stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 141, 142, 143 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Feb 13, 2010 1:22 am    Post subject: Reply with quote

Εννοεις φωτισμου, που δεν υπηρχαν πριν?
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Sat Feb 13, 2010 1:25 am    Post subject: Reply with quote

Με μια ματια στο χρονοδιαγραμμα του εργου, μεχρι τον φετινο Απριλιο πρεπει να τελειωσουν με την ανακαινιση στο Ελευσινα - Κορινθος και στην περιφερειακη Πατρων. Δυστυχως, ετοιμα τμηματα του στο δυσκολο κομματι δεν προβλεπεται συμβατικα να δουμε πριν τον Απριλιου του 2011. Βεβαια μεχρι τον Ιουνιο της ιδιας χρονιας θα πρεπει να παραδοθει ολος ο δρομος μεχρι την Κατω Αχαγια εκτος του Αιγιου - Αραχωβιτικα. Το τελευταιο παει για Φεβρουαριο του 2012 πακετο με το κομματι απο Αχαγια μεχρι Πυργο. Δυο χρονακια λοιπον.

πηγη:
http://www.olympiaodos.gr/index.php?ID=key_Dates_EL
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Sat Feb 13, 2010 1:33 am    Post subject: Reply with quote

pindos10 wrote:
Εννοεις φωτισμου, που δεν υπηρχαν πριν?

Στο τμήμα που δεν υπήρχαν τσιμεντένιες μπάρες (πχ. Ν.Πέραμος προς διόδια) και το άλλο που βάζουν τσιμεντένιες μπάρες. Καλά θα μου πείτε και εκεί που υπήρχαν δεν λειτουργούσαν. Ένας σωστός αυτοκινητόδρομος δεν πρέπει να έχει ηλεκτροφωτισμό σε όλα τα σημεία?
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Sat Feb 13, 2010 2:07 am    Post subject: Reply with quote

Όχι βέβαια. Στη Γερμανία οι αυτοκινητόδρομοι κατά κανόνα δεν έχουν φωτισμό. Και είναι οι καλύτεροι του κόσμου.

Pindos10 πολύ κατατοπιστικό το ρεπορταζ! Όσο για τη 2η φωτό Ξυλοκάστρου το τρυπάνι κλπ μηχανήματα νομίζω ότι δουλεύουν στη ζώνη του τρένου που στην περιοχή θα είναι κολλητά στον αυτοκινητόδρομο.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Sat Feb 13, 2010 5:11 am    Post subject: Reply with quote

Γενικά στο δεύτερο σημείο που άλλαξαν οι μπαριέρες σε τσιμεντένιο στηθαίο υπάρχει ανισόπεδος κόμβος και οι στήλοι φωτισμού υπήρχαν από πριν. Τα έργα στο Κόρινθος Πάτρα πάνε με ταχείς ρυθμούς, υπάρχουν και αλλα σημεία που γίνονται πολλά που ο φίλος pindos δεν πρόλαβε να αποθανατίσει (και τόσα που πήρε μέσα από το αμάξι πολλά είναι σε τέτοιο δρόμο). Μη φοβάστε για το τμήμα αυτό εκτός απροόπτου θα είναι έτοιμο εντός χρονοδιαγράμματος, για το Πύργος-Τσακώνα δεν ξέρω....
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sat Feb 13, 2010 10:38 am    Post subject: Reply with quote

mike wrote:
Όχι βέβαια. Στη Γερμανία οι αυτοκινητόδρομοι κατά κανόνα δεν έχουν φωτισμό. Και είναι οι καλύτεροι του κόσμου.

Pindos10 πολύ κατατοπιστικό το ρεπορταζ! Όσο για τη 2η φωτό Ξυλοκάστρου το τρυπάνι κλπ μηχανήματα νομίζω ότι δουλεύουν στη ζώνη του τρένου που στην περιοχή θα είναι κολλητά στον αυτοκινητόδρομο.


Φιλε mike, αργοτερα, την Ανοιξη, εχω σκοπο να ξεκαθαρισω φωτογραφικα τα πραγματα, δηλ. τα σημεια που αυτοκινητοδρομος και ΣΓΥΤ, μπλεκονται, πανε διπλα-διπλα κ.τ.λ.
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Sat Feb 13, 2010 2:40 pm    Post subject: Reply with quote

Ωραία σημεία λήψης είναι οι άνω οδικές διαβάσεις π.χ. στο Διμηνιό, στο Μελίσσι, του Θαλερού, των Καρυώτικων, του Καμαρίου κλπ., αυτό σημαίνει όμως οδήγηση στην ΠΕΟ
Back to top
View user's profile Send private message
Demis
New Member
New Member


Joined: 27 Jan 2010
Posts: 55
Location: London

PostPosted: Sat Feb 13, 2010 4:25 pm    Post subject: Reply with quote

per88 wrote:
pindos10 wrote:
Εννοεις φωτισμου, που δεν υπηρχαν πριν?

Στο τμήμα που δεν υπήρχαν τσιμεντένιες μπάρες (πχ. Ν.Πέραμος προς διόδια) και το άλλο που βάζουν τσιμεντένιες μπάρες. Καλά θα μου πείτε και εκεί που υπήρχαν δεν λειτουργούσαν. Ένας σωστός αυτοκινητόδρομος δεν πρέπει να έχει ηλεκτροφωτισμό σε όλα τα σημεία?


Ουτε στην Αγγλια οι αυτοκινητοδρομοι ειναι ηλεκτροφωτισμενοι, εκτος οταν ειναι κοντα σε πολεις.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Sat Feb 13, 2010 7:04 pm    Post subject: Reply with quote

Μου έκανε εντύπωσή μία φορά όταν ήμουν στην Ολλανδία πως πολύ μεγάλα τμήματά των αυτοκινητοδρόμων τους ήταν φωτισμένα, εψαξα λίγο και βρήκα ότι από τα 2342 km αυτοκινητοδρόμων τα 1000 km περίπου είναι φωτισμένα...
Πηγή: ( Γερμανική) Wikipedia
http://de.wikipedia.org/wiki/Autobahn_%28Niederlande%29


Last edited by alter100 on Sun Feb 14, 2010 1:29 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2296
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sat Feb 13, 2010 9:47 pm    Post subject: Reply with quote

Βάσει της προσωπικής μου εμπειρίας, Ολλανδία και Βέλγιο είναι οι χώρες της Δυτικής Ευρώπης όπου κατά κύριο λόγο υπάρχει φωτισμός σε αυτοκινητόδρομους και σε τμήματα εκτός κόμβων και όσων είναι κοντά σε πόλεις. Στις υπόλοιπες χώρες ισχύει ό,τι περίπου και στην Ελλάδα. Θα έλεγα μάλιστα ότι οι ελληνικοί αυτοκινητόδρομοι είναι σε μεγαλύτερο ποσοστό φωτισμένοι σε σχέση με τον ευρωπαϊκό "μέσο όρο" (αν μπορεί βέβαια να σταθεί μια τέτοια έκφραση).
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
alter100
Junior Member
Junior Member


Joined: 03 May 2007
Posts: 157

PostPosted: Sun Feb 14, 2010 1:58 pm    Post subject: Reply with quote

Μία και δεν έχουμε και πολλά νέα από το μέτωπο των έργων στην Ελλάδα.....
Και μία και αναφέρθηκε το Βέλγιο και ο φωτισμός των αυτοκινητοδρόμων του... κάτι είχα ακούσει... έψαξα και βρήκα ότι πλέον για περιβαντολλογικους λόγους από το 2007 δεν είναι όλοι φωτισμένοι ( ήταν το 95 %!!) παρα μόνο οι χώροι στάθμευσης ......

Πηγή: (μία από τις πολλές!!)
http://www.spiegel.de/auto/aktuell/0,1518,472192,00.html
Back to top
View user's profile Send private message
Kalashnikov
Senior Member
Senior Member


Joined: 26 Feb 2004
Posts: 597
Location: Brussels

PostPosted: Mon Feb 15, 2010 11:59 am    Post subject: Reply with quote

Απο την καθημερινη μου εμπειρια, οι εθνικες οδοι στο Βελγιο ειναι ολες φωτισμενες (περηφανευονται οι Βελγοι πως φαινονται και απο το διαστημα).

Δεν ξερω για το κοστος, αλλα πραγματικα μπαινεις απο Γερμανια η Γαλλια στο Βελγιο και ανοιγει το ματι σου! Χαιρεσαι να οδηγας νυχτα. Ξεκουραστα και ασφαλεστατα.

Δεν εχω παρατηρησει καποια ιδιαιτερη διαφορα απο το 2005 κ μετα...εκτος αν τα φωτα σβηνουν στους λιγοτερο δημοφιλεις δρομους.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Tue Feb 16, 2010 5:18 pm    Post subject: Reply with quote

Καλησπερίζω τη παρέα. Very Happy
Δυστυχώς δεν φέρνω καλά νέα...
Πάρτε μια γεύση από τη καθίζηση που υπέστη η παράκαμψη Σελλασίας-Βουτιάνων.
Να τονίσω πως οι φωτογραφίες απεικονίζουν τη κατάσταση έτσι όπως είχε εχθές το απόγευμα.
Η καθιζήσεις στο σημείο καθώς και οι καταπτώσεις χωμάτων είναι συνεχείς. Μάλιστα όση ώρα βρισκόμουν στο σημείο γίνονταν συνέχεια πτώση χωμάτων από τα πρανή.
Εδώ μπορείτε να δείτε ένα σχετικό άρθρο καθώς και φωτογραφίες με τη κατάσταση τη Παρασκευή 12 του μηνός.
Μόλις 3 μέρες μετά δείτε σε τι κατάσταση βρήκα το δρόμο:

Ξεκινάμε από τη νότια πλευρά προς τη βόρεια με κυκλική φορά:
http://img638.imageshack.us/img638/6963/16926249.jpg
http://img153.imageshack.us/img153/5852/10156418.jpg
http://img269.imageshack.us/img269/8221/23788022.jpg
http://img697.imageshack.us/img697/8106/87867305.jpg
http://img515.imageshack.us/img515/8223/14142967.jpg
http://img175.imageshack.us/img175/6761/13914478.jpg
http://img16.imageshack.us/img16/8367/93610633.jpg
http://img716.imageshack.us/img716/1541/59795568.jpg
http://img651.imageshack.us/img651/4928/70207329.jpg
http://img153.imageshack.us/img153/1779/31980589.jpg
http://img69.imageshack.us/img69/2563/77467281.jpg

Λεπτομέρεια από τις "μικρές" ρωγμές:
http://img705.imageshack.us/img705/7371/19252102.jpg

Προσέξτε τις ελιές οι οποίες έχουν γύρει προς το δρόμο.
Είναι η πλαγιά ακριβώς στο σημείο που έχει "καθίσει" ο δρόμος:
http://img203.imageshack.us/img203/1241/12090818.jpg

Και τέλος, η πλαγιά από την οποία έπεφταν συνέχεια χώματα και μικρές πέτρες.
http://img27.imageshack.us/img27/5499/41820673.jpg



========================================================

Άλλα νέα...:

Ο Αναστάσιος Μουρατίδης νέος πρόεδρος της «Εγνατία Α.Ε.»

Την επίσπευση των διαδικασιών κατασκευής της Ιόνιας Οδού ζητούν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ

Mε επίταξη πήραν χωράφια για τμήμα της Ιόνιας Οδού!
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Tue Feb 16, 2010 8:19 pm    Post subject: Reply with quote

Και το φαινομενο συνεχιζεται ακομη...
Θα χρειαστεί ξύλωμα και φτιάξιμο από την αρχή. Η ερώτηση είναι σε πόσο μήκος της οδού εκτείνεται το φαινομενο. Από τις φωτό δεν φαίνεται μεγαλυτερο απο 100 m. Το σκηνικο θυμιζει την αντίστοιχη περίπτωση της Στερνας στο Κορινθος Τριπολη το 2002.
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Tue Feb 16, 2010 8:32 pm    Post subject: Reply with quote

καλα ρεφουστη μου !! Καινουργιος δρομος παει χαλασε!!
Οι παλιοι δρόμοι γιατι δεν χαλαγαν-νε έτσι?
Μηπως φταίει ότι πλέον τα ρεματα και τις κοιλαδες τα μπαζωνουμε και δεν ακολουθαμε ( η χάραξη του δρόμου δηλαδη...) τις φυσικες κλίσεις? Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Tue Feb 16, 2010 8:40 pm    Post subject: Reply with quote

Προβλήματα με μικρή καθίζηση είχαμε και στον περιφερειακό της Ναυπάκτου. Μιας και ήμουν στην περιοχή το τριήμερο ο δρόμος πρέπει να έκλεισε το Σάββατο το πρωί καθώς την Παρασκευή το βράδυ τον διέσχισα κανονικά ενώ το Σάββατο το μεσημέρι ήταν κλειστός.

Το πρόβλημα μάλλον είναι στο πρώτο τμήμα του δρόμου (ερχόμενοι από Αντίρριο) μετά την διασταύρωση για Ναύπακτο. Πράγματι την Παρασκευή σε αυτό το σημείο ένιωθα τα σαμαράκια (που πάντα υπήρχαν εκεί) πιο έντονα.

Ευτυχώς που ίσχυε η απαγόρευση των φορτηγών εξαιτίας του τριήμερου γιατί η πόλη θα θυμόταν τις παλιές "καλές" μέρες. Πάντως τα μικρο-προβλήματα υπήρχαν. Την καθαρά Δευτέρα με τα μαγαζιά κλειστά και καταμεσήμερο έκανα 20 λεπτά να περάσω από το λιμάνι...

Σύμφωνα με ρεπορτάζ τοπικού σταθμού ίσως ο δρόμος να έχει ήδη ανοίξει
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Tue Feb 16, 2010 10:00 pm    Post subject: Reply with quote

E, ρε γλεντια. Αυτη τη γη που την πατουμε, ολοι μεσα θε να μπειτε(απο το αξεπεραστο "Εγκληματα")
Νομιζω οτι το μελετητικο γραφειο πρεπει να βγει στη σεντρα, και να δωσει λογο για τα 2,5 εκ. που τσεπωσε, γι'αυτο το εγκλημα.
corsakias wrote:
καλα ρεφουστη μου !! Καινουργιος δρομος παει χαλασε!!
Οι παλιοι δρόμοι γιατι δεν χαλαγαν-νε έτσι?
Μηπως φταίει ότι πλέον τα ρεματα και τις κοιλαδες τα μπαζωνουμε και δεν ακολουθαμε ( η χάραξη του δρόμου δηλαδη...) τις φυσικες κλίσεις? Rolling Eyes


Νομιζω οτι καποιος ειχε αναφερει οτι ο δρομος περναει απο μπαζωματα, ο lkilint, δεν θυμαμαι.
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Wed Feb 17, 2010 12:07 am    Post subject: Reply with quote

Το τμήμα το οποίο θέλει εντελώς ξήλωμα είναι πάνω-κάτω 50 με 60 μέτρα.
Η μεγαλύτερη ζημιά είναι επάνω σε επίχωμα πριν το τεχνικό της κάτω διάβασης που φαίνεται και στις φωτογραφίες.
Ο κατασκευαστής επικαλείται πως κατασκεύασε το έργο βάσει των μελετών που είχε στα χέρια του.
Μηχανικός δεν είμαι, αλλά δεν είδα και γω κάποια κακοτεχνία η αλήθεια είναι.
Το αντίθετο θα έλεγα… Μου έκανε εντύπωση το πόσο καλή δουλεία έχει γίνει σε αυτό το έργο σε σχέση με τα υπόλοιπα που έχουν γίνει μετά το 2000 στη Λακωνία.
Αν όντως δεν έχει κάνει κάποια παρασπονδία ο κατασκευαστής, τότε ευθύνεται η εταιρία η οποία σύνταξε τις απαραίτητες μελέτες.
Το συγκεκριμένο σημείο έχει πρόβλημα χρόνια. Αν διαβάσατε και το λινκ που έδωσα πιο πάνω αναφέρει κάποια ιστορία περί αυτού.

Το σίγουρο είναι πως σε ένα μήνα ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να δοθεί και πάλι στη κυκλοφορία ο δρόμος, όπως ακούστηκε.


Έχω και βίντεο από το σημείο.
Ελπίζω μέχρι αύριο να το ανεβάσω στο youtube.
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Wed Feb 17, 2010 11:12 am    Post subject: Reply with quote

Μπορουμε ηδη να τον κλαψουμε τον Ε65
http://www.axiaplus.gr/Default.aspx?id=173101&nt=108&lang=1

Σε κανει να αναρωτιεσαι κατα ποσο αυθορμητη ηταν η παρεμβαση τον οικολογων για το εργο Rolling Eyes Παντως δεν λεω, ωραιο υπουργειο εχει στησει ο Ρεππας, μεσα στο εργο και την προκοπη.
Back to top
View user's profile Send private message
bokomolech
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jul 2007
Posts: 151
Location: Patra

PostPosted: Wed Feb 17, 2010 11:36 am    Post subject: Reply with quote

Ένα άρθρο από την "ΗΧΩ της Άρτας" σχετικά με την πρόοδο των εργασιών για την Ιονια οδό στα όρια του νομού Άρτας.
Σύμφωνα με το άρθρο, ξεκίνησαν εργασίες στο τμήμα Μενίδι - Συκούλα και στην περιοχή του Τερόβου στο νομό Ιωαννίνων.

http://www.ixotisartas.gr/newspaper/index.php?option=com_content&view=article&id=1322:lr-&catid=1:local&Itemid=28
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Wed Feb 17, 2010 5:39 pm    Post subject: Reply with quote

Θετικά ακούγονται τα πράγματα για την Ιονια οδό. Μάλιστα τα πράγματα θα βελτιωθούν πολύ σύντομα...γιατί επανέρχεται ο ολυμπιακός νόμος εξπρές για τις απαλλοτριώσεις.
Τελοσπάντων είμαι Shocked με αυτά που διαβάζω για την Ολυμπία οδό στην Ηλεία. Η Ολυμπία οδός απειλεί...αιωνόβιο πλάτανο στην περιοχή Λαμπέτι που φαίνεται από το ιντερνετ. http://hleiakhenergeia.blogspot.com/2010/02/blog-post_06.html
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Sat Feb 20, 2010 3:41 pm    Post subject: Reply with quote

Για τη Σελασία λοιπόν...Οι κάτοικοι της περιοχής το σημείο το λένε Βυθισμένο Χωριό...Σταύρο δεν είναι εκεί που ήταν οι παλιοί βουτιάνοι ....όπως λέει στο ΑΠΕΛΑ αλλά πιο χαμηλά...
Χωματουργός με καταγωγή από τους Βουτιάνους (το χωριό που παρέκαμπτε ο καινούριος δρόμος) και έχων συμφέροντα...κοινός χωράφια στο σημείο..μου τόνισε την προηγούμενη εβδομάδα..πως στο σημείο της κατολίσθησης ανέκαθεν υπήρχε σοβαρό πρόβλημα και μια ζωή φτιάχνανε τους αρμακάδες..δηλαδή τις ξερολιθιές...Το τεχνικό δούλευε μια χαρά και περιμέναμε και άδεια για να φτιαχτεί ένας αγροτικός δρόμος εκεί...
Τώρα για τον ανάδοχο του έργου ΑΤΛΑΣ ΑΤΕΒΕ με έδρα στην Πάτρα...στην Υπηρεσία έχουν μόνο καλά λόγια να πουν (έχει φτιάξει και την παράκαμψη Γυθείου για όσους ξέρουν...)...άρα το πρόβλημα εδώ μάλλον δεν είναι κακοτεχνία..αλλά κάπου αλλού...έχει γίνει παγαποντιά...
Πάντως από οργάνωση θεωρείται από τους καλύτερους μεσαίο εργολάβους της Πελοποννήσου και σε αυτό έχω Προσωπική άποψη και το επιβεβαιώνω...
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sun Feb 21, 2010 5:00 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
γιατί επανέρχεται ο ολυμπιακός νόμος εξπρές για τις απαλλοτριώσεις.

καλο μου ακουγεται..που το διαβασες?
μακαρι να επιταχυνθουν τα εργα οπως πριν τους ολυμπιακους..
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Sun Feb 21, 2010 11:29 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν το διάβασα.Το είδα στις ειδήσεις τις ΝΕΤ όπου η Υπουργός Ν.Κατσέλη σε επίσημη εκδήλωση δήλωνε πως θα ψηφιστεί,θα ξαναέρθει μες στην άνοιξη.
Είδα κάποια ενδιαφέροντα πράγματα στο Κόρινθος-Τρίπολη(δεν αναφέρομαι στις σήραγγες).Καταρχήν η παραλλαγή στο Σπαθοβούνι προχωρά πολύ. Πολλά φορτηγά και λοιπά δούλευαν.Γινόταν της σκόνης! Τα ΣΕΑ Σπαθοβουνίου σχεδόν έτοιμα.Στην κατεύθυνση της Τρίπολης όλα τα κτίσματα είναι έτοιμα και το βενζινάδικο το έχει αναλάβει η έκο. Από την άλλη πλευρά η Shell θα το έχει.Δεν έχει ολοκληρωθεί ένα κτίσμα. Γενικά γινόταν χαλασμός κυρίου Σάββατο μεσημέρι με ασφαλτοστρώσεις,πινακίδες, μπαριέρες.
edit: εξελίξεις στην συμπρωτεύουσα για Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης(δημοπράτηση μέσα σε ένα χρόνο-κομμάτι.Καλά τα έχουμε ξανακούσει.) με δεσμεύσεις Ρέππα οτι θα πηγαίνει κάθε μήνα.(χμμμ) http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=134369
edit2:Ιονια οδός- Παράκαμψη Άρτας έτοιμα τα 7 από τα 8 χλμ. Η γέφυρα στον Άγιο Δημήτριο θα κατασκευαστεί μέσα σε 18 μήνες. Η πηγή μου με φωτογραφίες. http://www.agoraartas.com/2010/02/i.html
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Feb 22, 2010 2:31 pm    Post subject: Reply with quote

από το ΘΑΡΡΟΣ της Καλαμάτας, αρχείο, 20/2/2010
http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=25882&Itemid=32

Quote:
...Μέχρι τέλος Μαρτίου θα έχει δοθεί στην κυκλοφορία ο δρόμος από τον κόμβο Αθήναιο – Ασέας μέχρι το Λεύκτρο, μήκους 13,5 χιλιομέτρων, με τον οποίο παρακάμπτονται οι στροφές της Μεγαλόπολης, σύμφωνα με όσα είπε μιλώντας στο «Θάρρος» η επιβλέπουσα του έργου Ευγενία Καλοφωλιά.......

Παραδείσια – Τσακώνα
Στο συγκεκριμένο τμήμα έχει ήδη κατασκευαστεί η κοιλαδογέφυρα, από την οποία λείπει μόνο το κατάστρωμα. Από τις δύο γέφυρες των 160 μέτρων που προβλέπονται, η μία έχει προχωρήσει αρκετά, ενώ για τη δεύτερη εκπονήθηκε καινούργια μελέτη, καθώς διαπιστώθηκαν προβλήματα κατολισθήσεων, που αντιμετωπίστηκαν με αγκυρώσεις και ό,τι άλλο προβλεπόταν στη γεωτεχνική μελέτη. Η γέφυρα αυτή αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στον Οκτώβριο.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα υπάρχει στην «καρδιά» της κατολίσθησης, όπου κατασκευάζεται η μεγάλη τοξωτή γέφυρα. Έχουν ήδη κατασκευαστεί τα δύο άκρα της προς Καλαμάτα και Μεγαλόπολη, ενώ κατασκευάζεται το κεντρικό της τμήμα, για να ακολουθήσει η ανέγερση του τόξου.
Σύμφωνα με την κα Καλοφωλιά, η οποία συνεπιβλέπει το έργο από κοινού με τον κ. Αραπάκη, έχουν αρχίσει να κατασκευάζονται σε εργοστάσια τεσσάρων χωρών του εξωτερικού οι λαμαρίνες για το τόξο, που θα φτάσουν στην Ελλάδα και θα συναρμολογηθούν - συγκολληθούν στο χώρο του έργου, την καλοκαιρινή περίοδο, καθώς χρειάζονται κατάλληλες κλιματικές συνθήκες. Για την ανέγερση όλης αυτής της κατασκευής θα πρέπει να γίνει ανέγερση ικριωμάτων, που το ένα τμήμα τους θα εδράζεται σε πασσάλους στο χώρο της κατολίσθησης.

ευχάριστα νέα, γιατί ο Ρέππας είχε αφήσει υπονοούμενα ότι το κομμάτι στο Ραψωμμάτη μπορεί να πήγαινε για τέλος Απριλίου. Στον σύνδεσμο θα δείτε και φωτό από την έξοδο της σήραγγας προς τη Μεγαλόπολη.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 141, 142, 143 ... 419, 420, 421  Next
Page 142 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr