stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 169, 170, 171 ... 418, 419, 420  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 568
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 10:47 am    Post subject: Reply with quote

Συνέχισε στην Εγνατία μετά τα Γιάννενα και στρίψε στον κόμβο Καρτερίου (περίπου 20 χλμ πριν την Ηγουμενίτσα).Ο παραλιακος δρόμος έχει πολύ λιγότερη κίνηση σε σχέση με την Ε.Ο. Γιάννενα-Πρέβεζα...
Back to top
View user's profile Send private message
nikosKyr
New Member
New Member


Joined: 22 Dec 2008
Posts: 14

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 10:55 am    Post subject: Reply with quote

Γι αυτό ρώτησα Τάσο. Γιατί φοβάμαι Παρασκευή απόγευμα για Πρέβεζα θα έχει κίνηση. Ξέρεις πόσα παραπάνω χιλιόμετρα είναι γιατί μιλάμε για σημαντικό κύκλο νομίζω?
Back to top
View user's profile Send private message
xristos_skg
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Sep 2005
Posts: 70
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 10:59 am    Post subject: Reply with quote

cruiser wrote:
Η Οινόη είνοι μόλις 15 χλμ από την Ελευσίνα .


Αυτό δεν είναι σωστό. Σε ευθεία γραμμή είναι 31.6 km.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 11:16 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Την οποία όχι μόνο δεν καθαρίσαμε, αλλά πληρώνουμε και θα πληρώνουμε την εθελούσια έξοδο των εργαζομένων της. Ο Βγενόπουλος αγόρασε μόνο όταν άξιζε να αγοραστεί η Ολυμπιακή. Έτοιμο και μειωμένο προσωπικό, έτοιμες εγκαταστάσεις, έτοιμος στόλος. Έτσι "αγοράζω" κι εγώ...


μα αυτο ενοω καθαρισαμε...
πληρωσε το κρατος τα βρωμικα και τα σπασμενα ,για να την παρει καθαρη ο ιδιωτης..
ετσι λειτουργουν τα πραγματα..
αν ηταν τοσο ευκολο να πουλησουμε τον Οσε(που στην ευρωπη ειναι κρατικος κυριως) θα το εκανε και η προηγουμενη κυβερνηση..

παντως το καλυτερο αν καταφερουν ειναι να παρουν καποιο κοματι οι Κινεζοι..αλλα με πολυ ρισκο..
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 11:44 am    Post subject: Reply with quote

nikosKyr wrote:
Εννοώ από την Ε.Ο. Ιωαννίνων-Πρέβεζας φυσικά!!!


Σορυ, δεν καταλαβα Laughing

Ειτε παραλιακα (να κατεβεις απο Παραμυθια προς Παργα), είτε τον Αραχθο. Απο τα Γιαννενα στριβεις προς Κουτσελιό και μετά νοτια διπλα στο ποτάμι Ροδαυγη (Νισίστα), Αμμότοπος, Καμπη, Φιλιππιάδα, Γεφυρα Καλογήρου, Λουρος, Πρέβεζα
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 12:11 pm    Post subject: Reply with quote

xristos_skg wrote:
cruiser wrote:
Η Οινόη είνοι μόλις 15 χλμ από την Ελευσίνα .


Αυτό δεν είναι σωστό. Σε ευθεία γραμμή είναι 31.6 km.


Για να μην γίνει κάποιο μπέρδεμα μιλάτε για διαφορετική Οινόη.
Ο cruiser αναφέρεται στην Οινόη Αττικής (από εκεί περνά η Ε.Ο. Ελευσίνα - Θήβα) ενώ ο Χρήστος στην Οινόη Βοιωτίας (κοντά στον κόμβο Χαλκίδας)
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 12:54 pm    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:
μα αυτο ενοω καθαρισαμε...
πληρωσε το κρατος τα βρωμικα και τα σπασμενα ,για να την παρει καθαρη ο ιδιωτης..
ετσι λειτουργουν τα πραγματα..
αν ηταν τοσο ευκολο να πουλησουμε τον Οσε(που στην ευρωπη ειναι κρατικος κυριως) θα το εκανε και η προηγουμενη κυβερνηση..

παντως το καλυτερο αν καταφερουν ειναι να παρουν καποιο κοματι οι Κινεζοι..αλλα με πολυ ρισκο..


Μα έτσι εμείς δεν καθαρίσαμε. Το θέμα είναι να ΜΗΝ ξαναπληρώσει το κράτος για οτιδήποτε. Έχεις εσύ καμιά πολυτέλεια να χαθούνε συντάξεις και κονδύλια για την υγεία ή την παιδεία ή τα εξοπλιστικά προκειμένου να εξυγιανθεί και να πωληθεί ο ΟΣΕ ελκυστικότερα; Αν θέλει, όποιος θέλει, ας τον αγοράσει όπως είναι. Διαφορετικά λουκέτο. Είναι ασύμφορο και να δώσουμε ένα σκασμό λεφτά, αλλά και να τον πουλήσουμε...
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 1:44 pm    Post subject: Reply with quote

δεν λειτουργει παντως ετσι η αγορα..
παντως μακαρι,,να βρεθει εκεινος ο τρελος ή αισιοδοξος που θα παρει ενα κομματι του..
γιατι σαν συνολο οι σιδηροδρομοι στην ευρωπη ειναι κρατικοι...δεν μπορουν να γινουν πληρως ιδιωτικοι όπως οι αεροπορικες εταιριες.

ειδικα στα επιβατικα..
στα εμπορικα κατι μπορει να γινει βεβαια..


θα δουμε... Rolling Eyes Wink
Back to top
View user's profile Send private message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 6:05 pm    Post subject: Reply with quote

Επίσκεψη Μαγκριώτη στα εργοτάξια της Ιόνιας Οδού σε Μενίδι και Αγ. Δημήτριο Πέτα, σήμερα.
Τα νέα:
- Ακόμα υπάρχει τρομερό πρόβλημα με τις απαλλοτριώσεις κυρίως στο βόρειο κομμάτι.
- Κατηγόρησε τους δήμους ότι προκαλούν προβλήματα μη παραχωρώντας δημοτικές εκτάσεις για εργασίες.
- Σε 2-3 μήνες θα ενωθεί η παράκαμψη της Άρτας στον Αγ. Δημήτριο με προσωρινό ισόπεδο κόμβο και στο τέλος του χρόνου με τον τελικό ανισόπεδο. - Καινούργιο χρονοδιάγραμμα: Τέλος 2013 και όχι για όλο το έργο αν λυθούν τα προβλήματα.

http://www.arta.gr/index.html
http://www.epiruspost.gr/reportaz/politics/5439-2010-06-24-15-27-57.html

Edit: Και το δελτίο τύπου από το υπουργείο:
http://www.yme.gr/?aid=2450&tid=21
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 7:48 pm    Post subject: Reply with quote

nikosKyr wrote:
Γι αυτό ρώτησα Τάσο. Γιατί φοβάμαι Παρασκευή απόγευμα για Πρέβεζα θα έχει κίνηση. Ξέρεις πόσα παραπάνω χιλιόμετρα είναι γιατί μιλάμε για σημαντικό κύκλο νομίζω?


Την επιλέγω πάντα αυτή τη διαδρομή καθώς αν και είναι περίπου 35 χλμ περισσότερα κάνω την ίδια ώρα για Πρέβεζα με την κλασική διαδρομή από Φιλιππιάδα κλπ...
Με ταχύτητες μεγαλύτερες και λιγότερη κίνηση τελικά δεν υπάρχει πραγματική διαφορά σε ώρα...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Fri Jun 25, 2010 10:08 am    Post subject: Reply with quote

Arxitektonas wrote:
Έχεις εσύ καμιά πολυτέλεια να χαθούνε συντάξεις και κονδύλια για την υγεία ή την παιδεία ή τα εξοπλιστικά προκειμένου να εξυγιανθεί και να πωληθεί ο ΟΣΕ ελκυστικότερα; Αν θέλει, όποιος θέλει, ας τον αγοράσει όπως είναι. Διαφορετικά λουκέτο. Είναι ασύμφορο και να δώσουμε ένα σκασμό λεφτά, αλλά και να τον πουλήσουμε...


Αρχιτέκτονα, γενικά συμφωνώ μαζί σου με το να κλείσουν τον ΟΣΕ εντελώς, να απολύσουν όλους τους αργόσχολους και να δημιουργήσουν μετά ιδιωτικές εταιρίες που να εκμεταλεύονται τις υποδομές που υπάρχουν με αποτελεσματικό τρόπο. Ωστόσο, αν δεν κάνω λάθος, τα χρέη του ΟΣΕ είναι εγγυημένα από το Ελληνικό κράτος (αλλιώς κανείς δεν θα δάνειζε στον ΟΣΕ) άρα τα αυτά τα δανεικά θα πρέπει να πληρωθούν από το κράτος έτσι κι αλλιώς. Το θέμα είναι να σταματήσουν να δημιουργούνται νέα χρέη. Αυτό επιτευχθηκε με την Ολυμπιακή και γι αυτό η πώληση της ήταν θετικό γεγονός (εκτός από τις σκανδαλώδεις παροχές προς τους πρώην υπαλλήλους τους για να κάτσουν ήσιχα...).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Fri Jun 25, 2010 2:46 pm    Post subject: Reply with quote

Μήπως θα έπρεπε να ορίσουμε την έννοια του δρόμου ταχείας κυκλοφορίας και να πούμε που θα ήταν λογικότερο να γίνουν τέτοιοι αντί αυτοκινητόδρομοι .
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Fri Jun 25, 2010 3:07 pm    Post subject: Reply with quote

Ως οδός ταχείας κυκλοφορίας νοείται η οδός ειδικής μελέτης και κατασκευής για την κυκλοφορία οχημάτων η οποία δεν εξυπηρετεί τις συνορεύουσες με αυτήν ιδιοκτησίες παρά μόνο παράπλευρες βοηθητικές οδούς και κόμβους και η οποία συνδέεται με ειδικής διάταξης ισόπεδους ή ανισόπεδους κόμβους με το υπόλοιπο κύριο οδικό δίκτυο, δεν διασταυρώνεται με άλλη οδό, επιτρέπει ταχύτητες μέχρι και 110km/h και έχει χαρακτηρισθεί με απόφαση του ΥΠΕΧΩΔΕ και έχει ειδική σήμανση με πινακίδες ως οδός ταχείας κυκλοφορίας.


Τέτοιες οδοί θα είναι ο κλάδος Λεύκρο – Σπάρτη καθώς και το τμήμα της Ολύμπιας Οδού Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα.
Φυσικά παντού τα παραπάνω τμήματα αναφέρονται ως αυτοκινητόδρομοι, εντελώς λανθασμένα.
Αυτό ίσως γίνεται για να δικαιολογούν την είσπραξη διοδίων, κάτι που δεν επιτρέπεται σε τέτοιες οδούς.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 195

PostPosted: Fri Jun 25, 2010 3:28 pm    Post subject: Reply with quote

Οι μόνοι δρόμοι που δεν θα έπρεπε να έχουν διόδια είναι όσοι είναι 1+1 λωρίδες .
Οι δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας θα μπορούσαν να έχουν χαμηλότερα διόδια ανά χλμ από τους αυτοκινητόδρομους , μιά και το θέμα είναι να κατασκευαστεί ένα πλήρες οδικό δίκτυο γιατί μιά κωμόπολη νεκρή κάθε χρόνο από τροχαία είναι πολύ .

Δηλαδή όπως διαμορφώνεται τώρα το τμήμα Νέο Μοναστήρι - Καλαμπάκα με 2+2 και διαχωριστική μπαριέρα και ισόπεδες διασταυρώσεις με φανάρια είναι μιά χαρά γιά πολλούς δρόμους της χώρας πέρα από το κύριο δίκτυο .

Κύριο δίκτυο θα έπρεπε να είναι ο ΠΑΘΕ , η Εγνατία και οι κύριοι κάθετοι άξονες , ο Κόρινθος - Καλαμάτα , η Ιόνια και ο Ε-65 και τμήματα του ΒΟΑΚ .

Ταχείας κυκλοφορίας θα έπρεπε να είναι οι υπόλοιποι προγραμματιζόμενοι αυτοκινητόδρομοι και κυρίως όσοι έχουν μήκος λιγότερο από 100 χλμ .

Ετσι με χαμηλότερο κόστος θα μπορούσαμε να ξεφύγουμε από τα 50-60 μωτ και τις μετωπικές συγκρούσεις των σημερινών 1+1 .
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Fri Jun 25, 2010 9:10 pm    Post subject: Reply with quote

Cpt. Haddock wrote:
per88 wrote:
«Μελέτη βελτίωσης Εθνικής Οδού από κόμβο Αρχαίας Νεμέας – Δερβενάκια – Μυκήνες»
Δεν έχουν το... θεό τους. Δεν ξέρουν ιστορία. Twisted Evil
διέλευση νέου δρόμου μέσα από τον κηρυγμένο και προστατευόμενο ιστορικό τόπο της θρυλικής μάχης των Δερβενακίων στη διάρκεια της Επανάστασης του ‘21.
Ξύπνα Νικηταρά να φας τους σημερινούς ανεγκέφαλους. Rolling Eyes
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=149128&cid=13


Ασε που έχει μούρλια στροφές Razz

Ναι και μάλλον θα έχει 2 σήραγγες με μήκος 240 μέτρα η κάθε μία.
Η διατομή του δρόμου 11,5 μέτρα.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Sun Jun 27, 2010 4:41 pm    Post subject: Reply with quote

Cpt. Haddock wrote:

Σορυ, δεν καταλαβα Laughing

Ειτε παραλιακα (να κατεβεις απο Παραμυθια προς Παργα), είτε τον Αραχθο. Απο τα Γιαννενα στριβεις προς Κουτσελιό και μετά νοτια διπλα στο ποτάμι Ροδαυγη (Νισίστα), Αμμότοπος, Καμπη, Φιλιππιάδα, Γεφυρα Καλογήρου, Λουρος, Πρέβεζα


Επειδή δεν υπάρχει topic με γεωγραφία... να διορθώσω ότι δεν είναι ο Άραχθος, αλλά ο Λούρος ποταμός αυτός που βλέπουμε δίπλα στην Ε.Ο, από το Τέροβο και κάτω. Ο άραχθος είναι αρκετά ανατολικότερα ειδικα στο ΄βόρειο τμήμα του και περνά μέσα από την Άρτα στο περίφημο γιοφύρι που χτιζότανε από 45 μάστορους Confused
Back to top
View user's profile Send private message
kastorus
New Member
New Member


Joined: 23 May 2010
Posts: 11
Location: Καστοριά

PostPosted: Sun Jun 27, 2010 8:58 pm    Post subject: Reply with quote

Με την ευκαιρία της παράδωσης του Κάθετου άξονα Σιάτιστα - Ιεροπηγή, τουλάχιστον στην μια κατεύθυνση από Καστοριά προς τον κύριο άξονα της Εγνατίας, βγήκα για φωτογράφηση του νέου τμήματος. Αποφάσισα όμως να φωτογραφήσω όλο τον άξονα για να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Ζητώ από πριν συγνώμη, γιατί οδηγούσα και φωτογράφιζα μόνος και ίσως να μην είναι τόσο καλές οι φώτο.

