7.

http://www.megatv.com/megagegonota/summary.asp?catid=17632&subid=2&pubid=9855752
Back to top
View user's profile Send private message
stavros333
New Member
New Member


Joined: 13 Apr 2010
Posts: 53

PostPosted: Wed Jul 07, 2010 2:05 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=41&nid=1231051345

Αρχισαν οι συσκέψεις!!...
Ακόμα μία επιτροπή για τα έργα στην Ελλάδα ...
για να δουμε
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Wed Jul 07, 2010 2:13 pm    Post subject: Reply with quote

Συνεδρίασε σήμερα για πρώτη φορά η επιτροπή μεγάλων έργων (μου θύμησε την διυπουργική επιτροπή την προ-Ολυμπιακή περίοδο) με τη συμετοχή πολλών υπουργών, υφιπουργών και γ.γ. Θα συσταθεί ομάδα εργασίας και θα ξανσυνεδριάσει σε πλήρη σύνθεση όπως σήμερα σε 15 μέρες.
Σήμερα συζητήθηκαν κυρίως οδικά έργα απ'ότι φαίνεται και ειδικότερα:

- επιτάχυνση των διαδικασιών για τα έργα παραχώρησης που βρίσκονται σε εξέλιξη (αυτοκινητόδρομοι),
- τα έργα στο Ν. Θεσσαλονίκης και στην πόλη,
- η επιτάχυνση των διαδικασιών για τα νέα έργα παραχώρησης με πρώτα την Υποθαλάσια Ζεύξη Λευκάδας και τον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα - Θήβα - Υλίκη

πηγή: http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231051345
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Thu Jul 08, 2010 10:15 am    Post subject: Reply with quote

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=43119147#

μετά από αδράνεια πολλών μηνών ο Ρέππας άρχισε να ξυπνάει.
Εντύπωση μου κάνουν τα εξής:

1. Ο Ελευσίνα - Θήβα θα ξεκινά από Αττ. Οδό και όχι από την παλαιά εθν. οδό!!! Sad Evil or Very Mad
2. Κινδυνεύει να χαθεί η χρηματοδότηση με ευνοικά δάνεια!!! Καλά και 9 μήνες τι έκαναν γι αυτό;
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 171, 172, 173 ... 419, 420, 421  Next
Page 172 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr