View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Feb 13, 2010 1:22 am Post subject: |
|
|
Εννοεις φωτισμου, που δεν υπηρχαν πριν? |
|
Back to top |
|
|
TooTall New Member
Joined: 02 Nov 2008 Posts: 59
|
Posted: Sat Feb 13, 2010 1:25 am Post subject: |
|
|
Με μια ματια στο χρονοδιαγραμμα του εργου, μεχρι τον φετινο Απριλιο πρεπει να τελειωσουν με την ανακαινιση στο Ελευσινα - Κορινθος και στην περιφερειακη Πατρων. Δυστυχως, ετοιμα τμηματα του στο δυσκολο κομματι δεν προβλεπεται συμβατικα να δουμε πριν τον Απριλιου του 2011. Βεβαια μεχρι τον Ιουνιο της ιδιας χρονιας θα πρεπει να παραδοθει ολος ο δρομος μεχρι την Κατω Αχαγια εκτος του Αιγιου - Αραχωβιτικα. Το τελευταιο παει για Φεβρουαριο του 2012 πακετο με το κομματι απο Αχαγια μεχρι Πυργο. Δυο χρονακια λοιπον.
πηγη:
http://www.olympiaodos.gr/index.php?ID=key_Dates_EL |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Sat Feb 13, 2010 1:33 am Post subject: |
|
|
pindos10 wrote: | Εννοεις φωτισμου, που δεν υπηρχαν πριν? |
Στο τμήμα που δεν υπήρχαν τσιμεντένιες μπάρες (πχ. Ν.Πέραμος προς διόδια) και το άλλο που βάζουν τσιμεντένιες μπάρες. Καλά θα μου πείτε και εκεί που υπήρχαν δεν λειτουργούσαν. Ένας σωστός αυτοκινητόδρομος δεν πρέπει να έχει ηλεκτροφωτισμό σε όλα τα σημεία? |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 294 Location: Αθήνα
|
Posted: Sat Feb 13, 2010 2:07 am Post subject: |
|
|
Όχι βέβαια. Στη Γερμανία οι αυτοκινητόδρομοι κατά κανόνα δεν έχουν φωτισμό. Και είναι οι καλύτεροι του κόσμου.
Pindos10 πολύ κατατοπιστικό το ρεπορταζ! Όσο για τη 2η φωτό Ξυλοκάστρου το τρυπάνι κλπ μηχανήματα νομίζω ότι δουλεύουν στη ζώνη του τρένου που στην περιοχή θα είναι κολλητά στον αυτοκινητόδρομο. |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sat Feb 13, 2010 5:11 am Post subject: |
|
|
Γενικά στο δεύτερο σημείο που άλλαξαν οι μπαριέρες σε τσιμεντένιο στηθαίο υπάρχει ανισόπεδος κόμβος και οι στήλοι φωτισμού υπήρχαν από πριν. Τα έργα στο Κόρινθος Πάτρα πάνε με ταχείς ρυθμούς, υπάρχουν και αλλα σημεία που γίνονται πολλά που ο φίλος pindos δεν πρόλαβε να αποθανατίσει (και τόσα που πήρε μέσα από το αμάξι πολλά είναι σε τέτοιο δρόμο). Μη φοβάστε για το τμήμα αυτό εκτός απροόπτου θα είναι έτοιμο εντός χρονοδιαγράμματος, για το Πύργος-Τσακώνα δεν ξέρω.... |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Feb 13, 2010 10:38 am Post subject: |
|
|
mike wrote: | Όχι βέβαια. Στη Γερμανία οι αυτοκινητόδρομοι κατά κανόνα δεν έχουν φωτισμό. Και είναι οι καλύτεροι του κόσμου.
Pindos10 πολύ κατατοπιστικό το ρεπορταζ! Όσο για τη 2η φωτό Ξυλοκάστρου το τρυπάνι κλπ μηχανήματα νομίζω ότι δουλεύουν στη ζώνη του τρένου που στην περιοχή θα είναι κολλητά στον αυτοκινητόδρομο. |
Φιλε mike, αργοτερα, την Ανοιξη, εχω σκοπο να ξεκαθαρισω φωτογραφικα τα πραγματα, δηλ. τα σημεια που αυτοκινητοδρομος και ΣΓΥΤ, μπλεκονται, πανε διπλα-διπλα κ.τ.λ. |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 294 Location: Αθήνα
|
Posted: Sat Feb 13, 2010 2:40 pm Post subject: |
|
|
Ωραία σημεία λήψης είναι οι άνω οδικές διαβάσεις π.χ. στο Διμηνιό, στο Μελίσσι, του Θαλερού, των Καρυώτικων, του Καμαρίου κλπ., αυτό σημαίνει όμως οδήγηση στην ΠΕΟ |
|
Back to top |
|
|
Demis New Member
Joined: 27 Jan 2010 Posts: 55 Location: London
|
Posted: Sat Feb 13, 2010 4:25 pm Post subject: |
|
|
per88 wrote: | pindos10 wrote: | Εννοεις φωτισμου, που δεν υπηρχαν πριν? |
Στο τμήμα που δεν υπήρχαν τσιμεντένιες μπάρες (πχ. Ν.Πέραμος προς διόδια) και το άλλο που βάζουν τσιμεντένιες μπάρες. Καλά θα μου πείτε και εκεί που υπήρχαν δεν λειτουργούσαν. Ένας σωστός αυτοκινητόδρομος δεν πρέπει να έχει ηλεκτροφωτισμό σε όλα τα σημεία? |
Ουτε στην Αγγλια οι αυτοκινητοδρομοι ειναι ηλεκτροφωτισμενοι, εκτος οταν ειναι κοντα σε πολεις. |
|
Back to top |
|
|
alter100 Junior Member
Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Sat Feb 13, 2010 7:04 pm Post subject: |
|
|
Μου έκανε εντύπωσή μία φορά όταν ήμουν στην Ολλανδία πως πολύ μεγάλα τμήματά των αυτοκινητοδρόμων τους ήταν φωτισμένα, εψαξα λίγο και βρήκα ότι από τα 2342 km αυτοκινητοδρόμων τα 1000 km περίπου είναι φωτισμένα...
Πηγή: ( Γερμανική) Wikipedia
http://de.wikipedia.org/wiki/Autobahn_%28Niederlande%29
Last edited by alter100 on Sun Feb 14, 2010 1:29 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sat Feb 13, 2010 9:47 pm Post subject: |
|
|
Βάσει της προσωπικής μου εμπειρίας, Ολλανδία και Βέλγιο είναι οι χώρες της Δυτικής Ευρώπης όπου κατά κύριο λόγο υπάρχει φωτισμός σε αυτοκινητόδρομους και σε τμήματα εκτός κόμβων και όσων είναι κοντά σε πόλεις. Στις υπόλοιπες χώρες ισχύει ό,τι περίπου και στην Ελλάδα. Θα έλεγα μάλιστα ότι οι ελληνικοί αυτοκινητόδρομοι είναι σε μεγαλύτερο ποσοστό φωτισμένοι σε σχέση με τον ευρωπαϊκό "μέσο όρο" (αν μπορεί βέβαια να σταθεί μια τέτοια έκφραση). |
|
Back to top |
|
|
alter100 Junior Member
Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Sun Feb 14, 2010 1:58 pm Post subject: |
|
|
Μία και δεν έχουμε και πολλά νέα από το μέτωπο των έργων στην Ελλάδα.....
Και μία και αναφέρθηκε το Βέλγιο και ο φωτισμός των αυτοκινητοδρόμων του... κάτι είχα ακούσει... έψαξα και βρήκα ότι πλέον για περιβαντολλογικους λόγους από το 2007 δεν είναι όλοι φωτισμένοι ( ήταν το 95 %!!) παρα μόνο οι χώροι στάθμευσης ......
Πηγή: (μία από τις πολλές!!)
http://www.spiegel.de/auto/aktuell/0,1518,472192,00.html |
|
Back to top |
|
|
Kalashnikov Senior Member
Joined: 26 Feb 2004 Posts: 597 Location: Brussels
|
Posted: Mon Feb 15, 2010 11:59 am Post subject: |
|
|
Απο την καθημερινη μου εμπειρια, οι εθνικες οδοι στο Βελγιο ειναι ολες φωτισμενες (περηφανευονται οι Βελγοι πως φαινονται και απο το διαστημα).
Δεν ξερω για το κοστος, αλλα πραγματικα μπαινεις απο Γερμανια η Γαλλια στο Βελγιο και ανοιγει το ματι σου! Χαιρεσαι να οδηγας νυχτα. Ξεκουραστα και ασφαλεστατα.
Δεν εχω παρατηρησει καποια ιδιαιτερη διαφορα απο το 2005 κ μετα...εκτος αν τα φωτα σβηνουν στους λιγοτερο δημοφιλεις δρομους. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 756
|
Posted: Tue Feb 16, 2010 8:19 pm Post subject: |
|
|
Και το φαινομενο συνεχιζεται ακομη...
Θα χρειαστεί ξύλωμα και φτιάξιμο από την αρχή. Η ερώτηση είναι σε πόσο μήκος της οδού εκτείνεται το φαινομενο. Από τις φωτό δεν φαίνεται μεγαλυτερο απο 100 m. Το σκηνικο θυμιζει την αντίστοιχη περίπτωση της Στερνας στο Κορινθος Τριπολη το 2002. |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Tue Feb 16, 2010 8:32 pm Post subject: |
|
|
καλα ρεφουστη μου !! Καινουργιος δρομος παει χαλασε!!
Οι παλιοι δρόμοι γιατι δεν χαλαγαν-νε έτσι?
Μηπως φταίει ότι πλέον τα ρεματα και τις κοιλαδες τα μπαζωνουμε και δεν ακολουθαμε ( η χάραξη του δρόμου δηλαδη...) τις φυσικες κλίσεις? |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Feb 16, 2010 8:40 pm Post subject: |
|
|
Προβλήματα με μικρή καθίζηση είχαμε και στον περιφερειακό της Ναυπάκτου. Μιας και ήμουν στην περιοχή το τριήμερο ο δρόμος πρέπει να έκλεισε το Σάββατο το πρωί καθώς την Παρασκευή το βράδυ τον διέσχισα κανονικά ενώ το Σάββατο το μεσημέρι ήταν κλειστός.
Το πρόβλημα μάλλον είναι στο πρώτο τμήμα του δρόμου (ερχόμενοι από Αντίρριο) μετά την διασταύρωση για Ναύπακτο. Πράγματι την Παρασκευή σε αυτό το σημείο ένιωθα τα σαμαράκια (που πάντα υπήρχαν εκεί) πιο έντονα.
Ευτυχώς που ίσχυε η απαγόρευση των φορτηγών εξαιτίας του τριήμερου γιατί η πόλη θα θυμόταν τις παλιές "καλές" μέρες. Πάντως τα μικρο-προβλήματα υπήρχαν. Την καθαρά Δευτέρα με τα μαγαζιά κλειστά και καταμεσήμερο έκανα 20 λεπτά να περάσω από το λιμάνι...
Σύμφωνα με ρεπορτάζ τοπικού σταθμού ίσως ο δρόμος να έχει ήδη ανοίξει |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Feb 16, 2010 10:00 pm Post subject: |
|
|
E, ρε γλεντια. Αυτη τη γη που την πατουμε, ολοι μεσα θε να μπειτε(απο το αξεπεραστο "Εγκληματα")
Νομιζω οτι το μελετητικο γραφειο πρεπει να βγει στη σεντρα, και να δωσει λογο για τα 2,5 εκ. που τσεπωσε, γι'αυτο το εγκλημα.
corsakias wrote: | καλα ρεφουστη μου !! Καινουργιος δρομος παει χαλασε!!
Οι παλιοι δρόμοι γιατι δεν χαλαγαν-νε έτσι?
Μηπως φταίει ότι πλέον τα ρεματα και τις κοιλαδες τα μπαζωνουμε και δεν ακολουθαμε ( η χάραξη του δρόμου δηλαδη...) τις φυσικες κλίσεις? |
Νομιζω οτι καποιος ειχε αναφερει οτι ο δρομος περναει απο μπαζωματα, ο lkilint, δεν θυμαμαι. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Feb 17, 2010 12:07 am Post subject: |
|
|
Το τμήμα το οποίο θέλει εντελώς ξήλωμα είναι πάνω-κάτω 50 με 60 μέτρα.
Η μεγαλύτερη ζημιά είναι επάνω σε επίχωμα πριν το τεχνικό της κάτω διάβασης που φαίνεται και στις φωτογραφίες.
Ο κατασκευαστής επικαλείται πως κατασκεύασε το έργο βάσει των μελετών που είχε στα χέρια του.
Μηχανικός δεν είμαι, αλλά δεν είδα και γω κάποια κακοτεχνία η αλήθεια είναι.
Το αντίθετο θα έλεγα… Μου έκανε εντύπωση το πόσο καλή δουλεία έχει γίνει σε αυτό το έργο σε σχέση με τα υπόλοιπα που έχουν γίνει μετά το 2000 στη Λακωνία.
Αν όντως δεν έχει κάνει κάποια παρασπονδία ο κατασκευαστής, τότε ευθύνεται η εταιρία η οποία σύνταξε τις απαραίτητες μελέτες.
Το συγκεκριμένο σημείο έχει πρόβλημα χρόνια. Αν διαβάσατε και το λινκ που έδωσα πιο πάνω αναφέρει κάποια ιστορία περί αυτού.
Το σίγουρο είναι πως σε ένα μήνα ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να δοθεί και πάλι στη κυκλοφορία ο δρόμος, όπως ακούστηκε.
Έχω και βίντεο από το σημείο.
Ελπίζω μέχρι αύριο να το ανεβάσω στο youtube. |
|
Back to top |
|
|
TooTall New Member
Joined: 02 Nov 2008 Posts: 59
|
Posted: Wed Feb 17, 2010 11:12 am Post subject: |
|
|
Μπορουμε ηδη να τον κλαψουμε τον Ε65
http://www.axiaplus.gr/Default.aspx?id=173101&nt=108&lang=1
Σε κανει να αναρωτιεσαι κατα ποσο αυθορμητη ηταν η παρεμβαση τον οικολογων για το εργο Παντως δεν λεω, ωραιο υπουργειο εχει στησει ο Ρεππας, μεσα στο εργο και την προκοπη. |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Wed Feb 17, 2010 5:39 pm Post subject: |
|
|
Θετικά ακούγονται τα πράγματα για την Ιονια οδό. Μάλιστα τα πράγματα θα βελτιωθούν πολύ σύντομα...γιατί επανέρχεται ο ολυμπιακός νόμος εξπρές για τις απαλλοτριώσεις.
Τελοσπάντων είμαι με αυτά που διαβάζω για την Ολυμπία οδό στην Ηλεία. Η Ολυμπία οδός απειλεί...αιωνόβιο πλάτανο στην περιοχή Λαμπέτι που φαίνεται από το ιντερνετ. http://hleiakhenergeia.blogspot.com/2010/02/blog-post_06.html |
|
Back to top |
|
|
lkilint Junior Member
Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Sat Feb 20, 2010 3:41 pm Post subject: |
|
|
Για τη Σελασία λοιπόν...Οι κάτοικοι της περιοχής το σημείο το λένε Βυθισμένο Χωριό...Σταύρο δεν είναι εκεί που ήταν οι παλιοί βουτιάνοι ....όπως λέει στο ΑΠΕΛΑ αλλά πιο χαμηλά...
Χωματουργός με καταγωγή από τους Βουτιάνους (το χωριό που παρέκαμπτε ο καινούριος δρόμος) και έχων συμφέροντα...κοινός χωράφια στο σημείο..μου τόνισε την προηγούμενη εβδομάδα..πως στο σημείο της κατολίσθησης ανέκαθεν υπήρχε σοβαρό πρόβλημα και μια ζωή φτιάχνανε τους αρμακάδες..δηλαδή τις ξερολιθιές...Το τεχνικό δούλευε μια χαρά και περιμέναμε και άδεια για να φτιαχτεί ένας αγροτικός δρόμος εκεί...
Τώρα για τον ανάδοχο του έργου ΑΤΛΑΣ ΑΤΕΒΕ με έδρα στην Πάτρα...στην Υπηρεσία έχουν μόνο καλά λόγια να πουν (έχει φτιάξει και την παράκαμψη Γυθείου για όσους ξέρουν...)...άρα το πρόβλημα εδώ μάλλον δεν είναι κακοτεχνία..αλλά κάπου αλλού...έχει γίνει παγαποντιά...
Πάντως από οργάνωση θεωρείται από τους καλύτερους μεσαίο εργολάβους της Πελοποννήσου και σε αυτό έχω Προσωπική άποψη και το επιβεβαιώνω... |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Feb 21, 2010 5:00 pm Post subject: |
|
|
Quote: | γιατί επανέρχεται ο ολυμπιακός νόμος εξπρές για τις απαλλοτριώσεις. |
καλο μου ακουγεται..που το διαβασες?
μακαρι να επιταχυνθουν τα εργα οπως πριν τους ολυμπιακους.. |
|
Back to top |
|
|
per88 Full Member
Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Sun Feb 21, 2010 11:29 pm Post subject: |
|
|
Δεν το διάβασα.Το είδα στις ειδήσεις τις ΝΕΤ όπου η Υπουργός Ν.Κατσέλη σε επίσημη εκδήλωση δήλωνε πως θα ψηφιστεί,θα ξαναέρθει μες στην άνοιξη.
Είδα κάποια ενδιαφέροντα πράγματα στο Κόρινθος-Τρίπολη(δεν αναφέρομαι στις σήραγγες).Καταρχήν η παραλλαγή στο Σπαθοβούνι προχωρά πολύ. Πολλά φορτηγά και λοιπά δούλευαν.Γινόταν της σκόνης! Τα ΣΕΑ Σπαθοβουνίου σχεδόν έτοιμα.Στην κατεύθυνση της Τρίπολης όλα τα κτίσματα είναι έτοιμα και το βενζινάδικο το έχει αναλάβει η έκο. Από την άλλη πλευρά η Shell θα το έχει.Δεν έχει ολοκληρωθεί ένα κτίσμα. Γενικά γινόταν χαλασμός κυρίου Σάββατο μεσημέρι με ασφαλτοστρώσεις,πινακίδες, μπαριέρες.
edit: εξελίξεις στην συμπρωτεύουσα για Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης(δημοπράτηση μέσα σε ένα χρόνο-κομμάτι.Καλά τα έχουμε ξανακούσει.) με δεσμεύσεις Ρέππα οτι θα πηγαίνει κάθε μήνα.(χμμμ) http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=134369
edit2:Ιονια οδός- Παράκαμψη Άρτας έτοιμα τα 7 από τα 8 χλμ. Η γέφυρα στον Άγιο Δημήτριο θα κατασκευαστεί μέσα σε 18 μήνες. Η πηγή μου με φωτογραφίες. http://www.agoraartas.com/2010/02/i.html |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Feb 22, 2010 2:31 pm Post subject: |
|
|
από το ΘΑΡΡΟΣ της Καλαμάτας, αρχείο, 20/2/2010
http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=25882&Itemid=32
Quote: | ...Μέχρι τέλος Μαρτίου θα έχει δοθεί στην κυκλοφορία ο δρόμος από τον κόμβο Αθήναιο – Ασέας μέχρι το Λεύκτρο, μήκους 13,5 χιλιομέτρων, με τον οποίο παρακάμπτονται οι στροφές της Μεγαλόπολης, σύμφωνα με όσα είπε μιλώντας στο «Θάρρος» η επιβλέπουσα του έργου Ευγενία Καλοφωλιά.......
Παραδείσια – Τσακώνα
Στο συγκεκριμένο τμήμα έχει ήδη κατασκευαστεί η κοιλαδογέφυρα, από την οποία λείπει μόνο το κατάστρωμα. Από τις δύο γέφυρες των 160 μέτρων που προβλέπονται, η μία έχει προχωρήσει αρκετά, ενώ για τη δεύτερη εκπονήθηκε καινούργια μελέτη, καθώς διαπιστώθηκαν προβλήματα κατολισθήσεων, που αντιμετωπίστηκαν με αγκυρώσεις και ό,τι άλλο προβλεπόταν στη γεωτεχνική μελέτη. Η γέφυρα αυτή αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στον Οκτώβριο.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα υπάρχει στην «καρδιά» της κατολίσθησης, όπου κατασκευάζεται η μεγάλη τοξωτή γέφυρα. Έχουν ήδη κατασκευαστεί τα δύο άκρα της προς Καλαμάτα και Μεγαλόπολη, ενώ κατασκευάζεται το κεντρικό της τμήμα, για να ακολουθήσει η ανέγερση του τόξου.
Σύμφωνα με την κα Καλοφωλιά, η οποία συνεπιβλέπει το έργο από κοινού με τον κ. Αραπάκη, έχουν αρχίσει να κατασκευάζονται σε εργοστάσια τεσσάρων χωρών του εξωτερικού οι λαμαρίνες για το τόξο, που θα φτάσουν στην Ελλάδα και θα συναρμολογηθούν - συγκολληθούν στο χώρο του έργου, την καλοκαιρινή περίοδο, καθώς χρειάζονται κατάλληλες κλιματικές συνθήκες. Για την ανέγερση όλης αυτής της κατασκευής θα πρέπει να γίνει ανέγερση ικριωμάτων, που το ένα τμήμα τους θα εδράζεται σε πασσάλους στο χώρο της κατολίσθησης.
|
ευχάριστα νέα, γιατί ο Ρέππας είχε αφήσει υπονοούμενα ότι το κομμάτι στο Ραψωμμάτη μπορεί να πήγαινε για τέλος Απριλίου. Στον σύνδεσμο θα δείτε και φωτό από την έξοδο της σήραγγας προς τη Μεγαλόπολη. |
|
Back to top |
|
|
|