Ξεκίνάμε από το τέλος του αυτοκινητοδρομου στον Ι/Κ Κορομηλιάς και κινούμαστε με κατεύθυνση προς Σιάτιστα (και Εγνατία). Στις πρώτες τέσσερεις φωτο είναι ο Ι/Κ Κορομηλιάς και το τμήμα Κορομηλιά-Μανιάκοι.

http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/arxi1.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/arxi2.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/koromilia-maniakoi1.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/koromilia-maniakoi2.jpg

Ακολουθούν ο Α/Κ Μανιάκων και το τμήμα Μανιάκοι-Άργος Ορεστικό. Εδώ στην η σήμανση είναι ελλιπής δεν υπάρχει αρίθμηση.

http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/komvosmaniakwn1.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/komvosmaniakwn2.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/maniakoi-argosores1.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/maniakoi-argosores4.jpg

Α/Κ Άργους Ορεστικού και τμήμα Άργος Ορεστικό-Βογατσικό. Από εδώ και πέρα η σήμανση είναι σωστή. Στην 4η και 5η φωτο φαίνεται το απέναντι ρεύμα που δεν έχει νέα άσφαλτο.

http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/komvosargousores1.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/komvosargousores2.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/argosores-vogastiko2.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/argosorest-vogatsiko3.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/argosores-vogatsiko4.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/argosorest-vogatsiko6.jpg

Α/Κ Βογατσικού και ακολουθεί το νεοπαραδωθέν τμήμα Βογατσικό-Αλιάκμωνας. Στην 3η, 4η και 5η φωτο φαίνονται στο απέναντι ρεύμα τα μηχανήματα της Ιόνιας που στρώνουν το αντίθετο ρεύμα (δεν δουλεύουν βέβαια γιατί είναι Κυριακή).

http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/komvosvogatsikou2.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/komvosvogatsikou3.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/vogatsiko-aliakmon2.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/vogatsiko-aliakmon3.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/vogatsiko-aliakmon4.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/vogatsiko-aliakmon6.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/vogatsiko-aliakmon7.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/vogatsiko-aliakmon8.jpg

Α/Κ Αλιάκμωνα (τέλος του νέου τμήματος) και τμήμα Αλιάκμωνα-Μικρόκαστρου. Στην 4η φωτο φαίνεται το εργοτάξιο την Ιονιας

http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/komvosaliakmona1.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/komvosaliakmona2.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/aliakmon-mikrokastro2.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/ergotaxioionios.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/aliakmon-mokrokastro4.jpg

Α/Κ Μικρόκαστρου και τμήμα μέχρι Α/Κ με Εγνατία Οδό και πορεία προς γρεβενά (τελευταία φώτο)

http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/komvosmikrokastrou1.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/komvosmikrokastrou2.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/mikrokastro-egnatia1.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/mikrokastro-egnatia2.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/komvosmeegnatia1.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/egnatiaprosgrevena.jpg

Καφεδάκι στα Γρεβενά και επιστροφή.
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/komvosmeegnatiaanap2.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/komvosmeegnatiaanap3.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/mokrokastrotm2.jpg

Α/Κ Αλιάκμωνα όπου η κυκλοφορία εκτρέπεται στην Εθνική Οδό Κοζάνης-Καστοριάς (15).
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/komvosaliakmonanap.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/komvosaliakmonanap3.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/komvosaliakmonanap4.jpg

Στην πρώτη φώτο ο άξονας όπως τον βλέπουμε από την εθνική οδό και ξαναμπαίνουμε στον Α/Κ Βογατσικού. Τελειώνουμε στον Α/Κ Άργους Ορεστικού, όπου φαίνεται το τμήμα που δεν έχει στρωθεί ακόμα.
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/apoeodoanap.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/komvosvogatsikouanap.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/komvosvogatsikouanap3.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/vogatsikoanap.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/vogatsikoanap2.jpg
http://i866.photobucket.com/albums/ab227/babiskastor/komvosargousanap.jpg

Αναμένεται σε μερικές μέρες να τελειώσει και η κατεύθυνση προς Καστοριά και ουσιαστικά να τελιώσει ο άξονας, μιας και το τμήμα Κορομηλιά-Ιεροπηγή φαίνεται πως θα μείνει για πάντα υπο μελέτη, αφού δεν φαίνεται να υπάρχει πρόθεση μετακίνησης του τελωνείου από Κρυσταλοπηγή στην Ιεροπηγή.


Last edited by kastorus on Sun Jun 27, 2010 10:31 pm; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Sun Jun 27, 2010 9:38 pm    Post subject: Reply with quote

Μπράβο φίλε kastorus, πολύ καλές οι φωτό σου αν και οδηγούσες παράλληλα. Πολύ ωραίος φαίνεται ο άξονας, μοναδική παραφωνία η σήμανση στο τμήμα που και εσύ ανέφερες. Ελπίζω με την ολοκλήρωση των έργων να αντικατασταθούν. Το τμήμα που είναι υπό μελέτη έως τα σύννορα είναι μεγάλο και σε τι κατάσταση είναι? Μακάρι να ξεκολλήσει και το θέμα της μεταφοράς του τελωνείου αλλά ελπίζω ο παλίος δρόμος που θα χρησιμοποιείται έως τότε να είναι τουλάχιστον αποδεκτό.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sun Jun 27, 2010 11:28 pm    Post subject: Reply with quote

Kastorus ευχαριστούμε για τις φωτο! Smile
Ομολογουμένως, χρειαζόμασταν ένα φωτορεπορτάζ από τον εν λόγω άξονα.

@ StavrosGramm
Φίλε Σταύρο, όσο για τις πινακίδες, μην ελπίζεις σε θαύματα... Wink
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Jun 27, 2010 11:28 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε kastorus σε ευχαριστουμε για την παρουσιαση σου. Οι φωτογραφιες ειναι εξαιρετικες και το ρεπορταζ πληρεστατο. Βλεπω σε μερικα σημεια την τοποθετηση διαφανων πετασματων. Ποιος ο λογος που τοποθετηθηκαν? Σε αστικο περιβαλλον ειναι ηχοπετασματα, αλλά εδω? Εχουν σχεση με τη συχνοτατη παρουσια της αρκουδας στον συγκεκριμενο δρομο και την εισοδο της με αποτελεσμα πολλες να σκοτωθουν, αλλα και να τεθουν οι οδηγοι σε κινδυνο?
Back to top
View user's profile Send private message
kastorus
New Member
New Member


Joined: 23 May 2010
Posts: 11
Location: Καστοριά

PostPosted: Mon Jun 28, 2010 12:16 am    Post subject: Reply with quote

pindos10 είναι ηχοπετάσματα. Αρκετά υπάρχουν κοντά τον κόμβο του Μικρόκαστρου, μιας και ο αυτοκινητόδρομος περνά κοντά από μερικά σπίτια του οικισμού, λίγα υπάρχουν και στον κόμβο Μανιάκων για να προστατευθούν κάποιες μεμονομένες κατοικίες.

Και για να απαντήσω και στον φίλο StavrosGramm, το τμήμα μέχρι τα σύνορα μέχρι πρόσφατα προβλεπόταν να συναντά τα σύνορα στο ύψος του οικισμού Ιεροπηγή και θα είχε μήκος 13 χλμ. Το ξανακοίταξα όμως και είδα οτι η Εγνατία έχει αλλάξει τη χάραξη και βγάζει τον αυτοκινητόδρομο στην Κρυσταλλοπηγή. Μάλλον έτσι ξεπερνέται το πρόβλημα μετακίνησης του τελωνείου! Πάντος δεν βλέπω να ξεκινάνε εργασίες σύντομα. Μετά τον Ε65 ίσως !! Laughing

Ο παλιός δρόμος είναι αρκετά καλός χωρίς να κάνεις κανένα μεγάλο κύκλο για να φτάσεις. Ο κάθετος στο σημείο που δείχνει η πρώτη πρώτη φώτο συνεχίζει απευθείας σε εθνική οδό, η οποία στα πρώτα 10 περίπου χλμ έχει καλά χαρακτηριστικά (2 λωρίδες ανα κατεύθυνση στις ανηφόρες) αλλά υπάρχουν πολύ συχνά κατολισθήσεις και το οδόστρωμα δεν είναι πολύ καλό. Από εκεί και πέρα κλασική Εθνική οδός.
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Mon Jun 28, 2010 6:19 am    Post subject: Παραδεισια - Τσακωνα Reply with quote

Καλημερα

Συμφωνα με το σημερινο πρωτοσελιδο της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ: Το Παραδεισια - Τσακωνα, παραδιδεται το καλοκαιρι του 2011....... Rolling Eyes

Περισσοτερες λεπτομεριες οταν βγει ολη η εκδοση της εφημεριδας.

NVB
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Mon Jun 28, 2010 8:42 am    Post subject: Reply with quote

prevezanos wrote:
Cpt. Haddock wrote:

Σορυ, δεν καταλαβα Laughing

Ειτε παραλιακα (να κατεβεις απο Παραμυθια προς Παργα), είτε τον Αραχθο. Απο τα Γιαννενα στριβεις προς Κουτσελιό και μετά νοτια διπλα στο ποτάμι Ροδαυγη (Νισίστα), Αμμότοπος, Καμπη, Φιλιππιάδα, Γεφυρα Καλογήρου, Λουρος, Πρέβεζα


Επειδή δεν υπάρχει topic με γεωγραφία... να διορθώσω ότι δεν είναι ο Άραχθος, αλλά ο Λούρος ποταμός αυτός που βλέπουμε δίπλα στην Ε.Ο, από το Τέροβο και κάτω. Ο άραχθος είναι αρκετά ανατολικότερα ειδικα στο ΄βόρειο τμήμα του και περνά μέσα από την Άρτα στο περίφημο γιοφύρι που χτιζότανε από 45 μάστορους Confused


Να μη διορθώσεις Mr. Green , ο δρομος που λέω εγω περναει διπλα απο τον Αραχθο και οχι απο τον Λουρο Wink
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Jun 28, 2010 11:49 am    Post subject: Reply with quote

βγήκε η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ στο intenet - που αναφέρει ο φίλος nvb.

έχει φωτορεπορτάζ στη σελίδα 9 (φύλλο 28/6/2010).
www.eleftherianews.gr
Βλέπω ότι ολοκληρώθηκαν πλέον οι 2 γέφυρες σε σχέση με την 30η Μαρτίου που είχα κάνει το μεγάλο φωτο-ρεπορτάζ εδώ στο φόρουμ.
Η μεταλλική γέφυρα ακόμα στα ιδια - καμία εξέλιξη δυστυχώς. ΚΡΙΜΑ γιατί θα μπορούσαν να τη συναρμολογήσουν τώρα το καλοκαίρι και ο δρόμος να δινόταν κατά τον Νοέμβριο. Ετσι έλεγαν πέρυσι, αλλά this was Last Year Sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Δε γνωρίζω γιατί αυτή η μεγάλη καθυστέρηση.

Quote:
Το καλοκαίρι του 2011 με την τοξωτή γέφυρα
ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ

Η εντυπωσιακή τοξωτή μεταλλική γέφυρα θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2011. Και τότε θα παραδοθεί στην κυκλοφορία το πολύπαθο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Παραδείσια - Τσακώνα, που ανακατασκευάζεται. Ολο το άλλο έργο που δεν είναι και λίγο, θα ολοκληρωθεί νωρίτερα. Αυτά τόνισε στην “Ε“ ο εργοταξιάρχης Γιώργος Τσίρμπας, επισημαίνοντας την προϋπόθεση της έγκαιρης και απρόσκοπτης χρηματοδότησης.
Back to top
View user's profile Send private message
nvb
Junior Member
Junior Member


Joined: 09 Jan 2010
Posts: 119

PostPosted: Mon Jun 28, 2010 11:56 am    Post subject: Reply with quote

Να και το δημοσιευμα απο την σημερινη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, μιλαει για παραδοση του παραδεισια - τσακωνα το καλοκαιρι του 2011


Το έργο είναι πολύ δύσκολο, ιδίως στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης, εκεί που προβλέπεται η τοξωτή γέφυρα, όπου τα μηχανήματα καταγράφουν πως το βουνό κυλάει, δείχνουν κατολίσθηση λίγων χιλιοστών.
«Είναι μετά το Ρίο - Αντίρριο το πιο δύσκολο έργο γέφυρας στην Ελλάδα», σημείωσε ο κ. Τσίρμπας και παρατήρησε: «Το έργο θέλει λεπτούς, ακριβείς χειρισμούς στην τοποθέτηση της γέφυρας για να στηριχθεί σωστά το τόξο των 40 μέτρων ύψος, που θα κρατάει τη γέφυρα.
Θα απαιτηθούν πρόσθετες προσωρινές εργασίες».
Και υπολόγισε ότι αυτές θα γίνουν άνοιξη με καλοκαίρι του 2011. Στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης έχουν φτιαχθεί τα δύο ακρόβαθρα και το μεσόβαθρο της γέφυρας, που δεν έχουν τελειώσει.
Στο υπόλοιπο έργο, με την επίσκεψή μας και την ενημέρωση από τον εργοταξιάρχη καταγράψαμε: Κοντά στην ολοκλήρωσή τους βρίσκονται η μεγάλη γέφυρα των 470 μέτρων και η μία από τις δύο πιο μικρές, μήκους 160 μέτρων. Η δεύτερη 160άρα που αντιμετώπιζε προβλήματα με
κατολισθήσεις, θα τελειώσει σε 3 μήνες περίπου. Στο έργο τοποθετούνται καινούργιοι μεγαλύτεροι αγωγοί ομβρίων, σε σημεία που είτε δεν υπήρχαν είτε ήταν μικρότεροι και είχαν σπάσει. Στην αρχή στα Παραδείσια, στα πρώτα χιλιόμετρα έχει πέσει άσφαλτος και έχει φτιαχθεί και το διαχωριστικό
στηθαίο. Σ’ ένα ακόμα μικρό τμήμα έχει γίνει η οδοστρωσία για να πέσει η άσφαλτος. Ενδιάμεσα, όμως, ένα κομμάτι παραμένει χαμηλό και θέλει
και άλλο μπάζωμα. Σε άλλο σημείο πριν τη μεγάλη γέφυρα γίνονται εργασίες κατασκευής τοίχων αντιστήριξης. Είναι φανερό ότι σε αρκετά σημεία έχουν τοποθετηθεί προτεταμένα αγκύρια και έχουν γίνει
αποστραγγιστικές γεωτρήσεις, για να κρατηθούν οι πλαγιές, το βουνό, και μην ξαναπροκληθούν κατολισθήσεις.
Η εικόνα που αποκομίζει κανείς είναι πως το έργο ανακατασκευάζεται, φτιάχνεται σχεδόν από την αρχή. Εχουν γίνει παρεμβάσεις που δεν έχουν καμία σχέση με την εικόνα του δρόμου που παραδόθηκε κι έφυγε στο γκρεμό, όχι μόνο στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης. Να υπενθυμίσουμε ότι εδώ και καιρό έχουν φτιαχθεί ένα “κατ εντ κάβερ“ και ένα
ημιστέγαστρο.




Ρε παιδια λετε (οταν παραδοθει) να κρατησει ή θα τον κυνηγαμε παλι τον δρομο;;;;;
Παντως εμενα με προβληματιζει αυτη η αναφορα, για μικρομετατοπισεις χιλιοστων (το ποσο ειναι σημαντικη, ας μας το πουν οι μηχανικοι)
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 169, 170, 171 ... 418, 419, 420  Next
Page 170 of 420

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr